Dat vat het wel ongeveer samen ja.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:30 schreef o.us het volgende:
GroenLinks__________________________P;.p;keoip;l';[;][;][.]{>}{>][;]==---!!!!
Nee, maar eentje was wel dik. En had van dat korte haar met krulletjes.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:25 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Hadden de groenlinksers vlotte rode kapsels?
Hoax, Limburgs mooiste is een toertochtttt!!!!!!!!!! Lekker lopen op de Keutenbergquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:11 schreef Skunkkk het volgende:
toen ik nog wedstrijden reed heb ik Limburgs mooiste (260km gereden)
lopen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:13 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Hoax, Limburgs mooiste in een toertochtttt!!!!!!!!!! Lekker lopen op de Keutenberg![]()
Wat een losers idd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:19 schreef Ensaf het volgende:
60 kilometer fietsen. Dat moet voor een rechtgeaarde Hollander nog op een driewieler met een lekke band en twee vingers in de neus te doen zijn nietwaar? Zo niet voor een stel GroenLinksers. Zij vonden het nodig deze afstand af te leggen op electrische fietsen. En ze schaamden zich er niet voor. In tegendeel. "GroenLinks rijdt elektrisch" stond er met grote letters op de fietsen te lezen.
Wat ik hier nu tegen heb?
-Het mag dan een toertocht zijn, het draait om een sportieve prestatie. Elektronische hulpmiddelen passen niet bij dit karakter.
-De fietsen moesten opgeladen worden. Dat kost stroom. Je kunt mij dan ook niet wijsmaken dat het goed voor het milieu is.
-GroenLinksers zijn te lui om op eigen kracht terug te fietsen en gaan er daarom vanuit dat zij wel even stroom mogen aftappen in de aankomsthal.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:24 schreef TGVkopper het volgende:
Ik wil nog een keertje tijdens Limburgs mooiste met een krat Gulpener op dat bankje aan de linkerkant van de weg op de Keutenberg gaan zitten en lachen om al het wrakhout dat er voorbij komt![]()
Ja, is gewoon voor de beeldvorming hoor. Je moet wat, zonder paintquote:Op zondag 30 augustus 2009 09:48 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nee, maar eentje was wel dik. En had van dat korte haar met krulletjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |