abonnement Unibet Coolblue
pi_72573530
quote:
Op woensdag 9 september 2009 07:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik verwacht ook niet anders met Jans. .
Bij Suarez en Berg duurde het ook weken voordat ze in de basis stonden. Om over Luciano nog maar te zwijgen.
Jans? Het is toch Nijland die aan 't woord was?
En dat stukje is alleen maar een indekverhaaltje, meer niet.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  woensdag 9 september 2009 @ 09:24:02 #177
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72574270
Enevoldsen zal wel niet in de basis beginnen, Nordstrand verwacht ik eerlijk gezegd wel..
pi_72574648
quote:
Leonardo II duikt op bij Jong FC Groningen

Leonardo dos Santos Silva vervolgt zijn voetbalcarrière mogelijk in Nederland. De 33-jarige Braziliaan, die in zijn tijd bij Feyenoord ook wel Leonardo II werd genoemd, traint momenteel mee met zijn oude werkgever FC Groningen. De aanvallende middenvelder heeft tot op heden nog geen club. Leonardo traint mee met Jong FC Groningen. De Zuid-Amerikaan deed afgelopen dinsdag mee met een vriendschappelijke wedstrijd tussen de Groningse beloftenploeg en Jong FC Zwolle (2-3). De flankspeler kwam na rust als invaller in het veld.

De Braziliaan kwam in 1997 naar Nederland om te gaan spelen voor de Groningers. Na vier seizoenen bij de Trots van het Noorden vertrok Leonardo in 2001 naar Feyenoord. Zijn avontuur in Rotterdam-Zuid liep uit op een teleurstelling en na twee jaar vertrok de kleine dribbelaar naar De Graafschap. Hij speelde voor het laatst in Nederland voor FC Dordrecht waar hij in 2007 vertrok.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72575533
Haha, Leo
  woensdag 9 september 2009 @ 11:51:01 #180
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72577612
quote:
Op woensdag 9 september 2009 08:25 schreef detulp050 het volgende:
Er waren vorig jaar helaas wel weer idioten die als een groep probeerden ruzie te zoeken met de Heerenveensupporters; de politie moest er in ieder geval aan te pas komen. Dus er is wel wat gebeurd wat de Heerenveensupporters buiten het stadion in hun gevoel van veiligheid heeft aangetast. Jammer genoeg is het makkelijker om maatregelen tegen de hele supportersgroep te nemen dan specifiek tegen de 'ratdraaiers' van vorig jaar
Ach, er lopen ook een aantal van die jochies rond daar in dat dorp met een grote bek. Zodra er dan op wordt gereageerd dan durven ze niks.
Het is altijd een beetje uitdagen en schelden daar, echte rellen zullen gewoon niet plaatsvinden omdat zij niks voorstellen. Dan is er ook weinig aan.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 9 september 2009 @ 11:52:35 #181
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72577652
Er wordt van beide kanten geprovoceerd, dat is altijd zo. Zelden gebeurd er echt wat. Ik lach er altijd wat om, immers, blaffende honden bijten niet. Provocerende supporters hopen altijd dat de ander als eerste agressief wordt, dan hebben zij het niet gedaan.
pi_72584793
quote:
Spelers FC Groningen stemmen in met premieverlaging

De spelersraad van FC Groningen – en daarmee de volledige selectie van de club – is akkoord gegaan met een verlaging van de premies voor het seizoen 2009/2010. In gesprekken met de clubleiding hebben de spelers begrip getoond voor de economische situatie in de wereld en hebben zij een gebaar naar de club gemaakt.

Algemeen directeur Hans Nijland had eind juli op de jaarlijkse persdag van FC Groningen al aangekondigd dat FC Groningen – net als alle andere clubs en ondernemingen – kritisch zou gaan kijken naar de uitgaven. Hij sprak daarbij de sterke verwachting uit dat de salarissen de komende jaren onder druk zouden komen te staan. Ook in het betaald voetbal. Nijland gaf bij die gelegenheid tevens aan dat lopende contracten uiteraard gerespecteerd zouden worden, maar dat bij nieuwe besprekingen en het aangaan van nieuwe overeenkomsten andere normen en uitgangspunten zouden worden gehanteerd.

Onderkend
In gesprekken met de spelersraad over de vaststelling van het nieuwe premiestelsel heeft de directie van FC Groningen dit onder woorden gebracht. De selectie heeft de situatie onderkend en meegedacht in het voorstel tot premieverlaging. Naast een basissalaris ontvangen voetballers tevens premies voor sportieve prestaties die worden geleverd. Daarin gaan de spelers nu achteruit.

Nijland is over de uitkomst zeer te spreken. “De voetballerij wordt nog wel eens afgeschilderd als een wereld van het grote geld waarin niets te gek is, maar door de opstelling van onze spelers kunnen we zien dat ook zij zich realiseren dat er momenteel wat aan de hand is in de wereld. De economische crisis raakt iedereen en de spelers beseffen dat de recessie niet onopgemerkt aan hun neus voorbij kan gaan. Wij hebben grote waardering voor deze houding en stellen het zeer op prijs dat de spelers met ons meedenken en een diep gebaar maken. Dit is een belangrijk signaal en een moedige stap.”

Gepast
Aanvoerder Koen van Laak stelt namens de selectie: “Niemand vindt het leuk om te moeten inleveren, maar gezien de economische situatie en de gevolgen hiervan voor de club vonden wij het gepast mee te denken. We zijn om de tafel gegaan en de directie heeft ons duidelijk uitgelegd hoe de situatie bij de club momenteel is, en dat is een andere dan een paar jaar terug. Wij als spelersraad hebben dit aangehoord en gemeend daarin ook iets te kunnen betekenen. Dat heeft geresulteerd in een oplossing waarbij wij water bij de wijn hebben gedaan en daarover hebben we een akkoord bereikt.”

FC Groningen
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 9 september 2009 @ 15:54:45 #183
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72584892
Weet eigenlijk niet of dat wel goed nieuws is eerlijk gezegd..
pi_72585025
Lijkt me geen goed nieuws eerlijk gezegd. Het is profvoetbal en uiteindelijk draait het gewoon om de centen. Als er bij de FC steeds minder te verdienen valt kiezen ze uiteindelijk gewoon voor een club waar meer te verdienen is. Met name voor het aantrekken van nieuwe spelers is dit geen positief nieuws lijkt me.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 9 september 2009 @ 15:59:56 #185
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72585089
En wat te denken bij het verlengen van contracten van goede spelers.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_72585440
En als je dan hoort dat het de ambitie is van de club om een vaste plek in de top 6 te krijgen in de toekomst staat dit daar natuurlijk haaks op. Als de dat wilt bereiken moet de begroting (en dus de salarissen) juist omhoog.

de FC zit op dit moment gewoon gevangen in de eigen Euroborg. Er is geen mogelijkheid meer om door te groeien zolang het stadion niet (fors) wordt uitgebreid. Blijft doodzonde dat men dat ding niet gebouwd heeft met de gedachten ooit het verder uit te bouwen.

Hoe zit het trouwens met de hoofdsponsor, Noordlease? Wanneer loopt dat contract af.
Er moet toch wel een grotere sponsor binnen te halen zijn zeg. Één met wat meer uitstraling.
En één die meer betaalt.

Ik wil Pioneer terug. .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 9 september 2009 @ 16:15:17 #187
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72585528
Noordlease of dit seizoen nog, of volgend seizoen nog.. (dacht ik)

En de Euroborg.. tja, degenen die het merendeel moesten ophoesten hebben nooit de visie van FC Groningen gedeeld van sleeping subtopper. Kun je nagaan dat de gemeente in eerste instantie 15.000 plekjes wel genoeg vond, terwijl Nijland minimaal 30.000 wilde met mogelijkheid tot uitbreiden.
Wegens de financiele zorgen van de club kon Nijland ook niet al te veel eisen helaas.

Maar het stadion bouwen zonder eenvoudige uitbreidingsmogelijkheden is gewoon dom geweest. Simpel zat
pi_72585877
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:15 schreef Prosac het volgende:
Noordlease of dit seizoen nog, of volgend seizoen nog.. (dacht ik)
Ah, vrij snel dus.

Ik hoop dat er een andere sponsor komt, al is het alleen maar om dat lelijke auto'tje die het shirt verziekt
RWE sponsort FC Groningen TV al zag ik. Misschien moet Nijland die lui eens heel liev aankijken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 9 september 2009 @ 22:15:06 #189
230574 Koffz
Ik ben GEEN alcoholist
pi_72598622
Kan ik zaterdag m'n vlag meenemen naar Heerenveen?
Heb helemaal niet op gelet hoe streng dat vorig jaar was..
:)
pi_72601384
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:15 schreef Koffz het volgende:
Kan ik zaterdag m'n vlag meenemen naar Heerenveen?
Heb helemaal niet op gelet hoe streng dat vorig jaar was..
Je mag hem meenemen, maar vooraan is weinig plaats om het op te hangen (zoals je ziet op onderstaande foto). Of je moet het in je handen houden. Om welk doek gaat het? Is het een bekende?

  donderdag 10 september 2009 @ 00:29:59 #191
230574 Koffz
Ik ben GEEN alcoholist
pi_72603302
Nee het gaat gewoon om een vlag waar je mee zwaait maar er zit een stok aan dus weet niet of ik hem mee naar binnen krijg :p
:)
  donderdag 10 september 2009 @ 00:39:02 #192
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72603507
Zwaaimienjonkje, ben jij het?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 10 september 2009 @ 00:44:00 #193
230574 Koffz
Ik ben GEEN alcoholist
pi_72603604
Nein nein
:)
pi_72603910
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:25 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ah, vrij snel dus.

Ik hoop dat er een andere sponsor komt, al is het alleen maar om dat lelijke auto'tje die het shirt verziekt
RWE sponsort FC Groningen TV al zag ik. Misschien moet Nijland die lui eens heel liev aankijken.
Wat ben je ook voorspelbaar
pi_72606513
Snap het verhaal niet zo over die winstpremies eigenlijk, die hoeven dit seizoen tot nu toe nog helemaal niet uitgekeerd te worden toch?
pi_72606537
Nee, maar als ze wel uitgekeerd worden, dan gaan we failliet.
pi_72606573
http://img40.imageshack.us/img40/3277/verrassen.jpg

Redelijk positief verhaal van Masker. Keer wat anders.
pi_72607669
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:20 schreef MaxPower het volgende:
Snap het verhaal niet zo over die winstpremies eigenlijk, die hoeven dit seizoen tot nu toe nog helemaal niet uitgekeerd te worden toch?
Jawel want we winnen de beker.
En komend weekend van heerenveen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72612282
heb er zin in
  donderdag 10 september 2009 @ 23:20:20 #200
230574 Koffz
Ik ben GEEN alcoholist
pi_72630097
Ben benieuwd of Enevoldsen (en Nordstrand) nu echt niet in de basis starten zaterdag..
:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')