Ik geloof ook nooit dat ze dat voor de lol doen. Toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Zeg ik iets geks als ik t een beetje freaky vind dat er mensen zijn die zich voor de lol inwendig laten onderzoeken een hele avond?
NEEquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooh deze is inhoudelijk beterder, laten we hier doorkutten!
Tsjek FB, daar heb ik het netjes uitgelegdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
Muis had ook al keurig haar topic open!
Ing is een voorkruipertttt!
[..]
Ik geloof ook nooit dat ze dat voor de lol doen. Toch?
Huh? In bed! Daar heb ik een eigen plekkie die ik alleen maar wens te delen met poessiesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:54 schreef Muis006 het volgende:
Dit is niet de ehechtedring je ook altijd zo voor in bed Ing? Egoïst.
Ja, we zitten klaarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit me ook af te vragen hoe je in bed in hemelsnaam voor kan dringen.
Verklaar u nader Muis?
Ja, tot hij zijn gloeiende eendenbek in jouw opening steekt, dan is het niet meer zo grappig hequote:
Jaaaaaaaa, tzal wel een lang verhaal zijn of zo?quote:
Ja hey, vraagontwijkend gedrag!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, tot hij zijn gloeiende eendenbek in jouw opening steekt, dan is het niet meer zo grappig he
Aaaaah...nou ist duudlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:01 schreef Muis006 het volgende:
Om antwoord te geven op alle posts in 1 replypost: ing wil dus alleen in bed met poessies je moeder ik zit ook klaar geen lang verhaal.
Ik kom goddank niet verder dan 2 uitstrijkjes bij mijn huisarts.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:05 schreef Muis006 het volgende:
Sehr gut. In deze verder I presume?
Om on topic te blijven: ik ben nog nooit bij de gyn geweest.
Afgezien van toen ik er werkte, ik gelukkig ook nog nooitquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:05 schreef Muis006 het volgende:
Sehr gut. In deze verder I presume?
Om on topic te blijven: ik ben nog nooit bij de gyn geweest.
En dan dat in combinatie met deze TT en mijn ervaringen van de afgelopen nacht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als we nu allemaal even gaan proberen zwanger te worden nemen we OUD gewoon over
Aaaaaah eindelijk, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan dat in combinatie met deze TT en mijn ervaringen van de afgelopen nacht.
Ben net thuis. We werden om 2 uur gebeld door mijn vriendin. We lagen toen net te slapen. Maar ja.... bevalling begonnen, water gebroken, weeen niet erg sterk of lang, maar wel om de 3 minuten. Kan nog lang duren, dus rij maar rustig aan.... al met al waren we in een uur in Nijmegen.
En om 11.42 is de kleine jongen dan geboren.
Ben zelf nog jankerig van de mooie en emotionele ervaring.
Maar inwendige onderzoeken en toucheren blijven geen pretje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |