abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 18 december 2009 @ 08:48:33 #226
155227 crew  Guppy
dus
pi_75757347
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:08 schreef Mert het volgende:
Kreeg net een telefoontje uit Bangkok, 33 graden en een helder blauwe lucht.
Nog 3 weken wachten
Ooh! Wij nog 10 dagen wachten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_75758795
Thanks voor al die sites...helaas kan ik weer eens van geen enkele aanbieding gebruik maken...

ga in februari weer terug om 4 maanden te werken...en alles heeft een maximum tot 3 maanden verblijf...
Airberlin dan niet, maar die tijden komen me niet uit, en in principe is die ook niet echt goedkoop te noemen.
  vrijdag 18 december 2009 @ 19:12:06 #228
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_75779369
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:56 schreef BeardedDragon het volgende:
Thanks voor al die sites...helaas kan ik weer eens van geen enkele aanbieding gebruik maken...

ga in februari weer terug om 4 maanden te werken...en alles heeft een maximum tot 3 maanden verblijf...
Airberlin dan niet, maar die tijden komen me niet uit, en in principe is die ook niet echt goedkoop te noemen.
Tja, maar als je 4 maanden blijft val je natuurlijk ook in een andere ticketcatogorie. Dan moet je een ticket nemen in een hogere boekingsklasse. (Je bent dan geen toerist)
Dit is trouwens niet eens zo slecht, het is uiteraard wel duurder, maar in een hogere boekingsklasse mag je tickets ook (eventueel tegen geringe kosten) wijzigen, iets wat in het goedkoopste segment tickets niet kan.
En juist bij zulke lange perioden komt het nogal eens voor dat je eerder of later terug wilt.

Overigens, Air Berlin is voor een enkele reis niet eens zo duur, of je kan met Air Asia X vanaf London Stansted, ook dat valt wel mee. Maar uiteraard niet voor het tarief van 450 euro retour).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_75802658
ik vlieg wederom weer van Dusseldorf op Bangkok via AB...
tsja ik besluit nooit eigenlijk retour te boeken, omdat ik niet echt weet wanneer ik precies terug ga, maar als ik dat zo hoor dat je die datums goed kan verschuiven, bedenk ik me dr de volgende keer eens over.
  zaterdag 19 december 2009 @ 14:07:30 #230
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_75803199
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:43 schreef BeardedDragon het volgende:
ik vlieg wederom weer van Dusseldorf op Bangkok via AB...
tsja ik besluit nooit eigenlijk retour te boeken, omdat ik niet echt weet wanneer ik precies terug ga, maar als ik dat zo hoor dat je die datums goed kan verschuiven, bedenk ik me dr de volgende keer eens over.
Ik neem aan dat je wel een visa hebt voor lange tijd, of een ticket met bijvoorbeeld Air Asia naar een bestemming buiten Thailand binnen de periode dat je visa verloopt?
Anders zal AB nog wel eens lastig kunnen doen bij het inchecken dat je een retourticket moet hebben, of in ieder geval een ticket naar een bestemming buiten Thailand.

Maar het loont zeker om een retourticket met flexibele voorwaarden te hebben qua wijzigen wat voor een langere periode geldig is. Let wel, KLM heeft wel tickets met flexibele voorwaarden, maar gratis wijzigen hoort daar weer niet bij. China of Eva hebben daarin de beste tickets welke beschikbaar zijn.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:44:15 #231
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_75807177
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:07 schreef ozzietukker het volgende:

[..]
Maar het loont zeker om een retourticket met flexibele voorwaarden te hebben qua wijzigen wat voor een langere periode geldig is. Let wel, KLM heeft wel tickets met flexibele voorwaarden, maar gratis wijzigen hoort daar weer niet bij. China of Eva hebben daarin de beste tickets welke beschikbaar zijn.
Flexibele tickets van KLM zijn een wassen neus. Niet als je bereid bent om de volle mep voor een economy class ticket te betalen, maar alle andere waarbij je wel kunt wijzigen wel. Wanneer je probeert zo een ticket om te boeken naar een andere datum, heb ik al meerdere keren mee gemaakt dat het wel kan, maar slechts met bijbetaling tot het hoogste economy class tarief. Want dan zijn er ineens geen goedkope stoelen meer beschikbaar. Ja, KL(e)M weet donders goed wat ze kunnen rekenen voor het comfort om vanaf Amsterdam een directe vlucht te hebben.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:50:31 #232
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_75807356
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:44 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Flexibele tickets van KLM zijn een wassen neus. Niet als je bereid bent om de volle mep voor een economy class ticket te betalen, maar alle andere waarbij je wel kunt wijzigen wel. Wanneer je probeert zo een ticket om te boeken naar een andere datum, heb ik al meerdere keren mee gemaakt dat het wel kan, maar slechts met bijbetaling tot het hoogste economy class tarief. Want dan zijn er ineens geen goedkope stoelen meer beschikbaar. Ja, KL(e)M weet donders goed wat ze kunnen rekenen voor het comfort om vanaf Amsterdam een directe vlucht te hebben.
Er vliegt er minstens nog 1 van Amsterdam rechtstreeks op Bangkok en dan vlieg je business class voor dezelfde prijs als economy bij KLM. Volgens mij China Airways ofzo.

Ik kreeg hem als optie van mijn reisbureau toen ik een ticket nodig had.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 19 december 2009 @ 17:02:53 #233
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_75807680
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:38 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Heldere blauwe lucht om 9 uur 's avonds......? Maar ik begrijp je enthousiasme!
Kerel, ik ga niet meteen posten als ik gebeld ben hoor
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
  Moderator maandag 21 december 2009 @ 19:03:00 #234
155227 crew  Guppy
dus
pi_75890475
Maandag - precies over een week - vliegen wij van Schiphol naar Parijs en vandaar uit naar Bangkok.

Maar ik houd m'n hart vast wat betreft die eerste vlucht... Als ie maar gaat! En als we die tweede vlucht maar halen... Kut weer ook
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 21 december 2009 @ 23:48:36 #235
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_75906013
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Maandag - precies over een week - vliegen wij van Schiphol naar Parijs en vandaar uit naar Bangkok.

Maar ik houd m'n hart vast wat betreft die eerste vlucht... Als ie maar gaat! En als we die tweede vlucht maar halen... Kut weer ook
Laat ik je geruststellen. Je het een Air France ticket neem ik aan. Geen probleem want zolang blijft die sneeuw op die runways niet liggen. En daarnaast kun je van AF en CDG zeggen wat je wilt maar hun overstap service daar is perfect. Komt je vliegtuig erg laat aan, dan staat er op terminal F een grondstewardess aan de gate met een bord van je vluchtnummer naar Bangkok, en die lootst je zo de trap af naar buiten waar een busje klaarstaat om je naar de gate van je vlucht naar BKK te brengen. Goeie reis (al doet die A340 van AF er wel een dik uur langer over dan een 747 van KLM).
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 09:50:39 #236
155227 crew  Guppy
dus
pi_75914437
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:48 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Laat ik je geruststellen. Je het een Air France ticket neem ik aan. Geen probleem want zolang blijft die sneeuw op die runways niet liggen. En daarnaast kun je van AF en CDG zeggen wat je wilt maar hun overstap service daar is perfect. Komt je vliegtuig erg laat aan, dan staat er op terminal F een grondstewardess aan de gate met een bord van je vluchtnummer naar Bangkok, en die lootst je zo de trap af naar buiten waar een busje klaarstaat om je naar de gate van je vlucht naar BKK te brengen. Goeie reis (al doet die A340 van AF er wel een dik uur langer over dan een 747 van KLM).
We hebben inderdaad Air France tickets. Wat je vertelt is in ieder geval geruststellend. Het is ook zaak dat er gewoon niet teveel gaat bijvallen aan sneeuw.

En ach, dat die A340 er een beetje langer over doet, kan ik ook nog wel hebben
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:44:55 #237
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_75939626
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:50 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

We hebben inderdaad Air France tickets. Wat je vertelt is in ieder geval geruststellend. Het is ook zaak dat er gewoon niet teveel gaat bijvallen aan sneeuw.

En ach, dat die A340 er een beetje langer over doet, kan ik ook nog wel hebben
Daarnaast, in de KLM wil je ook dat de vlucht zo kort mogelijk duurt, in verband met het inflight entertainment aan bood (lees, GEEN entertainment), dan zit ik liever 1 uur langer in de Airbus 340 van Air France, met de stoelindeling 2-4-2, in plaats van de 747-combi 3-4-3 met sardinecanbeenruimteuitvoering van KLM....

Tevens is KLM en AIR France een bedrijf, als de vlucht naar Parijs niet gaat en er is plek op de Bangkok vlucht van KLM, zullen ze je echt wel proberen om te boeken.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:01:09 #238
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_75947407
Die 747 Combi's van KLM waren toch uiterlijk in december allemaal omgebouwd met personal entertainment system niet dus volgens Seatguru, 4 inch meer beenruimte op rij 9 t/m 17 wat verkocht wordt als Economy Comfort, maar gratis is voor FB Gold en Platinum members. Ik zie het wel over een week of 4, AMS-BKK-HAN, SGN-BKK-AMS.

Maar Ozzie, je hebt gelijk wanneer je zegt dat die A340 veel comfortabeler is. 2-4-2 is absoluut mijn favoriete stoel opstelling. En ze zijn ook heel wat stiller dan een 777 of 747.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  woensdag 23 december 2009 @ 19:09:51 #239
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_75980827
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:01 schreef buzz1291 het volgende:
Die 747 Combi's van KLM waren toch uiterlijk in december allemaal omgebouwd met personal entertainment system niet dus volgens Seatguru, 4 inch meer beenruimte op rij 9 t/m 17 wat verkocht wordt als Economy Comfort, maar gratis is voor FB Gold en Platinum members. Ik zie het wel over een week of 4, AMS-BKK-HAN, SGN-BKK-AMS.

Maar Ozzie, je hebt gelijk wanneer je zegt dat die A340 veel comfortabeler is. 2-4-2 is absoluut mijn favoriete stoel opstelling. En ze zijn ook heel wat stiller dan een 777 of 747.
De oorspronkelijke ombouwplanning was inderdaad dat het nu zo'n beetje afgerond zou zijn, maar KLM begint met de 2de 747 ergens in januari 2010, en niet eens met een combi.

Ik snap KLM eigenlijk niet waarom ze dit niet eerder hebben gedaan, veel 747's moesten 'groot onderhoud' ondergaan en het had toen prima gekund. (Ik weet de toenmalige beweegredenen wel, maar dat ze dat beleid niet vol konden houden hadden ze best kunnen zien aankomen).

Voor de mensen die volgend jaar nog goedkoop naar Thailand willen, Air Berlin eindigt de 2 for 1 actie morgen, donderdag 24 december, met aanbiedingen naar Bangkok.
En ze doen het net als vorige keer, nu zijn de prijzen voor 1 persoon retour flink verhoogd naar Bangkok, maar het blijft een goede deal, met als je een beetje flexibel in dagen bent voor 375 euro p.p. Let wel, vertrek is natuurlijk vanaf Dusseldorf.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_76104162
Wij zijn helaas weer afhankelijk van het hoogseizoen om op vakantie te gaan en voor volgend jaar staat thailand op de planning. We willen alleen een ticket boeken en dan gaan rondreizen daar. Nu heb ik al een beetje zitten rondkijken, maar ik vroeg me af of 700 euro pp voor ticketprijs dusseldorf - bangkok retour een redelijke prijs is voor in juli? Het liefst vliegen we vanaf schiphol, maar dat was nog duurder. Komen er nog goedkopere tickets beschikbaar denken jullie?
pi_76117370
In maart ga ik met mijn vriendin 16 dagen naar Thailand. Op dit moment verzuip ik echter zo'n beetje in alle mogelijkheden, dus ik hoopte dat iemand me hier wat op weg kon helpen

Ruwweg willen we de vakantie opdelen in twee stukken: 1 week tropische zon & zee en 1 week cultuur & natuur. In alle gevalen blijven we bij voorkeur weg van supertoeristische oorden waar vooral hard gezopen en geneukt wordt. Een standhut op een semi-verlaten strand heeft zelfs misschien wel de voorkeur... als dat bestaat in Thailand natuurlijk.

Wie kan me wat aanraden?
  zondag 27 december 2009 @ 22:24:04 #242
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_76120401
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:56 schreef rosey het volgende:
Wij zijn helaas weer afhankelijk van het hoogseizoen om op vakantie te gaan en voor volgend jaar staat thailand op de planning. We willen alleen een ticket boeken en dan gaan rondreizen daar. Nu heb ik al een beetje zitten rondkijken, maar ik vroeg me af of 700 euro pp voor ticketprijs dusseldorf - bangkok retour een redelijke prijs is voor in juli? Het liefst vliegen we vanaf schiphol, maar dat was nog duurder. Komen er nog goedkopere tickets beschikbaar denken jullie?
Voor juli opzich is dat wel een redelijke prijs, al zou je met Emirates kunnen wachten tot er betere deals beschikbaar komen, al zal dat met vertrek in juli / begin Augustus wel niet zo zijn. (Vluchten zitten niet vol, maar het is vakantietijd, dat weten de maatschappijen, en ze prijzen de vluchten daarom zo).

Mocht je kunnen vertrekken eind juni, wacht nog even met boeken, over het algemeen komen er betere deals beschikbaar.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  maandag 28 december 2009 @ 10:16:06 #243
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_76132207
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:24 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Voor juli opzich is dat wel een redelijke prijs, al zou je met Emirates kunnen wachten tot er betere deals beschikbaar komen, al zal dat met vertrek in juli / begin Augustus wel niet zo zijn. (Vluchten zitten niet vol, maar het is vakantietijd, dat weten de maatschappijen, en ze prijzen de vluchten daarom zo).

Mocht je kunnen vertrekken eind juni, wacht nog even met boeken, over het algemeen komen er betere deals beschikbaar.
Vorig jaar in Augustus boekte ik met Air Berlin slechts 6 dagen van tevoren voor slechts 100 euro meer. Desondanks kan ik Air Berlin aanraden, zij hebben gewoon een heel eerlijk prijsmodel. Bovendien was de vlucht redelijk goed. De service aan boord is goed, het eten is niet zo slecht als bij sommige andere airlines. Het enige nadeel op mijn terugvlucht was de overdaad aan OAD-toeristen en kinderen die de hele vlucht door het vliegtuig aan het rennen waren.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_76136142
Ik wil het liefst in het eerste weekend van juli vertrekken, daarna zie je de prijzen stijgen. Eerder kan helaas niet. Deze vlucht is inderdaad met Air Berlin vanaf Dusseldorf! Vanaf Amsterdam vliegen naar Bangkok is volgens mij toch altijd duurder. Wel jammer want wij wonen zo'n 20 minuten rijden vanaf Schiphol. Ik denk dat we toch nog maar even wachten met boeken van onze tickets, het duurt tenslotte nog meer dan een half jaar voordat we naar Thailand willen
  maandag 28 december 2009 @ 13:35:23 #245
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_76138202
Vanaf Amsterdam werd mij destijds een goedkope vlucht via China Airlines aangeboden. Daar zat je voor krap 1100 euro business class!


De keuze in data gaat overigens wel minder worden. Die vluchten zitten stampvol in de zomer... geen plekje vrij te boeken en dat ik goede prijzen kreeg was omdat ik weliswaar op korte termijn, maar zeer flexibel kon reizen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  Moderator maandag 28 december 2009 @ 14:58:50 #246
155227 crew  Guppy
dus
pi_76141767
Prachtig vliegweer vandaag Over een uurtje boarden en dan op naar Parijs en Bangkok
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 28 december 2009 @ 16:48:06 #247
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_76146178
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:37 schreef rosey het volgende:
Ik wil het liefst in het eerste weekend van juli vertrekken, daarna zie je de prijzen stijgen. Eerder kan helaas niet. Deze vlucht is inderdaad met Air Berlin vanaf Dusseldorf! Vanaf Amsterdam vliegen naar Bangkok is volgens mij toch altijd duurder. Wel jammer want wij wonen zo'n 20 minuten rijden vanaf Schiphol. Ik denk dat we toch nog maar even wachten met boeken van onze tickets, het duurt tenslotte nog meer dan een half jaar voordat we naar Thailand willen
Voor een boeking in juli zou ik NU lekker even wachten totad Emirates hun tarieven AMS-DXB-BKK bekend maken. Die gaan tenslotte vanaf 10 mei of daaromtrend vliegen op de route AMS-DXB. Dus wie weet komen ze wel met een hele aantrekkelijke aanbieding. Die gasten zijn ook niet gek en weten heus wel hoeveel reizigers er nu via SIN of KUL of rechtstreeks naar BKK vliegen, en willen dus heel graag een stuk van de koek van Singapore Airlines en Mayasian afsnoepen. Ik zou wachten, maar ik realiseer me dat je ook gauw wat zekerheid wilt hebben.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_76146793
Emirates vanaf AMS is al te boeken hoor. Reken in juli op rond de ¤800 voor AMS-DXB-BKK. Maar ze zullen vast nog wel met aanbiedingen hiervoor komen
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  maandag 28 december 2009 @ 19:14:27 #249
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_76151583
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:35 schreef XL het volgende:
Vanaf Amsterdam werd mij destijds een goedkope vlucht via China Airlines aangeboden. Daar zat je voor krap 1100 euro business class!


De keuze in data gaat overigens wel minder worden. Die vluchten zitten stampvol in de zomer... geen plekje vrij te boeken en dat ik goede prijzen kreeg was omdat ik weliswaar op korte termijn, maar zeer flexibel kon reizen.
Vluchten tjokvol in de zomer naar Bangkok?

Dat is wat luchtvaartmaatschappijen je graag doen geloven, en opzich is het wel waar voor KLM en China Airlines, aangezien KLM zich als budgetmaatschappij de tickets dumpt op de Engelse markt, en China gewoon 2 a 3 vluchten per week heeft lopen cancellen, tja dan krijg je je vliegtuigen natuurlijk wel vol, want die mensen moeten natuurlijk wel vervoerd worden.

Neemt niet weg dat de ticketprijzen voor vertrek in juli en begin augustus altijd hoog zullen zijn, het is dan zomervakantie, dus de meeste gezinnen met kinderen moeten dan op vakantie in verband met de schoolvakanties. Dat weten de maatschappijen natuurlijk ook wel en daarom worden de tickets zo duur in de markt gezet.
En dat geldt voor elke maatschappij, want ze kijken natuurlijk allemaal op dezelfde kalender.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_76152233
Zo net AMS-BKK geboekt 21 januari tot 6 mei met egyptair voor 535 euro. Ik ben erg tevreden, dit is een stuk fijner dan via Londen wati keerst wou doen, en ook nog wat goedkoper dan airberlin vanuit dusseldorf. (De prijkzen vna airberlin zijn op het moment erg duur, ik denk dat het met hun 2 voor de prijs van 1 actie te maken heeft, aangezien ze net vantevoren alle prijzen omhog gegooid hebben.)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')