abonnement Unibet Coolblue
pi_72342883
quote:
WESTLAND - De helft van de kleuters van de Willemsschool in Monster heeft de griep te pakken. Maar liefst zestien kinderen zitten inmiddels ziek thuis.
De school gaat er vanuit dat ze de Mexicaanse griep hebben, maar daar worden ze niet speciaal op getest.

Volgens directeur René Kops is er onder de leerlingen en de ouders geen sprake van paniek. De griep brak vorige week uit. De ouders van de kinderen zijn maandag via een brief op de hoogte gebracht van de situatie.



Kleurplaten
Er ligt een draaiboek klaar voor het geval er nog meer kinderen ziek worden. De leerlingen zelf krijgen kleurplaten waarop te zien is wat ze moeten doen om de griep te voorkomen.

De school had voor het begin van het schooljaar ook al extra maatregelen genomen om eventuele verspreiding van het griepvirus tegen te gaan. Zo werden er papieren handdoekjes in plaats van stoffen gebruikt.
Bron: http://rtvwest.nl/nieuwsitem/33974

Ik weet zeker dat er veel mensen in Monster en Ter Heijde zijn die zullen zeggen: "ik wist wel dat de openbaren als eerste getroffen zouden worden".
pi_72344640
quote:
Ik weet zeker dat er veel mensen in Monster en Ter Heijde zijn die zullen zeggen: "ik wist wel dat de openbaren als eerste getroffen zouden worden".
Heel herkenbaar inderdaad
pi_72345112
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:25 schreef xxiessiexx het volgende:

Heel herkenbaar inderdaad
Ik heb het wel een beetje aangedikt, zo erg is het ook weer niet in de gemeente Monster.
pi_72345416
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:41 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik heb het wel een beetje aangedikt, zo erg is het ook weer niet in de gemeente Monster.
Monster is geen gemeente meer he
Maar ik denk dus wel dat zo'n gedachte het eerste te binnen schiet bij de inwoners hier. Het blijven toch christelijke dorpen
pi_72346203
uiteraard is er geen paniek, waarvoor zou er paniek moeten zijn?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Redactie Frontpage dinsdag 1 september 2009 @ 19:37:39 #6
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_72350389
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:50 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Monster is geen gemeente meer he
Maar ik denk dus wel dat zo'n gedachte het eerste te binnen schiet bij de inwoners hier. Het blijven toch christelijke dorpen
  dinsdag 1 september 2009 @ 22:53:58 #7
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72357221
Ik ben blij dat mijn kinderen 3 straten verderop op school zitten
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72358315
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben blij dat mijn kinderen 3 straten verderop op school zitten
Ichthus?
  dinsdag 1 september 2009 @ 23:26:49 #9
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72358409
Nou ja. 4 straten dan
I`m not weird. I`m limited edition.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')