Orton is al maanden niet de top heel trouwens.... Legacy is a joke, Orton deed niks van betekenis sinds hij de belt had, laat hem er maar achteraan gaan.
Ach dat PWI stuk hadden ze net zo goed over Austin kunnen schrijven ook, ga dat ook maar eens nakijken en wat hij allemaal niet heeft klaargespeeld met allerlei obstakels tegen hem, grootste voorbeeld is Over the Edge in 98. Austin - Dude Love, Vince als guest ref, Patterson als ring announcer, Brisco als timekeeper. Wedstrijd werd 2x achterelkaar verandert midden in de match om het Austin nog lastiger te maken, refs die aangevallen werden door Patterson en Brisco en Austin die alsnog wint.
Daarom word ik het zeuren over Cena een beetje zat, Hogan en Austin waren geen haar beter in dat opzicht qua personage
Just go with the flow, de jongere generatie vind Cena nou eenmaal geweldig en hij is een geweldige idool voor ouders om hun kinderen mee op te laten groeien. Stoor je er niet zo aan, ik vind het ook niet allemaal even tof maar dan spoel ik dus gewoon door.
[ Bericht 40% gewijzigd door kidkash19 op 16-09-2009 10:07:59 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers