Dames en heren,
Zojuist mijn bestelling ontvangen van 4launch:
http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-076415Het scherm bevalt me bij nader inzien toch niet en heb ik dus via de mail contact gehad met 4launch of ik het product eventueel kan retourneren. Doordat de Windows XP licentie is verbruikt, ben ik bang dat ze mijn RMA aanvraag niet accepteren.
Dus mocht er iemand interesse hebben in bovenstaand netbook van nog geen dag oud, laat het me weten.
335 euro (incl. 6.50 verzendkosten)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 1Het is vervelend om te horen dat de netbook u niet goed bevalt. Aangezien de notebook al is aangezet is het helaas niet meer mogelijk om deze nog te retourneren. Wij kunnen uitsluitend producten retour nemen die ongebruikt en als nieuw zijn. Anders is het voor ons ook niet meer mogelijk om het product te verkopen.
Update 2Het is voor ons niet mogelijk om de netbook retour te nemen. Een product komt voor retourzending in aanmerking wanneer deze binnen 11 dagen na ontvangst in onaangebroken verpakking wordt geretourneerd. Als 4Launch geven wij onze klanten enige coulance wat betreft het openen van het product. Wanneer de Windows licentie in gebruik is genomen bent u ook met de retour voorwaarden van Microsoft en Acer akkoord gegaan.
Ook tijdens het aanmaken van uw bestelling, bent u akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden met daarin ook de retour voorwaarden. Deze staan tevens duidelijk omschreven op onze website. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om uw product retour te nemen.
[ Bericht 21% gewijzigd door saschamurano op 28-08-2009 17:02:49 ]