abonnement Unibet Coolblue
pi_71997608
quote:
Ook veel geweld platteland
Jongeren in dunbevolkt gebied net zo gewelddadig als leeftijdsgenoten in de stad.

Jongeren en jongvolwassenen op het platteland zijn net zo gewelddadig als hun leeftijdgenoten in de stad. Dat blijkt uit onderzoek van socioloog Don Weenink van de Wageningen Universiteit onder negenduizend Nederlanders tussen de 12 en 29 jaar.
Van beide groepen jongeren heeft ruim 17 procent wel eens meegedaan aan een vechtpartij. Zeker 10 procent heeft een ander zo hard geslagen dat die naar de dokter moest.
De dunst bevolkte gebieden van Nederland, zoals Ransdorp in Noord-Holland of Spier in Drenthe, tellen zelfs relatief meer vechtersbazen dan dichtbevolkte steden als Amsterdam, ‘s-Gravenhage, Rotterdam of Utrecht. 18 procent van de jongeren in die lege gebieden op het platteland heeft wel eens gevochten, tegen 13 procent van hun leeftijdsgenoten in de grote stad.
Volgens Weelink is dit opvallend omdat veel Nederlanders nog altijd denken dat de stad het gevaarlijkst is. “Er heerst een negentiende-eeuws idyllisch beeld van het platteland: het is er rustig en iedereen zorgt voor elkaar.”
Volgens Weenink speelt alcohol een grote rol bij het geweld. Veel jongeren raken betrokken bij vechtpartijen als ze ’s avonds uitgaan. Verder bleek dat geweld op het platteland vaak wordt gebruikt als vorm van sociale controle. Weenink: “Jongens delen daar klappen uit om aan te geven dat een ander hun grenzen heeft over-schreden.”
Bron: De Gelderlander, zaterdag 15 augustus 2009, pag. 1.

Ik wil maar zeggen: onze autochtone jongens kunnen aardig meekomen met die kutMarokkanen.
Is dat goed nieuws of niet?

Shit, heb ik toch nog een fout gemaakt in de TT. Dat moet natuurlijk "even gewelddadig" zijn in plaats van "evenveel geweld".
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71997652
Goed nieuws of niet, het is vooral een leugen.
pi_71997671
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:07 schreef JodyBernal het volgende:
Goed nieuws of niet, het is vooral een leugen.
Vertel eens dan.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71997677
En als ik dan uitga in de Achterhoek (Varsseveld) als Amsterdammer dan valt mij juist altijd op hoe gemoedelijk alles is, niks geen agressie of allochtonen.
Jammer dat de lokale bevolking maar amper te verstaan is, verder goed toeven.
pi_71997696
punt is dat jongeren(en jongvolwassenen) op het platteland het zelf wel allemaal ff regelen zonder de authoriteiten erbij te halen. iig uit eigen observatie.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 00:13:04 #6
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71997788
Dit was al veel langer bekend, maar blijkbaar is dat niet interressant voor De Telegraaf, SBS6, of de Wilders-aanhang. Het is namelijk veel makkelijker om te wijzen naar anderen dan om zelf in de spiegel te kijken.

Ga voor de grap eens kijken in West-Friesland wat de jeugd daar voor overlast veroorzaakt.
pi_71997810
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:09 schreef Apogist het volgende:
punt is dat jongeren(en jongvolwassenen) op het platteland het zelf wel allemaal ff regelen zonder de authoriteiten erbij te halen. iig uit eigen observatie.
eens, gaat bij ons wel zo in ieder geval
*superman has issues. why jump over a building when you can simply walk around the damn thing..*
* the only thing better than a beer, is two beers*
*hmm..... donuts!*
pi_71997903
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:06 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Bron: De Gelderlander, zaterdag 15 augustus 2009, pag. 1.

Ik wil maar zeggen: onze autochtone jongens kunnen aardig meekomen met die kutMarokkanen.
Is dat goed nieuws of niet?

Shit, heb ik toch nog een fout gemaakt in de TT. Dat moet natuurlijk "even gewelddadig" zijn in plaats van "evenveel geweld".
Dat zeg ik al vrij lang al, maar dan word ik gezien als één of andere extreemlinkse apologist van Joseph Stalin, geloof ik.
I´m back.
pi_71998027
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat zeg ik al vrij lang al, maar dan word ik gezien als één of andere extreemlinkse apologist van Joseph Stalin, geloof ik.


Ik denk dat er een groot verschil zit in beleving. Op t platteland (wat is trouwens platteland? Want voor veel mensen is alles na Utrecht platteland), en dan bedoel ik dorpen, is t toch vaker zo dat de jongeren elkaar kennen. In de stad zijn t mss vaker onbekenden en het gevoel dat je daarom niet weet uit welke hoek t gevaar komt, is mss beangstigend?
pi_71998140
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:21 schreef Wazeggie het volgende:

[..]



Ik denk dat er een groot verschil zit in beleving. Op t platteland (wat is trouwens platteland? Want voor veel mensen is alles na Utrecht platteland), en dan bedoel ik dorpen, is t toch vaker zo dat de jongeren elkaar kennen. In de stad zijn t mss vaker onbekenden en het gevoel dat je daarom niet weet uit welke hoek t gevaar komt, is mss beangstigend?
Ja, tuurlijk wel, daar heb je gelijk in. Het is ook één van de redenen waarom je de jongeren hier niet op hun nummer durft te zetten. Je bent bang voor repercussies als je dat doet.
Maar je kunt er wel over zeiken, alleen dat wordt dus niet geloofd. Alleen marocjes bezorgen ons overlast, in de Randstad en verder niemand.
Ik heb al eens eerder gereageerd, elke oudere generatie klaagt over de jongere generatie, dat deden ze al in de Romeinse tijd. Alleen nu lijkt het er op dat er echt wat te klagen is; de jongeren zijn agressiever, egocentrischer en baldadiger dan ooit.
(Dan kan ook subjectief zijn, misschien gaat de generatie hierna weer records halen....)
I´m back.
pi_71998206
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:07 schreef JodyBernal het volgende:
Goed nieuws of niet, het is vooral een leugen.

Het is een en al overlast op dit dorp met die vervelende verwende klote jongeren.
Alles voor 't jong cultuurtje en dat zal bij die marokkanen niet anders zijn, denk ik. Men wenst het kroost een beter leven toe en dat gaat nogal ver en ongecorrigeerd naar mijn idee.

Maar no worries, want het is uiteraard gelogen hoor. We moeten natuurlijk wel gezamelijk een vijand houden. .
pi_71998259
Jouw conclusie, dat ze aardig mee kunnen komen, is juist als je zaken zoals bijvoorbeeld roof, inbraak, heling en overlast niet meerekent.

En verder lijkt me de conclusie (gechargeerd) dat een handgemeen ook op het platteland kan plaatsvinden niet echt opzienbarend.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  PR/Manusje van alles woensdag 19 augustus 2009 @ 00:35:03 #13
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71998327
In de stad beroven ze iemand. Hier jatten ze je auto en rijden ze de hele provincie door en dumpen hem dan in t kanoaal
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_71998380
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:31 schreef damian5700 het volgende:
Jouw conclusie, dat ze aardig mee kunnen komen, is juist als je zaken zoals bijvoorbeeld roof, inbraak, heling en overlast niet meerekent.
Dat soort dingen gebeurden sws vooral altijd in de grote steden. Ook zonder 'boitenlenders' was de boel daar van god los.
quote:
En verder lijkt me de conclusie (gechargeerd) dat een handgemeen ook op het platteland kan plaatsvinden niet echt opzienbarend.
Overlast van de 'witte' jeugd is niet opzienbarend, okee.
I´m back.
pi_71998410
Het bagatelliseren is al weer begonnen, zie ik. .
I´m back.
pi_71998478
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat soort dingen gebeurden sws vooral altijd in de grote steden. Ook zonder 'boitenlenders' was de boel daar van god los.
Ik heb het over het meekomen, hè, zoals dit beschreven is in de OP.
quote:
Overlast van de 'witte' jeugd is niet opzienbarend, okee.
Dit staat daar niet.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71998490
[quote]Op woensdag 19 augustus 2009 00:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat soort dingen gebeurden sws vooral altijd in de grote steden. Ook zonder 'boitenlenders' was de boel daar van god los.

Inderdaad, dat is een neveneffect van de relatieve anonimiteit die je hebt in de stad. Voor alle kleuren mensen
pi_71998558
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:43 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik heb het over het meekomen, hè, zoals dit beschreven is in de OP.
[..]
Die marocjes kunnen uitstekend meekomen met de Westerse cultuur; ze misdragen zich net zo hard over het algemeen.
quote:
Dit staat daar niet.
Dat staat er wel, jij ziet dat door de vingers, je bagatelliseert dat, omdat het je niet uitkomt. Je wil niet inzien dat die marocjes hun misdragingen een probleem is van onze Westerse cultuur. En niets te maken heeft met de Islam, alleen omdat paar van die Islamitische vogels toevallig een paar vliegtuigen in het WTC in NYC gepleurd hebben, en daar ben je nog steeds heel erg boos om.
I´m back.
pi_71998661
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die marocjes kunnen uitstekend meekomen met de Westerse cultuur; ze misdragen zich net zo hard over het algemeen.
Best sneu dat de westerse cultuur voor jou misdraging inhoudt.

Een deel van de Marokkaanse jeugd kampt met problemen die wat verder gaan dan alleen een handgemeen na het drinken van alcohol.
quote:
Dat staat er wel, jij ziet dat door de vingers, je bagatelliseert dat, omdat het je niet uitkomt. Je wil niet inzien dat die marocjes hun misdragingen een probleem is van onze Westerse cultuur. En niets te maken heeft met de Islam, alleen omdat paar van die Islamitische vogels toevallig een paar vliegtuigen in het WTC in NYC gepleurd hebben, en daar ben je nog steeds heel erg boos om.
Dat staat er niet. De stad is niet per definitie onveiliger dan het platteland. Dat lijkt mij evident.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71998759
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:54 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Best sneu dat de westerse cultuur voor jou misdraging inhoudt.
Bij de jongeren onder ons zie ik inderdaad een soort afglijden; ik zou het bijna eens zijn met conservatieve cultuur pessimisten à la Allan Bloom.
quote:
Een deel van de Marokkaanse jeugd kampt met problemen die wat verder gaan dan alleen een handgemeen na het drinken van alcohol.
[..]
Een deel van de Nederlandse jeugd ook. .
Niet allemaal, zowel Marokkanen niet, als Turken of Nederlanders, dat is ook weer eerlijk.
quote:
Dat staat er niet. De stad is niet per definitie onveiliger dan het platteland. Dat lijkt mij evident.
Nee, joh?
Ik moet toch wel lachen om zo'n uitspraak hoor. Sorry.
Je gaat echt erg ver om je standpunten te behouden hè.
I´m back.
pi_71998807
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:39 schreef Ryan3 het volgende:
Het bagatelliseren is al weer begonnen, zie ik. .
Maar voor de verandering eens niet door de linkschmenschen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71998827
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:04 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Maar voor de verandering eens niet door de linkschmenschen.
Rechtschmensen kunnen er ook wat van; de grote stad is net zo veilig als het platteland!!!
Om in te lijsten eigenlijk; wat doe ik hier nog op het platteland.
I´m back.
pi_71998865
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:07 schreef JodyBernal het volgende:
Goed nieuws of niet, het is vooral een leugen.
Nee hoor, waar ik ben opgegroeid werd je ook wel eens inelkaar getimmerd als je in de kroeg van een andere dorp ging zuipen. Dorpen die elkaar uitdaagden wanneer ze in een ander dorp waren en met elkaar op de vuist gingen. Gebeurt vooral bij jongeren tussen de 14-17 die VMBO doen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71998867
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:00 schreef Ryan3 het volgende:


Bij de jongeren onder ons zie ik inderdaad een soort afglijden; ik zou het bijna eens zijn met conservatieve cultuur pessimisten à la Allan Bloom.
Ik kan er niets verder aan toevoegen dat ik jouw optiek in deze sneu vind.
quote:
Een deel van de Nederlandse jeugd ook. .
Niet allemaal, zowel Marokkanen niet, als Turken of Nederlanders, dat is ook weer eerlijk.
Dit is juist een sterk staaltje bagatelliseren. Een specifiek probleem los je niet op door te wijzen naar andere zaken.
Schooluitval en criminaliteit onder Marokkanen worden daarmee niet minder.
quote:
Nee, joh?
Ik moet toch wel lachen om zo'n uitspraak hoor. Sorry.
Je gaat echt erg ver om je standpunten te behouden hè.
Ik stel dat het niet zo is. Dan kun je wel over de Twin Towers beginnen, maar dat verandert er niets aan.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71998874
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:54 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Best sneu dat de westerse cultuur voor jou misdraging inhoudt.

Een deel van de Marokkaanse jeugd kampt met problemen die wat verder gaan dan alleen een handgemeen na het drinken van alcohol.
[..]


Dit is een leugen. .
Comazuipen is nl. een vreedzaam goed en komt nooit tot een handgemeen.
Die kleremoslims moet gewoon es goed leren zuipen. Dan zijn ze meer als wij en dan houden we van ze. .
pi_71998936
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:09 schreef Stali het volgende:

[..]

Dit is een leugen. .
Comazuipen is nl. een vreedzaam goed en komt nooit tot een handgemeen.
Die kleremoslims moet gewoon es goed leren zuipen. Dan zijn ze meer als wij en dan houden we van ze. .
Mss iets om door te geven aan de regering in de vorm van een brandbrief?
pi_71998944
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:09 schreef Stali het volgende:

[..]

Dit is een leugen. .
Comazuipen is nl. een vreedzaam goed en komt nooit tot een handgemeen.
Die kleremoslims moet gewoon es goed leren zuipen. Dan zijn ze meer als wij en dan houden we van ze. .
De geuzennaam kutmarrokaan is ontstaan naar aanleiding van zuippartijen en de matpartijen daarop volgend.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71998963
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:09 schreef damian5700 het volgende:


Dit is juist een sterk staaltje bagatelliseren. Een specifiek probleem los je niet op door te wijzen naar andere zaken.
Schooluitval en criminaliteit onder Marokkanen worden daarmee niet minder.
Dat is waar.
Maar ook niet door ongenuanceerd kankeren op kutMarokkanen en door net te doen alsof hun problemen alleen veroorzaakt worden door hun specifieke geloof of specifieke afkomst.
Jeugdcriminaliteit of vervelend gedrag van jongeren is van alle plaatsen en alle tijden.
En zelfs van alle diersoorten: er is een verhaal van een groepje jonge olifanten die ergens uitgezet werden en die zich baldadig gingen gedragen.
Als remedie werden er een paar volwassen olifanten tussen gezet. Die sloegen hier en daar een kutolifantje een paar keer om de oren, en het probleem was over.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71998981
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:09 schreef Seam het volgende:

[..]

Nee hoor, waar ik ben opgegroeid werd je ook wel eens inelkaar getimmerd als je in de kroeg van een andere dorp ging zuipen. Dorpen die elkaar uitdaagden wanneer ze in een ander dorp waren en met elkaar op de vuist gingen. Gebeurt vooral bij jongeren tussen de 14-17 die VMBO doen.
Ik zal me verder niet met de discussie bemoeien maar wat mij betreft mogen ze, moslim of niet, gewoon wel alle ventjes vanaf 10 tot en met 30 jaar gewoon fijn in een kamp vastzetten. .

Ik ben uiteraard geen mannenhaatster, maar die ongeleide piemelpukkeltjes zorgen wel voor de meeste ellende op de wereld. Gewoon opsluiten. .
pi_71998994
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:09 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik kan er niets verder aan toevoegen dat ik jouw optiek in deze sneu vind.
[..]
Goh, moet ik je nu bijpraten over Allan Bloom joh?
En dat jij zomaar iemands mening sneu vindt, je bent toch toevallig zelf niet een jongere................
quote:
Dit is juist een sterk staaltje bagatelliseren. Een specifiek probleem los je niet op door te wijzen naar andere zaken.
Schooluitval en criminaliteit onder Marokkanen worden daarmee niet minder.
Volgens mij verwijs jij naar een andere bevolkingsgroep tov OP. Je neemt het gewoon niet serieus.
Terwijl ik slechts de generalisatie relativeer.
quote:
Ik stel dat het niet zo is. Dan kun je wel over de Twin Towers beginnen, maar dat verandert er niets aan.
Ik stel dat het wel zo is. Je bent nog steeds boos, na bijna 8 jaar, en je wil graag schuldigen aanwijzen.
En wat Stali in een ander topic zegt; een gezamenlijke vijand doet wonderen.
Maar in plaats daarvan zouden wij ouders/ouderen eens moeten opvoeden.
I´m back.
pi_71999021
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:15 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De geuzennaam kutmarrokaan is ontstaan naar aanleiding van zuippartijen en de matpartijen daarop volgend.
Als ze zuipen zijn het al geen moslims meer volgens mij.
I´m back.
pi_71999054
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:16 schreef Kees22 het volgende:


Maar ook niet door ongenuanceerd kankeren op kutMarokkanen en door net te doen alsof hun problemen alleen veroorzaakt worden door hun specifieke geloof of specifieke afkomst.
Hoewel het in mijn optiek niet altijd de schoonheidsprijs verdient is er toch heel wat nodig om mensen wakker te schudden. Eerst was er geen probleem, toen was er maar een klein probleem, later moesten we vooral de goede kanten benadrukken en nu is het weer ongenuanceerd en te eenzijdig.

Er moet nog heel wat overwonnen worden dat nu nog goede aanpak in de weg staat.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999068
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:17 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik zal me verder niet met de discussie bemoeien maar wat mij betreft mogen ze, moslim of niet, gewoon wel alle ventjes vanaf 10 tot en met 30 jaar gewoon fijn in een kamp vastzetten. .

Ik ben uiteraard geen mannenhaatster, maar die ongeleide piemelpukkeltjes zorgen wel voor de meeste ellende op de wereld. Gewoon opsluiten. .
Amazonië. nl of het mannenreservaat...
I´m back.
pi_71999149
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:18 schreef Ryan3 het volgende:


Goh, moet ik je nu bijpraten over Allan Bloom joh?
En dat jij zomaar iemands mening sneu vindt, je bent toch toevallig zelf niet een jongere................
Ik ben niet echt geïnteresseerd, maar doe vooral wat je niet laten kan.
quote:
Volgens mij verwijs jij naar een andere bevolkingsgroep tov OP. Je neemt het gewoon niet serieus.
Terwijl ik slechts de generalisatie relativeer.
Nee, ik verwijs naar de bevolkingsgroep die in de OP wordt gemeld.
En dat ik de conclusie van het onderzoek niet opzienbarend vind maakt deze mening niet niet-serieus.
quote:
Ik stel dat het wel zo is. Je bent nog steeds boos, na bijna 8 jaar, en je wil graag schuldigen aanwijzen.
En wat Stali in een ander topic zegt; een gezamenlijke vijand doet wonderen.
Maar in plaats daarvan zouden wij ouders/ouderen eens moeten opvoeden.
En ik stel al twee keer dat het niet zo is. Het zijn mijn woorden en mijn betekenis.

Je kunt hele fantasieën erop loslaten, maar dat verandert er niets aan.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999162
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:24 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Hoewel het in mijn optiek niet altijd de schoonheidsprijs verdient is er toch heel wat nodig om mensen wakker te schudden. Eerst was er geen probleem, toen was er maar een klein probleem, later moesten we vooral de goede kanten benadrukken en nu is het weer ongenuanceerd en te eenzijdig.

Er moet nog heel wat overwonnen worden dat nu nog goede aanpak in de weg staat.
Goede aanpak, de term alleen al. .
I´m back.
pi_71999174
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:24 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Hoewel het in mijn optiek niet altijd de schoonheidsprijs verdient is er toch heel wat nodig om mensen wakker te schudden. Eerst was er geen probleem, toen was er maar een klein probleem, later moesten we vooral de goede kanten benadrukken en nu is het weer ongenuanceerd en te eenzijdig.

Er moet nog heel wat overwonnen worden dat nu nog goede aanpak in de weg staat.
Och, tis inderdaad een grote toestand. Gelukkig is er damian5700. Wakker worden mensen!
Maar waarom is het dan precies nodig om mensen die gewoon onbekommerd en ongelasterd slapen, wakker te maken? Om ze te vertellen dat er in jouw buurtje een stel kutmarokkanen zijn? Mag ik jou dan ook wakker maken als ik weer eens last heb van dat dikke blanke padje van de hoek? Gewoon, onder het mom van het elkaar altijd mogen wakker schudden? .
pi_71999184
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als ze zuipen zijn het al geen moslims meer volgens mij.
Volgens mij is er niet een interpretatie van dit geloof algemeen geldend, dus wordt dit individueel bepaald.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999194
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:32 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik ben niet echt geïnteresseerd, maar doe vooral wat je niet laten kan.
[..]

Nee, ik verwijs naar de bevolkingsgroep die in de OP wordt gemeld.
En dat ik de conclusie van het onderzoek niet opzienbarend vind maakt deze mening niet niet-serieus.
[..]

En ik stel al twee keer dat het niet zo is. Het zijn mijn woorden en mijn betekenis.

Je kunt hele fantasieën erop loslaten, maar dat verandert er niets aan.
Ja, ik ga natuurlijk niet schelden, hetze voeren en dergelijke zoals rechtschmensen 'bijna' altijd doen, maar je ontkent de realiteit, moet je zelf lekker weten. .
I´m back.
pi_71999203
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:33 schreef Stali het volgende:

[..]

Och, tis inderdaad een grote toestand. Gelukkig is er damian5700. Wakker worden mensen!
Maar waarom is het dan precies nodig om mensen die gewoon onbekommerd en ongelasterd slapen, wakker te maken? Om ze te vertellen dat er in jouw buurtje een stel kutmarokkanen zijn? Mag ik jou dan ook wakker maken als ik weer eens last heb van dat dikke blanke padje van de hoek? Gewoon, onder het mom van het elkaar altijd mogen wakker schudden? .
.
Niet voor 9:30u.
(Ik weet niet hoe laat die studenten tegenwoordig opstaan, zal ook wel wat later zijn trouwens.....)
I´m back.
pi_71999232
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:33 schreef Stali het volgende:


Maar waarom is het dan precies nodig om mensen die gewoon onbekommerd en ongelasterd slapen, wakker te maken?
Een overheid kan niet onverschillig toekijken dat er een hele groep mensen mislukken. Het lijkt me ook een weinig sociale gedachte mensen zomaar aan hun lot over te laten en denken dat alles wel op zijn pootjes terecht komt.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999236
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Goede aanpak, de term alleen al. .
Het gaat niet om de term, maar om de gedachte erachter.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999250
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik ga natuurlijk niet schelden, hetze voeren en dergelijke zoals rechtschmensen 'bijna' altijd doen, maar je ontkent de realiteit, moet je zelf lekker weten. .
Ik vind 'hetze voeren' en rechtschmensen niet bepaald verheffend. En dat je de realiteit zo zwart-wit stelt moet je lekker zelf weten.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999269
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:39 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Een overheid kan niet onverschillig toekijken dat er een hele groep mensen mislukken. Het lijkt me ook een weinig sociale gedachte mensen zomaar aan hun lot over te laten en denken dat alles wel op zijn pootjes terecht komt.
Nee, inderdaad er moet wel wat aan gebeuren en dat staat dan ook in de OP. .
  Moderator woensdag 19 augustus 2009 @ 01:44:23 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71999278
* Dikke blanke padje alert!

(ah nee hoor, 76 kg slechts... maar ja, wel 1.43 )
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_71999282
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:40 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het gaat niet om de term, maar om de gedachte erachter.
Er bestaat geen Goede Aanpak, jongen. Ik kan wel heel ferm iets roepen over the closing of the dutch mind en dat wij als ouders/ouderen weer eens moeten opvoeden, maar dat dekt de lading wrs ook niet, hoewel dat er wat mee te maken heeft.
En jij kunt je wel weer focussen op moracjes en denken dat als je die verwijderd hebt, hell zelfs alle buitenlanders, dat dan het probleem opgelost is, maar dan dekt dat de lading ook niet.
Wrs is er gewoon geen oplossing.
We weten het gewoon niet, volgens mij.
Socraten dat we zijn.
I´m back.
pi_71999301
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:41 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik vind 'hetze voeren' en rechtschmensen niet bepaald verheffend. En dat je de realiteit zo zwart-wit stelt moet je lekker zelf weten.
Helaas zijn dat synoniemen, en dan doel ik niet op jou, zoveel is ook waar.
I´m back.
pi_71999320
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:43 schreef Stali het volgende:

[..]

Nee, inderdaad er moet wel wat aan gebeuren en dat staat dan ook in de OP. .
In het bericht uit de OP wordt alleen maar melding gemaakt van het onderzoek en de bevindingen van het onderzoek.
Waar precies (dus welk citaat) gaat over 'dat er wat aan moet gebeuren'?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999368
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:41 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik vind 'hetze voeren' en rechtschmensen niet bepaald verheffend. En dat je de realiteit zo zwart-wit stelt moet je lekker zelf weten.
Laat me raden: jij stelt t liever wit-wit?
pi_71999395
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er bestaat geen Goede Aanpak, jongen. Ik kan wel heel ferm iets roepen over the closing of the dutch mind en dat wij als ouders/ouderen weer eens moeten opvoeden, maar dat dekt de lading wrs ook niet, hoewel dat er wat mee te maken heeft.
En jij kunt je wel weer focussen op moracjes en denken dat als je die verwijderd hebt, hell zelfs alle buitenlanders, dat dan het probleem opgelost is, maar dan dekt dat de lading ook niet.
Wrs is er gewoon geen oplossing.
We weten het gewoon niet, volgens mij.
Socraten dat we zijn.
Ik denk het wel. Dat is constateren en dan een methode verzinnen om de cijfers positief om te buigen. Het doel moet zijn mensen te helpen, hun situatie te verbeteren.

Ik denk dat wanneer zaken worden gebagatelliseerd of problemen worden verbloemd door andere zaken aan te halen mensen aan hun lot worden overgelaten, jongen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999432
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:47 schreef damian5700 het volgende:

[..]

In het bericht uit de OP wordt alleen maar melding gemaakt van het onderzoek en de bevindingen van het onderzoek.
Waar precies (dus welk citaat) gaat over 'dat er wat aan moet gebeuren'?
Wrs bedoelt ze gewoon dat van de OP de suggestie uitgaat dat er wat aan moet gebeuren.
Maar goed, ik zeg al, hoe????
We weten het niet.
Ik ben zelf iemand opgegroeid op het platteland en heb ook dat plattelandisme altijd in me gehad daardoor.
Ik geloof ook een beetje in Balkenende's communautarisme eigenlijk (en ik ben niet kerks, christelijk of wat dan ook), maar hoe je dat dus kunt promoten in onze Westerse cultuur is mij een raadsel.
I´m back.
pi_71999437
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Helaas zijn dat synoniemen, en dan doel ik niet op jou, zoveel is ook waar.
Dat valt dan weer mee.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999472
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wrs bedoelt ze gewoon dat van de OP de suggestie uitgaat dat er wat aan moet gebeuren.
Maar goed, ik zeg al, hoe????
We weten het niet.
Ik ben zelf iemand opgegroeid op het platteland en heb ook dat plattelandisme altijd in me gehad daardoor.
Ik geloof ook een beetje in Balkenende's communautarisme eigenlijk (en ik ben niet kerks, christelijk of wat dan ook), maar hoe je dat dus kunt promoten in onze Westerse cultuur is mij een raadsel.
Ik zie het niet staan. Er is onderzoek gedaan en daarin zijn zaken gemeten en vergeleken. Verder lees ik niets over bepaalde suggesties of aanbevelingen naar aanleiding van de bevindingen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999478
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:52 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Dat is constateren en dan een methode verzinnen om de cijfers positief om te buigen. Het doel moet zijn mensen te helpen, hun situatie te verbeteren.

Ik denk dat wanneer zaken worden gebagatelliseerd of problemen worden verbloemd door andere zaken aan te halen mensen aan hun lot worden overgelaten, jongen.
Maar als je zegt dat de Islam het probleem is, dan verbloem je en bagatelliseer je dus; niet de Islam is het/ons probleem, maar onze Westerse cultuur is het probleem.
Je begrijpt het nog steeds niet, volgens mij.
Je bagatelliseert de problemen met de overwegend Nederlandse jeugd in de provincie, terwijl dat dezelfde problemen zijn.
I´m back.
pi_71999499
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:44 schreef Gert het volgende:
* Dikke blanke padje alert!

(ah nee hoor, 76 kg slechts... maar ja, wel 1.43 )
Ik heb eindelijk eens een gezicht bij ons "Gertje". .
pi_71999522
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar als je zegt dat de Islam het probleem is, dan verbloem je en bagatelliseer je dus; niet de Islam is het/ons probleem, maar onze Westerse cultuur is het probleem.
Je begrijpt het nog steeds niet, volgens mij.
Je bagatelliseert de problemen met de overwegend Nederlandse jeugd in de provincie, terwijl dat dezelfde problemen zijn.
Ik heb niet gesteld dat de Islam een probleem is.

En ik bagatelliseer niets. Ik denk dat het evident is dat de stad niet onveiliger is dan het platteland. Ook in de lokale dorpskroeg is een handgemeen geen ongebruikelijk verschijnsel.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999529
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:57 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik zie het niet staan. Er is onderzoek gedaan en daarin zijn zaken gemeten en vergeleken. Verder lees ik niets over bepaalde suggesties of aanbevelingen naar aanleiding van de bevindingen.
Nou ja dat kan, zo interpreteert zij dat.
Ik ook, zie eerdere post van mij.
Je gaat eraan voorbij; het komt je ook niet uit wrs.
Als de problemen met witte kids dezelfde zijn dan die met marocjes in de stad dan wil je daar aan onderuit, want je dacht altijd dat de problemen van die marocjes werden veroorzaakt doordat ze in de nazi-Islam zijn opgevoed. En al die linksjes zijn nazi's. Hell zelfs de PvdA = NSDAP. En als we die opruimen leven we weer in het paradijs.
Maar dat is dus niet zo. .

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 19-08-2009 02:08:57 ]
I´m back.
pi_71999568
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja dat kan, zo interpreteert zij dat.
Ik ook, zie eerdere post van mij.
Je gaat eraan voorbij; het komt je ook niet uit wrs.
Als de problemen met witte kids dezelfde zijn dan die met marocjes in de stad dan wil je daar aan onderuit, want je dacht altijd dat de problemen van die marocjes werden veroorzaakt doordat ze in de nazi-Islam zijn opgevoed. En al die linksjes zijn nazi's En als we die opruimen leven we weer in het paradijs.
Maar dat is dus niet zo. .
Ik stelde juist dat de problemen met Marokkanen niet dezelfde zijn.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999577
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:01 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik heb niet gesteld dat de Islam een probleem is.
Nee, als ik je nu voor het eerst zou zijn tegengekomen op Fok!, zou ik dat kunnen geloven hé.
quote:
En ik bagatelliseer niets. Ik denk dat het evident is dat de stad niet onveiliger is dan het platteland. Ook in de lokale dorpskroeg is een handgemeen geen ongebruikelijk verschijnsel.
Je bagatelliseert wel. Een handgemeentje is niet zo erg dan wat die marocjes jullie in de ongevaarlijke grote stad iedere dag laten zien, toch?
En ja allang voordat de buitenlanders massaal in de grote steden gingen wonen, was de grote stad al een stuk onveiliger dan het platteland, broer, dat heb zelfs ik nog meegemaakt. Kom op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 19-08-2009 02:14:55 ]
I´m back.
pi_71999588
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:05 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik stelde juist dat de problemen met Marokkanen niet dezelfde zijn.
Die zijn precies hetzelfde, alleen in de grote stad verhevigd met het feit dat je anoniemer bent (zoals voordat de buitenlanders daar waren) dan op het platteland.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 19-08-2009 02:14:00 ]
I´m back.
pi_71999598
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:57 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik zie het niet staan. Er is onderzoek gedaan en daarin zijn zaken gemeten en vergeleken. Verder lees ik niets over bepaalde suggesties of aanbevelingen naar aanleiding van de bevindingen.
Tuuk gaat daar die suggestie vanuit, net zoals die kutmarokkaantjes uit jouw wijk.

Nogmaals ik heb alleen maar te maken met een hoop kutjongeren die allemaal gezellig uit een "alles voor t jong" nest komen. Egocentrisch tot en met. Het lijkt mij in ieder geval niet anders als jongeren uit die Berbernesten die hun kroost een beter leven wensen. Het gedrag wordt niet gecorrigeerd.

Jij had het enkel over wakker schudden m.b.t. moslimjongeren terwijll het daar in de OP juist niet over gaat.
De OP gaat niet over moslims, maar geinig hoe rap men die bevolkinsgroep gaat noemen want, ja maar hullie en zullie en moeilijkdoenerij. Dit is toch helemaal geen discussie ook he? .
pi_71999621
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:08 schreef Stali het volgende:

[..]

Tuuk gaat daar die suggestie vanuit, net zoals die kutmarokkaantjes uit jouw wijk.

Nogmaals ik heb alleen maar te maken met een hoop kutjongeren die allemaal gezellig uit een "alles voor t jong" nest komen. Egocentrisch tot en met. Het lijkt mij in ieder geval niet anders als jongeren uit die Berbernesten die hun kroost een beter leven wensen. Het gedrag wordt niet gecorrigeerd.

Jij had het enkel over wakker schudden m.b.t. moslimjongeren terwijll het daar in de OP juist niet over gaat.
De OP gaat niet over moslims, maar geinig hoe rap men die bevolkinsgroep gaat noemen want, ja maar hullie en zullie en moeilijkdoenerij. Dit is toch helemaal geen discussie ook he? .
Het is alleen maar een discussie om dat die moslim vogels paar vliegtuigen in de WTC te NYC lieten pleuren volgens mij. Daar zijn sommige mensen zo wereldschokkend geschokt door geworden dat ze van geen ophouden meer weten.
I´m back.
pi_71999642
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:06 schreef Ryan3 het volgende:


Nee, als ik je nu voor het eerst zou zijn tegengekomen op Fok!, zou ik dat kunnen geloven hé.
Als je mij bij voorbaat geen kans geeft, waarom deze discussie? Roep dan nog maar een paar keer rechtschmens en hetze!
quote:
Je bagatelliseert wel. Een handgemeentje is niet zo erg dan wat die marocjes jullie in de ongevaarlijke grote stad iedere dag laten zien, toch?
En ja allang voordat de buitenlanders massaal in de grote steden gingen wonen, was de groter stad al een stuk onveiliger dan het platteland, broer, dat heb zelfs ik nog meegemaakt. Kom op.
Ik bagatelliseer niet. Ik zette een kritische kanttekening bij de opmerking dat de autochtonen aardig meekomen met die kutmarokkanen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999655
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is alleen maar een discussie om dat die moslim vogels paar vliegtuigen in de WTC te NYC lieten pleuren volgens mij. Daar zijn sommige mensen zo wereldschokkend geschokt door geworden dat ze van geen ophouden meer weten.
Ik ga jou morgenochtend vroeg wakker schudden, jongen. .
pi_71999668
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:08 schreef Stali het volgende:

[..]

Tuuk gaat daar die suggestie vanuit, net zoals die kutmarokkaantjes uit jouw wijk.

Nogmaals ik heb alleen maar te maken met een hoop kutjongeren die allemaal gezellig uit een "alles voor t jong" nest komen. Egocentrisch tot en met. Het lijkt mij in ieder geval niet anders als jongeren uit die Berbernesten die hun kroost een beter leven wensen. Het gedrag wordt niet gecorrigeerd.

Jij had het enkel over wakker schudden m.b.t. moslimjongeren terwijll het daar in de OP juist niet over gaat.
De OP gaat niet over moslims, maar geinig hoe rap men die bevolkinsgroep gaat noemen want, ja maar hullie en zullie en moeilijkdoenerij. Dit is toch helemaal geen discussie ook he? .
Ik heb het niet over moslims, maar over Marokkanen in relatie tot autochtonen die met hen mee zouden komen (vanwege geweld na zuippartijen).
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999676
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is alleen maar een discussie om dat die moslim vogels paar vliegtuigen in de WTC te NYC lieten pleuren volgens mij. Daar zijn sommige mensen zo wereldschokkend geschokt door geworden dat ze van geen ophouden meer weten.
Jij hebt het over moslims en Islam en bepaalde zaken uit het verleden die jij me nu aanrekent.
Niet ik.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999677
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:14 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Als je mij bij voorbaat geen kans geeft, waarom deze discussie? Roep dan nog maar een paar keer rechtschmens en hetze!
[..]
Ja, laten we elkaar mietje noemen joh.
quote:
Ik bagatelliseer niet. Ik zette een kritische kanttekening bij de opmerking dat de autochtonen aardig meekomen met die kutmarokkanen.
Ja, omdat je zoiets helemaal niet uitkomt.
Het is gewoon een vechtpartijtje 1 x in de twee weken en dat was er altijd op het paltteland en dat zal er altijd zijn, toch?
Dat is, om SeventhWave te parafraseren, zelfs gezellig.
I´m back.
  Moderator woensdag 19 augustus 2009 @ 02:21:05 #67
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71999704
Het wordt hoog tijd dat onze jongeren dat marokkaanse rapalje de waarheid zeggen!
Rot eens op met die thee.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_71999706
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:17 schreef Ryan3 het volgende:


Ja, laten we elkaar mietje noemen joh.
Nee, bevooroordeeld.
quote:
Ja, omdat je zoiets helemaal niet uitkomt.
Het is gewoon een vechtpartijtje 1 x in de twee weken en dat was er altijd op het paltteland en dat zal er altijd zijn, toch?
Dat is, om SeventhWave te parafraseren, zelfs gezellig.
Ik stelde al dat het voor mij evident is dat het platteland niet veiliger is dan de stad. Dat kwam zo uit.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999718
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:17 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Jij hebt het over moslims en Islam en bepaalde zaken uit het verleden die jij me nu aanrekent.
Niet ik.
Ik zeg al laten we elkaar mietje noemen.
Je bent een goede debater an sich, maar hier heb je gewoon geen gelikt antwoord op terug.
Als je later met je vrouw en kind(eren) in een plattelands kern woont, lekker ver weg van de grote stad (want daar hield je dan toch niet zoveel van bij nader inzien), dan mag ik lij'en dat je er achter komt dat tegenwoordig en dan ZEKER in elke klas 3 jongetjes zitten die wrs sociopathen/psychopathen in de dop zijn, naast nog eens 5 adhd gevallen, en de gewone meuk die steelt uit de portemonnee van hun ouders. En dan hoop ik dat je dochtertje veilig de volwassenheid bereikt. Zonder marocjes iig.
I´m back.
pi_71999733
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:16 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over moslims, maar over Marokkanen in relatie tot autochtonen die met hen mee zouden komen (vanwege geweld na zuippartijen).
Ik heb gewoon een godsgruwelijke hekel aan al die stiekeme gelovigen. Dus ook aan moslims.
Jij niet, jij bent dan ook een zeer nobel mens, is het niet? .
pi_71999746
Er is dan ook niets mis met een ouderwets potje knokken.
pi_71999749
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:15 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik ga jou morgenochtend vroeg wakker schudden, jongen. .
pi_71999753
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zeg al laten we elkaar mietje noemen.
Je bent een goede debater an sich, maar hier heb je gewoon geen gelikt antwoord op terug.
Als je later met je vrouw en kind(eren) in een plattelands kern woont, lekker ver weg van de grote stad (want daar hield je dan toch niet zoveel van bij nader inzien), dan mag ik lij'en dat je er achter komt dat tegenwoordig en dan ZEKER in elke klas 3 jongetjes zitten die wrs sociopathen/psychopaten in de dop zijn, naast nog eens 5 adhd gevallen, en de gewone meuk die steelt uit de portemonnee van hun ouders. En dan hoop ik dat je dochtertje veilig de volwassenheid bereikt. Zonder marocjes iig.
Dit is echt onzin. Het artikel van Paul Scheffer over de multiculturele samenleving dateert uit 2000, nog voor de aanslagen in New York en Washington en bevindingen uit de Commissie van Traa vanaf 1994.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999762
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:26 schreef Picchia het volgende:
Er is dan ook niets mis met een ouderwets potje knokken.
Doe je dat dan regelmatig?
Of veel films gezien van Bud Spencer en Terence Hill?
I´m back.
pi_71999764
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:26 schreef Picchia het volgende:
Er is dan ook niets mis met een ouderwets potje knokken.
Tussen FOK!kertjes?
pi_71999767
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:27 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit is echt onzin. Het artikel van Paul Scheffer over de multiculturele samenleving dateert uit 2000, nog voor de aanslagen in New York en Washington en bevindingen uit de Commissie van Traa vanaf 1994.
Dat boek ligt hier nog steeds, kom er steeds niet doorheen.
Ga ik wel een keer doen hoor, eerst nog iets over Verdun aflezen.
I´m back.
pi_71999788
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:24 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een godsgruwelijke hekel aan al die stiekeme gelovigen. Dus ook aan moslims.
Jij niet, jij bent dan ook een zeer nobel mens, is het niet? .
Een hekel hebben is misschien wat zwaar aangezet, maar ik vind het wel storend, in de zin van infantiel, om Marokkaan, moslim en Islam als synoniemen van elkaar te gebruiken.

Ik heb het over Marokkanen gehad, naar aanleiding van de OP, en de rest moet je maar voor eigen rekening nemen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999795
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:29 schreef Stali het volgende:

[..]

Tussen FOK!kertjes?
Ik denk dat je nog zelfbenoemde conservatieve Fok!kertjes zult tegen komen die nog nooit iets gehoord hebben over The Closing of the American Mind.
I´m back.
pi_71999807
Maar wel lekker afgeven op de marocjes. .
I´m back.
pi_71999813
Ook dat ligt genuanceerder.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999815
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Doe je dat dan regelmatig?
Of veel films gezien van Bud Spencer en Terence Hill?
Nee, ik heb het afgezworen vanwege mijn grijze haren. Maar ik ben niet geheel onervaren. Ik vind dat iedere jongen wel een paar keer gevochten moet hebben. Gewoon voor de ervaring. Dan leren ze wel dat een mens niet van glas is. En dat het eigenlijk helemaal niet zo eng is.

Zolang ze het enigszins sportief houden natuurlijk.
pi_71999827
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:35 schreef Picchia het volgende:

[..]

Nee, ik heb het afgezworen vanwege mijn grijze haren. Maar ik ben niet geheel onervaren. Ik vind dat iedere jongen wel een paar keer gevochten moet hebben. Gewoon voor de ervaring. Dan leren ze wel dat een mens niet van glas is. En dat het eigenlijk helemaal niet zo eng is.

Behalve van die vieze messentrekkers natuurlijk.
Waarom zou je moeten vechten of 1 x hebben moeten vechten om er achter te komen dat een mens niet van glas is???
I´m back.
pi_71999831
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:35 schreef damian5700 het volgende:
Ook dat ligt genuanceerder.
Denk dat dat helaas de werkelijkheid is. .
I´m back.
  Moderator woensdag 19 augustus 2009 @ 02:42:57 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71999875
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat je nog zelfbenoemde conservatieve Fok!kertjes zult tegen komen die nog nooit iets gehoord hebben over The Closing of the American Mind.
Is dat mooi dan, die film? Of game? Of wat het ook is.
Of is dat weer zo'n vergoeilijking van vrouwenminachting en pedofilie.
Ja zeker hè.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_71999880
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:32 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Een hekel hebben is misschien wat zwaar aangezet, maar ik vind het wel storend, in de zin van infantiel, om Marokkaan, moslim en Islam als synoniemen van elkaar te gebruiken.

Ik heb het over Marokkanen gehad, naar aanleiding van de OP, en de rest moet je maar voor eigen rekening nemen.
Waar ging het in de OP dan precies over marokkanen?

Misschien let ik niet helemaal op want ik zit illegaal een film binnen te trekken.
Kan hiervoor even geen Pool betalen helaas.

Ah ja, apart dat de bulgaren en polen nog niet genoemd zijn in dit topic, toeval? Of zijn ze nog handig? .
pi_71999886
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Denk dat dat helaas de werkelijkheid is. .
Zaken bagatelliseren en vervolgens weer niets doen is, in mijn optiek, geen optie.
Er is gebleken dat er veel kanttekeningen te plaatsen zijn bij dit beproefde concept.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999890
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarom zou je moeten vechten of 1 x hebben moeten vechten om er achter te komen dat een mens niet van glas is???
Tegenwoordig barst het van de bange mensen. Die uit angst per se elke vorm van geweld afkeuren. Die liever wegrennen dan een vriend helpen. En dat hoort niet. Ik ben tegen die feminisering.

Als je beseft dat het allemaal zo erg niet is, dan durf je bijvoorbeeld ook voor je vrienden op te komen indien nodig. En dan kom je ook nog een keer thuis met heldenverhalen. Dat hoort bij het man zijn.
pi_71999896
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:43 schreef Stali het volgende:

[..]

Waar ging het in de OP dan precies over marokkanen?

Misschien let ik niet helemaal op want ik zit illegaal een film binnen te trekken.
Kan hiervoor even geen Pool betalen helaas.

Ah ja, apart dat de bulgaren en polen nog niet genoemd zijn in dit topic, toeval? Of zijn ze nog handig? .
In het commentaar na het bericht in de OP. Mijn initiële post was ook specifiek gericht aan de TS, waar uiteindelijk deze discussie is ontsproten.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71999901
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:09 schreef Apogist het volgende:
punt is dat jongeren(en jongvolwassenen) op het platteland het zelf wel allemaal ff regelen zonder de authoriteiten erbij te halen. iig uit eigen observatie.
Toch heb ik zelf het idee dat als je wat uitvreet je op het platteland je eerder een slag voor je bek krijgt dan een mes tussen je ribben.

Al heb ik ernstige vermoedens dat mijn inzichten alweer verouderd zijn als ik soms de jeugd hier in het dorp zie.
pi_71999904
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Is dat mooi dan, die film? Of game? Of wat het ook is.
Of is dat weer zo'n vergoeilijking van vrouwenminachting en pedofilie.
Ja zeker hè.
Kolere... In een discussie suck ik big time, maar jij weet zelfs daar nog een puntje aan te zuigen? .
pi_71999908
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Is dat mooi dan, die film? Of game? Of wat het ook is.
Of is dat weer zo'n vergoeilijking van vrouwenminachting en pedofilie.
Ja zeker hè.
Neuh, het is een beetje het standaard werk van de zelfbenoemde conservatieve intellectueel die wil afgeven op de jaren 60-70 cultuur hè. Allan Bloom de auteur heeft er veel bewondering mee vergaard, overigens niet alleen bij rechtschmensen. Voor een deel ben ik het eens met de kritiek die door hem en gelijkgezindten werd gespuid. Ik zie de hele hausse veroorzaakt door Fortuyn en Wilders in dit land ook als uitvloeisel van de uitwassen van de zelfverwerkelijkingscultuur die in de jaren 60 en 70 opgang deed. Het is de cultuur van de verwende generatie die na de babyboomgeneratie opkwam. Alles moet perfect zijn. En als niet alles perfect is dan gaan we huilen, in commissie. .
I´m back.
pi_71999915
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:46 schreef damian5700 het volgende:

[..]

In het commentaar na het bericht in de OP. Mijn initiële post was ook specifiek gericht aan de TS, waar uiteindelijk deze discussie is ontsproten.
Ja, ja. de OP ging dus toch helemaal niet over die kutmarokkanen uit jouw wijk he?
pi_71999933
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:48 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja, ja. de OP ging dus toch helemaal niet over die kutmarokkanen uit jouw wijk he?
Ik heb het ook niet specifiek over een bepaalde wijk gehad.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  Moderator woensdag 19 augustus 2009 @ 02:51:49 #94
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71999942
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:47 schreef Stali het volgende:

[..]

Kolere... In een discussie suck ik big time, maar jij weet zelfs daar nog een puntje aan te zuigen? .
Pu-lease! Gerechtvaardigde vraag toch? Ik heb dat propagandastuntje van de schijnheilige boomknuffelaar Gore ook gezien, en wil echt niet wéér zo'n lutser film bekijken. Dus ik denk ik vraag het even.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_71999963
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Pu-lease! Gerechtvaardigde vraag toch? Ik heb dat propagandastuntje van de schijnheilige boomknuffelaar Gore ook gezien, en wil echt niet wéér zo'n lutser film bekijken. Dus ik denk ik vraag het even.
Was het maar waar wat Gore zegt, zitten we hier over 50 jaar lekker aan het strand.
Kan ik morgen lekker mijn handdoekje oprollen en naar het strand huppelen. Toedels.
I´m back.
pi_71999975
Als er stond dat slechts 17 procent hun ervaringen nog konden navertellen dan was het een ander verhaal.
pi_72000000
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:55 schreef Picchia het volgende:
Als er stond dat slechts 17 procent hun ervaringen nog konden navertellen dan was het een ander verhaal.
Je hebt het nu over welke Bud Spencer en Terence Hill film???
I´m back.
pi_72000008
Ik wou dat Tafkahs er nog was.
I´m back.
pi_72000013
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je hebt het nu over welke Bud Spencer en Terence Hill film???
quote:
Van beide groepen jongeren heeft ruim 17 procent wel eens meegedaan aan een vechtpartij.
pi_72000027
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:58 schreef Picchia het volgende:

[..]


[..]


Het gaat allang niet meer over de letterlijke OP, maar over jullie misconcepties. .
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')