abonnement Unibet Coolblue
pi_72303413
De eerste helft was helemaal niet slecht, vond het zelfs een prima 45min (prima dus niet super) veel kensen, en Poulsen heeft opeens het licht gezien, wat een akties had ie.. En waar die snelheid vandaan kwam weet ik nog steeds niet.

Mounir had wel een paar schitterende kansen, helemaal die bal op de lat!
Feit is dat we 3 punten hebben gepakt en koploper zijn. We blijven lekker winnen en we zullen pas echt kunnen zien waar we staan als we tegen PSV/Ajax etc spelen.
quote:
Luijckx beslist maandag over Freiburg

In tegenstelling tot berichten in de media sluit Kees Luijckx een overgang naar SC Freiburg nog niet uit. De middenvelder heeft op bezoek in Zuid-Duitsland een goede indruk van de club gekregen en beslist maandag over zijn toekomst.
Keep your fingers crossed!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72303480
Had hem best bij Vitesse willen zien op het middenveld, die kees.
pi_72303867
quote:
za 17/10 FC Twente AZ Eredivisie vb
di 20/10 AZ Arsenal Champions League vb
zo 25/10 AZ Ajax Eredivisie vb
za 31/10 FC Groningen AZ Eredivisie vb
wo 4/11 Arsenal AZ Champions League vb
zo 8/11 AZ Feyenoord Eredivisie vb
Das de moeite....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72304734
quote:
Arveladze wil de stropdas van Ketsbaia

Voor Shota Arveladze worden de twee wedstrijden tegen Olympiakos Piraeus bijzonder.

Zijn landgenoot Temuri Ketsbaia is trainer van de Griekse club. ,,Temuri is mijn beste vriend'', zegt Arveladze in het Noordhollands Dagblad. De 36-jarige assistent-trainer van AZ was dan ook een gelukkig man na de loting van de Champions League. ,,Natuurlijk is Piraeus een zware tegenstander voor ons, maar dat soort uitdagingen zijn mooi. Het leuke is dat veel van onze vrienden naar de wedstrijden komen kijken. Het worden hoe dan ook dus twee mooie avonden.''

Arveladze en Ketsbaia kennen elkaar al heel lang. Het voetbal bracht de twee samen. Eerst bij Dinamo Tiflis en later ook bij het nationaal team van Georgië. ,,Bij het eerste doelpunt dat ik voor Dinamo maakte, gaf Temuri de assist. Bij het nationaal elftal hebben we ook prachtige dingen meegemaakt, zoals een 2-1 overwinning op Bulgarije. Dat was het 'gouden' Bulgarije met spelers als Balakov, Letsjkov en Stoitsjkov.''

Ketsbaia (41) ging deze zomer van Anorthosis Famagusta (Cyprus) naar Olympiakos. Met Anorthosis verraste hij in de Champions League met gelijke spelen tegen Werder Bremen en Inter Milaan en een zege op Panathinaikos. ,,Als speler was hij al een winnaar. Hij heeft als trainer inmiddels ook laten zien dat hij het topploegen heel lastig kan maken'', zegt Arveladze.

Het is overigens niet voor het eerst dat de twee tegenover elkaar staan. In 1997, toen Arveladze bij Ajax speelde en Ketsbaia bij Newcastle United, speelden de twee op een vriendschappelijk toernooi al eens tegen elkaar. ,,Na afloop ruilden we natuurlijk shirtjes. Dit keer kunnen we stropdassen ruilen.''
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72315064
Wat mij betreft ruilen ze hun boxers met elkaar, mits we die punten daar maar pakken.
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:55:30 #281
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72323554
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:36 schreef Susi het volgende:
OP is netjes
Hij mag wel even geupdate worden trouwens
pi_72333418
Ja idd, de eerste 5 wedstrijden mogen pleite en die halve Johan fruitschaal mag ook aangepast worden
quote:
Jonathas scoort drie keer in Friesland

Jong AZ heeft op bezoek bij Jong sc Heerenveen/Emmen een duidelijke zege geboekt. De ploeg van trainer Michel Vonk won zeer verdiend met 1-4. Grote man aan Alkmaarse zijde was de Braziliaanse spits Jonathas met drie goals. Ali Messaoud completeerde het kwartet aan doelpunten.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:09:51 #283
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72333471
Nee... die wedstrijden moeten de scores bij neergezet worden en de CL wedstrijden toevoegen e.d.

Maar ik bied me aan om dit te fixen, dus PM me maar als je de nieuwe TS wordt.
pi_72333633
kwestie van slim posten WOD!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72335404


De mijne is voor elkaar, maar ik moest gvd 150 eu betalen en niet 125,-
Ik zal Dirk eens aan zijn jasje trekken
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:28:08 #286
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72335582
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:48 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Das de moeite....
Pittig rijtje, als zal Arsenal niet zoveel problemen moeten opleveren.
pi_72363626
quote:
Witsel ontbreekt mogelijk ook tijdens uitduel met AZ

Standard Luik kan mogelijk ook in de Champions League niet beschikken over Axel Witsel. De Europese voetbalbond (UEFA) overweegt de schorsing van de middenvelder over te nemen.

De Belgische bond (KBVB) heeft alle stukken naar de UEFA gestuurd en deze beslist spoedig of de schorsing ook voor Europese wedstrijden geldt. Mocht de straf worden overgenomen, dan kan Standard in zijn eerste vier wedstrijden van de Champions League niet beschikken over Witsel.

De middenvelder mist dan onder meer de uitwedstrijd tegen AZ. Overigens heeft Standard al aangekondigd in beroep te gaan tegen de uitspraak van de KBVB, aangezien de straf hoger is dan gebruikelijk en de bond geen rekening hield met verscheidene argumenten van de club.
Das mooi...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72363650
quote:
Didulica: 'Koeman geknipt voor de Champions League'


Nu AZ aan de vooravond staat van een Champions League-avontuur, is het voor de Alkmaarders zaak doordrongen te zijn van de volwassenheid die het kampioenenbal vereist.

Arsenal, Standard Luik en Olympiakos Piraeus zijn van een andere orde dan de meeste Eredivisieploegen. De loting had aanzienlijk ongunstiger kunnen uitpakken voor AZ, maar de Champions League blijft een ongewis avontuur voor de onervaren koploper in de nationale competitie.

'Maar onze coach Ronald Koeman weet wat het toernooi op fysiek en mentaal vlek inhoudt', zegt doelman Joey Didulica in de nieuwe Voetbal International. 'Ronald heeft in finales gestaan waar wij alleen maar van kunnen dromen. Als hij iets zegt, luister je. En wat hij zegt, geloof je. Daarnaast is hij een rustige persoonlijkheid, je merkt niets van spanning of twijfel. Als geen ander kan hij jonge voetballers voorbereiden op grote wedstrijden.'

Didulica, die zijn contract in Alkmaar onlangs met twee jaar verlengde, weet als voormalig Ajacied zelf wel wat het inhoudt om in de Champions League te spelen. In het seizoen 2002/02 vervulde hij, met Koeman als coach, een heldenrol tijdens het belangrijke uitduel met Valencia. 'Mijn voornaamste advies aan ploeggenoten is: geniet ervan. Het kan de laatste keer zijn. Of misschien moeten mijn teamgenoten, net als ik, straks weer zes jaar wachten.'

De volledige voorbeschouwing op de Champions League-tour van AZ is te lezen in Voetbal International 36, die vanaf woensdag in de winkel ligt. Meesterspion Tonny Bruins Slot, analist bij AZ, bespreekt in het artikel tactische vondsten die hij samen met Koeman bij Ajax en Benfica in de Champions League gebruikte. Klik hier voor de inhoud.
quote:
Tevreden Brands: 'Er is niet gevist naar onze toppers'

AZ kan tevreden terugkijken op de afgelopen transferperiode. De club uit Alkmaar zag één basisspeler vertrekken, maar haalde daar twee goede vervangers voor terug.

'Waar we een beetje bang voor waren is uitgebleven', was de tevreden conclusie van directeur voetbalzaken Marcel Brands op de website van AZ. 'Er is niet gevist naar onze toppers. Deze periode hebben we zelfs kunnen gebruiken om te investeren in de selectie. Bepalende spelers hebben hun contracten opengebroken en verlengd. We zijn in de breedte sterker geworden.'

'In vergelijking met andere jaren is de afgelopen transferperiode voor ons relatief rustig verlopen', vervolgde Brands. 'Met Demy de Zeeuw is eigenlijk maar één echte basisspeler vertrokken. Met de komst van Pontus Wernbloom en Rasmus Elm hebben we dat goed opgevangen. Wernbloom hadden we al vroeg vastgelegd, met het oog op een mogelijke transfer van Demy.'

Na het vertrek van De Zeeuw naar Ajax wist AZ zich te versterken met Rasmus Elm van Kalmar FF, een transfer waar Brands niet op gerekend had. 'Toen de transfer van De Zeeuw officieel rondkwam, kregen wij de middelen om Elm te halen. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat die transfer zou lukken, gezien de interesse van andere grote clubs.'

'Elm is een speler die op alle posities op het middenveld uit de voeten kan. We zagen hem voor het eerst als linkshalf, tegen Feyenoord speelde hij vorig seizoen hangend op rechts tegen Tim de Cler en bij Jong Zweden was hij deze zomer de controlerende man in de rug van Wernbloom. Het is geen vechter, maar een échte voetballer met een uitstekende pass en afstandschot.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72399915
quote:
Rasmus Elm: 'Dit voelt als een juiste stap in mijn carrière'


Afgelopen week trok AZ Rasmus Elm aan. De 21-jarige Zweedse middenvelder kwam voor drie miljoen euro over van Kalmar FF. De Zweedse bondscoach Lars Lagerbäck beschouwt hem als het grootste talent van zijn land sinds Zlatan Ibrahimovic.

'Hoe goed was Zlatan toen hij 21 jaar was? Hij was een groot talent toen hij bij Ajax kwam en is daarna bij Internazionale steeds beter geworden en een topper geworden met zijn transfer naar FC Barcelona als bekroning', vertelt Elm aan Voetbal International. 'Ik hoop ook eenzelfde weg af te leggen. Dat Lagerbäck dit over mij zegt, zie ik als een groot compliment. Ik doe er alles aan een goede voetballer te worden. Ik ben een middenvelder met een goede pass, ik kan doelpunten maken en ik kan openingen creëren.'

Op het EK onder-21 speelde Elm zich definitief in de kijker. De middenvelder stond in de belangstelling bij Everton, Fulham, Bayern München, Bayer Leverkusen, Paris Saint-Germain, PSV, Ajax, FC Twente en SC Heerenveen. Hij koos voor AZ.

'Een heel bewuste keuze. Ik ben nog jong en had me voorgenomen: als ik vertrek bij Kalmar, dan moet ik mij goed kunnen ontwikkelen bij mijn nieuwe club. Ik ben bij diverse clubs op bezoek geweest en AZ maakte op mij de beste indruk. De Nederlandse competitie spreekt mij bovendien ook aan. Veel Scandinavische spelers hebben zich bij jullie ontwikkeld tot goede spelers. Dit voelt als de juiste stap in mijn carrière.'
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 3 september 2009 @ 16:58:40 #290
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72403523
Lekker druk daar op het middenveld.... hoop dat er geen mensen gaan morren.

We kunnen ook 3-6-1 gaan spelen ofzo.
Confidence through competence
  donderdag 3 september 2009 @ 17:01:21 #291
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72403594
quote:
Luijckx: 'Er is me iets heel anders voorgespiegeld'

Hoewel AZ en sc Freiburg vorige week overeenstemming bereikten over een transfer van Kees Luijckx, besloot de middenvelder toch in Alkmaar te blijven. Naar eigen zeggen omdat hem in eerste instantie iets heel anders werd beloofd bij de Duitse promovendus dan daadwerkelijk het geval was.

Luijckx en zijn eigen zaakwaarnemer kregen van een tussenpersoon, die zich uitgaf voor iemand van Freiburg, mooie verhalen te horen. Daar bleek vorige week donderdag bij een bezoekje aan Freiburg echter weinig van te kloppen. "Er is me iets heel anders voorgespiegeld", zegt Luijckx in gesprek met ELF Voetbal. "De instap was daardoor niet goed."

Een gesprek met trainer Robin Dutt leverde niets op. "Ik had wel een goed gevoel bij hem. Hij vertelde me dat hij voor mij twee posities in gedachte had: die van centrale verdediger en op het middenveld. En Freiburg is een mooie club. Maar we zijn er niet uitgekomen. Natuurlijk heeft dat met financi�n te maken, maar dat was niet het enige."

Na de wedstrijd tegen Willem II (2-1) van afgelopen weekend bleek de transfer echter nog niet helemaal van de baan. "Er is nog contact geweest via e-mail. Ik wilde graag de overstap maken, hoewel ik het een heel moelijke keuze vond AZ eventueel te moeten te verlaten. Ik heb ook water bij de wijn gedaan, maar het heeft niet zo mogen zijn. Jammer."

Luijckx kwam afgelopen seizoen door een aantal blessuregevallen in de verdediging tot vijftien competitiewedstrijden bij AZ. Dit jaar onder trainer Ronald Koeman speelt hij bijna helemaal niet meer mee in de hoofdmacht. De Castricummer, die werd opgeleid door de Alkmaarders, stond naast Freiburg ook in de belangstelling van enkele Eredivisieclubs. Hij heeft nog een contract tot 2010.
Tjaaa. Dat heb je met die zaakwaarnemers die spelers uit de krottenwijken van Alkmaar gaan halen....
Confidence through competence
pi_72404405
Noem je Castricum nou een krottenwijk ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  donderdag 3 september 2009 @ 18:19:16 #293
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72405619
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:30 schreef elcastel het volgende:
Noem je Castricum nou een krottenwijk ?
Hij versprak zich . Hij maakte natuurlijk een zwaar understatement .

West Friesland daarentegen kun je zien als 't Gooi van Alkmaar
  donderdag 3 september 2009 @ 19:37:10 #294
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72408267
Oh ja, San Castricum
Confidence through competence
pi_72425044
quote:
AZ-Belg botst met bondscoach

BRUSSEL - Er is in België enig rumoer uitgebroken rondom Sebastien Pocognoli. De linksback van AZ ging langs bij Frank Vercauteren om te vragen of hij voor het uitduel van morgen in Spanje op de tribune plaats moest nemen. Toen de bondscoach hem antwoordde dat hij niemand garanties kon geven, zei de international dat hij dan liever bij zijn club aan het werk ging. Vercauteren, die per 1 januari wordt opgevolgd door Dick Advocaat, vond dat hij met die stellingname dan inderdaad beter kon afreizen naar Alkmaar. Pocognoli is net hersteld van een hamstringblessure.

Hoewel het WK ver weg is voor onze zuiderburen, werd het incident hoog opgenomen bij de voetbalbond. Jean-Marie Philips, de directeur generaal van de KBVB: "Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Dit moeten wij gaan bespreken met de technische commissie, want dit kan absoluut niet door de beugel."

Niettemin zegt zijn zaakwaarnemer Eris Kismet dat het in goed overleg is besloten door beide partijen. Dat wordt bevestigd door Marcel Brands van AZ. "Sebastien vroeg mij of het raar was om zijn bondscoach te vragen terug te gaan naar AZ. Toen ik de bondscoach belde, hadden ze al samen gesproken en Vercauteren vond die oplossing prima. Want de Belgen hadden 22 of 23 man opgeroepen en er kunnen er tenslotte maar 18 op het formulier. Het is volgens mij juist een positief verhaal. Hij kon bij ons trainen én spelen (gisteravond tegen Chabab, red.). En zover ik begrijp, moet hij er rekening mee houden dat hij maandag weer wordt opgeroepen voor de wedstrijd tegen Armenië."
quote:
AZ wint oefenpot met dubbele cijfers
AZ heeft met een zwaar gemankeerd elftal een 10-0 zege geboekt op Hoofdklasser FC Chabab. De club uit Amsterdam speelde zonder onder meer Michael Mols tegen de Alkmaarders.

AZ Alkmaar
De formatie van Ronald Koeman, die zonder de internationals aantrad, werd gevormd door onder meer Joey Didulica, Gill Swerts, Kew Jaliens, Sébastien Pocognoli, Kees Luijckx, Jeremain Lens, Nick van der Velden en Graziano Pellè.

Laatstgenoemde was erg op dreef. Pellè scoorde aan de lopende band. Uiteindelijk was de Italiaan goed voor vier treffers. Ali Messaoud, een speler die uit de jeugd van AZ komt en nu in het beloftenelftal speelt, scoorde drie keer.

Jonathas (twee) en Van der Velden maakten de overige doelpunten namens de regerend landskampioen.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72425196
Leuk, maar van dat laatste bericht klopt geen hol. Hij scoorde twee keer, Messaoud scoorde vijf keer
pi_72425587
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:56 schreef Gatalin het volgende:
Leuk, maar van dat laatste bericht klopt geen hol. Hij scoorde twee keer, Messaoud scoorde vijf keer
Ja ik las dat op de fanpage idd, maar goed ik twijfelde een beetje wat ik als waar moest aannemen?
Was jij er toevallig?

Die Ali Messaoud gaat lekker, laten we die als AZ eens een knap contract geven ipv het gratis de deur uit laten lopen zoals de laatste tijd vaker gebeurd of gaat gebeuren.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72429432
quote:
CL - Adriaanse: 'AZ heeft best kans om de kwartfinale te bereiken'

In de nieuwe Sportweek interviews met Stijn Schaars en Niklas Moisander over het Champions League-avontuur van AZ. Ook laten kenners hun licht schijnen over de kansen van de Alkmaarders, die in poule H aantreden tegen Arsenal, Olympiakos Piraeus en Standard Luik.

Co Adriaanse sluit zeker niet uit dat zijn oude werkgever overwintert in de Champions League: “AZ maakt een heel grote kans om door te gaan. Arsenal lijkt me een maatje te groot, maar als Ronald Koeman zegt dat AZ een goede kans maakt op de tweede plaats, ben ik dat helemaal met hem eens. AZ moet gewoon z’n eigen spel spelen,” vindt Adriaanse. “Ze spelen al een stuk realistischer dan een jaar of twee geleden, wat compacter bij balverlies. Zoals AZ nu speelt, hoeven ze zich tegen niemand aan te passen. En als AZ na de groepsfase gunstig loot, geef ik ze best kans om ook de kwartfinale te bereiken. Koeman kent de weg naar boven. Hij is internationaal gelauwerd, heeft voldoende ervaring en heeft bewezen dat hij een team kan neerzetten.”

Dat de selectie van AZ amper CL-ervaring heeft, hoeft volgens Adriaanse geen nadeel te zijn. “Het Ajax van 1995, dat met een relatief onervaren Louis van Gaal de CL won, miste die ervaring ook. Oké, Ajax had toen wel Frank Rijkaard en zo’n type heeft het huidige AZ niet. Maar ik denk dat AZ daar ook geen behoefte aan heeft, met jongens als Schaars en David Mendes da Silva in de selectie.”

Volgens Van Gaal kan een Nederlandse club ooit nog eens de CL winnen. Hoe denkt zijn voorganger bij AZ daarover? “Dat wordt steeds moeilijker. Het overleven van de poule behoort tot de mogelijkheden. De tussenronde kan ook nog, maar daarna komen de sterke ploegen. En van clubs als Manchester United, FC Barcelona, Liverpool, Bayern München, Real Madrid en Internazionale is het moeilijk winnen. Helemaal in de knock-outfase. Tegen zo’n club kun je heel misschien één keer voor een sensatie zorgen, maar twee keer achter elkaar acht ik vrijwel uitgesloten.”
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:07:07 #299
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72429878
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:50 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]


Wacht maar tot Jesus en Messaoud er 3 per wedstrijd in gaan knallen in t eerste , dan kijken die Europese topclubs op hun neus!



[ Bericht 0% gewijzigd door wallofdolls op 04-09-2009 13:16:18 ]
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:32:27 #300
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72430581
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:07 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Wacht maar tot Jesus en Messaoud er 3 per wedstrijd in gaan knallen in t eerste , dan kijken die Europese topclubs op hun neus!

Die neuzen zijn geen topclub meer, man! Haaahahahahahahaa

Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')