abonnement Unibet Coolblue
pi_71949331
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Als ze nu nog wat laat horen, moet je dr lekker laten.
Het is nog niet eens 24 uur geleden dat hij die sms stuurde
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:06:12 #102
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71949360
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:35 schreef willempjewever het volgende:
Ik vind het toch wat speculatief allemaal, waarop basseren jullie dit nu? Misschien is ze wel net als ik en is ze niet zo bezig met haar mobiel.
In deze tijd komt 't weinig voor dat iemand uren d'r mobiel niet checkt. Natuurlijk hoef je niet binnen een uur antwoord te krijgen, maar er zijn weinig mensen die niet een keer per dag ff checken. M'n vader is er een van (die is mobiel onbereikbaar in 't weekend) maar die is dan ook in de 50

Ik zeg niet dat er geen kans meer is, maar ik zou er in ieder geval rekening mee houden. Puur onder 't mom van "don't get your hopes up".
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71949986
Tering
Als je haar vandaag nog een smsje gaat sturen, maar dan meteen een nieuwe OP waarom het niets is geworden.
Laat haar lekker met rust, ik sms ook nooit direct terug. Waarom zou ik? Er zijn wel belangrijkere dingen hoor dan een smsje sturen....
pi_71950657
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:06 schreef Catbert het volgende:
M'n vader is er een van (die is mobiel onbereikbaar in 't weekend) maar die is dan ook in de 50
Ik ben er ook zo een en ik ben wel wat ouder dan de gemiddelde student, maar nog geen 50

Ben mijn mobiel vandaag ook alweer vergeten en was al met de auto onderweg, overkomt mij echt 3 keer per week. Dit weekeinde ook een paar mmsjes gekregen en allemaal verlopen omdat ik te laat was met ophalen

Toen ik 20 was had ik dit trouwens ook al. Had een nieuwe vriendin en we hebben een week in bed gelegen en alleen maar het bed uitgekomen om de bezorgdiensten voor het eten te betalen. Mijn oma is die week overleden en ik had de telefoonstekker eruit getrokken om niet gestoord te worden in mijn liefdesavonturen. Gaat op een gegeven moment de voordeurbel en wij denken: huh, we hadden geen chinees besteld... Ik naar de deur in boxershort, staan mijn ouders daar. Binnengelaten en vertellen ze dat mijjn oma is overleden (ouderdom). Komt een paar minuten later opeens mijn nieuwe vriendin naakt binnenwandelen en ontmoet zo mijn schoonouders.

Mijn vader begon toch te stralen, heerlijke actie van zijn zoon vond hij het.

Maar nu ga ik wel heel offtopic
pi_71950746
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:05 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Het is nog niet eens 24 uur geleden dat hij die sms stuurde


Ik stop al na een half uur met wachten.
Verbaal terrorist
pi_71950986
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:27 schreef mafkees01 het volgende:
Tering
Als je haar vandaag nog een smsje gaat sturen, maar dan meteen een nieuwe OP waarom het niets is geworden.
Laat haar lekker met rust, ik sms ook nooit direct terug. Waarom zou ik? Er zijn wel belangrijkere dingen hoor dan een smsje sturen....
Héle coole gozer jij!

Maar er zijn ook mensen die loyaal zijn naar andere mensen.
pi_71951166
Niets meer sturen tenzij ze antwoordt. Als je haar op msn/hyves hebt, kijken of ze uit haar zelf gaat praten als je online bent.
effe normaal he
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:21:32 #108
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71951416
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:05 schreef Xs2Shanna het volgende:
Héle coole gozer jij!

Maar er zijn ook mensen die loyaal zijn naar andere mensen.
Loyaal? Na 1 date?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71951536
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:05 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Héle coole gozer jij!

Maar er zijn ook mensen die loyaal zijn naar andere mensen.
Sjanna
pi_71951618
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:21 schreef Catbert het volgende:

[..]

Loyaal? Na 1 date?
Jij praat zeker ook vaak niet terug als iemand iets tegen je zegt?
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:52:16 #111
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71952292
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:28 schreef Xs2Shanna het volgende:
Jij praat zeker ook vaak niet terug als iemand iets tegen je zegt?
Tuurlijk, maar als ik een SMSje krijg stuur ik ook niet perse meteen 1 terug. En in haar geval vond ze het misschien iets te snel gaan. Ik vind niet dat je zo snel van loyaal kunt spreken, maar misschien heb ik een andere definitie van loyaal.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71952379
Tja, misschien ben ik raar, maar als ik een sms krijg van iemand, en ik heb de gelegenheid iets terug te sturen, stuur ik het meteen terug ook1
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:03:05 #113
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_71952570
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:28 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Heb vaak genoeg een relatie(tje) gehad met meiden die er plezier in hadden je te laten wachten, dus trek niet te snel conclusies.

Ik sta soms wel verbaasd wat iedereen hier per sms / mail / msn doet. Zelf vraag ik altijd dit soort dingen face to face of als ik bel en dan weet je gelijk wat je hebt / niet hebt. Kunnen ze wel van schrikken en je kan te horen krijgen dat een relatie er niet inzit, maar dan weet je het wel gelijk.
Heb ik 2 weken geleden ook gedaan, gewoon gebeld. Had haar ontmoet op vakantie, maar wilde in de eerste instantie er niks mee doen. Toen ik thuis was had ik zoiets van "niet geschoten altijd mis" en heb haar gebeld. Ze was idd geschrokken, ze had het niet verwacht. ( hoorde dat van mijn vriend, wiens vriendin haar vriendin is.) Is dus helaas geen vervolg op gekomen.

Maar je weet idd gelijk waar je aan toe bent.

[ Bericht 1% gewijzigd door Goldfoxx op 17-08-2009 16:09:24 ]
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 16:12:23 #114
236264 crew  capricia
pi_71952764
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:55 schreef Xs2Shanna het volgende:
Tja, misschien ben ik raar, maar als ik een sms krijg van iemand, en ik heb de gelegenheid iets terug te sturen, stuur ik het meteen terug ook1
Ik eigenlijk niet, ik neem het ter kennisgeving aan. En antwoord daar eigenlijk niet op. Want dan kun je bezig blijven.
Tenzij iemand echt een vraag stelt, natuurlijk.
Definitely not CIA
pi_71952837
Ja, maar jij bent 37!
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 16:16:25 #116
236264 crew  capricia
pi_71952859
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:15 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ja, maar jij bent 37!
Definitely not CIA
pi_71954115
Vreselijk, die stomme date spelletjes. Echt een hekel aan mensen die hard to get spelen.

Doe gewoon wat goed voelt!
En inderdaad, als ik een jongen helemaal leuk vind, kunnen de smsjes niet snel genoeg komen!!
Ik vind het juist heel attend om diezelfde avond nog ff een sms te sturen met 'het was gezellig, hoop je snel weer te zien' Reken maar dat als ze je leuk vindt, ze helemaal loopt te stralen. Als je verliefd bent maakt het geen ene fuck uit.

Maar inderdaad, als ze na een paar dagen nog steeds niet terug smst, wordt ze waarschijnlijk niet zo warm van je. Geef 't in dat geval het ff wat tijd, vraag haar aan het eind van de week nog een keer uit, wil ze niet? move on.
pi_71954137
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:16 schreef capricia het volgende:

[..]


Precies, dat bedoel ik.
pi_71954166
Ik heb trouwens keer meegemaakt dat een jongen mij op 1 dag 2 smsjes stuurde, en 3 keer belde. (na 2 dates)

DAT is nou WEL verstikkend. Is niks geworden
pi_71955028
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:08 schreef _Ruby_ het volgende:
Ik heb trouwens keer meegemaakt dat een jongen mij op 1 dag 2 smsjes stuurde, en 3 keer belde. (na 2 dates)

DAT is nou WEL verstikkend. Is niks geworden
Mja, van de andere kant heb ik ook al situaties gekend/gezien waarin ze elkaar echt compleet de hele dag smsten. Wel 30 smsen op een dag ofzo, als het niet meer was. En nee, ze hadden nog niet eens een relatie.
Er is denk ik niet altijd zoveel over te zeggen, je moet anticiperen en improviseren.
pi_71955228
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:05 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Héle coole gozer jij!

Maar er zijn ook mensen die loyaal zijn naar andere mensen.
Hoezo dat nou weer? Als ik druk aan het werk ben, hoe kan ik dan een SMSje sturen? Volgens mij ben ik dan met andere dingen bezig. En dan vergeet ik het, en denk ik er pas om 8uur vanavond aan.
In jouw ogen ben ik dan dus niet loyaal? Beetje raar, vind je niet?
pi_71955890
Als iemand na een date tot over zijn oren verliefd op je is maakt het inderdaad niets uit wat je doet. Hoe vaak is dat echter het geval?. De werkelijkheid is nu eenmaal niet zwart-wit. Mijn gevoel na een eerste date is veel vaker dat ik een meisje wel leuk en aantrekkelijk vind, maar dat ik niet meteen verliefd op haar ben. In zo'n geval kan het wel degelijk helpen wanneer zij enkele dagen niets van zich laat horen. Een mens wil nu eenmaal liever dingen die hij niet lijkt te kunnen krijgen.
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_71956291
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:27 schreef mafkees01 het volgende:
Tering
Als je haar vandaag nog een smsje gaat sturen, maar dan meteen een nieuwe OP waarom het niets is geworden.
Laat haar lekker met rust, ik sms ook nooit direct terug. Waarom zou ik? Er zijn wel belangrijkere dingen hoor dan een smsje sturen....
Dat vind ik echt nergens op slaan wat je nu schrijft.
Dat jij niet meteen reageert hoeft voor een ander toch niet te gelden?
TS heeft een date gehad en stuurt dat meisje een sms om te zeggen dat hij het leuk vond. Wat is daar nu overdreven of verkeerd aan? Ik vind het heel normaal eigenlijk.
En ik vind het van dat meisje niet leuk dat ze daar niet op reageert, wat voor moeite is het om even een sms-je terug te sturen?
Ook als ze niet nog een keer uit wil met TS kan ze wel de beleefdheid opbrengen om antwoord te geven.
pi_71956825
Het is toch algemeen geweten dat je na een (geslaagde) date niet meteen mag sturen hoe je het vond, lat staan dat je vraagt wat zij er van vond.

Je moet gewoon niets laten horen, dan begint zij zich vragen te stellen, of je haar wel leuk vond enzo. Hou dit een dag vol en als ze echt interesse in je heeft dan stuurt ze wel iets. Hoor je niets meer van haar stuur dan enkele dagen later nog eens iets luchtigs.

Wanneer ze je bijvoorbeeld wel een sms zou sturen waar geen concrete vraag in staat dan stuur je gewoon de eerste paar uur niet terug. Zorg er altijd voor dat zij de laatste is die gestuurd heeft, op die manier behoudt jij de controle over het sms-en en stuur jij terug wanneer jij dat wilt. Stuurt die meid terug alvorens jij op het vorige bericht geantwoord hebt dan heb je veel kans dat je prijs hebt.

Stuur in elk geval nooit een bericht wanneer je nog geen antwoord heb gekregen op je vorige bericht.
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 18:50:13 #125
236264 crew  capricia
pi_71956923
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:47 schreef Fragileke het volgende:
Het is toch algemeen geweten dat je na een (geslaagde) date niet meteen mag sturen hoe je het vond, lat staan dat je vraagt wat zij er van vond.

Je moet gewoon niets laten horen, dan begint zij zich vragen te stellen, of je haar wel leuk vond enzo. Hou dit een dag vol en als ze echt interesse in je heeft dan stuurt ze wel iets. Hoor je niets meer van haar stuur dan enkele dagen later nog eens iets luchtigs.

Wanneer ze je bijvoorbeeld wel een sms zou sturen waar geen concrete vraag in staat dan stuur je gewoon de eerste paar uur niet terug. Zorg er altijd voor dat zij de laatste is die gestuurd heeft, op die manier behoudt jij de controle over het sms-en en stuur jij terug wanneer jij dat wilt. Stuurt die meid terug alvorens jij op het vorige bericht geantwoord hebt dan heb je veel kans dat je prijs hebt.

Stuur in elk geval nooit een bericht wanneer je nog geen antwoord heb gekregen op je vorige bericht.
Wat een onzin.
Stel dat zij ook denkt: "Het is algemeen bekend dat je beter niets van je kunt laten horen na een geslaagde date... ". Dan ben je mooi in de aap gelogeerd....beiden vonden het leuk, maar geen van beiden laat iets van zich horen... Is dat wat je wil bereiken??? Vast niet!

Tuurlijk mag je direct na het daten laten horen wat je er van vond! Graag zelfs!
Definitely not CIA
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:55:11 #126
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_71957096
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:47 schreef Fragileke het volgende:
Het is toch algemeen geweten dat je na een (geslaagde) date niet meteen mag sturen hoe je het vond,
En van wie mag dat dan wel niet?

Wat een load of crap zeg.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_71957278
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:16 schreef Petertje81 het volgende:
Als iemand na een date tot over zijn oren verliefd op je is maakt het inderdaad niets uit wat je doet. Hoe vaak is dat echter het geval?. De werkelijkheid is nu eenmaal niet zwart-wit. Mijn gevoel na een eerste date is veel vaker dat ik een meisje wel leuk en aantrekkelijk vind, maar dat ik niet meteen verliefd op haar ben. In zo'n geval kan het wel degelijk helpen wanneer zij enkele dagen niets van zich laat horen. Een mens wil nu eenmaal liever dingen die hij niet lijkt te kunnen krijgen.
Dat is toch onzin. Als je jezelf een beetje in kunt schatten en voldoende zelfvertrouwen hebt, heb je wel zo ongeveer door wat je kunt krijgen; en als het dan lukt, is het leuk. Als het niet lukt, had je blijkbaar toch te hoog of verkeerd gemikt.

Aan het lijntje houden, heb je niks aan; duidelijkheid gaat voor alles.
pi_71957412
Ik ging misschien een beetje te kort door de bocht, maar je moet gewoon zorgen dat jij zodanig zeker en onverschillig overkomt zodat zij zich onzeker beginnen te voelen en jou om aandacht gaan vragen.
Hoe je het doet maakt niet uit, maar zorg gewoon dat je op geen enkele manier onzeker overkomt want dan kan je er meteen een kruis over maken.

Ik heb de laatste twee jaar met genoeg meiden gedate om te weten hoe ze in elkaar zitten. Uiteraard heb ik veel fouten gemaakt en ook vaak blauwtjes gelopen, maar uiteindelijk kan je er wel ergens een constante in trekken.

Je leert uit je fouten, want vaak maken meiden ook dezelfde fouten die jij in het verleden hebt gemaakt zodanig dat jij ook zelf gaat ondervinden hoe het voelt om bijvoorbeeld verstikt te worden. Op die manier kan je de situaties waarin jij hen eventueel zou brengen door te veel te sturen ook beter inschatten.
pi_71958729
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vind ik echt nergens op slaan wat je nu schrijft.
Dat jij niet meteen reageert hoeft voor een ander toch niet te gelden?
TS heeft een date gehad en stuurt dat meisje een sms om te zeggen dat hij het leuk vond. Wat is daar nu overdreven of verkeerd aan? Ik vind het heel normaal eigenlijk.
En ik vind het van dat meisje niet leuk dat ze daar niet op reageert, wat voor moeite is het om even een sms-je terug te sturen?
Ook als ze niet nog een keer uit wil met TS kan ze wel de beleefdheid opbrengen om antwoord te geven.
Hallo, lees eens ff dan...
Hij heeft zondag (ik neem aan avond) een smsje gestuurd, en maandagmorgen niets ontvangen.
Er zit nog nieteens 24 uur tussen hoor. Moet iedereen ineens binnen 10minuten reageren dan? Dat is toch onzin of niet?

Wie zegt dat ik het overdreven of verkeerd vind? Dat maak jij er van, niet ik..
Nogmaals: het is geen moeite, maar er zijn belangrijkere dingen dan een smsje sturen. Waar gaat dat in godsnaam over zeg? Een smsje!
Dat antwoord komt echt wel, en als dat niet komt dan is het ook duidelijk...

Sorry hoor, maar iedereen maakt zich druk over een smsje. Al duurt het een week, ik weet niet beter dan dat al de meisjes die ik sms er gewoon zeker een dag tussenzit. Tenzij we even zo'n momentje hebben dat we...... nja, je weet wel
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:45:22 #130
260256 For_now
niks nada noppes te melden
pi_71958937
Ik vind het schattig dat je direct gesmst hebt
Nu zou ik gewoon afwachten hoe en wanneer ze reageert.
pi_71958984
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:39 schreef mafkees01 het volgende:

[..]

Hallo, lees eens ff dan...
Hij heeft zondag (ik neem aan avond) een smsje gestuurd, en maandagmorgen niets ontvangen.
Er zit nog nieteens 24 uur tussen hoor. Moet iedereen ineens binnen 10minuten reageren dan? Dat is toch onzin of niet?

Wie zegt dat ik het overdreven of verkeerd vind? Dat maak jij er van, niet ik..
Nogmaals: het is geen moeite, maar er zijn belangrijkere dingen dan een smsje sturen. Waar gaat dat in godsnaam over zeg? Een smsje!
Dat antwoord komt echt wel, en als dat niet komt dan is het ook duidelijk...

Sorry hoor, maar iedereen maakt zich druk over een smsje. Al duurt het een week, ik weet niet beter dan dat al de meisjes die ik sms er gewoon zeker een dag tussenzit. Tenzij we even zo'n momentje hebben dat we...... nja, je weet wel
Ja ik weet wel

Maar ik blij erbij dat het gewoon niet aardig is van haar om niet even te reageren, Goh, dat kost veel tijd zeg, zo'n sms.
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:57:02 #132
260256 For_now
niks nada noppes te melden
pi_71959390
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja ik weet wel

Maar ik blij erbij dat het gewoon niet aardig is van haar om niet even te reageren, Goh, dat kost veel tijd zeg, zo'n sms.
Misschien weet ze niet wat ze moet sms-en. Kan!
pi_71959516
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:57 schreef For_now het volgende:

[..]

Misschien weet ze niet wat ze moet sms-en. Kan!
Ja kán
pi_71959577
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
Maar ik blij erbij dat het gewoon niet aardig is van haar om niet even te reageren, Goh, dat kost veel tijd zeg, zo'n sms.
Dat is gewoon het probleem vandaag de dag, niet persoonlijk bedoelt hoor, maar het topic laat het zo duidelijk zien. Ik antwoord nooit direct op emails of smsjes, ik denk er eerst over na en reageer meestal pas een dag later.

Ik erger me ook dood aan mensen waarmee je zit te praten, ze krijgen een sms en pakken gelijk de telefoon en gaan het lezen. Mensen raken ook helemaal van slag als ze horen dat ik een smsje krijg en er niet op reageer. Gaan ze mij nog vertellen dat ik een smsje krijg en of ik het niet wil lezen, nee zeg ik dan: ik ben toch met jou in gesprek?

Het is precies gelijk aan de diverse klaagbak topics waarin mensen zeuren dat ze om 05:00 een smsje van een dronken vriend krijgen en er wakker van worden en niet meer kunnen slapen. Mijn telefoon staat 's nachts gewoon uit. En dat kan dus niet volgens iedereen, want stel nu dat er een noodgeval is. Echt , pakweg 15 jaar geleden bestonden mobieltjes niet eens, had je met wat geluk een antwoordapparaat aan je telefoon en anders belde men wel opnieuw. Heerlijke tijd was dat, toch blij dat ik dat in mijn studententijd heb mogen meemaken. Kan je heel wat relativeren nu, bijvoorbeeld de reacties hier.
pi_71959649
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja ik weet wel

Maar ik blij erbij dat het gewoon niet aardig is van haar om niet even te reageren, Goh, dat kost veel tijd zeg, zo'n sms.
Maar lieve schat, als ik werken ben en het is heel druk. Dan lees ik hem wellicht tussendoor als ik het zie, en dan ga ik gauw verder met werken.
Je bent al gauw in je ritme en voor je het doorhebt schiet ineens te binnen van: ohja kut, een smsje! En dan stuur je er één terug Ik heb dit heel vaak... Ik doe het niet bewust, maar soms heb ik nieteens door dat er eigenlijk zoveel tijd tussen zit....

Ik zet btw me tel. ook altijd 'snachts uit. Niets is belangrijker dan mijn nachtrust. Krijg ik al die dronken mongolen aan de lijn die mij wakker bellen... Nee, mij niet gezien
pi_71959996
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:03 schreef mafkees01 het volgende:

[..]

Maar lieve schat, als ik werken ben en het is heel druk. Dan lees ik hem wellicht tussendoor als ik het zie, en dan ga ik gauw verder met werken.
Je bent al gauw in je ritme en voor je het doorhebt schiet ineens te binnen van: ohja kut, een smsje! En dan stuur je er één terug Ik heb dit heel vaak... Ik doe het niet bewust, maar soms heb ik nieteens door dat er eigenlijk zoveel tijd tussen zit....

Ik zet btw me tel. ook altijd 'snachts uit. Niets is belangrijker dan mijn nachtrust. Krijg ik al die dronken mongolen aan de lijn die mij wakker bellen... Nee, mij niet gezien
Snap ik, maar TS is verliefd, en zit echt te wachten op antwoord. Zij is waarschijnlijk niet verliefd, anders had ze allang gereageerd.

Ik beloof dat ik je nooit 's nachts dronken op zal bellen
pi_71960443
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Snap ik, maar TS is verliefd, en zit echt te wachten op antwoord. Zij is waarschijnlijk niet verliefd, anders had ze allang gereageerd.

Ik beloof dat ik je nooit 's nachts dronken op zal bellen
Dat is wel duidelijk Als ik verliefd was had ik ook direct gesmst. Voor haar is het blijkbaar tegengevallen en weet ze het nog niet. Dan kost het wat tijd om erover na te denken, kan ook een reden zijn

Dat kan je ook niet want je hebt mijn nummer niet Maar ik krijg ook vaak een smsje dat iemand om 4:26 heeft gebeld ofzo. Ik bel of sms nieteens terug met de reden, want die weet ik al
pi_71960666
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:01 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Dat is gewoon het probleem vandaag de dag, niet persoonlijk bedoelt hoor, maar het topic laat het zo duidelijk zien. Ik antwoord nooit direct op emails of smsjes, ik denk er eerst over na en reageer meestal pas een dag later.

Ik erger me ook dood aan mensen waarmee je zit te praten, ze krijgen een sms en pakken gelijk de telefoon en gaan het lezen. Mensen raken ook helemaal van slag als ze horen dat ik een smsje krijg en er niet op reageer. Gaan ze mij nog vertellen dat ik een smsje krijg en of ik het niet wil lezen, nee zeg ik dan: ik ben toch met jou in gesprek?

Het is precies gelijk aan de diverse klaagbak topics waarin mensen zeuren dat ze om 05:00 een smsje van een dronken vriend krijgen en er wakker van worden en niet meer kunnen slapen. Mijn telefoon staat 's nachts gewoon uit. En dat kan dus niet volgens iedereen, want stel nu dat er een noodgeval is. Echt , pakweg 15 jaar geleden bestonden mobieltjes niet eens, had je met wat geluk een antwoordapparaat aan je telefoon en anders belde men wel opnieuw. Heerlijke tijd was dat, toch blij dat ik dat in mijn studententijd heb mogen meemaken. Kan je heel wat relativeren nu, bijvoorbeeld de reacties hier.
Natuurlijk ben ik het met je eens dat je 's nachts niet gaat bellen, of op andere tijden die niet geschikt zijn.
Je kunt de gewone fatsoensregels toch gebruiken? Ook met je mobiel. Ik denk dat de meeste mensen wel weten dat het niet netjes is om als je met andere mensen in gesprek bent of zit te eten uitgebreid met je mobiel aan de gang te gaan.

Maar kom op, dit meisje had toch wel even antwoord kunnen geven. Gewoon: ja, ik vond het ook leuk, bedankt voor de fijne avond. Groet....
pi_71961431
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
Maar kom op, dit meisje had toch wel even antwoord kunnen geven. Gewoon: ja, ik vond het ook leuk, bedankt voor de fijne avond. Groet....
Ze heeft hem toch al gezegd dat ze zeer waarschijnlijk nog wel een date wil? Heb ik hier ergens gelezen vanmiddag. Of haal ik nu dingen door elkaar?
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:55:33 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71961474
Ik heb zelfs na 1,5 jaar daten met dezelfde vrouw nog moeite met dit soort dingen . Moet ik nu wel of niet online komen? Wel of niet mailen? Wel of niet sms'en? .
Niet meer actief op Fok!
pi_71961745
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zelfs na 1,5 jaar daten met dezelfde vrouw nog moeite met dit soort dingen . Moet ik nu wel of niet online komen? Wel of niet mailen? Wel of niet sms'en? .
Ben toch blij dat ik al getrouwd ben, van die ellende af
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:06:37 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71961847
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:03 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Ben toch blij dat ik al getrouwd ben, van die ellende af
Ja het kan behoorlijk gekmakend zijn van tijd tot tijd
Niet meer actief op Fok!
pi_71962475
toch grappig om te zien hoeveel het iedereen bezig houdt, gezien de reacties op dit topic.

to sms or not to sms..

wat voor wereld zou het zijn als iedereen onbevangen en oprecht z'n gevoel zou uiten, zou iedereen dan spontaan op elkaar afknappen? Is het zo'n turn off als iemand graag wil?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:24:24 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71962561
Probleem is gewoon: als je te snel smst kom je wanhopig over en als je te lang wacht heeft die ander het idee dat je geen interesse hebt. Je moet in de beginfase voortdurend balanceren tussen te snel en te traag .

Ik smste binnen een minuut nadat ik afscheid had genomen ( ) en zij smste terug "zo jij bent snel!" , maar de volgende week zagen we elkaar weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_71963378
Ik denk dat mensen hier een fout maken. Mensen zijn bang om gekwetst te raken en zijn daarom voorzichtig met hun sms'jes of toenadering in het algemeen. Over het algemeen is het juist zo dat als je jezelf kwetsbaar opstelt, de ander ook sneller geneigd zal zijn toenadering te zoeken.
pi_71972349
Nee, dat wanhopige is echt onzin! Als je elkaar ziet zitten, gaat dat helemaal niet meer op!!!!!

Dat is net als een openingszin, er bestaat geen goede openings zin namelijk! Als je elkaar aankijkt, en de klik is er al meteen, is een simpele Hallo al goed
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:52:39 #147
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71972944
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik denk dat mensen hier een fout maken. Mensen zijn bang om gekwetst te raken en zijn daarom voorzichtig met hun sms'jes of toenadering in het algemeen. Over het algemeen is het juist zo dat als je jezelf kwetsbaar opstelt, de ander ook sneller geneigd zal zijn toenadering te zoeken.


Als je een meid met wie je net aan het daten bent als een gek gaat SMSen komt dat wanhopig over en zal ze dat waarschijnlijk als benauwend ervaren.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71973486
Voor mijn geval (TS) is het zo dat ik maar 1x een smsje heb gestuurd. Eigenlijk zou ik het liefste nog even wachten met haar opbellen, maar ze gaat morgen op vakantie en dan kan ik haar natuurlijk niet te pakken krijgen/storen. Enige wat ik van haar wil is duidelijkheid. En ik denk dat als ze ook maar iets voor mij voelt ze het toch niet heel gek vind als ik na 2 dagen haar nog even opbel?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:28:27 #149
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_71973645
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Probleem is gewoon: als je te snel smst kom je wanhopig over en als je te lang wacht heeft die ander het idee dat je geen interesse hebt. Je moet in de beginfase voortdurend balanceren tussen te snel en te traag .
Het is, kortom, net alsof je met je vriendin kleren gaat kopen, ze uit het hokje komt met een Nieuw Ding aan en je verwachtingsvol aankijkt.

Reageer je te snel dan heb je niet eens goed gekeken en ben je een klootzak, reageer je te langzaam dan vind je haar te dik en ben je een klootzak. :-)
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_71973682
Als ze op vakantie gaat en ze niets van zich laat horen zou ik daarvoor wel ff bellen, om dr een goede vakantie te wensen enzo.
"Those unforgettable days, for them I live"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')