abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_246611
Vraag: Moet Rolf Wouters BB2 presenteren of Sabine ?

[Dit bericht is gewijzigd door Laurens (Datum 25 Mei 2000).]

blabla
pi_246612
Laat het dan aub door Rolf gedaan worden, ik word een beetje onpasselijk van die Sabine.
pi_246613
Rolf X Wouters is een aansteller

I am happy
  vrijdag 26 mei 2000 @ 10:46:00 #4
3278 pijl
Grrl op het Net
pi_246614
Geen Sabine, please!
En al helemaal geen Rolf X Wouers, zeg!
Sylvana. Dat lijkt me beter.
Heb uw lot lief

pi_246615
Emiel Ratelband of Theo van Gogh ?
  vrijdag 26 mei 2000 @ 14:55:00 #6
1323 Piccolo
 Verdiepinkje hoger
pi_246616
Geen Rolf
Geen Sabine
en zeker geen Sylvana, die heeft haar onkunde op het gebied van presenteren wat mij betreft ook wel genoeg laten zien.
Maar ja, wie dan wel??
Iemand die de boel allemaal niet zo serieus neemt, en er niet gaat staan alsof de activiteiten in het BB-huis superspannend zijn. Een Theo van Gogh ofzo..
  Admin zondag 28 mei 2000 @ 23:59:00 #7
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_246617
Rolf X is niet slecht... als hij maar niet ondertussen met zijn hoofd bij een ander programma zit.. (zoals bij BB1 met Televisione di Rolfo )

en anders... hoeveel presentatoren heeft VOO dan nog over?
Hopelijk gooien ze Staverman hier ook niet nog 's in, hij krijgt ieder afgedankt programma al....

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 2 juni 2000 @ 21:48:00 #8
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_246618
Geen van degenen die al zo'n soort programma gedaan heeft.

Reinout Ourlemans
Robert ten Brink
Samen met die van Last call die mooie vrouw

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_246619
Rolf X. Wouter natuurlijk.

Ten eerste omdat ik niet zou weten wie het anders zou moeten doen. En ten tweede omdat Big Brother voor mij niet om de presentator moet draaien maar om de inhoud (of het gebrek ervan) van het programma. Of het Rolf z'n bedoeling was of niet, hij wist het programma op een perfecte afstandelijke manier te presenteren. Houden zo.

-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

pi_246620
Ik wil het ook wel doen hoor
  zondag 4 juni 2000 @ 16:39:00 #11
521 ruby
Hell yeah!
pi_246621
Paul de Leeuw of Jack Spijkerman. Ja, lijkt me wel wat.

Toedeloe, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  maandag 5 juni 2000 @ 15:10:00 #12
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_246622
Dacht dat Rolf X Wouters bij BB 1 wel had laten merken dat dit soort tv programma's niets voor hem zijn. Laat die man alsjeblieft dollen met publiek waar hij zo graag van houdt, in plaats van de aapjes die de kunsten alleen voor de camera doen.
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  woensdag 7 juni 2000 @ 13:50:00 #13
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_246623
Rolf gaat dit echt niet presenteren. Hij had er na bb 1 al de balen van dat hij er ooit aan begonnen was. Wie wel? Geen idee.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_246624
quote:
op 06-07-2000 om 01:50 PM schreef Jolleke het volgende:
Rolf gaat dit echt niet presenteren. Hij had er na bb 1 al de balen van dat hij er ooit aan begonnen was. Wie wel? Geen idee.

Rolf had er op de eerste dag van uitzending al de balen van. En al zou hij willen, hij mag nu toch niet meer van Baas de Mol.
In ieder geval moet het iemand zijn die ook werkelijk bij het programma betrokken is. En dus niet op het laatste moment van alles in haar of zijn oor gefluisterd krijgt en niet eens de namen van de bewoners kent.

Ten Brink valt dus ook af, want die is nog nooit echt emotioneel bij zijn kandidaten betrokken geweest. Daarbij werkt hij voor SBS, dus hij kan hoogstens de bus II krijgen.

Ik denk dat dat zus Linda de Mol weleens een goede kans kan maken.

Sabine krijgt op haar hoogst de rol van Dufne.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')