abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_246786
Van de frontpage:

Na 100 dagen is het Duitse Big Brother afgelopen. De real life soap werd vrijdag verrassend gewonnen door John, een 26-jarige ex-timmerman en ex-kraker uit Oost-Duitsland. John gaat met 250.000 mark (281.685 gulden) naar huis.

Van de drie als laatsten overgebleven bewoners van het Big Brotherhuis werd hij als minst waarschijnlijke winnaar beschouwd. De grote favoriet was Juergen, een 36-jarige Keulenaar die onlangs nog in een krant werd omschreven als de typische Duitser die zijn gevoelens niet durft te tonen. Maar hij was heel geliefd bij de kijkers. Ook de werkloze monteur Zlatko was erg populair.

Volgens veel critici is de echte winnaar niet John, maar de televisiezender RTL2, die met het door velen verguisde programma de hoogste kijkcijfers uit zijn bestaan scoorde. Volgens deze visie zijn de verliezers niet de weggestemde kandidaten, maar de Duitse cultuur en de menselijke waardigheid.
In september keert Big Brother terug op de Duitse televisie. RTL2 is al op zoek naar kandidaten voor Big Brother II.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_246787
Ik heb het helemaal niet gevolgd, maar ik vind het wel opvallend dat ook hier alleen maar mannen bij de top 3 kwamen. Vrouwen hebben kennelijk wat beters te doen
heb ik niet
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')