pi_87366165
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:11 schreef trui het volgende:
maar waarom zo veeeel! :o sterkte morgen! :)
Optimist tot in de kist. :P

Ik geloof niet dat ik ooooit een kinderfeestje thuis ga geven. Kan me niet voorstellen dat ik er van zou kunnen genieten.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:31:49 #127
12713 trui
aantrekkelijk!
pi_87366286
met die kleintjes weggaan is ook behoorlijk stressvol hoor. 8-) bovendien: er zelf van genieten hoeft ook niet per se het doel te zijn he. :+
in de haak.
pi_87366300
Gelukkig zit hier Ballorig om de hoek, als we niet zouden weten wat te doen nemen we ze daar wel mee naar toe ;) Doen ze ook kinderfeestje incl patatjes e.d.
Dit jaar bespaar ik het mezelf nog, maar denk dat hij volgend jaar als hij 5 wordt wel een feestje wil geven.
Kyllian
♥Dyon♥
pi_87366460
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:31 schreef trui het volgende:
met die kleintjes weggaan is ook behoorlijk stressvol hoor. 8-) bovendien: er zelf van genieten hoeft ook niet per se het doel te zijn he. :+
Misschien zei ik het iets te genuanceerd... :') Ik zou het vreselijk vinden, echt. :@ Buiten zou ik trouwens wel prima vinden, onder een partytent of zo.

Op Lente d'r verjaardag waren er een stuk of vijf kinderen (met ouders). Ze trokken alles uit de kasten, speelden nergens mee, sloopten een net gekregen boek van Lente, sjeesden met de loopkoe tegen de meubels, trokken zonder te vragen de koelkast open en gooien overal bekers limonade omver.

En dan zo'n meute zonder ouders? Ik moet er niet aan denken. :X Het scheelde wel dat ik geen tijd had om ze te entertainen, want het huis zat bommetjevol met onverwachte visite.

En je hoeft ze toch niet zelf te halen en te brengen? Dat kun je toch ook aan de ouders vragen? Ik neem ze lkeer mee naar het ambachtscentrum, kunnen ze daar de boel slopen. :P
pi_87366781
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:38 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Op Lente d'r verjaardag waren er een stuk of vijf kinderen (met ouders). Ze trokken alles uit de kasten, speelden nergens mee, sloopten een net gekregen boek van Lente, sjeesden met de loopkoe tegen de meubels, trokken zonder te vragen de koelkast open en gooien overal bekers limonade omver.

Maar ligt dat dan ook niet een beetje aan de kinderen en de ouders? Ik kan me dus echt niet voorstellen dat Kyllian ergens anders de koelkast open gaat trekken :D
Ik snap je verder wel hoor. Hier sneuvelde vorig jaar ook wat speelgoed door 1 ruwer kind en ik ben na zo'n puinzooi ook wel blij als alles weer opgeruimd is.
Kyllian
♥Dyon♥
  Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:41:29 #131
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_87368279
Hier mogen 4 kinderen, vind ik druk zat.
Het moet een feestje zijn, geen martelgang :P
Bij grotere groepen krijg je snel groepsvorming en pesterijtjes.
Uitzondering wordt volgend jaar, groep 8 voor oudste. Dan willen we het met een paar kinderen samen vieren en de hele klas uitnodigen voor een nacht kamperen in onze tuin O+
Sterkte morgen Vicky!
Ik heb vandaag het feestje van oudste gevierd..we zijn gaan schaatsen op de Uithof. Hadden er 2 die niet konden schaatsen maar ons na 1,5 uur aan alle kanten voorbij gingen :D
I`m not weird. I`m limited edition.
Zo veel te doen...ik heb nog zoveel te doen.
pi_87368399
Wij hadden er 15 de eerste keer voor cil!!! Migraine gegarandeerd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Listen, smile, agree and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.
  Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:45:57 #133
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_87368423
waarom in hemelsnaam zoveel? :o
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:47:07 #134
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87368452
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik snap dat ook niet.
Vicky sterkte in de strijd morgen! :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_87368565
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De hele klas, wisten wij veel waar we aan begonnen :D
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:51:21 #136
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87368579
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 22:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:D
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:51:30 #137
12713 trui
aantrekkelijk!
pi_87368586
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 22:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb vandaag het feestje van oudste gevierd..we zijn gaan schaatsen op de Uithof. Hadden er 2 die niet konden schaatsen maar ons na 1,5 uur aan alle kanten voorbij gingen :D
wat leuk!! ^O^
in de haak.
pi_87368600
Die fout maak je 1x. Helaas dus voor jen en Leyla.
  Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:53:10 #139
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_87368647
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 22:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Al doende leert men :P
pi_87820249
Oh ik vind het weer zooooo moeilijk! Bente wordt acht en ze mag zes kindjes uitnodigen. Ze wil graag een pyamafeestje maar dat heb ik nog een paar jaar uitgesteld.

Ik zit nu te denken aan bowlen of aan bioscoop.
Ook heb ik gehoord dat Bakker Bart kinderfeestjes organiseert waarbij er een rondleiding is door de bakkerij en de kinderen zelf een koek of taart mogen maken. Dat lijkt me ook ontzettend leuk! Heeft iemand hier ervaring mee?
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:34:13 #141
12713 trui
aantrekkelijk!
pi_87821646
ik niet. maar 't klinkt wel leuk, misschien gewoon eens informeren?
in de haak.
pi_87828278
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:34 schreef trui het volgende:
ik niet. maar 't klinkt wel leuk, misschien gewoon eens informeren?
Hmm, onze plaatselijke Bakker Bart doet het niet. Ik ga eens even verder zoeken of er wellicht wel een bakkerij is in de buurt die dit doet. Lijkt me superleuk met de kinderen in zo'n bakkerij achter de schermen! En dan een taart maken samen of zo.....
pi_87830470
Ik denk dat je het beste bij echt dorpsbakkers kunt kijken. Daar mogen ze met scholen ook vaker heen
pi_87830504
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik denk dat je het beste bij echt dorpsbakkers kunt kijken. Daar mogen ze met scholen ook vaker heen
Ja, ik ga vanmiddag even een belrondje doen!
pi_87830525
Ik kan juist niet wachten tot we hier feestjes hebben met een huis vol kinderen! Famous last words.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87831401
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:09 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja, ik ga vanmiddag even een belrondje doen!
Ik weet niet waar je woont, maar in Medemblik zit het bakkerijmuseum. Daar kun je ook een verjaardagsarrangement boeken. Met rondleiding en zelf bakken natuurlijk.
Is ook heel erg leuk :Y
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_90910301
Zo, de verjaardag en de traktaties zijn achter de rug, dus nu is het kinderfeestje weer aan de beurt. Ik heb het even uitgesteld, omdat ik me niet zo heel feestelijk voelde de afgelopen tijd, maar volgende week zaterdag is het dan toch zover.

Wij houden het feestje voor Katja gewoon thuis. Het wordt een discofeestje met 11 meiden. We hebben een verbouwing achter de rug en de kamer die we er extra bij hebben gekregen hebben we leeggemaakt en er een discolamp opgehangen. Mijn plan is eigenlijk om de meiden alleen te laten in die kamer met een tafel vol hapjes en drankjes, muziek en een televisie met dvd-speler en zich dan zelf te laten vermaken. Daarna gaan we in de tuin met allerlei vuurkorven een bbq houden en dan naar huis. Vraagje aan de kinderfeestjesexperts. Zou dat lukken of moet er toch nog wel iets meer georganiseerd worden?
So much alone, so deeply by ourselves,
So far beyond the casual solitudes
Wallace Stevens
pi_90911601
Dat lijkt me echt genoeg, ze zijn oud zat om zich te vermaken als er eten, drinken en muziek is. Desnoods leg je een spelletje als twister klaar voor het geval dat. Maar zo'n groep meiden zal zichzelf echt wel vermaken. :)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_90911868
Ja, dat dacht ik ook wel. Vorig jaar merkte ik al dat ze zichzelf ook al aardig konden vermaken. Alleen moet ik misschien wel opletten dat er niemand buiten de boot valt.
So much alone, so deeply by ourselves,
So far beyond the casual solitudes
Wallace Stevens
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:21:17 #150
12713 trui
aantrekkelijk!
pi_90920195
klinkt heel leuk, livelink! toch zou ik denk ik wel een (paar) ijsbrekend(e) spelletje(s) ofzo bedenken, om mee te beginnen. al was 't maar om ze zich daartegen af te laten zetten en 't vervolgens alleen verder te willen doen.
in de haak.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')