abonnement Unibet Coolblue
pi_72232968
Dames en heren,

Zojuist mijn bestelling ontvangen van 4launch:
http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-076415

Het scherm bevalt me bij nader inzien toch niet en heb ik dus via de mail contact gehad met 4launch of ik het product eventueel kan retourneren. Doordat de Windows XP licentie is verbruikt, ben ik bang dat ze mijn RMA aanvraag niet accepteren.

Dus mocht er iemand interesse hebben in bovenstaand netbook van nog geen dag oud, laat het me weten.

335 euro (incl. 6.50 verzendkosten)


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Update 1
Het is vervelend om te horen dat de netbook u niet goed bevalt. Aangezien de notebook al is aangezet is het helaas niet meer mogelijk om deze nog te retourneren. Wij kunnen uitsluitend producten retour nemen die ongebruikt en als nieuw zijn. Anders is het voor ons ook niet meer mogelijk om het product te verkopen.


Update 2
Het is voor ons niet mogelijk om de netbook retour te nemen. Een product komt voor retourzending in aanmerking wanneer deze binnen 11 dagen na ontvangst in onaangebroken verpakking wordt geretourneerd. Als 4Launch geven wij onze klanten enige coulance wat betreft het openen van het product. Wanneer de Windows licentie in gebruik is genomen bent u ook met de retour voorwaarden van Microsoft en Acer akkoord gegaan.

Ook tijdens het aanmaken van uw bestelling, bent u akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden met daarin ook de retour voorwaarden. Deze staan tevens duidelijk omschreven op onze website. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om uw product retour te nemen.

[ Bericht 21% gewijzigd door saschamurano op 28-08-2009 17:02:49 ]
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:05:27 #2
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_72233811
7 dagen bedenktijd
pi_72234224
Dit ga je winnen, hier was van de week nog een topic over in wgr.. ff zoeken
pi_72234279
Dat zij het niet kunnen verkopen is hun probleem en niet dat van jou. Laat je niet afschepen door die gasten die je in eerste instantie willen afbluffen.

zie ook
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1365082

en ook

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1360834
pi_72234470
quote:
Aangezien de notebook al is aangezet is het helaas niet meer mogelijk om deze nog te retourneren
nouja zeg, volgens mij is dat vet gelul
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72234761
Iedereen bedankt voor de hulp. Ik heb zojuist weer een mail verstuurd. De topic zal uiteraard geupdate worden zodra ik weer een mail heb ontvangen.
pi_72235384
dan toch maar ff een tvp tje
pi_72235609
Update 2
Het is voor ons niet mogelijk om de netbook retour te nemen. Een product komt voor retourzending in aanmerking wanneer deze binnen 11 dagen na ontvangst in onaangebroken verpakking wordt geretourneerd. Als 4Launch geven wij onze klanten enige coulance wat betreft het openen van het product. Wanneer de Windows licentie in gebruik is genomen bent u ook met de retour voorwaarden van Microsoft en Acer akkoord gegaan.

Ook tijdens het aanmaken van uw bestelling, bent u akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden met daarin ook de retour voorwaarden. Deze staan tevens duidelijk omschreven op onze website. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om uw product retour te nemen.
pi_72235726
Onzin, de voorwaarden kunnen nog zo mooi zeggen wat ze willen, maar de wet is nou eenmaal heel duidelijk. Ze hebben geen poot om op te staan.
pi_72235760
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:03 schreef saschamurano het volgende:
Wanneer de Windows licentie in gebruik is genomen bent u ook met de retour voorwaarden van Microsoft en Acer akkoord gegaan.
Toch knap voor een asus
pi_72236016
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:07 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Toch knap voor een asus


tvp
pi_72236262
220
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:36:41 #15
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_72238144
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:06 schreef Anoniemos het volgende:
Onzin, de voorwaarden kunnen nog zo mooi zeggen wat ze willen, maar de wet is nou eenmaal heel duidelijk. Ze hebben geen poot om op te staan.
Dat dus. Wat een arrogante houding van die club

Doen een beetje alsof ze boven de wet staan. Heeft die link niet geholpen? Ze weten heel goed wat hun rechten zijn maar bluffen je gewoon af. Mail gewoon terug dat als ze het artikel niet retour nemen je het uit handen geeft aan je juridische adviseurs en dat kosten die hieruit voortvloeien voor hun rekening zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door Gunner op 28-08-2009 18:59:43 ]
pi_72238497
voor de toekomst; bestel je computer(-onderdelen) in het vervolg bij TakeItNow.nl DIt is een van de weinige webshops waarbij de algemene voorwaarden niet in strijd zijn met de wet. Met name de retourvoorwaarden zijn perfect. Heb verder geen banden met TakeItNow, maar heb zelf ook getwijfeld bij de aanschaf van een laptop en dan met name het type scherm, door deze algemene voorwaarden heb ik toen voor TakeItNow gekozen.

voor de geinteresseerden: http://www.takeitnow.nl/h(...)leveringsvoorwaarden (site ligt er nu uit wegens onderhoud)
pi_72248664
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:36 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dat dus. Wat een arrogante houding van die club

Doen een beetje alsof ze boven de wet staan. Heeft die link niet geholpen? Ze weten heel goed wat hun rechten zijn maar bluffen je gewoon af. Mail gewoon terug dat als ze het artikel niet retour nemen je het uit handen geeft aan je juridische adviseurs en dat kosten die hieruit voortvloeien voor hun rekening zijn.
Volgens mij heeft Gunner idd helemaal gelijk. Ze proberen je natuurlijk met dat ding af te schepen omdat hun er anders ook niets meer mee kunnen. Naja, verkopen tegen een lagere prijs oid.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 06:38:27 #18
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72251557
tvp, wil dit ook wel even volgen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_72274170
Sorry dat ik jullie moet 'teleurstellen' maar wat mij betreft kan het topic gesloten worden. De laptop is namelijk verkocht aan mijn moeder.

Ik heb overigens na de tweede update geen contact meer gehad met 4launch. Het maakt me allemaal ook niets meer uit. Toch bedankt voor de tips en links.
pi_72275287
Slotje dan maar
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')