abonnement Unibet Coolblue
pi_72145830







Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC
ShinyStar vak BZ
d_b01 vak MM
fcgrunn3 vak X



  • Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner



    [*] 2-2 bij VVV
    [*] Middenvelder en spits gezocht
    [*] Nijland en Veldmate in Brazilie


    Download hier de OP!
  • pi_72146862
    Sta op...
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:51:25 #3
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72147097
    Gewoon winnen van PSV dit weekend en het zelfvertrouwen is weer terug.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72147649
    Ben benieuwd hoe de transfersoap afloopt. "Nijland en Veldmate, de transferzomer voorbij.."
    pi_72149218
    Samba
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72149920
    Pfff flauw hoor.
    pi_72150039
    Ik hoop maar dat er geen nieuwe spelers bijkomen. De huidige groep is volwassen en getalenteerd genoeg om resultaten te boeken. Spelers als Koc en Pedersen moeten we zien vast te houden de komende jaren, voordat de buitenlandse clubs aan de poort kloppen en we gaan echt meestrijden om de bovenste plekken. Ik kan in ieder geval me niet voorstellen dat we zondag van PSV verliezen. Ik zeg 4-0.
    pi_72150831
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 19:32 schreef detulp050 het volgende:
    Ik kan in ieder geval me niet voorstellen dat we zondag van PSV verliezen. Ik zeg 4-0.
    Haha Wie gaan die vier doepunten maken volgens jou?
    pi_72150928
    Twee keer Sankoh, een keer Van Loo en eentje van Iro Nie.
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:23:37 #10
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_72151623
    1x Pedersen, 1x Granqvist

    2-0

    let op mijn post
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_72151693
    Je logica is waterdicht. Tegen VVV scoorden Pedersen en Granqvist. Nu spelen er geen spelers van VVV bij PSV, dus kunnen ze niet scoren. Dus wordt het 2-0 door Pedersen en Granqvist, tenzij PSV spelers van VVV gaat kopen
    pi_72152437
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 20:01 schreef detulp050 het volgende:
    Iro Nie.
    Klinkt niet Braziliaans
    pi_72152635


    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72154093
    quote:
    FC Groningen bekijkt vannacht Rafael Coelho

    Het Groningse duo Hans Nijland -Henk Veldmate bekijkt vanavond (vannacht in Nederland) in Brazilie een nieuwe kandidaat voor de spitspositie. Het gaat om de 21-jarige Rafael Coelho van Figueirense, een club uit de tweede Braziliaanse voetbalafdeling. Hij zou rond een miljoen euro moeten kosten.

    Coelho was al eens in ons land, vorig jaar, toen op proef bij FC Utrecht. Dat ging niet door.Na het afhaken van Adrian Ramos is Coelho nu de tweede Zuid-Amerikaanse kandidaat. Vorig jaar was de aanvaller goed voor twaalf doelpunten in zeventien wedstrijden in de Serie B van Brazilie.

    DVHN
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:44:59 #15
    108725 e-wok
    niet mokken, lekker fokken
    pi_72154306
    leuke tt We zien wel of het wat wordt...
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:01:44 #16
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72154930
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 21:38 schreef venomsnake het volgende:

    [..]


    PM de link maar even...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_72155005
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 22:01 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    PM de link maar even...
    Haha .
    Komt vanzelf op rojadirecta te staan.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:07:11 #18
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_72155151
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 21:38 schreef venomsnake het volgende:

    [..]


    Verrassend Hij is ook al door Twente en Werder Bremen bekeken.
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
    pi_72155324
    Contract

    * 27 March 2007 to 31 December 2009
    Een aflopende contract, kunnen we hem goedkoop binnenhalen.
    pi_72155447
    Wel een snel, creatief en behendig ventje als je die filmpjes zo bekijkt.. Hij heeft qua spel wel wat weg van die duikelaar uit Uruguay. .

    Zo te zien is hij tweebenig en kan hij ook redelijk koppen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:15:32 #21
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_72155504
    Een Suarez 2, dat zou best briljant zijn
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:24:28 #23
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72155897
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 22:07 schreef Bevin het volgende:

    [..]

    Verrassend Hij is ook al door Twente en Werder Bremen bekeken.
    Gadverdamme. Je zei Twente.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_72156033
    ben benieuwd
    Twinning = boring
    pi_72159106
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 22:27 schreef Inca het volgende:
    ben benieuwd
    Over een half uurtje kun je hem bekijken via rojadirecta. Streampje staat ergens daar.
    pi_72159159
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 22:11 schreef Gruning3r het volgende:
    Contract

    * 27 March 2007 to 31 December 2009
    Een aflopende contract, kunnen we hem goedkoop binnenhalen.
    Wedden dat het dan weer een "per januari"-tje wordt?
    pi_72159300
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 00:01 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Wedden dat het dan weer een "per januari"-tje wordt?
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72159748


    Morgen in de VI.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72161300
    Net die wedstrijd gekeken. Coelho werd gewisseld in de 2e helft omdat een lullo uit zijn team een rode kaart kreeg.

    Anyway, het is een harde werker, hij is bijzonder creatief en heeft een enorme pegel in zijn poten. Vrije trappen zijn een groot wapen van hem.

    Je kunt duidelijk zien dat hij de grote man in dat elftal is, alleen is dat elftal niet zo geweldig waardoor er maar weinig ballen bij de spitsen komen. Veelal moest hij de bal zelf halen. Erg veel heb je dus niet kunnen zien van hem deze wedstrijd, ik vraag me dan ook af of Nijland en Veldmate overtuigd zijn, ik vrees van niet. Persoonlijk vind ik het wel een leuke speler, soort Suarezje.

    Passief kunnen ze hem in ieder geval niet noemen.

    Trusten...
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72162717
    Mooi scoutingsrapport venom, ze hadden niet eens zelf hoeven kijken.
    That's all folks!
    pi_72163358
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_72163422
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 02:13 schreef venomsnake het volgende:
    Je kunt duidelijk zien dat hij de grote man in dat elftal is, alleen is dat elftal niet zo geweldig waardoor er maar weinig ballen bij de spitsen komen. Veelal moest hij de bal zelf halen.
    Zal bij Groningen dus niet veel anders zijn.
    pi_72163675
    Hier wat beeld van de wedstrijd die vannacht gespeeld is.
    Check die Roberto Carlos achtige vrije trap van hem.

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72164628
    Met Coelho en Zonneveld kunnen we straks gaan scoren vanuit de tweede lijn en spelen op vrije trappen, hoeven we niet meer tot in de 16 meter te combineren wat we toch niet kunnen ;-)
    "That rug really tied the room together".
    pi_72165201
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 09:22 schreef MaxPower het volgende:

    [..]

    Zal bij Groningen dus niet veel anders zijn.
    Ik wou net zeggen, zonder middenveld versterking hebben wij ook weinig aan deze jongen dus.
    pi_72165311
    Op het middenveld is Lovre het grote probleem, het is te hopen dat Andersson snel filt is zodat hij op zijn vertrouwde 10 positie kan spelen. Maar die Coelho zie ik graag komen. Heeft snelheid en creativiteit in huis, bovendien ook nog het nodige scorend vermogen, en dat is allemaal niet of veel te weinig aanwezig.

    Volgens mij kan die Coelho ook wel op 10 uit de voeten trouwens, hij heeft een prima overzicht en een goede steekbal.

    Maar goed, ergens bekruipt me het gevoel dat Nijaland en Veldmate weer niet overtuigd zijn.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72165459
    Ze vinden hem te klein.
    pi_72165505
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef Ungeheuer het volgende:
    Ze vinden hem te klein.
    Haha. Dan hadden ze niet naar Brazilie hoeven vliegen om dat te constateren.

    Ben benieuwd of Holla tegen PSV weer in de basis staat, en ten koste van wie dat gaat: Femi of Zonneveld.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72168475
    Metaj is verhuurd (voor de OP).
    What we do in life echoes in eternity
    Just relax - It's what Jesus would do
    Wat een vrouw!
    spits!
    pi_72169297
    quote:
    Braziliaanse spits Coelho op dit moment niet goed genoeg

    De Braziliaanse spits Rafael Coelho is niet goed genoeg bevonden om de aanval van FC Groningen per direct te versterken. Een Groningse delegatie bekeek de 21-jarige aanvaller van Figueirense in het competitieduel met Ipatinga. Coelho wordt zeker als talentvol beschouwd, maar is op dit moment niet de juiste speler waarnaar wordt gezocht.

    Algemeen directeur Hans Nijland en technisch manager Henk Veldmate waren vanuit Colombia doorgereisd naar Brazilië om daar Coelho vannacht, Nederlandse tijd, aan het werk te zien. De Braziliaanse spits kwam voor in de scoutingrapportages en de clubleiding wilde de kans niet onbenut laten om Coelho live aan het werk te zien.

    “Hij is zeker een talentvolle speler,” laat Nijland vanuit Zuid-Amerika weten. “Maar wij hebben op dit moment behoefte aan een spits die er direct staat en het elftal op sleeptouw kan nemen. Daarvoor is het met Coelho te vroeg. Het is niet ondenkbeeldig dat wij hem zullen blijven volgen en dat hij in de toekomst misschien nog in onze plannen kan gaan voorkomen, maar op dit moment is hij niet de juiste speler op de juiste plaats. Bovendien viel hij na twintig minuten in de tweede helft geblesseerd uit.”

    Resultaat
    Afgelopen weekeinde waren Nijland en Veldmate in Bogota om daar te onderhandelen en te kijken naar spits Adrian Ramos. De spits van America de Cali kon echter niet overtuigen. Nijland betreurt het dat de reis naar Zuid-Amerika niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd, maar benadrukt dat er beter geen spits kan komen, dan één die niet zou voldoen.

    “We kunnen het geld tenslotte maar één keer uitgeven en we zijn heel helder geweest: we moeten met elkaar overtuigd zijn, anders heeft het geen zin. We kopen geen spits om het kopen. Een eventuele spits moet ons direct verder helpen, anders voegt het niets toe.”

    Andere opties
    FC Groningen heeft tot en met het weekeinde de tijd over te schakelen op andere opties. “We komen nu terug naar Nederland en gaan ons met de technische staf beraden over welke stappen we nog kunnen ondernemen. Op dit moment zijn alle kaarten uitgespeeld, maar je weet nooit wat er nog uit welke koker kan komen.”

    FC Groningen
    Dat dacht ik al. .

    Ik ben benieuwd met wat voor spits ze in de toekomst aan komen zetten, moet wel een wereldtopper zijn geloof ik!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72169377
    Toch weer mooi 2 stadions op het groundhopperslijstje van Nijland.
      woensdag 26 augustus 2009 @ 13:33:45 #42
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_72169414
    Op naar Argentinië, of toch Uruguay. . .nee. Bolivia! Daar zullen vast wel harde werkers tussen zitten.

    Sorry. . . Maar zijn Nijland&Veldmate op scoutingsjacht, of op vakatie.
    pi_72169576
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 13:31 schreef MaxPower het volgende:
    Toch weer mooi 2 stadions op het groundhopperslijstje van Nijland.
    .

    Ik vind het maar een lachwekkende bedoeling aan het worden om eerlijk te zijn.
    Hele wereld overvliegen om spelers na één wedstrijd goed of af te keuren.

    Ik weet niet precies wat ze vannacht dachten te gaan zien? Een nieuwe Messi die er even 5 in ramt?

    Anyway, zal wel niets meer bij komen, Misschien nog een huurjood voor de breedte van de selectie.
    Ik kan nu al niet wachten op de wereldtopper die men in de winter aan gaat trekken voor één miljoen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72169606
    Het elftal op sleeptouw nemen..

    Waarom zoek je dan in vredesnaam naar jonge talentjes??? Dat konden een Berg en Suarez ook niet.
    pi_72169813
    quote:
    “Hij is zeker een talentvolle speler,” laat Nijland vanuit Zuid-Amerika weten. “Maar wij hebben op dit moment behoefte aan een spits die er direct staat en het elftal op sleeptouw kan nemen. Daarvoor is het met Coelho te vroeg. Het is niet ondenkbeeldig dat wij hem zullen blijven volgen en dat hij in de toekomst misschien nog in onze plannen kan gaan voorkomen,
    Tuurlijk, alle tijd. Er zullen vast geen andere clubs komen kijken naar de topscororer van de Serie B daar.

    Een ervaren speler die de boel op sleeptouw neemt zoeken, en dan bij een talent uit Brazilie aankomen die sowieso eerst nog moet wennen aan Nederland.. Raar verhaal.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72169840
    Beetje knippen en plakken verhaaltje van Nijland, lezen we ook altijd over de afgeteste spelers.
    pi_72169929
    Wat heeft Garcia eigenlijk precies opgelopen dat hij er weken uit ligt?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72169973
    enkelblessure, die zitten bij onze medische staf in de categorie: "Intensive care en beademing"

    pi_72170468
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 13:53 schreef Prosac het volgende:
    enkelblessure, die zitten bij onze medische staf in de categorie: "Intensive care en beademing"

    .
    Gebeurd op de training zeker, ook zo typisch.
    quote:
    Bovendien viel hij na twintig minuten in de tweede helft geblesseerd uit.”
    Ook gelul volgens mij. Ik geloof dat hij gewisseld werd omdat een cornholer uit zijn team een rode kaart pakte.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72170678
    Bajrami nog beschikbaar?
    pi_72170743
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 14:17 schreef Prosac het volgende:
    Bajrami nog beschikbaar?
    Ja, geloof het wel. .
    Maar dat is meer een rechtermiddenvelder.

    En Iván Óbolo (ook met Groningen in verband gebracht) is momenteel in onderhandeling met Bröndby volgens Expressen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 26 augustus 2009 @ 14:20:46 #52
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_72170791
    GGG geblesseerd dus? Voor een prikkie nemen we hem dan wel weer terug
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_72171477
    Dacht ik al, gaan ze weer achter een jood aan.
    Klik
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72171549
    De voorkeur gaat alvast uit naar Spanje.
    pi_72171630
    En zo'n niet nederlands sprekende israelier kan ons wel op sleeptouw nemen?
    pi_72171741


    Mijn post op het UFCGF met lichtelijke steun voor Veldmate en Nijland wordt verwijderd.
    pi_72171777
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 14:47 schreef Prosac het volgende:
    En zo'n niet nederlands sprekende israelier kan ons wel op sleeptouw nemen?
    Dat op sleeptouw nemen vind ik sowieso gelul. Als je dat wilt moet je een ervaren toppert kopen of een uber talent die voor een club als Groningen niet haalbaar is. Een buitenlandse spits zal altijd enige tijd nodig hebben om te wennen aan de speelstijl, taal etc. Berg had wat tijd nodig, en Suarez ook.

    Anyway:
    quote:
    Barak Yitzhaki (Hebrew: ברק יצחקי‎, also transliterated Itzhaki or Itzchaki; born September 25, 1984 in Ashkelon) is an Israeli footballer who plays for Beitar Jerusalem. He mostly plays a second striker, but can also play an attacking midfielder.

    Yitzhaki started his professional career with boyhood club, Hapoel Ashkelon. During his first two seasons as a professional, Yitzhaki won the Toto Cup Artzit twice. He was sold to Beitar Jerusalem and saw limited time under manager Eli Ohana.

    With the arrival of French manager Luis Fernández in 2005, Yitzhaki received more playing time and was even a first team choice over the club's leading scorer, Lior Asulin. After watching Yitzhaki play, Fernández told the club to sign Yitzhaki to a long term contract.

    At the end of the 2005/06 season, Yitzhaki attracted interest from Belgian club Racing Genk. Media reports say that he was offered a ¤300,000 per annum contract that includes a 20% yearly wage rise for a period no less than three seasons. Beitar is reluctant to see Yitzhaki leave and they have put a price on the striker of no less than US $1,000,000. On June 25, 2006 an official bid was sent for the immediate transfer of Yitzhaki but Beitar chairman Vladimir Sklar rejected the offer of $250,000 USD. While Yitzhaki and the club were in training in Arnhem, Holland, a representative of Racing Genk showed up at the hotel with an improved offer of $500,000 USD. It initially looked as if Yitzhaki would be sold to the Belgian side [1] but he eventually signed a long term contract with Beitar. In January 2008, Yitzhaki agreed a move to Racing Genk, where he signed a 3.5 year contract.

    He scored his first Racing Genk goal in KV Mechelen, it is already named as the goal of the year in Belgium. After this goal he also scored against Moeskroen en Club Brugge.

    On July 2008, Yitzhaki returned to Beitar Jerusalem, and became the top scorer of the Israeli Premier League 2008–09.

    wiki
    Kan dus ook op het middenveld spelen als dat nodig is.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72171848
    Zo net terug van fietsen en dan lees je dit treurige nieuws. Echt wat vreselijk amateuristisch komt dit over. Niks nieuws, ook in de goede tijden heb ik wel eens met het schaamrood op de kaken naar Nijland geluisterd, maar dan is het zoveel minder pijnlijk omdat de resultaten en het vooruitzicht wel goed zijn.

    Dit onderstreept nogmaals hoe een klein clubje we nog zijn. Niks mis mee, maar dan had Nijland toch echt zn smoel moeten houden bij aanhaken top 6.
    pi_72171871
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 14:50 schreef Prosac het volgende:


    Mijn post op het UFCGF met lichtelijke steun voor Veldmate en Nijland wordt verwijderd.
    Serieus? Sjappenforum is het ook.
    pi_72171958
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 14:54 schreef Ungeheuer het volgende:

    [..]

    Serieus? Sjappenforum is het ook.
    Echt, Fok is er soms niks bij.
    pi_72171960
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 14:50 schreef Prosac het volgende:


    Mijn post op het UFCGF met lichtelijke steun voor Veldmate en Nijland wordt verwijderd.
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72172056
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 14:57 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Echt, Fok is er soms niks bij.
    Lul.
      woensdag 26 augustus 2009 @ 15:24:54 #64
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_72172815
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 14:57 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Echt, Fok is er soms niks bij.
    Kom niet aan fok he
    pi_72173112
    Er is maar een club met joden!
    pi_72176443
    quote:
    Die jongen is bij Racing Genk na een half jaar met de staart tussen de benen vertrokken omdat hij heimwee had... Is trouwens een flankspeler, geen spits. Niet echt de versterking die Groningen zoekt lijkt me...
    pi_72177334
    Frederick Stokker praat met Hans Nijland....

    Men vliegt nu naar São Paulo voor overleg..
    Zijn er vanavond nog wat leuke wedstrijdjes in Brazilie?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 26 augustus 2009 @ 17:58:45 #68
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72177465
    Klinkt allemaal redelijk triest.
    Had toch meer verwacht van onze TD.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72179213
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 17:54 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ] Frederick Stokker praat met Hans Nijland....

    Men vliegt nu naar São Paulo voor overleg..
    Zijn er vanavond nog wat leuke wedstrijdjes in Brazilie?
    Er is een voetbal wedstrijd vandaag in São Paulo Santos FC tegen Internacional
      woensdag 26 augustus 2009 @ 21:07:36 #70
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_72182967
    Misschien moeten ze eens kijken naar Taison (Barcellos Freda) van Internacional? Aanvallende Middenvelder/Spits, 21 jaar.






    [ Bericht 4% gewijzigd door Garudo op 26-08-2009 21:18:15 ]
    pi_72183956
    Ik zit nu naar FC Grunn - PSV te kijken van 2 jaar geleden op eredivisielive.
    Wat een heerlijke wedstrijd was dat toch, lekker hoog tempo en gewoon goed voetbal.

    Leuke pot.

    edit:
    Wat was Lindgren goed .

    [ Bericht 22% gewijzigd door venomsnake op 26-08-2009 22:09:50 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72197930
    Robben lijkt voor 25 miljoen naar Bayern te gaan, dan krijgt Groningen toch ook weer een paar centen?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72198024
    Lijkt mij wel. Volgens mij krijgt Groningen een percentage van 2.75%. Iets meer dan een half miljoen dus.
    pi_72198528
    Dat geld kunnen we ook helaas maar 1 keer uitgeven, ik zie het Nijland al zeggen, dus doen we er niets mee
    pi_72198719
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 13:14 schreef Sef het volgende:
    Lijkt mij wel. Volgens mij krijgt Groningen een percentage van 2.75%. Iets meer dan een half miljoen dus.
    Toch een mooi bedrag.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72199389
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 13:31 schreef detulp050 het volgende:
    Dat geld kunnen we ook helaas maar 1 keer uitgeven, ik zie het Nijland al zeggen, dus doen we er niets mee
    Zal wel weer hetzelfde bericht worden als vorige keer inderdaad.
    quote:
    "Ik heb het bedrag vannacht al berekend. Daar had ik geen rekenmachine voor nodig", zegt algemeen directeur Hans Nijland tegen FCUpdate.nl. "We geven het bedrag niet direct uit, al is het bekend dat we nog op zoek zijn naar een spits. Maar het geld jeukt ons niet in de broekzak."

    Bericht toendertijd
    pi_72200526
    quote:
    Van Beukering: "Op gevoel gekozen"

    FC Groningen, ADO Den Haag en een Duitse club hadden interesse, maar Jhon van Beukering speelt de rest van het seizoen voor De Graafschap. Een gevoelskwestie voor de spits, die op huurbasis vertrekt bij NEC.

    Bron
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 27 augustus 2009 @ 14:40:47 #78
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_72201030
    Geen paniekaankopen volgens Nijland, maar dan wel interesse tonen in Burgerking. . . juist. . .
    pi_72201241
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 14:40 schreef Garudo het volgende:
    Geen paniekaankopen volgens Nijland, maar dan wel interesse tonen in Burgerking. . . juist. . .
    Joh alsof dat bericht juist is.
      donderdag 27 augustus 2009 @ 15:11:57 #80
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72202108
    Misschien wilden ze hem achter de balie bij De Vette Back.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_72202513
    Ach man, Beukie in vorm is minstens zo goed als Berg
    pi_72203144
    quote:
    * 'Hete' Stevanovic weer afgekoeld

    ARNHEM - Dalibor Stevanovic wil zich verantwoorden voor het feit dat hij afgelopen wekeend woedend wegliep in de rust van Vitesse-ADO.

    'Mijn hart liet me niet toe om te blijven. I have hot blood. Ik was woedend omdat ik me in allevier de wedstrijden onrechtvaardig behandeld voelde. Ik mocht nooit 90 minuten spelen. Maar na een gesprek is alles weer opgehelderd en ben ik weer afgekoeld.'

    'Ik wilde weg en hoorde iets van Groningen maar dat is nu niet meer aan de orde. Ik concentreer me nu op Roda uit en ga me vol geven voor Vitesse'

    Bron
    Daar heeft de FC ook naar geinformeerd blijkbaar..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72204496
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 15:45 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Daar heeft de FC ook naar geinformeerd blijkbaar..
    Dat was toch al bekend?
    pi_72204716
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 15:45 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Daar heeft de FC ook naar geinformeerd blijkbaar..
    Laat ze is gaan informeren naar Holmen en Lens van AZ...heb het op een ander forum ook al aangegeven .
    Lens mag tot nu toe alleen maar invallen bij AZ en Holmen krijgt opeens een Elm erbij waarmee die moet gaan strijden voor een plek.
    pi_72207400
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 16:29 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Dat was toch al bekend?
    Ik wist er in ieder geval niets van.
    quote:
    Laat ze is gaan informeren naar Holmen en Lens van AZ
    Vooral Lens vind ik een geweldige speler. Denk alleen dat AZ hem niet laat gaan.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72216373
    Ramos dus naar Hertha.
    Bron
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72218832
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 22:47 schreef venomsnake het volgende:
    Ramos dus naar Hertha.
    Bron
    pi_72218949
    Ongelooflijk, wat een losers daar bij Hertha zeg!! Hebben ze na weken intensief scouten nog niet door dat Ramos nooit initiatief neemt en bovendien behoorlijk passief is.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72219027
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 00:26 schreef venomsnake het volgende:
    Ongelooflijk, wat een losers daar bij Hertha zeg!! Hebben ze na weken intensief scouten nog niet door dat Ramos nooit initiatief neemt en bovendien behoorlijk passief is.
    Gelukkig hebben wij een spits nodig die een balletje vast kan houden, niet een die kan scoren.

    Stiekem hoop ik eigenlijk dat die Ramos zwaar mislukt bij Hertha, puur om die azijnpissers de mond dicht te laten houden.

    Al doet het enigszins pijn dat een andere bekende club er nu wel actie op onderneemt.
    pi_72219226
    Ach, men zoekt een spits die de boel op sleeptouw neemt, een spits die een bal vast kan houden en bovendien moet hij veel initiatief nemen en altijd dreigend zijn, en er minstens 15 per jaar maken. Bovendien moet hij jong zijn en mag hij niet meer dan 2 miljoen kosten.....

    Haha, droom lekker verder!!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:56:13 #91
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72219441
    Het kan natuurlijk wel. Kijk maar naar Andersson.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_72219459
    Ik zoek nog een auto.
    Hij moet wel 360 PK hebben en in 5 seconden naar de 100 gaan. Verder moet hij rood zijn, gouden velgen hebben en het liefst van het merk Ferrari zijn. De auto mag niet ouder zijn dan 4 jaar, en de kilometer teller moet nog onder de 35.000 staan. Er mag geen deuk of krasje op de auto zitten, en het moet een NAP auto zijn. Tevens moet de auto sowieso 1 op 20 rijden en mag hij niet duurder zijn dan 15.000 euro.
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 00:56 schreef The_Verve het volgende:
    Het kan natuurlijk wel. Kijk maar naar Andersson.
    Maar dat is eigenlijk ook geen spits, maar een middenvelder.
    Wel een goede aankooop, zeker als hij de plek van Lovre in kan nemen in de toekomst.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 01:05:17 #93
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72219570
    Wat mij betreft zetten ze Granqvist tot de winterstop in de spits, en Jansen in de verdediging. Die voldoet ook precies aan de profielschets.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_72219696
    Haha, dat is ook een optie. Zal Granqvist blij mee zijn.
    Neh, dat lijkt me niks, als je ziet wat Granq allemaal weghaalt achterin, mooi laten staan.

    Ik heb eigenlijk het liefst een enorm creatief mannetje die gewoon wat lef heeft en duels durft op te zoeken. Iemand met snelheid, creativiteit en scorend vermogen. Zo'n Suarez achtig type. Wat het is allemaal al zo traag en statisch in mijn ogen.

    Iemand op het fcgforum had het over Fernandinho. Zo'n soort speler bedoel ik eigenlijk. Gewoon de duels opzoeken en voor dreiging zorgen. Ook op zo'n manier kan je de boel op sleeptouw nemen, zorgen dat er wat gebeurd voorin, het is nu allemaal zo voorspelbaar:

    Zo'n type dus:

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 01:25:01 #95
    184022 bof
    turn & burn
    pi_72219774
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 13:14 schreef Sef het volgende:
    Lijkt mij wel. Volgens mij krijgt Groningen een percentage van 2.75%. Iets meer dan een half miljoen dus.
    Kan VV Bedum ook weer nieuwe ballen kopen
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 01:34:41 #96
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72219852
    Fernandinho is geen spits maar een buitenspeler. Ook veel te licht. Wat hij doet, kan Koç ook.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_72219900
    Gaat ook niet om hem perse, maar meer om sommige acties die hij maakt. Tegenstanders opzoeken en voor gevaar zorgen. Maar ook een goed overzicht hebben en scorend vermogen bezitten. Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat die Coelho niet gekomen is. Die heeft een prima actie in huis en durfde zijn man op te zoeken, plus scorend vermogen en een prima pass. Bovendien had je dan ook nog een extra wapen gehad bij dode spelmomenten.

    Koc is een interessante speler voor de toekomst, maar moet nog aan het niveau wennen. Hij laat zich nog veel te makkelijk aftroeven, en het lijkt hem soms nog wat te snel te gaan.

    Een echte spits als Berg zou ook mooi zijn, alleen mis je dan op dit moment een goede 10 die hem ook fantsoenlijke ballen geeft. Wat dat betreft zou het mooi zijn als Andersson weer snel fit is.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72226221
    Ik zou Brett Holman proberen los te weken bij AZ, die hebben nu net Elm aangetrokken waardoor er weer meer concurrentie is op het middenveld. Holman lijkt me de "box to box" speler die we harder nodig hebben dan nog een spits.
    "That rug really tied the room together".
    pi_72228471
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 12:20 schreef Art_Core het volgende:
    Ik zou Brett Holman proberen los te weken bij AZ, die hebben nu net Elm aangetrokken waardoor er weer meer concurrentie is op het middenveld. Holman lijkt me de "box to box" speler die we harder nodig hebben dan nog een spits.
    Plus hij is doelgericht.
    pi_72228633
    Toch een tropische verrassing? En een heule goeie?
    Klik
    vanaf 16.20m
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:32:23 #101
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72228893
    .
    Ben benieuwd..

    Zijn ze trouwens nog in Zuid Amerika, of zijn H&H inmiddels alweer in Nederland?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72229508
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 13:38 schreef venomsnake het volgende:
    .
    Ben benieuwd..

    Zijn ze trouwens nog in Zuid Amerika, of zijn H&H inmiddels alweer in Nederland?
    volgens mij alweer terug, maar ze kunnen die kant ook wel weer op zijn natuurlijk
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:25:46 #104
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72230705
    quote:
    Sankoh traint niet en is niet bij selectie
    28-08-09 - 14:09 - Categorie: Home featured
    Gibril Sankoh heeft vrijdagochtend niet deelgenomen aan de besloten training in Euroborg en wordt door trainer Ron Jans buiten de selectie gelaten voor het duel met PSV van aanstaande zondag.

    Naar aanleiding van een gesprek tussen Jans en Sankoh waarin de trainer uitlegde waarom de centrale verdediger zondag niet in de basis zou starten tegen PSV, verliet Sankoh voorafgaand aan de training het stadion.

    De trainer meldde op de persconferentie dat hij Sankoh nog niet had gesproken, maar hem buiten de selectie zal laten voor het duel. Darryl Lachman van Jong FC Groningen is zijn logische vervanger bij ‘de achttien’.

    Jans over deze situatie: “Weglopen is nooit verstandig. Als het wat minder gaat, heb je elkaar als team juist extra hard nodig. Dan moet je elkaar energie geven. Dit soort zaken kost alleen maar energie. Ik word er in ieder geval niet vrolijk van. Wij hebben besloten Ondrej Svejdik een kans te geven. Hij heeft het aan het einde van vorig seizoen goed gedaan en heeft nu een kans afgedwongen.”
    pi_72230775
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 14:25 schreef Prosac het volgende:

    [..]


    wat een geauhoer weer...
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:30:10 #106
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72230869
    Gaat lekker zo .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72230900
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:34:11 #108
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72230997
    gaat even wat minder met het elftal, gelijk dit gezeik he.
    Maar goed, het is al langer bekend dat men Gibril wil laten gaan tegen elk aannemelijk bod
    pi_72231014
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 14:25 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72231171
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 14:34 schreef Prosac het volgende:
    gaat even wat minder met het elftal, gelijk dit gezeik he.
    Maar goed, het is al langer bekend dat men Gibril wil laten gaan tegen elk aannemelijk bod
    dat kan best, we hebben toch spelers zat, we gooien gewoon wat spelers van jong groningen in de selectie/basiself, die dragen het team en met die spelers halen we europees voetbal
    pi_72231525
    Mooiste zou zijn als je Sankoh nog kan verpatsen voor een paar centen de komende dagen en er een goede vervanger voor terughaalt. Zijn contract loopt volgend seizoen toch af, en ik heb geen zin in gezever met hem dit jaar.

    Anyway:
    quote:
    Luciano weer beter, Van Loo krijgt rust

    Doelman Luciano da Silva is op tijd herstel van ziekte die hem sinds afgelopen weekend enkele dagen buitenspel zette. Doelman Brian van Loo krijgt rust omdat hij kampt met een schouderblessure.

    Danny Holla is terug bij de selectie na een schorsing van twee wedstrijden. Gonzalo Garcia is ziek en kampt nog altijd met een rugblessure. Petter Andersson heeft deze week weer geregeld met de groep meegetraind, maar is nog bezig aan zijn revalidatie.

    Jeffrey Rijsdijk raakte in het duel van de Beloften bij Jong PSV geblesseerd aan zijn knie en is er niet bij. Danny Menting maakt plaats bij de selectie voor Leandro Bacuna. Door de blessures van Frank Olijve en Danny Post, gaf Jans deze keer de voorkeur aan hem boven Menting. Bacuna is namelijk ook als aanvallende middenvelder inzetbaar en daaraan is gezien de balans in de selectie deze keer ook behoefte.

    Bij de tegenstander PSV is het nog afwachten hoe de formatie eruit zal zien. “PSV wil ernaar toe om voetballend te domineren en tegenstanders snel de bal te laten verliezen. Maar zover zijn ze nog niet helemaal. Wel zijn ze in staat met ‘power’ veel kwaliteit te leveren. In de Europese duels was dat vaak niet nodig door het resultaat. Maar tegen Ajax hebben ze laten zien dat ze heel gevaarlijk kunnen zijn als PSV achter staan. Toch willen we ze graag op achterstand gaan zetten!”

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:03:04 #112
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72231809
    Gaat al weer de goede kant op met de blessures

    Garcia
    Van Loo
    Andersson
    Rijsdijk
    Olijve
    Post

    goed man.
    pi_72231922
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 15:03 schreef Prosac het volgende:
    Gaat al weer de goede kant op met de blessures

    Garcia
    Van Loo
    Andersson
    Rijsdijk
    Olijve
    Post

    goed man.
    echt he
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:13:31 #114
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_72234051
    Sankoh boos weggelopen van training

    Daar gaat zn carierre
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_72234309
    quote:
    Kamp Stevanovic belde zelf naar FC Groningen

    De kou tussen Dalibor Stevanovic en Vitesse is volgens beide partijen uit de lucht, maar de verontwaardigde middenvelder lijkt nog steeds te hopen op een spoedig vertrek uit Arnhem. Zijn zaakwaarnemer belde afgelopen week met FC Groningen om de club te polsen over een overgang.

    'Ik heb gehoord van de belangstelling van FC Groningen, maar ik concentreer me nu op Vitesse', zei Stevanovic in De Gelderlander. Bij De Trots van het Noorden hebben ze echter met grote verbazing gereageerd op deze uitlatingen. 'Onzin, wij zijn absoluut niet in deze speler geïnteresseerd', aldus technisch manager Henk Veldmate van de Groningse club tegen Voetbal International. 'Zijn zaakwaarnemer heeft me gebeld met de vraag of we over hem na wilden denken, maar hij is totaal niet interessant voor ons. Dat lijkt me toch vrij duidelijk?'

    Stevanovic (24) kwam afgelopen winterstop over naar Vitesse en tekende in april een contract dat hem tot 2011 bond aan de Arnhemse club. Dit seizoen wil het echter niet vlotten met de Sloveen. Hij kwam in vier wedstrijden in actie, maar speelde nog geen wedstrijd uit. Vorig weekend ging hij boos naar huis, nadat hij in de rust tegen ADO Den Haag door trainer Theo Bos werd gewisseld.

    VI
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72234459
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 00:30 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]

    Morgen in de VI.
    ishier al een digitale versie oid van?
    pi_72236551
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 15:03 schreef Prosac het volgende:
    Gaat al weer de goede kant op met de blessures

    Garcia
    Van Loo
    Andersson
    Rijsdijk
    Olijve
    Post

    goed man.
    Levchenko heeft kritiek op de medische staf van FCG. Wat alle supporters altijd al zeggen, maar waar Jans dan meteen boos op wordt. Goed dat Levcehnko dat in VI nog even aanhaalt.

    Oh ja, en Sankoh. Die begint ook al jodentrekjes te krijgen dus
    pi_72236610
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 17:36 schreef Grunner het volgende:

    [..]

    Levchenko heeft kritiek op de medische staf van FCG. Wat alle supporters altijd al zeggen, maar waar Jans dan meteen boos op wordt. Goed dat Levcehnko dat in VI nog even aanhaalt.

    Oh ja, en Sankoh. Die begint ook al jodentrekjes te krijgen dus
    zou je dit ook online kunnen zetten?? zoalswel vaker gebeurd op dit forum?
    pi_72237125
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 17:38 schreef d_b01 het volgende:

    [..]

    zou je dit ook online kunnen zetten?? zoalswel vaker gebeurd op dit forum?
    Moet je even wachten op Bavvelder van un.off.fcg forum.
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:29:16 #120
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72237973
    Sankoh passeren, ok. Maar waarom voor Svejdik? We hebben vorig seizoen toch allemaal gezien dat dat niet gaat werken?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_72238304
    quote:
    Jans is zeer teleurgesteld over het onprofessionele gedrag van de verdediger. "Als het slechter gaat, heb je elkaar dubbel hard nodig. Dit kost alleen maar energie." Jans had Sankoh gepasseerd omdat hij ''steeds dezelfde fouten blijft maken. Ik zie te weinig vooruitgang." Sankoh zelf denkt daar heel anders over. De verdediger vindt dat hij uitgeleerd is bij FC Groningen. Zijn contract loopt per 1 juli 2010 af. Mogelijk vertrekt hij nog voor de naderende transferdeadline, op dinsdag 1 september 18.00 uur.

    Gezinsbode
    Als je er nog een paar centen aan over wilt houden is dit wel het moment.
    Maar goed, zie maar eens een goede vervanger te halen..

    Bij Ajax zoeken ze toch nog een centrale verdediger. Zo'n werkweigeraar past daar wel.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72239771
    Heet de tropische verrassing misschien Gilmar? (Gilmar Silva Santos)
    http://jc3.uol.com.br/blo(...)na_holanda_53058.php



    Hij loopt 1 op 2 in de Braziliaanse competitie.

    [ Bericht 20% gewijzigd door venomsnake op 28-08-2009 19:52:53 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:54:40 #123
    164283 Luco
    Buongiorno!
    pi_72240283
    Ramos 11 op 18..........


    Heb je anders ook bronnen dat ze geïnteresseerd zijn?
    Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
    pi_72240353
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 19:37 schreef venomsnake het volgende:
    Heet de tropische verrassing misschien Gilmar? (Gilmar Silva Santos)
    http://jc3.uol.com.br/blo(...)na_holanda_53058.php



    Hij loopt 1 op 2 in de Braziliaanse competitie.
    Ziet er goed uit!
    pi_72240362
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 19:54 schreef Luco het volgende:
    Ramos 11 op 18..........


    Heb je anders ook bronnen dat ze geïnteresseerd zijn?
    Maar Ramos doet dat in Colombia , Gilmar doet het in de Serie A van Brazilie. .
    Andere bronnen heb ik (nog) niet.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72240381
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 19:54 schreef Luco het volgende:
    Ramos 11 op 18..........


    Heb je anders ook bronnen dat ze geïnteresseerd zijn?
    Hallo hij speelt in de hoogste divisie in Brazilie als ik het goed begrijp
    pi_72243493
    Nog een bron:
    http://esporte.uol.com.br(...)28/ult5895u8244.jhtm

    Vertaling google translate:
    quote:
    Gilmar misses with Guingamp, but in the interest of Dutch club

    In Sao Paulo
    Once taken for granted the transfer of striker Gilmar, the Nautical scorer in the Brazilian Championship, to Guingamp, France, the negotiation was a turnaround in the last hours and the player gave up wearing the shirt of the French team. In contact with the story of UOL Esporte, club president Pernambuco, Maurício Cardoso, explained the progress of the case.

    "The Gilmar no longer in France. Among the Nautical Club and the French were made and the problem was that the Guingamp made another proposal to the player who found less than what he wanted and, therefore, decided to end the negotiations" said the president of Nautical.

    As the transfer window closes next Monday, August 31, there is little time for negotiation. But according to the president Mauricio Cardoso, the fact Gilmar not have agreed with Guingamp not mean he will stay at the Marina. Now a team of Dutch football has expressed interest in having the attacker.

    "Not because Gilmar gave up going to Guingamp he will stay at the Marina. Now comes a new proposal for the player, a Dutch team, and by tomorrow we hope to have a definition for the case," concluded the president of the club Pernambuco, without revealing the name of the team from the Netherlands interested in the striker.

    However, following the report of UOL Esporte the club interested in the striker Gilmar Groningen. The team first division contest of the Dutch Championship and is not well in the competition. In four games were only two points, which leaves them in 16th place among 18 participants. The cast, the Groningen account with the Brazilian goalkeeper Luciano, who in Brazil defended Tombense second division of Campeonato Mineiro.

    Gilmar is 25 years old and wore the shirt Nautical 71 times, scoring 34 goals. The player caught the attention of European clubs for the great season that the team is performing Pernambuco. Gilmar missed only one game the team during the year and scored 29 goals, 14 in Professional Wrestling, five World Cup in Brazil and ten in the Brazilian Championship
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72254017
    Sankoh !
    pi_72255209
    Weet niet of dit hier al geplaatst is, maar lees hier net dat Groningen een bod heeft gedaan op Thomas Enevoldsen (Aalborg BK). Aalborg zou dit bod geaccepteerd hebben.

    Link: http://tv2sport.dk/node/38804
    Vrij betrouwbare bron.
    pi_72255412
    Was nog niet geplaatst!
    Interessant bericht, thanks.
    quote:
    Thomas Enevoldsen

    Thomas Enevoldsen (born July 27, 1987) is a Danish professional football midfielder, who currently plays for the Danish Superliga side Aalborg BK.

    He made his breakthrough in the fall of 2007, where he proved himself to be an important first team player at Aalborg BK. His so far most glorious moment was at White Hart Lane against Tottenham Hotspur in the UEFA Cup, where he scored a stunning goal to put Aalborg BK one ahead in a game they though eventually lost 3-2.

    On April 3, 2008 he was selected as Player of the Month in March by the managers and captains of the Superliga clubs. Together with the honour came a Mercedes-Benz SL 500 to free use in all April.[1]

    Enevoldsen has come to the attention of several big european club's due to his commanding performances for Aalborg in europe this season (2008-09) namely an unconfirmed rumour that he will be a transfer target for Portugal giants Benfica in the summer

    Wiki
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72255439
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 12:37 schreef Hungry_Ghost het volgende:
    Weet niet of dit hier al geplaatst is, maar lees hier net dat Groningen een bod heeft gedaan op Thomas Enevoldsen (Aalborg BK). Aalborg zou dit bod geaccepteerd hebben.

    Link: http://tv2sport.dk/node/38804
    Vrij betrouwbare bron.
    Het gaat gelukkig om een middenvelder. Ziet er veelbelovend uit.
    pi_72255624
    Thomas Enevoldsen heeft een waarde van ¤ 2.000.000 volgens transfermarket.de
    Hij heeft ook champions league evaring.Ik denk dat FC Groningen niet meer voor een spits gaan.
    pi_72255648
    Hier scoort hij in de CL tegen Villarreal:
    http://vodpod.com/watch/1101937-thomas-enevoldsen-v-villareal
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72255677
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 17:38 schreef d_b01 het volgende:

    [..]

    zou je dit ook online kunnen zetten?? zoalswel vaker gebeurd op dit forum?
    Ik heb helaas geen scanner.
    pi_72255851




    Dat is hem dus.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72255912
    Laat maar komen.
    pi_72255947
    En Sankoh:
    Ga maar ergens op de bank zitten, kun je daarna terug naar de Stormvogels ofzo
    pi_72255967
    Is het een aanvallende middenvelder?
    pi_72256012
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 13:07 schreef Gruning3r het volgende:
    Is het een aanvallende middenvelder?
    Zou mooi zijn. Kan Lovre mooi op de bank, of nog snel verkopen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72256060
    Die Enevoldsen heeft trouwens een goed oog voor het geven van assists. Met een goede afmaker is dat een leuk duo op het veld (en als Petter terug is hebben we helemaal een mooie aanval). Zoals we vorig jaar de boel na de winter weggaven, zo gaan we nu alles terugpakken na de winterstop
    pi_72256097
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 13:09 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Zou mooi zijn. Kan Lovre mooi op de bank, of nog snel verkopen.
    Samen met Sankoh Paul Matthijs gezelschap houden
    Veendam kampioen!
    pi_72256119
    Hebben ze wel lang stil weten te houden.
    pi_72256134
    Is vrij allround. Kan scoren en is verdedigend ook niet slecht. Verder is hij sterk in de passing. Zeker een goede speler, zat al een tijdje te wachten op een Nederlandse club die zich voor hem komt melden. Gaat volgens mij prima passen bij Groningen.
    pi_72256135
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 13:06 schreef detulp050 het volgende:
    En Sankoh:
    Ga maar ergens op de bank zitten, kun je daarna terug naar de Stormvogels ofzo
    Laat hem even ongesteld zijn.
    That's all folks!
    pi_72256149
    Als het klopt
    pi_72256184
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 13:11 schreef detulp050 het volgende:
    Die Enevoldsen heeft trouwens een goed oog voor het geven van assists. Met een goede afmaker is dat een leuk duo op het veld (en als Petter terug is hebben we helemaal een mooie aanval). Zoals we vorig jaar de boel na de winter weggaven, zo gaan we nu alles terugpakken na de winterstop
    ---VD Laak----------Enevoldsen------------Andersson
    ----------------Gilmar---------------Pedersen-------------

    Of:

    -------------------Holla------------Sparv------------------
    -----Enevoldsen-----------Gilmar----------Andersson
    ----------------------------Pedersen------------------------

    --Droomt lekker verder..
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 13:13 schreef Hungry_Ghost het volgende:
    Is vrij allround. Kan scoren en is verdedigend ook niet slecht. Verder is hij sterk in de passing. Zeker een goede speler, zat al een tijdje te wachten op een Nederlandse club die zich voor hem komt melden. Gaat volgens mij prima passen bij Groningen.
    Klinkt goed.

    [ Bericht 7% gewijzigd door venomsnake op 29-08-2009 13:22:28 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72256230
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 13:15 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    ---VD Laak----------Enevoldsen------------Andersson
    ----------------Gilmar---------------Pedersen-------------

    --Droomt lekker verder..
    pi_72256572
    quote:
    FC Groningen trekt Deen aan

    Met Thomas Enevoldsen heeft FC Groningen toch nog een nieuwe speler aangetrokken. De 22-jarige Deen is weliswaar niet de spits naar wie de club op zoek was, maar een aanvallende middenvelder.

    Enevoldsen is afkomstig van Aalborg BK. Hij is medisch goedgekeurd en tekent bij FC Groningen een contract met een looptijd van vijf jaar.

    Thomas Enevoldsen is morgenmiddag nog niet van de partij in FC Groningens thuiswedstrijd tegen PSV. Hij is teruggegaan naar Denemarken, keert volgende week zondag in Groningen terug en sluit een dag later aan bij de selectie. Hij debuteert voor zijn nieuwe club op zaterdag 12 september in het Abe Lenstra Stadion tegen SC Heerenveen.


    DVHN
    Mooi!!
    Wat zou het geweldig als er nu ook nog een spits bij komt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72256712
    Vijf jaar ook nog eens, prima zaak.
    pi_72256791
    Nice
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_72258049
    Holla
    Femi
    Andersson
    Zonneveld
    Sparv
    Lovre
    Enevoldsen
    Garcia
    VD Laak

    Hoop middenvelders.. Zou me niets verbazen als Lovre of Garcia nog vertrekt, helemaal als De FC die Gilmar ook nog mocht aantrekken.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72258227
    Zou mooi zijn als ze allebei vertrekken, en Gilmar ook nog komt inderdaad maar mocht Gilmar komen, denk ik dat ze hem gaan gebruiken voor de spits positie
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_72258531
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 14:53 schreef Kerol het volgende:
    Zou mooi zijn als ze allebei vertrekken, en Gilmar ook nog komt inderdaad maar mocht Gilmar komen, denk ik dat ze hem gaan gebruiken voor de spits positie
    Als hij komt zal hij voor de spits positie gaan ja. Maar als je dan Lovre of Garcia weg doet haal je wel weer mooi een dure speler van de loonlijst af.
    quote:
    De 22-jarige Deen speelde de afgelopen twee seizoenen voor Aalborg BK. Met de overgang is een transferbedrag gemoeid van 1,25 miljoen euro.

    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72260383
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:05:49 #155
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72261085
    Klinkt veelbelovend, hopelijk kan ie tegen hoerenveen meteen wat laten zien .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:28:18 #156
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_72261562
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 14:53 schreef Kerol het volgende:
    Zou mooi zijn als ze allebei vertrekken, en Gilmar ook nog komt inderdaad maar mocht Gilmar komen, denk ik dat ze hem gaan gebruiken voor de spits positie
    Is daar sprake van dan?
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:39:50 #157
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72270335
    Hopelijk raust Gilmar er vanavond een stuk of wat in en kan de selectie compleet gemaakt worden .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72271051
    Hier kun je hem nu zien spelen:
    http://nl.justin.tv/tvdotimao
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72271280
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 00:11 schreef venomsnake het volgende:
    Hier kun je hem nu zien spelen:
    http://nl.justin.tv/tvdotimao
    Speelt hij wel mee dan?Sommige berichten zeggen dat hij al in europa is en in andere berichten staat ook dat hij van de club niet mag spelen omdat hij te veel met de transfer bezig is op dit moment..
    pi_72271335
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 00:22 schreef forzaudinese het volgende:

    [..]

    Speelt hij wel mee dan?Sommige berichten zeggen dat hij al in euorpa is en in andere berichten staat ook dat hij van de club niet mag spelen omdat hij te veel met de transfer bezig is op dit moment..
    Ja hij speelt mee. Eerste helft was hij vrij onzichtbaar, bovendien raakte hij licht geblesseerd.
    Zijn club staat met 3-0 voor bij rust..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72271445
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 00:24 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ja hij speelt mee. Eerste helft was hij vrij onzichtbaar, bovendien raakte hij licht geblesseerd.
    Zijn club staat met 3-0 voor bij rust..
    oh dat is minder want nijland/Veldmate willen alleen geld uitgeven aan een spits als ze 100% zeker zijn.
    En deze wedstrijd wordt blijkbaar toch nog eerst bekeken voordat ze een beslissing nemen?

    [ Bericht 0% gewijzigd door forzaudinese op 30-08-2009 00:37:39 ]
    pi_72271523
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 00:29 schreef forzaudinese het volgende:

    [..]
    En deze wedstrijd wordt blijkbaar toch nog eerst bekeken voordat ze een beslissing nemen?
    Geen idee eigenlijk.. Maar kans is groot ja.
    Maar goed, ik blijf het idioot vinden om een speler op één wedstrijd te beoordelen.
    Mag toch hopen dat men zo'n speler al eerder een paar volledige wedstrijden heeft zien spelen..

    Hier scoorde hij bijna:



    Edit:
    Als de TS het laat afhangen van deze wedstrijd denk ik we zijn komst wel kunnen vergeten. Hij speelde een wat ongelukkige en zenuwachtige wedstrijd. Had een paar leuke passen en wat goede kaatsen, en dat schot op goal. Maar verder weinig gezien.

    Zal wel zoiets worden:
    "speler nam niet voldoende initiatief, en was niet voldoende aanwezig. Het is wel een interessante speler, maar op dit moment niet de versterking die er direct staat. We blijven hem wel volgen"

    Weltrusten!

    [ Bericht 19% gewijzigd door venomsnake op 30-08-2009 01:15:55 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72272103
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 00:33 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Geen idee eigenlijk.. Maar kans is groot ja.
    Maar goed, ik blijf het idioot vinden om een speler op één wedstrijd te beoordelen.
    Mag toch hopen dat men zo'n speler al eerder een paar volledige wedstrijden heeft zien spelen..

    Hier scoorde hij bijna:

    [ afbeelding ]
    Heb nu alleen de 2e helft gezien en op basis daarvan zou ik hem niet nemen ieder geval.
    pi_72273914
    http://www.futnet.com.br/(...)_em_tom_de_despedida

    Vertaling Google Translate:
    quote:
    Gilmar now speaks in a tone of farewell

    Despite the euphoria of the fans of the possum with the victory and good performance of the team's victory Saturday, 3-0 over Atletico-pr, the Stadium of Sorrows, the razivbantz have reason to worry.

    Striker Gimar, great prominence, and the team's top scorer in the competition, has hinted in interviews after the game, which is leaving the club. Most likely destination will be Groningen, the Netherlands.

    - I wish I had even played on Saturday to say goodbye to the fan at home - the site said Gilmar bbc sports, top scorer in the Nautical Brasileirão with 10 goals, but that was a blank against Atlético-PR. The goals of the team from Pernambuco were marked by Carlinhos Bala, Michel and Derley.

    At the end of the match, coach Dunga has already showed conformed to lose the player.

    - I like to always work with the worst, so I thought that Gilmar will even out - said Dunga.

    - I cheer for including everything goes right with him, you can achieve financial independence. The people here will try to turn around and find a person for the job - said the site bbc sports.

    Due to the short term by closing the window on Monday, the attacker will embark for Europe on Sunday already, in order to perform medical examinations and sign the contract. Gilmar must yield to the coffers of Nautical 2 million dollars.
    En:
    http://www.espbr.com/noti(...)ez-despedida-nautico

    Vertaling Google Translate:
    quote:
    Striker Gilmar stated that he made his farewell to the Nautical
    Manager explained that the club accepted a proposal by European player

    When you leave the field even during the second half, replaced by Ailton, Gilmar confirmed on Saturday, played his last game with the shirt of Nautical. The striker said he asked the coach Dunga to face Atletico-PR in the Afflicted, as a way to say goodbye to fans, the victory by 3 to 0. The attacker must be negotiated with a club in France or the Netherlands. The information is the site GloboEsporte.com.

    - They told me I had to head in Europe, but yesterday I asked Dunga to play. I told him I was available and would like to say goodbye to the Nautical playing at home - Gilmar said the CBN Recife.

    André Campos, leader of the Nautical, Nautical confirmed that accepted the offer of $ 2 million for the negotiation of the attacker. However, he asserts that the transfer of Gilmar happen only if the club concerned to deposit the amount until the next Monday, when closing the window for international transfers.

    - The Gilmar is flight tickets to travel tomorrow. If there is a definition, he travels, but still do not know if it will be for the Netherlands or France. Let's wait until Monday, but the Nautical accepted the proposal. Who come and pay, takes the player. Not have stress - said André Campos.


    [ Bericht 28% gewijzigd door venomsnake op 30-08-2009 06:56:58 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72275252
    quote:
    “Maandag duidelijkheid rond Gilmar”


    Gisteren won Club Náutica met 3-0 van Paranaense waarbij Gilmar een handjevol minuten voor tijd werd gewisseld (de eindstand stond toen al op de borden). Het lijkt erop dat hij afscheid nam van de fans met deze wissel. “Dit kan mijn laatste wedstrijd zijn,” aldus de spits na afloop. Verder zegt hij dat er maandag meer duidelijkheid zal zijn over zijn transfer en telkens weer duikt de naam FC Groningen op. Hij zal vandaag (zondag) in het vliegtuig stappen om op tijd de medische keuring te doorstaan aldus Blog do Torcedor. De spits zal ongeveer een miljoen euro moeten kosten
      zondag 30 augustus 2009 @ 11:07:09 #166
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_72275288
    bron?

    lijkt goed nieuws dus!:D
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_72275322
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 11:07 schreef Runselpink het volgende:
    bron?

    lijkt goed nieuws dus!:D
    op boerenmacht staat ook vanalles
    pi_72275339
    Ik hoop dat er een stuntje in zit vanmiddag, maar ik vrees dat we weer op de plaat gaan.
    Ook ben ik wel benieuwd naar het middenveld. Zal Jans met 2 controlerende middenvelders (Holla - Femi) beginnen? Als je het DVHN moet geloven gaat we vanmiddag met 1 spits spelen.

    Zal het dan zoiets worden?

    -------------------------Luciano-----------------------
    De Roover-----Svejdik-----Granqvist-----Stenman
    ----------------Holla-------------Femi-------------------
    ---VD Laak------------Lovre-------------Zonneveld-
    ------------------------Pedersen------------------------
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72275397
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 11:07 schreef Runselpink het volgende:
    bron?

    lijkt goed nieuws dus!:D
    blog torcedor/boerenmacht
      zondag 30 augustus 2009 @ 11:16:09 #170
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_72275399
    Ik heb er meer vertrouwen in als tegen Ajax, toen voelde je in de Euroborg dat we gewoon weinig kans hadden. PSV is te verslaan, die verdediging zonder Marcellis is echt niet top.

    Mijn voorspelling 1-1.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 30 augustus 2009 @ 11:26:48 #171
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_72275561
    Suc7 vanmiddag. Ondanks jullie offensieve problemen moet PSV te pakken zijn in eigen huis..
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_72275613
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 11:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
    Suc7 vanmiddag. Ondanks jullie offensieve problemen moet PSV te pakken zijn in eigen huis..
    welke offensieve prblemen?

    toch bedankt
      zondag 30 augustus 2009 @ 11:30:23 #173
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_72275622
    Ik vrees dat het niets wordt, maar we zien wel. Aan mijn inzet zal het niet liggen
      zondag 30 augustus 2009 @ 11:36:54 #174
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_72275733
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 11:29 schreef d_b01 het volgende:

    [..]

    welke offensieve prblemen?

    toch bedankt
    Nou, die van de verkoop van Robben aan Bayern (levert jullie nog 6 ton (??) op las ik op VI..)

    Gewoon volhouden, die ontkenningsfase.. Doen ze bij ons ook. Op papier een overschot aan middenvelders, aanvallers, etc., maar door blessures en gebrek aan kwaliteit op 't veld niets voor elkaar kunnen krijgen. Dat wordt nog wat over 2 weken, de lamme tegen de blinde (net als vorig jaar overigens). Beetje jammer dat Nijland c.s. dat lijken te verpesten door in de laatste week nog wat nieuwe spelers vast te (willen) leggen
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      zondag 30 augustus 2009 @ 11:41:11 #175
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72275800
    0-1 lijkt me duidelijk...
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 30 augustus 2009 @ 11:42:57 #176
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72275831
    Kaartje Heerenveen-uit is binnen. Wederom getuige van een 0-punter voor ons.
      zondag 30 augustus 2009 @ 11:47:26 #177
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72275900
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 11:42 schreef Prosac het volgende:
    Kaartje Heerenveen-uit is binnen. Wederom getuige van een 0-punter voor ons.
    Ik ben er ook weer bij.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 30 augustus 2009 @ 11:52:31 #178
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_72275992
    Ik was te laat voor de uitkaarten
    Vorige keren wel bij geweest, maar dat hielp toch niet. Misschien is mijn afwezigheid goed voor een punt
      zondag 30 augustus 2009 @ 11:52:35 #179
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_72275994
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 11:10 schreef venomsnake het volgende:
    Ik hoop dat er een stuntje in zit vanmiddag, maar ik vrees dat we weer op de plaat gaan.
    Ook ben ik wel benieuwd naar het middenveld. Zal Jans met 2 controlerende middenvelders (Holla - Femi) beginnen? Als je het DVHN moet geloven gaat we vanmiddag met 1 spits spelen.

    Zal het dan zoiets worden?

    -------------------------Luciano-----------------------
    De Roover-----Svejdik-----Granqvist-----Stenman
    ----------------Holla-------------Femi-------------------
    ---VD Laak------------Lovre-------------Zonneveld-
    ------------------------Pedersen------------------------
    Eigenlijk wordt het pas interessant dit seizoen als de selectie completer is. Na de wedstrijd tegen Heerenveen zal dat zijn. Als Gilmar niet komt, dan wordt 't pas interessant na de winterstop vrees ik.

    Vanmiddag "gewoon" een nulletje of 3.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_72276119
    Hopelijk kan de opmars weer worden ingezet na een overwinning op PSV, net als in 2005/2006
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 30 augustus 2009 @ 12:30:11 #181
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_72276729
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 00:24 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ja hij speelt mee. Eerste helft was hij vrij onzichtbaar, bovendien raakte hij licht geblesseerd.
    Zijn club staat met 3-0 voor bij rust..


    Hoe hebben die Scandinaviërs ooit zo onze kusten kunnen teisteren toen ze nog Vikingen heetten?
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_72276810
    Hij kon zich ook wat aanstellen natuurlijk, je weer het niet.
    Wat dat betreft is het een echte Suarez, juichen als hij een strafschop versiert en even doorrollen als hij een tikkie krijgt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72277597
    Dit is ook wel een leuk doelpunt tegen Flamengo:

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 30 augustus 2009 @ 13:14:21 #184
    108725 e-wok
    niet mokken, lekker fokken
    pi_72277782
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 00:57 schreef venomsnake het volgende:
    Ik zoek nog een auto.
    Het liefst ook nog getuned voor optimale performance
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 01:25 schreef bof het volgende:
    Kan VV Bedum ook weer nieuwe ballen kopen
    Er stond iets over in dvhn, zaterdagkrant....
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 13:12 schreef detulp050 het volgende:
    Veendam kampioen!
    Forza Veendam!
      zondag 30 augustus 2009 @ 13:18:17 #185
    267824 duracellkonijntje
    Oplaadbare batterij
    pi_72277871
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 11:58 schreef Kerol het volgende:
    Hopelijk kan de opmars weer worden ingezet na een overwinning op PSV, net als in 2005/2006
    Inderdaad, een overwinning op PSV zou een geweldige boost zijn voor het zelfvertrouwen van het team. D'r tegenaan jongens!
    Ignorance is bliss
    pi_72280353
    Die rushes van Granqvist blijven .
    Nu maar hopen dat hij niet vertrekt vlak voor het sluiten van de markt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 30 augustus 2009 @ 15:09:30 #187
    25957 Reddiablo
    Football Manager Researcher NL
    pi_72280847
    weet iemand het shirtnummer al van Enevoldsen?

    ik ben trouwens op zoek naar iemand die mij met Groningen kan assisteren met Football Manager 2010
    gaarne een reactie hier of beter per PM
    Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
    www.3voor12denhaag.nl
    http://www.last.fm/user/Reddiablo
    pi_72281578
    Er komt geen Zuid Amerikaanse speler volgens Eredivisielive. Men is zich nu aan het orienteren op de Nederlandse en Scandinavische markt. Plet wordt onder andere genoemd.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72282902
    2 assists van Dzsudzsák ook goed?
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_72283028
    Tja....
    2 punten uit 5 wedstrijden.

    Aanvallend weer onmachtig. Koc en Matavz komen gewoon nog tekort voor dit niveau.
    Op die bal op de paal en dat schot van Holla na geen echte kans gehad.

    PSV verdiend gewonnen op basis van de 2e helft.
    Al had Lazovic rood moeten hebben in de eerste helft.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72283465
    De slogan "er gaat niets boven groningen" kunnen jullie ook aanpassen nu
      zondag 30 augustus 2009 @ 16:59:36 #192
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_72284051
    Redelijk goed gespeeld, al was de tweede helft beduidend minder. Koc en Lovre komen echt tekort op dit moment. Pluspunten was die Leandro, Luciano en Holla.

    En het PSV-publiek Hele wedstrijd je niet laten horen, een beetje zingen na de goal en dan het thuispubliek uitmaken voor Ajaxpubliek

    Maar goed. Ik zag lichtpuntjes in het vertoonde spel
      zondag 30 augustus 2009 @ 17:05:03 #193
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72284259
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 16:59 schreef detulp050 het volgende:


    En het PSV-publiek Hele wedstrijd je niet laten horen, een beetje zingen na de goal en dan het thuispubliek uitmaken voor Ajaxpubliek
    En ook nog niet eens een half uitvak vol krijgen als topclub.

    Eerste helft was goed, een kansje voor PSV die Luciano er goed uit haalt. Verder dicteerden wij het spel en dat was gezien het gefrustreerde spel van PSV ook wel te zien. Wat een kaarten.
    Waarom Zonneveld eruit ging, ik hoop een -lichte- blessure, want op deze speelwijze hadden we het allemaal goed onder controle.
    2e helft geef je meer ruimte weg, maar gaat het ook nog redelijk en potjandorie, 5 minuten nadat de kopbal van Stenman via de binnenkant paal er weer uit gaat, laat Granqvist Koevermans lopen en is het 0-1.

    Ik wou dat wij zo effectief waren.
    Hoewel er op basis van de 2e helft niet zo heel veel af te dingen valt op de 0-2, had ik een gelijkspel wat rechtvaardiger gevonden.
    pi_72284435
    Tot die 0-1 ging het naar omstandigheden nog vrij aardig, daarna was het helaas weer zoals in de voorgaande weken. Daarnaast vond ik die wissel van Jans, Koc voor Pedersen, werkelijk onbegrijpelijk.
    pi_72284524
    Zonneveld kwam na rust met een bult ijs op z'n enkel in de dug-out zitten....
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
      zondag 30 augustus 2009 @ 17:17:06 #196
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72284684
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 17:12 schreef dndiek het volgende:
    Zonneveld kwam na rust met een bult ijs op z'n enkel in de dug-out zitten....
    Ah, zonde.. want PSV kreeg er wel iets meer ruimte door.


    Wel dom om in de laatste 15 minuten steeds weer hoge ballen op Koç te blijven spelen.
      zondag 30 augustus 2009 @ 17:17:07 #197
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_72284685
    groningen mist offensieve kracht, dat is duidelijk merkbaar.
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_72284752
    FC Groningen wil nu Barak Itzhaki

    pi_72284780
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 17:19 schreef Gruning3r het volgende:
    FC Groningen wil nu Barak Itzhaki

    JODUHHHH

    Wat een gedoe joh.. Alle Braziliaanse media melden dat die Gilmar deze kant op komt, maar nu ineens gaat het om die jeud.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 30 augustus 2009 @ 17:21:53 #200
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72284845
    17e.. een keer iets anders.
      zondag 30 augustus 2009 @ 17:42:23 #201
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_72285532
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 17:21 schreef Prosac het volgende:
    17e.. een keer iets anders.
    Mooi affiche voor de 12e, degradatieduel SCH - FCG
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      zondag 30 augustus 2009 @ 17:46:03 #202
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72285666
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 17:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

    [..]

    Mooi affiche voor de 12e, degradatieduel SCH - FCG
    Nacompetitie-schap van het Noorden.
      zondag 30 augustus 2009 @ 17:47:27 #203
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_72285707
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 17:46 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Nacompetitie-schap van het Noorden.
    Ach, gedeelde smart is halve smart, niet?

    Wie weet brengt het ons dichter bij elkaar
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      zondag 30 augustus 2009 @ 17:50:37 #204
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72285808
    Moest vanmiddag in het stadion ook wel lachen toen de tussenstand Feyenoord - Twente (0-1) door kwam. Om mij heen de helft YES en de andere helft KUT
    pi_72285890
    Dat vlaggengeweld zag er trouwens enorm fraai uit op tv. Hulde!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 30 augustus 2009 @ 18:06:19 #206
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_72286431
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 16:27 schreef venomsnake het volgende:
    Tja....
    2 punten uit 5 wedstrijden.

    Aanvallend weer onmachtig. Koc en Matavz komen gewoon nog tekort voor dit niveau.
    Op die bal op de paal en dat schot van Holla na geen echte kans gehad.

    PSV verdiend gewonnen op basis van de 2e helft.
    Al had Lazovic rood moeten hebben in de eerste helft.
    't Is wel een loodzware seizoenstart hoor. En met een ploeg die onmachtig is, moet je niets verwachten. Volgende week naar Heerenveen en dan is het 2 uit 6... maar dan zijn er hopelijk ook versterkingen gearriveerd.

    't Is overigens maar de vraag wat twee man voor verandering kunnen brengen...
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_72286520
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 18:06 schreef Karrs het volgende:

    [..]

    't Is overigens maar de vraag wat twee man voor verandering kunnen brengen...
    Mwah, ligt eraan..

    Zelfs één speler kan soms een heleboel verandering brengen. Haal Suarez er maar eens uit bij Ajax, blijft er helemaal niets meer van over.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 30 augustus 2009 @ 18:13:21 #208
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_72286654
    Ik vond 't een 'leuke' middag, behalve die 2 goals.

    1e slecht verdedigd, 2e ... tja, fantastisch doelpunt.

    FC heeft prima gespeeld, sfeer vond ik ook prima. Gewoon pech gehad, valt die van Holla/Stenman binnen dan win je.

    Tegen Heerenveen winnen we
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_72286718
    quote:
    FC Groningen wil nog een spits

    FC Groningen probeert nog voor het sluiten van het transferwindow, dinsdag om 18.00 uur, de komst van een nieuwe spits af te ronden. Er is een concrete kandidaat. "De speler in kwestie wil graag, maar zijn club wil hem nog niet laten gaan voor het bedrag dat wij bieden", aldus directeur Hans Nijland.

    Nijland spreekt tegen dat het om de Braziliaan Gilmar gaat. "Op internet staat dat inderdaad, maar daar klopt niets van." Wanneer FC Groningen niet met de werkgever van de beoogde aanwinst tot overeenstemming komt, zal er geen andere spits worden aangetrokken, aldus Nijland.

    Gezinsbode
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 30 augustus 2009 @ 20:00:41 #210
    108725 e-wok
    niet mokken, lekker fokken
    pi_72290234
    Die vlaggen op tv zagen er idd mooi uit

    Het viel me wel op (uit de samenvatting zonet) dat Luciano veel ballen pas in tweede instantie kon pakken, dat doet ie anders nooit...
    pi_72290277
    Koop koevermans gewoon.
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      zondag 30 augustus 2009 @ 20:02:15 #212
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72290282
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 20:00 schreef e-wok het volgende:


    Het viel me wel op (uit de samenvatting zonet) dat Luciano veel ballen pas in tweede instantie kon pakken, dat doet ie anders nooit...
    Euh.. dat is typisch Luciano bij harde zwabber balletjes.
      zondag 30 augustus 2009 @ 20:02:29 #213
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72290293
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 20:02 schreef Noshiba het volgende:
    Koop koevermans gewoon.
    Never gonna happen
    pi_72290323
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 20:02 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Never gonna happen
    Mwah, denk dat er opzich wel een kans inzit hoor. Gewoon goed betalen van de miljoenen die jullie van ons hebben gekregen.
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      zondag 30 augustus 2009 @ 20:06:33 #215
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72290443
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 20:03 schreef Noshiba het volgende:

    [..]

    Mwah, denk dat er opzich wel een kans inzit hoor. Gewoon goed betalen van de miljoenen die jullie van ons hebben gekregen.
    We gaan geen transfergelden besteden aan loon. Dan teer je veel te snel in op je vermogen. Verder denk ik niet dat Koevermans nog mag vertrekken bij PSV. Die maakt ze kampioen dit jaar.
    pi_72290807
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 20:06 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    We gaan geen transfergelden besteden aan loon. Dan teer je veel te snel in op je vermogen. Verder denk ik niet dat Koevermans nog mag vertrekken bij PSV. Die maakt ze kampioen dit jaar.
    Waar gaat het geld dan heen? Ik heb nog geen intressante dingen gedaan zien worden met ons geld.

    Helaas maakt ie ze wel kamioen dit jaar ja.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      zondag 30 augustus 2009 @ 20:17:34 #217
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72290855
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 20:16 schreef Noshiba het volgende:

    [..]

    Waar gaat het geld dan heen? Ik heb nog geen intressante dingen gedaan zien worden met ons geld.

    Helaas maakt ie ze wel kamioen dit jaar ja.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Jij bent HSV'er?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 30 augustus 2009 @ 20:21:24 #218
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72290994
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 20:16 schreef Noshiba het volgende:

    [..]

    Waar gaat het geld dan heen? Ik heb nog geen intressante dingen gedaan zien worden met ons geld.

    Helaas maakt ie ze wel kamioen dit jaar ja.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    De Roover, Powel, Matavz, Granqvist en Luciano onder andere.. en extra zitplaatsen.
    pi_72291017
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 20:17 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Jij bent HSV'er?
    Mag ik hier wat uitleg bij..
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      zondag 30 augustus 2009 @ 20:22:45 #220
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72291051
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 20:21 schreef Noshiba het volgende:

    [..]

    Mag ik hier wat uitleg bij..
    "ons geld"

    Onze meest recente verkoop is toch echt Berg geweest.
      zondag 30 augustus 2009 @ 20:22:46 #221
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72291053
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 20:21 schreef Noshiba het volgende:

    [..]

    Mag ik hier wat uitleg bij..
    Jij hebt het over de miljoenen die we hebben ontvangen en het enige transfergeld wat wij recentelijk hebben ontvangen komt uit Hamburg.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72291153
    Daarvoor hebben jullie heus wel wat miljoentjes van ons gehad en ik had geen idee wat daar mee gebeurt is. Maar toen kwam opeens een ingeving dat jullie na FCG-ajax nieuwe stoeltjes nodig hadden, daar zal wel een groot deel heen gegaan zijn.
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      zondag 30 augustus 2009 @ 20:30:03 #223
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72291276
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 20:26 schreef Noshiba het volgende:
    Daarvoor hebben jullie heus wel wat miljoentjes van ons gehad en ik had geen idee wat daar mee gebeurt is. Maar toen kwam opeens een ingeving dat jullie na FCG-ajax nieuwe stoeltjes nodig hadden, daar zal wel een groot deel heen gegaan zijn.
    Marcus Berg en Ol'Femert waren redelijk dure aankopen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72291322
    Ben benieuwd welke spits er komt
      zondag 30 augustus 2009 @ 20:32:38 #225
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72291350
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 20:30 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Marcus Berg en Ol'Femert waren redelijk dure aankopen.
    Berg zou komen om naast Suarez te spelen. Hij is niet van de Ajax miljoenen gekocht. Femi weer wel, van de Lindgren miljoentjes.
      zondag 30 augustus 2009 @ 20:35:53 #226
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72291433
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 20:32 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Berg zou komen om naast Suarez te spelen. Hij is niet van de Ajax miljoenen gekocht. Femi weer wel, van de Lindgren miljoentjes.
    Berg kwam toch pas nadat Suarez verkocht was?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 30 augustus 2009 @ 20:36:38 #227
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72291453
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 20:35 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Berg kwam toch pas nadat Suarez verkocht was?
    Was men al mee bezig, zou komen, of Suarez nou verkocht zou worden of niet. Matavz kwam omdat Suarez ging.
      zondag 30 augustus 2009 @ 20:38:22 #228
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72291485
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 20:36 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Was men al mee bezig, zou komen, of Suarez nou verkocht zou worden of niet. Matavz kwam omdat Suarez ging.
    Ok, ik kon me al niet herinneren dat Berg en Suarez samen gespeeld hadden.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 30 augustus 2009 @ 20:45:29 #229
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72291686
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 20:38 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Ok, ik kon me al niet herinneren dat Berg en Suarez samen gespeeld hadden.
    Wat een duo zou dat zijn geweest.
    pi_72292135
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 20:45 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Wat een duo zou dat zijn geweest.
    echt he
      zondag 30 augustus 2009 @ 21:06:50 #231
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_72292288
    Kunnen jullie Nijland niet terughuren?
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      zondag 30 augustus 2009 @ 21:09:40 #232
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_72292387
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 21:06 schreef Damzkieee het volgende:
    Kunnen jullie Nijland niet terughuren?
    Theoretisch.....
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_72298656
    Een bericht op het fcgforum

  • Enevoldsen: Groningen een springplank
    30/08-2009 16:43 | Gepost door: Morten Espersen | Foto: Sportsagency.dk
    Thomas Enevoldsen wil graag een grotere club na Groningen.

    Thomas Enevoldsen verschoven zaterdag van AaB naar Groningen, en het beviel hem aan, maar het moet niet worden gezien als laatste club Dane's in het buitenland.

    - Groningen is een club die net onder de top van de Nederlandse competitie, en is gekend voor de ontwikkeling van jonge spelers en ze vervolgens te verkopen, en ik hoop dat het ook zal gebeuren met mij. Club ambities past ook goed met mijn eigen en ik zie de verschuiving als een springplank naar een grotere club, zegt Enevoldsen naar eerste kunstenaar.

    Thomas Enevoldsen heeft eerder zeer positief gesproken over een verhuizing naar Engeland.
  • pi_72302039
    Soren Larsen en Morten Nordstrand staan in de belangstelling van de FC volgens de volgende site:
    http://politiken.dk/sport/fodbold/article778508.ece

    Vertaling google translate:
    quote:
    Groningen has a crush on Soren Larsen

    Both Soren Larsen and Morten Nordstrand are subjects for the rich Dutch club alllerede has two Danes in the team.

    World Cup team's top scorer, Soren Larsen has returned from his French club Toulouse and ready to enlist in Morten Olsen in training camp in Elsinore today.

    But maybe being the attacker with 11 goals in 15 internationals have to spend time arranging a klubskifte the last minute. Summer transfer window shut at midnight.

    In the past few days, Soren Larsen's advisers were in contact with several clubs where he can be rented out for the whole season and therefore more confident to get playing time and plenty of martial arts than he can get in Toulouse.

    A sale will delight coach
    Coach Morten Olsen will greet it with great satisfaction, if Soren Larsen will be playing first team football - and Larsen himself is very concerned that something must be done now.

    READ ARTICLE Larsen rejoice in Olsen's reward

    It is, according to Politiken information, primarily the Dutch club FC Groningen, who have shown great interest in the Soren Larsen.

    Larsen scored on a reserve team
    Dutch had an envoy to France yesterday to follow Soren Larsen in a reserve team match where he got on the scoring list.

    FC Groningen coach, Ron Jans is a great admirer of the Danish players. Last year brought the club Everton FC striker Nicklas Pedersen, former Herfolge, the Netherlands, and on Saturday wrote AaB-midfielder Thomas Enevoldsen contract with FC Groningen.

    AaB have received over 9 million kroner for Enevoldsen.

    80 million. DKK transfer receipts
    FC Groningen is one of the clubs in the Dutch Eredivisie, which has a lot of money to invest in new players. Last summer sold Mon Swede Marcus Berg for Hamburger SV for about 75 million pounds.

    And FC Groningen are also now 5 million dollars because Arjen Robben is the shift from Real Madrid to Bayern Munich. He has previously played three years in Groningen.

    FC Groningen has urgent need for attackers. The club is located below the bottom of the best Dutch series and was yesterday held by PSV Eindhoven.

    Nordstrand is also an opportunity
    Politiken learns that FC Groningen also has 'eyeing' at FC Copenhagen striker Morten Nordstrand.

    When asked last night in the park to-FCK sporting director Carsten V. Jensen, the club is ready to sell Nordstrand now, the answer was: 'No comment'.

    Morten Nordstrand has over a long period, most sitting on the bench with FCK.

    Others are interested in Soren Larsen
    Soren Larsen for the day today can be hectic and busy, if FC Groningen are ready to meet his financial demands to a rental agreement.

    Groningen and was back out, another Dutch club or a club in the Bundesliga in Germany, reaching to bid into.

    FC Twente, where Kenneth Perez plays, is also thought to have shown interest in the man who scores more often for Denmark.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 31 augustus 2009 @ 09:05:02 #235
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72302063
    Gisteren op de tribune kwam iemand met het antwoord op de vraag waarom Enevoldsen zaterdag bij het ondertekenen van zijn contract (was in Groningen) niet aan de pers gepresenteerd is.
    "naar het schijnt" omdat ze hem samen met een ander tegelijk willen presenteren..
    pi_72302494
    Ik heb zo'n voorgevoel dat het die Nordstrand gaat worden. Er waren al geruchten over, en nu staat het ook nog in de Deense media.. Kunnen ze die twee Denen mooi samen presenteren straks inderdaad.

    Eerst een elftal vol Zweden, nu allemaal Denen.
    Volgend jaar gaan we voor de Noren .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72302587
    Of Larsen, Enevoldsen en Nordstrand
    Ik vind het allemaal wel best, dat geld op de bank zie ik toch niet als in het stadion zit
    pi_72302808
    Bij die Soren Larsen zou het om een huur gaan. Die vent is topscorer van het Deense nationale elftal.
    Het zou wat zijn als ze beiden komen, maar dat lijkt me sterk.
    Ik ben al blij als er één komt, en dan het liefst Nordstrand.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 31 augustus 2009 @ 09:54:25 #239
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72302856
    Larsen is toch die ex-Schalke speler?
    Is al wel 28 jaartjes oud, zou dus een speler zijn die misschien hier een Nevland-achtige periode tegemoet gaat.
      maandag 31 augustus 2009 @ 09:56:01 #240
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72302890
    quote:
    Het is de Larsen die in 15 wedstrijden voor Denemarken 11 goals maakte, 27 jaar, stond vorig seizoen onder contract bij Toulouse maar speelde daar weinig en raakte in april zwaar geblesseerd.
    pi_72303042
    [droommodus]


    ------------------------------Luciano---------------------
    --De Roover------Sankoh--------Granqvist--------Stenman
    -------------------------------Femi------------------------------
    ---------Enevoldsen------------------------Sparv------------
    ----------------------------Andersson------------------------
    -----------------Larsen------------------Nordstrand-------

    Bank:
    V. Loo
    vd Laak
    Matavz
    Koc
    Pedersen
    Svejdik
    Zonneveld
    Holla
    Lovre
    Jansen
    Hiariej
    Garcia

    Niet verkeerd

    [/Droommodus]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 31 augustus 2009 @ 10:05:52 #242
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72303074
    Waar hij Sankoh zei zeg ik Svejdik, stop.
    pi_72303211
    En ik zet dan de Joker in bij Van Loo, gewoon omdat het een beetje een joker is

    ------------------------------Luciano---------------------
    --De Roover------Svjedik--------Granqvist--------Stenman
    -------------------------------Femi------------------------------
    ---------Enevoldsen------------------------Sparv------------
    ----------------------------Andersson------------------------
    -----------------Larsen------------------Nordstrand-------

    Dan hebben we twee Nederlandstaligen in de basiself. Luciano en de Roover
    Maar wel een mooie selectie, en ruimte genoeg om te wisselen!
      maandag 31 augustus 2009 @ 10:15:01 #244
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72303235
    Met zo'n elftal gun ik Blawh Garcia dan wel.
    pi_72303251
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 10:15 schreef Prosac het volgende:
    Met zo'n elftal gun ik Blawh Garcia dan wel.
    Ik gun hem Lovre wel.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72303267
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 10:15 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ik gun hem Lovre wel.
    We gaan niet lullig doen! Blawh heeft je niets misdaan!
    pi_72303281
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 10:04 schreef venomsnake het volgende:
    [droommodus]


    ------------------------------Luciano---------------------
    --De Roover------Sankoh--------Granqvist--------Stenman
    -------------------------------Femi------------------------------
    ---------Enevoldsen------------------------Sparv------------
    ----------------------------Andersson------------------------
    -----------------Larsen------------------Nordstrand-------

    Bank:
    V. Loo
    vd Laak
    Matavz
    Koc
    Pedersen
    Svejdik
    Zonneveld
    Holla
    Lovre
    Jansen
    Hiariej
    Garcia

    Niet verkeerd

    [/Droommodus]
    Word goed zoeken naar Nederlandse inbreng op het veld.
    Wind extinguishes a candle and energizes fire
    pi_72303283
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 10:16 schreef detulp050 het volgende:

    [..]

    We gaan niet lullig doen! Blawh heeft je niets misdaan!
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72303364
    quote:
    Hartelijk dank voor uw bestelling. Hieronder staan de tickets die u hebt besteld.
    Datum Tijd Competitie Vak  Rij  Stoel  Prijs per stoel  Ticketbarcode 
    12-09-2009 19:45Omwissel sc Heerenveen-FC GroningenCAR
    12-09-2009 19:45Omwissel sc Heerenveen-FC GroningenCAR
      maandag 31 augustus 2009 @ 10:57:17 #250
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_72304060
    In mijn dromen speelt Holla en niet Femi.
      maandag 31 augustus 2009 @ 12:10:00 #251
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_72305674
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 10:57 schreef Grulez het volgende:
    In mijn dromen speelt Holla en Femi.
      maandag 31 augustus 2009 @ 12:19:53 #252
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72305875
    Femi speelde gisteren meer dan uitstekend. Holla ook niet slecht maar rende op een gegeven moment weer van hot naar her, kramp was dan ook niet verwonderlijk
    pi_72305924
    Holla is voetbaltechnisch wat sterker dan Femi. Maar kan weer beter een man uitschakelen en is wat sneller dan Holla.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 31 augustus 2009 @ 13:19:12 #254
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72307308
    Quote van het FCGForum:
    quote:
    Jans liet vandaag voor de training aan de aanwezige supporters weten dat er vanmiddag een nieuwe spits gepresenteerd gaat worden, en volgens een aanwezige journalist van TV Noord is er om 15.30 uur een persconferentie.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 31 augustus 2009 @ 13:20:28 #255
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72307341
    En dan blijkt om 15:30 dat Jans in Enevoldsen een hangende spits ziet.
      maandag 31 augustus 2009 @ 13:21:56 #256
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72307367
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 13:20 schreef Prosac het volgende:
    En dan blijkt om 15:30 dat Jans in Enevoldsen een hangende spits ziet.
    Nog een quote
    quote:
    Ik was zelf op de training en Jans was trouwens ook bijzonder goed gehumeurd. Hij liet ook weten dat hij vindt dat er met de nieuwe spits, Enevoldsen en straks ook nog Sparv erbij, er weer een heel leuk elftal staat.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 31 augustus 2009 @ 13:22:50 #257
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72307398
    grapje binnen de minuut alweer verpest
      maandag 31 augustus 2009 @ 13:33:01 #258
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_72307693
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 13:22 schreef Prosac het volgende:
    grapje binnen de minuut alweer verpest
    Jammer van zo'n leuk grapje.
      maandag 31 augustus 2009 @ 13:35:17 #259
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72307746
    Is de presentatie van die spits op Nederland 1 of op Nederland 2?
    pi_72308272
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 13:20 schreef Prosac het volgende:
    En dan blijkt om 15:30 dat Jans in Enevoldsen een hangende spits ziet.

    Ik zou er niet eens raar van opkijken.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 31 augustus 2009 @ 13:58:49 #261
    108725 e-wok
    niet mokken, lekker fokken
    pi_72308416
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 13:35 schreef Prosac het volgende:
    Is de presentatie van die spits op Nederland 1 of op Nederland 2?
    eerder rtvnoord
      maandag 31 augustus 2009 @ 14:35:53 #262
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72309439
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 14:35 schreef Prosac het volgende:
    Nog een uurtje
    Ik zet CNN alvast aan voor de live persconferentie .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 31 augustus 2009 @ 14:41:03 #264
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72309525
    Breaking News: FC Krunninguh signs new star striker
      maandag 31 augustus 2009 @ 14:42:36 #265
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_72309561
    Barack Obama bij Groningen! Tijd voor change!!!!
      maandag 31 augustus 2009 @ 14:50:46 #266
    121632 Thomas87
    Democracy is coming!
    pi_72309822
    Spanning!
    Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
    Martin Drent: "Studeren ook!"
    pi_72309992
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 14:41 schreef Prosac het volgende:
    Breaking News: FC Krunninguh signs new star striker
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 31 augustus 2009 @ 14:58:11 #268
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_72310038
      maandag 31 augustus 2009 @ 14:58:31 #269
    121632 Thomas87
    Democracy is coming!
    pi_72310048
    Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
    Martin Drent: "Studeren ook!"
      maandag 31 augustus 2009 @ 14:59:26 #270
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72310101
    quote:
    "FC Groningen bijna rond met spits Nordstrand'
    31 augustus 2009

    FC Groningen lijkt er toch nog in te slagen om een nieuwe spits vast te leggen. De ploeg hoopt vandaag of uiterlijk dinsdag de komst van Morten Nordstrand af te ronden. De 26-jarige spits speelt nu nog voor het Deense FC Kopenhagen.

    Nordstrand, die al acht keer uitkwam voor de nationale ploeg van Denemarken, wordt al geruime tijd in de gaten gehouden door FC Groningen. In 2006 wilde de ploeg hem al overnemen van zijn toenmalige club Lyngby BK, maar Nordstrands koos toen voor FC Nordsjaelland, waar hij de opvolger was van Mads Junker, die naar Vitesse ging. Een jaar later stapte hij voor twee miljoen euro over naar FC Kopenhagen.

    FC Update
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 31 augustus 2009 @ 15:07:41 #272
    121632 Thomas87
    Democracy is coming!
    pi_72310325
    Klinkt goed!
    Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
    Martin Drent: "Studeren ook!"
    pi_72310791
    We wachten likkebaardend af
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_72310795
    http://www.vi.nl/WebTV/We(...)n-voor-FC-Twente.htm

    Die Tukker die vraagt waarom Groningen Denneboom en Hersi niet bij Twente ophaalt. !
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 31 augustus 2009 @ 15:24:29 #275
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72310837
    Als Denneboom komt, dan lever ik mijn seizoenskaart in.
    (houdt vingers gekruisd achter de rug)
      maandag 31 augustus 2009 @ 15:25:10 #276
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72310858
    Hoe heet die Tukker trouwens?
      maandag 31 augustus 2009 @ 15:25:53 #277
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72310873
    Nog vijf minuten!
    pi_72310928
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 15:25 schreef Prosac het volgende:
    Hoe heet die Tukker trouwens?
    Markus Koolwaai oid.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 31 augustus 2009 @ 15:30:51 #279
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72310989
    Ah, valt mee, Tukkervriend van me riep ook constant dat Denneboom en Hersi wel wat voor ons waren.
      maandag 31 augustus 2009 @ 15:33:39 #280
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72311052
    15:30 geweest, kom maar op met die spits.
    pi_72311096
    HOAX
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72311103
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 15:23 schreef venomsnake het volgende:
    http://www.vi.nl/WebTV/We(...)n-voor-FC-Twente.htm

    Die Tukker die vraagt waarom Groningen Denneboom en Hersi niet bij Twente ophaalt. !
    Omdat zij als zij naar Groningen moeten, ook wel met de rest van de spelers in de spelersbus kunnen.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      maandag 31 augustus 2009 @ 15:36:16 #283
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72311178
    Dat FCG forum gaat ook zo traag als dikke stront, enorm druk daar nu
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 31 augustus 2009 @ 15:39:34 #285
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72311224
    Afgekeurd door het medisch team.
    pi_72311251
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 15:39 schreef Prosac het volgende:
    Afgekeurd door het medisch team.
    Zou zo maar kunnen .

    Of er is helemaal geen perconferentie, gewoon een droge grap.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 31 augustus 2009 @ 15:41:32 #287
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72311292
    Ik zit hier als een dolle de homepage te refreshen anders.
    pi_72311339
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 15:41 schreef Prosac het volgende:
    Ik zit hier als een dolle de homepage te refreshen anders.
    Haha, daarom ligt die site plat.
    Al die FC sites liggen bijna oo de kont.

    Maar FCG topic op FOK natuurlijk niet.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72311412
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_72311421
    !
      maandag 31 augustus 2009 @ 15:46:03 #291
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72311443
    Bijna alle FCG users online en meer dan 200 gasten.
    We wachten maar weer af dan.
    pi_72311482
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 15:46 schreef Prosac het volgende:
    Bijna alle FCG users online en meer dan 200 gasten.
    Dat zijn al die amateur journalistjes van sites als V-Bal, Voetbalzone, Soccernews enz enz.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 31 augustus 2009 @ 15:49:17 #293
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_72311539
    Dit kan niet!! CNN heeft het nooit fout.
      maandag 31 augustus 2009 @ 15:50:36 #294
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72311579
    Lekker is dat.. Sollied opgestapt bij Heerenveen, beter bleef hij nog 2 weken. Maar ze willen ten koste van alles winnen van ons blijkbaar.
    pi_72311596
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 15:50 schreef Prosac het volgende:
    Lekker is dat.. Sollied opgestapt bij Heerenveen, beter bleef hij nog 2 weken. Maar ze willen ten koste van alles winnen van ons blijkbaar.
    Hebben wij weer.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 31 augustus 2009 @ 15:52:00 #296
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72311626
    Krijg je zo'n scenario dat de minst scorende club ineens 6x tegen je scoort
      maandag 31 augustus 2009 @ 15:54:40 #297
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_72311708
    FCGForum ligt eruit.
      maandag 31 augustus 2009 @ 15:54:50 #298
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72311718
    FCGForum ligt er nu uit bij mij .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 31 augustus 2009 @ 15:54:53 #299
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_72311722
    100% FC Groningen ligt er uit
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_72311779
    officiele site ook
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72311834
    open al een nieuwe

    als dat niet al gebeurd voordat ik klaarben
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')