abonnement Unibet Coolblue
pi_75215990
quote:
'Brøndby en Zweedse clubs in de rij voor Ajacied Lindgren'

Rasmus Lindgren is bezig aan zijn laatste weken in dienst van Ajax. Volgens diverse Zweedse media hebben IFK Göteborg, AIK Stockholm en IF Elfsborg belangstelling voor de middenvelder van de Amsterdammers. In Denemarken staat Brøndby IF open voor een contractuele samenwerking.

Volgens de woensdageditie van Ekstra Bladet zat een delegatie van Brøndby dinsdagavond op de tribune bij het treffen tussen Jong Ajax en Jong Helmond Sport (2-0). Het Scandinavische bezoek zag hoe Lindren een van de treffers voor zijn rekening nam.

Lindgren was vorig seizoen nog aanvoerder van Ajax, maar is onder leiding van Martin Jol op een zijspoor beland. De middenvelder, die dit seizoen nog geen enkele minuut op het veld stond, kwam in 2004 naar Ajax, maar werd al snel verhuurd en verkocht aan FC Groningen. Na een succesvolle periode bij de noorderlingen kocht Ajax hem in januari 2008 weer terug.

VZ
Die dombo had nooit terug naar Ajax moeten gaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 2 december 2009 @ 17:17:28 #177
239553 Jules4Barca
Mes Que Un Club
pi_75217544
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:36 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Die dombo had nooit terug naar Ajax moeten gaan.
Hij heeft in het begin toch aardig wat gespeeld bij Ajax, met mooie passes op Suárez. Suárez beleefde ook zijn eerste 'doorbraak' in het eind van dat seizoen. Hij is pas onder van Basten minder gaan spelen
Niets is wat het lijkt
pi_75219796
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:17 schreef Jules4Barca het volgende:

[..]

Hij heeft in het begin toch aardig wat gespeeld bij Ajax, met mooie passes op Suárez. Suárez beleefde ook zijn eerste 'doorbraak' in het eind van dat seizoen. Hij is pas onder van Basten minder gaan spelen
Maar natuurlijk geen speler voor een topclub als ajax
  woensdag 2 december 2009 @ 18:53:33 #179
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_75221016
psv toch erg in de luwte
Boef!
pi_75248329
Doedelzak naar Real
(Marca)
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:05:30 #181
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75273904
quote:
'Doelman Mignolet in beeld bij FC Twente'

Volgens verschillende Belgische media volgt FC Twente de verrichtingen van Simon Mignolet, keeper van Sint-Truiden. De 21-jarige Belg werd ook al gelinkt aan Standard Luik.

4 dec. 2009 08:56:00


De kans dat Sint-Truiden de jonge doelman laat gaan, is niet groot. De club staat niet ver boven de degradatiezone en wil Mignolet houden om lijfsbehoud veilig te stellen.

Bij FC Twente staat de positie van eerste keeper Sander Boschker niet ter discussie, maar de Tukker is met 39 jaar niet de jongste meer. De technische staf ziet in Cees Pauwe niet de beoogde opvolger voor Boschker, terwijl Nikolay Mihaylov momenteel wordt gehuurd van Liverpool. (SV)
bron
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_75274184
Die naam komt me bekend voor. Is er al eerder interesse voor hem geweest?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:57:13 #183
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75281818
quote:
Chelsea join Arsenal in Balotelli transfer hunt

Friday, 4 December 2009

Chelsea are set to compete with Arsenal for the signature of £18m-rated Inter Milan striker Mario Balotelli according to reports.

The 19-year-old has been hugely impressive since breaking onto the scene under Jose Mourinho and has attracted the interest of the two English clubs.

Arsenal have made no secret of their desire to bring in a new striker in January following the injury to Robin van Persie. There are thought to be a number of possible targets with Balotelli chief among them.

Yet Chelsea boss Carlo Ancelotti has now also signalled his interest. "I would sign a player like Balotelli," Ancelotti was quoted as saying. "I like him and he would always be in the first team under me."

Chelsea are set to lose Didier Drogba and Salomon Kalou to the Africa Cup of Nations in the new year and are eager to bring in some cover.

It is understood that Inter are reluctant to sell Balotelli in January despite Mourinho being critical of some of his displays.
bron
quote:
Tottenham to sign Jakupovic on loan

Friday, 4 December 2009

Tottenham are set to complete the loan signing of Switzerland World Cup keeper Eldin Jakupovic according to reports.

Harry Redknapp is eager to bring in some competition for Heurelho Gomes after No 2 Carlo Cudicini was seriously injured in a motorbike accident.

The 6ft 4in stopper has already arrived at White Hart Lane for talks and training according to the report. It is understood the Swiss keeper had a major fall out with his club Lokomotiv Moscow, paving the way for a transfer.

The 25-year-old is eager for some first-team action to boost his hopes of joining Switzerland at the World Cup.
bron
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_75281926
'Veel scouts bij PSV - Sparta Praag'
De goede reeks van PSV is ook in het buitenland niet onopgemerkt gebleven. Volgens De Telegraaf was er donderdag een reeks scouts van diverse Europese (sub)toppers aanwezig bij PSV - Sparta Praag. Bij het vorige duel van PSV in Kopenhagen zou Real Madrid al aanwezig zijn geweest voor Dzsudzsak en Chelsea om een rapport te maken van Jonathan Reis.

Ook bevestigd nu door de Telegraaf
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 4 december 2009 @ 17:47:16 #185
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_75290030
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
'Veel scouts bij PSV - Sparta Praag'
De goede reeks van PSV is ook in het buitenland niet onopgemerkt gebleven. Volgens De Telegraaf was er donderdag een reeks scouts van diverse Europese (sub)toppers aanwezig bij PSV - Sparta Praag. Bij het vorige duel van PSV in Kopenhagen zou Real Madrid al aanwezig zijn geweest voor Dzsudzsak en Chelsea om een rapport te maken van Jonathan Reis.

Ook bevestigd nu door de Telegraaf
Zou zonde zijn als Chelsea hem meteen zou wegkopen, wel een goed teken dat hij en Dzsudzsak zo opvallen blijkbaar.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_75290133
Omg Dszudszak naar real.... Reis naar Chelsea.... geloof je het zelf?
  vrijdag 4 december 2009 @ 17:52:58 #187
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_75290187
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:51 schreef Tallie1982 het volgende:
Omg Dszudszak naar real.... Reis naar Chelsea.... geloof je het zelf?
Dat wordt toch nergens gezegd? Als er een scout meekijkt betekent dat niet meteen dat een bepaalde club die speler ook wilt kopen, eerst wordt er gekeken of die speler wel goed genoeg is...
  vrijdag 4 december 2009 @ 17:55:27 #188
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_75290245
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:51 schreef Tallie1982 het volgende:
Omg Dszudszak naar real.... Reis naar Chelsea.... geloof je het zelf?
De interesse is er blijkbaar wel, wil idd niet zeggen dat ze meteen gekocht worden.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_75309255
Volgens sterke geruchten gaat Guus Hiddink de nieuwe bondscoach van Turkije worden, opvolger van Fatih Terim.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 december 2009 @ 16:06:30 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75339608
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:22 schreef mezzy het volgende:
Volgens sterke geruchten gaat Guus Hiddink de nieuwe bondscoach van Turkije worden, opvolger van Fatih Terim.
die geruchten gingen een tijd geleden ook al. Hij zou twee keer zoveel als in Rusland kunnen verdienen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_75376303
Guus gaat echt niet in een bananen republiek als Turkije zitten. Die man kan naar elke topclub in de wereld.
pi_75376452
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:24 schreef betting het volgende:
Guus gaat echt niet in een bananen republiek als Turkije zitten. Die man kan naar elke topclub in de wereld.
Rusland is geen bananen republiek? !!
  maandag 7 december 2009 @ 18:39:52 #193
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_75381257
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:24 schreef betting het volgende:
Guus gaat echt niet in een bananen republiek als Turkije zitten. Die man kan naar elke topclub in de wereld.
Hij heeft al eens bij Fener gezeten.
No bad soldiers under a good leader
pi_75388865
Ik denk ook dat Instanbul een veel interessantere stad is dan Moskou en Turkije heeft een groot aanbod van Turkse talenten in Europa die juist voor Guus voor Turkije kiezen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 december 2009 @ 21:34:36 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75389516
Ik denk dat Guus lekker wacht of er eventueel een grote Engelse club vrij komt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 december 2009 @ 21:38:01 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75389694
quote:
PSV in verband gebracht met Braziliaan Elton

7 december 2009 Globo

Braziliaanse media melden dat PSV een van de vier buitenlandse clubs is die geïnformeerd heeft naar Elton Rodrigues Brandão. De 24-jarige spits was afgelopen seizoen topscorer in de Serie B voor Vasco da Gama. De andere clubs zouden VFB Stuttgart, Schalke'04 en een niet nader genoemde Griekse club zijn.
PSV Netwerk
De zaakwaarnemer van Elton is al in Europa voor besprekingen en Vasco da Gama gaat er openlijk vanuit dat de transfer rond zal komen. met welke van de clubs er concrete gesprekken plaatsvinden, is niet bekend. Gezien het feit dat PSV al drie centrumspitsen heeft, lijkt de kans klein dat de interesse van PSV concreet is.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 december 2009 @ 22:03:20 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75390963
quote:
'Cvitanich wil terug naar Argentinië'

7 december 2009 Ole

Tegenover radio Del Plata heeft Dario Cvitanich laten weten in de winterstop terug te willen keren naar Argentinië. 'Ik zou graag terugwillen naar Argentinië. Dat is mijn doelstelling nu, want ik wil graag aan spelen toekomen. Maar we zullen moeten afwachten' aldus Cvitanich, die in de belangstelling staat van River Plate.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_75391011
Laat maar komen, prima spits
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_75394407
Van AS.com

EFE | 07/12/2009

El Real Madrid está dispuesto a ceder gratuitamente al Roma durante el próximo mercado de invierno al delantero holandés Ruud Van Nistelrooy, quien no descarta la idea de salir del club blanco, asegura hoy el diario deportivo italiano 'Corriere dello Sport'.

Según el rotativo romano, la semana pasada se produjo una llamada telefónica de la presidenta del Roma, Rosella Sensi, a la capital española para abordar el posible traspaso. El presidente del Real Madrid, "Florentino Pérez, a través de su asesor Ernesto Bronzetti, ha confirmado su disposición a ceder de manera gratuita a Ruud Van Nistelrooy, que actualmente está de nuevo lesionado, pero que debería regresar pronto" a los terrenos de juego, indica el 'Corriere dello Sport'.

"El holandés rechazó el verano pasado el traspaso al Roma, convencido de poder ganarse un sitio en el Real. Pero, habiendo entendido que no es posible, ahora está dispuesto a partir para intentar conseguir un lugar en su selección para el Mundial" de Suráfrica del año que viene, prosigue.

Van Nistelrooy, de 33 años y que llegó en 2006 al Real Madrid, tiene contrato con el club español hasta el próximo junio, un acuerdo que, según el periódico italiano, el jugador exige ahora que se prolongue un año más para moverse en enero. Según el 'Corriere dello Sport', hay dos clubes ingleses que han mostrado interés por el internacional holandés, uno de ellos es el Tottenham.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 december 2009 @ 23:29:16 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75394546
quote:
Luca Toni (Bayern) zet zinnen op terugkeer naar Italië


Luca Toni (Bayern) zet zinnen op terugkeer naar Italië Luca Toni heeft ingezet op een terugkeer naar de Serie A. Het liefst al direct in de winterstop. De spits is bij Bayern München op een zijspoor beland en vreest voor deelname aan het WK 2010 in Zuid-Afrika.

'Ik mis alles uit mijn land: de supporters, mijn vrienden, mijn moeder,' verklaart Toni maandag in Chi Magazine. Hij vertrok medio 2007 bij Fiorentina. 'Maar bij welke club ik na de jaarwisseling speel, dat weet ik nog niet.'

AS Rome schijnt belangstelling te hebben voor de Italiaan, die in dienst van Bayern München niet op goede voet leeft met trainer Louis van Gaal. Maar hij is ook zelfkritisch. 'Ik geef toe: ik heb zelf ook fouten gemaakt.'

Toni vervolgt: 'Ik heb spijt van mijn fouten, want wellicht mis ik hierdoor het WK. Stiekem houd ik hoop dat bondscoach Marcello Lippi me selecteert. Ik wil hoe dan ook blijven voetballen.'
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')