Bedankt voor je wederom beargumenteerde replyquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja.
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, ik neem geen liften mee. Die passen niet in mijn auto.
In KLB stel je een vraag en die wordt met "ja" beantwoord. Wat wil je nou?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Bedankt voor je wederom beargumenteerde reply
Lifters die te lui zijn om geld uit te geven aan de maatschappij en werkschuw zijn, zijn vaak hippies en lowlifes.quote:
Daar vroeg je niet naar. Dan moet je de vraag duidelijker formulerenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Bedankt voor je wederom beargumenteerde reply
Een argument? Uitleg? omfgquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In KLB stel je een vraag en die wordt met "ja" beantwoord. Wat wil je nou?
In KLB?quote:
O jij leeft echt zo zwart wit? Ik heb medelijden met je vrouw/vriendin.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar vroeg je niet naar. Dan moet je de vraag duidelijker formuleren![]()
Maar vooruit, omdat jij het bent:
Het zijn niet allemaal klaplopers die liften. Sommigen gaan liftend op vakantie omdat dat een extra avontuur met zich mee brengt bijvoorbeeld. Anderen houden weer een wedstrijd (wie is er het eerst al liftend in .... ).
Jammer dat lifters in 99% van de gevallen ongeschoren hippies zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dus.
FF zonder dollen.
Alleen wanneer het een lekker mokkel is die met haar tieten staat te liften.
Dat is een constatering, geen klachtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lifters die te lui zijn om geld uit te geven aan de maatschappij en werkschuw zijn, zijn vaak hippies en lowlifes.
Jij noemt mij zwart wit, terwijl je zelf van mening bent dat alle lifters werkschuw zijn en te lui zijn om geld te verdienen voor het OV?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
O jij leeft echt zo zwart wit? Ik heb medelijden met je vrouw/vriendin.
Pot verwijft de ketelquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat is een constatering, geen meningquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij noemt mij zwart wit, terwijl je zelf van mening bent dat alle lifters werkschuw zijn en te lui zijn om geld te verdienen voor het OV?
In jouw geval: poot verwijt de ketelquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pot verwijft de ketel [ afbeelding ]
Iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij noemt mij zwart wit, terwijl je zelf van mening bent dat alle lifters werkschuw zijn en te lui zijn om geld te verdienen voor het OV?
Van welk planeet kom jij eigenlijk? Er zijn zelfs hele tv-series geweest waarbij wedstrijden werden gehouden met het liften. Niet elke lifter is werkschuw.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
omgquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat is een constatering, geen mening
Hahahaha, wat ben jij enorm lollig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
In jouw geval: poot verwijt de ketel afbeelding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |