Nee, goddelijkquote:
kijk dat is t betere werkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, goddelijkWant ik heb de Qp's zal gemaakt
!!!
En geen subforum. Of althans, geen filter
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had Beilen aangeboden om eens te komen helpen, maar ze hadden er geen behoefte aanNu ja, dan niet.
Waar ga jij?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:11 schreef Susi het volgende:
Ah, ik ga ook eerdaags beginnen met vrijwilligerswerk in het asiel
Ik was altijd in de veronderstelling dat asiels erom zitten te springen, misschien was het persoonlijkquote:
Ik kijk het nog even aan. Het was ons allebei al eerder opgevallen dat men daar wat stug was. Maar ik heb dan echt de neiging om eerst aan mezelf te twijfelen. Maar Jan hier had het ook al opgemerkt. Misschien zijn die mensen ook wat eenkennig en worden ze later aardiger. Zou kunnen. Ik hoop het.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou toch eerst nog naar de leidinggevende gaan, zo wil je toch niet met de vrijwilligers om gaan die je hard nodig hebt.
Lomp niet, maar een heel klein beetje grootstedelijk klonk er wel doorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
Ik klonk zeker nogal lomp en Rotterdams?
Wat mag je daar wel doen dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kijk het nog even aan. Het was ons allebei al eerder opgevallen dat men daar wat stug was. Maar ik heb dan echt de neiging om eerst aan mezelf te twijfelen. Maar Jan hier had het ook al opgemerkt. Misschien zijn die mensen ook wat eenkennig en worden ze later aardiger. Zou kunnen. Ik hoop het.
Nog iets raars trouwens. Twee katten hadden diarree. In de kattenbakken zit maar weinig zand, aangezien ze dagelijks alles verversen. De kooien van die twee stonken dus en ik zag waar het grit stond. Ik wilde dus graag die kattenbakken even voor hen doen en desnoods het grit met de diarree apart bewaren. Kan me voorstellen dat ernaar gekeken moet worden of zo. Maar neeDat doen we zelf wel.
Is niet erg, ik verschoon per dag al 3 bakken, dus een minder maakt niet uit. Maar ik vond het raar.
Volgens de papieren is het verzorgen, borstelen, spelen, praten, aandacht geven en observaties opschrijven, vooral als er iets afwijkends te zien is.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat nie, maar wel errugus in de buurt!
Tof he?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:25 schreef Qwea het volgende:
not fair rules![]()
ik hoor hem nu voor het eerst
![]()
![]()
En dat terwijl ik eigenlijk uit Den Helder komquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat nie, maar wel errugus in de buurt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |