abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 15:29:24 #26
34726 Fratz
Max
pi_71850160
vandaag mijn mage naar lvl 78. heb helemaal geen zin meer om te questen, denk dat ik de rest maar met battleground xp ga doen.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_71850458
dat had ik ook een paar dagen geleden...zat tegen t einde van lvl 77 met paladin. Ben toen deel instances gaan doen en het laatste lvl ging met questen toch best snel

was wel blij toen ik eindelijk op 80 zat
pi_71850470
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:39 schreef Henkius het volgende:
Argh kan niet inloggen, krijg melding van Unable to validate game version.. Heb de repair al geprobeerd. Hoe kan ik dit fixen?
Help, is opnieuw installeren de enige optie?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 15:45:19 #29
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_71850603
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:40 schreef Henkius het volgende:

[..]

Help, is opnieuw installeren de enige optie?
Ben bang van wel .Of je wow.exe weg flikkeren dan begint repair.exe te zeuren dat hij geen wow.exe kan vinden en laat hij je de laatste grote content patch downloaden (die je vast nog wel op je computer hebt staan ). (Note weet niet zeker of dit echt werk het is een tijd geleden namelijk .)
phluphy for president!
pi_71850639
Ik denk dat ik eerst moet updaten maar normaal doet hij dat automatisch als ik de launcher gebruik. Nu doet hij dat niet.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 15:46:40 #31
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_71850648
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:33 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En deze eigenlijk ook nog wel:
http://www.flabber.nl/lin(...)s-n00b-vriendje-2601
phluphy for president!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 15:48:50 #32
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_71850704
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:46 schreef Henkius het volgende:
Ik denk dat ik eerst moet updaten maar normaal doet hij dat automatisch als ik de launcher gebruik. Nu doet hij dat niet.
Dan geen idee sorry gebruik nog steeds de zelfde install als 4 jaar geleden. Maakt ook altijd een backup copy van me wow dir voor een grote content patch .
phluphy for president!
pi_71850776
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:48 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Dan geen idee sorry gebruik nog steeds de zelfde install als 4 jaar geleden. Maakt ook altijd een backup copy van me wow dir voor een grote content patch .
Haha oke, ik ga wel even naar iemand die ik ken, die kopieert zn hele WoW naar mn laptop.
pi_71850832
De revamp van Onyxia is niet omdat ze verlegen zitten om ideeën voor nieuwe raids. Hij komt in patch 3.2.2, dat zou niet echt een contentpatch zijn normaal gesproken. Het is alleen maar ter ere van de verjaardag van WoW.

Die verjaardag is eind november en dan komt pas patch 3.2.2, wat dus inhoudt dat 3.3 niet voor kerst zal verschijnen. (Lees: Onyxia = ook een zoethoudertje, net als patch 2.4 eigenlijk een nageboorte was bij TBC) Het lijkt me dus ook sterk dat de volgende expansion al in Q2 in de winkels ligt volgend jaar. Ik denk eerder pas na de zomer.


Ik heb op de FP al gezegd dat ik sterk geloof dat Worgen en Goblins inderdaad de nieuwe races zijn. Bron = wow.com en die zitten er bijna nooit naast, zeker niet als ze het met zoveel stelligheid verkondigen. Dit gaat natuurlijk een nog grotere discrepantie teweeg brengen dus Alliance en Horde omdat Worgen veel cooler zijn en de wereld overspoeld zal worden door Worgen Rogues.

Ik ben en blijf een Horde-speler, dus ik verheug me al op Goblin Warlocks en Paladins. Kan niet wachten, hoop dus ook dat het gerucht snel officieel bevestigd wordt.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 15:58:28 #35
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_71850991
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:51 schreef Henkius het volgende:

[..]

Haha oke, ik ga wel even naar iemand die ik ken, die kopieert zn hele WoW naar mn laptop.
Moet je wel ff opletten of alles in 1 map staat. Schijnt zo met Vista te zijn tegenwoordig dat bepaalde dingen opgesplitst zijn. (nu komt mijn install uit de XP prehistory dus heb ik gelukkig alles in 1 map staan
phluphy for president!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:01:43 #36
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71851076
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb op de FP al gezegd dat ik sterk geloof dat Worgen en Goblins inderdaad de nieuwe races zijn. Bron = wow.com en die zitten er bijna nooit naast, zeker niet als ze het met zoveel stelligheid verkondigen.
Als dat gebeurt stop ik echt. Eigenlijk ben ik nu alleen maar aan het wachten op Icecrown terwijl ik Ulduar af maak.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_71851147
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Als dat gebeurt stop ik echt. Eigenlijk ben ik nu alleen maar aan het wachten op Icecrown terwijl ik Ulduar af maak.
Dat je de raids niet meer leuk vind kan ik me voorstellen (vanuit jouw perspectief dan), maar nieuwe races zijn toch niet een reden om ermee te stoppen? Als ik denk te begrijpen wat jij bedoelt dan is elke nieuwe toevoeging een reden om ermee te kappen.
pi_71851361
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:13 schreef octopussy het volgende:
Van mij mogen ze nog wel een tijd wachten met een nieuwe expansion. Eerst maar eens fixen wat er nu allemaal mis is.

Zou trouwens wel tof zijn als je de Brunhilldar als race kon kiezen Vind het altijd wel hippe chars. Het ziet er alleen niet uit als je als Brunnie op je niet meegescalede mount zit
Ja, die zijn ook cool!
Moest heel erg lachen toen ik voor het eerst een gnome-Brunhilldardame op zijn mount zag Een ENORME vrouw op een heel klein paardje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_71851445
Ik heb wel een stiekeme voorkeur voor Centaurs lijkt me wel een leuke race.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:16:59 #40
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_71851481
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
Goblin Warlocks
Als die er komen stap ik direct over naar Horde
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:19:51 #41
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_71851553
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, die zijn ook cool!
Moest heel erg lachen toen ik voor het eerst een gnome-Brunhilldardame op zijn mount zag Een ENORME vrouw op een heel klein paardje.
huh pics?
phluphy for president!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:31:02 #42
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71851853
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat je de raids niet meer leuk vind kan ik me voorstellen (vanuit jouw perspectief dan), maar nieuwe races zijn toch niet een reden om ermee te stoppen? Als ik denk te begrijpen wat jij bedoelt dan is elke nieuwe toevoeging een reden om ermee te kappen.
Alle aandacht gaat dan uit naar die twee nieuwe rassen, en dat is dan weer een excuus om de rest van de expansion maar halfgaar af te leveren. Ik heb eerlijk gezegd mijn vertrouwen in Blizzard verloren. Dat is niet zo erg, er zijn nog genoeg andere games die ik kan spelen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:43:54 #43
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_71852260
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb op de FP al gezegd dat ik sterk geloof dat Worgen en Goblins inderdaad de nieuwe races zijn. Bron = wow.com en die zitten er bijna nooit naast, zeker niet als ze het met zoveel stelligheid verkondigen.
Goblins zouden wel erg tof zijn! Ik ben alleen bang voor het Blood Elf Paladin-effect, je kon je kont niet keren of je liep er weer eentje tegen het lijf na de release van TBC.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_71852648
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:31 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Alle aandacht gaat dan uit naar die twee nieuwe rassen, en dat is dan weer een excuus om de rest van de expansion maar halfgaar af te leveren. Ik heb eerlijk gezegd mijn vertrouwen in Blizzard verloren. Dat is niet zo erg, er zijn nog genoeg andere games die ik kan spelen.
Hmmm...Snap ik, maar dat is dus met alle nieuwe dingen. Ik denk niet dat ze de game 'statisch' kunnen houden zonder nieuwe content voor de eerste 80 levels af te leveren om mensen als jou tevreden te kunnen houden. Dat gaat uiteindelijk meer mensen kosten die de game niet meer spelen omdat er niets aan verandert en omdat het 'outdated' is. Ik begrijp wel dat Blizzard rekening moet houden met 12 miljoen mensen en dat 80 levels spelen wel leuk moet blijven, ook als je het voor de 5e keer gaat doen. Nieuwe rassen maakt voor een nieuwe speler niets uit, dan zijn 10 rassen om uit te kiezen meer dan voldoende. Maar voor spelers zoals ik die alles wel een keer gezien en gedaan hebben is het leuker om een alt te levelen met een gedeelte nieuwe content.

Dat dit ten koste gaat van tijd die ze in de endgame kunnen steken is natuurlijk onvermijdelijk. Dat vind ik dan ook weer jammer voor mijn characters op level 80, maar ik speel precies casual genoeg om alle content te kunnen zien. Ik en mijn guild beginnen nu pas aan Ulduar, we raiden maar één keer per week dus gaan een stuk trager.

Ik snap je punt, maar ik ben bang dat WoW het stadium van de hardcore speler wel voorbij is nu ze zoveel betalende spelers hebben.
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:43 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Goblins zouden wel erg tof zijn! Ik ben alleen bang voor het Blood Elf Paladin-effect, je kon je kont niet keren of je liep er weer eentje tegen het lijf na de release van TBC.
Tsja, maar dat is met alles wat ze nieuw toevoegen. Dat betekent (gelukkig) niet dat ze het maar niet moeten doen.
pi_71852820
Waar ik echt spuug en spuugzat van word is dat iedereen in volle overtuiging is dat Goblins en Worgen de nieuwe rassen worden van de expansion en daar 1001 topics over openen op mmo-c/wow forums. ER IS GEEN BEWIJS VOOR!! Niks, noppes, nada.

Het enige waar die eigenaar van mmo-c het tot aan heeft gezet is 2 nieuwe halloweenmaskers met de letters 'Go' van Goblin met een overduidelijk goblingezicht, en 'Wo' met heel waarschijnlijk Wolvar ipv Worgen, waar de female versie ook nog eens overduidelijk lage kwaliteit is.

Ik word echt schijtziek van die propaganda (want dat is het gewoon). Het is niet eens zeker OF er wel nieuwe rassen komen. Kap er gewoon eens mee.

Zelfs ALS het waar is is er nog geen reden toe om met huidige onderbouwing (of gemis aan, rather) zo stellig en overtuigend te geloven dat het er ook daadwerkelijk komt. Het is en blijft puur speculatie.
pi_71852924
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:04 schreef SharQueDo het volgende:
Waar ik echt spuug en spuugzat van word is dat iedereen in volle overtuiging is dat Goblins en Worgen de nieuwe rassen worden van de expansion en daar 1001 topics over openen op mmo-c/wow forums. ER IS GEEN BEWIJS VOOR!! Niks, noppes, nada.

Het enige waar die eigenaar van mmo-c het tot aan heeft gezet is 2 nieuwe halloweenmaskers met de letters 'Go' van Goblin met een overduidelijk goblingezicht, en 'Wo' met heel waarschijnlijk Wolvar ipv Worgen, waar de female versie ook nog eens overduidelijk lage kwaliteit is.

Ik word echt schijtziek van die propaganda (want dat is het gewoon). Het is niet eens zeker OF er wel nieuwe rassen komen.
Sorry hoor. Opgewonden standje. Ik zal in wat klaarblijkelijk jouw topicreeks is geen propaganda meer spuien.

Trouwens gaat het hier niet alleen meer om wat gedatamined is, het gaat hier ook om wat bronnen rondom Blizzard bevestigd zouden hebben. Natuurlijk is dat niet goed genoeg voor je, want zolang je hun naam, functie binnen het bedrijf en jaarsalaris niet weet is het natuurlijk 'onbevestigde propaganda' en 'slechte journalistiek'.

We hebben het over een fucking spelletje. Ik wacht ook gewoon Blizzcon af, maar het is echt niet raar om over toekomstige content te speculeren. Maar goed, bij dezen zullen we het maar niet meer doen om jou tevreden te houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mystikvm op 13-08-2009 17:13:42 ]
pi_71853400
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Sorry hoor. Opgewonden standje. Ik zal in wat klaarblijkelijk jouw topicreeks is geen propaganda meer spuien.

Trouwens gaat het hier niet alleen meer om wat gedatamined is, het gaat hier ook om wat bronnen rondom Blizzard bevestigd zouden hebben. Natuurlijk is dat niet goed genoeg voor je, want zolang je hun naam, functie binnen het bedrijf en jaarsalaris niet weet is het natuurlijk 'onbevestigde propaganda' en 'slechte journalistiek'.

We hebben het over een fucking spelletje. Ik wacht ook gewoon Blizzcon af, maar het is echt niet raar om over toekomstige content te speculeren. Maar goed, bij dezen zullen we het maar niet meer doen om jou tevreden te houden.
Speculeren is HEEL wat anders dan een dikke topictitel genaamd 'Goblins and Worgens are the new races of the Expansion' (citaat).

Je begrijpt zelf ook wel dat nog NIKS bevestigd is door Blizzard, maar dat iedereen het wel voor waarheid neemt. Wat zijn jullie, Jehova's?

edit: En kap met dat kinderachtige 'om jou tevreden te houden in jouw topicreeks'. Als je niks nuttigs toe te voegen hebt aan je argument, laat het dan achterwege. Het komt er niet meer volwassener of overtuigender door over.

[ Bericht 5% gewijzigd door SharQueDo op 13-08-2009 17:34:46 ]
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:28:30 #48
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_71853432
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:04 schreef SharQueDo het volgende:
Waar ik echt spuug en spuugzat van word is dat iedereen in volle overtuiging is dat Goblins en Worgen de nieuwe rassen worden van de expansion en daar 1001 topics over openen op mmo-c/wow forums. ER IS GEEN BEWIJS VOOR!! Niks, noppes, nada.

Het enige waar die eigenaar van mmo-c het tot aan heeft gezet is 2 nieuwe halloweenmaskers met de letters 'Go' van Goblin met een overduidelijk goblingezicht, en 'Wo' met heel waarschijnlijk Wolvar ipv Worgen, waar de female versie ook nog eens overduidelijk lage kwaliteit is.

Ik word echt schijtziek van die propaganda (want dat is het gewoon). Het is niet eens zeker OF er wel nieuwe rassen komen. Kap er gewoon eens mee.

Zelfs ALS het waar is is er nog geen reden toe om met huidige onderbouwing (of gemis aan, rather) zo stellig en overtuigend te geloven dat het er ook daadwerkelijk komt. Het is en blijft puur speculatie.
Rustig, dude. Men is gewoon aan het speculeren.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_71853525
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:28 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Rustig, dude. Men is gewoon aan het speculeren.
Zoals ik al zei, dit is geen speculeren meer, dit is keiharde propaganda. Dingen roepen wat nergens op gebaseerd is en dat als waarheid voor lief nemen en verspreiden.

Speculeren heb ik helemaal geen problemen mee, graag zelfs, maar niet Jehova-style.
pi_71853588
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:27 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Speculeren is HEEL wat anders dan een dikke topictitel genaamd 'Goblins and Worgens are the new races of the Expansion' (citaat).

Je begrijpt zelf ook wel dat nog NIKS bevestigd is door Blizzard, maar dat iedereen het wel voor waarheid neemt. Wat zijn jullie, Jehova's?
De datamine vond ik ook niet erg geloofwaardig in eerste instantie. Maar als je als (redelijk betrouwbaar) blog een dergelijke titel voor je artikel maakt en daar ook aan vasthoudt (ze hebben meermalen herhaald hier 100% zekerheid over te hebben) dan hebben ze óf gewoon gelijk, óf ze zijn willens en wetens hun goede reputatie te grabbel aan het gooien, en gaan geen lezers meer hebben als blijkt dat het niet waar is.

Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk, dus moet wat mij betreft het eerste wel waar zijn.

Maar of het nu waar is of niet, het speculeren vind ik op zich leuk, omdat ik persoonlijk erg uit zou kijken naar nieuwe races of classes (hoewel DK voor mij vooralsnog leuk genoeg is, dat mag nog wel ff wachten). Het kan natuurlijk zijn dat jij niet zit te wachten op nieuwe races en daarom niet wil dat het topic wordt volgespammed met speculatie. Blizzcon zal het antwoord geven. Ik denk dat ze de geruchten gaan bevestigen, maar er is geen man overboord als het niet waar blijkt te zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')