quote:
Op woensdag 2 september 2009 06:40 schreef marcel.nl het volgende:[..]
Fijn ! Ik zoek de site op die speciaal door Qbuzz is opgezet voor toekomstig personeel en klik dan naar de pagina met toekomstig materiaal om deze met anderen te delen.
Ik ben blij dat ik anderen er een plezier mee kon doen en van die leuke reacties krijg zoals deze.
Zelfs een simpele ziel als jij kan zien dat die reactie helemaal niet aan jou gericht was.
Aan die link van jou was niks mee dus daar heb ik verder ook helemaal niet op gereageerd. Aan 't kommentaar op die link vond ik wel wat aan te merken en nodig om mijn visie er naast te zetten maar dat heeft verder niks met jou te maken. 't Kan best zijn dat dat linkje als webaddres in de toekomst inderdaad nog nuttig blijkt te zijn maar dat zei ie niet en dat heeft ie later ook niet nader verklaard. Verder vermoed ik dat nieuwer nieuws ook een ander ID meekrijgt dus kun je beter die nieuws tag op de website in de gaten houden dan dat linkje.
Ik begrijp dat je weer met je neus boven op een relletje stond en zogauw even geen betere stok kon vinden om ook nog even een paar meppen mee uit te delen en daarvoor zelfs twee pagina's terug moest. Dat heeft 't risico dat je dan wel behoorlijk doorzichtig wordt maar dat heb je er kennelijk wel voor over.
quote:
En nu later zeker weer schrijven dat "Marcel" begonnen is ?
Hee, je legt 't er wel zo dik boven op dat dat toch helemaal niet nodig is. Het bewijs daarvan ligt hier toch overduidelijk op straat. ( tenzij onze geheel onpartijdige moddereter (die een prachtige Friese naam een scheldnaam vindt maar het verder prima OK vindt dat iemand een mongool en troll wordt genoemd) natuurlijk dit bericht en dat van jou weg gaat poetsen).
quote:
Nou alleen 't bericht zelf ook nog even lezen, hè.
Niet alleen staat daar duidelijk een datum van 1 september dus kon ie dat helemaal nog niet weten en vervolgens staat daar een ingangsdatum van 14 september.
Maar bedankt dat je er nog even de aandacht op vestigt dat ie dus inderdaad uit z'n nek stond te lullen.
Dat krijg je ervan als je mijn nieuwtje van een week eerder probeert weg te kapen en op te pimpen voor eigen faam.
Vooral als 't ook nog 's niet waar blijkt te zijn.
Enne, Marcel, als je nog 's een stok zoekt om mee te slaan, laat dan die slang even liggen.
Die hebben de neiging terug te bijten.
quote:
Je verwart mij duidelijk met PSM.
quote:
Ik vind, als wannabe-buschauffeur die zich al het hele jaar afvraagt hoe en of het nog wat gaat worden een nuttig linkje.
Wannabee chauffeurs, die hebben we inderdaad hard nodig. Als kiespijn.
Aansluiten achter de postbode uit Bolsward graag.
Beef R. Wijker