das al de 2de x hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Oh dat was geen handige actie Q!
Had mij ook kunnen overkomen
Elk jaar leeft de SC weer op om vervolgens een stille dood te sterven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
We hebben het ook heel druk net de actie he meissies!
Dan ben je snel afgeleid enzo
Wat gaan we goed he?
En wat is het gezellig
ik vond niet grappigquote:
Binnenkort vakantie...ff bijkomen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
We hebben het ook heel druk net de actie he meissies!
Dan ben je snel afgeleid enzo
Wat gaan we goed he?
En wat is het gezellig
In zo'n opmerking nu echt nodig? Jij kunt ook nooit je muil eens houden hè.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
Moeten we niet for old times sake weer een keer ruzie maken ofzo?
Het begint bijna eng te worden, al die pais en vree!
Ach, dat soort dingen heb ik ook altijd...ben er inmiddels aan gewendquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vond niet grappighij was net lekker bezig
smerige kutwijfquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
Moeten we niet for old times sake weer een keer ruzie maken ofzo?
Het begint bijna eng te worden, al die pais en vree!
Altijd weer die Greys he!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In zo'n opmerking nu echt nodig? Jij kunt ook nooit je muil eens houden hè.
ach dat wijf moet altijd dr bakkes opentrekkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In zo'n opmerking nu echt nodig? Jij kunt ook nooit je muil eens houden hè.
Nou. Ik heb me lang stil gehouden maar ik ben het nu echt beuquote:
Ouwe vogelzoeker!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
ach dat wijf moet altijd dr bakkes opentrekkenen als er nou nog wat zinnigs uitkwam
Neuj, enkel stinkende stierenstront
geeft wel weer aan dat ik mn haar kleur dus niet hoef te verdoezelen, helpen zal het toch nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach, dat soort dingen heb ik ook altijd...ben er inmiddels aan gewend
Bij mij is het gewoon natuurlijke intelligentiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
geeft wel weer aan dat ik mn haar kleur dus niet hoef te verdoezelen, helpen zal het toch niet
Ik stond echt zo ; "FUCKDOM WIJF BEN IK OOK!
![]()
![]()
"
Ik heb vet vaak gehad dat ik in de ene hand een bord of een glas ofzo had... en dan moest ik iets anders pakken bv van de vloer... en dan liet ik zo alles losquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:22 schreef Harajuku. het volgende:
Net zoals met in de ene hand een bord leftovers en in de andere hand een sleutel naar de kliko lopen en dan de sleutel weggooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |