abonnement Unibet Coolblue
pi_71840660
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
Mooi man, dat je al die tijden en de precieze gebeurtenissen nog weet na avondje kroeghangen.

Klinkt als prachtig verzonnen verhaal wat je hier nu even wil toetsen of het geloofwaardig is.
Het klinkt allemaal té gelikt en té stipt om te kloppen. Sowieso rare actie om dat tasje eerst terug te willen geven en vervolgens weg te gooien natuurlijk. En beetje raar om met deobus én parfum op stap te gaan.

Oh en dan hebben we t er nog niet over dat het eerst 'een vrouwentasje' is die je aan die meiden wil teruggeven, en daarna ineens een tasje van een kerel die je wel een beetje kent...
Je bent schuldig als je aantoonbaar met bewijs schuldig bent bevonden. Dus kom maar op met het bewijs wat ze niet hebben.
pi_71879990
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:08 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Je bent schuldig als je aantoonbaar met bewijs schuldig bent bevonden. Dus kom maar op met het bewijs wat ze niet hebben.
En toch lijkt TS vast te zitten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blijf van mijn sig af homo!
pi_71941291
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
Mooi man, dat je al die tijden en de precieze gebeurtenissen nog weet na avondje kroeghangen.

Klinkt als prachtig verzonnen verhaal wat je hier nu even wil toetsen of het geloofwaardig is.
Het klinkt allemaal té gelikt en té stipt om te kloppen. Sowieso rare actie om dat tasje eerst terug te willen geven en vervolgens weg te gooien natuurlijk. En beetje raar om met deobus én parfum op stap te gaan.

Oh en dan hebben we t er nog niet over dat het eerst 'een vrouwentasje' is die je aan die meiden wil teruggeven, en daarna ineens een tasje van een kerel die je wel een beetje kent...
Inderdaad... Te kansloos voor woorden, dit verhaal...
Want oeh, wat schieten de agenten er gigantisch veel mee op om een kerel die volledig en zonder een onvertogen woord meewerkte aan een arrestatie die notabene volgens "het slachtoffer met damestas" geheel onterecht was, naar huis te achtervolgen en er in te luizen .

Gezien de radiostilte van de TS was de rechter het er godzijdank mee eens...
I was an atheist until I realized I was God
pi_71941371
tvp.
pi_71944945
Er zitten bloedbakken van agentjes tussen hoor... Die gasten hebben thuis geen tering te vertellen en hangen daarom de heer en meester uit tijdens het werk!

Ook ik ben natuurlijk nieuwsgierig naar wat ome rechter besloten heeft.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:49:16 #31
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71945144
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:42 schreef Hilzillah het volgende:
Er zitten bloedbakken van agentjes tussen hoor... Die gasten hebben thuis geen tering te vertellen en hangen daarom de heer en meester uit tijdens het werk!
Lijkt me het perfecte excuus om onder een boete uit te komen. De agent had iets tegen mij, want hij mag er thuis niet op van zijn wijf......
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_71945872
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:49 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Lijkt me het perfecte excuus om onder een boete uit te komen. De agent had iets tegen mij, want hij mag er thuis niet op van zijn wijf......
Jij maakt ervan wat je wil horen... Je hebt mij nooit horen zeggen dat het een perfect excuus is om onder een bekeuring uit te komen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')