abonnement Unibet Coolblue
pi_72943823
Eerste helft hadden we nog wel overwicht, maar daarna leek het nergens meer op. Het is aan Ditewig te danken dat we nog in de wedstrijd bleven (niet afgemaakt werden).
Kon het spelershome nog in vandaag en sprak Ammi ..... die doet deze week iig zeker niet meer mee
  zondag 20 september 2009 @ 19:54:40 #227
167012 Muurbloempj_1971
Ado woman 4ever...
pi_72944077
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef Ammi het volgende:

[..]

Ja precies aan die oplossing dacht ik ook maar helaas. Ik zie het nu wel alweer voor me Ammi er niet bij, Kum er niet bij..
Das niet echt positief bij Ajax-uit. Oja we hebben eerst nog VVV-uit (alweer ) voor de beker..
Is Kum volg. week dan nog ziek? Hij had toch griep? Afijn, ik vond Diteweg nog de beste van het veld bij ADO, hij heeft nog aardig wat ballen tegengehouden...

Vond de voorhoede vandaag tegenvallen, vooral Soltani en Milic...

Ben er natuurlijk weer tegen Groningen bij over 13 dagen...

Enne Ammi, ik zit op de familietribune Heb 2 zoontjes die helemaal wild zijn van ADO (sja heb ze besmet met het ADO virus) en als ik de kids heb dan zitten we daar maar als ik ze niet heb en ze bij hun vader zijn dan zit ik er ook met mijn zus en haar kinderen en een vriendin en haar kind (alleen vrouwen:) )
Zat vroeger in het zuiderpark op West en weleens op Noord... (North Side)...
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag...
pi_72944757
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:47 schreef Hork het volgende:
Eerste helft hadden we nog wel overwicht, maar daarna leek het nergens meer op. Het is aan Ditewig te danken dat we nog in de wedstrijd bleven (niet afgemaakt werden).
Kon het spelershome nog in vandaag en sprak Ammi ..... die doet deze week iig zeker niet meer mee
Ammi
pi_72945103
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:11 schreef Ammi het volgende:

[..]

Ammi
Moest aan jou denken toen ik hem aansprak . Wilde nog met hem op de foto, maar volgens mijn maten kan dat niet meer op je 33e
  zondag 20 september 2009 @ 20:23:27 #230
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_72945241
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef Hork het volgende:

[..]

Moest aan jou denken toen ik hem aansprak . Wilde nog met hem op de foto, maar volgens mijn maten kan dat niet meer op je 33e
Tuurlijk wel, met de haagse helden kun je altijd op de foto
Ik ben van pindavlees
pi_72945590
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef Hork het volgende:

[..]

Moest aan jou denken toen ik hem aansprak . Wilde nog met hem op de foto, maar volgens mijn maten kan dat niet meer op je 33e
Had hem over FOK verteld en gezegt: join the club
pi_72945799
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:31 schreef Ammi het volgende:

[..]

Had hem over FOK verteld en gezegt: join the club
Kan ie zich registreren als Ammi2
pi_72945927
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:36 schreef Hork het volgende:

[..]

Kan ie zich registreren als Ammi2
Nou dan had k m me account wel gegund hoor
pi_72952992
Ammi twijfelgeval voor bekerduel met VVVGepubliceerd op: 20 september 2009 19:19


Ahmed Ammi moet de bekerwedstrijd tegen VVV-Venlo van komende dinsdag waarschijnlijk aan zich voorbij laten gaan. De verdediger van ADO Den Haag liep tegen FC Utrecht een hamstringblessure op.
De Marokkaan kreeg aan het einde van de wedstrijd tegen Utrecht last van zijn hamstring, zo weet RTV West. Ammi had daarop eigenlijk gewisseld moeten worden, maar ADO was al door zijn wissels heen.

Utrecht won de wedstrijd in Den Haag met 1-0 door een doelpunt van Dries Mertens.
pi_72955039
quote:
Op zondag 20 september 2009 22:55 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
Ammi twijfelgeval voor bekerduel met VVVGepubliceerd op: 20 september 2009 19:19


Ahmed Ammi moet de bekerwedstrijd tegen VVV-Venlo van komende dinsdag waarschijnlijk aan zich voorbij laten gaan. De verdediger van ADO Den Haag liep tegen FC Utrecht een hamstringblessure op.
De Marokkaan kreeg aan het einde van de wedstrijd tegen Utrecht last van zijn hamstring, zo weet RTV West. Ammi had daarop eigenlijk gewisseld moeten worden, maar ADO was al door zijn wissels heen.

Utrecht won de wedstrijd in Den Haag met 1-0 door een doelpunt van Dries Mertens.
Als het bij die wedstrijd tegen VVV blijft ben ik nog blij, vreesde namenlijk dat ie er langer uit zou zijn toen k t zag gebeuren.
pi_72957518
Als ie alleen de wedstrijd tegen VVV mist, valt het idd erg mee (die is overigens woensdag)
pi_72969959
Ammi weken buitenspel met hamstringblessure
Geschreven op maandag, 21 september om 15:38

Ahmed Ammi zal de eerstvolgende competitiewedstrijden van ADO Den Haag moeten missen. De vleugelverdediger liep in de afgelopen competitiewedstrijd tegen FC Utrecht een hamstringblessure op. Volgens Voetbal International heeft Ammi weken de tijd nodig om hiervan te herstellen. De verdediger wilde afgelopen zondag eigenlijk gewisseld worden in de slotfase, maar omdat Raymond Atteveld al drie nieuwe spelers binnen de lijnen had gebracht, verbeet hij de pijn. Dat was geen goed idee, zo bleek uit onderzoek in het ziekenhuis.

Volgens de berichten heeft Ammi een scheurtje in zijn rechterhamstring opgelopen. Dit betekent dat de rechtsback enkele weken uit de roulatie zal zijn. Hoeveel duels hij moet missen is niet bekend: vrijdag volgt meer duidelijkheid over de ernst van de blessure.


Ik heb het al een eerder gezegt, als iedereen fit kunnen we voor de 12e plaats gaan, maar als er iemand geblesseerd is zijn we meteen zwaar verzwakt.
  maandag 21 september 2009 @ 16:50:06 #238
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_72973155
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:15 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
Ammi weken buitenspel met hamstringblessure
Geschreven op maandag, 21 september om 15:38

Ahmed Ammi zal de eerstvolgende competitiewedstrijden van ADO Den Haag moeten missen. De vleugelverdediger liep in de afgelopen competitiewedstrijd tegen FC Utrecht een hamstringblessure op. Volgens Voetbal International heeft Ammi weken de tijd nodig om hiervan te herstellen. De verdediger wilde afgelopen zondag eigenlijk gewisseld worden in de slotfase, maar omdat Raymond Atteveld al drie nieuwe spelers binnen de lijnen had gebracht, verbeet hij de pijn. Dat was geen goed idee, zo bleek uit onderzoek in het ziekenhuis.

Volgens de berichten heeft Ammi een scheurtje in zijn rechterhamstring opgelopen. Dit betekent dat de rechtsback enkele weken uit de roulatie zal zijn. Hoeveel duels hij moet missen is niet bekend: vrijdag volgt meer duidelijkheid over de ernst van de blessure.


Ik heb het al een eerder gezegt, als iedereen fit kunnen we voor de 12e plaats gaan, maar als er iemand geblesseerd is zijn we meteen zwaar verzwakt.
Pffffffffffffffffffff
pi_72979015


mn boekje, COLLECTORS ITEM, seizoenkaart, sjaal.... hier meer

Trouwens ik heb echt de hele tijd op van hese zitten schelden, wat een flapdrol is dat zeg...

Gaat er iemand naar Venlo woensdag??
En zijn ze echt zo streng op alcohol in de bus? haha
looooooooooooooooool lol
pi_72979647
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:26 schreef MrKawada het volgende:
[ afbeelding ]

mn boekje, COLLECTORS ITEM, seizoenkaart, sjaal.... hier meer

Trouwens ik heb echt de hele tijd op van hese zitten schelden, wat een flapdrol is dat zeg...

Gaat er iemand naar Venlo woensdag??
En zijn ze echt zo streng op alcohol in de bus? haha
In augustus toen voor de Eredivisie in ieder geval wel.
pi_72979730
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:26 schreef MrKawada het volgende:
[ afbeelding ]

mn boekje, COLLECTORS ITEM, seizoenkaart, sjaal.... hier meer

Trouwens ik heb echt de hele tijd op van hese zitten schelden, wat een flapdrol is dat zeg...

Gaat er iemand naar Venlo woensdag??
En zijn ze echt zo streng op alcohol in de bus? haha
Leuke foto's trouwens.
pi_72981072
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:40 schreef Ammi het volgende:

[..]

Leuke foto's trouwens.
dankje! ik hou van ado den haag en 1.fc union berlin haha

kijken ze dan echt in je tas enzo?? beetje treurig man, ik wil wel gewoon een biertje drinken in de bus. niet dronken worden ofzo, maar gewoon relaxed.

trouwens ammi was ook waardeloos verder... en soltani ook. gvd. mja sjugt. we hadden 5e kunnen staan!!

ga je naar venlo?
looooooooooooooooool lol
pi_72981217
ik ga naar venlo, maar ik moet nog een manier vinden om het stadion in te komen.
  maandag 21 september 2009 @ 21:30:14 #245
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_72981920
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:11 schreef MrKawada het volgende:

[..]

dankje! ik hou van ado den haag en 1.fc union berlin haha

kijken ze dan echt in je tas enzo?? beetje treurig man, ik wil wel gewoon een biertje drinken in de bus. niet dronken worden ofzo, maar gewoon relaxed.

trouwens ammi was ook waardeloos verder... en soltani ook. gvd. mja sjugt. we hadden 5e kunnen staan!!

ga je naar venlo?
Ammi vond ik één van de weinigen die nog een beetje inzet toonde....
pi_72982218
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:30 schreef gunk77 het volgende:

[..]

Ammi vond ik één van de weinigen die nog een beetje inzet toonde....
Vind m altijd de stille kracht
Mjaa hij was aan de ramadan he, hopelijk is die snel weer hersteld.
pi_72982547
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:30 schreef gunk77 het volgende:

[..]

Ammi vond ik één van de weinigen die nog een beetje inzet toonde....
nja ik vond ditewig goed, immers en buijs redelijk
looooooooooooooooool lol
  maandag 21 september 2009 @ 22:56:51 #248
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_72985827
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:44 schreef MrKawada het volgende:

[..]

nja ik vond ditewig goed, immers en buijs redelijk
Dittewig zeker, die heeft ons nog meerdere malen gered. Buijs...mwah, het ging.
Maar Immers, af en toe is 'ie top, maar soms loopt ie zo nonchelant te spelen....
  maandag 21 september 2009 @ 23:04:32 #249
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_72986153
FC Den Haag moet Ammi enkele weken missen
FC Den Haag-speler Ahmed Ammi heeft afgelopen weekeinde aan het duel met FC Utrecht een hamstringblessure overgehouden. De verdediger, die de 90 minuten zondag noodgedwongen volmaakte omdat FCDH al door de wissels heen was, moet enkele weken toekijken, zo meldt VI.

Onderzoek wees uit dat Ammi een klein scheurtje in de rechterhamstring heeft opgelopen. Meer duidelijkheid over de ernst van de blessure kan vrijdag worden gegeven wanneer een MRI-scan wordt gemaakt. (MT)

Bron: www.sportweek.nl
  dinsdag 22 september 2009 @ 08:01:04 #250
167012 Muurbloempj_1971
Ado woman 4ever...
pi_72990798
Sja toch te lang doorgespeeld die Ammi... heeft de blessure aan zijn hamstring verergerd. Maarja hij kon niet meer gewisseld worden...

Ammi is een van de betere en vooral constante spelers de afgelopen tijden... BALEN! Vond die Kai van Hese ook niet zo super achterin...

Succes voor degenen die naar Venlo gaan...
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')