abonnement Unibet Coolblue
  Jubileum moderator zaterdag 20 april 2002 @ 20:16:47 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3902396
Vervolg van Zwangerschap en kindertjes.....deel 14

22 mei 2002: moralia
23 juni 2002 : Leah
19 juli 2002: otisclub (papa)
12 augustus 2002: Illogical (papa)
13 augustus 2002: gebruikersnaam
20 augustus 2002 : Moussy
28 augustus 2002: Sweej
29 augustus 2002: hollandse drop
4 november 2002: Angelic1
6 november 2002: Spuuglokje

Babietjes:
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
29 september 2001: Duco Yannik, zoon van NoNick & Kozzmic
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
6 december 2001: Kim, dochter van mooni
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
3 mei 2002: Kajira Alicia Cossette, dochter van Knorretje en Danny

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 08-05-2002 17:06]

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 21 april 2002 @ 14:13:20 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_3908165
Ik heb gister mn "nieuwe" nichtje gezien

Awwwww , ik kan nu haast niet wachten tot het mijn beurt is. Wat is dat dan nog klein he ..... René keek ff in de kinderwagen (Femke heeft de gewonte om om de 5 min. dr foppie uit te spugen en te gaan brullen, dus die staat lekker in de woonkamer) en vond er eigenlijk geen zak aan. Ze zei ook, oh leuk, baby en weg was ze. Verder boeide het haar totaal niet

We hebben mijn schoonzusje kort verteld wat er bij ons gaande is en ze wilde meteen op putjes-jacht , ja hoor zij en Femke hebben ook beide een putje

Het begint meer op een familie-kwaal te lijken

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_3908705
Getverrrrrrrr... Putjes is niet leuk! Kan het dan niet gewoon ("") zijn dat jullie een onschuldige putjesfamilie zijn? Is het dan wel Spina Bifidaputje? *hoopt*
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Jubileum moderator zondag 21 april 2002 @ 19:55:36 #4
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3911473
op verzoek van Zooi

30 km. gereden voor een leuke kinderboerderij en Eva begon pas te lachen toen er kinderen van de glijbaan afgleden we hebben een speeltuin aan de overkant

Taddaaaaaa! ik kan losstaan

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 21 april 2002 @ 22:13:36 #5
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_3913305
Het kind van een vriendin van me had ook zo'n putje. Vanwege mijn toenmalige werk lette ik toch iets anders op kinderen en viel het me op, ik dacht toen ook aan een "verborgen" SB, niet gezegd uiteraard....

Ik vroeg haar wat de kinderarts van dat putje zei (ze woont in het buitenland), niets dus.

Misschien is een putje wel gewoon een putje, soms

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 21 april 2002 @ 23:21:02 #6
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3914147
quote:
Op zondag 21 april 2002 19:55 schreef Lois het volgende:
op verzoek van Zooi

...


OMFG! EVA

SUPER FOTO's!

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_3916154
quote:
: Weer Angel? Ist je tweede dan? *nieuwsgierig*
Ja ik heb al een zoontje van 21 maanden genaamd Damien.
We staan in het fotoboek http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=10622

Dan kan je zien wat vor heerlijk ventje het is...

[Dit bericht is gewijzigd door Angel22 op 22-04-2002 08:50]

pi_3916168
daar zou ik me graag aan toe willen voegen.

mijn kleine komt waarschijnlijk 13 augustus

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 22 april 2002 @ 10:58:46 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_3917207
quote:
Op zondag 21 april 2002 22:13 schreef Leah het volgende:
Het kind van een vriendin van me had ook zo'n putje. Vanwege mijn toenmalige werk lette ik toch iets anders op kinderen en viel het me op, ik dacht toen ook aan een "verborgen" SB, niet gezegd uiteraard....

Ik vroeg haar wat de kinderarts van dat putje zei (ze woont in het buitenland), niets dus.

Misschien is een putje wel gewoon een putje, soms


Mijn vriend heeft ook zo'n putje en zijn moeder ook, schijnt bij hun in de familie te zitten, hoewel er destijds, bij zin geboorte idd ook wel even vreemd naar gekeken werd, maar na onderzoek bleek het 'gewoon' een putje.
***
  maandag 22 april 2002 @ 11:06:50 #10
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3917299
quote:
Op maandag 22 april 2002 08:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
daar zou ik me graag aan toe willen voegen.

mijn kleine komt waarschijnlijk 13 augustus


Gefeliciteerd
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_3917897
Leuke foto's weer Lois, en wat word ze al groot!!!
Moussy, wat een verhaal zeg al die putjes. Misschien ook weer een positief punt. Al die familieleden met putjes zijn toch allemaal gezond.
Gebruikersnaam van harte gefeliciteerd!!!!!

Bo is de na haar prikjes heel huilierig. Een kwartier na de fles begint het al. Ze krijgt dan zo'n zeurstemmetje en ff later begint ze weer te huilen. Ze ziet er niet ziek uit ofzo. We zijn maar even gestoptmet de rijstebloem want haar ontlasting werd erg hard, misschien is dat het we weten het ook niet. Of misschien een groeispurtje ofzo. Het is wel vermoeidend, want je kan haar ook geen hele dagen bezig houden. Tussendoor slaapt ze wel gewoon, maar als ze dan weer wakker is huilt ze weer snel. Nou ja we zien wel, gaan zo lekker met zijn 3en naar het strand even de huilbuien weg laten waaien

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_3918504
* DIGGER is een uurtje gelee oom geworden (voor ut eerst) van een Italiaans neefje met pikzwarte haartjes.

Vanaaf gelijk ff kijken

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  † In Memoriam † maandag 22 april 2002 @ 14:16:30 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_3919938
quote:
Op maandag 22 april 2002 10:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft ook zo'n putje en zijn moeder ook, schijnt bij hun in de familie te zitten, hoewel er destijds, bij zin geboorte idd ook wel even vreemd naar gekeken werd, maar na onderzoek bleek het 'gewoon' een putje.


Ik hoop dus dat onze gezins-putjes ook "gewone" putjes zijn. En dat dat wurmpie dan ook maar een gewoon putje mag hebben. (de eventuele afwijking die ze hebben gevonden bij het heiligbeen)
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_3920067
quote:
Op maandag 22 april 2002 08:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
daar zou ik me graag aan toe willen voegen.

mijn kleine komt waarschijnlijk 13 augustus


Leuk voor je.
pi_3925697
quote:
Op maandag 22 april 2002 10:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft ook zo'n putje en zijn moeder ook, schijnt bij hun in de familie te zitten, hoewel er destijds, bij zin geboorte idd ook wel even vreemd naar gekeken werd, maar na onderzoek bleek het 'gewoon' een putje.


Tja, ik wilde me er eigenlijk niet echt mee bemoeien, maar hier is dus ook zo'n putjesfamilie... (van beide kanten). Nooit last van trouwens.
En zoonlief is in het ziekenhuis geboren, er heeft een kinderarts naar hem gekeken, dus ik neem aan dat ze dan toch ook wel op dit soort dingen letten, als het heel gevaarlijk zou zijn, toch?
  dinsdag 23 april 2002 @ 14:06:21 #16
8885 moralia
Grip op je zak
pi_3933918
Voor alle vrouwen onder ons die gaan bevallen of dat ooit van plan zijn heb ik een intressant artikel gevonden over waarom er steeds meer kunstverlossingen plaatsvinden en wat daar eventueel aan te doen is.
Het is een lang stuk met veel medische bla-bla maar goed te lezen en zeker de moeite waard.

http://www.medischcontact.nl/ezine.asp?a=13680&s=987&i=159

I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_3939807
Weer eventjes een korte update...

Jorden is een beetje ziek; hij hoest zich helemaal gek eigenlijk. Vandaag naar de huisarts, die aan de voorkant een bronchitisachtig geluid hoorde, maar aan de achterkant niet (het lijkt idd verrekt veel op december, met dat RS-virus Lois).
Iig, omdat hij geen koorts heeft wordt er voorlopig niks aan gedaan. We zijn weer aan de Drosera (homeopathisch hoestmedicijn, doet over het algemeen wonderen), en dan lijkt het net of hij een borreltje gehad heeft (hips!).

Ook nog naar het consultatiebureau, voor wegen en meten (de vierde set inentingen maar even uitgesteld natuurlijk).
Hij is inmiddels precies 11 maanden (maar dat wisten wij natuurlijk ook al ) 78,5 cm, en 10 kilo zwaar, of licht, tis maar hoe je het ziet. O ja, congrats Eva, ook precies 11 maanden vandaag natuurlijk!
Ongelofelijk he, al zo lang! Maar dat snelle groeien gaat nu toch snel afnemen, volgens de groeicurves. We werden op het cb er al voor gewaarschuwd: als Jorden met de pot gaat mee eten (over precies een maand komen er hier geen Olvaritpotjes meer in *zei zij stelliger dan zij kan waarmaken* moeten we vanaf die tijd ons altijd aan de schijf van 4 houden, hellup!), dan gaat hij waarschijnlijk ook veel slechter eten. Ligt bij voorbaat niet aan mijn kookkunst (ha!), maar aan het feit dat hij minder groeit en dus minder energie nodig heeft.

Verder moet het opvoeden nu ongeveer gaan beginnen (Catootje, ik vrees dat we jouw strenge tante-stem wel af en toe nodig gaan hebben!). Oeioei!

Verder geen nieuws, wat vliegt de tijd!

pi_3939949
Even een update,

Anouk heeft gisteren een loopgips gekregen.
Madam had haar andere gipsbeentje zelf uit weten te krijgen
Ja vraag me niet hoe,opgegeven moment zet dat gips wat uit en wordt het wijder,en zat tot vlak boven haar knietje.
Ze mocht zelf een kleurtje uitzoeken en dat werd rood.

Ze loopt er nog niet echt op,vindt ze wat eng.
Is natuurlijk ook beetje zwaar en moet wennen.
Kruipen doet ze er inmiddels wel mee.
Ach komt allemaal wel weer goed met d'r

Heb ze vorige week een kleinbeetje extra verwent.
Moet kunnen toch.

pi_3939989
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 21:41 schreef berney het volgende:
Even een update,

Anouk heeft gisteren een loopgips gekregen.
Madam had haar andere gipsbeentje zelf uit weten te krijgen
Ja vraag me niet hoe,opgegeven moment zet dat gips wat uit en wordt het wijder,en zat tot vlak boven haar knietje.
Ze mocht zelf een kleurtje uitzoeken en dat werd rood.


Volgens mij wordt niet het gips wijder, maar "slinken" de beenspieren, omdat ze niet gebruikt worden. Schijnt behoorlijk snel te gaan. Maar trekt ook snel weer bij hoor! (bedenk me net: wel oppassen dat het nieuwe gips straks weer niet te strak zit, hebben ze daar iets over gezegd?).

Vervelend hoor, dat het gebeurd is, maar ja, je kunt niet alles voorzien. Sterkte ermee!

  woensdag 24 april 2002 @ 21:12:10 #20
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_3952525
Wat een rust hier! Hoe is het met iedereen?

Ik houd inmiddels ongelofelijk veel vocht vast, ik heb een paar enkels waar menig bejaarde jaloers op zou zijn.

Iemand tips? Bij voorkeur snel werkende huismiddeltjes

Ow ja, mijn bloeddruk is aan de lage kant, dus kwaad kan het niet, maar leuk is anders.
Verder was mijn glucose een grensgeval, dus met het advies om iets minder te snoepen, hoeft er voorlopig niets aan gedaan te worden.

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 april 2002 @ 21:21:33 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_3952636
quote:
Op woensdag 24 april 2002 21:12 schreef Leah het volgende:
Wat een rust hier! Hoe is het met iedereen?

Ik houd inmiddels ongelofelijk veel vocht vast, ik heb een paar enkels waar menig bejaarde jaloers op zou zijn.

Iemand tips? Bij voorkeur snel werkende huismiddeltjes

Ow ja, mijn bloeddruk is aan de lage kant, dus kwaad kan het niet, maar leuk is anders.
Verder was mijn glucose een grensgeval, dus met het advies om iets minder te snoepen, hoeft er voorlopig niets aan gedaan te worden.


Yep, selderij en yoghurt eten. En veel drinken, klinkt gek maar het helpt echt.

Hier is alles rustig, de bronchitis en de oogjes zijn een stuk beter. Ik heb gisteren voor Christan een zand-water-blokken-tafel gekocht voor op het balkon (voor wie het wat lijkt: Bristol, € 36). Ik heb namelijk een balkon dat weliswaar net zo lang is als mijn huis breed is, maar het is erg smal. Een gewone zandbak kan ik er niet op kwijt, en dit is dus een mooie oplossing. Zowel een gewoon tafeltje, als een blokkentafel (blokken bijgeleverd) en onderin twee bakken met afvoer voor zand en/of water. Nu nog even het balkon opruimen en zand halen en dan kunnen we lekker buiten spelen

Nausicaa, hoe is het nu met Jorden?

Lois, gaat het alweer beter met Eva?

Berney, kan Anouk al een beetje uit de voeten met haar loopgips? Hoe lang moet ze het om? En vergeet geen foto's te maken hoor. Leuk voor later!

Moussy, nog putjesnieuws?

Oom Digger, gefeliciteerd!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 24 april 2002 @ 21:23:20 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_3952657
Hier is eigenlijk weinig te melden. Hubbie ligt voor onderozken een nachtje in het ziekenhuis , dus tis errug stil nu hier in huis.
En het wurmpie heeft al de hele dag ruzie met het elastiekie van mn onderbroek
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 24 april 2002 @ 21:24:10 #23
4605 KingShakur
back.... really...
pi_3952670
quote:
Op zondag 21 april 2002 23:21 schreef Zooi het volgende:

[..]

OMFG! EVA

SUPER FOTO's!


Zooi binnenkort in het lijstje?
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_3952995
Nou ik mag morgen weer met Anouk naar de chirurgie toe.
Madam heeft het voor elkaar gekregen loopgips uit te krijgen

Gebeurde laat in de middag,dus moeders gelijk in de stress ziekenhuis bellen.
kan morgen ochtend direct komen gelukkig.

Nog geen foto van loopgipsje kunnen maken dus.

(van vorige week wel hoor)

  Jubileum moderator woensdag 24 april 2002 @ 21:46:56 #25
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3953060
Anouk is een klein goochelaartje . Die komt overal uit.


Met Eva gaat het prima, het slapen gaat ook veel beter. Ze laat zich nog steeds zonder problemen in bed leggen, ze wordt alleen nog een keer of 5 wakker snachts. Maar even een speentje en een muziekbeertje en ze slaapt weer.
Morgen komt de mevrouw van het cb weer even praten wat er verder nog voor mogelijkheden zijn. Na een dagje kinderdagverblijf (zoals gisteren) slaapt ze echt geweldig, ze is maar 2 keer wakker geweest vannacht en dat was net voordat Jeroen naar bed ging. Ik heb dus de hele nacht doorgeslapen! (ik schrok helemaal van de wekker vanmorgen )

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')