abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 mei 2000 @ 14:19:00 #1
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_246539
Sorry maar wat een geweldig spontaan vaginaal programma. 5 dagen kijken naar Theo van Gogh als interviewer, nee dank je!

5 dagen kijken naar Christine v/d Horst om te wachten op haar coming out als travestiet? Nee, dank je!

5 dagen kijken naar Ad Visser om te wachten op zijn bekentenis dat hij eigen een multimediahoer is? Nee, dank je!

5 dagen kijken naar Ratelband om te horen dat hij niet alleen wil zijn en nog twee kinderen wil? Nee, dank je!

Het is gewoon 20 minuten kijken naar 4 personen en de rest zit er voor de kat zijn viool bij!

Later,

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


pi_246540
Tja, vroeg me ook al af waar de rest was. Vanavond toch maar weer kijken of zij ook nog eens in beeld komen...
  dinsdag 23 mei 2000 @ 20:57:00 #3
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_246541
Als je d'r niks aan vind kijk je toch niet
  † In Memoriam † dinsdag 23 mei 2000 @ 21:19:00 #4
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_246542
Tis iig leuker dan de bus
The future is after you
  † In Memoriam † dinsdag 23 mei 2000 @ 21:28:00 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_246543
Nou, Snollands Glorie is vanavond ook ff in beeld geweest...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_246544
Het is ZEER zeker leuker dan de bus. Theo lekker stangen: "Je bent op TV !!!!" "Je moet geen kinderen nemen". En dan de reactie daarop die hij kreeg: "Ow krijgen we dat weer. Jij had dat ook nooit moeten doen met 2 liter Jenever in je donder elke avond"....

Helaas was toen de vlam er al weer uit, althans voor ons. Maar eigenlijk was ik wel benieuwd naar de reactie van Theo daarop. Maar het is leukere TV dan de Bus.

En Johan van der velde drugsverslaafd ? Dat was helemaal nieuw voor mij. "Ik heb iets gepakt dat niet van mij was"..... Aardig verwoord. Blijkt Ratelband dus te kennen. Schijnt daarmee indirect weer aan ratelbands zijn succes te hebben meegeholpen...

Veel interessanter dan de bus. Alleen die vrouwen. Daar komt niets uit. Ad probeerde Theo te verleiden tot het ondergaan van spirituele dingen, meditatie, het voelen van de rust maar na die godverdommese Kutkip kwam ook daar niets uit. Theo is er te nuchter voor ?


[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 23 Mei 2000).]

Blijft zich verbazen
pi_246545
Verkeerde topic!

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 23 Mei 2000).]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_246546
Vond het wel wat hebben, maar dan onder het hoofdstuk Etter-TV. Theo die daar consequent in 'lijkt', en net als men daaraan denkt te wennen, weer 'shift' naar een andere rol en ze opnieuw laat struikelen.
Goeie combinatie met de poffertjes-boer Emiel.
Rest is bijna onbetekenend: Ad inderdaad tenenkrommend 'Bianca', vrouwvolk super-dom en geen 'match' voor Theo en Emiel: enkel slaafse 'alpha-mannetjes-pleasers'.
Die ex-wielrenner al helemaal zielig.

Was dit soort ego-slagveld misschien wat ik ooit gehoopt had in BB1 te vinden, maar niet kreeg ? Misschien.... maar het kan nog harder, Theo

pi_246547
quote:
op 05-23-2000 om 09:52 PM schreef Kierewiet! het volgende:

En Johan van der velde drugsverslaafd ? Dat was helemaal nieuw voor mij. "Ik heb iets gepakt dat niet van mij was"..... Aardig verwoord. Blijkt Ratelband dus te kennen. Schijnt daarmee indirect weer aan ratelbands zijn succes te hebben meegeholpen...



Johan v/d Velde is in zij (na) dagen als profwielrenner hooked geraakt aan de amfetamine, net als efedrine, in wielerkringen "rondjes rond de kerk" zeer populaire "op de been houder" na de tour de France.

Om na zij wielercarierre in de kosten van zijn verslaving te voorzien, ging hij uit stelen.
Hij is veroordeeld voor het wegnemen van goederen uit in aanbouw zijnde projecten.

Was, in mijn ogen een zeer goede renner. Kwam ook niet voor niets in de toenmalige Raleighploeg van Peter post.

Honderd dagen in een huis met Theo.
Dat geeft Tv man.

pi_246548
Het kan inderdaad nog harder Moor
Kom op Theo , jaag dat volk de gordijnen in .
(de opnames zijn wel al voorbij ,maar ja)
pi_246549
quote:
op 05-24-2000 om 10:25 AM schreef Ark-Man het volgende:
Het kan inderdaad nog harder Moor
Kom op Theo , jaag dat volk de gordijnen in .

Ach joh, wacht af. De standaard van Gogh vraag aan zo'n beetje ELKE man die hij interviewt is nog niet langs geweest... Voor alle niet AT5 kijkers dat gaat dus ongeveer als volgt; Theo steekt een sigaretje op, neemt een paar trekjes, lult eerst een beetje over koetjes en kalfjes, blààààblabla blablààà, neemt nog een trekje en blaast de rook zo'n beetje schuin vanuit een mondhoek omhoog, plukt wat aan een gaatje in z'n T-shirt en vraagt dan tussen neus en lippen door..."maar wat ik me nou afvraag hè, ben je wel eens met een andere man naar bed geweest"? Dàt is dus een STANDAARD van Gogh vraag! Dat weet IEDERE Theofiel! Toch?
En nu gaat ie hem ook aan Christine van der Horst stellen. Wedden?

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_246550
Theo is the best. Zorgt met die Ratelband voor wat grappige gesprekken
"uit eten. Nee hoor tegen de tijd dat ze komt heb ik het eten allang op"
enz

Samen met R vormt hij deze week toch als de publiekstrekker. Het is trouwens wel mooi om te zien dat hoewel ze verschillen als dag en nacht ze nog genoeg respect kunnen opbrengen voor elkaars standpunten. Dat zouden meer mensen moeten doen.

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  woensdag 24 mei 2000 @ 15:26:00 #13
2432 Nimue
keep your magic
pi_246551
Ik heb de aflevering van maandag volledig gezien en die van dinsdag half. Ik denk dat ik daarmee al meer genoten heb dan van 106 dagen Big Brother, of tenminste dat deel wat ik daarvan gezien heb. Ik vond het echt boeiende tv. Vooral tussen Theo en Emiel. Mooie gesprekken. Ze gaven zich allebei best bloot en hebben ook echt wel iets te melden. Vanavond weer kijken! Die meiden vond ik inderdaad veel minder boeiend. Die kerels hebben allemaal wel een verhaal.
It takes all sorts to make the world (Keri Hulme, The bone people)
pi_246552
Vanavond wéér kostelijk genoten - en dat voor de 3e dag, geeft te denken...

Let op: Theo 'masseert' die meid met een stijve nek, Antje geloof ik, en is daarbij erg onzeker. Vraagt aan iedereen om over te nemen, 'ik heb haar hele nek gemold'... Emiel komt erbij staan, en ziet kans om ff te scoren. Na wat inleidend gefriemel krijgt hij bevestiging van Antje: "oeh, je hebt wel precies de plek!". Theo nog méér 'impressed', versterkt door eigen minderwaardigheids-complex.
Het sein voor Emiel om los te branden: onder het motto: 'cheap trick for easy succes, werkt altijd', begint Emiel tegen Antje aan te praten met een NLP-techniek, ook wel bekend als 'Eriksoniaanse woordsla', bedoeld om het gewone denkvermogen tijdelijk stop te zetten door overvoering, en bij gemiddelde personen als Antje altijd succesvol.

En dan gebeurt het: camera zoomt in op Theo's gezicht, en laat zien dat die prompt valt voor de trance-inducerende werking van Emiels woorden: oogjes zakken dicht, koppie zakt schuin, Theo is in trance !!! De Theo die mordicus tegen meditatie van Adje was, zich overal verzet tegen esoterie en new age-verschijnselen, Theo de 'nuchtere', is binnen 2 seconden in trance.. door een toneel-truukje van Emiel.

Ik zeg maar zo, méér van dit kostelijks !
En dan heb ik het nog niet over het DBK-incident en Monique's dollar-debacle...

pi_246553
quote:
op 05-25-2000 om 01:02 AM schreef Moor het volgende:
Vanavond wéér kostelijk genoten - en dat voor de 3e dag, geeft te denken...

Let op: Theo 'masseert' die meid met een stijve nek, Antje geloof ik, en is daarbij erg onzeker. Vraagt aan iedereen om over te nemen, 'ik heb haar hele nek gemold'... Emiel komt erbij staan, en ziet kans om ff te scoren. Na wat inleidend gefriemel krijgt hij bevestiging van Antje: "oeh, je hebt wel precies de plek!". Theo nog méér 'impressed', versterkt door eigen minderwaardigheids-complex.
Het sein voor Emiel om los te branden: onder het motto: 'cheap trick for easy succes, werkt altijd', begint Emiel tegen Antje aan te praten met een NLP-techniek, ook wel bekend als 'Eriksoniaanse woordsla', bedoeld om het gewone denkvermogen tijdelijk stop te zetten door overvoering, en bij gemiddelde personen als Antje altijd succesvol.

En dan gebeurt het: camera zoomt in op Theo's gezicht, en laat zien dat die prompt valt voor de trance-inducerende werking van Emiels woorden: oogjes zakken dicht, koppie zakt schuin, Theo is in trance !!! De Theo die mordicus tegen meditatie van Adje was, zich overal verzet tegen esoterie en new age-verschijnselen, Theo de 'nuchtere', is binnen 2 seconden in trance.. door een toneel-truukje van Emiel.

Ik zeg maar zo, méér van dit kostelijks !
En dan heb ik het nog niet over het DBK-incident en Monique's dollar-debacle...


LOL

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')