abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:47:59 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82614674
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Adriano naar Roma. Voor hoeveel?

Als hij er zin in heeft wordt het een geweldige speler
110kg

Zijn contract bij Fla liep af dus ik denk gratis, hij gaat 5 milj, euro daar verdienen.

Zijn relatie met een grote drugsbaas in Rio is in onderzoek bij de locale justitie dus tijd om weer te verkassen

[ Bericht 12% gewijzigd door Tarado op 10-06-2010 13:58:10 ]
pi_82619147
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Als hij er zin in heeft wordt het een geweldige speler
Laat me niet lachen. wat een kneus is dat.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_82619419
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Laat me niet lachen. wat een kneus is dat.

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_82619647
Saeijs naar de Graafschap
pi_82619804
Stoch naar Fenerbahçe. Dat staat op de officiële website van Fener.
pi_82620319
Chavarria, Barrios, Kljestan en Lecjaks naar Anderlecht
pi_82657667
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:34 schreef Julis het volgende:
Stoch naar Fenerbahçe. Dat staat op de officiële website van Fener.
Sahar naar Espanyol, Stoch naar Fener, Alcides naar Oekraine, Alex naar Chelsea. Nederland is wel een succesvolle etalage zo voor Chelsea

Die Joego van Twente is de halve tijd geblesseerd anders was hij ook wel voor een miljoen of 5 aan een goede club verkocht
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82657803
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:44 schreef kristyle het volgende:
Chavarria, Barrios, Kljestan en Lecjaks naar Anderlecht
Goede scouts en een goede TD
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82717210
Another one bites the dust.... Gaat wel hard zo met de eredivisievoetballers

De Roover verlaat FC Groningen voor SC Lokeren
12/06/2010 18:51

Twee weken geleden lichtte FC Groningen nog de optie in het contract van Sepp De Roover en leek de Belgische rechtsback nog twee jaar in Euroborg te zullen spelen. De 25-jarige verdediger tekende echter een vierjarige verbintenis bij SC Lokeren in zijn geboorteland, zo meldt zijn nieuwe werkgever op de eigen website.

De Roover begon zijn professionele carrière bij Verbroedering Geel. Op achttienjarige leeftijd verkaste hij naar PSV, daar slaagde hij er niet in door te dringen tot de hoofdmacht. Na een jaar
FC Eindhoven, volgde anderhalf jaar bij Sparta Rotterdam.

In januari van 2008 koos de rechtsback voor FC Groningen. Daar was hij lang een vaste waarde rechts achterin, behoudens afgelopen seizoen toen De Roover slechts veertien duels speelde vanwege een knieblessure.

Op 14 november 2009 debuteerde hij in de nationale ploeg van België. Diverse topclubs uit zijn geboorteland toonden interesse, maar De Roover kiest er dus voor bij SC Lokeren aan de slag te gaan. De ploeg eindigde afgelopen seizoen als voorlaatste in de Eerste Klasse. Benjamin De Ceulaer stapte eveneens over naar
SC Lokeren, hij kwam van RKC Waalwijk.

Kayserispor verlost Ajacied Bakircioglu uit zijn lijden
12/06/2010 18:58

Kennedy Bakircioglu verruilt Ajax voor het Turkse Kayserispor. Dat meldt de Turkse club zaterdag op de officiële website.

Met de overstap van de 29-jarige Zweed komt er een einde aan zijn lijdensweg bij Ajax. In de afgelopen drie seizoenen schopte Bakircioglu het maar zelden tot basisplaatsen, hij zat herhaaldelijk op de reservebank of op de tribune.

Bakircioglu beleefde zijn beste periode bij FC Twente. In twee seizoenen (2005/06 en 2006/07) groeide de Zweed uit tot een van de dragende krachten. Het leverde hem uiteindelijk de – naar later bleek mislukte – overgang naar Ajax op.

Bij Kayserispor is Shota Arveladze het komende seizoen trainer. De voormalig voetballer van onder meer Ajax en AZ begint in Turkije aan zijn eerste hoofdtrainerschap. Tot zijn vertrek was de Georgiër assistent-trainer bij de Alkmaarders.

Ajax heeft het vertrek van Bakircioglu overigens nog niet bevestigd.


Wuytens is ook al weg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82717558
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-uit-zijn-lijden.htm
Bakiechocolade is eindelijk pleite!. Al ga ik zijn geweldige kuif wel missen
pi_82717632
Gelukkig tekent Rennis wel bij dus heeft Eindhoven weer weinig te vrezen van 020
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82717754
Rommedahl is gewoon mega nuttig als invaller. Zou hem niet kwijt willen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_82718305
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:00 schreef Tim86 het volgende:
Rommedahl is gewoon mega nuttig als invaller. Zou hem niet kwijt willen.
Ik ook niet, speelt prima op zijn niveau
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82718389
Zwaanswijk, Sankoh, Verhaegh, De Jong, Wuijtens, De Roover, De Rijck, Sibon, Aerts

Wie maakt het lijstje af?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82727096
Buijs..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_82727189
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:47 schreef Tim86 het volgende:
Buijs..
Bedoelde meer naar het buitenland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82727324
Die wil/gaat ook naar het buitenland..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_82727354
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:55 schreef Tim86 het volgende:
Die wil/gaat ook naar het buitenland..
Naar?

Bevestigd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82749956
Uchida naar Schalke. Slim zo net voor het WK. Rafinha zal nu wel vertrekken

Queresma naar Bestikas, Geld genoeg in Turkije zo te zien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 13 juni 2010 @ 19:18:02 #145
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_82753340
Djangi Matuswa naar Akritas
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_82753797
Matsiuwa heet ie maar sinds hij een Nederlands paspoort heeft zat het er dik in

Nu gaan ook al de eerste divisie spelers weg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 13 juni 2010 @ 19:37:19 #147
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_82754075
Matusiwa heet 'ie en geen Matsiuwa
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_82754406
Verder nog meer transfers?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82796847
Another one bites the dust

Kivuvu naar Cluj.

Heeft hij overigens een Nederlandse pas?

P.S. Heeft iemand een lijst van transfervrije eredivisie spelers zonder contract?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82810941
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')