abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:02:53 #201
309126 Doublepain
Burn A Nearby New Yard
pi_106746918
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
In Engeland hebben ze geen 500 biljetten :'(
In italy wel
Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
Ronaldo 20', 64'
FOLLOW: https://www.twitch.tv/knutdeijsbeer86 EN KRIJG EEN GRATIS PAK MELK!!!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:04:19 #202
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106746968
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:02 schreef Doublepain het volgende:

[..]

In italy wel
Sneijder moet naar United :'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106747371
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:02 schreef LeNick het volgende:
Beetje arrogant.. Was een aardige grap, als je een beetje zelfspot hebt reageer je niet zo achterlijk..
Jij snapt er echt helemaal niks van :')
De nazi's van de NVU kondigen pro-zwarte pietmanifestatie aan. Wanneer je merkt dat je aan de kant van de nazi's staat, is het tijd om te pauzeren en na te denken. #wegmetzwartepiet
pi_106747411
quote:
Beetje arrogant.. Was een aardige grap, als je een beetje zelfspot hebt reageer je niet zo achterlijk..
En ook hťťl origineel.
pi_106748126
Wat snap ik niet dan? Origineel niet nee..
pi_106748638
quote:
Ik vond de grap kanslozer dan de reactie.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:37:22 #207
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_107299164
7Xgny.jpg
5ouJ4.jpg

Schopte Gargano tijdens de bekerwedstrijd tegen Napoli bijna in 2 stukken.

Dit egoÔstische pleuris ventje moet eens gauw op zijn flikker krijgen, staat al 2 jaar lang te falen en denkt nog steeds dat die de man is.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_109311102
Voor een commercial ben ik op zoek naar een look-a-like van Wesley Sneijder.

1 van jullie een idee?
pi_125747177
Hopelijk weet hij deze lijn door te zetten. Hoewel er genoeg talent is om hem te vervangen op den duur zie ik in hem toch nog een belangrijke speler. Zowel in het veld als in de kleedkamer.
De nazi's van de NVU kondigen pro-zwarte pietmanifestatie aan. Wanneer je merkt dat je aan de kant van de nazi's staat, is het tijd om te pauzeren en na te denken. #wegmetzwartepiet
pi_125757695
Reeks.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 27 april 2013 @ 00:15:07 #211
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_125785051
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 13:28 schreef kitty007 het volgende:

1 van jullie een idee?
Er had al heel lang een hele flauwe grap met Roel van Velzen gemaakt kunnen worden.
  zondag 2 februari 2014 @ 22:02:59 #212
309126 Doublepain
Burn A Nearby New Yard
pi_136263393
quote:
14s.gif Op zondag 4 februari 2007 16:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een goede pot weer, 3 goals en aanvoerder ^O^.
Zijn 2de hattrick is ook een feit. :)
Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
Ronaldo 20', 64'
FOLLOW: https://www.twitch.tv/knutdeijsbeer86 EN KRIJG EEN GRATIS PAK MELK!!!
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:32:43 #213
7889 tong80
Spleenheup
pi_145405511
Arjen Robben is de beste speler van Oranje, Robin van Persie draagt de aanvoerdersband. 'Maar dat wil niet zeggen dat ik de boel niet meer op sleeptouw neem', zegt Wesley Sneijder.

Sneijder droeg vijf keer de aanvoerdersband, maar is ook zonder een leider. 'Ik voel me zťker nog steeds een van de leiders van Oranje en dat zal niet veranderen zolang ik voor mijn land uitkom', zegt de middenvelder van Galatasaray tegen Metro. 'Op het moment dat ik op het veld sta stuur ik het team aan. Dat was al het geval toen ik op mijn achttiende bij het eerste van Ajax kwam en dat is nu nog steeds zo. Het zit in me. Ik denk Šltijd mee met de ploeg. Als ik denk dat het beter is dat Pietje vijf meter meer naar achteren of naar voren gaat spelen, dan geef ik dat aan.'

Het feit dan de vorige bondscoach hem de aanvoerdersband afnam en hem zelfs tijdelijk niet selecteerde, deed Sneijder niet twijfelen aan zijn rol. 'Voor de buitenwereld leek het misschien alsof ik daardoor naar de achtergrond verdween in de groep, maar ik ben me nooit anders gaan gedragen. Ik heb het er best moeilijk mee gehad, maar waarom zou ik veranderen? Een loopbaan is nu eenmaal niet alleen maar hosanna. Maar ik heb nooit bewust gedacht: nu moet ik een stapje terug doen. Op het veld ben ik altijd mezelf gebleven. In het voetbal moet je nu eenmaal dealen met beslissingen van anderen en misschien ben ik er juist wel sterker door geworden.'

Het heeft de sfeer in het team in ieder geval niet veranderd, de routiniers van het elftal praten veel met elkaar. 'Dat werkt hartstikke goed. Een van de dingen waar we het nu vooral over hebben is dat we met onze generatie eindelijk eens een prijs moeten pakken. Tijdens de afgelopen twee toernooien hebben we het met zilver en brons heel goed gedaan, maar er ontbreekt nog een kampioenschap. Over twee jaar hebben we daar in Frankrijk weer kans op. Dan můet het een keertje lukken.'

De omslag na de WK-euforie en de nederlagen tegen tegen ItaliŽ en TsjechiŽ is volgens Sneijder typisch Nederlands. 'In de rest van de wereld hebben wij nog steeds hetzelfde imago. Daar is niet veel aan veranderd na een nederlaag tegen TsjechiŽ. Door de ondergrens gezakt? Ik vind dat wel meevallen. Nederlanders houden nu eenmaal van zeiken. Het lijkt wel alsof de journalisten blijer zijn als wij verliezen dan wanneer we met 5-0 hadden gewonnen van TsjechiŽ. Wat hadden jullie dan moeten schrijven?'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:14:48 #214
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_145415691
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:32 schreef tong80 het volgende:
Arjen Robben is de beste speler van Oranje, Robin van Persie draagt de aanvoerdersband. 'Maar dat wil niet zeggen dat ik de boel niet meer op sleeptouw neem', zegt Wesley Sneijder.
Sneijder droeg vijf keer de aanvoerdersband, maar is ook zonder een leider. 'Ik voel me zťker nog steeds een van de leiders van Oranje en dat zal niet veranderen zolang ik voor mijn land uitkom', zegt de middenvelder van Galatasaray tegen Metro. 'Op het moment dat ik op het veld sta stuur ik het team aan. Dat was al het geval toen ik op mijn achttiende bij het eerste van Ajax kwam en dat is nu nog steeds zo. Het zit in me. Ik denk Šltijd mee met de ploeg. Als ik denk dat het beter is dat Pietje vijf meter meer naar achteren of naar voren gaat spelen, dan geef ik dat aan.'
Het feit dan de vorige bondscoach hem de aanvoerdersband afnam en hem zelfs tijdelijk niet selecteerde, deed Sneijder niet twijfelen aan zijn rol. 'Voor de buitenwereld leek het misschien alsof ik daardoor naar de achtergrond verdween in de groep, maar ik ben me nooit anders gaan gedragen. Ik heb het er best moeilijk mee gehad, maar waarom zou ik veranderen? Een loopbaan is nu eenmaal niet alleen maar hosanna. Maar ik heb nooit bewust gedacht: nu moet ik een stapje terug doen. Op het veld ben ik altijd mezelf gebleven. In het voetbal moet je nu eenmaal dealen met beslissingen van anderen en misschien ben ik er juist wel sterker door geworden.'
Het heeft de sfeer in het team in ieder geval niet veranderd, de routiniers van het elftal praten veel met elkaar. 'Dat werkt hartstikke goed. Een van de dingen waar we het nu vooral over hebben is dat we met onze generatie eindelijk eens een prijs moeten pakken. Tijdens de afgelopen twee toernooien hebben we het met zilver en brons heel goed gedaan, maar er ontbreekt nog een kampioenschap. Over twee jaar hebben we daar in Frankrijk weer kans op. Dan můet het een keertje lukken.'
De omslag na de WK-euforie en de nederlagen tegen tegen ItaliŽ en TsjechiŽ is volgens Sneijder typisch Nederlands. 'In de rest van de wereld hebben wij nog steeds hetzelfde imago. Daar is niet veel aan veranderd na een nederlaag tegen TsjechiŽ. Door de ondergrens gezakt? Ik vind dat wel meevallen. Nederlanders houden nu eenmaal van zeiken. Het lijkt wel alsof de journalisten blijer zijn als wij verliezen dan wanneer we met 5-0 hadden gewonnen van TsjechiŽ. Wat hadden jullie dan moeten schrijven?'
Kan niet wachten op jouw topic over de ruzie tussen Rvp en Huntelaar.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:20:54 #215
7889 tong80
Spleenheup
pi_145415911
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 23:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan niet wachten op jouw topic over de ruzie tussen Rvp en Huntelaar.
Je spoort echt niet hŤ ?

Het is een gewone post. Alsof ik alleen negatieve berichten plaats.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 00:45:39 #216
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_145418761
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je spoort echt niet hŤ ?
Het is een gewone post. Alsof ik alleen negatieve berichten plaats.
Ik bedoelde het niet zo. ik meende was ik zei :P
pi_145420895
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 00:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo. ik meende was ik zei :P
Excuses, ik dacht dat je cynisch was. :)

pi_145425631
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 13:28 schreef kitty007 het volgende:

1 van jullie een idee?
Joran+van+der+Sloot.jpg
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_145427939
:D

pi_145427948
Staat ie trouwens op een trapje ?

pi_146186454
Wesley Sneijder mocht gisteren pas na 54 minuten invallen tijdens de thuiswedstrijd van Galatasaray tegen Kasimpasa (2-1). De spelmaker zou van woede ontploft zijn in de kleedkamer, melden Turkse media.

'Ik ben een wereldster, ik heb in de WK-finale gespeeld!', zou Sneijder na afloop in de kleedkamer geroepen hebben, zo schrijft Hurriyet. 'Ik verdien deze behandeling niet.'

'Een half jaar geleden kreeg ik nog rugnummer 10 en is me beloofd dat ik aanvoerder zou worden. Er werd gezegd dat er nieuwe topspelers aangetrokken zouden worden, maar dat is niet gebeurd', vervolgde Sneijder zijn tirade.

Sneijder haalde ook uit naar medespeler Felipe Melo en trainer Cesare Prandelli. 'Melo blokkeert mij en wil niet dat ik populairder ben dan hij. Waarom moest ik de afgelopen dagen met de reserves trainen? Ik wilde dit bespreken, maar de trainer vermeed me.'

Vorige maand werd bekend dat Sneijder nog salaris te goed had van Galatararay. Zijn zaakwaarnemer Guido Albers loste dat probleem op met de clubleiding. 'Ik hou ervan om voor Galatasaray te spelen', zegt Sneijder. 'Maar als ze willen dat ik vertrek, dan moeten ze dat zeggen. Niet achter mijn rug om, maar in mijn gezicht. Anders flip ik.'

Via zijn Twitteraccount reageerde Sneijder kort over de ophef in de Turkse media. 'Ik wilde erg graag vanaf het begin spelen, maar ben blij dat we in de tweede helft als team geknokt hebben voor de zege.'

pi_146249040
Ik denk dat het vertrekken van Wesley bij GS niet zo een vaart zal lopen omdat zijn vrouw, Yolanthe,daar in Turkije nu zoveel grond onder haar voeten heeft dat een vertrek alleen maar een verlies voor haar commercieel vlak zal betekenen en een boze Yolanthe daar wil Wesley niet aan beginnen.
pi_146251049
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:19 schreef tong80 het volgende:
Wesley Sneijder mocht gisteren pas na 54 minuten invallen tijdens de thuiswedstrijd van Galatasaray tegen Kasimpasa (2-1). De spelmaker zou van woede ontploft zijn in de kleedkamer, melden Turkse media.

'Ik ben een wereldster..

Hier stopte ik met lezen
It ain't over t-t-till it's over
pi_146251171
Sneijdertje begint irritant diva gedrag te vertonen. Lijkt zijn vrouwtje wel...
Zonder wrijving geen glans
pi_146251222
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sneijdertje begint irritant diva gedrag te vertonen. Lijkt zijn vrouwtje wel...
Ach, we weten niet of hij dat echt heeft gezegd.. ik zie zo'n Turkenkrant er wel voor aan om maar wat gelul te schrijven om een beetje te stoken
It ain't over t-t-till it's over
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')