abonnement Unibet Coolblue
pi_76623155
Naar?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79754299
Geen nieuw contract, das toch wel verrassend

Nu naar Toronto met zijn broer?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:13:54 #28
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79754876
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 17:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen nieuw contract, das toch wel verrassend
Neuh, niet echt.
quote:
Nu naar Toronto met zijn broer?
Zou hij wel thuishoren. Maar hij verwacht zelf naar Arsenal of iets in die trant, te gaan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_79755391
Twente kan hem halen en dan wordt het een topvoetballer

Denk zelf dat hij bij een club als Stoke of Hull of zo terecht komt, MLS zou wel een optie moeten zijn, mooi 3/4 maanden alles spelen en dan in januari alsnog naar Engeland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79756114
Wat een carrière
pi_79757139
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een carrière
Hangt af zijn nieuwe club
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80654998
Waar gaat ie naartoe?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80655272
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar gaat ie naartoe?
Die gaat gewoon naar een Engelse laagvlieger denk ik. Zelf vind ik Everton wel mooi voor de Guzman. als opvolger van Pienaar. Of er zit toch een verrassende transfer naar Ajax/PSV/Twente/AZ
pi_80655347
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:31 schreef TTD het volgende:

[..]

Die gaat gewoon naar een Engelse laagvlieger denk ik. Zelf vind ik Everton wel mooi voor de Guzman. als opvolger van Pienaar. Of er zit toch een verrassende transfer naar Ajax/PSV/Twente/AZ
Everton een laagvlieger noemen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80655428
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Everton een laagvlieger noemen
Nee tuurlijk is Everton geen laagvlieger. Ik denk een laagvlieger maar ik hoop Everton
pi_119892884
Doet het goed bij Swansea O:!
pi_119903456
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:09 schreef RetRy32 het volgende:
Doet het goed bij Swansea O:!
Veel basisplaatsen ja :Y

Toch heeft ie qua spel nog niet heel erg kunnen overtuigen vind ik.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_119907458
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 23:30 schreef Maraten het volgende:

[..]

Veel basisplaatsen ja :Y

Toch heeft ie qua spel nog niet heel erg kunnen overtuigen vind ik.
Mah, ik vond hem tegen Newcastle erg goed spelen.
Tegen Arsenal wat minder... Maar goed...
pi_119912152
Hij doet het leuk daar hoor :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_121579481
quote:
’Veel te danken aan Laudrup’

Jonathan De Guzman zegt dat hij in zijn loopbaan veel te danken heeft aan Michael Laudrup. „Hij heeft een grote rol in mijn carrière gespeeld. In de eerste plaats door mij naar Mallorca te halen in 2010. In de twee seizoenen daarvoor was ik tenslotte grotendeels geblesseerd.” Bij Feyenoord had hij de ene na de andere meniscusblessure. Uiteindelijk werd hij daar drie keer aan geopereerd. „Laudrup had vertrouwen in mij. Dat heb ik heel erg gewaardeerd”, aldus de speler.

De Deense coach heeft in Spanje en Engeland dezelfde uitstraling als Ronald Koeman. „Hij was een grote ster in zijn Barcelona-periode. Ik weet nog dat we met Mallorca soms uitwedstrijden hadden in Madrid of Barcelona. Normaal komen de handtekeningenjagers op de spelers af, maar daar kwam iedereen op onze trainer af. Iedereen was gek van Laudrup.”

Zijn coach kan bovendien nog steeds een aardig balletje trappen. „Afgelopen week deed hij ’s morgens weer mee in de partij. Hij is nog altijd fenomenaal. Weet je, hij zou volgens mij nog steeds mee kunnen. Tegelijkertijd blijft hij heel gewoon en hij is altijd rustig. Zijn uitleg en zijn tactiek zijn duidelijk. En hij weet goed hoe zijn spelers zich voelen. Dat zijn grote kwaliteiten.”

Een betere coach is er voor hem niet denkbaar. Maar misschien, dat hij volgende maand Louis van Gaal ook wat beter leert kennen.
quote:
Oranje lonkt voor De Guzman

De kans is groot dat Jonathan De Guzman bij de selectie van het Nederlands elftal zit als de eerstvolgende interland tegen Italië (6 februari) op het programma staat. De aanvallende middenvelder maakt een stormachtige ontwikkeling door in de Engelse Premier League en klopt stevig op de deur van Oranje, waar aanvoerder Wesley Sneijder ontbreekt zolang die geen nieuwe werkgever heeft of duidelijkheid heeft over zijn toekomst bij Inter.

Voor de bij Feyenoord groot geworden en in de zomer van 2010 gratis de deur uitgelopen De Guzman (vertrok transfervrij naar Real Mallorca) lijkt de tijd aangebroken om zich op internationaal niveau te presenteren. Veel internationaler dan de 25-jarige voetballer bestaan ze trouwens niet. Zijn vader is Filipijn, zijn moeder komt van Jamaica, hij groeide op in Canada, heeft inmiddels een Nederlands paspoort, speelt onder een Deense coach, bij een club in Wales, in de Engelse competitie.

Maar het laatste stukje als ’international’ moet komen in de vorm van een debuut in het Nederlands elftal, waarvoor hij onder Marco van Basten ooit de voorselectie haalde. Het is al bijna vijf jaar geleden dat de naturalisatie van De Guzman werd afgerond en hij ervoor koos om voor Oranje uit te komen. In 2008 kwam hij wel namens Nederland uit op de Olympische Spelen in China. De doorbraak in het grote Oranje liet daarna echter op zich wachten. Voor de Nederlandse Canadees lijkt de steun van Michael Laudrup, zijn trainer bij Swansea City, het laatste zetje te zijn richting het grote Oranje. Laudrup was zijn coach bij Real Mallorca en ook de man die hem naar Swansea City haalde.
pi_121586264
Waarom gaat ie niet als super vedette bij de filipijnen spelen
en dan het wk halen natuurlijk
pi_121931161
Voorlopige selectie Oranje *O* Eindelijk!

[ Bericht 2% gewijzigd door alors op 23-01-2013 14:52:58 ]
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 18 november 2018 @ 14:38:06 #43
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_183222856
Mooi interview over Jonathan de Guzman over zijn laatste jaren en met name de periode bij Napoli:
https://www.volkskrant.nl(...)ink&utm_content=free
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  Moderator maandag 19 november 2018 @ 08:51:22 #44
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183236434
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 14:38 schreef AFCNiels het volgende:
Mooi interview over Jonathan de Guzman over zijn laatste jaren en met name de periode bij Napoli:
https://www.volkskrant.nl(...)ink&utm_content=free
Goed stuk ^O^

Wat een verhaal joh. Napoligoden.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')