abonnement Unibet Coolblue
pi_72109638
Cyberia18 die geen nieuw topic opent.
Die eerste goal van Messi was zeer fraai. Xavi verovert de bal, pass op Zlatan die vervolgens met een mooi passje de bal naar Messi speelt. Messi gaat heel simpel maar zo mooi z'n mannetje voorbij en verschalkt de keeper.
Het ziet er allemaal zo makkelijk uit.
  maandag 24 augustus 2009 @ 13:13:49 #3
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_72109923
Geweldig weer.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_72110285
En nu op naar de 2e prijs van de maand!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72110335
Vond 't jammer dat die kans in de eerste helft van Zlatan er niet inging. Voorzet Messi recht op de borst van Zlatan en dan zo'n spectaculaire halfvolley.. mooie actie

Mooie wedstrijd wel verder.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_72111538
Vergeef het me Rejected.
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Ook hier genoten. Met name van Messi inderdaad, maar ik was ook erg te spreken over Zlatan. Speelde duidelijk in dienst van het team tot mijn grote verbazing. Bewaarde steeds het overzicht, was totaal niet zelfzuchtig en ging alleen voor eigen succes daar waar het echt niet anders kon. Hij verdiende toch wel een doelpuntje.

Maxwell speelde ook uitstekend, zeer beweeglijk en actief (zijn actie die de 3-0 inleidde was geweldig). Wat mij betreft wordt hij de nieuwe linksback. Dani Alves zette de lijn van afgelopen seizoen gewoon vrolijk voort, Yaya idem.

Het doet me echt deugd dat de jongens al de gehele voorbereiding extreem fit ogen en het voetbal in dit stadium al uiterst verzorgd oogt.
Op naar de volgende Super cup.
pi_72111647
Maxwell is echt een verademing ja, itt Abidal.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_72111821
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:31 schreef Tim86 het volgende:
En nu op naar de 2e prijs van de maand!
Zenit moet je wel makkelijk kunnen hebben.
pi_72111890
Genoten, jammer dat Zlatan het net nog niet heeft kunnen vinden maar dat gaat niet lang meer duren.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_72111909
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zenit moet je wel makkelijk kunnen hebben.
Say what?
pi_72112068
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Say what?
Stel je dat daar tegen had moeten spelen, had je moeten kunnen winnen. Tegen Shaktar lukt dat ook wel denk ik.

.
pi_72113830
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_72113847
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Stel je dat daar tegen had moeten spelen, had je moeten kunnen winnen. Tegen Shaktar lukt dat ook wel denk ik.

.
quote:
Shaktar (395-319BC) was the Prime minister of Dhanananda- the last nanda king. He was imprisoned by the king on false accounts but was set free by Chandragupta Maurya, when he captured Magadha in 322 B.C
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:02:19 #14
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_72118563
En toch mis ik eto'o
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_72119790
Zlatan
pi_72119890
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:02 schreef RubenSosa het volgende:
En toch mis ik eto'o
Die is in sommige opzichten beweeglijker dan zlatan al denk ik dat Zlatan minder mogelijkheden nodig heeft om tot scoren te komen. Eto'o was echt koning in missen . Voordeel van Eto 'o was dat hij constant in beweging was en daardoor ruimte maakte voor de rest in het centrum.
pi_72119896
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:02 schreef RubenSosa het volgende:
En toch mis ik eto'o
Ik niet

Al kan Zlatan ook aardig wat kansen verprusten
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:45 schreef Chadi het volgende:

Die is in sommige opzichten beweeglijker dan zlatan al denk ik dat Zlatan minder mogelijkheden nodig heeft om tot scoren te komen. Eto'o was echt koning in missen . Voordeel van Eto 'o was dat hij constant in beweging was en daardoor ruimte maakte voor de rest in het centrum.
QFT, QFT
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 24 augustus 2009 @ 20:06:27 #18
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_72120514
Jammer dat ik de wedstrijd heb gemist. Vrijdag maar eens proberen wel te kijken

TVP eigenlijk
pi_72123439
quote:
Manchester City legt ook verdediger Sylvinho vast
24 augustus 2009

Na Joleon Lescott haalt Manchester City nog een verdediger. De Braziliaan Sylvinho tekende maandag een contract voor één seizoen bij de Engelse club. Hij is afkomstig van FC Barcelona, waarmee hij vorig seizoen de Champions League won. In de finale tegen Manchester United had hij een basisplaats als linksback.

"We hebben uitstekende zaken gedaan door Sylvinho transfervrij binnen te halen", zegt manager Mark Hughes over de komst van de 35-jarige verdediger. "Hij brengt veel ervaring met zich mee en geeft ons defensief meer mogelijkheden."

De Premier League is geen onbekend terrein voor Sylvinho. De verdediger speelde, voor zijn komst naar FC Barcelona, jarenlang voor Arsenal. Mogelijk kan Sylvinho donderdag, in het bekerduel met Crystal Palace, al debuteren voor Man City.

Sylvinho is al de zoveelste speler die deze zomer naar Manchester City komt. Eerder legde de steenrijke club al onder meer Carlos Tevez (Manchester United), Gareth Barry (Arsenal) en de Arsenal-spelers Emmanuel Adebayor en Kolo Toure vast.
Bron
pi_72127260
Hij is wel oud.
pi_72127698
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:14 schreef Rejected het volgende:
Hij is wel oud.
Hij deed het anders prima in de CL finale
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 24 augustus 2009 @ 23:30:12 #22
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_72127726
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:29 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hij deed het anders prima in de CL finale
Maar voor langere tijd zul je er weinig aan hebben.
Gewoon een goede invaller voor 10 wedstrijden in het seizoen ofzo.
pi_72128153
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

Maar voor langere tijd zul je er weinig aan hebben.
Gewoon een goede invaller voor 10 wedstrijden in het seizoen ofzo.
Dat bedoel ik.
pi_72130392
quote:
Barça positief gestemd over komst van Chygrynskiy

25/08/2009 00:02

Dmytro Chygrynskiy maakt waarschijnlijk dan toch de overstap van Shakhtar Donetsk naar Barcelona. De Catalanen zijn optimistisch nu wel succes te hebben.

Shakhtar Donetsk en Chygrynskiy weigerden begin juli in te gaan op de toenadering van Barcelona. Maar de Oekraïners zijn van gedachten veranderd. Aan de vooravond van de ontmoeting om de Europese Supercup zaten Barcelona en Shakhtar weer om de tafel.

'Ze vragen van ons een flinke afkoopsom', vertelde Barcelona-voorzitter Joan Laporta tegen de Catalaanse zender TV3. 'De onderhandelingen zijn gaande. Ik denk dat we een oplossing kunnen vinden.'

Chygrynskiy maakte afgelopen seizoen indruk tijdens Shakhtars succesvolle jacht op de UEFA Cup. De 22-jarige Oekraïner bewees zich als een sterke centrale verdediger.
VI
pi_72132348
Die gast heeft een fantastische pass in de benen. Een balletje over 50 meter op de stropdas is geen probleem.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72137165
Ziet er inderdaad naar uit dat Chygry snel zal komen Piqué-Chrygrynskiy, twee boomlange verdedigers in het centrum voor het komende decennium!
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_72137485
Hoever staat Iniesta eigenlijk? Wanneer raakt die fit?
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_72137552
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:53 schreef Saviola het volgende:
Hoever staat Iniesta eigenlijk? Wanneer raakt die fit?
Hij zou mogelijk vrijdag al op de bank kunnen zitten, maar hij heeft nog niet officieel het groene licht gekregen.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_72143351
Zondag bij Barca - Bilbao geweest. Mooie ervaring . Ietwat stil vond ik het wel, maar dat had ws ook te maken met het feit dat er veel toeristen waren.





Verwend publiek daar

[ Bericht 0% gewijzigd door Fukjoeman op 25-08-2009 16:52:47 ]
pi_72147216
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:57 schreef Fukjoeman het volgende:
Zondag bij Barca - Bilbao geweest. Mooie ervaring . Ietwat stil vond ik het wel, maar dat had ws ook te maken met het feit dat er veel toeristen waren.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Verwend publiek daar
Nice pics man!

Mooi om een keer mee te maken. En 3 puike goals gezien
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_72148218
Laatste keer dat ik geweest ben zat ik haast op een identieke plaats. En het is er idd vrij 'stil' meeste mensen zitten gewoon relaxt en genieten van wat er op het veld gebeurd
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_72148470
Wij zaten toen links bij de cornervlag..ik kon de corners praktisch zelf nemen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72164565
quote:
Valdano wacht nog op donderpreek over Ibrahimovic

Jorge Valdano heeft in een interview met Spaanse persbureau EFE geen blad voor de mond genomen. De algemeen directeur van Real Madrid, niet zeer geliefd bij enkele Nederlanders in de selectie van de Koninklijke, plaatst vraagtekens bij de wijze waarop Barcelona zich aan de buitenwereld presenteert. Ook snapt hij niet waarom er nauwelijks commotie was rond het aantrekken van Zlatan Ibrahimovic.

"Iedere club bepaalt de manier om een imago bij de buitenwereld te creëren", vertelde de voormalig Argentijns wereldkampioen van 1986 en oud-trainer van los Merengues. "Barcelona kijkt vanuit Catalonië vooral naar het binnenland, terwijl Real Madrid vanuit Spanje andere landen probeert aan te spreken. Ik denk niet dat een speler van Real gauw zal zeggen: 'Leve Real Madrid en leve de provincie Madrid.'"

De ruim tweehonderd miljoen euro aan nieuwe spelers zorgden deze zomer in Spanje voor veel amok. Zo liet de bisschop van Barcelona niet na om de hoofdstedelingen te bekritiseren om hun geldverkwisterij. "Maar toen Ibrahimovic werd aangetrokken, hield hij wijselijk zijn mond", countert Valdano. "Het lijkt wel of de kerk boven het regionalisme staat. Ik wacht nog altijd op een donderpreek over Ibrahimovic."

Valdano is ervan overtuigd dat Real Madrid er goed aan heeft gedaan om enkele jaren geleden Gaby Milito niet aan te trekken. De destijds verdediger van Real Zaragoza kwam door een vermeend knieprobleem niet door de medische keuring heen. De Argentijn speelt inmiddels voor Barcelona maar staat al een jaar aan de kant met blessureleed. "Ik kreeg toen veel kritiek over mij heen maar ik heb gelijk gekregen."

Alhoewel Valdano toegaf dat niet Manuel Pellegrini maar Arsène Wenger hoofdkandidaat was om Juande Ramos op te volgen, is hij zeer te spreken over de trainer uit Chili. "Hij is de Spaanse Wenger. Hij is als geen ander op de hoogte van het Spaanse voetbal, en beschikt bovendien over alle eigenschappen om trainer van Real Madrid te mogen zijn." Pellegrini was eerder vijf jaar hoofdtrainer van Villarreal.
BOEHOEEEEE
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72191568
Volgend verschillende spaanse media speelt Chygrynskiy komend seizoen voor Barcelona. Zaterdag zal het officieel bekend worden gemaakt. Het zou gaan om een bedrag van 25 miljoen euro.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72193162
Goede speler, schandalig bedrag.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72193381
Ik ben benieuwd morgen
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:42:29 #37
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_72208388
En we krijgen Edje tegenons
pi_72208614
Samuel terug in Camp Nou .

Loting CL
  • FC Barcelona
  • Inter
  • Dynamo Kiev
  • Debreceni

    -Xavi verkozen tot beste middenvelder van afgelopen jaar
    -Messi gekozen tot beste aanvaller van afgelopen jaar
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72208630
    Prima loting.
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_72208654
    Mooie poule.
    Eto'o even terug at Camp Nou dus.
    I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
      donderdag 27 augustus 2009 @ 18:54:32 #41
    227106 BarbaRob
    Meisjes plagen...
    pi_72208746
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 18:50 schreef _Mike_ het volgende:
    Prima loting.
    Jammer alleen dat ze zover moeten reizen en het koud zal zijn in kiev en moskou
    pi_72208875
    -En Messi ook voetballer van het jaar geworden
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72209348
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 18:58 schreef venomsnake het volgende:
    -En Messi ook voetballer van het jaar geworden

    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!!!
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_72209747
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 18:58 schreef venomsnake het volgende:
    -En Messi ook voetballer van het jaar geworden
    Tja, noem een speler die beter was dan Messi

    Terechte winnaars. Ook voor Xavi, Maldini, Terry en VD Sar
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_72209806
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 19:24 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Tja, noem een speler die beter was dan Messi
    Ik vind het ook de terechte winnaar hoor. Ik vind het gewoon erg leuk dat jongens uit de eigen opleiding deze prijzen pakken.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72210528
    Inter-Barcelona is op papier al een schitterende affiche, maar nu Sammie voor heel even terugkeert in Camp Nou al helemaal.
    pi_72212456
    Wat een toevallig weer. Eto'o tegen Barça en Zlatan + Maxwell tegen Inter .

    Kijk nu al uit naar beide confrontaties.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_72212639
    Barça vs Mourinho + Eto'o

    Dynamo Kiev = kampioen van Ukraine
    Rubin Kazan = kampioen van Rusland

    Word echt niet makkelijk, vooral die uitwedstrijden aan het eind van het jaar in de voormalige Sovjet-Unie.


    Athletic Bilbao-Barcelona op 21 november
    Barcelona-Inter op 24 november (Madrid kan thuis rustig aan doen tegen FC Zürich)
    Barcelona-Madrid op 29 november

    Word een zeer zware week!
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_72212665
    Wie maakt een betere indruk op jullie: Maxwell of Abidal?
    pi_72216092
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 20:58 schreef buddyb het volgende:
    Wie maakt een betere indruk op jullie: Maxwell of Abidal?
    Nog te vroeg om te zeggen.

    Potentieel gezien is Maxwell vooral aanvallend beter, maar dat moet maar blijken.
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_72220295
    Ik vond Maxwell echt beter in de wedstrijden die ik tot nu toe van hem gezien hebt
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_72221799
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72222786
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 19:24 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Tja, noem een speler die beter was dan Messi

    Terechte winnaars. Ook voor Xavi, Maldini, Terry en VD Sar
    Xavi had naar mijn mening moeten winnen. Die man heeft panoramaview, hij ziet alles! Ik geniet veel meer van zijn passes dan de dribbels van Messi.
    Ik vond dat Vidic de prijs voor bvvhj had moeten winnen.
    pi_72247237
    Wheeeeee gewonnen .

    Heerlijke assist van Messi, en erg leuk dat Pedro hem af maakt.

    Matige wedstrijd verder, maar who fucking cares!!


    Met dank aan Weebl!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72247250
    En dat is prijs nummer 5 van het kalenderjaar 2009
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_72247266
    En dat is vijf!
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_72247289
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 23:20 schreef venomsnake het volgende:
    Wheeeeee gewonnen .

    Heerlijke assist van Messi, en erg leuk dat Pedro hem af maakt.

    Matige wedstrijd verder, maar who fucking cares!!
    Die jongen komt er wel

    Pedro

    Inderdaad matige wedstrijd. We missen Iniesta. En Xavi mist hem ook
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_72247333


    Doe die maar, die andere bevat een foutje

    edit: weer een fout aangepast

    [ Bericht 12% gewijzigd door WeebI op 28-08-2009 23:29:49 ]
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_72247398
    2 down, 4 to go
    Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
    pi_72247421
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef WeebI het volgende:
    [ afbeelding ]

    Doe die maar, die andere bevat een foutje
    Netjes weer Weebl

    Is het ook mogelijk dat je aan toeschouwers aantallen kan komen? Zal wel een leuke extra feature zijn
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_72247456
    Oh shit ik zie nu dat ik zelfs de stats vergeten ben
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_72247580
    De wereldbeker zou nog een passende afsluiting zijn op een sensationeel 2009.
    pi_72247604
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 23:26 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Netjes weer Weebl

    Is het ook mogelijk dat je aan toeschouwers aantallen kan komen? Zal wel een leuke extra feature zijn
    Wat is daar zo boeiend aan dan? Meeste wedstrijden waar ik deze dingen van maak zijn grote duels waar de stadions gewoon nagenoeg uitverkocht zijn, dus dan zoek je gewoon even de capaciteit van de stadions op
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_72247786
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
    De wereldbeker zou nog een passende afsluiting zijn op een sensationeel 2009.
    En dan aan het eind van het seizoen nog een keer de treble, dan kan dit team "El Barça de les Sis Copes!" worden gedoopt
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_72247797
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
    De wereldbeker zou nog een passende afsluiting zijn op een sensationeel 2009.
    Enige prijs wat er nog valt te behalen in 2009

    Als ook nog de wereldbeker wordt gewonnen, is er volgens mij geen club in de wereld die ooit hetzelfde gepresteerd heeft om alles te winnen wat er te winnen valt, zowel nationaal als internationaal.

    Was Ajax in '95 bijna gelukt. Ware het niet dat ze voor de nationale beker door Feyenoord uit het toernooi werd geknikkerd.
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_72247816
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 23:31 schreef WeebI het volgende:

    [..]

    Wat is daar zo boeiend aan dan? Meeste wedstrijden waar ik deze dingen van maak zijn grote duels waar de stadions gewoon nagenoeg uitverkocht zijn, dus dan zoek je gewoon even de capaciteit van de stadions op
    Ik vindt het wel boeiend, maar jij maakt ze
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_72248617
    Nog niet echt in vorm Barcelona.

    Kun je zien, dat de competitie nog niet is begonnen in Spanje.
    pi_72248715
    Waar is Iniesta?
    " tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
    pi_72248727
    Gebleseerd.
    pi_72249105
    Prijs is binnen, maar vraag niet hoe..
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_72249265




    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72249466
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 00:30 schreef Tim86 het volgende:
    Prijs is binnen, maar vraag niet hoe..
    Wat wil je op zon knollenveld !
    pi_72249699


    Heerlijke pass ook van Messi.

    En Pedro, de volgende goudmijntje uit eigen jeugd.
    pi_72249774
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 00:50 schreef Fukjoeman het volgende:

    [..]

    Wat wil je op zon knollenveld !
    Het was wel groen
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_72249792
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 01:04 schreef Tim86 het volgende:

    [..]

    Het was wel groen
    Geverfd .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72249827
    Hoorde ik dat goed trouwens? Guddy keert definitief terug naar Engeland?

    Het aantal speelminuten wat hij afgelopen seizoen kreeg toebedeeld was marginaal natuurlijk en dat zal dit seizoen niet anders zijn vrees ik. Enigszins wel spijtig. Blijf het een goede voetballer vinden, en zeker een fantastische prof.
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 03:07:55 #77
    111382 Ofyles2
    Bestemming: onbekend
    pi_72250967
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
    En dat is prijs nummer 5 van het kalenderjaar 2009
    Echt ongelooflijk wat dit team allemaal voor elkaar krijgt.
    pi_72253790




    [ Bericht 31% gewijzigd door venomsnake op 29-08-2009 11:37:02 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72253972
    AD meldt nog dat Barca Robben toch wel serieus benaderd heeft .
    pi_72254826
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 00:39 schreef venomsnake het volgende:


    Zou Srna Messi's zus een hoer hebben genoemd?
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_72267355
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 12:18 schreef WeebI het volgende:


    Zou Srna Messi's zus een hoer hebben genoemd?
    .

    Ik zit nu naar Ac Milan - Inter te kijken. Maar damn wat gaan we Eto'o missen. .
    Nu al de beste man op het veld bij Inter. Zo snel, slim en gevaarlijk.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72301739
    quote:
    Barcelona rondt vertrek Gudjohnsen en Henrique af


    Eidur Gudjohnsen en Henrique lijken de volgende spelers te zullen zijn die Barcelona verlaten. Het tweetal was zondag niet op de training aanwezig in afwachting van de afronding van hun transfers naar respectievelijk AS Monaco en Racing Santander. Bij de IJslander is er sprake van een verkoop, Henrique zal opnieuw worden verhuurd.

    Voor Gudjohnsen ligt er in het prinsdom een tweejarig contract klaar. De aanvaller werd gehaald als opvolger van Henrik Larsson maar wist zich in aanvallend opzicht niet te onderscheiden. Vorig seizoen werd hij door Josep Guardiola op het middenrif geposteerd. De dertigjarige Gudjohnsen genoot ook interesse van West Ham United.

    Henrique werd een jaar geleden overgenomen van Palmeiras en direct uitgeleend aan Bayer Leverkusen. Barcelona staat erop dat de 22-jarige verdediger ervaring gaat opdoen in de Primera División. Door de aanstaande komst van de Oekraïer Dmytro Chygrynskiy is er ook dit jaargang geen plaats voor de Braziliaan in Barcelona.






    [ Bericht 18% gewijzigd door venomsnake op 31-08-2009 08:44:55 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72304574
    Maakt Chyhrynskiy vanavond zijn debuut?
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
      maandag 31 augustus 2009 @ 11:47:08 #84
    227106 BarbaRob
    Meisjes plagen...
    pi_72305140
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 11:23 schreef WeebI het volgende:
    Maakt Chyhrynskiy vanavond zijn debuut?
    Nee nee, hij moet nog medisch gekeurd worden.
    Zal de volgende wedstrijd dus waarschijnlijk zijn.
    pi_72306195
    Messi is er ook niet bij vanavond, die bereidt zich voor op het duel tussen Argentinie en Brazilie.
    Iniesta is nog geblesseerd.

    Pedro start waarschijnlijk in de basis
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72306312
    Damn.. hij lijkt qua uiterlijk zo verschrikkelijk niet bij Barcelona te passen die Chygrynskiy, geweldig. Sowieso zou je niet zeggen dat het een voetballer is.

    Puyol heeft een waardig tegenstander gekregen.
    pi_72306637
    Hoe moet een typische Barcelona speler er wel uitzien dan, Prosac?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72306731
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 12:49 schreef venomsnake het volgende:
    Hoe moet een typische Barcelona speler er wel uitzien dan, Prosac?
    Niet zo.
    Beetje van die rich and famous mooiboy types, maar dan zonder de rapper-arrogantie. nette jongens.

    (jezus, waar hebben we het hier over, als ie maar kan voetballen en voorkomen dat Real kampioen wordt )
    pi_72306903
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 12:53 schreef Prosac het volgende:

    Beetje van die rich and famous mooiboy types, maar dan zonder de rapper-arrogantie. nette jongens.






    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_72307014
    Bij Real moeten ze dan weer enige arrogantie hebben en niet al te netjes zijn. Vol van zichzelf en het team is niet altijd even belangrijk. Met bijvoorbeeld een Beckham (vreemd gaan) en Ronaldo (oogt arrogant en jankerd op het veld) kwam en komt dat wel goed.
    pi_72307161
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 12:53 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Niet zo.
    Beetje van die rich and famous mooiboy types, maar dan zonder de rapper-arrogantie. nette jongens.

    (jezus, waar hebben we het hier over, als ie maar kan voetballen en voorkomen dat Real kampioen wordt )
    Je bent in de war met Real..

    Barcelona






    Xavi woont nog bij zijn ouders thuis


    Real Madrid:









    Etc...

    Oh, weebs was me al voor.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72307244
    Vooruit, de verdedigers van Barca zijn wel allemaal gedrochten.
    pi_72308247
    In ieder geval is de nieuwe kapsel van Pique echt niks. Staat totaal niet bij hem.
    I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
    pi_72309326
    Zin in vanavond.

    Het wordt langzamerhand wel tijd dat Zlatan eens het net weet te vinden.
      maandag 31 augustus 2009 @ 15:02:48 #95
    227106 BarbaRob
    Meisjes plagen...
    pi_72310177
    Wat is het hier voor gaymeeting opeens zeg. Praat even over het voetbal in plaats van hoe lekker de spelers er wel niet uitzien
    pi_72310465
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 12:37 schreef Prosac het volgende:
    Damn.. hij lijkt qua uiterlijk zo verschrikkelijk niet bij Barcelona te passen die Chygrynskiy, geweldig. Sowieso zou je niet zeggen dat het een voetballer is.

    Puyol heeft een waardig tegenstander gekregen.
    De ene gaat, de ander komt



    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_72315161
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72318769
    Ben erg benieuwd vanavond. Is er al enig idee of Iniesta (snel) terugkeert?

    Hopelijk kan Zlatan er vanavond eentje inprikken, maar laten we eerst maar winnen. Vind het maar niets dat we vrijdag nog hebben gespeeld en drie dagen later weer voor de competitie.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_72320702
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 19:57 schreef RayMania het volgende:
    Ben erg benieuwd vanavond. Is er al enig idee of Iniesta (snel) terugkeert?
    Hij heeft een speirblessure aan zijn bovenbeen. Was niet al te ernstig las ik een week geleden op Sport. Dus ik denk niet dat hij er nog weken uit ligt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72320875
    Ben benieuwd, ik ga het zeker zien
      maandag 31 augustus 2009 @ 21:09:21 #101
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_72321522
    Geen Messi dan wordt het alleen de 2de helft kijken
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_72322241
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 21:09 schreef Dos37 het volgende:
    Geen Messi dan wordt het alleen de 2de helft kijken
    Dus je kijkt alleen Barcelona als Messi mee voetbalt?
    pi_72322494
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef Edwinuss het volgende:

    [..]

    Dus je kijkt alleen Barcelona als Messi mee voetbalt?
    Nee, want anders kijkt ie ook niet naar de 2e helft.
    pi_72322812
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Nee, want anders kijkt ie ook niet naar de 2e helft.
      maandag 31 augustus 2009 @ 21:55:36 #105
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_72323559
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef Edwinuss het volgende:

    [..]

    Dus je kijkt alleen Barcelona als Messi mee voetbalt?
    scheelt wel een slok op een borrel.

    Barca zonder Messi is als GTST zonder ludo
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      maandag 31 augustus 2009 @ 21:56:42 #106
    227106 BarbaRob
    Meisjes plagen...
    pi_72323610
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 21:55 schreef Dos37 het volgende:

    [..]

    scheelt wel een slok op een borrel.

    Barca zonder Messi is als GTST zonder ludo
    Haha

    Mooie vergelijking, en het klopt wel een beetje
    pi_72324820
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 21:56 schreef BarbaRob het volgende:

    [..]

    Haha

    Mooie vergelijking, en het klopt wel een beetje
    Inderdaad, want GTST is altijd kut, met of zonder Ludo
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_72325200
    Puyol vaak geblesseerd zegt die gast
    pi_72325633
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 21:55 schreef Dos37 het volgende:

    [..]

    scheelt wel een slok op een borrel.

    Barca zonder Messi is als GTST zonder ludo
      maandag 31 augustus 2009 @ 23:15:38 #110
    227106 BarbaRob
    Meisjes plagen...
    pi_72327226
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 22:24 schreef WeebI het volgende:

    [..]

    Inderdaad, want GTST is altijd kut, met of zonder Ludo
    stiekem is het wel grappig
    pi_72328196
    3-0 hopsakee
    lekker faxen heel de dag echt genot
      maandag 31 augustus 2009 @ 23:54:25 #112
    227106 BarbaRob
    Meisjes plagen...
    pi_72328437
    En eerste goal voor Zlatan
    pi_72328470
    3-0 winst

    Matige wedstrijd verder.
    Bojan en Maxwell geblesseerd geraakt, hopen dat het meevalt.

    Verder speelde Zlatan echt niet goed, gelukkig nog wel een goal gemaakt wat dan weer goed voor zijn vertrouwen moet zijn.

    Maar de beste man op het veld was Pedro vandaag in mijn ogen.

    3 punten
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 31 augustus 2009 @ 23:59:47 #114
    212634 Ron.Burgundy
    Milk was a bad choice
    pi_72328602
    Pedro erg sterk. Dani Alves zeer zwak. Zlatan stond helemaal vast.
    You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
    pi_72328786
    Pedro speelde inderdaad sterk. Die jongen blijft zich goed ontwikkelen.
    pi_72328907
    Ajax, That '70s Show, Arsenal
    pi_72333730
    quote:
    Barcelona enkele weken zonder Maxwell en Krkic

    Barcelona heeft een wrang gevoel overgehouden aan de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen. In de met 3-0 gewonnen thuiswedstrijd tegen Sporting Gijón haakten Maxwell en Bojan Krkic, die de 1-0 voor zijn rekening had genomen, in de tweede helft geblesseerd af. Het tweetal moet daardoor enkele weken aan de kant blijven.

    Krkic kampt met een spierscheuring in zijn linkerkuit, zo meldt Barcelona dinsdag via de officiële kanalen. De medische staf verwacht dat de negentienjarige aanvaller circa drie weken niet inzetbaar zal zijn. Dat houdt in dat Krkic de wedstrijden tegen Getafe, Atlético Madrid en Internazionale (Champions League) moet laten schieten.

    Maxwell, die maandagavond in het Camp Nou zijn officiële debuut maakte, staat minder lang aan de kant. Een dijbeenblessure houdt de deze zomer van Internazionale overgenomen linkerverdediger maximaal twee weken aan de kant. In de Spaanse en Europese Super Cup gaf Josep Guardiola de voorkeur aan Eric Abidal.
    Zucht.....
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 1 september 2009 @ 10:29:13 #118
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_72333995
    Zonde.
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
      dinsdag 1 september 2009 @ 10:36:08 #119
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72334162
    Jammer, wel mooi dat Zlatan gescoord heeft, nu komt hij los. Mark my words.
    pi_72334500
    Jammer van die blessures, vooral omdat Bojan toch wel aardig bezig is en z'n goaltjes mee pikt.

    Hoe gaat het met Marquez trouwens, kan hij al weer mee trainen?

    [ Bericht 28% gewijzigd door ROFLOL op 01-09-2009 11:02:17 ]
    I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
    pi_72371696
    quote:
    Robben: Barcelona wilde me ook

    AMSTERDAM - Arjen Robben onthult vanavond in een uitzending van FC Groningen TV op Eredivisie Live dat ook Barcelona belangstelling voor hem had. "Er was interesse. Ik denk alleen dat het onmogelijk was geweest", verklaart de nieuwe aanwinst van Bayern München. "Ik ben bang dat Real Madrid me nooit had laten gaan naar Barcelona. Maar dat is nu niet meer aan de orde. Ik ben blij dat ik nu bij Bayern München speel."

    telegraaf
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72443729
    Iniesta hoopt tegen Getafe weer van de partij te zijn. Die avond op Stamford Bridge toen hij dat belangrijke doelpunt maakte is het mooiste moment van zijn leven tot nu toe.
    Bron
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 5 september 2009 @ 20:30:48 #123
    224489 Wayoflife_
    -__- oo0( G1 )
    pi_72470028
    Jow D&H,

    Iniesta heeft een boek uitgebracht: Iniesta, a year in paradise mocht iemand er meer info over hebben, laat ff horen.
    Zoals ik al kan zien op de foto's is het boek alleen nog in het spaans en catalaans helaas.

    Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
    FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
    LaLalalalala
      zondag 6 september 2009 @ 03:23:44 #124
    227106 BarbaRob
    Meisjes plagen...
    pi_72478406
    quote:
    Op zaterdag 5 september 2009 20:30 schreef Wayoflife_ het volgende:
    Jow D&H,

    Iniesta heeft een boek uitgebracht: Iniesta, a year in paradise mocht iemand er meer info over hebben, laat ff horen.
    Zoals ik al kan zien op de foto's is het boek alleen nog in het spaans en catalaans helaas.

    [ afbeelding ]
    Wat een kutkop heeft die gast eigenlijk.
    pi_72482332
    quote:
    Real Madrid is al langere tijd in Gerard Piqué geïnteresseerd. De verdediger, die een jaar geleden Manchester United verliet voor Barcelona, ziet een overstap echter niet zitten. "Real Madrid zit al jaren achter mij aan, maar ik heb absoluut niet de intentie Barcelona te verlaten." Piqué, die met Barcelona vijf hoofdprijzen won, maakte tegen België alweer zijn tweede doelpunt in zeven interlands. (Diverse Spaanse media)
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72482731
    quote:
    Alhoewel Barcelona deze zomer volgens coach Josep Guardiola geen interesse had in Robinho, wil de Spaanse topclub over een half jaar een poging doen om de aanvaller van Manchester City aan te trekken. Thierry Henry moet op zijn beurt de omgekeerde weg bewandelen. Omdat de Premier League-club niet in Europa actief is, kan Robinho in de knock-out fase van de Champions League gewoon spelen. (The Sun)
    quote:
    Maar Manchester City is niet geïnteresseerd in de voormalig speler van Arsenal. De club van Nigel de Jong laat Robinho alleen gaan in ruil voor Lionel Messi, die op het punt staat om een nieuw contract in het Camp Nou te tekenen. Barcelona wil de Argentijn absoluut niet laten gaan en biedt daarom dertig miljoen euro plus Henry of een bedrag van veertig miljoen voor Robinho, die eerder in het tenue van Real Madrid speelde. (AS)
    Wegwezen met die Robinho.
    I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
    pi_72482966
    Op die knuppel zit ik ook niet te wachten nee. .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72483006
    De transfermarkt is net gesloten en nu beginnen de geruchten alweer. Soms is het toch wel erg vermoeiend allemaal.
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_72483100
    Waarom in één seizoen Eto'o en Henry wegdoen? .
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_72483200
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_72483333
    quote:
    Op zondag 6 september 2009 12:48 schreef RayMania het volgende:
    Waarom in één seizoen Eto'o en Henry wegdoen? .
    Van Eto'o snap ik nog steeds niets. ok, het is misschien een eigenaardig mannetje soms, maar hij werkt wel altijd hard en zijn gemiddelde loog er niet om. 45 mil + Eto'o is gewoon absurd. Ik kan er nog steeds niet bij .

    Het is te hopen dat Zlatan snel zijn draai weet te vinden. Maar ik heb mijn twijfels of dat gaat lukken, ik heb soms het idee dat het hem allemaal wat te snel gaat. Ik hoop uiteraard dat ik ernaast zit.
    quote:
    Op zondag 6 september 2009 12:52 schreef RayMania het volgende:
    Blijft zo mooi hè .



    !

    [ Bericht 35% gewijzigd door venomsnake op 06-09-2009 13:03:59 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72485902
    quote:
    Op zondag 6 september 2009 12:57 schreef venomsnake het volgende:
    Van Eto'o snap ik nog steeds niets. ok, het is misschien een eigenaardig mannetje soms, maar hij werkt wel altijd hard en zijn gemiddelde loog er niet om. 45 mil + Eto'o is gewoon absurd. Ik kan er nog steeds niet bij .

    Het is te hopen dat Zlatan snel zijn draai weet te vinden. Maar ik heb mijn twijfels of dat gaat lukken, ik heb soms het idee dat het hem allemaal wat te snel gaat. Ik hoop uiteraard dat ik ernaast zit.
    Zlatan is natuurlijk een superspits, maar het kost altijd even wat tijd om te aarden in een nieuw land en een nieuwe competitie. Als hij eenmaal de vorm te pakken heeft, dan denk ik dat hij beter is dan Eto'o. Volgens mij is Eto'o weggegaan, omdat hij het niet heel goed met Guardiola kon vinden, maar ik hoor ook af en toe dat dat weer onzin is.
    quote:
    .
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_72488780
    En anders kan je altijd Pique nog in de spits zetten:



    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 7 september 2009 @ 23:10:36 #134
    224489 Wayoflife_
    -__- oo0( G1 )
    pi_72537787
    quote:
    Op zondag 6 september 2009 03:23 schreef BarbaRob het volgende:

    [..]

    Wat een kutkop heeft die gast eigenlijk.
    Nee die vriend of broer of whatever die naast hem op de foto staat.
    Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
    FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
    LaLalalalala
    pi_72576878
    De kans bestaat dat Getafe-Barcelona niet wordt uitgezonden. Mediapro loopt weer moeilijk te doen .
    Bron
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72576982
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 11:24 schreef venomsnake het volgende:
    De kans bestaat dat Getafe-Barcelona niet wordt uitgezonden. Mediapro loopt weer moeilijk te doen .
    Bron
    Het is altijd wat. Is dit nog altijd het slepende gevecht tussen Sogecable en Mediapro? Barça moet gewoon alleen de mannetjes die BETALEN naar binnen laten.
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_72577574
    Ik weet het niet, ik snap er ook geen hol meer van.
    Volgens mij heeft Mediapro alleen nog de rechten van Getafe en Atletico.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 9 september 2009 @ 11:56:31 #138
    163488 RubenSosa
    Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
    pi_72577773
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 11:24 schreef venomsnake het volgende:
    De kans bestaat dat Getafe-Barcelona niet wordt uitgezonden. Mediapro loopt weer moeilijk te doen .
    Bron
    Ik zie in je bron ook iets over Barcelona-Atl.Madrid (3de speelrond). Mijn spaans is niet zo goed, maar daar zijn ook problemen mee??
    Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
    pi_72578630
    Mensen die Eto'o willen ipv. Zlatan snappen het niet echt volgens mij, en Zlatan vervolgens afrekenen op een handje vol wedstrijden . Eto'o scoorde veel dankzij zijn perfecte team. Zlatan is juist een spits die andere jongens kan laten scoren, die fysiek sterk is en veel technischer dan Eto'o. Perfecte balaanname, balcontrole en de techniek om er iets goeds mee te doen. Ik lever liever 10 goals van Eto'o in om er een beter veldspel met Zlatan voor terug te krijgen.

    Wie gaan er trouwens centraal spelen ? Puyol op de bank ? Milito nog herstellende, en Marquez sowieso op de bank (al zal die veel voor Toure spelen tijdens de Africa Cup denk ik). Krijg je dan Chrynsginsky & Pique centraal ? Ik ben zelf behoorlijk gecharmeerd van Pique. Echt een persoonlijkheid.
    Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
    Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
    pi_72578886
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 12:29 schreef Lebawski het volgende:
    Mensen die Eto'o willen ipv. Zlatan snappen het niet echt volgens mij
    Ah, de kenner spreekt! .

    Samuel is een held
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72578973
    Misschien geen kenner, maar wel in bezit van een trainersdiploma .

    En Barca fan sinds 1994. Eto'o een held of niet, een goeie spits of niet, Zlatan is een meerwaarde.
    Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
    Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
    pi_72579405
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 12:41 schreef Lebawski het volgende:
    Misschien geen kenner, maar wel in bezit van een trainersdiploma .
    Ruud Gullit is ook in het bezit van een trainersdiploma, maar moet er niet aan denken dat hij coach van Barcelona (of zelfs Groningen) wordt. .

    Maar Samuel deed gewoon wat hij moest doen, hard werken en goals maken.
    Paste prima in het systeem, meerdere malen topscorer geworden, gescoord in de CL finale en de triplet gewonnen.
    Ik zie persoonlijk niet in waarom hij moest vertrekken, nog los van het absurde bedrag dat voor Zlatan is neergelegd.

    Ik vind Zlatan ook een geweldige speler hoor, laat daar geen misverstand over bestaan. Alleen heb ik het idee dat je meer aan Zlatan hebt als hij behoorlijk wat ruimte krijgt, dan is hij in mijn ogen op zijn sterkst. En bij Barcelona zal hij weinig ruimte krijgen, omdat de tegenstander vaak met zijn allen voor de 16 gaat hangen.

    Maar ik hoop dat ik ernaast zit hoor, en dat hij het helemaal waar gaat maken. Zou zomaar kunnen, maar ik heb vooralsnog mijn twijfels.

    Ik had persoonlijk liever Villa gezien, maar dat is puur omdat ik stiekem fan van hem ben.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72579535
    In 433 met bewegende mensen als Henry, Messi, Iniesta, opkomende backs als Alves en Maxwell en eventueel Pedro of Bojan als back-up's, dan heb je veel meer aan een 'als kapstok spelende' spits. Eto'o had geen zin om te verlengen bij Barca, waarschijnlijk een kwestie van geld, daarom verkochten ze hem liever. Ook was de flirt met Zlatan er al een tijdje, dus ik vind het wel een goede deal. Eto'o is zeker een goede spits, maar in mijn ogen voegt Zlatan meer toe aan Barcelona.

    Ook Villa vind ik een geweldige spits, maar ook niet echt het type dat Barca beter maakt als team. Mja, als ik mocht kiezen om Villa bij Real te zien of bij Barca, dan wist ik 't ook wel .

    Je zag trouwens in wedstrijden waarin de tegenstander met 11 man achter de bal gaat spelen, dat ze er niet doorheen kwamen met Eto'o in de spits. Die ging dan altijd op de flank spelen, waardoor je met Henry een iets balvastere spits had, of juist met Messi iemand die de ruimtes nog kon benutten op dat punt. Tegen Chelsea was er echt behoefte aan iemand als Zlatan. Die kun je de bal inspelen met 2 man in z'n nek, dat ging bij Eto'o dan niet goed. Op dat moment kun je de combinatie wel aan gaan en creeer je alsnog de benodigde ruimte. Nogmaals, Zlatan hoeft er geen 25+ te maken, maar laat het team beter presteren. Tuurlijk, het moet nog even gaan lopen etc. maar hij heeft enorme kwaliteiten die Barca gewoon beter maken.
    Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
    Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
    pi_72579743
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 12:56 schreef venomsnake het volgende:

    Ik vind Zlatan ook een geweldige speler hoor, laat daar geen misverstand over bestaan. Alleen heb ik het idee dat je meer aan Zlatan hebt als hij behoorlijk wat ruimte krijgt, dan is hij in mijn ogen op zijn sterkst. En bij Barcelona zal hij weinig ruimte krijgen, omdat de tegenstander vaak met zijn allen voor de 16 gaat hangen.
    Bij Ajax en (in mindere mate) bij Inter zat hij in hetzelfde schuitje. Ook bij de ploeg die het spel moet maken en dus zal hij minder ruimte krijgen. Dus dat gaat echt niks nieuws voor hem worden.
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_72579780
    We zullen het zien.
    Hoewel, MediaPro .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72610621
    Iniesta kan weer spelen tegen Getafe.
    Bron
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72621862
    Bojan is opgeroepen voor het WK onder de 20 wat van 21 september tot 16 oktober duurt In die periode hebben dus maar 1 centrumspits.
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_72621912
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 13:05 schreef zjroentje het volgende:

    [..]

    Bij Ajax en (in mindere mate) bij Inter zat hij in hetzelfde schuitje. Ook bij de ploeg die het spel moet maken en dus zal hij minder ruimte krijgen. Dus dat gaat echt niks nieuws voor hem worden.
    Bij Ajax was ie dan ook helemaal niet bijzonder.
      donderdag 10 september 2009 @ 19:53:02 #149
    227106 BarbaRob
    Meisjes plagen...
    pi_72622089
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 19:46 schreef MoneyTalks het volgende:
    Bojan is opgeroepen voor het WK onder de 20 wat van 21 september tot 16 oktober duurt In die periode hebben dus maar 1 centrumspits.
    Te debiel voor woorden!
    Kom op, de Africa cup oke, maar toch niet dat wk onder de 20 verplichten om mee te gaan.Welke mongool plant dat toch midden in het seizoen!
    pi_72622141
    Iedere keer hetzelfde liedje met Bojan, iedere keer opgeroepen worden voor allemaal jeugdtoernooitjes.
    Maar midden in het seizoen is wel bijzonder kut!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72638068
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 19:48 schreef plestik het volgende:

    [..]

    Bij Ajax was ie dan ook helemaal niet bijzonder.
    Daar heeft hij zich ontwikkelt. Zijn laatste wedstrijden bij Ajax waren fenomenaal. En hij had sowieso altijd zijn momenten, hij is in de jaren erna een constantere speler geworden.
    Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
    Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
    pi_72665190


    Het werd verdorie tijd.
    pi_72665447
    Hoe vaak gaat ie rood krijgen?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_72667676
    Hij staat inderdaad erg bekend om zijn rode kaarten.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_72667903
    Als er een opendeuren topic zou zijn zou jij de TS mogen openen
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_72667970
    Sodeju, wel in 1% van de wedstrijden een rode kaart gekregen. Wow, stop-de-persen.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_72667989
    Wie krijgt er vaker een rode kaart?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_72668023
    Zijn laatste rode kaart is van zijn tijd bij Juventus. Ga toch weg man !!!
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_72668051
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 10:55 schreef RayMania het volgende:
    Zijn laatste rode kaart is van zijn tijd bij Juventus. Ga toch weg man !!!
    DAM, prutser
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
    pi_72668074
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 10:55 schreef RayMania het volgende:
    Zijn laatste rode kaart is van zijn tijd bij Juventus. Ga toch weg man !!!
    En wanneer ga je mijn vraag beantwoorden?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_72668086
    Nee, toch Inter, maar bijna 100 wedstrijden geleden. Ach, ja.

    Hoe vaak gaat-ie scoren?
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_72668116
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 12:41 schreef Lebawski het volgende:
    Misschien geen kenner, maar wel in bezit van een trainersdiploma .
    Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
    mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
    pi_72668198
    - Doe maar gewoon even niet en post ontopic -

    [ Bericht 90% gewijzigd door RayMania op 12-09-2009 11:07:00 ]
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_72668332
    - En weg -

    [ Bericht 98% gewijzigd door RayMania op 12-09-2009 11:15:58 ]
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_72668924
    http://news.softpedia.com(...)nter-Milan-36651.pdf

    Het ging overigens over deze link, is inderdaad veel mis mee
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_72669071
    -edit-

    DAM, het is wel klaar; hier en in het FB topic. Je weet waar je moet zijn voor klachten over mods. Alles hierna gaat zonder nadenken weg.

    [ Bericht 83% gewijzigd door BliksemSchigt op 12-09-2009 11:54:52 ]
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_72675128
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 10:59 schreef Flashwin het volgende:

    [..]


    Jij begrijpt mijn smiley verkeerd ?
    Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
    Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
    pi_72676153
    Gezellig hier

    Straks Getafe even oprollen
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
      zaterdag 12 september 2009 @ 19:13:31 #169
    227106 BarbaRob
    Meisjes plagen...
    pi_72679917
    Wat een scheids zeg Iedereen die valt krijgt een vrije trap.
    Het niveau van hem is echt triest.
    pi_72681287
    Geen grootse wedstrijd, wel weer 3 punten
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_72681792
    Zlatan met doelpunt en assist, komt wel goed met hem.
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_72681998
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 20:17 schreef _Mike_ het volgende:
    Zlatan met doelpunt en assist, komt wel goed met hem.
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 12:59 schreef Lebawski het volgende:
    Nogmaals, Zlatan hoeft er geen 25+ te maken, maar laat het team beter presteren. Tuurlijk, het moet nog even gaan lopen etc. maar hij heeft enorme kwaliteiten die Barca gewoon beter maken.
    Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
    Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
      Trouwste user 2022 zaterdag 12 september 2009 @ 22:52:55 #173
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_72686323
    Mooi begin

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_72686492
    Zlatan

    Nog niks gezien, maar klinkt goed. Fantastisch om van Getafe te winnen..toch een echte angstgegner
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      Trouwste user 2022 zaterdag 12 september 2009 @ 23:21:12 #175
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_72687007
    quote:
    Op zaterdag 12 september 2009 23:00 schreef Tim86 het volgende:
    Zlatan

    Nog niks gezien, maar klinkt goed. Fantastisch om van Getafe te winnen..toch een echte angstgegner
    Kom op met het filmpje

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_72687215
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_72687269
    Iniesta eindelijk weer aan het werk gezien.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72688796
    De OP is dood
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_72689011
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 00:32 schreef _Mike_ het volgende:
    De OP is dood
    Yes, aanslag geslaagd
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_72689123
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 00:46 schreef WeebI het volgende:

    [..]

    Yes, aanslag geslaagd
    Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
    mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
    pi_72689242
    quote:
    Mooi om te horen dat ze hem nog steeds Ibracadabra noemen
    pi_72689714
    Hoe speelden Jeffren en Pedro¿?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_72689816
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 01:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Hoe speelden Jeffren en Pedro¿?
    Ongelukkig
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_72690098
    Hedaaaa Messi, Messi, Messiiiii!



    Heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien, toch twee fijne doelpunten. Helemaal fijn is de rentree van Iniesta natuurlijk!
    pi_72702386
    Samuel weer gescoord voor Inter.
    Als ie dat komende week maar niet tegen Barcelona doet, maar ow wat zal hij gedreven zijn.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72703945
    Toffe goals! Mooie pass van Alves bij die 2-0!
    pi_72717608
    Iniesta
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_72718089
    Hij moet wel leren om meer te bewegen zonder bal.
    pi_72718109
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 17:05 schreef venomsnake het volgende:
    Samuel weer gescoord voor Inter.
    Als ie dat komende week maar niet tegen Barcelona doet, maar ow wat zal hij gedreven zijn.
    Kun je hem niet gewoon Eto'o noemen nu ie bij Inter speelt? Er speelt namelijk al een Samuel daar. Of ga je die Walter noemen?
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_72723636
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 14 september 2009 @ 12:24:17 #191
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_72726407
    Waarom kwam Messi van de bank?

    Ik las trouwens hetzelfde over Ronaldo bij Real. Is dat nieuw in Spanje, je duurste spelers van de bank af?
    pi_72726792
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 12:24 schreef ShaoliN het volgende:
    Waarom kwam Messi van de bank?

    Ik las trouwens hetzelfde over Ronaldo bij Real. Is dat nieuw in Spanje, je duurste spelers van de bank af?
    Interlands en Champions league.
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_72729776
    Is de wedstrijd van woensdag tegen Inter nog ergens live te volgen? Op die dag speelt AZ namelijk ook dus die zal live door de NOS uitezonden worden. Persoonlijk zit ik niet echt te wachten op Olympiakos - AZ....
      maandag 14 september 2009 @ 14:41:52 #194
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_72729839
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 14:39 schreef Kremers het volgende:

    Is de wedstrijd van woensdag tegen Inter nog ergens live te volgen? Op die dag speelt AZ namelijk ook dus die zal live door de NOS uitezonden worden. Persoonlijk zit ik niet echt te wachten op Olympiakos - AZ....
    Sport1.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_72730660
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 12:24 schreef ShaoliN het volgende:
    Waarom kwam Messi van de bank?

    Ik las trouwens hetzelfde over Ronaldo bij Real. Is dat nieuw in Spanje, je duurste spelers van de bank af?
    Messi is vrijdag pas teruggekomen uit Brazilië.
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_72732408
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 14:41 schreef APK het volgende:

    [..]

    Sport1.
    Live streaming via hun website is ook een optie mocht je niet beschikken over een abonnement.
    pi_72732588
    Ach echt ingespannen heeft Messi zich toch niet in Zuid Amerika
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_72732790
    Dat heeft hij vast afgekeken van zijn bondscoach
    Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
    Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
    pi_72732829
    Maradona was altijd geweldig in een Argentinie shirt
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      maandag 14 september 2009 @ 16:35:22 #200
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_72732959
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 16:17 schreef Cyberia18 het volgende:

    Live streaming via hun website is ook een optie mocht je niet beschikken over een abonnement.
    Kost 3,95 per wedstrijd, toch?
    Kun je beter voor 5¤ per maand een proefabonnement nemen en het weer opzeggen.
    Of gewoon na drie maanden doorgaan voor 9,95 pm.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_72733419
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 16:35 schreef APK het volgende:

    [..]

    Kost 3,95 per wedstrijd, toch?
    Kun je beter voor 5¤ per maand een proefabonnement nemen en het weer opzeggen.
    Of gewoon na drie maanden doorgaan voor 9,95 pm.
    Klopt.

    Maar ik vraag mij nou of dat per wedstrijd is of per speeldag? Vorig seizoen was het zo dat wanneer je betaalde voor één CL-wedstrijd je ook de mogelijkheid had om over te schakelen naar de overige duels. Bovendien kon je gewoon de gehele uitzending incl. analyses bekijken.

    Bij live streaming van de buitenlandse competities (op het moment alleen Italië, Spanje en Engeland) is het nu zo dat je wel voor één wedstrijd betaald. Dat is best prijzig.

    Ik hoef er in ieder geval geen gebruik van te maken. Bekijk de wedstrijden gewoon lekker via de tv in HD-kwaliteit.
    pi_72734308
    Vandaag is de vrije verkoop van kaartjes via FCBarcelona.com gestart. Ik heb 2 kaartjes gekocht voor de derby van 13 december, Barça-Espanyol Je krijgt dan gewoon e-tickets met een barcode die je uit moet printen.
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_72748565
    Jammer, ik had gehoopt via RTL5 ofzo Ik heb digitenne en Sport 1 is daar geen optie.
    pi_72751408
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:

    Vorig seizoen was het zo dat wanneer je betaalde voor één CL-wedstrijd je ook de mogelijkheid had om over te schakelen naar de overige duels.
    Nee.
    quote:
    Bij live streaming van de buitenlandse competities (op het moment alleen Italië, Spanje en Engeland) is het nu zo dat je wel voor één wedstrijd betaald. Dat is best prijzig.
    Dat klopt, maar je kunt ook een weekendpakket kopen voor 6,99, waarmee je alle duels van dat weekend kunt bekijken.
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_72752033
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 23:38 schreef WeebI het volgende:

    [..]

    Nee.
    Ik heb het even nagekeken en je hebt gelijk. Het was het jaar daarvoor.
      dinsdag 15 september 2009 @ 12:38:00 #206
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_72762670
    Ibra .
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_72764850






    pi_72804929
    Yes! Sport1 gaat de wedstrijd vanavond gratis live streamen naar mobiele telefoons! Ben ik even blij met mijn iPhone

    De wedstrijd van gisteren hebben ze ook gestreamd.
    pi_72805221
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef Kremers het volgende:
    Yes! Sport1 gaat de wedstrijd vanavond gratis live streamen naar mobiele telefoons! Ben ik even blij met mijn iPhone

    De wedstrijd van gisteren hebben ze ook gestreamd.
    Cool, hoe bekijk je dat dan op je iPhone?
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_72805644
    Ga naar m.sport1.nl in safari. Zodra de live stream aan staat wordt er een link geplaatst op de site. Als je daar op klikt wordt de quicktime stream gestart.

    Gisteren heb ik via WiFi delen van Bayern Munchen gekeken via dezelfde stream: prima kwaliteit voor een mobiele telefoon stream
    pi_72807061
    Super, vanavond op werk af en toe even stiekem gluren.
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
      woensdag 16 september 2009 @ 16:36:30 #212
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_72807474
    Vanavond !
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_72807907
    Ik hoop ergens stiekem dat Eto'o scoort, even laten zien dat hij de beste is.
    Ik mis zijn doelpunten in het Barcelona shirt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 16 september 2009 @ 16:50:00 #214
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_72808103
    Venom ben je wel eens in N.C. geweest?
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_72808250
    Vaste prik he als je naar Barcelona (of Salou ) op vakantie gaat.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 16 september 2009 @ 16:53:44 #216
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_72808289
    Dus ja?
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_72808437
    Ja, maar dat is inmiddels vele jaren geleden. (helaas).

    Hoezo? Ga je binnenkort heen? .

    [ Bericht 30% gewijzigd door venomsnake op 16-09-2009 17:01:28 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72812223
    Pep kennende start Iniesta vanavond niet in de basis lijkt me.
      woensdag 16 september 2009 @ 18:23:05 #219
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_72812317
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 16:56 schreef venomsnake het volgende:
    Ja, maar dat is inmiddels vele jaren geleden. (helaas).

    Hoezo? Ga je binnenkort heen? .
    Nee man, gewoon interesse.
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_72813043
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 16:56 schreef venomsnake het volgende:
    Ja, maar dat is inmiddels vele jaren geleden. (helaas).

    Hoezo? Ga je binnenkort heen? .
    Anders ben je geen egte barcasupporter je weet togggg
    Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
    mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
    pi_72813177
    Ben zelf 2x naar een wedstrijd geweest, maar de laatste is al weer een jaartje of 5 geleden. Wil op korte termijn graag weer een wedstrijd meepakken.
    Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
    Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
    pi_72813361
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 18:39 schreef Flashwin het volgende:

    [..]

    Anders ben je geen egte barcasupporter je weet togggg
    Ik ben ook geen supporter, ik ben fan. .
    Hoewel, ik support de club al jaren met centen via merchandise etc.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72813391
    Vrij simpel. Vliegticket Ryanair kost minder dan 80 euro, voor rond de 70 euro heb je mooie tickets via fcbarcelona.com, en dan nog 1 nacht hotelletje rond de 35 euro en je hebt je trip!
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_72813622
    Vanavond op Sport1 lekker naar Inter - Barça kijken.

    AZ
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_72813709
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 18:39 schreef Flashwin het volgende:

    [..]

    Anders ben je geen egte barcasupporter je weet togggg
    pi_72814257
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 18:47 schreef MoneyTalks het volgende:
    Vrij simpel. Vliegticket Ryanair kost minder dan 80 euro, voor rond de 70 euro heb je mooie tickets via fcbarcelona.com, en dan nog 1 nacht hotelletje rond de 35 euro en je hebt je trip!
    Zou fijn zijn als ryanair elke dag vloog, en dat de vliegtijden redelijk normaal zijn. Zolang dat niet is, wordt het latig
    Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
    Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
    pi_72814895
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 19:09 schreef Lebawski het volgende:

    [..]

    Zou fijn zijn als ryanair elke dag vloog, en dat de vliegtijden redelijk normaal zijn. Zolang dat niet is, wordt het latig
    Ryanair vliegt elke dag vanaf Eindhoven naar Girona (en dan neem je de bus die 21 euro voor een retourtje kost, duur 1 uur en 15 minuten).

    En de vliegtijden zijn gewoon rond het middaguur.
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_72815970
    Opstelling vanavond:
    Valdés; Alves, Puyol, Piqué, Abidal; Xavi, Touré, Keita; Messi, Ibrahimovic y Henry.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72816401
    quote:
    Op maandag 14 september 2009 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Klopt.

    Maar ik vraag mij nou of dat per wedstrijd is of per speeldag? Vorig seizoen was het zo dat wanneer je betaalde voor één CL-wedstrijd je ook de mogelijkheid had om over te schakelen naar de overige duels. Bovendien kon je gewoon de gehele uitzending incl. analyses bekijken.

    Bij live streaming van de buitenlandse competities (op het moment alleen Italië, Spanje en Engeland) is het nu zo dat je wel voor één wedstrijd betaald. Dat is best prijzig.

    Ik hoef er in ieder geval geen gebruik van te maken. Bekijk de wedstrijden gewoon lekker via de tv in HD-kwaliteit.
    Zend sport1 in HD uit dan?

    Nja ik zit nu bij me vriendin, en die heeft geen sport1 thuis!
    en ik ben ook niet van plan om naar AZ te gaan kijken, dus ga het maar met een stream doen !
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_72817979
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 18:53 schreef wolfrolf het volgende:
    Vanavond op Sport1 lekker naar Inter - Barça kijken.

    AZ
    Dit dus
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_72819859
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 20:36 schreef FireFox1 het volgende:

    [..]

    Dit dus
    Hier ook, via de gratis mobiele stream Beeld loopt erg soepel.
    pi_72819933
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 21:22 schreef Kremers het volgende:

    [..]

    Hier ook, via de gratis mobiele stream Beeld loopt erg soepel.
    Daar sta ik idd nog van te kijken
    Loopt erg lekker, als ik dit eerder wist had ik meer wedstrijden zo gekeken
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_72820007
    Dit doen ze ook pas sinds gister Ik denk een test voor betaald mobiel kijken.
    pi_72820236
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 21:26 schreef Kremers het volgende:
    Dit doen ze ook pas sinds gister Ik denk een test voor betaald mobiel kijken.
    Nou het werkt super!
    doe het wel via wifi, denk dat het via 3g toch stuk minder gaat


    en kut als je gebelt word !
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_72823354
    0-0 dus. Had meer in gezeten, hele 2e helft zwaar gedomineerd.

    Maar kan wel met deze uitslag leven.
    Tegen een muur is nu eenmaal moeilijk voetballen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72823691
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 22:37 schreef venomsnake het volgende:
    0-0 dus. Had meer in gezeten, hele 2e helft zwaar gedomineerd.

    Maar kan wel met deze uitslag leven.
    Tegen een muur is nu eenmaal moeilijk voetballen.
    Inter schijten gewoon bagger voor die ene tegengoal. Enigszins logisch.

    Thuis maken we gehakt van ze
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_72823894
    Dynamo Kyiv-Rubin Kazan 3-1

    Interessant.
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_72824628
    Hopelijk maakt Pep volgend jaar serieus werk van een nieuwe linksbuiten.

    Henry kan op dit niveau simpelweg niet meer aanhaken. Op vrijwel geen enkel punt is het meer de speler uit zijn absolute topdagen.
    pi_72824831
    Prima wedstrijd en redelijke uitslag tegen zo'n defensief spelende ploeg.
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_72824841


    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_72824869
    Prachtig om te zien hoe Barca Inter compleet van de mat speelde. Helaas geen goals, maar het was superdominant!
    pi_72825679
    In principe een goede wedstrijd. Geen verkeerde uitslag, maar 3 punten waren dik verdiend geweest.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_72825800
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
    Hopelijk maakt Pep volgend jaar serieus werk van een nieuwe linksbuiten.

    Henry kan op dit niveau simpelweg niet meer aanhaken. Op vrijwel geen enkel punt is het meer de speler uit zijn absolute topdagen.
    Wellicht Robinho in de winter?

    Andere opties zouden Arshavin, Robben, Ribery kunnen zijn, maar allemaal zijn ze erg duur.
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_72825846
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 23:33 schreef MoneyTalks het volgende:

    [..]

    Wellicht Robinho in de winter?

    Andere opties zouden Arshavin, Robben, Ribery kunnen zijn, maar allemaal zijn ze erg duur.
    Alsof Barcelona geen geld heeft
    pi_72826049
    Luis kuch, kuch
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_72826314
    Waarom Henry ineens afschrijven..vorig seizoen gewoon erg goed en nu iets minder en het is klaar?
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_72826570
    Henry deed het niet echt goed. Maar ja het is nog vroeg in het seizoen.
    pi_72826597
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 23:33 schreef MoneyTalks het volgende:

    [..]

    Wellicht Robinho in de winter?

    Andere opties zouden Arshavin, Robben, Ribery kunnen zijn, maar allemaal zijn ze erg duur.
    Waarom zouden ze kopen als ze de opvolger al in huis hebben?
    pi_72826822
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 23:53 schreef Chadi het volgende:

    [..]

    Waarom zouden ze kopen als ze de opvolger al in huis hebben?
    Bedoel je Gai of Iniesta? Gai is nog te jong, en Iniesta komt beter tot z'n recht op het middenveld als duo met Xavi.
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_72826854
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 00:00 schreef MoneyTalks het volgende:

    [..]

    Bedoel je Gai of Iniesta? Gai is nog te jong, en Iniesta komt beter tot z'n recht op het middenveld als duo met Xavi.
    Bojan
    pi_72826906
    Wie weet gaat men weer een poging wagen om Cesc binnen te slepen. Het zou me niets verbazen. Kunnen Cesc en Iniesta steeds van positie wisselen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72826922
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 00:00 schreef Chadi het volgende:

    [..]

    Bojan
    En dan hebben we weer geen reservespits, dus dat is ook geen (permanente) optie.
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_72826941
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 00:03 schreef venomsnake het volgende:
    Wie weet gaat men weer een poging wagen om Cesc binnen te slepen. Het zou me niets verbazen. Kunnen Cesc en Iniesta steeds van positie wisselen.
    Dat gaan ze denk ik ook doen hoor. Kunnen ze wat meer vanuit het middenveld komen .
    pi_72826984
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 00:03 schreef venomsnake het volgende:
    Wie weet gaat men weer een poging wagen om Cesc binnen te slepen. Het zou me niets verbazen. Kunnen Cesc en Iniesta steeds van positie wisselen.
    Is mogelijk, maar Cesc zal zelf ook zijn steentje moeten bijdragen door een transferverzoek in te dienen of een breuk te forceren.

    Anyway, ik denk dat er zeker geprobeerd gaat worden deze zomer (of eerder) werk te maken van Robinho, Mascherano en Cesc. Ik denk niet dat ze allemaal zullen komen, want daar zijn ze te duur voor. Pep ziet Robinho als ideale linksbuiten voor Barça.
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_72827014
    Of je gaat voor dat jochie van Valencia .. silva
    pi_72827035
    Pedro lijkt me..
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_72827141
    Robinho is opzich een geweldige speler voor die positie natuurlijk, alleen kan ik dat ventje niet uitstaan. Met dat duimpje in zijn mond na een doelpunt... :\
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72827218
    Nee, dat zie ik ook echt niet voor me in een Barca shirt. Dan zou ik inderdaad liever Mata zien, hoewel ik die eigenlijk toch niet tot de ECHTE wereldtop zie komen, meer net iets daar onder.

    Volgens Ron Jans kan Zlatan bij Barcelona eindelijk uitgroeien tot een wereldtopper trouwens
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_72827258
    Ron Jans heeft altijd gelijk
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72827285
    Mata gaat echt niet naar Barcelona. Dat ie dat moet laten snapt hij zelf ook wel

    Dat zou hetzelfde nog erger zijn dan als Cesc naar Real gaat. Dat zie ik ook niet zomaar gebeuren.
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_72827304
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 00:12 schreef venomsnake het volgende:
    Robinho is opzich een geweldige speler voor die positie natuurlijk, alleen kan ik dat ventje niet uitstaan. Met dat duimpje in zijn mond na een doelpunt... :\
    Ach, zodra hij eenmaal voor ons speelt zullen we van hem houden, zo werkt dat nou eenmaal

    In de winter zou hij de perfecte aankoop zijn, Iniesta kan zich dan focussen op de centrale middenvelder positie, Henry kan op de bank gezet worden wanneer hij niet presteert, hij kan in de Champions League spelen, hij kent de taal en het Spaanse voetbal.

    Enige nadeel is dat hij volgens mij wel van een feestje houd, maar ik vertrouw erop dat Pep hem wel onder de duim krijgt.

    Laat Henry en Robinho maar vechten voor een basisplaats, dat kan alleen maar goed zijn voor ons Barça!

    (Dat is, als we hem überhaupt kopen, in de zomer wilde City hem nog niet laten gaan. Misschien dat ze in de winter van gedachten zijn veranderd. Hij schijnt niet zo goed met coach Hughes op te kunnen schieten. Op het moment is hij geblesseerd.)
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_72827331
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 00:17 schreef WeebI het volgende:
    Mata gaat echt niet naar Barcelona. Dat ie dat moet laten snapt hij zelf ook wel

    Dat zou hetzelfde nog erger zijn dan als Cesc naar Real gaat. Dat zie ik ook niet zomaar gebeuren.
    Toen Mata naar Valencia ging was er ook sprake van dat voor Barça B zou tekenen. Uiteindelijk is dat niet gebeurd, omdat Valencia hem minuten in het eerste elftal beloofde.
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_72827357
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 00:17 schreef WeebI het volgende:
    Mata gaat echt niet naar Barcelona. Dat ie dat moet laten snapt hij zelf ook wel

    Dat zou hetzelfde nog erger zijn dan als Cesc naar Real gaat. Dat zie ik ook niet zomaar gebeuren.
    Cesc is echt een kind van de opleiding (en ging vroeg weg), Mata en Real is toch heel wat anders volgens mij? Die kwam pas op zijn vijftiende en was een paar jaar daarna ook al weg..
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_72827423
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 00:20 schreef Tim86 het volgende:

    [..]

    Cesc is echt een kind van de opleiding (en ging vroeg weg), Mata en Real is toch heel wat anders volgens mij? Die kwam pas op zijn vijftiende en was een paar jaar daarna ook al weg..
    En dat is geen opleiding?
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_72827562
    Dat zeg ik helemaal niet, maar Cesc is echt met een Barca slabbertje opgevoed..Dat is bij Mata toch helemaal niet zo? Die heeft alleen tussendoor 4 jaartjes in de opleiding gespeeld en dan zou het niet eens hetzelfde zijn maar ERGER? Dat begrijp ik echt niet..
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_72827872
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 00:22 schreef WeebI het volgende:

    [..]

    En dat is geen opleiding?
    Mata komt nieteens uit Madrid of omgeving. Cesc is letterlijk in Barcelona geboren.
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_72828345
    quote:
    Op donderdag 17 september 2009 00:27 schreef Tim86 het volgende:
    Dat zeg ik helemaal niet, maar Cesc is echt met een Barca slabbertje opgevoed..Dat is bij Mata toch helemaal niet zo? Die heeft alleen tussendoor 4 jaartjes in de opleiding gespeeld en dan zou het niet eens hetzelfde zijn maar ERGER? Dat begrijp ik echt niet..
    Mata heeft de beste jaren (15-19) van zijn opleiding bij Real doorgebracht, Cesc alleen van zijn 13e tot 16e bij Barça gevoetbald, toen ging hij naar Arsenal toe.
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_72832294
    Ik zou zelf Silva de beste optie vinden bij Barcelona. Erg compleet, kan zowel op het middenveld als op de linksbuiten positie en is een van de weinige die het een keer raken beheerst. Met Robinho of Robben wordt je veldspel slechter, Ribery zou het eventueel nog kunnen. Silva is iemand die de combinaties zoekt, die openingen vindt en niet voor eigen succes gaat. Topspeler.
    Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
    Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
    pi_72832563
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 19:23 schreef MoneyTalks het volgende:

    [..]

    Ryanair vliegt elke dag vanaf Eindhoven naar Girona (en dan neem je de bus die 21 euro voor een retourtje kost, duur 1 uur en 15 minuten).

    En de vliegtijden zijn gewoon rond het middaguur.
    Laatste keer dat ik daar gebruik van maakte was dat niet het geval. Ongeveer jaar geleden vloog men niet dagelijks, en ging de terugvlucht op 06:00. Heb dat in totaal 3x gedaan.
    Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
    Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
    pi_72833724
    quote:
    Guardiola: 'Geen slecht resultaat, maar ook niet goed'

    Internazionale mag zich de eerste ploeg dit seizoen noemen die Barcelona van een overwinning heeft afgehouden. De landskampioen van Italië had alle reden om blij te zijn met het behaalde punt voor eigen publiek (0-0). Barcelona bleeft in Milaan haar principe huldigen, speelde geen enkele bal achteruit en nam een monopolie op de bal. Maar Zlatan Ibrahimovic en consorten konden keeper Julio César niet passeren.

    "Het is altijd lastig om tegen negen man achter de bal te spelen", vertelde trainer Josep Guardiola na afloop van de wedstrijd in het Giuseppe Meazza. "Iedereen heeft gezien dat we er alles aan gedaan hebben om hier drie punten te pakken. Dat kan niemand ontkennen, en daar moeten we trots op zijn. Aan het resultaat kan ik niets meer veranderen. Het is zeker geen slecht resultaat, maar eigenlijk ook niet goed."

    Volgens Ibrahimovic, die jarenlang voor de tegenpartij speelde, ontbrak het bij de titelverdediger simpelweg aan geluk. "Ik had een paar kansen om te scoren. Het ontbrak me alleen aan geluk. Ik ben in ieder geval blij met het resultaat, maar als we wat meer geluk hadden gehad dan waren de drie punten voor ons. Inter speelde een stuk compacter dan vorig jaar. De komst van nieuwe spelers is belangrijk geweest."

    Andrés Iniesta is van mening dat de ploegen op een verschillende wijze het voetbal interpreteren. "We hebben het spel gedomineerd en zij hebben geen kansen gehad. Barcelona speelt altijd hetzelfde voetbal, tegen welke tegenstander dan ook. Zij kozen voor een behoudendere speelwijze. Dat is hun goed recht. Misschien hebben we hier twee punten laten liggen, maar het traject naar de finale is nog bijzonder lang."
    quote:
    Sneijder: 'Barcelona was eigenlijk veel en veel beter'

    Wesley Sneijder hield woensdag met Internazionale Barcelona op een doelpuntloze remise. Dat was achteraf gezien een prestatie van wereldformaat. De Italiaanse club stond op eigen veld tegen de titelverdediger van het Europese miljoenenbal bijna de volledige negentig minuten met de rug tegen de muur. "We hebben vandaag één punt gewonnen", verklaarde de Nederlander na afloop van het duel voor de camera’s.

    "Internazionale mag absoluut tevreden zijn", oordeelde de Oranje-international. "Op een gegeven moment waren we alleen nog maar bezig met verdedigen. Alle complimenten dus aan Barcelona: ze waren eigenlijk veel en veel beter." Sneijder was tevreden over de progressie van Inter. "We speelden bij vlagen aardig, terwijl er een vrij nieuwe ploeg staat. De spelers van Barcelona spelen al een aantal jaar samen."

    "Dus dat is weer een compliment voor ons", vond Sneijder. Trainer José Mourinho was blij met het behaalde punt. "We hebben een fantastische wedstrijd gespeeld. We hebben het natuurlijk wel over de regerend kampioen van Europa en mogelijkerwijs het beste elftal ter wereld. De verdediging stond goed, en als we hadden gescoord dan hadden we zeer zeker zonder moeite de wedstrijd uitgespeeld en gewonnen."

    "Het was een tactische wedstrijd, zowel in fysiek als in mentaal opzicht. Ondanks het uitblijven van doelpunten, was het zeker een wedstrijd om van te genieten. Het is heden ten dagen lastig om Barcelona van het scoren af te houden, dus we hebben een goed resultaat neergezet. We hebben ook enkele kansen gehad, maar het was zeer moeilijk om te scoren. Barcelona had meer kansen, maar dat is niet meer dan logisch. In hun elftal vinden alle spelers elkaar blindelings. Ze zijn goed op elkaar ingespeeld."
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72834417
    Ik vond Barcelona indrukwekkend spelen, niet eens op hun best, maar zonder al te veel moeite staande houden in Giuseppe Meazza en ook nog domineren ook. Er had echter best gescoord mogen worden, kansen genoeg en dan had je logischerwijs een veel beter resultaat. De return zal wel weer ouderwets met 10 man verdedigen worden bij Inter, zoals Mourinho altijd doet tegen Barcelona.
    Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
    Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
    pi_72878582
    quote:
    Messi moet nu 250 miljoen kosten

    Lionel Messi en Barcelona lijken elkaar voor het leven te hebben gevonden. De onbetwiste sterspeler van de Azulgrana zette vrijdagmiddag zijn handtekening onder een nieuw contract, dat hem tot 2016 speler van de Spanjaarden moet maken. Zijn vorige verbintenis, die nog doorliep tot de zomer van 2014, lijkt vooral opengebroken te zijn om geïnteresseerde clubs af te schrikken; de afkoopsom bedraagt nu 250 miljoen euro.

    Om het vorige contract van de Argentijnse aanvaller af te kopen moesten geïnteresseerde partijen 150 miljoen euro ophoesten. Gezien de toegenomen financiële daadkracht van enkele Europese topclubs, meende het bestuur van Barcelona er goed aan te doen om daar nog eens 100 miljoen aan transfervergoeding bovenop te gooien. De interesse van clubs als Internazionale en Manchester City kan daarmee meteen weer de ijskast in.

    De 22-jarige Messi kwam al in 2001, als veertienjarige jongetje, terecht in de jeugdopleiding van de Catalanen. In het seizoen 2004/05 werd hij onder Frank Rijkaard voor het eerst bij het eerste gehaald, waarvoor hij dat jaar nog debuteerde. In de daaropvolgende jaren werd er steeds vaker een beroep op hem gedaan, om langzaam maar zeker uit te groeien tot de absolute leider van de Spaanse grootmacht.

    Afgelopen seizoen beleefde La Pulga zijn finest moment in het paars-blauwe tricot. In de Champions League-finale tegen Manchester United zorgde hij met een rake kopbal voor de 2-0, waardoor Barcelona uiteindelijk voor de derde keer in de historie beslag legde op de belangrijkste Europese voetbalbeker. Hij heeft daarnaast ondanks zijn jonge leeftijd al 41 interlands voor Argentinië achter zijn naam staan.
    Dikgedrukte is een beetje overdreven, maar goed.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72879166
    quote:
    Messi moet nu 250 miljoen kosten
    Geen probleem voor Man City
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_72879231
    Wanneer spelen ze weer ?
    pi_72880247
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 16:42 schreef Edwinuss het volgende:
    Wanneer spelen ze weer ?
    Morgen om 22.00 tegen Atl. Madrid.
    pi_72899047
    quote:
    Messi: ‘Ik zal Barcelona nooit verlaten’

    Eén van ’s werelds meest begaafde voetballers van het moment, Lionel Messi, heeft officieel te kennen gegeven dat hij niet van plan is Barcelona ooit de rug toe te keren. De fenomenale Argentijn, die aan het eind van dit jaar tot Europees voetballer van het Jaar hoopt te worden gekroond, zegt dat in gesprek met Barça’s officiële website. “Ik wil, als dat mogelijk is, mijn hele carrière voor Barcelona blijven spelen”, aldus El Pulga.

    De sterspeler van de Catalanen zette vrijdag zijn handtekening onder een contract dat hem tot 2016 bij Barcelona houdt. Zijn eerder contract liep ook al door tot 2014, maar de Azulgrana lijken vooral gehandeld te hebben met het oog op de officiële afkoopsom voor hun begenadigde aanvaller: 250 miljoen euro. Sinds zijn doorbraak in het eerste elftal in het seizoen 2005/06 speelde Messi al 110 officiële duels voor zijn club.

    “Ik wil mijn hele loopbaan hier blijven, zou het fantastisch vinden hier uiteindelijk te stoppen. Dit contract is het gevolg van alles wat er vorig jaar is gebeurd en wat ik gedaan heb sinds ik bij het eerste elftal ben gekomen”, zegt de 22-jarige Messi. “Ik ben ook maar gewoon een speler in een team van geweldige mensen. Dit elftal is geweldig hecht, ik ben er maar een onderdeel van en wil graag prijzen blijven pakken.”

    Voorzitter Joan Laporta was logischerwijs zeer tevreden over de handtekening die Messi plaatste onder de nieuwe aanbieding van de club. “Dit is het beste nieuws van de dag”, sprak de preses vrijdag. “Het is belangrijk een speler te hebben met zijn menselijke karaktertrekken én voetballende kwaliteiten. Dit contract vertegenwoordigt al hetgeen dat hij aan de club geeft. Het is onmogelijk een team te bedenken zonder een speler als hij. We verwachten dat Leo uiteindelijk bij Barcelona met pensioen zal gaan.”
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72927736
    Nou, voorlopig gaat het niet slecht met Barça, en met Zlatan zit het ook wel goed . Als hij nog meer in het spel betrokken wordt, gaat hij 20 goals en 20 assists geven dit seizoen.
    Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
    Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
      zondag 20 september 2009 @ 12:26:30 #278
    227106 BarbaRob
    Meisjes plagen...
    pi_72928639
    Vind alleen Chygrynskiy beetje tegenvallen. Bij beide tegendoelpunten is hij betrokken. Hij is gewoon niet snel genoeg en als je dan een groot gat achter je laat vallen dan vliegen al die snelle spelertjes, zoals Aguero er zo tussendoor.
    pi_72928873
    quote:
    Op zondag 20 september 2009 11:54 schreef Lebawski het volgende:
    Nou, voorlopig gaat het niet slecht met Barça, en met Zlatan zit het ook wel goed . Als hij nog meer in het spel betrokken wordt, gaat hij 20 goals en 20 assists geven dit seizoen.
    Hij moet inderdaad wat "meer meedoen"
    Make me bad.
    pi_72929182
    quote:
    Op zondag 20 september 2009 12:26 schreef BarbaRob het volgende:
    Vind alleen Chygrynskiy beetje tegenvallen. Bij beide tegendoelpunten is hij betrokken.


    Die eerste goal is gewoon een fout van Busquets die een fraaie "assist" met zijn hoofd geeft.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 20 september 2009 @ 12:51:34 #281
    227106 BarbaRob
    Meisjes plagen...
    pi_72929447
    quote:
    Op zondag 20 september 2009 12:42 schreef venomsnake het volgende:

    [..]



    Die eerste goal is gewoon een fout van Busquets die een fraaie "assist" met zijn hoofd geeft.
    Tuurlijk, maar waarom staat Ch. niet bij z'n mannetje? Als je niet snel bent moet je zorgen dat je kort verdedigd.
    Bij die 2e goal is hij ook te laat.
      zondag 20 september 2009 @ 12:56:06 #282
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_72929616
    Ik geniet alleen al van de samenvatting.
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_72930028
    Komend seizoen Suarez op de plek van Henry.

    (Als Suarez dan toch weg gaat, dan het liefst naar Barca!)
    Koning.
    pi_72932428
    quote:
    Op zondag 20 september 2009 13:08 schreef tha_dark het volgende:
    (Als Suarez dan toch weg gaat, dan het liefst naar Barca!)
    Mee eens
    Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
    Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
      zondag 20 september 2009 @ 14:44:13 #285
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_72933122
    Genoten gisteren zeg.
    Zlatan was ook weer formidabel, maar dat is vanzelfsprekend.
    pi_72933231
    quote:
    Op zondag 20 september 2009 14:44 schreef pfaf het volgende:
    Zlatan was ook weer formidabel, maar dat is vanzelfsprekend.
    Make me bad.
      zondag 20 september 2009 @ 14:49:08 #287
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_72954828
    De 1-0, bijzonder fraai afgemaakt door Ibra hoor.

    Voor de rest had hij een onzichtbare rol. Maar goed vooralsnog doet hij wat er van hem gevraagd wordt. 3 uit 3.
    pi_72954948
    Hij zit totaal nog niet in het team merk je..dat kost tijd. Als Ibra naar rechts loopt gaat de bal naar links, als Ibra diep gaat komt hij kort etc. Hij is in zoveel dingen het tegenovergestelde van Eto'o..je ziet dat het echt wennen is. Neemt niet weg dat ik al een flinke verbetering verwacht als Iniesta straks weer helemaal terug is en in de basis staat. De weakest link met afstand is toch Keita op dit moment en die kan dan mooi vervangen worden. Xavi speelt dan iets verdedigender dan nu en daardoor blijft het defensief blok net zo goed terwijl je veel meer creativiteit hebt. Met Henry vanaf links en Messi en Iniesta overal rondom die 2 gaat het echt fantastisch worden
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_72957227
    Wie stuur je weg voor Suarez?

    Maxwell, Chygrynskiy of Toure?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_73056804
    Even dit topic wat hoger in mijn lijstje schoppen
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_73056939
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 05:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Wie stuur je weg voor Suarez?

    Maxwell, Chygrynskiy of Toure?
    Euh? Wat is dit voor onzin?
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_73056963
    quote:
    Op woensdag 23 september 2009 23:43 schreef Tim86 het volgende:

    [..]

    Euh? Wat is dit voor onzin?
    DAM komt voorlopig niet terug om je dat antwoord te geven
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_73057076
    Haha nee dat bedacht ik me ook vlak na de post, maar dat maakt zijn vraag niet minder onzinnig.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_73057238
    quote:
    Op woensdag 23 september 2009 23:47 schreef Tim86 het volgende:
    Haha nee dat bedacht ik me ook vlak na de post, maar dat maakt zijn vraag niet minder onzinnig.
    Kon er ook weinig van maken. Zelfs niet voor een tvp

    Enige logische speler die Suarez zal vervangen is Henry. Die is geen schim meer van zichzelf de laatste tijd. Heel nobel dat Pep, zeker gezien zijn staat van dienst, hem het hand boven het hoofd houdt, maar ergens houdt het op.

    Ik hoop van ganse hart dat Suarez na Ajax naar Barcelona gaat. Hoef ik hem als fan van beide clubs niet te missen
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_73057703
    Hij doelt natuurlijk op het aantal non-Eu spelers...
    Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
    Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
    pi_73057788
    quote:
    Op donderdag 24 september 2009 00:05 schreef Lebawski het volgende:
    Hij doelt natuurlijk op het aantal non-Eu spelers...
    Scherp!

    Toure sowieso basis.

    Van de andere 2 heb ik op dit moment geen mening. Daarvoor moet ik ze langer voor zien spelen. Al maakt Chygrynskiy (tot nu toe) een betrouwbare indruk op me.
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_73057820
    Toure is onmisbaar in de topwedstrijden, Maxwell is er nog niet lang en gewoon een goede aanwinst, Chyginsky is goed maar wel te missen denk ik... Hij heeft wel opbouwende kwaliteiten, meer dan de rest centraal achterin. Trouwen, dit weekend liet ie Forlan en Aguero wel simpel scoren...
    Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
    Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
    pi_73057997
    quote:
    Op donderdag 24 september 2009 00:10 schreef Lebawski het volgende:
    Toure is onmisbaar in de topwedstrijden, Maxwell is er nog niet lang en gewoon een goede aanwinst, Chyginsky is goed maar wel te missen denk ik... Hij heeft wel opbouwende kwaliteiten, meer dan de rest centraal achterin. Trouwen, dit weekend liet ie Forlan en Aguero wel simpel scoren...
    Idd Toure "de beul" is onmisbaar in grote wedstrijden om de balans in het team te houden. Er lopen al genoeg smurfen in het midden en voorin rond

    Tegen Atletico was het inderdaad wat minder. Tegen Inter vond ik hem wel sterk spelen. Al is hij (wat jij al zei) vervangbaar door meerdere spelers. Maxwell vind ik inderdaad wat tegenvallen. Maar dat vind ook van Zlatan.

    Zal misschien wel komen door het niveau verschil Heb in beide spelers nog de volste vertrouwen dat ze goed kunnen meedraaien in het elftal.
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_73058203
    Zlatan speelt met de week beter, en z;n rendement is uiterst hoog. Ik dacht 4 goals in 5 wedstrijden, en 3 assists ofzo. Dat is top. Maxwell heeft de laatste 3/4 wedstrijden niet meegedaan vanwege een blessure, maar ik vind hem juist een stuk beter dan Abidal.
    Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
    Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
    pi_73058316
    quote:
    Op donderdag 24 september 2009 00:25 schreef Lebawski het volgende:
    Zlatan speelt met de week beter, en z;n rendement is uiterst hoog. Ik dacht 4 goals in 5 wedstrijden, en 3 assists ofzo. Dat is top. Maxwell heeft de laatste 3/4 wedstrijden niet meegedaan vanwege een blessure, maar ik vind hem juist een stuk beter dan Abidal.
    Ben nooit stuk geweest van Abidal. Ik stond ook te juichen toen Maxwell werd aangetrokken.

    Rendement is prima van Zlatan. Mag ook wel gezien de vele kansen die Barcelona per wedstrijd creëert. Maar voetballend gezien vind ik hem vrij onzichtbaar tot nu toe. Het kan beter, en het wordt ook vast wel beter
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')