abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_246554
Het viel me op dat Ad Visser een ver-schrik-ke-lijke vent is! Ik heb nog liever tien snuifende en drinkende Theo van Gogh's als huisgenoten dan zo'n softe zemelaar!

Dat gesprek met Johan v/d Velde! Kromme tenen gewoon! AAAARGHHH!!! Die vent is sociaal gestoord! Ik zweer het je!

Daar kun je absoluut niet mee lachen met dat soort mensen! Gatverdamme! Wat een droogkloot!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  dinsdag 23 mei 2000 @ 22:24:00 #2
3140 PhalanX
Technarchy
pi_246555
Ik geef je groot gelijk.

wat een enge vieze maar vooral pascifistische saaie vage vent is dat zeg. Zo'n new age typetje.

gaat trouwens wel goed met Emile, allebei zoveel mogelijk zeltjes winnen, ff iedereen bekeren.

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_246556

(Gl)Ad Visser
pi_246557
BooBoosan ! Helemaal gelijk. Ad stond me die Johan toch een Partij uit te horen. "Heb je gezeten ? Waarom ? wat heb je gedaan ? Hoelang ? Wanneer ? Wanneeer kwam je eruit ? Voor of na de junk periode ? Heeft de straf geholpen ? Dus in jouw geval voor je zelf heeft het geholpen ?"

Je zag Ad denken: Waar heb ik mijn portomonaie liggen ! Je zag Johan het moeilijk krijgen bij die vragen en Ad ging maar door en door. Emile daaentegen zag het ook, zei heel lang niets en gaf Johan na het boekenverhaal een kameraadschappelijke schouderklop. Je ZAG Johan gewoon weer een beetje opleven. Als er nominaties waren: Ad eruit !

De Ex-vrouw van Emile kreeg er overigens flink van langs. "Die Kut vond het rondzenden van die boeken zonde van het geld...."

Blijft zich verbazen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')