abonnement Unibet Coolblue
pi_72330123
Rijbewijs afnemen van een epilepsie patient. Ik kan er in komen.
Rijbewijs teruggeven als foute diagnose blijkt; het blijkt een hersentumor.
Logisch.
Clue: autorijden met hersentumor is volkomen veilig.
Klacht: domme regels in Nederland
  dinsdag 1 september 2009 @ 01:16:43 #2
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_72330142
Hoe kom je daar bij eigenlijk?
  dinsdag 1 september 2009 @ 01:16:47 #3
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_72330143
En je punt is... ?
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_72330169
Hoezo "en je punt is?"
NIets aan toe te voegen.

Rijbewijs afnemen bij vermeent epilepsiepatient, maar wanneer blijkt dat foute diagnose is, het zonder enige schaamte teruggeven. Al heeft persoon hersentumor en inmiddels terminaal.

Goed bezig ambtenaren. Het is wel weer duidelijk waar wel/niet voor gelobbyed is.


Outgaan door epilepsie is een gevaar in het verkeer.
Outgaan door je kanker en medicijnen, geen probleem. Hier is je rijbewijs. Have fun.

Jokers
  dinsdag 1 september 2009 @ 01:20:10 #5
131603 Afwazig
Serious business
pi_72330201
Hoe kom je hier bij dan?
pi_72330209
Ik ehh, vind dit maar een apart topic om heel eerlijk te zijn
Baby darling doll face honey
  dinsdag 1 september 2009 @ 01:20:37 #7
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_72330211
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:18 schreef Melancholiek het volgende:
Hoezo "en je punt is?"
NIets aan toe te voegen.

Rijbewijs afnemen bij vermeent epilepsiepatient, maar wanneer blijkt dat foute diagnose is, het zonder enige schaamte teruggeven. Al heeft persoon hersentumor en inmiddels terminaal.
Ik las de OP verkeerd.
Nieuwe reactie: TS is de betreffende persoon
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_72330219
Hoezo hoe kom ik erbij? Wat maakt dat uit? Het gebeurt.
Vrolijk wordt ik daar neit van.
  dinsdag 1 september 2009 @ 01:21:44 #9
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72330230
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_72330250
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:21 schreef Acinonyx het volgende:

Precies
pi_72330260
wtf?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_72330272
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:23 schreef amvrosios het volgende:
wtf?
Precies.
  dinsdag 1 september 2009 @ 01:26:05 #13
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_72330295
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:21 schreef Melancholiek het volgende:
Hoezo hoe kom ik erbij? Wat maakt dat uit? Het gebeurt.
Vrolijk wordt ik daar neit van.
Het maakt wel uit
Vertel nou maar gewoon,tooeeeeee
  dinsdag 1 september 2009 @ 01:26:53 #14
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_72330309
Protip: door het reageren op iedere post wordt je topic niet populairder, TS.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_72330345
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:21 schreef Acinonyx het volgende:

Feyenoord Rotterdam
pi_72330351
Alsof ik dit topic hier zet om populariteit te willen vergaren. Lol - as if I care. Ik zit me gewoon te ergeren. Laatst ook weer: kennis heeft epileptie (en dus outs) en mag niet autorijden. Neef heeft hersenvliesontsteking met regelmatige outs, maar mag gewoon gerust autorijden. Logisch allemaal. Consequentie kutambtenaren; niet handelen naar de grootste lobby. Je bent een gevaar of niet.
  dinsdag 1 september 2009 @ 01:31:06 #17
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_72330375
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:29 schreef Melancholiek het volgende:
Alsof ik dit topic hier zet om populariteit te willen vergaren. Lol. Ik zit me gewoon te ergeren. Laatst ook weer: kennis heeft epileptie (en dus outs) en mag niet autorijden. Neef heeft hersenvliesontsteking met regelmatige outs, maar mag gewoon gerust autorijden. Logisch allemaal. Consequentie kutambtenaren; niet handelen naar de grootste lobby. Je bent een gevaar of niet.
Ik had het niet over het topic, ik had het over het feit dat jij op iedere post reageerde.
Wel terechte klacht.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  dinsdag 1 september 2009 @ 01:53:12 #18
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72330601
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:29 schreef Melancholiek het volgende:
Alsof ik dit topic hier zet om populariteit te willen vergaren. Lol - as if I care. Ik zit me gewoon te ergeren. Laatst ook weer: kennis heeft epileptie (en dus outs) en mag niet autorijden. Neef heeft hersenvliesontsteking met regelmatige outs, maar mag gewoon gerust autorijden. Logisch allemaal. Consequentie kutambtenaren; niet handelen naar de grootste lobby. Je bent een gevaar of niet.
een meningitis is een ernstig en zelfs potentieel dodelijke aandoening, daar ga je niet even mee cruisen; verder mogen mensen die 'outs' hebben absoluut niet autorijden.

daarnaast mogen mensen met een hersentumor ook helemaal niet autorijden, tenzij aangetoond is dat het geen effect heeft op het rijvermogen; een snel-progressieve aandoening komt met name in aanmerking voor een dergelijk rijverbod.

een rijbewijs wordt echter niet ingenomen, ook niet bij epilepsie; de arts vertelt je of je wel of niet mag rijden en daar moet je zelf naar handelen.

wat je verder met dit tipoc wilt is me onduidelijk, maar probeer in je vrij egocentrische gedachtengang ook eens na te denken over het gevaar dat je naar anderen toe kunt zijn als je om welke reden dan ook niet adequaat een auto kunt besturen.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_72330613
TS, heb jij soms die tumor? Zou dit vage topic enigszins verklaren
  dinsdag 1 september 2009 @ 01:57:18 #20
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72330628
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:55 schreef Loveless85 het volgende:
TS, heb jij soms die tumor? Zou dit vage topic enigszins verklaren
hear hear.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_72330637
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:53 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

een meningitis is een ernstig en zelfs potentieel dodelijke aandoening, daar ga je niet even mee cruisen; verder mogen mensen die 'outs' hebben absoluut niet autorijden.

daarnaast mogen mensen met een hersentumor ook helemaal niet autorijden, tenzij aangetoond is dat het geen effect heeft op het rijvermogen; een snel-progressieve aandoening komt met name in aanmerking voor een dergelijk rijverbod.

een rijbewijs wordt echter niet ingenomen, ook niet bij epilepsie; de arts vertelt je of je wel of niet mag rijden en daar moet je zelf naar handelen.

wat je verder met dit tipoc wilt is me onduidelijk, maar probeer in je vrij egocentrische gedachtengang ook eens na te denken over het gevaar dat je naar anderen toe kunt zijn als je om welke reden dan ook niet adequaat een auto kunt besturen.
Ik stem er volkomen mee in dat als jij aantoonbaar een gevaar op de weg bent jij niet mag autorijden. NIet meer als logisch. Snap niet wat jij hier egocentrisch aan vind betreft mij. En jawel; rijbewijs werd wel zeer zeker letterlijk ingenomen. Kon weer opgehaald worden bij CBS in Eindhoven. Persoonlijk ophalen nogwel.

Wat heeft dat nou in godsnaam met enige egocentriek te maken? Ik vind het ronduit belachelijk dat er zo inconsequent over gedaan wordt. Een gevaar is gevaar. Maar kennelijk ben je in NEderland geen gevaar als je out gaat erwij lje hersentumor of hersenvliesontsteking hebt; wel als het epilepsie hebt.

Leuk dat je probeert te vertellen dat het anders is. Terwijl het toch echt zo gaat. Wat is dan egocentrisch? Misschien is betweterig een betere term.
pi_72330645
Trouwens, hoezo vaag topic?

Dat dingen zo gaan is vaag ja. Zie niet in waarom dit topic daarom dan ook maar vaag moet zijn. Nee, het is niet als een correct getikt NLD essay of wat dan ook opgesteld. Eerder eruit gesmeten in grote ergernis.

Al ben ik kankerpatient, nee, het betreft niet mijn hersentumor. Gelukkg geen last van. Gaat over een recent wijlen familielid. Wijlen ja, als in dood door der tumor. Maar wel vrolijk mocht autorijden .
  dinsdag 1 september 2009 @ 02:00:53 #23
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72330647
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:58 schreef Melancholiek het volgende:

[..]

Ik stem er volkomen mee in dat als jij aantoonbaar een gevaar op de weg bent jij niet mag autorijden. NIet meer als logisch. Snap niet wat jij hier egocentrisch aan vind betreft mij. En jawel; rijbewijs werd wel zeer zeker letterlijk ingenomen. Kon weer opgehaald worden bij CBS in Eindhoven. Persoonlijk ophalen nogwel.
het CBS nog wel?

volgens mij heb jij zitten snoepen

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  dinsdag 1 september 2009 @ 02:00:55 #24
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72330648
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:55 schreef Loveless85 het volgende:
TS, heb jij soms die tumor? Zou dit vage topic enigszins verklaren
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2009 @ 02:01:07 #25
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72330650
Ik reed gewoon lekker rond onder morfine
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')