Precies het antwoord waar TS niet op gehoopt had. Ik snap ook niet dat TS het nog vraagt. Had 'ie zelf ook wel kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:08 schreef Pien85 het volgende:
Ja, soms wel, soms niet.
Zuidtangent mag je, voor 9 uur 's avonds, bij alle 3 de deuren instappen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:56 schreef Skiet het volgende:
Wat kost een boete en wat kost een strippenkaart... en is het risico om gepakt te worden het dan waard. Ik weet eigenlijk niet waar je instapt, geen verplichte instap bij de chauffeur? Dan zou ik het gewoon een keer proberen...
Overigens ben ik fel tegen zwartrijders, als je gebruik maakt van het openbaar vervoer dan betaal je daar gewoon voor.
Eigenlijk had ik ook gewoon moeten zeggen dat er niet gecontroleerd wordt. En dan wachten op het KLB topic van TS, waarin hij klaagt dat hij een boete heeft gekregen voor zwartrijdenquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies het antwoord waar TS niet op gehoopt had. Ik snap ook niet dat TS het nog vraagt. Had 'ie zelf ook wel kunnen bedenken
Ook na 9 uur 's avonds. Om iets van 00:30 moet je pas verplicht voorin instappen en 6 euro betalen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zuidtangent mag je, voor 9 uur 's avonds, bij alle 3 de deuren instappen.
Maar goed, er wordt wel gecontroleerd... Dus ik vraag me af waarom TS het risico wil nemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |