abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_72346292
beelden BEKERFINALE




Centraal Heerenveen Topic: nu al een finale
sc Heerenveen Topic: Deel II
[centraal] sc Heerenveen #3 - We gaan europa in!
[centraal] sc Heerenveen #4 - Bruggink onze verlosser!
[Centraal] SC Heerenveen topic5: Jeroen Drost op de back
[Centraal] SC Heerenveen - deel 6 - Alweer Europa in !!!!!
[centraal] SC Heerenveen #7
[centraal] SC Heerenveen #8
[centraal] SC-Heerenveen-topic # 9
[Centraal] SC Heerenveen topic #10
[Centraal] SC Heerenveen topic #11
[Centraal] SC Heerenveen topic #12
[Centraal] SC Heerenveen #13 ondanks de play-offs Europa in!
[Centraal] SC Heerenveen #14 Met een supertoffe selectie!!
[Centraal] SC Heerenveen #15 Laat ze maar komen!!
[Centraal] SC Heerenveen #16 Een flitsende start
[Centraal] SC Heerenveen #17 Leve de UEFA-Cup!!
[Centraal] SC Heerenveen # 18-Wij lusten de Parma-ham rauw
[Centraal] SC Heerenveen # 19 - Maar wij hebben Alves
SC Heerenveen # 20 Drie punten uit de Euroborg halen
SC Heerenveen # 21 Hier zijn de Heerenveensche jongens...
SC Heerenveen #22: Een plaats bij de eerste 5!
[Centraal] SC Heerenveen #23 We gaan (alweer) Europa in!!!
[Centraal] SC Heerenveen #24 Met een nieuwe Hansson
SC Heerenveen #25: Zonder SCH!
SC Heerenveen #26: Filho en Fonzie, sambaspitsen!
sc Heerenveen #27: Alves blijft!
sc Heerenveen #28: alles op de beker?
sc Heerenveen #29: Geraldinho en Filho, sambaspitsen!
sc Heerenveen #30: Alvestêdentocht!
sc Heerenveen #31: De leukste club van Nederland!
SC Heerenveen #32: In de blote.../op zoek naar punten
SC Heerenveen #33: Net fan dat benaude!
SC Heerenveen #34: Met Trond Sollied aan het roer
SC Heerenveen #35: Zonder kapitaal op het veld
SC Heerenveen #36: Hoe solide is Sollied?
SC Heerenveen #37: Hij zit erin, hij zit erin
sc Heerenveen #38: Met Sibon vs. Ronaldinho!
sc Heerenveen #39: Hallo Gertjan, heb je al spijt?
sc Heerenveen #40
Het grote Solliede Heerenveentopic # 41
Het grote Heerenveentopic # 42 Groeten uit Amsterdam
sc Heerenveen #43: Groeten uit Eindhoven!
sc Heerenveen #44: Op naar de Kuip
sc Heerenveen #45: 1 ding is zeker...
SC Heerenveen #46: Drie maal is (ook nu) scheepsrecht
SC Heerenveen #47, Wie wordt de nieuwe Held?


Elm en Ingelsten. Zweedse tandem in Fryslan
Het grote Paulo Henrique - topic, #001.
Het ultieme Roy Beerens fan-topic.
Roy Beerens #2 Bert kom eens kijken naar deze jongen!
Christian Grindheim topic #1
Het Grote Gerald Sibon-topic
Het grote Trond Sollied topic #1
sc Heerenveen: Operatie "zoek de stip." Nostalgie!


Officiele site SC Heerenveen: http://www.sc-heerenveen.nl
Supportersvereniging Nieuw Noord: http://www.nieuwnoord.org
Supportersclub Feanfan: http://www.feanfan.nl
SC Heerenveen Headliner: http://heerenveen.headliner
Foto fansite Feanfans: http://www.feanfans.nl
Fansite Feanonline: http://www.feanonline.nl
Fansite Frisian Pride: http://www.frisianpride.nl
Fansite Forza Heerenveen: http://www.forzaheerenveen.nl
Forum SC Heerenveen: http://sc.heerenveen.org
pi_72346394
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:17 schreef Stinger__ het volgende:


Europees halen en overwinteren zijn de doelstellingen als ik me niet vergis..
Lijkt mij een wassen neus, aangezien ELK jaar dát Europees wordt behaald, alle goede spelers worden verkocht en dat we Europees spelen met een onsamenhangend elftal waarin allemaal onbekend talent het moet doen. Ik kan ook zeggen dat mijn doelstelling is om kampioen F1 te worden, maar zolang ik dat probeer met mijn 15 jaar oude fiat Uno houd ik mezelf ook voor de gek.

Elk jaar met een beetje geluk Europees halen, daar de hele zomer trots op zijn, en dan lekker in september met 5-1 vd mat worden gespeeld door een willekeurig Oostblok clubje. Ik denk dat dat meer met de werkelijkheid overeenkomt dan die zogenaamde ambities.
pi_72346419
Maak van die TT maar gelijk: Wat de boer niet kent dat vreet ie niet.

Ook wel bizar: Tegen Sollied werd ook afgelopen weekend nog voorgehouden dat er geen spelers meer bij zouden worden gekocht. Sollied wilde creativiteit erbij. En nu staat er toch ineens een crea-bea voetballer bij. Al blijft het natuurlijk een grote gok met deze jongen, hij zal toch wel een en ander hebben gekost zo op de laatste dag.

Zie bijv. de LC

[ Bericht 42% gewijzigd door dagizmo op 01-09-2009 17:34:03 ]
  dinsdag 1 september 2009 @ 18:15:50 #4
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72348026
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72348606
quote:
MONACO- Nieuwe loting Europa League

Het Portugese Sporting Lissabon en het Duitse Hertha BSC hebben officieel zich teruggetrokken uit de poule. Er zal dus opnieuw moeten worden geloot, of SC Heerenveen moet het opnemen tegen vervangende clubs uit deze landen.

Sporting Lissabon en Hertha BSC willen geen reactie geven waarom zij zich beiden hebben teruggetrokken uit de Europa League. Naar verluidt treden beide clubs plotseling uit het toernooi, omdat zij berichten hebben ontvangen uit Nederland.

SC Heerenveen heeft met de wisselingen van de wacht zich aanzienlijk versterkt. Men verwacht dat zowel Sporting als Hertha daarom liever niet meer aan de 'poule-des-doods' willen meedoen. Met het aantrekken van Jan de Jonge, Gert Heerkes en Oussama Assaidi heeft de club uit Friesland zich zodanig versterkt, dat er sprake lijkt van competitievervalsing. "Dergelijke teams horen niet in de Europa League thuis, maar in de Champions League", aldus een verbeten Robert Harting van Hertha BSC.

Of, en waarom het Letse Ventspils zich niet heeft teruggetrokken uit de 'poule-des-doods' is nog onbekend. Volgens een woordvoerder van de UEFA kan het zijn dat het bericht nog niet met de postduif is gearriveerd.

De UEFA gaat morgen de kwestie bekijken.
  dinsdag 1 september 2009 @ 18:47:49 #6
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72348912
Ik vin em leuk
  dinsdag 1 september 2009 @ 19:05:14 #7
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72349383
Kan er ff een TT komen?

Wat dacht je van: Met De Jonge, blijft het bij het oude Met De Jonge, wordt 't weer het oude.



Oja, en zet ff de vorige bij de oude topics: SC Heerenveen #48, Nu met betrouwbare keeper!

Oja2, dat topic van Sollied kan nu wel weg

[ Bericht 18% gewijzigd door Dirty-Little-Monkey op 01-09-2009 19:25:24 ]
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72350003
Had best een leuke TT in gekund.
pi_72350066
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 18:35 schreef dagizmo het volgende:

[..]
pi_72350243
Idd, beetje jammer van de lege TT. Iets van "Back to basics" ofzo
Waar zijn de MODjes als je ze nodig hebt.
pi_72350830
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 18:35 schreef dagizmo het volgende:

[..]
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72351742
Ik ben benieuwd wat jullie voor Assaidi hebben neergelegd.
pi_72352060
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:27 schreef SCH het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 1 september 2009 18:47 schreef GuRBuH het volgende:
Ik vin em leuk

Ja ik word een beetje te creatief als ik loop te klagen over SCH
pi_72354304
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:27 schreef dagizmo het volgende:


Ja ik word een beetje te creatief als ik loop te klagen over SCH
Ik heb steeds het gevoel dat je het dan over mij hebt
pi_72354541
Wil ik ook wel even doen, maar ik bedoel de club.
pi_72357315
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:36 schreef dagizmo het volgende:
Wil ik ook wel even doen, maar ik bedoel de club.
Wij zijn wel weer vriendjes toch?

Grappig al die oud Heerenveenspelers in de transfermarkt. Denneboom naar Sparta. Alves naar Qatar en Van Nistelrooij alive and kicking in Madrid
pi_72365225
Ik heb Assaidi gescout! Zal even een topic van vorig jaar terugzoeken waar ik hem tipte.
pi_72365416
Toch niet.
pi_72365705
OpSCHepper
pi_72366694
Is het de bedoeling dat Assaidi snel aansluit in de basis 11? Wat voor opstelling zouden ze dan willen maken, aangezien we nog steeds geen spits hebben die in 4-3-3 kan scoren, én geen rechtsbuiten die een man voorbij komt. De hype Beerens kan de ijskast wel voorlopig in, gezien zijn blessure maar ook omdat hij al sinds de bekerfinale niemand voorbij is gekomen.

Of moet Assaidi met Paulo Henrique in een 4-4-2 komen te spelen? Met Kalou, Grindheim, Losada en Svec er weer achter? Wie weet wat voor type Assaidi is qua spelvorm?
  woensdag 2 september 2009 @ 12:10:07 #21
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72366855
Ik vraag me nog steeds af of De Jonge een vast systeem heeft.. Trond zat vastgekleefd aan 4-3-3.
pi_72366929
4-3-3 lijkt me afgeschreven gezien ons elftal. 4-4-2 met Svec als de punt voor de verdediging, Losada linkshalf, Grindheim of Elm op rechtshalf, Kalou midden en in de spits Paulo met daaromheen Assaidi?

Lijkt mij momenteel de evenwichtigste oplossing. Achterin blijft het lastig, aangezien er momenteel niemand is die onomstreden is.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:13:14 #23
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72366935
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:04 schreef dagizmo het volgende:
omdat hij al sinds de bekerfinale niemand voorbij is gekomen.

Mwoah, het is veel eerder al misgegaan bij Beerens vorig seizoen.

Assaidi is dacht ik gewoon een speler (dribbelaar) die een vrije rol moet hebben. Weet niet of het een links of rechtspoot is eigenlijk...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 2 september 2009 @ 12:14:01 #24
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72366954
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:13 schreef dagizmo het volgende:
de spits Paulo met daaromheen Assaidi?

In de spits Papa en daaromheen Paolo.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72367046
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:13 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Mwoah, het is veel eerder al misgegaan bij Beerens vorig seizoen.

Assaidi is dacht ik gewoon een speler (dribbelaar) die een vrije rol moet hebben. Weet niet of het een links of rechtspoot is eigenlijk...
Idd Beerens speelt al langer ruk, maar ik weet in ieder geval dat hij sinds de bekerfinale totaal geen toegevoegde waarde heeft. Assaidi is dacht ik geschikt voor op de linkerkant, maar in een vrije rol om Paulo heen.

Sibon mag van mij lekker op de tribune plaatsnemen, want die heeft in geen enkel spelsysteem nog een toegevoegde waarde. Lekker snel spel creëren met jongens als Paulo, Assaidi, Losada. Dan kan je Kalou voor het overzicht en het uiteenzetten van een aanval achter deze jongens zetten.

En mocht Paulo niet voldoen heb je met Ingelsten en Papa nog mensen die prima kunnen opereren in de 16, met een vrije rol voor een Assaidi of Losada.
pi_72367076
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:14 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

In de spits Papa en daaromheen Paolo.
Ook een goede optie inderdaad. Je moet inderdaad het spel snel houden, dus ten allen tijde Sibon eruit houden.
Al lijk ik de enige te zijn die die mening heeft.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:21:42 #27
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72367151
Papa is dé nieuwe spits en target man. In hem heb ik echt wel vetrouwen. Hij is de nummer 9 in elke opstelling.

Daaromheen moeten dus spelers komen die hem van nuttige ballen en voorzetten voorzien. Dat kan een Kalou, Paulo of Assaidi zijn in een 442 met daarnaast dus voorzetten van de buitenkanten, of bij een 433 Beerens, maar dan heb je dus niet echt een linksbuiten en daarvoor komen dan weer de eerder genoemde 3 namen voor in aanmerking...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72367822
Sollied staat nog in de OP bij staff

Nevermind, Pranjic word ook nog genoemd en wat blijft het is een oud plaatje van 08/09
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 2 september 2009 @ 13:34:47 #29
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72369074
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72370111
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:21 schreef One_conundrum het volgende:
Papa is dé nieuwe spits en target man. In hem heb ik echt wel vetrouwen. Hij is de nummer 9 in elke opstelling.
Het gekke is dat ik helemaal niet zoveel vertrouwen in hem heb. Hij bakt er gewoon nog niet zoveel van.

Leuk ventje trouwens die Oussaidi, kunnen we nog veel plezier van hebben.
pi_72371293
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:18 schreef dagizmo het volgende:
Ook een goede optie inderdaad. Je moet inderdaad het spel snel houden, dus ten allen tijde Sibon eruit houden.
Al lijk ik de enige te zijn die die mening heeft.
Nee hoor. Ik deel die mening, al een jaartje..
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:17 schreef SCH het volgende:
Het gekke is dat ik helemaal niet zoveel vertrouwen in hem heb. Hij bakt er gewoon nog niet zoveel van.

Leuk ventje trouwens die Oussaidi, kunnen we nog veel plezier van hebben.
Niemand bakt er nu ook maar iets van. Ik heb het idee dat als het elftal begint te draaien en hij fatsoenlijke ballen/voorzetten krijgt, dat hij er 15+ in schiet.

En Oussaidi? Wie is dat?
  woensdag 2 september 2009 @ 17:08:03 #32
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72372319
[quote]Op woensdag 2 september 2009 15:07 schreef Stinger__ het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik deel die mening, al een jaartje..
[..]

Ik zeg dat ook al tijden, Sibon haalt alle snelheid eruit bij de counters. En op goal koppen kan ie ook al niet.
pi_72372887
Ik zie het weer positief in, laat het leuk worden !
pi_72373317
We worden kampioen

AZ kon het na 2 nederlagen, wij doen het nog een stapje beter
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72373451
Derksen ziet het wel zitten in Jan de Jonge.
pi_72374046
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:54 schreef Prosac het volgende:
Derksen ziet het wel zitten in Jan de Jonge.
Maar wij niet met Derksen
pi_72383720
quote:
Fries vlaggebed duikt op in Heerenveen.


HEERENVEEN: Het Friese vlagbed van beddenwinkel Meulen en Baarsma is weer terecht. Zoals bekend werd het bed vanuit Hotel de Vigilante in Makkum meegenomen. Boer Jan Ybema van het tv-programma Boer zoekt Vrouw en zijn aanstaande bruid Pauline hebben in het bed enkele dagen geslapen. Het bed zou daarna worden opgehaald door medewerkers van Dirk van der Meulen, dat was de afspraak, maar helaas er waren toch anderen die het bed hebben opgehaald. Misschien een oudejaarsstunt, aan alles werd gedacht!

Woensdagmorgen dook het bed op, op de parkeerplaats voor het Abe Lenstra Stadion stond een kraan met daarop het bed en een tekst van de supporters van Heerenveen.

Wake Up! Sc Heerenveen....Slapeloze nachten, succes is waar wij op wachtten. Afz. Feanfans.

Woensdagmorgen vroeg werd Dirk van der Meulen ingelicht waar het bed op dat moment was. Eerst wou hij het niet geloven maar is toen toch maar direct naar Heerenveen gereden. Woensdag even na het middaguur werd het bed weer opgehaald door een bedrijfsbus van Meulen en Baarsma. Eigenaar Durk was weer blij het bed te zien. Hij had het nooit verwacht dat het bed voor deze fean actie zou worden gebruikt. Maar hoe en door wie is het bed nou precies opgehaald???


  woensdag 2 september 2009 @ 23:26:22 #38
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72385428
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Eigenlijk hebben ze dat bed gewoon gejat...
pi_72385600
Ik las gebed
  woensdag 2 september 2009 @ 23:32:43 #40
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72385660
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:31 schreef SCH het volgende:
Ik las gebed
Vlag-gebed?
pi_72390583
quote:
Heerenveen - Jan de Jonge, de nieuwe coach van SC Heerenveen, krijgt te maken met een spelersgroep die zich niet unaniem kan vinden in het ontslag van Sollied. Het besluit van de directie om de Noor op straat te zetten kwam hard aan bij de selectie.

"We waren net vijf competitiewedstrijden onderweg", zegt aanvoerder Michel Breuer. "Dan komt het ontslag van een trainer onverwacht." Breuer is het verder oneens met de kritiek aan het adres van Sollied dat hij te weinig met de spelersgroep communiceerde. "Zo hebben wij dat niet ervaren. Ik denk dat je altijd aan elkaar moet wennen. Bovendien hebben we vorig seizoen onder Sollieds aanpak wel de beker gewonnen."

Naast Sollied vertrokken ook zijn assistenten Chris van Puyvelde en Henk Herder. "Van Puyvelde en Sollied zaten volledig op één lijn", verklaart algemeen directeur Yme Kuiper. "We waren bovendien van mening dat wij een volledig frisse start moeten maken. Daarom hebben we besloten om Henk niet meer bij het eerste elftal te betrekken, maar een andere functie in de technische staf te zoeken."
  donderdag 3 september 2009 @ 10:50:24 #42
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_72392656
Krijgen die 'afzenders' nu een stadionverbod?

Haha, ik vind de actie wel grappig.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_72397315
Ik word een beetje flauw van de mensen die zeuren om Co Adriaanse, misschien is Jan de Jonge wel een hele goeie trainer. Laten we het eerst even aankijken, als we straks met 6-0 van Groningen winnen is het weer een geweldige trainer.
pi_72398316
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:16 schreef Stinger__ het volgende:

[..]
Mooi!! In ieder geval duidelijk dat de directie volledig verantwoordelijk is voor het wegsturen van Sollied. Ik zie Yme later in het seizoen nog wel verkondigen dat ze niet anders konden omdat de spelersgroep niet meer onder Sollied wilden voetballen.
pi_72399005
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:12 schreef dagizmo het volgende:
Mooi!! In ieder geval duidelijk dat de directie volledig verantwoordelijk is voor het wegsturen van Sollied. Ik zie Yme later in het seizoen nog wel verkondigen dat ze niet anders konden omdat de spelersgroep niet meer onder Sollied wilden voetballen.
Dan heb je ook dit stukje uit de LeeuwarderCourant nog; Spelers begrijpen noodkreet Sollied

Maar Yme gaat zich verantwoorden aan de hand van SCH's forum berichten, die "allemaal geluiden uit de groep hoorde over de trainer"
  donderdag 3 september 2009 @ 16:17:01 #46
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72402157
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:16 schreef Stinger__ het volgende:

[..]


Ben ik dan de enige die dit stukje een beetje overdreven vind? Niet unaniem betekent niets meer dan dat er ook spelers zijn die Sollied wel een toffe peer vonden, maar dat betekent niet dat dit een grote groep was. Ik hoorde toen hij er nog zat tijdens interviews nooit dol enthousiaste verhalen over Sollied, ze riepen bijna allemaal, hij zegt niet zoveel maar dat kan ook wel positieve uitwerkingen hebben... Dat Breuer en misschien nog een paar wel heel blij met hem waren kan ik begrijpen. Onder Sollied is namelijk het lulletje van de klas aanvoerder geworden, en dan is het begrijpelijk dat dat lulletje blij is met Sollied. Ik kan me goed voorstellen dat anderen dat niet zijn (misschien is Sibon wel minder geworden door Sollied?).

Kortom, ik zou niet te veel waarde hechten aan de woorden van Breuer, het kan goed zijn dat slechts een klein gedeelte niet heel blij zijn met deze trainerswissel. Duidelijk een geval van een plaatselijk suffertje dat wat herrie wil schoppen en daarvoor Breuer, die zich schuldig voelt tegenover Sollied, gebruikt.

En hoe vaak moet ik het nog zeggen? Adriaanse wordt het zeker niet, die wil niet naar Nederland en hij schijnt hele hoge salaris eisen te hebben. En ik heb veel vertrouwen in Gert-Jan de Jonge Heertjes.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72402785
Ik heb de spelersgroep anders weinig lovend over Sollied gehoord. Als ze zo met hem waren ingenomen en aan hem gehecht, dan had ik daar graag eerder iets over gehoord. Ketelmuziek derhalve.
pi_72546298
Maxpower, over die cafe's, is dat rond de wedstrijd, of gewoon de hele zaterdag vanaf een uurtje of 17:00??
pi_72547958
Is nog een onbevestigd gerucht trouwens, denk dat het reguliere uitsupporterscafé wel gewoon open is.
pi_72549003
Ware het niet dat wij (alsin Heerenveen supp.) nu telkens bij dat cafe verzamelen. Zou Groningen dan nu in het centrum worden gehouden en SCH vertrekt vanuit dat reguliere uitsupporterscafe?
pi_72550463
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:27 schreef dagizmo het volgende:
Zou Groningen dan nu in het centrum worden gehouden en SCH vertrekt vanuit dat reguliere uitsupporterscafe?
Reken daar maar niet op.. eigenaar van die kroeg heeft aangegeven dat hij bij bepaalde wedstrijden traditioneel de uitsupporters ontvangt en komende zaterdag is daar één van.
pi_72553929
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:27 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Reken daar maar niet op.. eigenaar van die kroeg heeft aangegeven dat hij bij bepaalde wedstrijden traditioneel de uitsupporters ontvangt en komende zaterdag is daar één van.
Heb je het hier over het Stoffeltje (of hoe je dat ook schrijft)?
pi_72555604
Ja.
pi_72556674
Ook heerlijk dus. De SCH supporters zijn inmiddels nergens meer welkom.
pi_72557177
't Is dan ook allemaal tuig van het allerergste soort....
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72559012
Welkom bij de club.
pi_72610090
Het begint weer te kriebelen. Zijn er nog veel spelers weggeweest voor interlands?

Zaterdag kan het begin van de ommekeer zijn. En we kunnen Groningen echt in crisis brengen.

Het kan ook andersom uiteraard.
pi_72610156
Crisis? nah... ook deze pot kun je verliezen. Pas thuis tegen Vitesse moeten we gewoon punten pakken.
  donderdag 10 september 2009 @ 12:09:52 #59
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72610250
ik droom al dagen over een 5-0 overwinning, waardoor ik dat op dit moment een hele logische uitslag vind... Het zou mooi zijn... Maar tegen AZ in de JC Schaal was ik er ook van overtuigd dat we hen eventjes zouden inpakken... :-D
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72610263
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:05 schreef Prosac het volgende:
Crisis? nah... ook deze pot kun je verliezen. Pas thuis tegen Vitesse moeten we gewoon punten pakken.
Op het randje van dan. 2 uit 6 zou toch wel penibel zijn.
pi_72610313
Maar wel 2 uit 6 wedstrijden die we normaal ook al niet winnen. Op VVV uit na dan..
pi_72611154
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:12 schreef Prosac het volgende:
Maar wel 2 uit 6 wedstrijden die we normaal ook al niet winnen. Op VVV uit na dan..
NAC-thuis?

Nouja, boeiend ook.. Dat ik na de wedstrijd maar met 3 punten terug naar Groningen mag gaan
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72611289
NAC thuis wonnen we vorig jaar toevallig omdat het nergens meer om ging. In de playoffs gingen we er redelijk makkelijk vanaf. NAC is in het begin van het seizoen altijd een kutploeg om tegen te spelen.
pi_72611401
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:46 schreef Prosac het volgende:
NAC thuis wonnen we vorig jaar toevallig omdat het nergens meer om ging. In de playoffs gingen we er redelijk makkelijk vanaf. NAC is in het begin van het seizoen altijd een kutploeg om tegen te spelen.
Zo kan je voor elke club wel wat verzinnen natuurlijk. Ik vind Vitesse-uit op een dinsdag altijd wat vervelend, zo net na de maandag.
pi_72611486
Feit blijft dat ik vind dat je van NAC thuis kunt verliezen, daar hebben we het altijd lastig mee. Net als Ajax, PSV en Roda uit. VVV moet je in principe als linkerrijtje club gewoon van winnen, maar we maakten de kansen gewoon niet af.
Heerenveen hoort ook gewoon in het rijtje "een ééntje" als je daar naartoe gaat. Dan wacht Willem II uit, normaal gesproken ook verlies voor ons. Vervolgens komt Vitesse op bezoek, nou.. die moet je gewoon winnen, simpel zat.
Als we die ook niet winnen, dan ga ik me zorgen maken.
pi_72611806
Jullie kunnen de competitie eigenlijk gewoon schriftelijk afdoen begrijp ik.
pi_72611808
Willem II uit ook verlies? Maar dan ga je uit van een Groningen die blij mag zijn met het linkerrijtje dat niet op gaat voor de top 5/6?
pi_72611854
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:03 schreef MaxPower het volgende:
Jullie kunnen de competitie eigenlijk gewoon schriftelijk afdoen begrijp ik.
Dan noteren we voor zaterdag een eentje.

MP, heb jij Riga al geboekt? Nog tips?
pi_72611865
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:03 schreef MaxPower het volgende:
Jullie kunnen de competitie eigenlijk gewoon schriftelijk afdoen begrijp ik.
Wij volgen over het algemeen een redelijk vaststaand stramien van verlies en winstbeurten inderdaad. Soms heb je een keer een uitschieter, maar Willem II is ook gewoon een traditionele verliespartij, hoe slecht de Tilburgers ook draaien.
pi_72611879
Wij verloren altijd van Fortuna
pi_72611907
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:03 schreef SCH het volgende:
Willem II uit ook verlies? Maar dan ga je uit van een Groningen die blij mag zijn met het linkerrijtje dat niet op gaat voor de top 5/6?
Daar zou ik tot PSV zo over gedacht hebben.. echter maakte die wedstrijd duidelijk dat het er echt wel in zit, maar dat het nog even zijn tijd nodig heeft. Ik ga uit van NEC achtige toestanden. Linkerrijtje net halen op plek 9 ofzo en dan via de playoffs Europa in.
pi_72611925
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:05 schreef SCH het volgende:
Wij verloren altijd van Fortuna
Ik was dolbij met de degradatie van RKC.
pi_72611934
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:04 schreef SCH het volgende:


MP, heb jij Riga al geboekt? Nog tips?
Ja, ik vlieg vanaf Amsterdam met Air Baltic. Redelijk betaalbaar en niet van die achterlijke vliegtijden zoals bij Ryanair. Hotel heb ik ook wel maar ik hecht nogal aan mijn nachtrust.
pi_72611981
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:07 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ja, ik vlieg vanaf Amsterdam met Air Baltic. Redelijk betaalbaar en niet van die achterlijke vliegtijden zoals bij Ryanair. Hotel heb ik ook wel maar ik hecht nogal aan mijn nachtrust.
Ik kom echt niet bovenop je liggen hoor
Donderdag heen en vrijdag terug?
pi_72611996
woe-vrij
pi_72617504
Heeft iedereen er zoveel vertrouwen in voor zaterdag?
  donderdag 10 september 2009 @ 17:34:05 #77
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72617581
Joahwel, maar dat heeft ook met de vorm van Grins te maken...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72618506
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef Suikerbrood het volgende:
Heeft iedereen er zoveel vertrouwen in voor zaterdag?
Ik niet hoor, ik vind het volstrekt onvoorspelbaar en zou inzetten op een gelijkspel.
pi_72637751
quote:
Geen enkele zelfkritiek dus.
pi_72646298
Een leeg uitvak volgende week
pi_72646514
Heerenveen zal na-compitie spelen
pi_72647278
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:07 schreef GroningenEuroborg het volgende:
Heerenveen zal na-compitie spelen
ok
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 11 september 2009 @ 16:43:07 #84
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72647766
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:07 schreef GroningenEuroborg het volgende:
Heerenveen zal na-compitie spelen
En jij zou wat beter moeten opletten op school, gelukkig krijg je daar volgend jaar volop de tijd voor, als jullie clubje is gedegradeerd naar de bierdivisie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72648555
Dermate slechte troll dat ik hem maar laat staan.
pi_72650361
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:04 schreef Prosac het volgende:
Dermate slechte troll dat ik hem maar laat staan.
Geef maar toe dat het je relkloon is
pi_72650455
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:58 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Geef maar toe dat het je relkloon is
Nee man, het is zijn vriendin.

Over vriendinnen gesproken, hoe doen jullie dat morgen? Is zij er ook?
pi_72650628
Nee.
pi_72650664
En als wij met 3-0 verliezen, is het dan nog aan?
pi_72650696
Ja hoor, ik ben niet zo fanatiek.
pi_72652088
Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat. Ik had laatst al bijna ruzie met O. toen zijn favoriete Sporting in de laatste minuut scoorde tegen notabene Twente. Als mijn lief gaat juichen bij een Groningendoelpunt morgen dan kieper ik hem bij het grof vuil.
pi_72652502
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef SCH het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat. Ik had laatst al bijna ruzie met O. toen zijn favoriete Sporting in de laatste minuut scoorde tegen notabene Twente. Als mijn lief gaat juichen bij een Groningendoelpunt morgen dan kieper ik hem bij het grof vuil.
Maak je er wel even foto's van dan? Kunnen we meegenieten
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72653676
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Maak je er wel even foto's van dan? Kunnen we meegenieten
Verwacht je een tegengoal dan?
pi_72653998
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:33 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Verwacht je een tegengoal dan?
Gewoon voor het geval dat

Los daarvan, ik denk inderdaad niet dat we de 'nul' houden.. Wel dat we winnen (en dus minstens 2x scoren..). 2x? Jeetje.. Dat zou wel al een unicum zijn dit seizoen.. Treurig eigenlijk, maar afijn.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72657155
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Maak je er wel even foto's van dan? Kunnen we meegenieten
Hij gaat niet juichen. Hij zal eerder gapen.
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:14:18 #96
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_72672402
Ik heb een vrij slecht gevoel over vanavond. Groningen is de competitie ook niet lekker begonnen maar wij hebben net als Groningen helemaal niks klaar gespeeld... Ik hoop natuurlijk op winst, maar zie het vrij somber in. Toch wordt dit in tegenstelling tot afgelopen wedstrijden wel weer een puike avond met bier!
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_72673328
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee man, het is zijn vriendin.
Die van MP bedoel je zeker? De mijn gruwelt van voetbal.
pi_72675491
Weer veel doelpunten in de derby?
pi_72676962
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:28 schreef Ammi het volgende:
Weer veel doelpunten in de derby?
4-0 is prima
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72677444
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 16:28 schreef Ammi het volgende:
Weer veel doelpunten in de derby?
Eindhoven - Dordrecht was peanuts vergeleken bij vanavond
  zaterdag 12 september 2009 @ 18:56:30 #101
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72679483
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Eindhoven - Dordrecht was peanuts vergeleken bij vanavond
Het wordt, zoals ik al eerder zei, 5-0 voor Heerenveen. En als dat gebeurt wordt het ook een historische wedstrijd, waarin een club het heeft gepresteerd om vier keer een eigen doelpunt te scoren. Dit hele seizoen hebben we nog geen enkele keer 2 keer of vaker gescoord in een officieel duel, dus is het niet aannemelijk dat vanavond alle 5 de doelpunten van onze spelers komen .

En nu snel boodschappen doen zodat ik mijn avondeten kan verorberen tijdens de wedstrijd... IK KAN NIET WACHTEN!
ben voor het eerst sinds tijden weer zenuwachtig voorafgaand aan de wedstrijd, terwijl ik er niet eens bij aanwezig ben
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72684693
Kutuitslag maar er wordt eindelijk weer gevoetbald, goed gewisseld en gevochten.
We hadden een paar gigantische kansen en het zat nogal tegen en dan krijg je dit maar we waren qua veldspel eindelijk weer eens de veel sterkere ploeg dan de tegenstander.

Losada is een harde werker en een bikkel
Henrique begint te leren dat je de bal af kunt spelen, nu nog naar een tegenstander
Sibon zat er drie keer heel dichtbij, dat lobje was briljant
Dingsdag kreeg een nogal overdreven rode kaart. Het kan maar de commentator deed alsof hij een doodschop uitdeelde wat nergens op sloeg.

Verder weinig zwakke schakels en nu wat meer geluk tegen die Portugezen en die andere kutclubjes
pi_72684895
Zullen we positief blijven, na 2 weken de Jonge al veel vooruitgang, volgend jaar winnen we de champions league
pi_72685344
Heerenveen was beter, moet ik toegeven.
Maar dat boeit me nu even niets. .

Blijft een gevaarlijk mannetje die Beerens, bijna alle kansen werden opgezet door hem.
Sibon wordt alleen een beetje oud.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72685534
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:15 schreef venomsnake het volgende:
Heerenveen was beter, moet ik toegeven.
Maar dat boeit me nu even niets. [ afbeelding ].

Blijft een gevaarlijk mannetje die Beerens, bijna alle kansen werden opgezet door hem.
Sibon wordt alleen een beetje oud.
Ach, mischien worden we wakker geschud na de zoveelste nederlaag, ik gun je een pleziertje hoor.
pi_72687746
Terecht verloren. Zeker als je schoft dingsdag op die manier tussen de lijnen hebt staan. Die eerste keer kan ik nog inkomen dat het gebeurd in een duel, maar de 2e keer was gewoon opzettelijk omdat meneertje gefrustreerd is. Het was geen geel, maar direct rood eigenlijk en dan komt hij dus weer genadig weg helaas.

Voor de rest, hoop kansen, weinig rendement. Ben ik niet gewend van heerenveen.
pi_72687783
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 23:49 schreef Tha_Duck het volgende:
Terecht verloren. Zeker als je schoft dingsdag op die manier tussen de lijnen hebt staan. Die eerste keer kan ik nog inkomen dat het gebeurd in een duel, maar de 2e keer was gewoon opzettelijk omdat meneertje gefrustreerd is. Het was geen geel, maar direct rood eigenlijk en dan komt hij dus weer genadig weg helaas.
Sorry hoor, je laat je meevoeren door het gelul van de commentator. Gewoon een ongelukkige actie en nogal overdreven die tweede gele kaart. Ze moeten bij EL eens iets doen aan dat opnaaiende commentaar, ik heb me kapot gelachen om die onzin
pi_72687823
Ow, ik luister niet bewust naar het commentaar. De goede verslaggevers zitten daar niet.

Maar wel toevallig he, 2x geel voor eenzelfde vergrijp. Dat een 'ongelukkige actie' durven noemen is al geel waard
pi_72687960
Dingsdag terecht eraf. Gewoon niet zo hoog schoppen, is altijd geel. Lovre geel voor overdrijven van zijn blessure was ook terecht trouwens.
pi_72688139
Ach, het komt vanzelf wel weer goed. Heerenveen is een middenmotor over het algemeen, en de punten komen vanzelf. Ik hoop alleen dat je ze niet tegen Utreg op haalt
pi_72689904
Europees dan maar als afleiding?
pi_72693664
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:05 schreef Tha_Duck het volgende:
Ach, het komt vanzelf wel weer goed. Heerenveen is een middenmotor over het algemeen, en de punten komen vanzelf. Ik hoop alleen dat je ze niet tegen Utreg op haalt
De laatste jaren zijn we geen middenmoter meer hoor. Maar even een wat mindere periode, geen paniek, ik ben blij dat Sollied weg is en het komt wel weer. Van Groningen hadden we alleen niet hoeven en moeten verliezen want er zijn veel sterkere clubs, waaronder Utrecht.
pi_72694940
Mooi moment gister voor de wedstrijd, we mochten stemmen voor het Univé-doelpunt van de maand september. Keuze was reuze met 1) Papadopulos (tegen NEC), 2) Losada (tegen Vitesse) en 3) Paulo Henrique (tegen PAOK)

Geeft overigens ook precies aan waar het 'm bij ons aan schort.. Het voetbal is niet altijd even best, maar scoren doen we al helemaal niet. 4 doelpunten (incl. Papa tegen AZ in de JC) in 9 wedstrijden.. Tegen Roda JC (thuis), NAC (uit), AZ (thuis), PAOK (thuis) en Groningen (thuis) niet tot scoren gekomen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 13 september 2009 @ 13:32:10 #114
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72696945
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Mooi moment gister voor de wedstrijd, we mochten stemmen voor het Univé-doelpunt van de maand september. Keuze was reuze met 1) Papadopulos (tegen NEC), 2) Losada (tegen Vitesse) en 3) Paulo Henrique (tegen PAOK)

Geeft overigens ook precies aan waar het 'm bij ons aan schort.. Het voetbal is niet altijd even best, maar scoren doen we al helemaal niet. 4 doelpunten (incl. Papa tegen AZ in de JC) in 9 wedstrijden.. Tegen Roda JC (thuis), NAC (uit), AZ (thuis), PAOK (thuis) en Groningen (thuis) niet tot scoren gekomen
Ik maak me echt zorgen omdat we geen doelpunten maken. De afgelopen jaren hadden we veel tegendoelpunten, maar scoorden we ook vaak, dan heb je genoeg kans om te winnen. Maar met een goeie verdediging als enig pluspunt, kom je niet verder dan een gelijkspel, of met veel geluk een krappe overwinning.

Misschien hebben we gewoon heel veel pech, maar ik ben bang dat het een structureel probleem blijft totdat wij een koelbloedige spits hebben (winterstop?!?).

Laten we hopen dat het iets beter wordt. In ieder geval kan ik vanaf nu al blij zijn met een verliespartij als we dan maar minimaal 2 keer scoren, dat zie ik al als een hele verbetering. En misschien is het goed als we een keer een Feyenoordje doen. Dan spelen we maar een jaartje geen Europees, maakt me niets zoveel uit, en mis ik ook niet veel aan, aangezien we de laatste jaren toch niet ver kwamen. Dan snapt de club eindelijk een keer dat we niet eeuwig geluk kunnen hebben met goedkope toppers .

Dit is echt niet cynisch bedoeld, het is toch ook wel een keer lekker om aan het eind van het seizoen niet meer zo te stressen omdat we geen playoffs kunnen spelen, maar ook niet kunnen degraderen. Ervan uitgaande dat we niet de rest van het seizoen tegen degradatie zullen spelen.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72697214
Die degradatieplay-offs zijn anders zo gek ook nog niet.. Paar extra wedstrijden (= extra inkomsten voor de club). Ik voorzie een complot...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72699065
Zou MaxPower zichzelf in de kelder hebben opgesloten?
pi_72699603
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:47 schreef SCH het volgende:

Sibon zat er drie keer heel dichtbij, dat lobje was briljant
Ik vond het een domme keuze eigenlijk. Zoiets is al snel intuitief, maar met wat denkwerk erbij had hij voor een andere optie moeten gaan.
That's all folks!
pi_72699911
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik vond het een domme keuze eigenlijk. Zoiets is al snel intuitief, maar met wat denkwerk erbij had hij voor een andere optie moeten gaan.
Nee, daar was geen tijd voor eigenlijk en ook niet echt een mogelijkheid.

Daarnaast had hij al eerder gescoord en zat de scheids er volkomen naast door Luciano het voordeel van geen enkele twijfel te kennen. Die clown duikelde over een ploeggenoot. Het zat vol van dat soort pechjes gisteravond.
  zondag 13 september 2009 @ 15:57:34 #119
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_72700284
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, daar was geen tijd voor eigenlijk en ook niet echt een mogelijkheid.

Daarnaast had hij al eerder gescoord en zat de scheids er volkomen naast door Luciano het voordeel van geen enkele twijfel te kennen. Die clown duikelde over een ploeggenoot. Het zat vol van dat soort pechjes gisteravond.
Sibon duwde daarvoor Svejdik weg. Ook zou 't doelpunt nooit gevallen zijn, want Svejdik (?) haalde de bal nog voor de lijn weg
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  zondag 13 september 2009 @ 16:50:43 #120
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72701840
quote:
Op zondag 13 september 2009 15:57 schreef Runselpink het volgende:

[..]

blablabla
Los van wat je zegt heb je volgens mij een enorme hekel aan Heerenveen met je Hertha, Groningen en Cambuur in je handtekening...

Ik wacht rustig af tot donderdag, wie weet wordt dat de omslag... Zou mooi zijn
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72702223
quote:
Op zondag 13 september 2009 15:57 schreef Runselpink het volgende:

[..]

Sibon duwde daarvoor Svejdik weg. Ook zou 't doelpunt nooit gevallen zijn, want Svejdik (?) haalde de bal nog voor de lijn weg
Och, dat duwtje viel nog wel mee, kijk maar rond 1:50. In de samenvatting niet goed te zien, maar vanaf de Noord-tribune leek het alsof Svejdik de bal pas achter de lijn keerde. Zonder fluitje van de matige Kuipers neem ik echter aan dat 'ie hem zeker wel voor de lijn zou hebben gekeerd.

Over het lobje van Sibon. Schiet die bal gewoon hard in de korte hoek langs Luciano. Natuurlijk is het een fantastische goal als het wel lukt, maar ik had liever met 1-0 gewonnen (no way dat Groningen dan nog gescoord had)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72703320
quote:
Op zondag 13 september 2009 15:57 schreef Runselpink het volgende:

[..]

Sibon duwde daarvoor Svejdik weg. Ook zou 't doelpunt nooit gevallen zijn, want Svejdik (?) haalde de bal nog voor de lijn weg
Er werd gelfoten voor de overtreding van Sibon op de keeper, wat dus geen overtreding was en wat daarna gebeurd zou zijn, zullen we dus nooit weten. Maar het was wel een enorme dwaling van de scheids. Ik zag het vanmiddag ook bij Ajax-NAC, dat de aanvaller zelfs geel kreeg, terwijl de keeper gewoon gehinderd werd door een ploeggenoot.
  zondag 13 september 2009 @ 18:54:47 #123
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72706047
Maar als je naar de derby van gelderland kijkt en hoe Vitesse daar wordt genaaid, moeten we niet zeuren. Die worden eerst twee strafschoppen onthouden en tot de 87ste minuut staan ze met 2-0 voor, maar dan wordt het uiteindelijk toch nog 2-2.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  zondag 13 september 2009 @ 19:06:32 #124
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72706466
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:50 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Los van wat je zegt heb je volgens mij een enorme hekel aan Heerenveen met je Hertha, Groningen en Cambuur in je handtekening...

Ik wacht rustig af tot donderdag, wie weet wordt dat de omslag... Zou mooi zijn
Wat heeft Hertha te maken met een hekel aan SCH?
pi_72706577
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:06 schreef Prosac het volgende:

[..]

Wat heeft Hertha te maken met een hekel aan SCH?
Niemand heeft een hekel aan SCH want ik ben harstikke liev
  maandag 14 september 2009 @ 11:20:31 #126
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72724773
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:06 schreef Prosac het volgende:

[..]

Wat heeft Hertha te maken met een hekel aan SCH?
Meer dan je denkt. Vanaf donderdag begint de poulefase, en met Hertha moeten we uitmaken wie nummer twee wordt, ervan uitgaande dat Sporting gewoon eerste wordt en Ventspils ofzo, laatst
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  maandag 14 september 2009 @ 11:25:13 #127
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72724892
Je kunt toch gewoon fan zijn van Hertha, zonder dat je daardoor voor SCH-hater uitgemaakt wordt? Bij FCG en Cambuur is het begrijpelijk..
Als ik zeg dat ik Standard Luik de leukste club uit Belgie vind, heb ik dan ook een hekel aan AZ?
pi_72724931
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:25 schreef Prosac het volgende:
Je kunt toch gewoon fan zijn van Hertha, zonder dat je daardoor voor SCH-hater uitgemaakt wordt? Bij FCG en Cambuur is het begrijpelijk..
Als ik zeg dat ik Standard Luik de leukste club uit Belgie vind, heb ik dan ook een hekel aan AZ?
Je hoort sowieso een hekel aan AZ te hebben.

Ik begin me een beetje zorgen te maken over MaxPower
pi_72724950
Oh ja, ik kom terug op mijn opmerkingen over Dingsdag. Heb het nu beter gezien en het was niet fraai en dat is een understatement.
pi_72724954
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik begin me een beetje zorgen te maken over MaxPower
Gesignaleerd in het Grunn topic.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72725001
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:27 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Gesignaleerd in het Grunn topic.
De NSB-er
  maandag 14 september 2009 @ 11:30:05 #132
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72725046
Ik ben wel benieuwd hoe gezellig het bij hem thuis is geweest dit weekend.
pi_72725101
Ik zou goedmaaksex eisen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72725105
Ik Fok niet voor mijn lol ofzo.. dus ook niet op mijn vrije zondag.

Toch bedankt voor de belangstelling.
  maandag 14 september 2009 @ 11:33:16 #135
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72725130
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:32 schreef venomsnake het volgende:
Ik zou goedmaaksex eisen.
Ken je zijn vriendin dan?
pi_72725157
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:32 schreef MaxPower het volgende:
Ik Fok niet voor mijn lol ofzo.. dus ook niet op mijn vrije zondag.

Toch bedankt voor de belangstelling.
Je leeft nog
Heb je d'r geslagen?
pi_72725158
Maarre, zullen we het even over voetbal hebben? Vind het nu wel mooi geweest eigenlijk met dat gelul over mij de hele tijd.
  maandag 14 september 2009 @ 11:35:51 #138
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72725189
Inderdaad, Groningen - Heerenveen is pas weer in december.

Wat is jullie mening over die spaarzame bezoekers op Oost die met witte zakdoekjes aan het wapperen waren?
pi_72725191
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:34 schreef MaxPower het volgende:
Maarre, zullen we het even over voetbal hebben? Vind het nu wel mooi geweest eigenlijk met dat gelul over mij de hele tijd.
Nou zeg, niet iedereen heeft een partner die een seizoenskaart van de aartsrivaal heeft. Dat is voor ons ook niet gemakkelijk om mee om te gaan.

Maarreh...op naar donderdag dan maar. Ik kan er niet bij zijn, ik ben in eeeeeeh.....Groningen
pi_72726371
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 23:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Sorry hoor, je laat je meevoeren door het gelul van de commentator. Gewoon een ongelukkige actie en nogal overdreven die tweede gele kaart. Ze moeten bij EL eens iets doen aan dat opnaaiende commentaar, ik heb me kapot gelachen om die onzin
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:27 schreef SCH het volgende:
Oh ja, ik kom terug op mijn opmerkingen over Dingsdag. Heb het nu beter gezien en het was niet fraai en dat is een understatement.
Ofwel, je geeft me gelijk
  maandag 14 september 2009 @ 12:47:25 #141
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72727049
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:25 schreef Prosac het volgende:
Je kunt toch gewoon fan zijn van Hertha, zonder dat je daardoor voor SCH-hater uitgemaakt wordt? Bij FCG en Cambuur is het begrijpelijk..
Als ik zeg dat ik Standard Luik de leukste club uit Belgie vind, heb ik dan ook een hekel aan AZ?
Ach laat maar ook, het was niet zo serieus bedoeld, het viel me meer op dat die drie er tussen stonden . Ik vind Sporting Portugal ook een leuke club, net als Benfica, terwijl die eerste ook een tegenstander van Heerenveen is en die laatste een paar jaar geleden won van heerenveen.

Als jij Standard Luik een leuke club vindt heb jij gewoon een slechte smaak . Heerenveen een leuke club vinden is synoniem aan een hekel hebben aan AZ, tenzij je ook Hagenees bent...

[ Bericht 1% gewijzigd door Dirty-Little-Monkey op 14-09-2009 20:49:50 (een paar dingen verbeterd:-D) ]
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72727604
Ik snap werkelijk niets van wat je zegt
pi_72732566
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:10 schreef DeVinger het volgende:
Ik snap werkelijk niets van wat je zegt
Wen er maar aan als je hier vaker komt
pi_72733411
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 14 september 2009 @ 20:45:18 #145
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72741071
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:10 schreef DeVinger het volgende:
Ik snap werkelijk niets van wat je zegt
paar uur later geef ik je helemaal gelijk, laten we het erop houden dat het ook niet heel erg belangrijk is .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72741654
We houden wel van je hoor, kleine vieze aap
  dinsdag 15 september 2009 @ 00:00:32 #147
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72752424
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:57 schreef SCH het volgende:
We houden wel van je hoor, kleine vieze aap
en dat 'we' slaat op de hele heerenveen-beminnende-fok-gemeenschap ? Ik heb toch een heel sterk gevoel dat al die regelmatig-hier-postende-fokkers klonen van jou zijn .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72754143
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 00:00 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Ik heb toch een heel sterk gevoel dat al die regelmatig-hier-postende-fokkers klonen van jou zijn .
Niet allemaal, alleen Proud2BeDiepfries en MaxPower.
pi_72762252
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 01:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet allemaal, alleen Proud2BeDiepfries en MaxPower.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72768792
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72778478
Achteraf kun je lachwekkend doen over die rush, maar het was op dat moment wel een signaal om te bikkelen. Iets wat Groningen overigens absoluut niet kon/deed.

De instelling om punten te pakken in Heerenveen was , op het eerste kwartier na niet aanwezig. Toen tot ieders verbazing er gescoord werd, wilde Groningen ineens wel alles doen om de overwinning te behouden.

In dat kader vind ik het tamelijk beschamend om te lachen om de rush van Bak (als verslaggever(s)). Bak wist wel wat op dat moment nodig was. Als Heerenveen gewonnen had was er niemand geweest die juist dit moment van Bak 'opvallend' zou vinden. Dat Heerenveen nu in de hoek staat waar de klappen vallen is niemand ontgaan, dus waarom dan dít moment belachelijk vinden.
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:41:35 #152
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72779882
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:13 schreef dagizmo het volgende:
Achteraf kun je lachwekkend doen over die rush, maar het was op dat moment wel een signaal om te bikkelen. Iets wat Groningen overigens absoluut niet kon/deed.

De instelling om punten te pakken in Heerenveen was , op het eerste kwartier na niet aanwezig. Toen tot ieders verbazing er gescoord werd, wilde Groningen ineens wel alles doen om de overwinning te behouden.

In dat kader vind ik het tamelijk beschamend om te lachen om de rush van Bak (als verslaggever(s)). Bak wist wel wat op dat moment nodig was. Als Heerenveen gewonnen had was er niemand geweest die juist dit moment van Bak 'opvallend' zou vinden. Dat Heerenveen nu in de hoek staat waar de klappen vallen is niemand ontgaan, dus waarom dan dít moment belachelijk vinden.
Het ziet er gewoon belachelijk uit, of Heerenveen nou zonder verliespunten bovenaan zou staan of niet. Als je dat stukje er uit knipt, zonder de context is het gewoon grappig om te zien. Zo'n anti-climax is gewoon altijd grappig. je ziet in het strafschopgebied zelfs een groningse speler in de slappe lach schieten.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72788050
Ik ervaar het meer als iets met slakken en zout.
  woensdag 16 september 2009 @ 00:01:28 #154
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72789237
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:28 schreef dagizmo het volgende:
Ik ervaar het meer als iets met slakken en zout.
* Dirty-Little-Monkey gooit wat zout op slakken en wacht af
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72789756
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:28 schreef dagizmo het volgende:
Ik ervaar het meer als iets met slakken en zout.
Ik ook, het is een mooie rush, niks om de slappe lach van te krijgen. Wel van de pass misschien maar als Beerens was doorgelopen en een voorzet had gedaan dan was het gewoon 1-1 geweest en we hadden nog meer goals gemaakt en met 5-1 gewonnen. Simpel zat.
  woensdag 16 september 2009 @ 10:06:58 #156
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_72794233
Er wordt even voorbij gegaan aan het feit dat Bak gewoon lachend 2 Groningen spelers aftroeft en het publiek op de banken krijgt. Dat daarna de pass euhm, ietwat verkeerd uitpakt laat ik even buiten beschouwing. Het geeft voor mij in ieder geval aan dat zijn instellingen altijd goed is! En dat is heerlijk om te zien!
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_72794295
Bak Nielsen heeft gewoon goed gekeken naar die rush van Granqvist in de eerste helft, dan nog een gevaarlijke mogelijkheid opleverde.
Jammer van die mislukte pass, maar het filmpje is vooral leuk door het commentaar van Gijpie erbij.
pi_72794415
quote:
Op woensdag 16 september 2009 10:09 schreef Prosac het volgende:
Jammer van die mislukte pass, maar het filmpje is vooral leuk door het commentaar van Gijpie erbij.
Precies, smakelijk om gelachen.
pi_72798118
Ik had er geen geluid bij

Wat gaat het morgen worden?
  woensdag 16 september 2009 @ 12:15:45 #160
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72798298
quote:
Op woensdag 16 september 2009 10:06 schreef Sandyman het volgende:
Er wordt even voorbij gegaan aan het feit dat Bak gewoon lachend 2 Groningen spelers aftroeft en het publiek op de banken krijgt. Dat daarna de pass euhm, ietwat verkeerd uitpakt laat ik even buiten beschouwing. Het geeft voor mij in ieder geval aan dat zijn instellingen altijd goed is! En dat is heerlijk om te zien!
Dat klopt helemaal. Vooral die eerste keer, sprintend en dan ook nog eens een zeer strak lobje en dan op hetzelfde tempo verder. Maar daardoor is het zo grappig als die bal vervolgens zomaar de achterlijn overgaat. Van een prachtige rush, naar de grootst mogelijk anti-climax .

Ben het trouwens niet met gijpje eens dat hij dit niet meer moet doen. Van mij mag hij morgen, als wij door een gelukje met 1-0 winnen, ook wel zo'n rush doen, maar dan wel afspelen aan een andere inkomende speler
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72798830
Dat bedoel ik dus te zeggen: beetje lachwekkend om de poging van dergelijk commentaar te voorzien. Als de pass goed was geweest had het bijvoorbeeld 'een schitterende rush' geweest die een assist was oid. Dan ineens komt er commentaar dat op de Nederlandse velden de backs vaker op moeten komen naar de 16 oid.

Je kunt lachen om Gijpjes commentaar, maar ik vind het nogal kinderlijk. Het is meer even een natrap richting Heerenveen, wat momenteel voor geen meter draait. Bak troeft daar wel even 2 spelers af en creëert in beginsel een gevaarlijk situatie (tot de eindpass...).
pi_72798896
Gijp is kinderlijk, daar lachen alleen van die mannetjes om.
pi_72819255
Is nu al duidelijk wat jullie voor Assaidi betaald hebben?
pi_72820085
Volgens de VI van vorige week 1,2 mln.. In diezelfde VI wordt echter ook 1,5 mln genoemd. Om eerlijk te zijn lijkt een 7,5-9 ton me realistischer. De club is meestal niet zo scheutig met uitlatingen daaromtrent.

Ik neem aan dat in Doetinchem men zich ook in stilzwijgen hult?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72821846
Idd nog niets van gehoord, de Graafschap kennende zal het ook wel 9 ton max zijn.
pi_72834184
quote:
Het grootste probleem van Heerenveen in de Eredivisie is scoren. De ploeg heeft pas twee doelpunten gemaakt, terwijl er 87 maal op goal werd geschoten.
Sjeeeeeez
pi_72840236
De effectiviteit van Sibon heeft dit gemiddelde veroorzaakt.
  donderdag 17 september 2009 @ 15:31:35 #168
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72841518
Tjah, Sibon krijgt het vertrouwen, zo lijkt het, maar op basis waar van is mij niet helemaal duideljik...

Ik zie liever Papadopoulous in de punt...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 17 september 2009 @ 17:41:59 #169
230574 Koffz
Ik ben GEEN alcoholist
pi_72856591
Zondag eindelijk DE wedstrijd waar ik al zo lang op heb moeten wachten..
De wedstrijd zonder Dingsdag in het centrum van de verdediging

Hij was vandaag weer beslissend door weer, een exacte kopie van de grunn goal, z'n man te laten lopen die dan mooi de 2-3 binnen prikt

En dat hij de 2-2 maakte, pff.. Gewoon een mislukte voorzet die er toevallig het net doet bollen..

Kunnen supporters ook een transferverzoek voor een speler indienen?
pi_72861682
Lekker simpel Stinger_

Natuurlijk ziet Dingsdag er bij die 2-3 en ook eerder bij de 1-1 niet goed uit.. Je kunt je echter ook afvragen wat een Breuer op zo'n moment eigenlijk doet... Breuer pakt met een prima actie de bal af, voorafgaand aan de 2-3, maar levert 'm vervolgens knullig in. De rest is bekend.

Tegen spitsen van het niveau Liedson kun je je dat soort slordigheden gewoon niet veroorloven. Voor het overige heb ik me vanavond prima vermaakt. Een kansloze nederlaag zonder echt kans-loos te zijn. Om eerlijk te zijn, er was zelfs nog kans op meer.. Vooral op het einde, gewoon lekker onbezorgd op z'n Heerenveens aanvallen. Wat heb je inderdaad te verliezen tegen een club als Sporting. Hiervoor kom ik naar het stadion. En het was al weer een stukje beter dan tegen onze Oosterburen. Nu die lijn doortrekken tegen FC Twente. Hopelijk vieren die hun onverwachte overwinning in Istanboel iets te fanatiek en hebben ze zondag nog last van de reis en kater. Wie weet kunnen we dan nog de 3 punten in eigen huis houden ook. Dat zou wel weer eens fijn zijn
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72864305
Ik ben trots, trots op JdJ, op ons spel en op de supporters die er toch goed achter stonden!

Het gaat allemaal wel weer goed komen mensen.
pi_72867247
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Lekker simpel Stinger_

Natuurlijk ziet Dingsdag er bij die 2-3 en ook eerder bij de 1-1 niet goed uit.. Je kunt je echter ook afvragen wat een Breuer op zo'n moment eigenlijk doet... Breuer pakt met een prima actie de bal af, voorafgaand aan de 2-3, maar levert 'm vervolgens knullig in. De rest is bekend.
Tsja, soms kan de waarheid zo simpel zijn

Maar goed, Breuer gaat idd ook niet vrij uit, maar dit is al de zoveelste keer dat Dingsdag z'n man laat lopen / voor 'm laat komen!
Dingsdag in de verdediging begint zowat een garantie voor tegendoelpunten te worden.
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:36:07 #174
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72868209
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 01:49 schreef Suikerbrood het volgende:
Ik ben trots, trots op JdJ, op ons spel en op de supporters die er toch goed achter stonden!

Het gaat allemaal wel weer goed komen mensen.
Degenen die er wel waren bedoel je dan? En dan voornamelijk Noord neem ik aan?

Zat zelf vandaag weer eens op Zuid ipv mn vaste stek in Vak 10, daar was geen geluid te bekennen :S Rondom me zat dan ook niemand, misschien dat dat het was...
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:27:56 #175
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72878794
Een resultaat waar ik vooraf heel erg blij mee zou zijn geweest. Maar we hadden zoveel kans op een overwinning of tenminste een gelijkspel. Als er inderdaad hands was of de bal over de lijn bij die lob van PH dan was de wedstrijd heel anders verlopen. Hetzelfde geldt natuurlijk voor die kans vlak voor tijd van Elm, maarja, ook Sporting had zo'n kans eerder in de wedstrijd.

Ik ben blij met de twee doelpunten, en heb er vertrouwen in voor zondag, al heeft twente het natuurlijk veel beter gedaan gisteren.

Vorig weekend vond ik die rode kaart van Dingsdag het meest hoopgevende van de wedstrijd, terwijl het voetballend al beter liep, maar ik had het ook niet erg gevonden als we de wedstrijd met 9 man zouden uitspelen, waarbij Breuer ook er af zou moeten. Want als Dingsdag zijn man niet laat lopen, doet Breuer het wel. Maarja, het blijft natuurlijk makkelijk om die twee af te zeiken, dus daar hou ik nu mee op.

Dit weekend winnen we! (hoop ik)

* Dirty-Little-Monkey zoekt een houtje en tikt er op
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72884916
Was het weer niet vol?
  vrijdag 18 september 2009 @ 19:53:51 #177
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72885333
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:44 schreef SCH het volgende:
Was het weer niet vol?
Lang niet. Wat mij betreft mogen de mensen die er gister en tegen PAOK niet waren om de reden 'we winnen toch niet' per direct hun seizoenskaart inleveren.
pi_72885450
Ik was er ook niet, heb dan ook geen seizoenskaart. Moest twee dagen over de Groningse weilanden huppelen om te brainstormen

Iemand al beeldmateriaal online gevonden?
  vrijdag 18 september 2009 @ 20:04:54 #179
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72885815
Samenvatting staat gewoon op EL
pi_72885852
Okay dank!
pi_72898672
quote:
Dingsdag opgelucht: geen straf
LC | Gepubliceerd op 18 september 2009, 20:08
Laatst bijgewerkt op 18 september 2009, 23:12
HEERENVEEN -
Michael Dingsdag reageerde vrijdagavond opgelucht op de uitspraak van de aanklager betaald voetbal. Deze oordeelde geen straf uit te delen naar aanleiding van de vermeende slaande beweging van de Heerenveen-speler op Groningen-aanvaller Tim Matavz, vorige week tijdens de noordelijke derby.

De aanklager vindt dat er te weinig bewijs is. ,,Ik ben zeker niet de ideale schoonzoon, maar ik was in die actie echt onschuldig. Ik ben blij dat zo'n KNVB-man niet achter alle indianenverhalen van mensen als Hugo Borst en de buitenwacht is aangerend'', aldus Dingsdag. Voetbalcommentator Borst trok in een tv-programma daags na de derby fel van leer tegen Dingsdag. ,,Ik ben benieuwd of hij nu ook zijn excuses aanbiedt.''

Meer hierover zaterdag in de papieren LC. Daarin ook een interview met Heerenveen-speler Viktor Elm. ,,De trainerswissel geeft ons nieuwe energie.''
Mooi! Al mag van mij Djuric wel worden opgesteld voor een paar wedstrijden, om te proberen.
pi_72898814
Heel goed en terecht inderdaad. De opmerking over Hugo Borst is zo ontzettend in de roos!!!
pi_72925809
Jullie mogen winnen van Twente vandaag .
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 09:17 schreef SCH het volgende:
Heel goed en terecht inderdaad. De opmerking over Hugo Borst is zo ontzettend in de roos!!!
Nee, Borst had gewoon gelijk. Vreemd dat jij dat niet erkent, jij bent meestal degene die over dit soort dingen klaagt dacht ik.
  zondag 20 september 2009 @ 10:44:17 #184
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72926134
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:24 schreef Otis. het volgende:

Nee, Borst had gewoon gelijk. Vreemd dat jij dat niet erkent, jij bent meestal degene die over dit soort dingen klaagt dacht ik.
Beter lezen, schatjee...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72926278
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:44 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Beter lezen, schatjee...
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 09:17 schreef SCH het volgende:
De opmerking over Hugo Borst is zo ontzettend in de roos!!!
Wat lees ik hier fout dan?
  zondag 20 september 2009 @ 10:55:00 #186
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72926337
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:52 schreef Otis. het volgende:

[..]


[..]

Wat lees ik hier fout dan?
haha, ik zal zelf even beter lezen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72926355
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:55 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

haha, ik zal zelf even beter lezen
.
pi_72926712
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:24 schreef Otis. het volgende:

Nee, Borst had gewoon gelijk. Vreemd dat jij dat niet erkent, jij bent meestal degene die over dit soort dingen klaagt dacht ik.
Nee, ik ben tegen mediahetzes en publiekelijke veroordelingen en dergelijke. Vooral dat soort praatprogramma's krijgen dan veel te veel macht.
pi_72926803
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, ik ben tegen mediahetzes en publiekelijke veroordelingen en dergelijke. Vooral dat soort praatprogramma's krijgen dan veel te veel macht.
Behalve als Granqvist hetzelfde zou doen bij Sibon.
pi_72930171
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:17 schreef Otis. het volgende:

[..]

Behalve als Granqvist hetzelfde zou doen bij Sibon.
Nee, dan zou ik natuurlijk verbolgen zijn over de overtreding maar dan zou ik nog steeds niet vinden dat hij in praatprogramma's als een gevaarlijke gek kan worden weggezet.
pi_72930188
Hup Heerenveen trouwens, ik hoop dat we vanmiddag iets verrassends kunnen doen, een gelijkspel zou dat ook al zijn.
  zondag 20 september 2009 @ 13:34:55 #192
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72930895
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:13 schreef SCH het volgende:
Hup Heerenveen trouwens, ik hoop dat we vanmiddag iets verrassends kunnen doen, een gelijkspel zou dat ook al zijn.
ja, maar het wordt wel steeds moeilijker. Nu ze voor het eerst dit seizoen twee keer hebben gescoord, moeten ze drie keer scoren voor een verrassing. Één verrassing komt er in ieder geval: Dingsdag zal deze wedstrijd geen domme fouten maken.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  zondag 20 september 2009 @ 14:27:09 #193
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72932516
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:34 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]
Één verrassing komt er in ieder geval: Dingsdag zal deze wedstrijd geen domme fouten maken.
Das geen verrassing

Hopen dat de boys vandaag de goede lijn door kunnen zetten. Kan er helaas vandaag niet bij zijn
  zondag 20 september 2009 @ 16:18:54 #194
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72936722
quote:
Op zondag 20 september 2009 14:27 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Das geen verrassing

Hopen dat de boys vandaag de goede lijn door kunnen zetten. Kan er helaas vandaag niet bij zijn
Voor jou misschien niet, maar ik heb dit seizoen geen enkele wedstrijd gezien waarin hij geen domme fouten maakte.

Overigens ging het vandaag ook niet bepaald lekker. Ze schenen de eerste helft beter te zijn, en ik heb alleen maar een deel van de tweede helft gezien, en dat zag er echt enorm slecht uit! Leuke acties van Assaidi, maar leverde niet veel op. Tja.. Jammer genoeg nog steeds geen kentering... Misschien dat we komende week wel weten te winnen. Het telt als een officiele wedstrijd, dus een uitgelezen kans om eens 3 keer te scoren (en hopelijk ook te winnen ).
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  zondag 20 september 2009 @ 17:00:55 #195
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72938320
Slechte wedstrijd van jullie kant zeg.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_72938438
Heerenveen 17e.
Dat is lang geleden, of niet?
pi_72939757
Misschien van de week tegen SDC Putten middels een ruime zege wat aan het vertrouwen werken. Nog mensen die dit bekerduel gaan bezoeken?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 20 september 2009 @ 17:50:01 #198
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72940052
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:40 schreef methodmich het volgende:
Misschien van de week tegen SDC Putten middels een ruime zege wat aan het vertrouwen werken. Nog mensen die dit bekerduel gaan bezoeken?
Ik denk dat een overwinning tegen Putten geen vertrouwen geeft, hoe ruim ook, dat ligt gewoon in de lijn der verwachting. Al verwacht ik persoonlijk dat het nog best wel moeilijk gaat worden.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72941525
Volgens Henk Kok moeten we nu omlaag kijken Wat een sukkel is die man toch. Het lekkere van plek 17 is juist dat we omhoog kunnen kijken. Jammer maar in de lijn der verwachting vanmiddag. En geen afstraffing en Twente was ook niet veel soeps begreep ik en eigenlijk was de eerste helft voor ons, maar dat zegt Henk Kok en dat is eensukkel.

Komt wel weer goed. We missen creativiteit op het middenveld, is Vayrynnen nou al eens aan het herstellen. En Sibon heeft het gewoon niet en Henrique breekt maar niet door. Maar dat komt allemaal wel en anders komt het na de winterstop wel weer. Geen paniek.
pi_72941540
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:40 schreef methodmich het volgende:
Misschien van de week tegen SDC Putten middels een ruime zege wat aan het vertrouwen werken. Nog mensen die dit bekerduel gaan bezoeken?
Ik weet het nog niet zeker, het is volgens mij al om 17.00 toch?
pi_72941939
Ja, staat gepland voor 17.00.

SDC Putten momenteel twaalfde in de zaterdaghoofdklasse B. Ze hebben 1 punt uit 3 duels en een doelsaldo van 5-7.

Bekendste spelers zijn de 35-jarige doelman Khalid Benlahsen (ex-Eindhoven, Helmond Sport en RBC) en de 37-jarige spits Raoul Henar (ex-Telstar, Veendam, Helmond Sport en Volendam). Voorts enkele snelle jongens voorin, zoals Lopes Dinis Magalhaes.

Zie http://www.voetbalopzaterdag.com/?club=39&comp=b voor alle info.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72942680
Rare tijd, is dat vanwege het licht?
  zondag 20 september 2009 @ 19:13:25 #203
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72942700
quote:
Op zondag 20 september 2009 18:39 schreef SCH het volgende:
Volgens Henk Kok moeten we nu omlaag kijken Wat een sukkel is die man toch. Het lekkere van plek 17 is juist dat we omhoog kunnen kijken. Jammer maar in de lijn der verwachting vanmiddag. En geen afstraffing en Twente was ook niet veel soeps begreep ik en eigenlijk was de eerste helft voor ons, maar dat zegt Henk Kok en dat is eensukkel.

Komt wel weer goed. We missen creativiteit op het middenveld, is Vayrynnen nou al eens aan het herstellen. En Sibon heeft het gewoon niet en Henrique breekt maar niet door. Maar dat komt allemaal wel en anders komt het na de winterstop wel weer. Geen paniek.
En in het geval we degraderen hebben we eindelijk weer een grote kans om kampioen te worden ! Altijd positief blijven!
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72942757
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:13 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

En in het geval we degraderen hebben we eindelijk weer een grote kans om kampioen te worden ! Altijd positief blijven!
Ach, het is wel zo dat het alleen maar beter kan gaan. Van PSV uit volgende week hoeven we ook weinig te verwachten in deze vorm.
pi_72943132
Toch wel jammer als ik zo de samenvatting zie. Het spel is echt beter dan onder Sollied en het moet gewoon ook even een keer meezitten, jammer van die buitenspelgoal. Het is toch bemoedigend om 75 minuten het beste van het spel te hebben tegen een ploeg als Twente.
pi_72943901
Twente was vandaag gewoon kut. Wij ook niet goed, maar wel beter (net als vorige week tegen Groningen en voor een deel ook tegen Sporting afgelopen donderdag). Als je echter niet/onvoldoende scoort, dan blijkt dat je tegen clubs die een stapje verder zijn dan wij momenteel toch aan het kortste eind trekt. Sporting/Liedson scoort er 3, Stoch (de enige Tukker die een voldoende haalde) 2.

Er zijn voldoende aanknopingspunten en het komt zeker goed dit seizoen. We zijn er echter nog niet. Hopelijk zondag in Rotterdam tegen Sparta meer tekenen van herstel en (eindelijk weer) 3 punten (woensdag tegen Putten zou überhaupt geen probleem mogen zijn).
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 20 september 2009 @ 19:52:49 #207
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72944008
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Twente was vandaag gewoon kut. Wij ook niet goed, maar wel beter (net als vorige week tegen Groningen en voor een deel ook tegen Sporting afgelopen donderdag). Als je echter niet/onvoldoende scoort, dan blijkt dat je tegen clubs die een stapje verder zijn dan wij momenteel toch aan het kortste eind trekt. Sporting/Liedson scoort er 3, Stoch (de enige Tukker die een voldoende haalde) 2.

Er zijn voldoende aanknopingspunten en het komt zeker goed dit seizoen. We zijn er echter nog niet. Hopelijk zondag in Rotterdam tegen Sparta meer tekenen van herstel en (eindelijk weer) 3 punten (woensdag tegen Putten zou überhaupt geen probleem mogen zijn).
Boschker een 8, Douglas een 7, Janssen een 7, Stoch een 9. Rest allemaal een 6.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_72944185
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:52 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Boschker een 8, Douglas een 7, Janssen een 7, Stoch een 9. Rest allemaal een 6.
Boschker was ook matig. Douglas heb ik ook weinig van gezien, Janssen viel ook tegen. Die liep ook maar wat gefrustreerd rond. Prima dat je ze een 6 wilt geven, het was gewoon niet best wat Twente liet zien. Wat mij betreft dus gewoon 3-en (heeft Ruiz überhaupt iets goed gedaan), 4-en en 5-jes.. Nouja, vooruit, en misschien nog een spaarzame 6 ergens
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 20 september 2009 @ 19:59:20 #209
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72944236
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Boschker was ook matig. Douglas heb ik ook weinig van gezien, Janssen viel ook tegen. Die liep ook maar wat gefrustreerd rond. Prima dat je ze een 6 wilt geven, het was gewoon niet best wat Twente liet zien. Wat mij betreft dus gewoon 3-en (heeft Ruiz überhaupt iets goed gedaan), 4-en en 5-jes.. Nouja, vooruit, en misschien nog een spaarzame 6 ergens
Na de 20e minuut hebben we bijna geen kans meer voor heerenveen gezien joh Dankzij boschker en de defensie.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_72944269
Het is nou wel duidelijk Robinhoo. Wij praten hier altijd realistisch over de wedstrijden, en niet met die enorme eigen club bril.
  zondag 20 september 2009 @ 20:01:35 #211
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72944321
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:00 schreef SCH het volgende:
Het is nou wel duidelijk Robinhoo. Wij praten hier altijd realistisch over de wedstrijden, en niet met die enorme eigen club bril.
Heb je nu al teletekst gelezen? Met je realistisch praten zonder de wedstrijd te hebben gezien

Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_72944395
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:01 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Heb je nu al teletekst gelezen? Met je realistisch praten zonder de wedstrijd te hebben gezien

[ afbeelding ]
Dus ik moet teletekst voor waar nemen en de commentatoren van de NOS niet geloven? De mooie goal van Henrique wordt ook helemaal niet genoemd.
  zondag 20 september 2009 @ 20:05:05 #213
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72944451
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus ik moet teletekst voor waar nemen en de commentatoren van de NOS niet geloven? De mooie goal van Henrique wordt ook helemaal niet genoemd.
De mooie goal die buitenspel was inderdaad.

Maar jij zegt dat ik met mijn rode bril blabla, terwijl teletekst hetzelfde er over denkt.

En jij zegt dat 'heel de wereld' hetzelfde denkt als jou Dream on
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_72944901
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:12 schreef SCH het volgende:
Rare tijd, is dat vanwege het licht?
Denk het wel. Laatste keer dat ik daar was hadden ze geen licht op het hoofdveld, maar dat was wel in mei 2006, dus weet niet zeker of dat nog zo is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72945374
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:05 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

De mooie goal die buitenspel was inderdaad.

Maar jij zegt dat ik met mijn rode bril blabla, terwijl teletekst hetzelfde er over denkt.

En jij zegt dat 'heel de wereld' hetzelfde denkt als jou Dream on
Joh, die 'hechte' defensie van Twente was meer aanvallende onmacht van ons.. Als je verdorie met 5-6 aanvallers op het veld staat, maar gewoon in die trechter loopt, i.p.v. het veld breed houden. Is dat dan de kwaliteit van die defensie of gewoon geklungel aan onze kant?

Twente was gewoon vandaag niet best, des te knapper dat ze 'gewoon' (zakelijk) 0-2 winnen, maar doe nu niet net alsof jullie een goede wedstrijd hebben gespeeld..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 20 september 2009 @ 21:39:29 #216
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72948994
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Joh, die 'hechte' defensie van Twente was meer aanvallende onmacht van ons.. Als je verdorie met 5-6 aanvallers op het veld staat, maar gewoon in die trechter loopt, i.p.v. het veld breed houden. Is dat dan de kwaliteit van die defensie of gewoon geklungel aan onze kant?

Twente was gewoon vandaag niet best, des te knapper dat ze 'gewoon' (zakelijk) 0-2 winnen, maar doe nu niet net alsof jullie een goede wedstrijd hebben gespeeld..
Laat gewoon maar. Ik zou ook blij zijn als we nu aan kop stonden, mij hoor je dan niet klagen over het team, ook al speelden ze slecht. Zolang ze maar winnen, zou ik slecht spel ook gewoon glashard ontkennen. Als fan heb je in goede tijden gewoon een clubbril op en dan ga je niet toegeven dat ze ook geluk hadden. Genoeg redenen voor Robinho om optimistisch te zijn.

En ik heb me na 17 mei een tijdje zo onsportief gedragen tegenover twente-fans dat ze van mij overal tevreden over mogen zijn.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72982079
Ik ga woensdag even kijken.
pi_72982140
Sterkte.
pi_72982654
Ik wil ze wel weer eens zien winnen. Als ze dit verliezen, ben ik de rest van het seizoen fan van Cambuur.
pi_72983561
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
Ik wil ze wel weer eens zien winnen. Als ze dit verliezen, ben ik de rest van het seizoen fan van Cambuur.
Hier is toch een topic voor, met van die sterke uitspraken enzo?
  maandag 21 september 2009 @ 23:05:21 #221
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72986191
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
Ik wil ze wel weer eens zien winnen. Als ze dit verliezen, ben ik de rest van het seizoen fan van Cambuur.
Maar dan ben je wel verplicht je (gebruikers)naam of account vrij te geven .

In dit (http://forum.fok.nl/topic/1343573/9/25) topic gaat het over usernotes en wie de meeste heeft gekregen. Iemand schreef dat jij er ook wel een aantal had, laat het even weten, misschien kom jij wel bovenaan, het hoogste aantal is nu 222. Het schijnt dat in VBL de meeste notes worden uitgedeeld, dus ook direct een oproepje aan de rest (zelf maak ik geen kans met 1 nootje )
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  maandag 21 september 2009 @ 23:06:08 #222
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72986226
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:05 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Maar dan ben je wel verplicht je (gebruikers)naam of account vrij te geven .

In dit (Top 25 notes) topic gaat het over usernotes en wie de meeste heeft gekregen. Iemand schreef dat jij er ook wel een aantal had, laat het even weten, misschien kom jij wel bovenaan, het hoogste aantal is nu 222. Het schijnt dat in VBL de meeste notes worden uitgedeeld, dus ook direct een oproepje aan de rest (zelf maak ik geen kans met 1 nootje )
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72986341
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:05 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Maar dan ben je wel verplicht je (gebruikers)naam of account vrij te geven .

In dit (http://forum.fok.nl/topic/1343573/9/25) topic gaat het over usernotes en wie de meeste heeft gekregen. Iemand schreef dat jij er ook wel een aantal had, laat het even weten, misschien kom jij wel bovenaan, het hoogste aantal is nu 222. Het schijnt dat in VBL de meeste notes worden uitgedeeld, dus ook direct een oproepje aan de rest (zelf maak ik geen kans met 1 nootje )
Ik heb er veel meer dan 222 hoor.
  maandag 21 september 2009 @ 23:10:55 #224
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72986427
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb er veel meer dan 222 hoor.
Dat kan ik beamen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72986727
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat kan ik beamen.
415 lees ik net
pi_72991799
Tegen putten in iedergeval niet een niet-scorende spits in de punt van de aanval!
Sibon heeft nog een schorsing openstaan


Oh ja, hier gaan we vrolijk verder

[ Bericht 23% gewijzigd door Stinger__ op 23-09-2009 14:04:21 ]
  zaterdag 26 september 2009 @ 16:35:18 #227
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_73127453
Ik heb vannacht gedroomd dat ik ruzie had met Michael Dingsdag.
Echt waar .
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:10:33 #228
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_73128271
Ik had gister de mogelijk Sibon aan te fietsen... Ben ik stom dat ik het niet gedaan heb? We zullen het morgen zien..
pi_73161695
Zo eindelijk weer 3 punten
  zondag 27 september 2009 @ 21:47:52 #230
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_73163137
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:10 schreef GuRBuH het volgende:
Ik had gister de mogelijk Sibon aan te fietsen... Ben ik stom dat ik het niet gedaan heb? We zullen het morgen zien..
Goede keuze dus
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:00:59 #231
12692 Hoedjevanpapier
1, 2, 3, 4 .....
pi_73310729
Speelt Lejsal al weer dit weekend? Of mag die Belg VDB weer keepen?
Net als Blogabet altijd down...
pi_73784659
Donderdag naar Berlijn, hier verder nog supporters die meegaan?
pi_73787971
Hier niet, bij de 'buren' wel

Mocht je de afgelopen weken niets van 'de soap' meegekregen hebben en niet weten waar die 'buren' te vinden, PM dan maar even
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 18 oktober 2009 @ 02:17:40 #234
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_73796264
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 18:53 schreef Mindstate het volgende:
Donderdag naar Berlijn, hier verder nog supporters die meegaan?
Ja
  woensdag 21 oktober 2009 @ 01:12:21 #235
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_73902286
Wat is het doods in dit topic? Ach, bij Heerenveen eigenlijk ook. Sorry, hij was te makkelijk.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_73969491
Wat een malloot die Dingsdag met die handsbal.... Janmaat was trouwens ook niet snugger bezig...

Verder een knappe overwinning op Hertha
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 03:28:31 #237
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_73972430
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:43:55 #238
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_74055326
Zo de jaarlijkse 3 punten zijn weer binnen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 25 oktober 2009 @ 23:56:08 #239
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_74064998
- doe maar niet -

[ Bericht 96% gewijzigd door Happel op 26-10-2009 08:58:26 ]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:54:56 #240
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_74150780
Weggejorist
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 2 november 2009 @ 17:05:55 #241
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_74320664
Waarom is het Heerenveen topic dood?
wat?
  maandag 2 november 2009 @ 18:22:10 #242
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_74322768
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:05 schreef mrdjey het volgende:
Waarom is het Heerenveen topic dood?
je hebt PM trouwens
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 5 november 2009 @ 11:28:41 #243
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_74413556
Maar waarom moet ik nu weer naar een ander forum,
wat is er mis met het fok forum?
wat?
pi_74413605
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:28 schreef mrdjey het volgende:
Maar waarom moet ik nu weer naar een ander forum,
wat is er mis met het fok forum?
Grootheidswaanzin

Dit weekend gaan wij heerenveen verder vernederen!
  Trouwste user 2022 donderdag 5 november 2009 @ 20:49:25 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_74433153
2-3 In de 92ste minuut.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_74433305
het was ook wel echt superslecht
pi_74434149
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:49 schreef tong80 het volgende:
2-3 In de 92ste minuut.


Typisch nederlands om op het laatste moment te verliezen. losers.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_74434485
Erg zonde dit, +punt wel is dat papadoplus zn draai begint te vinden
  donderdag 5 november 2009 @ 22:10:59 #249
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_74436564
Ik ben er geweest. Tweede helft was echt diep triest. Vooral na de 2-2 was het belabberd. Twee tegengoals door fouten van Breuer en Losada, twee onnodige fouten. De 2-3 was wel weer typisch Duits trouwens

Verliezen is prima, maar op deze manier?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_74439214
Losada waardeloos, Koning belabberd, Breuer ook zwak. Enig pluspunt was Assaidi die goed speelde, en Papadopoulos die er twee inlegt. Tweede helft was dramatisch
pi_74470357
Ik ben er ook geweest, zelden zo'n vervelende pot voetbal meegemaakt.

Na het eerste doelpunt in de 3e minuut ging het al snel bergafwaarts..
wat een arrogantie vanaf de kant van Heerenveen. volledig overtuigd dat ze het wel even zouden maken.
Hertha was toch duidelijk beter.

2e helft laat ik me niet eens meer over uit.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_74524401
Hoeveel heeft die Griekse Tsjech jullie nou gekost? Die is wel los zeg.
-
  zondag 8 november 2009 @ 22:40:27 #253
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74526168
quote:
"Heerenveen haalt Wanderson in de winterstop"
sc Heerenveen wil in januari de Braziliaan Wanderson overnemen van het Zweedse GAIS. Volgens het Zweedse Fotbollskanalen hebben de Friezen een bod van twee miljoen euro uitgebracht op de aanvaller.

8 nov. 2009 22:15:07

Wanderson staat in de belangstelling van meer clubs in Europa. Heerenveen zou echter de grootste kanshebber zijn om de Braziliaan in de winterstop over te nemen.

"Er is nog geen concreet bod, maar dat zal later deze maand wel gebeuren", reageert Wandersons zaakwaarnemer Oliver Cabrera tegen Fotbollskanalen.

De 23-jarige Wanderson scoorde in dertig duel voor GAIS al achttien keer. Bij Heerenveen kan hij zijn landgenoot Paulo Henrique tegenkomen. (GH
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_74539323
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:56 schreef Ritmo het volgende:
Hoeveel heeft die Griekse Tsjech jullie nou gekost? Die is wel los zeg.
De meeste bronnen zeggen dat 'ie ongeveer een miljoen gekost heeft
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 november 2009 @ 17:54:46 #255
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74995086
Ik denk dat het dit seizoen lastig wordt voor Heerenveen om weer helemaal bij te trekken, maar je zou toch mogen verwachten dat ze dit weekend thuis tegen RKC wel de punten moeten kunnen pakken.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 13 december 2009 @ 15:27:49 #256
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_75579455
quote:
'RvC steunt directeur Kuiper niet onvoorwaardelijk'

Volgens de Leeuwarder Courant ligt de directie van sc Heerenveen onder vuur. De Raad van Commissarissen zou onder meer directeur Yme Kuiper niet onvoorwaardelijk steunen.

Trainer Jan de Jonge wil niet diepgaand op de situatie ingaan, maar hij meldt wel dat er wat aan de hand is. "Er speelt iets. maar daar heb ik geen invloed op. Ik richt me op de klus op de werkvloer, die is zwaar genoeg."

Onlangs werd bekend dat De Jonge dit seizoen als hoofdtrainer mag afmaken, maar daar is hij toch niet helemaal zeker van. "Ik kan enkel zeggen dat als het om de prestaties gaat, het niet zo goed is. Maar we vinden dat we moeten kijken naar wat structureel het beste is voor deze club."

"We hebben gekozen voor een bepaalde
werkwijze en daar moeten we aan vasthouden", vervolgt de coach. "En omdat elke wedstrijd een examen is, moeten we qua spelpeil en resultaat van een vijf naar een zeven."
Het blijft toch rommelen in Heerenveen. Dat Van der Meer niet meer vriendjes was met Yme dat was al langer bekend maar dit is toch redelijk drastisch.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  maandag 14 december 2009 @ 22:31:28 #257
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75632189
quote:
Heerenveen maakt seizoen af met De Jonge

Uitgegeven: 14 december 2009 19:19
Laatst gewijzigd: 14 december 2009 20:45

HEERENVEEN - Jan de Jonge maakt het seizoen af als trainer van sc Heerenveen. Dat maakte de Friese club maandag bekend op de website. De Jonge nam eind augustus de taken over van de ontslagen Trond Sollied.

© ANP

''Het is niet zinvol om voor de derde keer in één seizoen een nieuwe trainer met nieuwe ideeën voor de groep te zetten'', aldus directeur Yme Kuiper.

''Het is goed dat er nu duidelijkheid is. Wij hebben vertrouwen in de persoon Jan de Jonge en zijn werkwijze.''

De beslissing betekent ook dat assistent-trainer Gert Heerkes in elk geval tot het einde van het seizoen verbonden blijft aan de nummer veertien van de eredivisie
Waar gaat het nu eigenlijk mis met Heerenveen. Ik vind dat ze een sterke selectie hebben met goede spelers op bepalende posities. Zie ik wat over het hoofd of is het gewoon geen materiaal om een team mee te smeden?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_75632551
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Waar gaat het nu eigenlijk mis met Heerenveen. Ik vind dat ze een sterke selectie hebben met goede spelers op bepalende posities. Zie ik wat over het hoofd of is het gewoon geen materiaal om een team mee te smeden?
Lijkt me toch wel duidelijk? Heerenveen heeft de afgelopen jaren altijd enkele spelers in het elftal gehad die enorm veel scoorden, b.v. Huntelaar, Alves, Pranjic, Sulejmani... Zo'n speler hebben ze nu niet, er was gegokt op Papadopoulos en die maakt het tot zover niet waar. Het veldspel is ongeveer hetzelfde als vorig jaar en het jaar ervoor (inclusief matige verdediging) maar als je geen goals maakt dan is het afwachten tot je een tegengoal krijgt. Kregen ze vroeger ook, maar meestal stonden ze dan al met 2-0 voor of maakten ze er daarna zelf nog twee. En steeds zo verliezen gaat ook psychisch tegen werken natuurlijk.

Ben benieuwd of de Heerenveen-fans deze mening delen.
-
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 december 2009 @ 22:43:41 #259
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75632773
Het team verdedigt niet goed en het middenveld is op dit moment misschien wel de zwakste linie van het elftal. Daar wordt de strijd vrij vaak verloren, waardoor je achter de feiten aanloopt. De spitsen werken zich een slag in de rondte maar als ze geen bruikbare ballen krijgen dan is scoren lastig.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_75632913
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
Het team verdedigt niet goed en het middenveld is op dit moment misschien wel de zwakste linie van het elftal. Daar wordt de strijd vrij vaak verloren, waardoor je achter de feiten aanloopt. De spitsen werken zich een slag in de rondte maar als ze geen bruikbare ballen krijgen dan is scoren lastig.
Is jullie verdediging ooit wel goed geweest dan? Jullie hadden altijd zo'n doelsaldo van 88-60 ofzo.
-
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 december 2009 @ 23:00:05 #261
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75633570
Het is wel eens beter geweest dan er nu staat. Met bijvoorbeeld Popov win je de strijd niet, want die jonge loopt zichzelf telkens voorbij. Het is bij hem grote passen snel thuis en dan wordt de rest wat veel belangrijker is wel eens vergeten. En zo zijn er meer die gewoon een middelmatig niveau hebben.

Een van de weinige echte briljantjes in het team van Heerenveen is Geert-Arend Roorda. Helaas is hij voor de zoveelste maal geblesseerd geraakt. Als die echt fit is dan moet hij Heerenveen op sleeptouw kunnen nemen. Maar goed, hij moet eerst maar eens fit zien te worden.

Daarnaast zal Heerenveen met de huidige methode van werken niet verder komen dan de subtop. Waar Twente gekozen heeft voor kwaliteitsinjecties in de selectie is het Heerenveen dat de hand op de knip houdt en niet durft te investeren. Lang is dat goed gegaan door te investeren in relatief goedkope spelers en die door te verkopen, maar ik ben van mening dat wil het elftal goed blijven meedraaien dat er ook kwalitatief betere spelers moeten komen. Deze worden aangevuld met talenten die zich optrekken aan het niveau van de goede spelers. Dat ontbreekt er nu aan.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_75634443
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
Het is wel eens beter geweest dan er nu staat. Met bijvoorbeeld Popov win je de strijd niet, want die jonge loopt zichzelf telkens voorbij. Het is bij hem grote passen snel thuis en dan wordt de rest wat veel belangrijker is wel eens vergeten. En zo zijn er meer die gewoon een middelmatig niveau hebben.

Een van de weinige echte briljantjes in het team van Heerenveen is Geert-Arend Roorda. Helaas is hij voor de zoveelste maal geblesseerd geraakt. Als die echt fit is dan moet hij Heerenveen op sleeptouw kunnen nemen. Maar goed, hij moet eerst maar eens fit zien te worden.

Daarnaast zal Heerenveen met de huidige methode van werken niet verder komen dan de subtop. Waar Twente gekozen heeft voor kwaliteitsinjecties in de selectie is het Heerenveen dat de hand op de knip houdt en niet durft te investeren. Lang is dat goed gegaan door te investeren in relatief goedkope spelers en die door te verkopen, maar ik ben van mening dat wil het elftal goed blijven meedraaien dat er ook kwalitatief betere spelers moeten komen. Deze worden aangevuld met talenten die zich optrekken aan het niveau van de goede spelers. Dat ontbreekt er nu aan.
Heerenveen heeft jarenlang alleen maar goede spelers gescout en geweldig gepresteerd onder goede trainers. Dan kan het een keer een jaar wat minder gaan, maar dan moet je niet in paniek raken en het roer om gaan gooien. Gewoon van je scouting die zich al jaren bewijst uitgaan, die hadden Ruiz geloof ik al eerder op het oog dan Twente dat had.

En natuurlijk proberen een goede trainer te vinden (Verbeek zal helaas wel in Twente blijven de komende tijd) want De Jonge komt denk ik tekort als hoofdtrainer.

Pranjic is overigens ook wel een belangrijke factor, dat was jarenlang de meest belangrijke speler van Heerenveen.
-
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 december 2009 @ 23:27:10 #263
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75634805
Van echte paniek is er van mijn zijde geen sprake, maar ik vind dat met Yme Kuiper aan het roer dat de club te veel geleid wordt als een zakelijk iets. Met Riemer van der Velde was er iemand die niet alleen zakelijk sterk was maar bovenal ook een voetbalhart had. Dat mist er imo nu wat. Het klinkt gek, maar als ik weer het voorbeeld van Twente aan mag halen dan is dat daar wel het geval.

Heerenveen heeft goede mensen in dienst en een goed netwerk, maar de clubleiding is imo net even te zakelijk en wil zoveel mogelijk winst maken ipv te proberen de huidige grote buffer die er is te handhaven en in de selectie te investeren.

Ik weet dat dit seizoen een uitschieter naar beneden is, maar imo komen een aantal spelers gewoon kwaliteit tekort. Dat moet je onderkennen en heel gericht betere aankopen doen. Daarnaast zijn er denk ik ook wel jeugdspelers te vinden die het niveau aankunnen. Die doorstroming is imo ook nog eens een keer te weinig.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 15 december 2009 @ 18:20:24 #264
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75659040
quote:
Heerenveen en Viking akkoord over Ingelsten

Uitgegeven: 15 december 2009 17:10
Laatst gewijzigd: 15 december 2009 17:10

HEERENVEEN - SC Heerenveen en Viking Stavanger hebben een akkoord bereikt over de overgang van Patrik Ingelsten naar de Noorse club.

© ANP

De Zweedse aanvaller, die begin dit jaar overkwam van Kalmar FF, moet wel zelf nog overeenstemming bereiken met Viking. Dat meldde Heerenveen dinsdag op de website.

De 27-jarige Ingelsten speelde achttien keer mee met het eerste elftal van de Friezen. Hij scoorde daarin twee keer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_75720795
Gisteravond heen geweest. wat een kutwedstrijd zeg.

2e helft was wel oke danzij de 5 goals..

Sibon
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  dinsdag 12 januari 2010 @ 18:50:00 #266
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_76731358
quote:
'Het hele pakket dat Heerenveen aanbiedt vind ik zeer positief'

Philip Haglund verbond zich dinsdagmiddag officieel aan SC Heerenveen. De Zweedse middenvelder zette zijn handtekening onder een contract dat hem voor 4,5 jaar aan de Friezen verbindt. "Ik ben ontzettend blij dat ik vanaf nu deel uit maak van de selectie van sc Heerenveen. Dit is een geweldige stap in mijn carrière", vertelt de 22-jarige aanwinst via de officiële kanalen van de Friezen.

Haglund komt over van IF Brommapojkarna, een middenmoter uit Zweden. "Ik heb gehoord dat er wat defensieve problemen bij SC Heerenveen zijn", vertelt de Scandinaviër. "Ik heb tot nu toe alleen op het middenveld gespeeld, in de jeugd heb ik nog wel een tijdje in de verdediging gestaan. Ik speel waar de trainer mij positioneert. De positie maakt mij niks uit. En de overstap van verdedigende middenvelder naar verdediger is denk ik prima mogelijk."

Landgenoot Viktor Elm heeft Haglund al veel over de Friese club verteld. "Viktor heeft mij veel positieve verhalen verteld. Mede dankzij zijn advies heb ik gekozen voor sc Heerenveen. Er was nog een aantal Zweedse clubs geïnteresseerd in mij, maar dat was geen optie. Ik wilde naar een andere, sterkere competitie. En SC Heerenveen is mijns inziens de ideale volgende stap in mijn carrière."

In november speelde Haglund zijn laatste wedstrijd. Zijn eigen verwachting is dan ook dat hij nog niet direct wedstrijdfit is. "Ik hoop dat ik de komende weken blessurevrij blijf en zo snel mogelijk aan kan haken bij het niveau van de groep. Ik kijk er naar uit om kennis te maken met mijn nieuwe collega’s. "Met goed presteren in Friesland hoopt Haglund zich in de kijker te spelen bij de bondscoach. "Als ik hier goed presteer, hoop ik weer opgeroepen te worden voor Zweden."

Haglund hoopt vrijdag voor het eerst mee te trainen met de spelersgroep. Tot die tijd zal hij nog een aantal dagen voor zichzelf trainen. "Ik kan niet wachten voordat ik kan beginnen. Ik ben ontzettend enthousiast over de club. Het hele pakket dat deze club aanbiedt vind ik zeer positief. Van het stadion tot de trainersstaf, alles is perfect geregeld. Ik ga er alles aan doen om hier te slagen."
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:48:46 #267
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_77711380
Heerenveenfan meldt zich!

¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:50:56 #268
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_77711443
Hamvraag is natuurlijk: Zijn er nog andere hier?
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:51:57 #269
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_77711481
Och, die zitten natuurlijk in het stadion.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 6 februari 2010 @ 19:52:33 #270
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77711497
Naar het schijnt wel. Alleen qua voetbal hebben ze dit seizoen de slogan van Leeuwarden overgenomen.

Zie Piter Wilkens met zijn Liwwarder Blues.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:53:10 #271
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_77711518
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN NUUUUUUUUL!
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_77711550
Ik had er vanavond bij kunnen zijn maar heb het aanbod afgeslagen

ben benieuwd wat Jan Everse er van gaat maken..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:56:03 #273
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_77711608
Zit het nu even te kijken op Eredivisie Live
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:56:26 #274
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_77711618
Zit trouwens erg onregelmatig als supporter in het stadion.

En zo nu en dan werk ik er ook.

¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  zaterdag 6 februari 2010 @ 20:29:34 #275
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_77712716
Die 2-0 zit er nu toch echt aan te komen.

¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 6 februari 2010 @ 20:36:02 #276
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77712961
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 19:56 schreef Ensaf het volgende:
Zit trouwens erg onregelmatig als supporter in het stadion.

En zo nu en dan werk ik er ook.

Als je er werkt, dan zou ik de bitterballen maar opbergen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_77712999
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:29 schreef Ensaf het volgende:
Die 2-0 zit er nu toch echt aan te komen.


Inderdaad, ze hadden er al makkelijk 3 kunnen maken
Hopen dat ze in de 2de helft deze lijn doortrekken.
pi_77713620
Penaly Heerenveen, geel Vorm!

edit:
2-0, Sibon
  zaterdag 6 februari 2010 @ 20:54:02 #279
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_77713650
Hopla, en weer eentje!
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_77715074
Afgelopen, 2-0.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 6 februari 2010 @ 21:37:40 #281
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77715091
netjes
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 6 februari 2010 @ 21:45:23 #282
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_77715339
Ik zie het weer helemaal zitten!
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_77716500
Zo zo, dat werd wel weer eens tijd. hoop doet leven
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_77752846
Michael Dingsdag. Wat een rasmongool is dat ook. Niets ten nadele van mongolen natuurlijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 februari 2010 @ 13:20:36 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77805231
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:40:40 #286
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77806057
Hehe eerst Heracles, nu SC Heerenveen dat een andere functie voor hem zoekt
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 februari 2010 @ 13:44:07 #287
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77806199
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:40 schreef Zapper het volgende:
Hehe eerst Heracles, nu SC Heerenveen dat een andere functie voor hem zoekt
niet echt een gelukkige carrière
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:12:09 #288
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_77811832
Gaat lekker bij Heerenveen.

Winnen ze eindelijk wat, gaan ze rare dingen doen.

¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:41:06 #289
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_77815181
http://www.leeuwardercour(...)nog-niet-gestreden--

Zo, Heerenveen heeft Peter van Meeren even goed tegen zichzelf in het harnas gejaagd:

http://www.leeuwardercour(...)n/article5783972.ece

¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:06:25 #290
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78336025
Sibon is toch wel een held he
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_81218696
Akkoord sc Heerenveen en Heracles over Dost

sc Heerenveen en Heracles Almelo zijn in hoofdlijnen akkoord over de overgang van aanvaller Bas Dost naar Friesland. sc Heerenveen moet nog wel overeenstemming bereiken met de speler zelf. De 20-jarige spits van de Almelose club was afgelopen seizoen goed voor veertien treffers

http://www.sc-heerenveen.nl/
pi_81416423
quote:
Bas Dost voor vijf jaar naar Friesland

sc Heerenveen heeft Bas Dost binnen. De 20-jarige spits bereikte met de Friese club overeenstemming over een contract voor vijf jaar. Met de komst van Bas Dost, die door een groot aantal clubs begeerd werd, heeft sc Heerenveen de gewenste opvolger voor Gerald Sibon in huis. De aanvaller moet nog wel medisch gekeurd worden voor hij zijn handtekening onder het contract bij sc Heerenveen kan zetten.

sc Heerenveen bereikte vorige week al overeenstemming met Heracles Almelo en is nu ook persoonlijk rond met de aanvaller die over twee weken zijn 21ste verjaardag viert. Bas Dost begon zijn betaalde voetballoopbaan in 2007 bij FC Emmen. Twee jaar geleden maakte hij de overstap naar Heracles Almelo. In Doetinchem kwam hij in zijn eerste jaar tot 27 optredens in de hoofdmacht en drie doelpunten.

Het afgelopen seizoen brak de centrumaanvaller definitief door. Dost speelde alle 34 wedstrijden voor de ploeg van trainer Gertjan Verbeek, waarin hij veertien maal het net wist te vinden. Dost wordt niet alleen begeerd vanwege zijn doelpuntenproductie. De jonge spits past precies in de speelwijze die de nieuwe trainer Ron Jans voor ogen staat.

sc Heerenveen is blij met de handtekening van Bas Dost. Volgens directeur Yme Kuiper past de nieuwe aanwinst uitstekend bij sc Heerenveen. ,,Dost heeft vele kwaliteiten. Hij is zowel over de grond als door de lucht gevaarlijk, is redelijk snel en schuwt het verdedigende werk evenmin. Bovendien komt hij uit het Noorden.’’

De defensie van sc Heerenveen is met de komst van Bas Dost van een plaag verlost. De aanvaller kwam in de afgelopen twee seizoenen drie maal in actie tegen sc Heerenveen en wist in iedere ontmoeting het net te vinden.
http://www.sc-heerenveen.nl/
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:30:28 #293
277159 .Luidspreker
Divi Filius
pi_81419786
TVP + goed nieuws, wat Dost betreft.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:22:35 #294
277159 .Luidspreker
Divi Filius
pi_81571860
'Ron Jans is van plan om SC Heerenveen een nieuw gezicht te geven. De Friezen contracteerden onlangs Bas Dost en zijn nog op zoek naar een linker centrale verdediger, een linksback, een middenvelder en een vleugelspits. Bovendien kregen enkele spelers te horen dat ze naar een nieuwe club mogen uitkijken.'
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=106314
pi_81724160
quote:
Nieuwe thuistenue gepresenteerd

Met trots presenteert sc Heerenveen het nieuwe thuistenue voor het komende voetbalseizoen. Ten opzichte van vorig seizoen is er gekozen voor een retro uitvoering, aldus Jan van Erve, commercieel directeur van sc Heerenveen. ,,We hebben geluisterd naar onze fans en getracht een echt sc Heerenveen shirt op de markt te brengen in samenwerking met JAKO Teamsport.’’

Van Erve is zeer tevreden over het nieuwe ontwerp en omschrijft het als een ‘typisch’
sc Heerenveen shirt. Uiteraard is het shirt voorzien van de traditionele zeven pompeblêden, de strakke blauwe strepen en in de kraag is gekozen voor een prachtig detail, namelijk de eerste zin van het Friese volkslied.

Ook Michael Koster, accountmanager van JAKO Teamsport is in zijn nopjes met het nieuwe shirt. We hopen dat de sc Heerenveen fans zich kunnen vinden in het ontwerp en dat het sc Heerenveen maar veel geluk mag brengen het komende voetbalseizoen, aldus Koster.

Het nieuwe tenue is vanaf 3 juli in de Feansjop te verkrijgen.






[ Bericht 6% gewijzigd door DiegoRibasdaCunha op 21-05-2010 16:33:08 ]
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 21 mei 2010 @ 16:10:33 #296
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_81724531
ziet er een stuk beter uit dan het vorige
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:19:02 #297
277159 .Luidspreker
Divi Filius
pi_81738434
Moet wel erg wennen aan die kraag.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 01:46:36 #298
194054 kristyle
Bek Houwe
pi_81750862
quote:
Kruiswijk tekent voor 4 jaar bij Heerenveen
vr 21/05/2010 - 11:36
Arnold Kruiswijk kon niet doorbreken bij Anderlecht en de verdediger keert terug naar Nederland. Zijn passage in België vond hij wel leerrijk. "Anderlecht is een topclub", is hij niet rancuneus.
Anderlecht
Lees ook:
Kruiswijk verhuist zes maanden naar Kerkrade
De 25-jarige Kruiswijk was dit seizoen helemaal op een zijspoor beland bij Anderlecht, dat hem vanaf de winterstop uitleende aan Roda. Daar sprong hij Heerenveen in het oog, waar hij nu voor vier jaar tekende.

Belga
In zijn eerste seizoen bij Anderlecht speelde Kruiswijk nog 17 duels. "Daar was ik best tevreden over", zegt hij op de site van Heerenveen. "Maar afgelopen seizoen speelde ik niet een minuut."

"Coach Jacobs koos voor anderen en toen er nog verdedigers bijkwamen, gaf ik zelf aan dat ik wilde vertrekken. Ik ben te jong om op de bank te zitten."

Kruiswijk blijft wel positief over zijn Belgische avontuur. "Onderschat Anderlecht niet. Het is een topclub en zou ook in Nederland om de titel strijden. In die zin heb ik daar een stap vooruit gezet."
Veel plezier ermee.
pi_81925953
quote:
Robert Veenstra nieuwe directeur sc Heerenveen

26 mei 2010
Robert Veenstra (45) wordt per 1 augustus 2010 algemeen directeur en voorzitter van de directie van sc Heerenveen. Robert Veenstra is momenteel voorzitter van het College van Bestuur van Stenden hogeschool met vijf vestigingen in Noord-Nederland en vier in het buitenland. Robert Veenstra woont in Burgum, is getrouwd en heeft drie kinderen.
In zijn nieuwe rol zal Veenstra leiding geven aan het directie/managementteam. De directie bestaat verder uit Jan van Erve, directeur commerciële zaken. Johan Hansma, oud speler/aanvoerder van het eerste elftal van sc Heerenveen wordt technisch manager en vormt met Ron Jans en Raymond Libregts het team dat verantwoordelijk wordt voor een strakke en professionele aansturing van het technisch beleid van sc Heerenveen.

Bart van der Meer, voorzitter Raad van Commissarissen van sc Heerenveen, zegt over de benoeming: ‘Stenden hogeschool werkt op een aantal fronten samen met sc Heerenveen en vanuit die hoedanigheid kennen we Robert al goed. Hij is een ambitieuze netwerker en professional met een regionale, nationale en internationale scope en een winnaars mentaliteit. Een bestuurder op basis van inhoud, overzicht en inzicht met een sterke focus op mensen en prestaties. Persoonlijk leiderschap tonen, stimuleren en ontwikkelen is de rode draad in zijn leven. Zijn carrière bij Essent en Stenden benadrukken zijn organisatorische, financiële en zakelijke competenties.´´

Met zijn statuur en persoonlijkheid in samenhang met de verbondenheid met de cultuur van Friesland en sc Heerenveen wordt Robert Veenstra gezien als de man die sc Heerenveen verder kan opstuwen in haar maatschappelijke, economische en sportieve positie als de club van het Noorden.

Bij de benoemingsprocedure waren betrokken het bestuur van de Stichting sc Heerenveen, de Raad van Commissarissen, de directie en Ron Jans. Alhoewel bij de directie ook persoonlijke afwegingen een rol spelen, zijn de meningen onverdeeld positief over Robert Veenstra. Tevens is de benoeming en directiestructuur met het bestuur van OSSH en Aktie ’67 besproken.

Over de positie van de huidige directeuren Yme Kuiper en Henk Hoekstra is op dit moment geen duidelijkheid. sc Heerenveen is nog in gesprek met zowel Kuiper als Hoekstra. Zo lang deze gesprekken gaande zijn, worden geen mededelingen gedaan, zo liet voorzitter Bart van der Meer van de RvC van sc Heerenveen vanmiddag weten.
http://www.sc-heerenveen.nl/
pi_81931630
SC Heerenveen diep in het rood
HEERENVEEN - SC Heerenveen sluit het boekjaar 2009-2010, dat op 30 juni eindigt, af met een recordverlies van 15 miljoen euro (voor belastingen). Door het sterk negatieve resultaat daalt het eigen vermogen tot 18 miljoen euro.

Volgens het bestuur van de eredivisieclub ligt een „negatieve uitwerking van het aankoopbeleid van nieuwe spelers” ten grondslag aan de dieprode cijfers. Het operationeel resultaat 2009-2010 zal uitkomen op een verlies van rond 9 miljoen (voor belastingen). Hier is een bedrag van rond 5 miljoen inbegrepen voor reorganisatiekosten.

Naast de reorganisatiekosten en vervroegde afwaarderingen hebben de economische omstandigheden en de teleurstellende sportieve prestaties een negatieve invloed op het resultaat gehad. „Positief is dat door de hoge afschrijvingen en voorzieningen er sprake is van een positieve kasstroom”, aldus de clubleiding in een persbericht. „Met genoemde maatregelen legt Heerenveen een gezonde basis voor het komende boekjaar.”

http://www.telegraaf.nl/t(...)p_in_het_rood__.html
pi_81932270
Toch knap dat ze met zoveel verlies nog steeds een categorie III club zijn.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')