abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:05:36 #1
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71824982
Rafael van der Vaart #5 - El angelito de Madrid
quote:
FIFPro: 'Real moet Van der Vaart transfervrij laten gaan'

12/08/2009 15:21

De wereldwijde vakbond voor voetballers (FIFPro) stelt op zijn website dat Real Madrid de overbodige Rafael van der Vaart transfervrij moet laten gaan. Het contract met de middenvelder wordt namelijk niet gerespecteerd door Real, waardoor de club geen recht heeft op een transfersom.

'Het is duidelijk dat Real niet van plan is om Van der Vaart te laten spelen en dus geen gebruik wil maken van zijn diensten', is de mening van FIFPro-advocaat Wil van Megen. 'Hij krijgt zelfs geen rugnummer voor komend seizoen, eigenlijk moeten ze hem dus voor niets laten gaan.'

'Blijkbaar is Van der Vaart niets waard voor Real', vervolgt Van Megen. 'Dus waarom zouden ze een transfersom vragen? De FIFA en de clubs praten altijd over spelers die hun contracten moeten respecteren. Maar in dit geval is Real degene die het contract niet respecteert.'

Volgens de jurist heeft De Koninklijke geen recht meer op een transfersom. 'Real heeft Van der Vaart afgeschreven door te weigeren hem deel uit te laten maken van het team. Naar mijn mening heeft Real op deze manier het recht verloren om een transfersom te vragen voor deze speler.'
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_71825097
Die foto
pi_71825790
Raffie

Snel een mooie club vinden, hopelijk in Duitsland of Engeland.
WOS'ser for life.
pi_71825823
Gewoon mislukt dus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71825904
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon mislukt dus


Slachtoffer van Real's kapitaal. Net zoals o.a. Makelele

Of wil je zeggen dat Makelele ook mislukt is?
WOS'ser for life.
pi_71825948
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:41 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]



Slachtoffer van Real's kapitaal. Net zoals o.a. Makelele

Of wil je zeggen dat Makelele ook mislukt is?
Ik had het over Van der Vaart, nauwelijks gespeeld en na een jaar moet ie oprotten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71826008
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik had het over Van der Vaart, nauwelijks gespeeld en na een jaar moet ie oprotten
Begin van het seizoen toch vrijwel alles gespeeld en niet zonder succes, toen Schuster ontslagen werd was het gedaan met Van der Vaart. Heeft dus een half jaar Primera Division gespeeld en nog een paar goals meegepakt ook.

Van der Vaart is alles behalve mislukt en zal wss in Duitsland gewoon weer een van de beste van de competitie worden.
WOS'ser for life.
pi_71826042
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:45 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Begin van het seizoen toch vrijwel alles gespeeld en niet zonder succes, toen Schuster ontslagen werd was het gedaan met Van der Vaart. Heeft dus een half jaar Primera Division gespeeld en nog een paar goals meegepakt ook.

Van der Vaart is alles behalve mislukt en zal wss in Duitsland gewoon weer een van de beste van de competitie worden.
Nee, hij was geweldig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71826164
Ook Schuster had hem op een gegeven moment op de bank gezet.

Ik vind het wel een uitstekende spelert.
pi_71827742
Raffie

Dat hij maar snel een mooie club mag vinden en volgende zomer een fantastisch WK gaat spelen.
pi_72304663
Hij moet nu alsnog blijven .

Ik hoop dat er nog een club goed geld biedt en dat ie dan alsnog gaat. Pleuris Real.
pi_72304729
Hij moet gewoon een jaartje lekker bij Ajax komen ballen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:02:35 #14
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_72305512
quote:
Van der Vaart 'verrast' door positieve boodschap Real
31/08/2009 11:15

EXCLUSIEF - Rafael van der Vaart blijft bij Real Madrid. Dat heeft zijn advocaat Robert Geerlings bevestigd tegenover Voetbal International.

Van der Vaart en Geerlings hadden zaterdag een onderhoud met trainer Manuel Pellegrini, technisch directeur Jorge Valdano en algemeen directeur Sanchez. 'Tijdens dat gesprek werd Rafael dringend verzocht bij Real te blijven', zegt Geerlings. De selectie is teruggebracht tot 25 man en ze zijn op hun beslissing teruggekomen dat hij weg mag. Ook voor ons was dat verrassend. Rafael heeft daarop besloten voor zijn kans te vechten in Madrid.'

De Oranje-international (26) heeft inmiddels zijn rugnummer 23 teruggekregen en maakt weer officieel deel uit van de selectie. Van der Vaart had al twee concrete aanbiedingen uit Engeland in beraad, maar die clubs heeft hij inmiddels afgezegd. Geruchten in Spaanse media als zou de middenvelder vandaag worden ingezet als ruilmiddel om Franck Ribéry alsnog los te weken van Bayern München, worden door Geerlings ontkend. 'Het is officieel dat Rafael bij Real Madrid blijft.'
WK
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:11:13 #15
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72305695
hij moet weg. In de winter zit ie gewoon weer op de tribune.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_72305736
Je moet er maar blij mee zijn inderdaad

wat een kutclub is het toch ook op dat gebied he, met iedereen wordt maar een beetje spelletjes gespeeld. Zo mag je blijven, dan moet je weer weg. Op de ene dag krijg je zngd vertrouwen van de trainer, dan wordt er achter je rug om al een verbintenis afgesloten. Daar weer verontwaardigd over zijn, paar dagen later daar toch heengaan.

Als ik Vd Vaart was zou ik toch maar eens verder kijken.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:24:23 #17
198365 Morendo
The Real Deal
pi_72305990
Rafael van der Vaart is als het meisje die haar vriend nog een kans wil geven nadat hij haar voor de vierde keer tot pulp heeft geslagen. "Ja, want hij heeft beloofd dat hij het nooit meer zal doen en ik houd toch wel stiekem van hem."

Ik denk niet dat Rafael het meest heldere licht op deze aardkloot is, maar iemand in zijn omgeving, zijn zaakwaarnemer bijvoorbeeld, moet hem nu toch gewoon overtuigen dat het in zijn zelfbelang is om weg te gaan uit die slangenkuil. Vertrek gewoon naar een subtopper in Engeland of Duitsland waar je de dirigent op het middenveld bent en iedereen van je houdt.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_72306091
Tja met al die verkopen zal Pellegrini ook wel gedacht hebben is allemaal wel leuk maar de kwaliteit op de bank is er niet beter op geworden.

Als ik Rafael was zou ik zeker gaan maar begrijpt het ook want met zijn vrouw die in Spanje behandeld wordt en daar ook blijft om behandeling af te maken en hij ook al wou vechten voor zijn kans tot winterstop dan is het ook wel weer te begrijpen natuurlijk. Soms zijn er belangrijkere dingen dan voetbal.
pi_72306146
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:12 schreef LuNaTiC het volgende:
Je moet er maar blij mee zijn inderdaad

wat een kutclub is het toch ook op dat gebied he, met iedereen wordt maar een beetje spelletjes gespeeld. Zo mag je blijven, dan moet je weer weg. Op de ene dag krijg je zngd vertrouwen van de trainer, dan wordt er achter je rug om al een verbintenis afgesloten. Daar weer verontwaardigd over zijn, paar dagen later daar toch heengaan.

Als ik Vd Vaart was zou ik toch maar eens verder kijken.
Achter je rug om een verbintenis gesloten?

Clubs mogen gewoon onderhandelen over spelers hoor, zelfs al is die speler het daar helemaal niet mee eens. Dus of je het nu achter iemands rug om gaat onderhandelen of niet, als die speler een contract heeft heeft ie zelf altijd het laatste woord.

En dat Van der Vaart maar mag blijven Hem heb ik veel liever dan dat opgeschoten opdondertje dat gelukkig al wel weg is
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_72306147
Ga aub weg. Wat een tyfusclub dat Real . Bayern zou erg mooi zijn. Kan me toch niet voorstellen dattie nu weer blijft bij Real. Kans op speeltijd is gewoon nihil.
pi_72306188
Waarom blijft hij nou. Niet slim hoor
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:36:24 #22
198365 Morendo
The Real Deal
pi_72306294
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:30 schreef WeebI het volgende:
Hem heb ik veel liever dan dat opgeschoten opdondertje dat gelukkig al wel weg is
Waar is Guti naar toe dan?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_72306324
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:36 schreef Morendo het volgende:

[..]

Waar is Guti naar toe dan?
Die is helaas nog niet weg.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_72306487
Erg sympathieke voetballer vind ik, had hem beter gegund.
pi_72312813
vechten tegen de bierkaai, rafael.
pi_72313904
LOLROFL, wel fijn voor Sylvie dat ze bij dezelfde arts kan blijven+++++++

_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_72319973
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:31 schreef Palmboom313 het volgende:
Waarom blijft hij nou. Niet slim hoor
Gewoon doorvoetballen en als hij niet speelt, dan in de winterstop weg en wel ergens aan spelen toekomen.

Dan redt hij het WK ook nog wel.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72331360
Zo denkt men over zijn eerste jaar bij de amigos van de pers

http://www.vi.nl/Achtergr(...)ans-horrorelftal.htm
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72333078
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 07:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo denkt men over zijn eerste jaar bij de amigos van de pers

http://www.vi.nl/Achtergr(...)ans-horrorelftal.htm
Half jaar oud nieuws. Dat is van januari en geen indicatie over hoe men er nu over denkt.
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:59:46 #30
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72333238
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:50 schreef Prosac het volgende:

[..]

Half jaar oud nieuws. Dat is van januari en geen indicatie over hoe men er nu over denkt.
zoveel beter zal het toch niet zijn geworden?
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_72333301
Geen idee, maar is het een beetje een zwaktebod om nu nog met dat soort nieuws aan te komen zetten.
pi_72339199
vdV zal wel eens de winnaar van het seizoen kunnen worden...
hij zit zo laag dat hij enkel zal kunnen meevallen en juist een goede beurt maken als anderen waarop meer druk rust moeite hebben aan de hoge verwachtingen te voldoen.


hij zal als tweede keus kansjes krijgen bij blessures of wanprestaties van andere spelers en natuurlijk dé speler zijn die gebracht wordt als de trainer een 'gebaar' wil maken dat 'het roer om moet'..
VdV zal wel ook zelf een sterke mentaliteit moeten tonen, en de kansjes die hij krijgt gelijk grijpen, maar ergens schat ik in dat hij die mogelijkheid wél heeft...
Hij heeft al eens eerder een zeer sterke 'comeback' gemaakt toen iedereen hem al had afgeschreven, toen hij eigen afgeserveerd was bij Ajax en 'verdween' naar HSV voor weinig geld 5 miljoen, wat door velen als 'afgang' gezien werd ...

Tevens heeft hij bij Hamburg ooit ook na een bijna absolute breuk, hij wilde naar Valencia overstappen en weigerde te spelen én liet zich met Valencia-shirt al fotograferen, alsnog nadat dit geblokkeerd werd de harten van de HSV-fans terugveroverd ... wat ergens zoch juist ook een behoorlijke prestatie is...

Die jongen is nu eenmaal iemand die zich goed in de nesten kan werken en zn eigen Imago kapot maakt zodra hij succesvol is, maar kennelijk weet hij tevens telkens weer boven te komen drijven.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_72487432
Toch was ik als ik hem was gewoon vertrokken, ik zou niet eens meer voor Real willen spelen (bullshit, zou het heel graag willen). Maar aan de andere kant, de trainer wilde hem al naar Villareal halen vroegah dus hij erkent zijn talenten wel. En hij is wel meer beslissend dan Sneijder dus kan ook meer aanvallen gebruikt worden en dus snel weer in de picture raken. Maargoed, voor het NL elftal is het zonde als hij dit seizoen 15 wedstrijden maakt 4 goals en verder niet in vorm blijft, dit moeten toch zijn jaren gaan worden.
  zondag 6 september 2009 @ 15:52:56 #34
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72488125
Succes komend seizoen raffie
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72503647
Is hij geregistreerd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72505851
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is hij geregistreerd?
Natuurlijk.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zondag 6 september 2009 @ 23:42:14 #37
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72507204
bij hem gaat de gezondheid van zijn vrouw boven het sportieve belang. Ik vind zijn beslissing volkomen te rechtvaardigen en ik vind dat hij zijn prioriteiten goed weet te stellen.

Rafael heeft gewoon een fantastische persoonlijkheid en imo de opvolger van gio als aanvoerder van oranje.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 7 september 2009 @ 00:13:13 #38
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_72508294
quote:
Op zondag 6 september 2009 23:42 schreef Fortitudo het volgende:
bij hem gaat de gezondheid van zijn vrouw boven het sportieve belang. Ik vind zijn beslissing volkomen te rechtvaardigen en ik vind dat hij zijn prioriteiten goed weet te stellen.

Rafael heeft gewoon een fantastische persoonlijkheid en imo de opvolger van gio als aanvoerder van oranje.
Wow Dit is je eerste post die serieus is en ik ben het nog compleet met je eens ook
#FreeHat
pi_72510197
quote:
Op zondag 6 september 2009 23:18 schreef WeebI het volgende:

[..]

Natuurlijk.
Welk nummer heeft ie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 7 september 2009 @ 04:51:36 #40
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72510335
quote:
Op maandag 7 september 2009 03:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Welk nummer heeft ie?
23
WOS'ser for life.
pi_72510872
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:28 schreef RayMania het volgende:

[..]

Gewoon doorvoetballen en als hij niet speelt, dan in de winterstop weg en wel ergens aan spelen toekomen.

Dan redt hij het WK ook nog wel.
What he said.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_72510935
quote:
Op zondag 6 september 2009 23:42 schreef Fortitudo het volgende:
bij hem gaat de gezondheid van zijn vrouw boven het sportieve belang. Ik vind zijn beslissing volkomen te rechtvaardigen en ik vind dat hij zijn prioriteiten goed weet te stellen.

Rafael heeft gewoon een fantastische persoonlijkheid en imo de opvolger van gio als aanvoerder van oranje.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 11 september 2009 @ 17:53:21 #43
67174 Dos37
Come on Twente
pi_72650190
Hij zit niet bij de selectie voor de wedstrijd van Real.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_72650230
Wat verwacht je dan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72650260
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:53 schreef Dos37 het volgende:
Hij zit niet bij de selectie voor de wedstrijd van Real.
wat een faler is het dan ook Zou het voor sylvie of voor het geld, of beide zijn?
pi_72650284
Als hij nu niet speelt is hij de volgende interlandweek dan bij?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:12:11 #47
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_72657204
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:55 schreef Shoombak het volgende:

[..]

wat een faler is het dan ook Zou het voor sylvie of voor het geld, of beide zijn?
Huh?
pi_72660175
Best triest als je voorbijgestreefd bent door Bling Bling
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 11 september 2009 @ 22:52:01 #49
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72660734
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 22:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Best triest als je voorbijgestreefd bent door Bling Bling
Heeft meer met z'n positie te maken dan z'n kwaliteiten.
WOS'ser for life.
pi_72664348
Van der Vaart kan niet linkshalf spelen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')