abonnement Unibet Coolblue
pi_71948183
beelden BEKERFINALE





Centraal Heerenveen Topic: nu al een finale
sc Heerenveen Topic: Deel II
[centraal] sc Heerenveen #3 - We gaan europa in!
[centraal] sc Heerenveen #4 - Bruggink onze verlosser!
[Centraal] SC Heerenveen topic5: Jeroen Drost op de back
[Centraal] SC Heerenveen - deel 6 - Alweer Europa in !!!!!
[centraal] SC Heerenveen #7
[centraal] SC Heerenveen #8
[centraal] SC-Heerenveen-topic # 9
[Centraal] SC Heerenveen topic #10
[Centraal] SC Heerenveen topic #11
[Centraal] SC Heerenveen topic #12
[Centraal] SC Heerenveen #13 ondanks de play-offs Europa in!
[Centraal] SC Heerenveen #14 Met een supertoffe selectie!!
[Centraal] SC Heerenveen #15 Laat ze maar komen!!
[Centraal] SC Heerenveen #16 Een flitsende start
[Centraal] SC Heerenveen #17 Leve de UEFA-Cup!!
[Centraal] SC Heerenveen # 18-Wij lusten de Parma-ham rauw
[Centraal] SC Heerenveen # 19 - Maar wij hebben Alves
SC Heerenveen # 20 Drie punten uit de Euroborg halen
SC Heerenveen # 21 Hier zijn de Heerenveensche jongens...
SC Heerenveen #22: Een plaats bij de eerste 5!
[Centraal] SC Heerenveen #23 We gaan (alweer) Europa in!!!
[Centraal] SC Heerenveen #24 Met een nieuwe Hansson
SC Heerenveen #25: Zonder SCH!
SC Heerenveen #26: Filho en Fonzie, sambaspitsen!
sc Heerenveen #27: Alves blijft!
sc Heerenveen #28: alles op de beker?
sc Heerenveen #29: Geraldinho en Filho, sambaspitsen!
sc Heerenveen #30: Alvestêdentocht!
sc Heerenveen #31: De leukste club van Nederland!
SC Heerenveen #32: In de blote.../op zoek naar punten
SC Heerenveen #33: Net fan dat benaude!
SC Heerenveen #34: Met Trond Sollied aan het roer
SC Heerenveen #35: Zonder kapitaal op het veld
SC Heerenveen #36: Hoe solide is Sollied?
SC Heerenveen #37: Hij zit erin, hij zit erin
sc Heerenveen #38: Met Sibon vs. Ronaldinho!
sc Heerenveen #39: Hallo Gertjan, heb je al spijt?
sc Heerenveen #40
Het grote Solliede Heerenveentopic # 41
Het grote Heerenveentopic # 42 Groeten uit Amsterdam
sc Heerenveen #43: Groeten uit Eindhoven!
sc Heerenveen #44: Op naar de Kuip
sc Heerenveen #45: 1 ding is zeker...
SC Heerenveen #46: Drie maal is (ook nu) scheepsrecht
SC Heerenveen #47, Wie wordt de nieuwe Held?



Elm en Ingelsten. Zweedse tandem in Fryslan
Het grote Paulo Henrique - topic, #001.
Het ultieme Roy Beerens fan-topic.
Roy Beerens #2 Bert kom eens kijken naar deze jongen!
Christian Grindheim topic #1
Het Grote Gerald Sibon-topic
Het grote Trond Sollied topic #1
sc Heerenveen: Operatie "zoek de stip." Nostalgie!


Officiele site SC Heerenveen: http://www.sc-heerenveen.nl
Supportersvereniging Nieuw Noord: http://www.nieuwnoord.org
Supportersclub Feanfan: http://www.feanfan.nl
SC Heerenveen Headliner: http://heerenveen.headliner
Foto fansite Feanfans: http://www.feanfans.nl
Fansite Feanonline: http://www.feanonline.nl
Fansite Frisian Pride: http://www.frisianpride.nl
Fansite Forza Heerenveen: http://www.forzaheerenveen.nl
Forum SC Heerenveen: http://sc.heerenveen.org
pi_71948375
Lejsal, klinkt als zo'n Dr. Vogel-zalfje tegen gaten in de verdediging.
pi_71948417
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:33 schreef MaxPower het volgende:
Lejsal, klinkt als zo'n Dr. Vogel-zalfje tegen gaten in de verdediging.
Hopelijk werkt het niet alleen de 2e, maar ook een 3e en volgende keer..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71948433
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:33 schreef MaxPower het volgende:
Lejsal, klinkt als zo'n Dr. Vogel-zalfje tegen gaten in de verdediging.
Je wordt er een kerel van!!!
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:36:55 #5
247052 HeldenHart
Moed der wanhoop!
pi_71948476
Goeie keeper idd.
Heul erg anti-heul!
pi_71948639
Lejsal
pi_71948849
Maar is ie nou eerste keeper?
pi_71949094
Mag toch hopen van wel. En gelijk die optie tot koop maar lichten voordat PSV er komende zomer mee aan de haal gaat.
pi_71949419
Lejsal
Eindelijk een keeper die punten pakt voor Heerenveen!
pi_71949743
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:43 schreef MaxPower het volgende:
blessure in de warmingup
Dat stond er eerder ook al, maar ik bedoel natuurlijk wat voor blessure en hoe ernstig
pi_71949955
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat stond er eerder ook al, maar ik bedoel natuurlijk wat voor blessure en hoe ernstig
Hamstring en verder nog niets bekend (voor zover mij bekend althans, maar misschien had ik elders even moeten lezen nog..)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:44:40 #12
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71981822
elm er weer niet bij donderdag....
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71982199
Jong sc Heerenveen/Emmen heeft maandagavond de eerste bekerwedstrijd van de poulefase gewonnen. Op sportpark Skoatterwâld was FC Groningen een maatje te klein.
quote:
Bij de thuisclub behoorde Igor Djuric tot de betere spelers. ,,Igor was vanavond belangrijk. Hij speelde niet alleen goed, maar bemoeide zich ook nadrukkelijk met de organisatie. Hij zit er aan te komen,’’ aldus Johnny Jansen.

  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:46:53 #14
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71983696
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71986074
quote:
Kalou en Henrique slaags op training Heerenveen

Paulo Henrique en Bonaventure Kalou hebben het dinsdagmiddag met elkaar aan de stok gehad tijdens de training van SC Heerenveen, de laatste training op eigen veld voor de Europese wedstijd tegen PAOK Saloniki. Dat meldt de Leeuwarder Courant. Het Europa League-duel staat voor donderdagavond op het programma. Na wat tikken over en weer en een schop van de Braziliaan op het been van Kalou, wisten enkele ploeggenoten het ruziënde koppel uit elkaar te houden. Ter plekke nam de trainersstaf geen maatregelen. Het is onduidelijk of hoofdtrainer Trond Sollied de vechtjassen zal opnemen in de wedstrijdselectie voor het treffen met de Grieken.

Kalou zit de laatste weken niet lekker in zijn vel. De Ivoriaan krijgt het verwijt van Sollied dat hij op de trainingen niet 100% zijn best doet. Dat had tot dusver als gevolg dat hij slechts twee invalbeurten achter zijn naam heeft staan. En ook Henrique heeft de oefenmeester dit seizoen nog niet kunnen overtuigen. Hij viel tevens twee keer in.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:45:55 #16
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_71986395
Gelukkig zijn het Kalou en Henrique, niet de meest belangrijke spelers.

Lejsal is echt een held, de enige reden dat ik optimistisch ben over de wedstrijd tegen PAOK is omdat wij Lejsal hebben. Hopelijk is er wel een redelijke stream te vinden op internet, want ik verheug me al weer tijden op een Europees duel. En omdat PAOK toch wel de revelatie van Griekenland is verwacht ik dat het daar wél live wordt uitgezonden en dan zijn er vast wel genoeg aardige Grieken die dat willen delen.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:48:18 #17
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_71986448
Bizarre toestanden.
AFC AJAX
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:49:08 #18
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_71986464
Eh, niet belangrijk? Ik vond Henrique toch wel érg goed spelen vorig seizoen bij Heerenveen
AFC AJAX
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:15:43 #19
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_71987229
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:49 schreef msnk het volgende:
Eh, niet belangrijk? Ik vond Henrique toch wel érg goed spelen vorig seizoen bij Heerenveen
Ja, vorig seizoen! Maar ik vond hem in de voorbereiding nog niet heel goed, ja tegen de amateurs scoorde hij in 2 wedstrijden 9 keer, maar daar is het bij gebleven. En ik vind hem ook weer niet onbelangrijk, maar aangezien het voorin wel goed zit wat betreft alternatieven, noem ik hem niet de belangrijkste speler. Maar ik verwacht, op grond van vorig seizoen, veel van hem en hoop dat hij dit seizoen gaat presteren, en dan vooral constanter, want hij laat al twee jaar zien dat hij wel heel veel kan, maar tot nu toe nooit over meerdere wedstrijden.

Kalou vind ik soms ook wel goede acties hebben, maar het is geen vaste basisspeler.

Kortom, niet de belangrijkSTE speler, betekent niet onbelangrijk, maar hij is dit seizoen nog niet heel belangrijk.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_71987459
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:32 schreef venomsnake het volgende:

[..]


Ik vind het eerlijk gezegt niet echt nieuwswaardig dit komt overal voor, zelfs bij SC Heerenveen
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:25:08 #21
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_71987543
2 doelpunten uit 3, ja voorin zit het goed hoor ...

Wellicht dat hij zich niet bewezen heeft tijdens de voorbereiding, ik vind het toch wel erg opvallend dat die (nu dat de Eredivisie is begonnen) zo weinig speeltijd krijgt
AFC AJAX
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:25:16 #22
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_71991574
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:25 schreef msnk het volgende:
2 doelpunten uit 3, ja voorin zit het goed hoor ...

Wellicht dat hij zich niet bewezen heeft tijdens de voorbereiding, ik vind het toch wel erg opvallend dat die (nu dat de Eredivisie is begonnen) zo weinig speeltijd krijgt
ik bedoel qua alternatieven, tjeemineetje, ik moet me wel heel erg nauwkeurig uitleggen .

Dat het voorin niet loopt klopt, maar ik denk niet dat een PH daar verandering in gaat brengen. Dit is gewoon een probleem van het hele team. Maar met alternatieven bedoel ik dat we meer mogelijkheden voorin hebben dan op het middenveld. Dat het niet goed loopt is natuurlijk helemaal waar. En eerlijk gezegd was dat alles wat ik zei meer een verkapt tvp'tje . Maar ik had het erger gevonden als Lejsal en... (lang nadenken over welke speler ik op dit moment nog meer heel positief ben) tja... een speler die Pranjic was bijvoorbeeld, op de vuist gingen. Maargoed, sowieso is het triest en slecht voor het hele team als twee elkaar niet mogen. Het is natuurlijk ook zo'n klein opdondertje tegen een ouwe rot en dan kan zoiets makkelijker botsen .

Maarja, niets aan de hand, dat kan gebeuren als je elke dag met elkaar op de training staat en het loopt sportief niet zo lekker.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72006030
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:25 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

Dat het voorin niet loopt klopt, maar ik denk niet dat een PH daar verandering in gaat brengen.
Paolo is wel essentieel voor een beter draaiende aanval imho.

--------Paolo Henrique - Papadopoulos------
----------------------Kalou-----------------------
Grindheim------------------------------Beerens
----------------------Svec------------------------
Popov-Dingsdag-Breur/Bak Nielsen-Janmaat
----------------------Lejsal------------------------
Als Heerenveen zo speelt, zie ik het wel goedkomen, met Sollied als trainer eigenlijk niet.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:07:02 #24
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72006108
Slaat nergens op deze opstelling.

Gewoon 433 met voorin PH Papa en Beerens of Kalou (met de huidige vorm van Beerens. Als mika dan weer terug komt heb je een super 11tal.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72006336
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:07 schreef One_conundrum het volgende:
Slaat nergens op deze opstelling.

Gewoon 433 met voorin PH Papa en Beerens of Kalou (met de huidige vorm van Beerens. Als mika dan weer terug komt heb je een super 11tal.
Het enige verschil met mijn elftal is dat je dan Kalou aan de zijkant zet, waar je weinig hebt aan zijn inzicht en steekpassjes, en PH aan de zijkant, waar je weinig aan hem hebt omdat hij geen overzicht heeft. Dus twee spelers niet op hun beste positie, terwijl dat wel kan.

Maar leg even uit waarom je dat beter vindt.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:24:36 #26
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72006583
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Paolo is wel essentieel voor een beter draaiende aanval imho.

--------Paolo Henrique - Papadopoulos------
----------------------Kalou-----------------------
Grindheim------------------------------Beerens
----------------------Svec------------------------
Popov-Dingsdag-Breur/Bak Nielsen-Janmaat
----------------------Lejsal------------------------
Als Heerenveen zo speelt, zie ik het wel goedkomen, met Sollied als trainer eigenlijk niet.
Waar blijft Losada? Wat mij betreft krijgt hij een vaste basisplaats, hij heeft zowel in het beloftenteam als in het eerste team een redelijk goede indruk achter gelaten, terwijl hij nog niet eens topfit was of ingespeeld was, dat kan eigenlijk alleen maar beter. Wat ik tot nu toe van hem gezien heb, maakt mij veel positiever dan de prestaties van PH, Papa en Kalou dit seizoen. En dat Bak-Nielsen in het centrum moet spelen en niet die Breuer staat voor mij ook helemaal vast. Maarja, uiteindelijk is het Sollied die de knoop doorhakt, en dan hoef je niet eens raar op te kijken als Lejsal straks in de spits speelt en PH in de goal (en dan ook nog blijkt dat die formule heel goed werkt).

Ik kan niet wachten tot morgen!
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72006600
Denken jullie dat er nog iets gaat gebeuren voor 31-8? Gaan er nog spelers weg, komen er nog bij?

Vandenbussche zou nog weg kunnen.
En we zaten te sjorren aan die spits van AGOVV.
pi_72007166
Vandenbussche tekent vandaag bij Las Palmas.
pi_72007289
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:48 schreef MaxPower het volgende:
Vandenbussche tekent vandaag bij Las Palmas.
De topclub die hij zocht?
pi_72007422
Vandenbussche zocht geen topclub. Hij zocht een club die hem financieel hetzelfde of meer kon bieden dan Heerenveen.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:59:46 #31
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72007498
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Maar leg even uit waarom je dat beter vindt.
Ach, je hebt wel gelijk dat het niet veel uitmaakt, maar aangezien papadapoulos een behoorlijke kopper is, is een echte buitenspeler wel nuttig. Veel hangt af van de invulling...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72007644
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:57 schreef MaxPower het volgende:
Vandenbussche zocht geen topclub. Hij zocht een club die hem financieel hetzelfde of meer kon bieden dan Heerenveen.
Oh daar ligt zijn ambitie
Het is wel vaak lekker weer daar ieg.
pi_72007724
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh daar ligt zijn ambitie
Getuigt wel van zelfkennis toch? Geloof niet dat jij het echt een topper vond dus hoe groot is die kans op sportieve vooruitgang voor hem?
pi_72007831
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:08 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Getuigt wel van zelfkennis toch? Geloof niet dat jij het echt een topper vond dus hoe groot is die kans op sportieve vooruitgang voor hem?
Die kans is nul lijkt me. Maar hij vindt zichzelf volgens mij wel heel goed, te goed voor Sparta bv.
pi_72007850
Als hij bij Sparta 5 ton had gekregen was hij daar heengegaan hoor. Alleen moest hij van 450.000 naar 150.000.
pi_72014481
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Paolo is wel essentieel voor een beter draaiende aanval imho.

--------Paolo Henrique - Papadopoulos------
----------------------Kalou-----------------------
Grindheim------------------------------Beerens
----------------------Svec------------------------
Popov-Dingsdag-Breur/Bak Nielsen-Janmaat
----------------------Lejsal------------------------
Als Heerenveen zo speelt, zie ik het wel goedkomen, met Sollied als trainer eigenlijk niet.
In mijn ogen ook niet de meest ideale opstelling.
Kalou in huidige doen is te laks en mist vooral werklust om op de '10' te spelen.
Grindheim links half, niet zijn positie. Komt beter tot z'n recht op rechts of in het midden.
Dingsdag wordt al jaren overschat als centrale verdediger. Opbouwend redelijk tot goed, maar laat vaak z'n mannetje lopen of is gewoon te laat en dat heeft ons vaak genoeg een tegen goal opgeleverd.

Gezien de huidige fitte spelers zou ik dan eerder voor deze opstelling gaan:
(mocht Papadopoulos niet fit zijn, dan maar sibon)

----------------- Papadopoulos -----------------
Henrique ------------------------------ Beerens
---------Losada -------------- Grindheim ------
----------------------Svec------------------------
Popov--------Djuric------Bak Nielsen-Janmaat/Breuer
----------------------Lejsal------------------------
pi_72016133
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:12 schreef MaxPower het volgende:
Als hij bij Sparta 5 ton had gekregen was hij daar heengegaan hoor. Alleen moest hij van 450.000 naar 150.000.
Serieus? 150k maar?
pi_72017345
Nouja, de bedragen zijn fictief maar in die orde moet je het wel zien ja.
pi_72017567
Lejsal

Luciano
pi_72018586
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 19:12 schreef Gruning3r het volgende:
Lejsal

Luciano
Wij willen een keeper en geen stuntman
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:37:47 #41
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72021952
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 19:12 schreef Gruning3r het volgende:
Lejsal

Luciano
Ik waardeer je optimisme. Tenslotte bungelen jullie met 1 puntje onderaan de eredivisie... Lejsal heeft tenminste zijn eerste clean sheet al binnen, dat kunnen we van Luciano en Van Loo niet zeggen...
oja en jullie hebben met jullie verzameling van keepers meer tegendoelpunten dan onze verzameling... Kortom, het is mooi om een goede keeper te hebben, maar nog mooier is als die kan spelen, en dat kan die Luciano nu niet.

Het blijft mooi, dat Groningse volkje...
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72035074
quote:
Sollied vindt kritiek op Heerenveen onterecht

Evenals vorig seizoen beleeft SC Heerenveen een zeer matige seizoensstart. De ploeg van Trond Sollied verzamelde uit de eerste drie wedstrijden vier punten, waarbij gezegd moet worden dat de overwinning op Vitesse (1-0) wel heel moeizaam tot stand kwam. De fans morren, maar Sollied vindt dat zij geen reden tot klagen hebben.
“De eerste wedstrijd tegen Roda JC (0-0) was de beste van mij als trainer van Heerenveen”, meent de coach in gesprek met De Telegraaf “Bij NEC (4-1 verlies) zat het scenario ons tegen, elke keer als wij probeerden te scoren, kregen we een tegendoelpunt te verwerken. En het duel van afgelopen zaterdag tegen Vitesse (1-0 winst), vond ik een 'normale' Heerenveen-Vitesse wedstrijd. Wij hebben het altijd moeilijk met Vitesse, omdat zij veel lopende mensen hebben."

De coach, die donderdagavond met zijn ploeg tegen PAOK Saloniki aantreedt, maakt zich dan ook geen zorgen. Hij weet wél waar het aan schort bij Heerenveen. Zo vertrok spelverdeler Danijel Pranjic naar Bayern München en kampen veel spelers in de huidige selectie met blessures. “Het vorige seizoen was ons middenveld de beste linie van het elftal. Nu is dat door de blessures de linie waar de meeste problemen zijn."

Vleugelspeler Roy Beerens wijt de kritiek aan de nieuwe status die de Friezen hebben verworven. “Wij zijn nu de bekerwinnaar, er wordt meer van ons verwacht”, zegt hij. “Het is allemaal niet zo slecht als wordt gezegd. We hebben nog een jonge groep. Zoiets moet groeien, maar heb er vertrouwen in dat dat goed komt. Ik vond dat we afgelopen seizoen slecht begonnen en toen pakten we uiteindelijk een prijs."
pi_72035135
Of die zin daarna: "Bij NEC (4-1 verlies) zat het scenario ons tegen, elke keer als wij probeerden te scoren, kregen we een tegendoelpunt te verwerken"

Misschien moet je dan de andere kant op voetballen?
pi_72036483
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:48 schreef TvhN het volgende:

[..]


Ook echt hè Als hij dit echt gezegd heeft ben ik er wel voor om Sollied te vervangen als hoofdtrainer door een eekhoorn met als reden dat deze meer verstand heeft.

Misschien werd er in die wedstrijd inderdaad wel even het beste voetbal onder Sollieds regeerperiode gespeeld. Dat zegt al veel over wat voor voetbal er gespeeld is het afgelopen jaar.

Daarnaast, het ging toen zo goed, omdat de spelers wat omzetten in het veld. Het bleef goed gaan tot Sollied ingreep met een paar onbegrijpelijke wissels.
pi_72036725
Dat is van dat Van Gaal gelul. Dan zijn misschien de looplijnen een keer goed uitgevoerd en stonden de spelers op de hoek van 34 graden haaks op de middellijn, zoals Sollied dat had uitgetekend. Wel een beetje jammer dat alleen de trainer heeft genoten.
pi_72037032
Dit weekend drie puntjes meegeven aan Koeman?
Ik zie SC Heerenveen eerlijk gezegd niet winnen. Is er zoveel verandert in een maandje?
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_72037765
Eerst vanavond maar, dat is stukken belangijker dan zondag.
pi_72039569
quote:
Bonaventure Kalou lijkt zich te mogen opmaken voor een basisplaats. De routinier vervangt in het duel met PAOK waarschijnlijk de niet helemaal fitte Gerald Sibon, weet de Leeuwarder Courant.

Sibon is licht geblesseerd en trainer Trond Sollied twijfelt daarom over het opstellen van de lange spits. Kalou kan daarom rekenen op een basisplaats.

Daarnaast was Christian Grindheim nog een twijfelgeval. De Noorse middenvelder is echter fris wakker geworden en lijkt inzetbaar.

De wedstrijd tussen PAOK en sc Heerenveen begint donderdagavond om 19.00 uur. De Nederlandse televisie doet geen liveverslag van dit duel, liefhebbers zijn daardoor veroordeeld tot de radio.
pi_72041702
pfff ik weet niet wat ik moet verwachten vanavond het zal me benieuwen
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:21:44 #50
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72041938
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef MasterMido het volgende:
pfff ik weet niet wat ik moet verwachten vanavond het zal me benieuwen
Kalou erbij betekent Papa in het centrum. En dat betekent winst
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72045509
Nog 2 uurtjes

* SCH begint nerveus te worden
pi_72046356
SCH is niet de enige.

Hopelijk is er wel een fatsoenlijk streampje te vinden, want radio luisteren is echt heel slecht voor mijn hart.
pi_72055807
Mooi puntje. Had misschien nog meer ingezeten ook, in ieder geval nu een prima uitgangspositie om het volgende week af te kunnen maken. Winst volstaat, of dat nu 1-0, 6-1 of 9-8 is
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72058309
0-0 volstaat ook natuulijk maar liever 6-1 al mag 9-8 ook

Was weer een belabberde wedstrijd - werkelijk niks lukt en niks komt aan en niemand weet wat ie moet doen. Het was echt bedroevend en beschamend om naar te kijken. Ook Papa en Losada bakten er weinig van. Lekkere goal dat wel maar ik kan geen uitblinker bedenken. Lejsal deed het natuurlijk aardig, met een van de andere keepers was het 3-1 geworden maar hij ging bij de 1-1 ook niet helemaal vrij uit.

Het moet echt beter!
pi_72058508
Is de samenvatting al geweest of zenden ze die niet uit ?

edit nee dus echt slecht
pi_72058885
En we hebben beeld:

pi_72062928
Uitslag is netjes lijkt me, prima uitgangspositie!

Nu met iets meer vertrouwen op naar zondag?
Trots van het Noorden!
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:03:43 #58
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72065966
Ik hoop in ieder geval zónder Beerens. Die heeft dit seizoen nog niets gebracht...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72066119
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:03 schreef One_conundrum het volgende:
Ik hoop in ieder geval zónder Beerens. Die heeft dit seizoen nog niets gebracht...
Die is er tegen AZ zeer vermoedelijk ook niet bij...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72066211
En geen linksbuiten en geen rechtsbuiten, wellicht dus nu eindelijk een echte 4-4-2 opstelling! Met Papa en Paulo in de spits? Of is er een rol voor Sibon en Kalou weggelegd?

De 1-1 is heel netjes, en biedt perspectief voor de thuiswedstrijd.
pi_72066252
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:10 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Die is er tegen AZ zeer vermoedelijk ook niet bij...
Wordt het voor jullie niet beter op.
pi_72066360
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 07:50 schreef Kriebbel het volgende:
Uitslag is netjes lijkt me, prima uitgangspositie!

Nu met iets meer vertrouwen op naar zondag?
Nee, met dit spel wordt het 0-7
pi_72066409
Ik dacht dat ik de zwartkijker was, SCH wat is er met je positivisme gebeurd?? Overigens gaan we zondag wel verliezen natuurlijk.
pi_72066445
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:16 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Wordt het voor jullie niet beter op.
Ik hoop natuurlijk op winst, maar qua wedstrijd teken ik voor de laatste in 2008.
quote:
1 november 2008
12.Wojciechowski 1-0
49.El Hamdaoui 1-1
58.Holman 1-2
75.Henrique 2-2
77.Pocognoli 2-3
91.Henrique 3-3
Dat was echt voor de bezoeker/kijker een top wedstrijd met veel doelpunten.
Hoewel Steppe 2x er behoorlijk naast zat (zoals wel vaker tegen AZ )
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72066455
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:22 schreef MaxPower het volgende:
Ik dacht dat ik de zwartkijker was, SCH wat is er met je positivisme gebeurd?? Overigens gaan we zondag wel verliezen natuurlijk.
Heb je de wedstrijd gezien gisteren?
pi_72066556
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Heb je de wedstrijd gezien gisteren?
Ja. Ik zag een Heerenveen dat beter anticipeerde op de hitte en het slechte veld dan de thuisploeg. Goed geconcentreerd en slim gespeeld. In Europa moet je zeker in uitwedstrijden niet de lekker voetballende ploeg gaan uithangen. Bovendien was het alweer een stapje beter dan de voorgaande wedstrijden.

We zijn er nog lang niet maar ik zag aanknopingspunten.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:35:13 #67
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72066737
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:28 schreef MaxPower het volgende:

Bovendien was het alweer een stapje beter dan de voorgaande wedstrijden.

Ik heb het met een half oog aangekeken( ivm het onverstaanbaare commentaar en onleesbare letters), maar het was zeker weten weer een stapje beter.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72066881
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:28 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ja. Ik zag een Heerenveen dat beter anticipeerde op de hitte en het slechte veld dan de thuisploeg. Goed geconcentreerd en slim gespeeld. In Europa moet je zeker in uitwedstrijden niet de lekker voetballende ploeg gaan uithangen. Bovendien was het alweer een stapje beter dan de voorgaande wedstrijden.

We zijn er nog lang niet maar ik zag aanknopingspunten.
waar gok je op zondag?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72066985
0-2
pi_72067050
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:45 schreef MaxPower het volgende:
0-2


't Wordt natuurlijk 9-0.. 8x Paulo Henrique (die en passant het record van Alves verbreekt) en 1x Elyounoussi
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:12:18 #71
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72067665
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:03 schreef One_conundrum het volgende:
Ik hoop in ieder geval zónder Beerens. Die heeft dit seizoen nog niets gebracht...
Maar ik vond PH ook deze wedstrijd weer niet zo sterk. Hij heeft dat doelpunt gemaakt, maar dat was een intikker en verder heb ik hem niet echt meer gezien (ik heb dan wel alleen een deel van de tweede helft live gezien).

En ondanks dat gestuntel bij de 1-1 en een niet klemvaste bal later in de wedstrijd, ben ik weer tevreden over Lejsal, het is natuurlijk geen Romero, maar ik als optimist zie een klein verlies met één of twee doelpunten wel tot de mogelijkheden behoren. Ik ben tenminste niet zo'n zwartkijker als SCH!

VI geeft mij ook altijd vertrouwen met hun statistieken :
quote:
SC Heerenveen heeft een uitstekende thuisbalans tegen AZ, de tegenstander van zondag. De Friezen verloren in de Eredivisie maar drie van hun twaalf thuisoptredens tegen de Alkmaarders, tegen zes zeges en drie gelijke spelen.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72068478
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:28 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ja. Ik zag een Heerenveen dat beter anticipeerde op de hitte en het slechte veld dan de thuisploeg. Goed geconcentreerd en slim gespeeld. In Europa moet je zeker in uitwedstrijden niet de lekker voetballende ploeg gaan uithangen. Bovendien was het alweer een stapje beter dan de voorgaande wedstrijden.

We zijn er nog lang niet maar ik zag aanknopingspunten.
Oh, wat mooi dat jij eens positiever bent.

Ik zag een zwalkende ploeg waarbij geen bal aankwam en die van voren niet wist dat ze van achteren bestond. Het geluk is dat PAOK een hele matige ploeg bleek maar dat is bij AZ wel anders.

Ik houd me vast aan jouw aanknopingspunten, mag dat?
pi_72068496
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:41 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

waar gok je op zondag?
2-2
pi_72070014
Ok, ik ga uit van een 1-3.

Zit in het stadion overigens, samen met mijn 2 neven.
Helaas in het H'veen vak.....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72070099
oja jij had friese neefjes toch? ben jij het zwarte schaap van de familie neem ik aan..
pi_72070203
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:56 schreef MaxPower het volgende:
oja jij had friese neefjes toch? ben jij het zwarte schaap van de familie neem ik aan..
Ja idd, ze komen uit gemeente "Opsterland" haha
De Gordyk om ff in jullie taal mee te doen
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:29:53 #77
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72070998
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:54 schreef fuckbuddy het volgende:
Ok, ik ga uit van een 1-3.

Ik als rasoptimist teken voor zo'n uitslag. Hebben we er tenminste weer een doelpuntje erbij

Heb trouwens net kaartjes gekocht voor donderdag, dus er komt een tweekoppige delegatie uit Den Haag, al mag ik mij nu ook wel een Amsterdammer noemen.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72089488
quote:
Trotse Losada kan hete wedstrijd afkoelen
Hernán Losada geniet met volle teugen. De Argentijn heeft bij SC Heerenveen het voetbalplezier – dat hij kwijtraakte
bij Anderlecht - hervonden. Tegen PAOK genoot Losada van de ambiance én het spel van Heerenveen. ,,Ik ben trots op wat
we hebben laten zien. Met deze ploeg kun je de oorlog in.’’

Want voetbal is oorlog, weet Hernán Losada. ,,Het mag er best leuk uit zien, maar het gaat natuurlijk altijd om het resultaat.’’ Dat leerde hij al als kind, in de bikkelharde strijd in Buenos Aires om zijn droom (profvoetballer worden) te verwezenlijken. ,,Duizenden Argentijnse jongens streven hetzelfde na, de rivaliteit is enorm. Dat vormt je als speler’’, zegt Losada. Hij debuteerde op zijn twintigste bij topclub Independiente. ,,Ik had wat geluk dat de club door financiële problemen eigen jeugd moest opstellen, maar ik heb er toch echt keihard voor moeten knokken.’’ Zijn grote voorbeelden waren Riquelme en Ortega. ,,Maradona klinkt logischer, maar hem heb ik nooit live zien spelen.’’ Losada dacht donderdag
even terug aan zijn geboorteland, dat hij vier jaar geleden verliet om zijn geluk in Europa te beproeven. ,,De sfeer in het
stadion, die vijandigheid om ons heen: dat maakte ik wekelijks mee in Argentinië. Voetbal gaat daar om leven en dood. Ik
heb me donderdag zeer geamuseerd. Het was alleen jammer dat het veld zo slecht was, anders hadden we PAOK kapot
kunnen spelen. Nu hadden we vaak net een balcontact te veel nodig.’’
De slimme Losada gooide in de heksenketel de trukendoos open. ,,Op de juiste momenten moet je een ‘hete’ wedstrijd
even ‘afkoelen’ door bijvoorbeeld een actie te maken waarbij je weet dat je neergehaald wordt. Húp, naar de grond, weer
een minuutje voorbij. Ik heb het idee dat Heerenveen dat uitgekookte wel kan gebruiken. De ploeg heeft me echter wel verrast. Ik vond ons volwassen spelen.’’ En Heerenveen kan nog beter, vindt de 27-jarige huurling. ,,Als ik het niveau op de trainingen zie, dan stel ik dat het spelpeil hoger kan. Dat heeft ook te maken met de resultaten. De zege op Vitesse en de 1-1bij PAOK zijn geweldig voor het zelfvertrouwen. Dat hebben we nodig, want er wacht ons een zware serie. Zondag moeten we tegen AZ weer een topprestatie leveren.’’ Losada vindt het voetbal bij Heerenveen niet te vergelijken met wat hij bij Anderlecht gewend was. ,,Hier wordt gespeeld om te winnen, in België is het spel defensiever. Dat leidde er toe dat ik daar weinig aan spelen toekwam. Nu voel ik me als een vis in het water. Het spel ligt me, ik heb plezier en ik voel me echt weer een volwaardig lid van een team.’’ Het is tijd om de volgende stap in zijn loopbaan te zetten, zegt de kleine Argentijn. ,,Ik wil doorgroeien, als voetballer en als mens. Dat kan in Heerenveen. De club wil ook verder groeien, dat zie ik aan alles. De
professionaliteit heeft me verrast, maar daarnaast is er ruimte voor persoonlijke aandacht. Dat is belangrijk voor me. Je fysieke gesteldheid is belangrijk, maar als je geen rust in je hoofd hebt, wordt het moeilijk. Wat dat betreft ben ik ook blij dat ik hier ben met mijn vrouw. Zij is een enorme steun voor me.’’
Bron LC

Ik ben benieuwd wat hij gaat brengen dit seizoen, gelukkig is er een optie tot koop
pi_72104290
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:45 schreef MaxPower het volgende:
0-2
pi_72104464
He lekker, we worden weer geen kampioen.
pi_72104533
Bekijk het positief, we hebben slechts 2 doelpunten tegen gekregen. Vorige keer waren het er vijf
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72105994
Wat is dat toch met jullie keepers die tegen AZ moeten optreden.
Bijna iedere keer gaan ze wel 1x in de fout.
Was top in het Lenstra stadion. Leuke supporters, lekker weer en topsfeer!

Volgende keer graag weer...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72106182
Mwah, ik vond het niet echt een fout van onze keeper. Gewoon een beetje ongelukkig.
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:31:08 #84
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72106320
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:23 schreef SCH het volgende:
Mwah, ik vond het niet echt een fout van onze keeper. Gewoon een beetje ongelukkig.
Klopt, was gewoon pech. Voor de rest weer een puike wedstrijd van onze keep.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72109888
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:23 schreef SCH het volgende:
Mwah, ik vond het niet echt een fout van onze keeper. Gewoon een beetje ongelukkig.
Die bal moet je toch gewoon tussen je handen houden denk ik dan, kom op!
Klungelig was het zeker....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:45:54 #86
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72111832
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:11 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Die bal moet je toch gewoon tussen je handen houden denk ik dan, kom op!
Klungelig was het zeker....
je denkt te veel en dan ook nog eens verkeerd. ik weet niet of je eens gekeept hebt, maar als je net op de grond bent beland en je moet achter je hoofd om die bal pakken die als je zo ligt op z'n kop ziet, dan is de kans groot dat je mis grijpt. Gelukkig kom je niet vaak in zo'n situatie.

Maarja het ziet er klungelig uit en dat is het in zekere zin wel, maar als je ziet wat voor andere ballen hij wel heeft, zou je als je je verstand goed zou gebruiken kunnen weten dat dit niets met onwetendheid heeft te maken of met de kwaliteit van de keeper. Ook Romero zou dat kunnen overkomen.

Handen af van Lejsal!
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72112816
pi_72113002
Jullie moeten doorgaan donderdag jongens, wie heeft er vertrouwen in?
http://www.moneymiljonair.nl/?u=723707&c=nl&rt=2
maak mij en jezelf rijk! oktnxbye
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:42:20 #89
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72113185
Redelijk ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:42:39 #90
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72113198
Anders 2 jaar sollied, 2 jaar geen europees
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:49:56 #91
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72113405
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:12 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

...

maar ik als optimist zie een klein verlies met één of twee doelpunten wel tot de mogelijkheden behoren.

...


Kortom, het was een goeie wedstrijd, het best mogelijke resultaat!

Ik heb trouwens wel het gevoel dat we donderdag met 3-1 gaan winnen.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72167360
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:42 schreef One_conundrum het volgende:
Anders 2 jaar sollied, 2 jaar geen europees
Hebben we vorig jaar niet tegen Setubal, Milan, Wolfsburg, Portsmouth en Braga gespeeld dan?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72167392
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:49 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Kortom, het was een goeie wedstrijd, het best mogelijke resultaat!
quote:
Ik heb trouwens wel het gevoel dat we donderdag met 3-1 gaan winnen.
Ik hoop met je mee...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:13:51 #94
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72167539
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Hebben we vorig jaar niet tegen Setubal, Milan, Wolfsburg, Portsmouth en Braga gespeeld dan?
haha, ik was er al niet zeker van
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72169798
quote:
Heerenveen laat Griekse spandoeken vertalen
26 augustus 2009


SC Heerenveen heeft een tolk ingeschakeld om donderdag tijdens de Europa League-wedstrijd tegen PAOK Saloniki de Griekse spandoeken in het Abe Lenstra Stadion te controleren. De vertaler, een Nederlandse vrouw, bekijkt of er op de spandoeken geen opruiende of beledigende teksten staan.


Mochten de Grieken met 'foute' teksten aankomen, dan worden die doeken verwijderd door de Friese club. PAOK staat bekend om zijn zeer fanatieke aanhang. De Griekse club neemt 1280 fans mee naar Friesland. Heerenveen zet extra stewards in voor de return in eigen huis. In totaal zijn donderdag 350 stewards in en om het stadion aanwezig.

Volgens een woordvoerster van Heerenveen is de tolk ook aangesteld om de Grieken te kunnen toespreken. "Het is verplicht bij UEFA-wedstrijden iemand in het stadion te hebben die de supporters van de uitclub kan benaderen." De wedstrijd is nog niet uitverkocht. Het eerste duel vorige week in Griekenland eindigde in 1-1.
Maar goed ook! Als ik een onleesbaar opruiend Grieks spandoek zie word ik altijd erg agressief.
pi_72170292
Nog niet uitverkocht???
pi_72170388
Men verwacht 15,500 bezoekers...
pi_72170405
Belachelijk, het is de belangrijkste wedstrijd van het seizoen.
pi_72171509
Nee, hoor.. Dat is die op de laatste speeldag. Dan hebben we daarna weer vakantie en hoeven we niet meer naar het ALS voor een maandje of 2-3...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72216961
Erf werd weer gevochten en gestreden

Voetballend nog steeds niet goed maar wel veel inzet. Sibon en Popov gingen voorop in de strijd.
Erg tegenvallend: Papaladopoulos, overal te laat en slechte passing.
Wie gaat Henrique nou eens uitleggen dat hij een grote voetballer kan worden als hij meer oog heeft voor zijn medespelers?

Respect voor het PAOK-publiek. Mooi om te zien.
PAOk viel me tegen, weinig strijdlust en ze leken niet echt te gaan voor de goal.

En een half leeg stadion is natuurlijk een schande.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:30:17 #101
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72219019
Geweldig resultaat, gefeliciteerd . Ik was erg blij toen Heerenveen de 90+5 vol wist te maken

Het PAOK-publiek was inderdaad van groot niveau. Vond het wel jammer dat de Heerenveen supporters vooral zaten te nagelbijten...

En mijn god, Lejsal straalt gewoon zelfvertrouwen uit. Geweldige keeper. Maar is die nou op huurbasis?
AFC AJAX
pi_72219614
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 00:30 schreef msnk het volgende:
Geweldig resultaat, gefeliciteerd . Ik was erg blij toen Heerenveen de 90+5 vol wist te maken

Het PAOK-publiek was inderdaad van groot niveau. Vond het wel jammer dat de Heerenveen supporters vooral zaten te nagelbijten...

En mijn god, Lejsal straalt gewoon zelfvertrouwen uit. Geweldige keeper. Maar is die nou op huurbasis?
Dat viel echt reuze mee, vanuit NN was het qua sfeer best aardig. Dat de rest van het stadion niet meedoet is altijd al zo geweest, dus dat is niks anders.

Lejsal is trouwens inderdaad een held. Eindelijk een zekerheid op goal.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:40:46 #103
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72228992
Mooie wedstrijd, nog steeds niet goed, maar op een aantal paniekerige ballen na zag de verdediging er strak uit. Lejsal is ook echt een held, en als hij hoge ballen vanuit het veld ook nog eens iets beter leert in te schatten wordt het een Romero .

Paulo Henrique vind ik weer goed spelen, maar hij mag, zoals SCH ook al zei, wel wat meer oog voor de medespelers hebben. Het is zo zonde als je hem eerst zo prachtig alle tegenstanders op het verkeerde been zet om de bal dan maar in het wilde weg te trappen en er niet eens een corner uit weet te halen.
Papadopoulos kwam niet uit de verf, maar hij stond dan ook op een positie waar hij volgens mij helemaal niet thuis hoort (kan TS dat niet even vragen aan Papa) .

En ik lees net dat er inderdaad een opstootje was aan het eind van de wedstrijd tussen de spelers. Volgens Dingsdag werd Kalou racistisch bejegend door een Griek en werd er toen een beetje geduwd en getrek. En de PAOK supporters hebben zich ook misdragen staat op de officiele website, net als NN, met een fakkel... Volgens mij was het trouwens een solo-actie, want iedereen ging er voor staan. Wel een beetje dom.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:48:18 #104
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72229353
Sporting Lissabon (POR)
SC Heerenveen (NED)
Hertha BSC (DUI)
FK Ventspils (LET)
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:51:54 #105
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72229531
Leuke poule:

Sporting Lissabon (nummer 2 afgelopen jaar, maar heeft ook nog maar 1 punt uit twee wedstrijden
Heerenveen
Hertha BSC (nummer 4 van afgelopen jaar, maar hebben de laatste twee wedstrijden van laagvliegers verloren)
Ventspils (letland, dit is toch wel de moeilijkste, staan eerste in Letland en hebben bijna aan de lopende band wedstrijden waarin ze minimaal 5 keer scoren, doelsaldo na 21 wedstrijden 66-15! )

[ Bericht 8% gewijzigd door Dirty-Little-Monkey op 28-08-2009 13:58:13 ]
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72230729
Topcompetitie ook, daar in Letland... Ofwel, zegt helemaal niets

Hertha is een mooi reisje, Sporting is mooi kloten.. Had best een wat meer aansprekende tegenstander uit mogen rollen wat mij betreft. Mits het bij ons (ooit) gaat draaien hoeven we niet kansloos / puntloos onderaan te eindigen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72231288
Weer naar Portugal
pi_72232723
quote:
**Heerenveen kan zeker zes weken lang
niet beschikken over Arnór Smárason.De
IJslandse middenvelder kampt al geruime
tijd met een hamstringblessure en kwam
dit seizoen nog niet in actie.

Na een onderzoek in België is besloten
dat Smárason geopereerd moet worden.
pi_72232745
Wij hebben de zwaarste maar ook de mooiste loting van allemaal. Ik probeer wel naar Lissabon en Berlijn te gaan, in beide steden heb ik adresjes
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:53:54 #110
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72233458
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Topcompetitie ook, daar in Letland... Ofwel, zegt helemaal niets

Hertha is een mooi reisje, Sporting is mooi kloten.. Had best een wat meer aansprekende tegenstander uit mogen rollen wat mij betreft. Mits het bij ons (ooit) gaat draaien hoeven we niet kansloos / puntloos onderaan te eindigen
Ik vind Sporting toch zeer aansprekend. Hertha vind ik weer zo'n stomme club die Wolfsburg vorig jaar was, op dat moment niet een heel bijzondere club, maar de laatste tijd toch heel erg goed, Wolfsburg werd dan ook kampioen.

Ik zelf wil ook graag naar Lissabon, en heb daar ook kennissen wonen, die voor Benfica zijn (maar ben destijds niet naar die uitwedstrijd gegaan), ben alleen bang dat mijn studie roet in het eten gooit. Maarja, de thuiswedstrijd bezoeken moet wel mogelijk zijn.

Moeilijk, maar met een beetje geluk winnen we thuis wat/alles, en spelen we elders gelijk. Die letse club moeten we inpakken en ons doelsaldo spekken, dan is er zeker hoop en dan gaan we weer een keer Europees overwinteren.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:09:37 #111
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72233936
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:31 schreef SCH het volgende:
Wij hebben de zwaarste maar ook de mooiste loting van allemaal. Ik probeer wel naar Lissabon en Berlijn te gaan, in beide steden heb ik adresjes
Zo goed is Sporting niet hoor Ik geloof dat elk ander team uit die eerste pot zowat beter is wat je kon loten.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:46:04 #112
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72236793
SC Heerenveen:
17 september: SC Heerenveen – Sporting Portugal
1 oktober: FK Ventspils – SC Heerenveen
22 oktober: Hertha BSC – SC Heerenveen
5 november: SC Heerenveen – Hertha BSC
3 december: Sporting Portugal – SC Heerenveen
16 december: SC Heerenveen – FK Ventspils

--------------------------------------------------------------------------------
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:40:27 #113
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72238237
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:09 schreef Bevin het volgende:

[..]

Zo goed is Sporting niet hoor Ik geloof dat elk ander team uit die eerste pot zowat beter is wat je kon loten.
geef mij maar een steaua boekarest. Sporting heeft een aantal Portugese internatiotionals, stond in 2004-2005 in de finale van de uefa cup, doet altijd mee om het kampioenschap en speelt vaak Champions League. Dat noem ik lastig. Tja en dat het lastiger kon, is waar. Maar Hertha BSC is wel de zwaarste club uit pot 3, daar had ik liever een andere gezien.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72263676
Ik denk dat die Letten nog wel eens tegen kunnen vallen en dat we die hier nogal onderschatten. Sporting blijft gewoon een topploeg en Hertha schat ik niet veel hoger in dan Heerenveen.
pi_72278931
Ik ga naar Riga, Berlijn en Lissabon (eindelijk).
  zondag 30 augustus 2009 @ 14:11:19 #116
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_72279289
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:57 schreef MaxPower het volgende:
Ik ga naar Riga, Berlijn en Lissabon (eindelijk).
Goed (en snel) geregeld

Lissabon past niet in de agenda. Riga lijkt me nog steeds leuk, maar wordt met de dag duurder en ik zit toch ook wat krap in de agenda. Berlijn in de herfstvakantie ga ik zeker naar toe. Ga je de 23e ook naar Putten?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72283643
Over twee week staan we boven jullie.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:59:55 #118
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72284074
Ik ben om... Sorry Sollied, maar van mij mag je vertrekken. Is er in deze crisistijden nog een trainer op zoek naar werk? Zal toch wel...

Ik dacht even dat ik weer pit zag in de ploeg en dat het wat beter werd, maar waarschijnlijk had het er mee te maken dat NAC slecht speelde...

Zou Koevermans trouwens niet eerst naar Heerenveen gaan, dat waren toen toch transfer geruchten? Hij schiet ze er nu achter elkaar in bij PSV...

Overigens verbaasd het me niets als later dit jaar de derby van het noorden verworden is tot een degradatieduel.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:35:31 #119
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_72285298
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:45 schreef venomsnake het volgende:
Over twee week staan we boven jullie.
Heus niet...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72285627
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Heus niet...
Je weet het nooit met dit soort degradatie duels.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:48:38 #121
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_72285744
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:44 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Je weet het nooit met dit soort degradatie duels.
We gaan toch de statistieken niet verloochenen omdat we nu plotseling beiden onderin staan.. Als we ook al niet meer kunnen vertrouwen op de 'traditionele' thuiswinst tegen de FC Groningen, waar moet het dan nog heen met deze wereld?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72287244
Geheel in de lijn der verwachting dit. Dat Europese avontuurtje deed even de pijnlijke situatie van Sollied c.s naar de achtergrond verschuiven maar het is toch treurig dat ik dit soort uitslagen gewoon verwacht.
pi_72287267
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:57 schreef MaxPower het volgende:
Ik ga naar Riga, Berlijn en Lissabon (eindelijk).
Masochist
pi_72288270
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:29 schreef SCH het volgende:
Geheel in de lijn der verwachting dit. Dat Europese avontuurtje deed even de pijnlijke situatie van Sollied c.s naar de achtergrond verschuiven maar het is toch treurig dat ik dit soort uitslagen gewoon verwacht.
Mja, met een kluns als Dingsdag in de verdediging, 3 basis-middenvelders in de lappenmand, en een prima spits in de punt die geen goede ballen krijgt..
Tsja, een nederlaag was te verwachten.
pi_72288302
Wie is die prima spits dan?
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:59:09 #126
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72290173
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:03 schreef SCH het volgende:
Wie is die prima spits dan?
ben ook benieuwd... Is dat de speler die de meeste kansen heeft gehad, maar dus ook het meest om zeep heeft geholpen (PH), een speler die in zijn debuut scoorde (Losada), of onze enige spits die twee keer in een officieel duel heeft gescoord (is dat niet Papa)...

Of hebben wij een spits die zijn best doet om onderschat te worden, maar dat een beetje te goed doet...

Veels te moeilijke vraag voor de zondagmiddag...
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72290696
En waarom Dingsdag nou de schuld krijgt van Stinger?

Ik geef nog steeds Sollied de schuld. Een dwaze en dwalende trainer met steeds weer andere opstellingen. Geen touw aan vast te knopen.
pi_72292220
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Masochist
Wie zegt dat ik naar de wedstrijd ga.
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:15:29 #129
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72292588
Leuk dat Henrique eindelijk weer vaker in de basis staat. Misschien rondt hij ze niet af, maar ieder ander creëert überhaupt helemaal niks
AFC AJAX
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:19:26 #130
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_72292729
Waarom staan Henrique en Papadopoulos niet samen in de spits? Lijkt me opzich een goed koppel, Henrique de actie, Papadopoulos de afmaker.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_72293679
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:04 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik naar de wedstrijd ga.


Ik probeer naar Riga en Lissabon te gaan. Tijdens Hertha zit ik al in Londen helaas.
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:54:42 #132
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72293969
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:19 schreef Runselpink het volgende:
Waarom staan Henrique en Papadopoulos niet samen in de spits? Lijkt me opzich een goed koppel, Henrique de actie, Papadopoulos de afmaker.
Helaas wil Henrique te vaak zijn mooie voorbereidende werk niet verzilveren met een assist. PH is nog steeds een groot talent, maar als hij zo weinig oog blijft houden voor zijn medespelers dan zal hij nooit uitgroeien tot een grote speler en alleen zo af en toe eens een goede wedstrijd hebben.

Dat PH nu in de basis staat vind ik zelfs terecht, want hij creëert inderdaad wel wat, maar het geeft ook wel aan hoe slecht het gaat als we een speler die alleen maar creëert, maar die kansen zelf ook weer om zeep helpt, de beste speler vinden.

Hadden we Ruiz maar...
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72294228
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

Ga je de 23e ook naar Putten?
Nee, geen geld meer voor.
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:36:51 #134
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_72295524
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:02 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Nee, geen geld meer voor.
Pfffff..., alleen de snoepreisjes.. Je lijkt wel een Bobo

[ Bericht 10% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 31-08-2009 00:14:53 ]
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:03:10 #135
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72296392
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:02 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Nee, geen geld meer voor.
Dat zegt Yme ook altijd!
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  maandag 31 augustus 2009 @ 01:14:53 #136
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_72299825
Waar is het leuke aanvallende voetbal van Heerenveen gebleven? Waar zijn de tijden van een Allback, een Huntelaar, een (godbetert) Alves?

De staf wilde graag Sollied binnenhalen om de top te halen, toch? Nou, ik zie vooral veel dalen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_72302767
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:03 schreef SCH het volgende:
Wie is die prima spits dan?
Papa is een prima spits; goed schot, werker, doel gericht. Geen niveau Alves, maar goed genoeg voor Heerenveen en zou per jaar wel 15 x kunnen scoren.
Maar als hij geen bruikbare ballen krijgt, danwel vanaf de flanken of een steekpass.. Tsja, wat verwacht je dan? Vraag me serieus af of binvoorbeeld een Huntelaar met deze voorhoede tot scoren zou komen. Er komt gewoon voorzet, steekpass, inspeelbal aan!
quote:
En waarom Dingsdag nou de schuld krijgt van Stinger?
Waarom ik Dingsdag de schuld geef? Omdat hij ons al 2 jaar tegengoals kost!
Bekijk de tegengoals van vorig seizoen maar eens.
Bijvoorbeeld in de bekerfinale; de kleinste man op het veld (Hersi) kan inkoppen.
Tegen NAC; de 2e goal, hij laat de keeper het werk opknappen en loopt bij z'n man weg zonder naar de bal te blijven kijken. Hij had of met z'n man mee moeten lopen of op de bal blijven letten. Dan had hij die bal echt nog wel van de lijn kunnen halen. Daarnaast maakt hij zoveel domme acties en overtredingen, valt me mee dat hij nog niet meer kaarten heeft gekregen. Tegen NAC ook weer; gewoon blijven staan en hopen dat de aanvaller tegen 'm aanbotst en dat je dan de bal hebt, een elleboog gegeven , een overtreding in het strafschop gebied wat gewoon een penalty had moeten zijn. Ook zo'n slechte eigenschap; Man uitkapen in het eigen strafschop gebied, kom op zeg!
Als hij de energie die hij steekt in het vingertje wijzen en schreeuwen naar andere spelers nou eens in zijn eigen spel zou stoppen, dan wordt het misschien nog wat.
Hoop dan Djuric snel zijn positie over zal nemen!
quote:
Ik geef nog steeds Sollied de schuld. Een dwaze en dwalende trainer met steeds weer andere opstellingen. Geen touw aan vast te knopen.
Het zijn nog steeds de spelers die het moeten doen.
Martin Jol heeft komt ook elke week met een andere opstelling, maar ze winnen wel!
pi_72303643
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 09:50 schreef Stinger__ het volgende:
Papa is een prima spits; goed schot, werker, doel gericht. Geen niveau Alves, maar goed genoeg voor Heerenveen en zou per jaar wel 15 x kunnen scoren.
Maar als hij geen bruikbare ballen krijgt, danwel vanaf de flanken of een steekpass.. Tsja, wat verwacht je dan? Vraag me serieus af of binvoorbeeld een Huntelaar met deze voorhoede tot scoren zou komen. Er komt gewoon voorzet, steekpass, inspeelbal aan!
Ik ben daar allemaal niet zo zeker van hoor. Ik heb Papa donderdag zien spelen en ik heb helemaal geen overtuigende voetballer gezien maar een voetballer die zelf verkeerde passes afgeeft en op de verkeerde plekken staat en de bal van zijn voet laat springen enz.
quote:
Waarom ik Dingsdag de schuld geef? Omdat hij ons al 2 jaar tegengoals kost!
Bekijk de tegengoals van vorig seizoen maar eens.
Bijvoorbeeld in de bekerfinale; de kleinste man op het veld (Hersi) kan inkoppen.
Tegen NAC; de 2e goal, hij laat de keeper het werk opknappen en loopt bij z'n man weg zonder naar de bal te blijven kijken. Hij had of met z'n man mee moeten lopen of op de bal blijven letten. Dan had hij die bal echt nog wel van de lijn kunnen halen. Daarnaast maakt hij zoveel domme acties en overtredingen, valt me mee dat hij nog niet meer kaarten heeft gekregen. Tegen NAC ook weer; gewoon blijven staan en hopen dat de aanvaller tegen 'm aanbotst en dat je dan de bal hebt, een elleboog gegeven , een overtreding in het strafschop gebied wat gewoon een penalty had moeten zijn. Ook zo'n slechte eigenschap; Man uitkapen in het eigen strafschop gebied, kom op zeg!
Als hij de energie die hij steekt in het vingertje wijzen en schreeuwen naar andere spelers nou eens in zijn eigen spel zou stoppen, dan wordt het misschien nog wat.
Hoop dan Djuric snel zijn positie over zal nemen!
Dingsdag is een sterke verdediger. Hij laat wel eens wat lopen inderdaad maar ik vind het onzin om vooral hem de schuld te geven. Hij heeft overzicht en inzicht, niet de klasse van Hansson maar toch wel onze man op die positie.
quote:
Het zijn nog steeds de spelers die het moeten doen.
Martin Jol heeft komt ook elke week met een andere opstelling, maar ze winnen wel!
Nou, zo goed doet Ajax het ook niet. Ze wonnen thuis niet eens van Sparta. Sollied lijkt de groep in een wurggreep te hebben. Er is geen spelplezier, geen vertrouwen, geen overtuiging en geen passie, dat heeft allemaal met een coacn te maken.
pi_72304280
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:37 schreef SCH het volgende:
Ik ben daar allemaal niet zo zeker van hoor. Ik heb Papa donderdag zien spelen en ik heb helemaal geen overtuigende voetballer gezien maar een voetballer die zelf verkeerde passes afgeeft en op de verkeerde plekken staat en de bal van zijn voet laat springen enz.
Mja, iedereen heeft wel eens een offday. Daarbij speelt het hele team zonder zelfvertrouwen, dan lukt ook niet alles. Maar hij heeft het wel in zich!
quote:
Dingsdag is een sterke verdediger. Hij laat wel eens wat lopen inderdaad maar ik vind het onzin om vooral hem de schuld te geven. Hij heeft overzicht en inzicht, niet de klasse van Hansson maar toch wel onze man op die positie.
Dingsdag is een beperkte verdediger. Voor iemand die volgens jou overzicht en inzicht heeft loopt hij wel erg vaak verkeerd, en laat hij wel vaak een mannetje lopen. Ze hebben niet voor niets vorig jaar Kopic en dit jaar Djuric gehaald voor die positie.
quote:
Nou, zo goed doet Ajax het ook niet. Ze wonnen thuis niet eens van Sparta. Sollied lijkt de groep in een wurggreep te hebben. Er is geen spelplezier, geen vertrouwen, geen overtuiging en geen passie, dat heeft allemaal met een coacn te maken.
Klopt, zo goed dat ajax het ook niet. Maar het niet goed doen en toch punten pakken is beter dan wat H'veen momenteel doet. Ligt dat dan ook aan de wisselende opstellingen van een trainer? Dat ze thuis niet wonnen van sparta.. Ja en? Wij wonnen thuis ook niet van Roda.

Gebrek aan spelplezier, vertrouwen, overtuiging en passie kun je niet afschuiven op Sollied!
Dat alles heb ik vorig seizoen toch echt wel gezien, met als hoogtepunt de beker finale!
Dat dit nu weg is meer een mentale kwestie. Het is heel makkelijk om dat alles te verliezen als je een aantal wedstrijden verliest. Het moet gewoon een wedstrijd meezitten, 3 punten pakken en dan doorzetten. Na een paar wedstrijden komt het zelfvertrouwen, spelplezier, etc vanzelf weer terug!

[ Bericht 2% gewijzigd door Stinger__ op 31-08-2009 11:39:34 ]
pi_72305018
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:07 schreef Stinger__ het volgende:

Gebrek aan spelplezier, vertrouwen, overtuiging en passie kun je niet afschuiven op Sollied!
Dat alles heb ik vorig seizoen toch echt wel gezien, met als hoogtepunt de beker finale!
Dat dit nu weg is meer een mentale kwestie. Het is heel makkelijk om dat alles te verliezen als je een aantal wedstrijden verliest. Het moet gewoon een wedstrijd meezitten, 3 punten pakken en dan doorzetten. Na een paar wedstrijden komt het zelfvertrouwen, spelplezier, etc vanzelf weer terug!
Waarom hoor je dan allemaal geluiden uit de groep over de trainer? Vorig seizoen ook al hoor. Onder Sollied heeft het nog geen moment echt goed gelopen. Die beker is meer geluk dan wijsheid geweest en natuurlijk prachtig maar dat maakt Sollied niet tot een geweldige trainer. Ik blijf er bij dat Heerenveen een verkeerde keuze heeft gemaakt met deze rare vogel. Dit seizoen nog even uitzitten en nu al uitkijken naar een opvolger. Dit seizoen is nu al verloren helaas.
pi_72306816
quote:
'Na AZ heeft ook sc Heerenveen interesse in Assaidi'


Ook sc Heerenveen houdt de prestaties van Oussama Assaidi in de gaten. Riemer van der Velde zat afgelopen vrijdag op de tribune tijdens de wedstrijd De Graafschap - FC Omniworld. De aanvaller maakte indruk met twee doelpunten en een assist.

Max Huiberts, scout van AZ, bekeek afgelopen maandag de verrichtingen van Assaidi. De 21-jarige aanvaller is sinds dit seizoen een vaste basisspeler geworden bij De Graafschap. Het afgelopen seizoen kwam hij door blessures weinig in actie voor de Superboeren.

Assaidi gaat er vanuit dat hij in ieder geval tot de winterstop in Doetinchem speelt. "Ik wil lekker voetballen, vorig seizoen heb ik te weinig gespeeld. Ik verwacht niet dat ik naar een andere club ga", vertelt hij tegenover De Gelderlander.

Ook Darije Kalezic, trainer van de Graafschap, lijkt het slim om nog een jaar bij De Graafschap te blijven. "Hij kan zich hier nu doorontwikkelen. Bij een club in de subtop zou hij heel weinig speelminuten krijgen. Zo ver is hij nog niet. Ik zou, als ik hem was, nog niet kiezen voor een andere club. En ik denk dat hij zelf ook geduld heeft."
bron: Gelderlander
pi_72307513
Volgens mij is het niet echt het type wat Heerenveen nodig heeft met Henrique, Beerens, Papadopulos, Ingelsten en ook nog Fazli al in de selectie.
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:11:55 #143
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72310458
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:26 schreef Fides het volgende:
Volgens mij is het niet echt het type wat Heerenveen nodig heeft met Henrique, Beerens, Papadopulos, Ingelsten en ook nog Fazli al in de selectie.
en daarnaast hebben we genoeg talenten. we hebben spelers nodig die al een keer bewezen hebben wat ze kunnen (maar dan ook weer niet 50 jaar geleden). Elyounoussi, Kopic, Steppe en nog enkele miljoenen euro's voor talenten die het niet werden. Gelukkig stond daar Miralem '16 miljoen' Sulejmani weer tegenover...
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72310589
Nou ik zou Steppe toch niet als voorbeeld nemen als een speler die heeft laten zien wat ie kan...
Die gozer heb ik echt nog geen enkele wedstrijd goed zien keepen bij jullie.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72310879
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:15 schreef fuckbuddy het volgende:
Nou ik zou Steppe toch niet als voorbeeld nemen als een speler die heeft laten zien wat ie kan...
Die gozer heb ik echt nog geen enkele wedstrijd goed zien keepen bij jullie.
Het was ook een fout om Steppe als eerste keeper te halen. Op termijn kan dat een hele goede worden.
pi_72311331
SOLLIED EXIT
pi_72311387
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:42 schreef MaxPower het volgende:
SOLLIED EXIT
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72311438
clubsite.. jammer dat het zo moet maar hij maakte er gewoon een zootje van.

Nu nog 1 dag om versterkingen te halen. Zet 'm op directie.
pi_72311537
quote:
sc Heerenveen en Trond Sollied uit elkaar
31 augustus 2009

sc Heerenveen en trainer Trond Sollied hebben tijdens een vandaag gehouden evaluatiegesprek besloten hun samenwerking met onmiddellijke ingang te beëindigen. Beide partijen kwamen tot de conclusie dat de samenwerking momenteel niet datgene brengt at zij ervan verwacht hadden.

Trond Sollied vertrekt bij sc Heerenveen. Trond Sollied vertrekt bij sc Heerenveen.
De directie van Heerenveen betreurt de uitkomst maar acht deze ook onvermijdelijk. Zij wijt het uiteengaan aan cultuurverschillen tussen club en trainer.

De club is Trond Sollied veel dank verschuldigd voor wat hij heeft gedaan. Hij is en blijft de eerste trainer die in de geschiedenis van sc Heerenveen een prijs heeft behaald in de vorm van de KNVB beker.

In het kielzog van trainer Sollied vertrekt ook zijn assistent Chris van Puyvelde, die al jaren lang een vast duo met Sollied vormt. De andere assistent, Henk Herder, gaat een andere functie binnen de technische staf van sc Heerenveen bekleden.

De training van het eerste elftal wordt voorlopig waargenomen door hoofd Opleidingen Jan de Jonge en beloftentrainer Johnny Jansen. Het ligt in de bedoeling dat De Jonge als interim trainer zal fungeren.

Over de exacte invulling van de technische staf hoopt de directie van de club spoedig nadere mededelingen te kunnen doen. Wel staat vast dat senior coach Foppe de Haan beschikbaar is om de nieuwe technische staf terzijde te staan.
pi_72311564
Jan de Jonge lijkt me een prima Adje Interim tot er een nieuwe coach is, toch?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72311646
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:42 schreef MaxPower het volgende:
SOLLIED EXIT
Jammer. Wie is nog vrij?
pi_72311659
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:52 schreef andre347 het volgende:

[..]

Jammer. Wie is nog vrij?
Ruud Gullit
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator maandag 31 augustus 2009 @ 15:53:56 #153
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_72311676
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:50 schreef venomsnake het volgende:
Jan de Jonge lijkt me een prima Adje Interim tot er een nieuwe coach is, toch?
Daar zat ik net ook aan te denken. Lijkt me wel een goede.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:54:07 #154
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72311687
De Jonge ís de nieuwe coach (imho)

Jammer dat Sollied het niet heeft kunnen brengen. Ik had hoge verwachtingen.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72311698
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:52 schreef andre347 het volgende:

[..]

Jammer. Wie is nog vrij?
Adriaanse, zal me niks verbazen als die het wordt...
pi_72311701
Echt?????????????

Super!!!!
pi_72311829
Dit zal wel weer de boost geven die dit elftal net nodig had.

Zul je zien, tegen Groningen.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_72311881
Wel verrassend trouwens, Heerenveen kennende wordt er nooit zo snel tot iets drastisch besloten. Het zal echt wel niet geklikt hebben de laatste maanden. Sollied had ook nogal stevige krtiiek op vooral de medische staf.

En misschien zijn de geluiden uit de spelersgroep serieus genomen.
pi_72311897
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:59 schreef SCH het volgende:
Wel verrassend trouwens, Heerenveen kennende wordt er nooit zo snel tot iets drastisch besloten. Het zal echt wel niet geklikt hebben de laatste maanden. Sollied had ook nogal stevige krtiiek op vooral de medische staf.

En misschien zijn de geluiden uit de spelersgroep serieus genomen.
Misschien hebben ze jouw posts gelezen.
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:00:02 #160
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72311899
Denk dat Co Adriaanse gisteravond zijn laatste uitzending SV heeft gehad.
pi_72311912
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:00 schreef Prosac het volgende:
Denk dat Co Adriaanse gisteravond zijn laatste uitzending SV heeft gehad.
JAAAAAAAAAAHHHH

Al denk ik dat het Ron Jans wordt, komende zomer.
pi_72311930
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:00 schreef Prosac het volgende:
Denk dat Co Adriaanse gisteravond zijn laatste uitzending SV heeft gehad.
Ik hoop het niet..
Die is te goed voor Heerenveen
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:00 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Al denk ik dat het Ron Jans wordt, komende zomer.
Het zou wat zijn.
Maar het zou me niets verbazen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72311958
Jan de Jonge gewoon, prima Zeker voor de rest van het seizoen en kijken of het beter gaat en anders rustig zoeken naar een ander. Adriaanse weet ik niet hoor, is ook weer zo'n eikel.
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:02:24 #164
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72311970
CO, dat zou wel supervet zijn. Denk echter niet dat die zich er nog aan waagt...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72311972
Asjeblieft, als het maar geen Foppe wordt.

Tot wanneer loopt het contract van Guus?
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:03:49 #166
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72312015
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:00 schreef MaxPower het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAHHHH

Al denk ik dat het Ron Jans wordt, komende zomer.
Doen, weet met zijn wissels altijd de wedstrijd om te draaien.
pi_72312139
Jan de Jonge met Foppe op de achtergrond, dan worden we kampioen

Mijn God, wat ben ik blij en opgelucht, het kan nog gewoon wat worden
pi_72312263
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:02 schreef Coin het volgende:
Asjeblieft, als het maar geen Foppe wordt.

Tot wanneer loopt het contract van Guus?
Die moet eerst zijn geld opmaken voordat ie komt.
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:11:40 #169
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72312294
Geen Fucking Foppe. Dat is wel over nu. Jan de Jonge kan prima op eigen benen staan.

Co zou desondanks wel heel cool zijn. Al denk ik niet dat die matched met het bestuur....
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72312461
Fucking Foppe? Vergeet niet wat de club aan hem te danken heeft. Maar hij moet geen hoofdtrainer meer worden, maar een beetje op de achtergrond kan geen kwaad.
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:20:56 #171
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72312616
Dit zag ik, en waarschijnlijk meer mensen met mij, al van ver aankomen. Er was totaal geen klik tussen coach en spelers waarneembaar.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:21:02 #172
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72312620
Ik zie hem tegenwoordig alleen maar als oude man die over alles een (negatieve) eigen mening heeft en die (te) graag overal ventileert.

Tuurlijk was hij vroeger een held, maar toen was het soms ook al schreinend hoe ze met spelers met lang haar en gele voetbalschoenen omgingen...

En zoveel voetbalverstand heeft Foppe nou ook weer niet.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:42:08 #173
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72313269
stanley menzo is een uitstekende kandidaat.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:43:42 #174
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_72313308
Jan de Jonge mag van mij wel tot de winterstop de klus klaren, dat komt wel goed!

Adriaanse zou hartstikke leuk zijn, dat meen ik echt. Die heeft de pit die Heerenveen nu nodig heeft. Vgl Willem II toen 'ie daar trainde. Maar het is natuurlijk wel een stap terug voor Adriaanse zelf.

Wat doet Menzo dan tegenwoordig?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:47:48 #175
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72313418
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:43 schreef Andromache het volgende:
Wat doet Menzo dan tegenwoordig?
Cambuur

Het bestuur houd niet van trainers met een mening, daarom is Jan de Jonge nu interim. Die zit binnen dat gezellige bridge groepje van Fopper, Yme en Gert-Jan
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:50:26 #176
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72313498
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:59 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Ik ben om... Sorry Sollied, maar van mij mag je vertrekken. Is er in deze crisistijden nog een trainer op zoek naar werk? Zal toch wel...

vooruitziende blik
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72313549
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:43 schreef Andromache het volgende:
Maar het is natuurlijk wel een stap terug voor Adriaanse zelf.
Hoezo stap terug? Na Salzburg?
pi_72313604
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:47 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Cambuur

Het bestuur houd niet van trainers met een mening, daarom is Jan de Jonge nu interim. Die zit binnen dat gezellige bridge groepje van Fopper, Yme en Gert-Jan
Ja, en je hebt gezien wat een trainer met een mening heeft opgeleverd he. We spelen voetbal als een degradatiekandidaat.
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:54:55 #179
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_72313617
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo stap terug? Na Salzburg?
Die zijn kampioen geworden, dat is Heerenveen in recente jaren niet bepaald gelukt. En hij heeft ook topclubs getraind, CL-ervaring etc. Ach, het bestuur zal hem idd wel niet kunnen pruimen en dan is het nooit een optie natuurlijk.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:57:33 #180
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72313680
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:54 schreef Suikerbrood het volgende:

[..]

Ja, en je hebt gezien wat een trainer met een mening heeft opgeleverd he. We spelen voetbal als een degradatiekandidaat.
We hebben, blessures meegerekend, ook het materiaal van een degradatiekandidaat. Vorig seizoen, toen we nog iets hadden hebben we wel mooi de beker gepakt.
pi_72313712
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:57 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

We hebben, blessures meegerekend, ook het materiaal van een degradatiekandidaat. Vorig seizoen, toen we nog iets hadden hebben we wel mooi de beker gepakt.
Deze selectie is minstens zo goed hoor.
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:03:08 #182
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72313830
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Deze selectie is minstens zo goed hoor.
Mits compleet ja. Tegen NAC misten we Svec, Elm, Pranjic en Beerens tov die bekerwedstrijd bevoorbeeld. Vervolgens is de enige speler met enige creativiteit (Losada) ook geblesseerd...
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:05:33 #183
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_72313876
Weet je wat ik nog het sneuste vond van gisteren? Losada, eerste wedstrijd en koud op Nederlandse grond, knalt er hartstikke lekker een in en maakt een frisse indruk. Gisteren, totaal kleurloos. Dat geeft wel aan dat het team niet lekker zit.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_72313906
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:03 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Mits compleet ja. Tegen NAC misten we Svec, Elm, Pranjic en Beerens tov die bekerwedstrijd bevoorbeeld. Vervolgens is de enige speler met enige creativiteit (Losada) ook geblesseerd...
Er is in de tijd dat Sollied hier aan het roer stond geen enkele speler beter geworden, terwijl dat de kwaliteit van deze club zou moeten zijn. Vorig jaar teerden we op Pranjic, dit jaar lijkt echt iedereen wel uit vorm behalve Lejsal en Svec. Is dit toeval?
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:09:50 #185
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72313973
Als dat het enige probleem was dan was dat makkelijk op te lossen. Sollied als veldtrainer, en iemand anders die die spelers gewoon beter maakt. Dat had Foppe bevoorbeeld kunnen doen. (Zolang ie maar geen haupttrianer word.)

Waarschijnlijk zijn de opmerkingen van Dhr Sollied over de medische staf etc. een beetje hard aangekomen...
pi_72314044
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:09 schreef GuRBuH het volgende:
Als dat het enige probleem was dan was dat makkelijk op te lossen. Sollied als veldtrainer, en iemand anders die die spelers gewoon beter maakt. Dat had Foppe bevoorbeeld kunnen doen. (Zolang ie maar geen haupttrianer word.)

Waarschijnlijk zijn de opmerkingen van Dhr Sollied over de medische staf etc. een beetje hard aangekomen...
Zulke dingen hoor je binnenskamer te houden, ik vind het ook niet kunnen.

Ik ben erg tevreden dat ze samen hebben besloten er mee te stoppen. Heerenveen past totaal niet bij Sollied en vice versa.
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:15:10 #187
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72314112
Misschien was Sollied inderdaad niet het beste. Maar ik hoop wel dat ze dan ook een echte versterking halen en niet De Jonge.
pi_72314142
Ik vind de Jonge als interim helemaal geen slechte keus, hij moet natuurlijk geen hoofdtrainer worden. Al zou ik het niet heel erg vinden, slechter kan het toch niet worden?...
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:18:55 #189
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72314199
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:15 schreef fuckbuddy het volgende:
Nou ik zou Steppe toch niet als voorbeeld nemen als een speler die heeft laten zien wat ie kan...
Die gozer heb ik echt nog geen enkele wedstrijd goed zien keepen bij jullie.
Daarom noemde ik hem ook. Daarom wil ik juist een ervaren speler, die bewijst dat hij goed is en niet 'een talent' van de graafschap.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72314221
Co(me) er maar in!
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:20:51 #191
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72314254
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:16 schreef Suikerbrood het volgende:
Ik vind de Jonge als interim helemaal geen slechte keus, hij moet natuurlijk geen hoofdtrainer worden. Al zou ik het niet heel erg vinden, slechter kan het toch niet worden?...
Nou ja, eigenlijk wel. Ik heb geen zin om 40¤ neer te leggen voor zon passe-partout + de kosten voor Hertha uit als we toch alles kansloos gaan verliezen. Op het moment is er weinig eer aan te behalen voor welke trainer dan ook, dan moeten jongens als Svec en Beerens eerst weer fit zijn. Hopen dat een weekje interlands helpt om de boel weer rustig even op te bouwen.

Komt bij dat De Jonge misschien niet krampachtig aan die 4-3-3 vasthoud. Dan zouden we misschien met 2 échte spitsen kunnen spelen (Paolo en Papa) en daarachter 4 middenvelders (Svec, Losada etc.)

Ik moet nog maar zien wat het word.
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:21:52 #192
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72314279
Toch klopte het wel: Met Sollied win je altijd een prijs.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:22:43 #193
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_72314308
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:18 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Daarom noemde ik hem ook. Daarom wil ik juist een ervaren speler, die bewijst dat hij goed is en niet 'een talent' van de graafschap.
Iemand enig idee hoeveel financiële ruimte er nog is om mensen te halen?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_72314340
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:22 schreef Andromache het volgende:

[..]

Iemand enig idee hoeveel financiële ruimte er nog is om mensen te halen?
Veel. Alleen ligt de prioriteit van de directie bij andere zaken dan spelers (het stadion o.a.)
pi_72314358
Het budget is het probleem niet. Er wordt met name niemand aangetrokken omdat de directie er van overtuigd is dat de huidige selectie al te groot is. Deze mannen moeten het (kunnen) doen, aldus Yme en co.
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:26:36 #196
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72314415
De vorige keer dat Heerenveen een 'grote' aankoop deed was het Elyounoussi Heerenveen haalt een grote naam: Kalou Als je vervolgens kijkt hoeveel spelers Heerenveen gratis/goedkoop heeft gehaald: Sulejmani, Huntelaar, Beerens, Pranjic..
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:43:42 #197
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_72314863
Nu moet gezegd dat de scouting al heel wat jaren heel aardig was en dat ook wel een goede selectie opleverde. Laatste jaren stagneert dat toch wat, en dan moet je wellicht gewoon wél een grote naam aantrekken; hoop dat de directie die omslag durft te maken. Zonder voetballend succes heb je heel weinig aan een stadion...
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_72314888
Zo.. Staat m'n huisgenoot (Groningen-supporter) me boven aan de trap even op te wachten: "Sollied is weg..."

Hoewel vrijwel onvermijdelijk toch enigszins verrassend. Het is gewoon niet 'des Heerenveens'. De *klik* ontbrak echter, dat was overduidelijk en dat het contract na 2 seizoenen niet verlengd zou worden logisch. Al met al is het uiteengaan nu misschien nog wel het verstandigst ook. Jan de Jonge met back-up Foppe een prima adje interim. Wie de nieuwe hoofdtrainer wordt? Pff.. Ik laat me wel verrassen. Als het plezier in het voetbal maar weer terug komt
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:13:32 #199
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72315699
Zou alleen een nieuwe toptrainer (Adriaanse) wel voldoende zijn?!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:14:26 #200
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72315721
Ik wist het na de wedstrijd van gister wel zeker dat het deze week zou gebeuren. Het is nu even een qua wedstrijden, rustige tijd. Afgelopen weken was het druk vanwege Europees voetbal en binnenkort weer vanwege Europees en bekervoetbal. Kortom, dit is de enige week in de komende tijd die gebruikt kan worden om een trainer weg te doen. En ik zag het niet gebeuren dat Sollied hier nog even bleef, aangezien er echt geen enkele verbetering te zien was en ook geen verklaring waarom het buiten Sollied's schuld slecht ging (het spelersmateriaal is volgens het bestuur niet de oorzaak).

Daarnaast bleek Verbeek achteraf heel gehoorzaam vergeleken met TS.

Het is een onheerenveense actie, in een heerenveense opening van het seizoen (dat dan weer wel), met onheerenveens voetbal en een onheerenveense trainer, en van mij mocht hij na gister ook vertrekken, dus ben blij dat het bestuur mijn wens zo snel heeft ingewilligd.

Maar nu weer over komende week, want zo'n trainerswissel is natuurlijk interessant, maar zo'n derby blijft tien keer leuker!
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:17:37 #201
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72315821


Met dank aan http://www.vi.nl
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:18:47 #202
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_72315851
Dat aantal tegengoals was echt absurd hoog. Eigenlijk was vorig seizoen al duidelijk dat sprake was van een mismatch, maar de bekerwinst heeft nog veel verbloemd.
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:34:53 #203
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72316279
In hoeverre die tegendoelpunten aan Sollied te danken zijn valt nog het een en ander te zeggen imho. Zo heeft Hveen niet een supersterke verdediging (Breuer ) en keepersproblemen. Aan de andere kant wilde Sollied perse met een zonevedediging werken (of juist net andersom, maar iig niet wat Dingsdag en co gewend waren)
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:37:24 #204
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_72316336
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:34 schreef GuRBuH het volgende:
In hoeverre die tegendoelpunten aan Sollied te danken zijn valt nog het een en ander te zeggen imho. Zo heeft Hveen niet een supersterke verdediging (Breuer ) en keepersproblemen. Aan de andere kant wilde Sollied perse met een zonevedediging werken (of juist net andersom, maar iig niet wat Dingsdag en co gewend waren)
Aan de andere kant is hij wel verantwoordelijk voor het binnenhalen van de keepers Steppe en Lejsal en zijn de aankopen ook niet bepaald gelukkig geweest.
pi_72316483
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:37 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Aan de andere kant is hij wel verantwoordelijk voor het binnenhalen van de keepers Steppe en Lejsal en zijn de aankopen ook niet bepaald gelukkig geweest.
De directie/scouting haalt de spelers, de trainer niet bij Heerenveen. Ongetwijfeld ook één van de belangrijkste oorzaken waarom het 'mis' gelopen is. Heerenveen wil jong talent opleiden en verkopen, Sollied wil met ervaren spelers presteren.. Het vinden van de ideale mix is, ondanks de bekerwinst, simpelweg niet gelukt
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:44:12 #206
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_72316513
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

De directie/scouting haalt de spelers, de trainer niet bij Heerenveen. Ongetwijfeld ook één van de belangrijkste oorzaken waarom het 'mis' gelopen is. Heerenveen wil jong talent opleiden en verkopen, Sollied wil met ervaren spelers presteren.. Het vinden van de ideale mix is, ondanks de bekerwinst, simpelweg niet gelukt
Heerenveen was juist altijd sterk in het scouten van onbekende talenten die dan doorgroeiden en met winst verkocht werden. Nadat Sollied kwam was dat afgelopen.
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:53:07 #207
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72316808
Ik hoor nu eigenlijk 2 verhalen, op verschillende hveensites

1. De directie wil niks halen voor Sollied, kijk naar Ruiz etc.
2. De directie heeft alles gehaald voor Sollied, Steppe etc.

Beetje

Vind de ophef over Ruiz ook een beetje overdreven. Losada kan minstens zo goed zijn als die jongen, maar komt bij Heerenveen niet binnen in een redelijk soepel draaiend elftal zoals Ruiz dat heeft.

En als Heerenveen het tegen Nac moet opnemen met tweederangs spelers als Ingelsten, Breuer en Kalou dan zou je inderdaad zeggen dat Hveen meer middenvelders moet halen. Maar als straks dan iedereen weer fit is heb je met: Svec, Grindheim, Elm, Vayrynen, Losada, Roorda, Kalou wel behoorlijk wat middenvelders op de loonlijst staan.

Met Paolo als "Nilsson" en Papa als "Alves" kom je wat mij betreft een heel eind, ook met Beerens op de flank er nog bij als halve middenvelder/aanvaller.
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:00:01 #208
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_72317008
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

De directie/scouting haalt de spelers, de trainer niet bij Heerenveen. Ongetwijfeld ook één van de belangrijkste oorzaken waarom het 'mis' gelopen is. Heerenveen wil jong talent opleiden en verkopen, Sollied wil met ervaren spelers presteren.. Het vinden van de ideale mix is, ondanks de bekerwinst, simpelweg niet gelukt
Tja, Kuiper heeft wat dat betreft een beetje een dubbele pet op... Een aparte TD zou mij nog wel interessant lijken.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_72317220
Ik ben echt zo blij. Ik heb nooit in Sollied geloofd en werd daar steeds weer in bevestigd. Ondanks de bekerwinst, dat is zeker mede door hem en daardoor zal hij ook in de Heerenveen-herinnering voort blijven leven.

Het is denk ik voor het grootste deel misgegaan op communicatie en betrokkenheid/bevlogenheid. Heerenveen is een club van sfeer en passie en ouwe jongens krentenbrood. Sollied paste daar niet goed bij. Een zakelijke en zeer technische man die het vooral over looplijnen en zoneverdeging had maar niet eens vroeg hoe het met een speler ging en signaleerde of iemand lekker in zijn vel zat etc.
pi_72317393
Ik denk dat Jan de Jonge tot Januari de groep gaat trainen en dat ze in de tussen tijd rustig gaan kijken voor een nieuwe trainer
pi_72317645
Op het Heerenveen forum wordt natuurlijk vooral om Adriaanse geroepen. Maar ook heel opvallend veel om Maaskant.

Maaskant
pi_72317900
Die komt heus niet.
pi_72317939
Danny Blind wordt ook als serieuze optie genoemd, in die zin dat hij al gepolst zou zijn, ontevreden zou zijn bij Ajax enz.

Heerlijk dat geruchtencircuit.
pi_72317987
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:23 schreef SCH het volgende:
Op het Heerenveen forum wordt natuurlijk vooral om Adriaanse geroepen. Maar ook heel opvallend veel om Maaskant.

Maaskant
Ik eet mn voetbalschoen op als Maaskant de nieuwe trainer word
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:41:22 #215
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72318213
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:32 schreef SCH het volgende:
Danny Blind wordt ook als serieuze optie genoemd, in die zin dat hij al gepolst zou zijn, ontevreden zou zijn bij Ajax enz.
!
AFC AJAX
pi_72318564
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:32 schreef SCH het volgende:
Danny Blind wordt ook als serieuze optie genoemd, in die zin dat hij al gepolst zou zijn, ontevreden zou zijn bij Ajax enz.

Heerlijk dat geruchtencircuit.
Die betreffende user heeft contact met een 88-jarige seniele ex-scout van ajax. Onzin dus.
pi_72318654
Allemaal mooie verhalen, maar reken er maar op dat we Jan de Jonge houden tot minimaal 1 januari. En daarna komt er vast een 'cultuur-trainer' bij de club.
Dat betekent niks anders dan dat we weer een boeren Hollandse trainer krijgen, welke de directie geen stro breed in de weg legt. De directie kan niet met kritiek omgaan, en meent verder te kunnen teren op het scoutingswerk van vroeger. Met de knip dicht dus. Dat deze directie niet met kritiek om kan gaan hebben ze overigens al bewezen in de diverse kwesties met supporters en sv-procedures.

Dus we kunnen allemaal lekker fantaseren, maar ik zie deze directie nog wel in staat om Ron Jans te halen. Al zal deze met zijn stijve vinger waarschijnlijk niet passen binnen het braafste-jongetje-van-de-klas-imago van de club. Waarschijnlijk rukken ze een André-Wetzel los, het ideale eo-type voor onze club. Wie weet verlangt Andre ook weer naar het trainerschap óp het veld, en de cirkel is weer rond.
pi_72318783
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:51 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Die betreffende user heeft contact met een 88-jarige seniele ex-scout van ajax. Onzin dus.
Met golfer?
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:08:09 #219
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72319142
Ron Jans
Maaskant
Westerhof

Adriaanse
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:20:30 #220
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72321965
Maar ik vind dit wel spannend enzo . Ben benieuwd of we komend weekend al verandering gaan zien, zou natuurlijk prachtig zijn als de spelers zich in één keer weer lekker voelen en gaan voetballen i.p.v. voorspelbare lijnen gaan lopen .

Van mij mag Jan de Jonge wel tot de winterstop blijven, want hij heeft het destijds met de Graafschap heel erg goed gedaan, en als hij dat ook met Heerenveen doet, zou ik het echt geen enkel probleem vinden als we hem promoveren tot trainer (als hij tenminste wil).

Co Adriaanse lijkt me wel een mooie trainer, maar heeft hij niet geroepen dat hij een Nederlands avontuur niet meer ziet zitten? En laat Wetzel lekker bij ADO, dat is mijn tweede club en hij hoort thuis in Den Haag (hij wil daar ook niet weg). Ron Jans vind ik wel een mooie trainer, maar botst denk ik teveel met bestuur en ik weet niet of de Groningse hooligans dat tof vinden. Daarnaast is het bestuur misschien nog steeds op zoek naar een 'professionele' trainer, een puur zakelijke trainer die grote clubs heeft getrained, en dat is Jans natuurlijk niet.

Ik werd trouwens ook moe van die stem van Sollied
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72324357
Hans Kazan wordt de nieuwe trainer: hoeven we niet na elke wedstrijd weer ontkoocheld te zijn.
pi_72325320
Wat zit die Johan Derksen weer af te geven op Foppe. Dom hoor.
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:47:38 #223
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72325905
Sjon van 't Schip nog een kandidaat?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_72326210
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:47 schreef Barca het volgende:
Sjon van 't Schip nog een kandidaat?
Iedereen kan kandidaat zijn. Voorlopig hebben we De Jonge en als we weer wat gaan winnen zal hij wel blijven. Van t Schip lijkt me niet meteen passen bij Heerenveen en hij heeft geen hoofdtrainerservaring en past dan ook niet bij een topclub als Heerenveen.
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:56:03 #225
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72326278
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Iedereen kan kandidaat zijn. Voorlopig hebben we De Jonge en als we weer wat gaan winnen zal hij wel blijven. Van t Schip lijkt me niet meteen passen bij Heerenveen en hij heeft geen hoofdtrainerservaring en past dan ook niet bij een topclub als Heerenveen.
Twente toch? Passen ... dat zegt men van Jol en Ajax ook. Voorlopig doet Jol het niet zo slecht.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:02:46 #226
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72326591
Van t Schip is een eeuwige assistent, die kan niks alleen, net zo als die buttbuddy van Van Gaal, hoe heet die sjaak ook alweer?

Haal dan Alex Pastoor op bij Excelsior
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:04:42 #227
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72326696
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:02 schreef GuRBuH het volgende:
Van t Schip is een eeuwige assistent, die kan niks alleen, net zo als die buttbuddy van Van Gaal, hoe heet die sjaak ook alweer?

Haal dan Alex Pastoor op bij Excelsior
A3 Koster?

Is Kluivert al trainer?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 1 september 2009 @ 01:13:25 #228
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72330097
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:02 schreef GuRBuH het volgende:
Van t Schip is een eeuwige assistent, die kan niks alleen, net zo als die buttbuddy van Van Gaal, hoe heet die sjaak ook alweer?


"En dan steek ik mijn vinger zó diep in uw reet, herr Von Gahl"

[ Bericht 10% gewijzigd door Stereotomy op 01-09-2009 01:49:41 ]
Confidence through competence
  dinsdag 1 september 2009 @ 01:39:40 #229
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72330472
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:34 schreef SCH het volgende:
Wat zit die Johan Derksen weer af te geven op Foppe. Dom hoor.
Vast hetzelfde als wat ik eerder al zei
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72331624
Johan Derksen gaat te ver, maar ik ben ook niet zo blij met die bemoeienis van Foppe overal. Als we écht een cultuuromslag willen maken, en ambitieus willen zijn, dan is Foppe niet de man die dat moet doen. Als we talenten willen opleiden en altijd 5e willen worden uiteraard wel.
  dinsdag 1 september 2009 @ 08:53:14 #231
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72332079
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 08:17 schreef MaxPower het volgende:
Johan Derksen gaat te ver, maar ik ben ook niet zo blij met die bemoeienis van Foppe overal. Als we écht een cultuuromslag willen maken, en ambitieus willen zijn, dan is Foppe niet de man die dat moet doen. Als we talenten willen opleiden en altijd 5e willen worden uiteraard wel.
We moeten talenten opleiden én ambitieus zijn. Wat mij betreft mag Foppe aan de slag om die jongens beter te maken, Ingelsten ombouwen van hardloper tot voetballer etc. Dan een tactische trainer, die meer feeling heeft met de groep en de club voor de wedstrijden.
pi_72332096
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 08:17 schreef MaxPower het volgende:
Johan Derksen gaat te ver, maar ik ben ook niet zo blij met die bemoeienis van Foppe overal. Als we écht een cultuuromslag willen maken, en ambitieus willen zijn, dan is Foppe niet de man die dat moet doen. Als we talenten willen opleiden en altijd 5e willen worden uiteraard wel.
Foppe wordt ook niet de man die dat gaat doen maar als hij nu even nodig is voor hang- en sluitwerk dan heb ik daar niet zoveel problemen mee. Maar niet te lang!

Ik ben wel benieuwd hoe het er allemaal aan toe is gegaan. Moet geen prettig gesprek zijn geweest.
quote:
Sollied weg bij Heerenveen na conflict over transfers
Van onze verslaggever Charles Bromet
Gepubliceerd op 31 augustus 2009 23:34, bijgewerkt op 23:41


AMSTERDAM - Noorse trainer won in mei nog de KNVB-beker met Heerenveen. Na vijf wedstrijden in het nieuwe seizoen verlaat hij de club al.

De coach die Heerenveen vorig seizoen nog naar de eerste prijs in de clubgeschiedenis leidde, winst van de KNVB-beker, is na vijf competitieronden in de eredivisie vertrokken bij de Friese subtopper. Trond Sollied, de Noor die bij al zijn clubs succes had met landstitels of bekerzeges, legde zijn functie maandag neer.

Onoverbrugbare cultuurverschillen zouden ten grondslag liggen aan dit besluit, dat door de club zowel ‘betreurenswaardig’ als ‘onvermijdelijk’ werd genoemd. Chris van Puyvelde, de vaste assistent van Sollied, verlaat de club eveneens. Jan de Jonge, hoofd opleidingen, is voorlopig als interim-trainer naar voren geschoven.

Oud-coach Foppe de Haan krijgt voorlopig een rol op de achtergrond. ‘Als een soort coach van Jan, iemand waar hij met vragen terecht kan’, aldus algemeen directeur Yme Kuiper. Hij sluit niet uit dat De Haan ook plaatsneemt op de bank. ‘Maar dat ligt aan Jan.’

Heerenveen maakte een teleurstellende competitiestart met vier punten en staat slechts vijftiende op de ranglijst. In de seizoenouverture, de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen landskampioen AZ, ging Heerenveen fors onderuit, met 5-1. De club plaatste zich donderdag wel voor de groepsfase van de Europa League, door PAOK Saloniki uit te schakelen.

Coach en clubleiding kwamen echter herhaaldelijk met elkaar in botsing over het te voeren transferbeleid. Sollied meende dat het de laatste jaren binnengekomen geld uit de transfers van onder meer Afonso Alves, Klaas-Jan Huntelaar, Georgios Samaras en Danijel Pranjic moest worden geïnvesteerd in nieuwe spelers.

Niet alleen voor het directe resultaat, maar vooral omdat hij de drukke Europese weken vreest wanneer zijn spelers met drie duels in een week fysiek zwaar worden belast. Hij wees ook op de langdurige absentie van zijn middenvelders Roorda, Väyrynen, Smarason, Svec en Elm, waardoor hij te veel noodverbanden moest aanbrengen.

Directeur Kuiper meende dat de club hem voldoende tegemoet was gekomen en wilde het geld investeren in de uitbouw van het Abe Lenstra Stadion. Bovendien bestond er in de club ontevredenheid over het spel van het team en de eigenzinnigheid van Sollied, die op zijn beurt de medische staf bekritiseerde. Spelers zouden niet tijdig genoeg geopereerd worden.

De coach staat bepaald niet bekend als een goede communicator en houdt er zo zijn eigen werkwijze op na. Vorig seizoen al werd hem verweten dat hij na de uitwedstrijden op eigen gelegenheid terug reisde, terwijl de selectie gewoon in de spelersbus stapte.

Deze en andere kleine irritaties verdwenen wat naar de achtergrond, mede dankzij de goede resultaten in de competitie en de winst van de beker, in mei tegen FC Twente.

Sollied (50) kwam in de zomer van 2008 over van AA Gent, als opvolger van Gertjan Verbeek. Nadat hij al zes keer het bekertoernooi had gewonnen in drie landen (Noorwegen, België en Griekenland) won Sollied met Heerenveen zijn zevende beker, in het vierde land waar hij actief was.
pi_72332217
SCH heb je een tip voor een leuk hotel in Lissabon? Ik ga van maandag tot vrijdag.. dus lekker in het centrum op loopafstand van wat culturele shizzle.
pi_72333443
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:01 schreef MaxPower het volgende:
SCH heb je een tip voor een leuk hotel in Lissabon? Ik ga van maandag tot vrijdag.. dus lekker in het centrum op loopafstand van wat culturele shizzle.
Oh leuk, als ik ga, ga ik ook wat langer dus dan kunnen we gezellig nog even samen de gay-scene in

Vermaard hostel, niet duur. Of wil je een hotel?

http://www.hostelworld.co(...)-Hostel/Lisbon/20929
pi_72333664
Jan de Jonge?! ben je gek?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72333687
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"En dan steek ik mijn vinger zó diep in uw reet, herr Von Gahl"

Fuck, you're killin me!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72333736
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:17 schreef fuckbuddy het volgende:
Jan de Jonge?! ben je gek?
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:20:07 #238
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72333737
Wat is er eigenlijk aan de hand met Elm en hoe lang is hij nog out?
pi_72333772
virusinfectie, onbekend
pi_72333809
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh leuk, als ik ga, ga ik ook wat langer dus dan kunnen we gezellig nog even samen de gay-scene in

Vermaard hostel, niet duur. Of wil je een hotel?

http://www.hostelworld.co(...)-Hostel/Lisbon/20929
Hotel graag, ga met mijn vriendinnetje.

Maar de uitnodiging voor een avondje gay-scene nemen we graag aan.
pi_72334141
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:22 schreef MaxPower het volgende:


Hotel graag, ga met mijn vriendinnetje.
Pics
pi_72334265
Gewoon naar Lissabon gaan. En anders maar op hyves kijken.
pi_72334349
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:40 schreef MaxPower het volgende:
Gewoon naar Lissabon gaan. En anders maar op hyves kijken.
Ze zal vast woest aantrekkelijk zijn. Zit haar voetbalhart op de goede plek?

Maarreh, dat hostel staat heel goed aangeschreven, is eigenlijk ook een soort hotel, dus ik zou het toch overwegen, is geen zuipende jeugdherberg. Anders wordt het de Ibis, met meer komt mijn informant niet, ik heb zelf nog nooit in een hotel gezeten in Lissabon.
pi_72334669
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:43 schreef SCH het volgende:

Zit haar voetbalhart op de goede plek?
Niet bepaald.. Maar dat vertel ik in Lissabon wel, dat kan op Fok tegen me gebruikt worden. Laten we het erop houden dat de groenwitte kleuren van Sporting Lissabon haar wel bevallen.
quote:
Maarreh, dat hostel staat heel goed aangeschreven, is eigenlijk ook een soort hotel, dus ik zou het toch overwegen, is geen zuipende jeugdherberg. Anders wordt het de Ibis, met meer komt mijn informant niet, ik heb zelf nog nooit in een hotel gezeten in Lissabon.
Prima, zal het later deze week eens uitzoeken. Je slaapt bij O. neem ik aan.
pi_72334723
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:55 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Niet bepaald.. Maar dat vertel ik in Lissabon wel, dat kan op Fok tegen me gebruikt worden. Laten we het erop houden dat de groenwitte kleuren van Sporting Lissabon haar wel bevallen.
Oh fuck, je neukt met Clauwhee

Dat praten we er wel uit MP. Ze hoeft alleen maar naar de rangslijst te kijken.
quote:
Prima, zal het later deze week eens uitzoeken. Je slaapt bij O. neem ik aan.
Ja, als ik ga dan doe ik dat zeker. Het is bizar hoe vaak we in Portugal spelen de laatste jaren, komt erg goed uit. Een van mijn beste vrienden heeft tegenwoordig een appartement in Berlijn, ze stemmen het aardig op me af
pi_72334822
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh fuck, je neukt met Clauwhee
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:07:17 #247
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72334974
Vriendinnetje van Maxpower is voor Groningen!
pi_72335013
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:07 schreef Prosac het volgende:
Vriendinnetje van Maxpower is voor Groningen!
NieuwNoord beraadt zich inmiddels over maatregelen.
pi_72335195
Royeren!
pi_72335217
Liefde maakt blind toch?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72335228
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Liefde maakt blind toch?
Zou ze zo lelijk zijn?
pi_72335635
Ontopic maar weer jongens, er is net een trainer ontslagen.
pi_72335781
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:29 schreef MaxPower het volgende:
Ontopic maar weer jongens, er is net een trainer ontslagen.
Dat nieuws verbleekt volledig na dit SCHokkende bericht. Ik kan me er niks bij voorstellen. Ik heb mijn man volledig gedresseerd, die weet precies wat ie moet zeggen als er naar zijn favoriete club wordt gevraagd

We spelen ook vaak dat hij Tieme Klompe is
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:39:59 #254
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72335934
Er bestaat ook zoiets als PM , ik hoef gewoon niet alles te weten .
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72337027
Ik snap het wel hoor MP, die Groningen fans zuigen gewoon hard!
pi_72337335
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:15 schreef dagizmo het volgende:
Ik snap het wel hoor MP, die Groningen fans zuigen gewoon hard!
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:29:27 #257
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72337405
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:15 schreef dagizmo het volgende:
Ik snap het wel hoor MP, die Groningen fans zuigen gewoon hard!
En ze weten hoe ze de koffiekan warm moeten houden op de tribune.
pi_72337449
Toch wel schrijnend om te moeten constateren dat er waarschijnlijk straks op veilig wordt gespeeld. Jan de Jonge eerst een half of heel seizoen. En wie weet blijft ie aan, of komen we met een über degelijke trainer, welke de directie geen stro breed in de weg legt.
Zo kan de SCH weer in een veilig gebied opereren, is er geen druk en zijn de fans vast weer tevreden met een op-het-nippertje-behaalde-vijfde-plek. Niet dat we momenteel de kwaliteiten hebben om hoger te eindigen, maar zonder trainer die deze directie het vuur aan de schenen legt, sust de club weer langzaam in slaap.

Waar we afgelopen jaren dachten dat we afstand hadden genomen van Groningen en Utrecht,etc, laten we ons weer neer beneden glijden richting hen. Het is gewoon jammer om te constateren, maar de SCH wil liever niet de strijd aangaan met Twente (en AZ).

Je wist wat je in huis haalde met Sollied, en je deed dat om prijzen te pakken. Dan moet je niet ineens, wanneer het seizoen al is begonnen, terugkrabbelen! Als een echt Fries betaamt, staan de SCH liever in de schaduw.
pi_72337484
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh fuck, je neukt met Clauwhee
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72337546
Die arme MP heeft ineens alle aandacht op zich gevestigd. Krijgt bijna evenveel reacties als het nieuws van het ontslag van Sollied.
pi_72337700
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:34 schreef dagizmo het volgende:
Die arme MP heeft ineens alle aandacht op zich gevestigd. Krijgt bijna evenveel reacties als het nieuws van het ontslag van Sollied.
Wees eerlijk: het nieuws van MP is dan ook verrassender!
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:42:43 #262
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72337743
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:30 schreef dagizmo het volgende:
Toch wel schrijnend om te moeten constateren dat er waarschijnlijk straks op veilig wordt gespeeld. Jan de Jonge eerst een half of heel seizoen. En wie weet blijft ie aan, of komen we met een über degelijke trainer, welke de directie geen stro breed in de weg legt.

Baal ik wel van, maar met dat beleid zijn we wel van heel ver gekomen. Daarom hoop ik dat Co komt ipv zo'n saaie lul
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72337769
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:30 schreef dagizmo het volgende:
Toch wel schrijnend om te moeten constateren dat er waarschijnlijk straks op veilig wordt gespeeld. Jan de Jonge eerst een half of heel seizoen. En wie weet blijft ie aan, of komen we met een über degelijke trainer, welke de directie geen stro breed in de weg legt.
Zo kan de SCH weer in een veilig gebied opereren, is er geen druk en zijn de fans vast weer tevreden met een op-het-nippertje-behaalde-vijfde-plek. Niet dat we momenteel de kwaliteiten hebben om hoger te eindigen, maar zonder trainer die deze directie het vuur aan de schenen legt, sust de club weer langzaam in slaap.

Waar we afgelopen jaren dachten dat we afstand hadden genomen van Groningen en Utrecht,etc, laten we ons weer neer beneden glijden richting hen. Het is gewoon jammer om te constateren, maar de SCH wil liever niet de strijd aangaan met Twente (en AZ).

Je wist wat je in huis haalde met Sollied, en je deed dat om prijzen te pakken. Dan moet je niet ineens, wanneer het seizoen al is begonnen, terugkrabbelen! Als een echt Fries betaamt, staan de SCH liever in de schaduw.
Deels ben ik het met je eens. Het klinkt allemaal wel wat veilig en zo. Aan de andere kant ben ik ervan overtuigd dat het gewoon niet werkte met Sollied. Ik hoop dat we over een tijdje een trainer krijgen die voor de top 3 gaat maar die wel kan communiceren, lef heeft en risico's neemt.

Ik denk eigenlijk dat de directie ook niet zo sterk is en dat er daar wel wat mag veranderen. Ik weet niet of het nou zo zeer zit in versterkingen. Ik denk dat de selecite op zich wel deugt en ben benieuwd hoe we met een betere sfeer en meer passie en zelfvertrouwen gaan opereren. Daarom is een tussenpaus wel even goed. De ploeg heeft rust en vertrouwen nodig.
pi_72337798
Het stond al lang op fok, alleen in een topic die blijkbaar niemand gelezen heeft.

Maar genoeg over mij, laten we het over mij hebben.
pi_72337844
Hoe heet ze eigenlijk? Zo'n Groningse tuttenbol naam zeker?
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:51:59 #267
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72338041
Sharomy, met zo'n Oosterparkwijk na-klank. Ze staat met Janet op Noord, billen te schuiven met de Fanatics.
pi_72338214
Kom op heren, speelkwartier voorbij. Moet ik solliciteren als mod of wordt er nog ingegrepen hier?
pi_72338259
Ik vermaak me prima
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:00:21 #270
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72338325
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:57 schreef MaxPower het volgende:
Kom op heren, speelkwartier voorbij. Moet ik solliciteren als mod of wordt er nog ingegrepen hier?


Enfin, MP wordt er wat ongemakkelijk van. Dus ga maar verder over Jan de Jonge. Wat mij overigens een uitstekende opvolger van Jans had geleken.
pi_72338653
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Deels ben ik het met je eens. Het klinkt allemaal wel wat veilig en zo. Aan de andere kant ben ik ervan overtuigd dat het gewoon niet werkte met Sollied. Ik hoop dat we over een tijdje een trainer krijgen die voor de top 3 gaat maar die wel kan communiceren, lef heeft en risico's neemt.

Ik denk eigenlijk dat de directie ook niet zo sterk is en dat er daar wel wat mag veranderen. Ik weet niet of het nou zo zeer zit in versterkingen. Ik denk dat de selecite op zich wel deugt en ben benieuwd hoe we met een betere sfeer en meer passie en zelfvertrouwen gaan opereren. Daarom is een tussenpaus wel even goed. De ploeg heeft rust en vertrouwen nodig.
Ik ben ook niet gecharmeerd van Sollied. Maar met het aannemen van Sollied werd er gesuggereerd dat men 'hogerop' wilde.
Ben het met je eens dat deze directie niet goed functioneert. Met name het samenstellen van een evenwichtige spelersgroep wordt elk jaar slechter. Bekijk de afgelopen drie jaar eens. We zijn 'speciale' spelers kwijtgeraakt, en we hebben vechters ervoor terug.

Het is nu alleen waarschijnlijk dat we een 'veilige' trainer terug krijgen. De ambities kunnen dus de ijskast voorlopig weer in.
pi_72338750
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Zou ze zo lelijk zijn?
* Proud2beDiepfries ontkent haar al eens in RL te hebben gezien
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72338877
quote:
Assaidi stapt over naar Heerenveen

AMSTERDAM - SC Heerenveen heeft zich verzekerd van de diensten van De Graafschap-aanvaller Oussama Assaidi. Hij werd de afgelopen week gescout door Riemer van der Velde. Vanochtend bereikten de clubs en zijn zaakwaarnemer Hakim Slimani een akkoord voor vier jaar.

Telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72338885
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:00 schreef Prosac het volgende:

[..]



Enfin, MP wordt er wat ongemakkelijk van. Dus ga maar verder over Jan de Jonge. Wat mij overigens een uitstekende opvolger van Jans had geleken.
En dan Jans naar ons? 't Zou wel wat zijn...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72338939
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:17 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Er ging gister al een hardnekkig gerucht over een GGD-speler die gepresenteerd zou worden die avond. Nu dus een halve dag later, maar nog op tijd voor de transferdeadline. Kunnen we er in deze selectie prima bij hebben als concurrentie voor Beerens en Elyounoussi.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72338959
Mooi hoor, deze naam werd al genoemd!
pi_72338979
Prima aankoop.
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:23:56 #278
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72339067
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

En dan Jans naar ons? 't Zou wel wat zijn...
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Jans bij Heerenveen past.. het is geen type Verbeek of Foppe.
pi_72339247
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:23 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd niet dat Jans bij Heerenveen past.. het is geen type Verbeek of Foppe.
Hoeft ook niet per se hetzelfde type te zijn. Verbeek is ook geen Foppe, de Jonge geen Verbeek...

Ik ben er zelf overigens ook niet bepaald een groot voorstander van hoor, maar hoor de naam af en toe voorbij komen.. We'll see
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72339385
AZ wilde hem stallen bij Jong-AZ en daarom schijnt hij nee tegen AZ geroepen te hebben en naar Fryslan te verkassen.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72339500
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:23 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd niet dat Jans bij Heerenveen past.. het is geen type Verbeek of Foppe.
Natuurlijk past hij wel bij Heerenveen. Een trainer met opbouwende kwaliteiten, die een club goed kan verkopen en bovendien helder communiceert. En een teambuilder. Alleen hebben we in Heerenveen geen humor (ik heb Yme Kuiper werkelijk nog nooit zien lachen), dus die grapjes moet hij afleren.
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:49:39 #282
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72339849
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:17 schreef venomsnake het volgende:

[..]


ik verwacht werkelijk helemaal niets van die speler. We hebben al genoeg talentjes, en dat hij goed speelt bij de graafschap in de eerste divisie wil hooguit zeggen dat hij aardig mee zal komen bij de beloften. Ik denk dat hij niet beter is dan een Elyounoussi of een Ingelsten, al zal hij waarschijnlijk wel wat minder hebben gekost .

Jammer, ik hoopte op een grotere naam, ik hoorde dat Real Madrid nog wat spelers in de uitverkoop deed?

Als hij ze er straks één voor één inschiet, hoor je mij niet meer klagen. Groningen, je bent gewaarschuwd! (maar ben bang dat deze waarschuwing net zo overdreven is als een weeralarm).
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  Moderator dinsdag 1 september 2009 @ 13:58:00 #283
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_72340122
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:17 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Grapje mag ik hopen? Die jongen heeft er net 5 ballen ingeschoten in de Jupiler League. Laat die lekker bij De Graafschap voetballen tot het einde van dit seizoen en als je hem toch per se wilt hebben, haal hem dan eerder, nu heeft de Graafschap weer een probleem.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_72340212
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Grapje mag ik hopen? Die jongen heeft er net 5 ballen ingeschoten in de Jupiler League. Laat die lekker bij De Graafschap voetballen tot het einde van dit seizoen en als je hem toch per se wilt hebben, haal hem dan eerder, nu heeft de Graafschap weer een probleem.
Nee hij komt echt. De grap is dat hij nu al het beste is wat we op links hebben lopen.
  dinsdag 1 september 2009 @ 14:25:03 #285
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72340963
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:00 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Nee hij komt echt. De grap is dat hij nu al het beste is wat we op links hebben lopen.
Sjezus wat een aankoop weer. Na Gerry "Breuer 2" Koning weer zo'n speler van een degradant.... Mjah, vast beter dan niks. Eens zien waar Us Coach nu mee komt qua opstellling. Wat voor voetbal speelt die de Jong normaal gesproken, iemand info? Favoriete formatie etc?

Daarnaast betwijfel ik ten zeerste dat zo'n Assaidi bij de Heerenveense clubcultuur past...
pi_72342264
Prima aankoop lijkt me. We hebben toch met meer van die Jupiler spelers grote successen gehaald (Van Nistelrooij, Huntelaar). Over 2 jaar verkopen we hem voor 15 miljoen aan Manchester City.

Maar serieus: zo'n speler kan toch van geweldige waarde zijn. We hebben niks op links en als AZ hem ook wilde dan is het wel wat.
pi_72342286
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:39 schreef MaxPower het volgende:
Alleen hebben we in Heerenveen geen humor (ik heb Yme Kuiper werkelijk nog nooit zien lachen), dus die grapjes moet hij afleren.
Yme niet, jij niet. Maar ik compenseer dat dan wel weer
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:47:17 #288
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72343438
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:09 schreef SCH het volgende:
Prima aankoop lijkt me. We hebben toch met meer van die Jupiler spelers grote successen gehaald (Van Nistelrooij, Huntelaar). Over 2 jaar verkopen we hem voor 15 miljoen aan Manchester City.

Maar serieus: zo'n speler kan toch van geweldige waarde zijn. We hebben niks op links en als AZ hem ook wilde dan is het wel wat.
AZ wilde hem voor het beloftenteam, dat is de reden dat hij niet voor Alkmaar heeft gekozen. En Van Nistelrooij en Huntelaar hadden meer doelpuntjes op hun naam staan dan deze knakker die afgelopen jaar pas is doorgebroken bij de Graafschap. Maar ik hoop dat ik mis zit en hij een aanwinst voor Heerenveen is.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72344320
Wat moeten we met die gast?? Of denkt SCH nog steeds dat we 4-3-3 kunnen spelen? Roy Beerens komt aan de rechterkant momenteel nog niet eens zijn eigen schoenen voorbij!

Niet te geloven: bespaar je dat klote geld eens! Wordt weer lekker gegokt op talentjes, wat uiteindelijk meer geld kost dan iemand halen die er direct staat!

Aanvallers: Sibon, Papadoelloos, Henrique, Beerens, Ingelsten, Elyounoussi, Fazli, Kalou, Smarason
Stolte, Beda Henrique.

Zitten hiervan 2 in Emmen en de andere komt per 1 januari. Lijkt mij meer dan zat. Als er nu een speler was gekocht die er direct stond is het geld goed besteedt. Maar dit is gewoon wederom gokken met geld.
pi_72344380
Ik vind hem leuk, welkom hoor

  dinsdag 1 september 2009 @ 16:18:47 #291
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_72344434
Mèn, is dát jouw type?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:19:47 #292
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_72345362
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:18 schreef Andromache het volgende:
Mèn, is dát jouw type?
Type? Ik hoef toch niet met hem naar bed hopelijk.
pi_72345661
Gert Heerkes wordt assistent.
pi_72345712
Dan ben ik bang dat we voor langere termijn aan de Jonge vast zit. Geen Co dus.
pi_72345823
Dat verhaal van Co is toch ook nergens op gebaseerd. Dan zal er toch eerst contact met hem moeten zijn. Het is een duidelijk verhaal. Tot de winterstop Jan. Als het goed gaat dan blijft Jan tot de zomer en dan zijn we allemaal blij.

Gaat het slecht dan wordt er om een andere trainer geroepen in de winter.

En voor het volgend seizoen kunnen we rustig op zoek naar een nieuwe trainer. Bijvoorbeeld Co maar er zijn nog 290 namen te verzinnen.
pi_72346122
Wie denkt dat er wederom een onbekende 'top' trainer wordt gehaald heeft het mis. Dit bestuur wil geen rare sprongen meer maken. Er wordt weer vertrouwd op het halen van jong talent, een trainer die tijd investeert in deze talenten, en elk seizoen kijken of Europees voetbal is te halen. Het Europees voetbal spelen maakt ze niet uit wanneer ze in Europa zijn, maar het behalen ervan is de enige doelstelling.

Er komt gewoon een trainer uit de SCH-stijl. Dat betekent een NLse, van de oude stempel. Namens als Jans, Wetzel, Jan de Jonge, Andries Jonker, Aad de Mos, Gert Jan Verbeek zullen eerder in aanmerking komen dan een Koeman, Gullit, MvB, Co of Guus.

Wees maar realistisch, want de SCH directie heeft allang besloten dat ze niet met Twente mee willen richting de top 3. Ons natje en droogje is het belangrijkste, en elk seizoen lekker met talentjes spelen komt daarna. Uiteindelijk verkopen we elk talent na een half goed seizoen direct door, zodat de winst het grootst is.

Er komt geen trainer voor de club, er komt een manager om talenten te laten groeien. Want dát levert centen op, de club ansich interesseert ze geen ene moer.

En dit alles wordt door de strot heengeduwd onder het motto: dat is de SCH-cultuur. En 99% vd koffiekanners slikt dat als zoete koek. Wat moeten wij immers met zulke ' gehaaide trainers' als Sollied! Ze maken toch hún club kapot.
pi_72346178
quote:
Heerkes gaat De Jonge assisteren bij Heerenveen
SC Heerenveen heeft Gert Heerkes aan de technische staf toegevoegd. De oud-trainer van Heracles Almelo gaat in de rol van assistent aan de slag bij de Friezen.
Bron
Van weinig tot geen discipline naar een militaire discipline!
pi_72346248
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:13 schreef dagizmo het volgende:
Het Europees voetbal spelen maakt ze niet uit wanneer ze in Europa zijn, maar het behalen ervan is de enige doelstelling.
Europees halen en overwinteren zijn de doelstellingen als ik me niet vergis..
pi_72346253
De relatie met Almelo bevalt (ex)Heerenveen medewerkers wel zo goed, dat we niet verder kijken. Ouwe jongens krentenbrood
pi_72346273
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:15 schreef Stinger__ het volgende:

[..]

Bron
Van weinig tot geen discipline naar een militaire discipline!
Leuk voor Gert, een leuke job in het betaald voetbal heeft hij ook zeker wel verdiend vind ik.

Is overigens niet iemand met een strakke discipline hoor. Teambuilder die jongens veel vertrouwen geeft, niet iemand die constant de zweep erover haalt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')