abonnement Unibet Coolblue
pi_72331463
Welke topvoetballers zijn van het formaat Wesley?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72333267
Xavi. Iniesta.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72333829
Messi.

Maradona was zelfs kleiner..
pi_72333950
Lengte zegt ook niet alles, gaat erom hoe fysiek sterk je bent. En volgens mij is Sneijder geen gozertje die je zo omver beukt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_72334229
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:27 schreef mcyodogg het volgende:
Lengte zegt ook niet alles, gaat erom hoe fysiek sterk je bent. En volgens mij is Sneijder geen gozertje die je zo omver beukt.
Eén van zijn sterke punten is dat hij precies weet hoe hij zijn lichaam moet gebruiken. Daarbij was hij fysiek Pirlo de baas zaterdag. Dus DAM, zoek maar weer wat nieuws
pi_72462824
Vandaag als spelmaker zwaar onvoldoende. Elftal liep voor geen meter, maar hij liep zelf natuurlijk ook niet totaal niet vrij. De paar keer dat hij aanspeelbaar was waren zijn balbehandelingen ook niet al te best. En dan ook nog eens dat arrogante gemekker op alles en iedereen. Had de eerste helft ook al van het veld gestuurd kunnen/ moeten worden.

Wel een puike goal, maar dat kan de rest niet verbloemen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 september 2009 @ 16:01:29 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_72462877
Zwaar geblesseerd naar het ziekenhuis. Hopen dat het mee valt

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:27:20 #58
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72463457
Die vele goals uit stilstaande fases en afstandschoten verbloemen al jaren zijn carrière.

Voetballend was het weer heel weinig inderdaad, en als het dan niet loopt bij hem, dan raakt ie zo snel gefrustreerd. Die idiote tackle, maar ook steeds zijn ergernissen uiten over medespelers. Rusland-flashback.
pi_72463494
Zag er niet goed uit.
pi_72463699
Hopen dat het meevalt.
Niet zo vreemd dat Blawh er weer als de kippen bij is om Sneijder na een mindere wedstrijd af te kraken. Na zijn debuut bij Inter heb ik je hier niet gezien.

Verder ging Sneijder vanaf het inbrengen van De Zeeuw ook beter spelen. Toen hoefde hij niet in zijn eentje te voetballen op het middenveld. Als er twee niet-voetballers staan, is het voor de tegenstander natuurlijk ook makkelijk te verdedigen. Wat niet wegneemt dat Sneijder vandaag slecht was hoor. Dat heeft iedereen wel kunnen zien, maar op dit moment is er geen betere speler voor de 10-positie. Van der Vaart heeft al in geen tijden een wedstrijd gespeeld, dus hem de voorkeur boven Sneijder geven zou wel erg vreemd zijn.
pi_72463812
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:36 schreef Foca het volgende:
Hopen dat het meevalt.
Niet zo vreemd dat Blawh er weer als de kippen bij is om Sneijder na een mindere wedstrijd af te kraken. Na zijn debuut bij Inter heb ik je hier niet gezien.
Die wedstrijd heb ik niet gezien.

Als hij goed speelt dan geef ik dat ook wel toe, zie het afgelopen EK.
quote:
Verder ging Sneijder vanaf het inbrengen van De Zeeuw ook beter spelen. Toen hoefde hij niet in zijn eentje te voetballen op het middenveld. Als er twee niet-voetballers staan, is het voor de tegenstander natuurlijk ook makkelijk te verdedigen.
Heb geen enkele goede aanval gezien waar bij Sneijder als tussenpunt betrokken was eigenlijk.
quote:
Wat niet wegneemt dat Sneijder vandaag slecht was hoor. Dat heeft iedereen wel kunnen zien, maar op dit moment is er geen betere speler voor de 10-positie. Van der Vaart heeft al in geen tijden een wedstrijd gespeeld, dus hem de voorkeur boven Sneijder geven zou wel erg vreemd zijn.
Dan zie ik nog altijd liever van Persie kort achter de spits. Op die positie zie ik nu eenmaal het liefst een speler met een surplus aan techniek en een goed inzicht, dat heb ik bij Sneijder helaas nog niet kunnen ontdekken.
pi_72464292
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef Blawh het volgende:

[..]

Die wedstrijd heb ik niet gezien.

Als hij goed speelt dan geef ik dat ook wel toe, zie het afgelopen EK.
[..]

Heb geen enkele goede aanval gezien waar bij Sneijder als tussenpunt betrokken was eigenlijk.
[..]

Dan zie ik nog altijd liever van Persie kort achter de spits. Op die positie zie ik nu eenmaal het liefst een speler met een surplus aan techniek en een goed inzicht, dat heb ik bij Sneijder helaas nog niet kunnen ontdekken.
Daarom kan je dat ook beter overlaten aan mensen die wel verstand hebben van voetbal zoals bijv Mourinho.
Dat gezeik van al die wannabe voetbalkenners altijd op Sneijder als hij echt alleen maar teert op afstandschoten en vrije trappen dan zou hij nu nog bij Ajax spelen....
pi_72464537
Ik hoop dat de blessure van Sneider meevalt.

Dat hij snel weer speelt, anders komt hij niet spelen toe bij Inter, hij heeft nu een basisplek bij Inter is de vraag of hij die weer heeft als hij weer fit is..

Voor woensdag van der Vaart, Affellay zou ook kunnen, maar dat doet Bert niet.
pi_72465488
Blessure valt mee.

http://www.telegraaf.nl/t(...)jder_valt_mee__.html

Maar Woensdag zal hij wel niet halen denk ik.
pi_72466045
Wat een jankerd eigenlijk.
pi_72466450
Kan me voorstellen dat spelers als Sneijder en Robben niet op deze wedstrijd (Japan) zaten te wachten.
Na zulke hectische weken weken is het moeilijk om te schitteren in zo'n nikszeggende wedstrijd.
Woensdag speelt ie niet waarschijnlijk, geen ramp. Kan ie zich weer concentreren op Inter.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72469999




Yolanthe to the rescue
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72470363
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 18:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat een jankerd eigenlijk.
Een verrekking of kneuzing doet vaak meer pijn dan een botbreuk.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 5 september 2009 @ 20:43:17 #69
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_72470409
Wat een stoephoer die Yolanthe. Wil gewoon snel trouwen en hem leegplukken hihi
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72470683
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Eén van zijn sterke punten is dat hij precies weet hoe hij zijn lichaam moet gebruiken. Daarbij was hij fysiek Pirlo de baas zaterdag. Dus DAM, zoek maar weer wat nieuws
Pirlo de baas zijn, nu ben ik overtuigd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72470700
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:00 schreef RayMania het volgende:
Xavi. Iniesta.
De uitzondering die de regel bevestigd

Maar noem er nog eens een paar op?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72470768
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die vele goals uit stilstaande fases en afstandschoten verbloemen al jaren zijn carrière.
De laatste anderhalf jaar niet

Ik verwacht een stuk of 3 goals of zo binnen 3 maanden en daarna heel lang nauwelijks een goal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72472306
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De uitzondering die de regel bevestigd

Maar noem er nog eens een paar op?
Agüero, Bojan, Ribery, Modric, Boussoufa en ook Van der Vaart en Fàbregas zijn niet de grootsten.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72472503
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:49 schreef RayMania het volgende:

[..]

Agüero, Bojan, Ribery, Modric, Boussoufa en ook Van der Vaart en Fàbregas zijn niet de grootsten.
Bijna allemaal aanvallers. Toeval?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72472551
Alleen Bojan en Agüero zijn pure aanvallers, Ribery hangt er tussenin en de rest zijn middenvelders hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')