index       seksualiteit
PI Stel dat............... Mening van de dames.
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7
Topicgallery™ :
PolkaDots
Stippen!
vrijdag 4 september 2009 @ 10:41 (#51) 

Ik zou het op zich wel schattig vinden, maar het betekent ook dat die jongen waarschijnlijk ook nooit een relatie heeft gehad, en dan zou ik me ernstig afvragen wat er dan met hem aan de hand is.

SuperFucker
vrijdag 4 september 2009 @ 10:48 (#52) 
Ben geen dame, maar toch wil ik mijn mening geven.

Opportunistisch (korte termijn visie):

Niks zeggen, ze merkt het vanzelf, of niet.
Stel, je zegt het van tevoren, en ze vind het niks, dan heb je geen sex gehad.

Eerlijk (lange termijn visie):
Je geeft aan dat je vaak bij elkaar zit en als er ook sprake is van liefde, dan gewoon erover praten, want dan kan ze er rekening mee houden en ze waardeert je eerlijkheid, het schept een vertrouwensband, en je weet door haar reactie wat je aan haar hebt. Veel jonge vrouwen vinden het geweldig als een man nog maagd is, want dat maakt haar bijzonder.

SuperFucker
vrijdag 4 september 2009 @ 10:50 (#53) 
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:41 schreef PolkaDots het volgende:
Ik zou het op zich wel schattig vinden, maar het betekent ook dat die jongen waarschijnlijk ook nooit een relatie heeft gehad, en dan zou ik me ernstig afvragen wat er dan met hem aan de hand is.
Bij een jongen van 19 jaar?

DDBtje
vrijdag 4 september 2009 @ 11:36 (#54) 

Bij iemand van 19 zou ik dat helemaal niet zo raar vinden. Mijn man was ook net 20 en maagd toen ik hem leerde kennen. Is nu niets meer van te merken hoor....

Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.

Luxuria
It was love at first bite
vrijdag 4 september 2009 @ 11:39 (#55) 

Ik vind het maar niks als hij nog maagd is, moet ik hem alles gaan leren! Ik wil geen stuntelaar in bed die niet weet wat hij moet doen.

Jonges van mijn leeftijd (rond de 20) weten sowieso vaak niet hoe ze een meisje goed moeten verwennen. Geef mij maar iemand van minstens 5 jaar ouder

All she want and need is just a little taste..

Sachertorte
VVD-mentaliteit
vrijdag 4 september 2009 @ 12:17 (#56) 
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ghehe, zo kun je het zien, maar in principe heb je dat soort dingen toch al verteld? Ik bedoel, je hoeft niet op je eerste date je ziel en zaligheid bloot te leggen, maar vaak komen onderwerpen als 'serieuze relaties die je al hebt gehad' toch wel aan bod, dus weet je al wel wat voor vlees je in de kuip hebt.
Ik zeg ook niet dat de jongen in kwestie het moet verzwijgen, maar ik krijg bij jou de indruk dat hij zich zo'n beetje moet verantwoorden voor wat hij in het verleden wel of niet gedaan heeft. Dat lijkt me niet de beste basis voor een gezonde gelijkwaardige relatie. Eerlijk gezegd vind ik de al dan niet vorige partners van een vrouw waar ik wat mee wil opbouwen niet het interessantste gespreksonderwerp, understatement. Ik heb het liever over heel andere dingen. Het gaat immers niet om het verleden, maar om de toekomst.
quote:
Ik deel iig het bed niet met iemand waarvan ik nog niets weet.
Iemand waar je een paar weken mee date/een relatie hebt, wat weet je daar nou echt van? Heel weinig. Maar dan ben je normaal al met elkaar naar bed gegaan. Het gaat toch om fysieke aantrekkingskracht, en een klik op persoonlijk vlak. Pas later kun je zeggen of de relatie echt kans van slagen heeft.

Sachertorte
VVD-mentaliteit
vrijdag 4 september 2009 @ 12:21 (#57) 
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:41 schreef PolkaDots het volgende:
We hebben het over een jongen van 19 (! ) jaar!

de_boswachter
HOI !11111111111111111!!
vrijdag 4 september 2009 @ 15:10 (#58) 

Indien het geen one-night-stand is zou het toch geen fuck uit moeten maken

Ik neem niet aan dat je het hebt over een scharrel die je wil gaan opdoen in de disco, maar je vaste vriendin ?

Op donderdag 10 december 2009 14:49 schreef RTB het volgende:
Is de teloorgang niet begonnen toen Bowa kwam?
Denk er maar eens goed over na!

Cumshooter
ja toch ja toch
vrijdag 4 september 2009 @ 15:32 (#59) 

LAAT FF HOREN HOE HET WAS!!!

beter spijt van je daden, als spijt omdat je het hebt gelaten!!!

SearchEngineEvader
clone
vrijdag 4 september 2009 @ 18:40 (#60) 

Ik zit zelf eigenlijk ook met deze vraag, alleen ben ik een stuk ouder en is er niemand waar ik mee date op dit moment. Maar mocht het na een paar dates gezelliger gaan worden, is het nog nooit gezoend hebben laat staan verder gegaan zijn dan een obstakel?

SEE the clone for the mask it really is!

Matel
vrijdag 4 september 2009 @ 19:44 (#61) 
Als ze echt om je geeft zijn zulke dingen totaal niet van belang. Anders is ze je gewoon niet waard.

Desirade
vrijdag 4 september 2009 @ 23:16 (#62) 

quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:39 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het maar niks als hij nog maagd is, moet ik hem alles gaan leren! Ik wil geen stuntelaar in bed die niet weet wat hij moet doen.

Jonges van mijn leeftijd (rond de 20) weten sowieso vaak niet hoe ze een meisje goed moeten verwennen. Geef mij maar iemand van minstens 5 jaar ouder
Dream on!!! Zoals mannen van 25 vaak flink de plank misslaan zijn er ook mannen van 30+ / 40+ en ouder die nog niet snappen hoe een vrouw in elkaar steekt!
Daar tegenover zijn er ook zat vrouwen die het mooi weten te vertellen dat de man er niets van kan, omdat ze zogezegd "ervaring" hebben, maar nog niet eens een fatsoenlijke blowjob kunnen geven. Benen wijd en ze hun gang laten gaan noem ik geen ervaring. Sex doe je met zijn 2en. En laten we eerlijk zijn...als jij als man/jongen niet fatsoenlijk wordt verwend zou jij dan de ander wel uitgebreid verwennen?

Enne...meisje van ongeveer 20...jij wist alles zeker in 1 keer? Of was jij meteen waanzinnig goed in verwennen?

ErictheSwift
zaterdag 5 september 2009 @ 00:25 (#63) 
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:16 schreef Desirade het volgende:

[..]

Dream on!!! Zoals mannen van 25 vaak flink de plank misslaan zijn er ook mannen van 30+ / 40+ en ouder die nog niet snappen hoe een vrouw in elkaar steekt!
Daar tegenover zijn er ook zat vrouwen die het mooi weten te vertellen dat de man er niets van kan, omdat ze zogezegd "ervaring" hebben, maar nog niet eens een fatsoenlijke blowjob kunnen geven. Benen wijd en ze hun gang laten gaan noem ik geen ervaring. Sex doe je met zijn 2en. En laten we eerlijk zijn...als jij als man/jongen niet fatsoenlijk wordt verwend zou jij dan de ander wel uitgebreid verwennen?

Enne...meisje van ongeveer 20...jij wist alles zeker in 1 keer? Of was jij meteen waanzinnig goed in verwennen?
Vaak zijn dat ook van die typetjes die nauwelijks tot to-taal geen feedback geven. Ja hallo, hoe verwacht jij dan dat we het jou naar de zin kunnen maken; door je gedachten te lezen of door je kop in de CAT-scan te leggen ?

Mister1977
Furred, not shaven
zaterdag 5 september 2009 @ 14:45 (#64) 

quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:32 schreef Rosbief het volgende:
Gewoon niets zeggen en de sterren van de hemel neuken zoals je het hebt geleerd uit je pr0n collectie.
Precies zo gaat dat tegenwoordig overal toch?

"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.

boyX_1990
zaterdag 5 september 2009 @ 14:56 (#65) 
Ok...er komen echt heel verschillende reacties binnen, en ik denk dat het inderdaad het beste is om het niet op het allerlaatste moment te vertellen, maar ff van te voren.
En naar aanleiding van een aantal andere reacties; ik heb dus (nog) geen vriendin Ik vroeg het me gewoon af of meisjes in die leeftijdscategorie het erg vreemd of stom zouden vinden om een keer een jongen te ontmoeten die eigenlijk nog geen ervaring heeft met relaties en seks en dergelijke. Er werden wat reacties gepost waar werd gezegd dat er misschien wel iets 'mis' was met mij, maar gelukkig zijn er genoeg mensen die het best ok zouden vinden

Wie zijn billen brand moet blij zijn dat hij niet andersom stond...

Adolecens
a.k.a. Ado
[ Moderator ] zaterdag 5 september 2009 @ 16:45 (#66) 

quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:50 schreef boyX_1990 het volgende:

Het ging mij er meer om dat ik niet veel waarde hecht aan de mening van meisjes van 14 of 15. Voor hun is nog vrij waarschijnlijk dat een vriendje in dezelfde leeftijdscategorie nog maagd is.
Ik denk dat hier meer meiden/vrouwen van 20+ zitten dan 20-
Misschien moet je eens wat vaker buiten PUB posten

En succes en plezier met je eerste keer!

| I did |

Pannenkoeken
zaterdag 5 september 2009 @ 16:51 (#67) 
Hij zegt het wel erg laat, maar op het moment dat ik hem al zo vaak gesproken en het leuk vind met hem vind ik het geen afknapper maar eerder schattig

PolkaDots
Stippen!
zondag 6 september 2009 @ 18:07 (#68) 

quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:21 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

We hebben het over een jongen van 19 (! ) jaar!
Oh dat had ik niet gezien
Ok dan kan het nog wel.. Maar op je 22e moet je toch wel een vriendinnetje gehad hebben, anders ben je vast lelijk

heaven7
zondag 6 september 2009 @ 18:08 (#69) 

Afknapper als je zelf geen maagd meer bent.

PolkaDots
Stippen!
zondag 6 september 2009 @ 18:19 (#70) 

Evolutionair gezien is het trouwens heel logisch; vrouwen willen mannen die erg gewild zijn bij vrouwen.

griekjeee
Fucking exhilarating
dinsdag 8 september 2009 @ 17:15 (#71) 

Ontzettend cute geen afknapper, er zijn al genoeg sletten.

Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_

SexyGirl
Haayy =)
dinsdag 8 september 2009 @ 17:51 (#72) 

Ik zou het nog niet zo erg vinden , want je vind hem leuk & aardig & je mag hem graag, en dan alleen voor de seks hem dan niet meer leuk vinden, natuurlijk moet hij wel weten hoe hij moet neuken (kans is klein dat hij nooit seks heeft gekeken ) want als je met hem seks wilt hebben en hij weet niet hoe, dan sta je daar naakt voor niets Toch zou ik hem een kans geven (Mijn mening )

ASroma
Flamboyant
dinsdag 8 september 2009 @ 21:56 (#73) 

dude denk vooral aan het voorspel en gewoon zorgen dat ze jou berijdt en laat het je gebeuren, zo heb ik ook mijn 1e keer meegemaakt, vertellen is geen meerwaarde. Je ziet direct wat voor vooroordelen eruit de kast komen.

Vincerà, vincerà! questa è la Roma che vincerà
teknival! muhahaaa
pm block :,-)

Tiroz
Hai
dinsdag 8 september 2009 @ 23:16 (#74) 
Maakt toch allemaal niks uit...

Als je eerst keer een one night stand wordt ben je allebei toch waarschijnlijk lekker aangeschoten en lukt het misschien niet allemaal, naja je hoeft ook niet gelijk de daad te verrichten en je kunt er allebei wss wel om lachen 's ochtends.

Als je een relatie hebt maakt het helemaal niks uit, als je dan eenmaal seks gaat hebben vind je elkaar meestal toch dusdanig leuk en aantrekkelijk dat je je over dit soort dingen echt niet druk hoeft te maken.

Dat mensen 't hier ook echt gaan voorstellen, kom opppppp zeg. Als jij hartstikke verliefd op iemand bent maakt 't toch geen drol uit of ie nou wel of niet maagd bent. Kan je 'm nog is wat leren

Haiai

SexyGirl
Haayy =)
dinsdag 8 september 2009 @ 23:45 (#75) 

quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:16 schreef Tiroz het volgende:
Maakt toch allemaal niks uit...

Als je eerst keer een one night stand wordt ben je allebei toch waarschijnlijk lekker aangeschoten en lukt het misschien niet allemaal, naja je hoeft ook niet gelijk de daad te verrichten en je kunt er allebei wss wel om lachen 's ochtends.

Als je een relatie hebt maakt het helemaal niks uit, als je dan eenmaal seks gaat hebben vind je elkaar meestal toch dusdanig leuk en aantrekkelijk dat je je over dit soort dingen echt niet druk hoeft te maken.

Dat mensen 't hier ook echt gaan voorstellen, kom opppppp zeg. Als jij hartstikke verliefd op iemand bent maakt 't toch geen drol uit of ie nou wel of niet maagd bent. Kan je 'm nog is wat leren
Ik ben helemaal met jou eens.

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7
index       seksualiteit
Stel dat............... Mening van de dames.
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500