abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 22 mei 2000 @ 21:23:00 #1
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_246483
Nou de kop is er af en wat me meteen opviel was dat Theo het hoogste woord voerde en daardoor ook constant in beeld was. Heerlijk hoe hij raad aan Emiel geeft, die bij Theo plots minder praatjes heeft als normaal.Al met al een leuke eerste aflevering. Jammer alleen dat het niet live is

*Helaas was Monique weinig in beeld , maar dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat ze zo weinig te melden heeft *

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_246484
Had je iets anders vewacht dan? Theo is de man! En dat weten alle AT5 kijkers al jaren.

Je moet hem ook niet beoordelen op de troep die hij af en toe bij Veronica maakt. Het is de beste interviewer van Nederland vergis je niet in die bolle!

En als er iemand is die Christine van der Horst eindelijk eens van haar 'heet in de mond , koud in de kont' houding kan bevrijden dan is hij dat. Hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 22 Mei 2000).]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_246485
ik had gehoopd dat deze twee elkaar wat meer naar het leven zouden staan, maar het gaat mij allemaal wat te zachtmoedig...

* bacchus wil aktie !!!!!!.

message from god : rebooting universe, please log out..
  maandag 22 mei 2000 @ 22:03:00 #4
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_246486
Dit gaat goed komen met BB VIPS

lachen gewoon

nu is het wachten op de close up scenes met Monique sluitspier

  maandag 22 mei 2000 @ 22:51:00 #5
244 Barbarella
Soms hier...
pi_246487
Wat heeft "iedereen" toch met Miss Sluyter? Die heb ik heel haar carriere nog geen zinnig woord horen uitbrengen...
Maar waarschijnlijk wordt ze ook niet gewaardeerd vanwege haar filosofische gedachten...
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  maandag 22 mei 2000 @ 23:14:00 #6
3847 Sanne®
streamteam
pi_246488
quote:
op 05-22-2000 om 09:41 PM schreef BooBooSan het volgende:
Had je iets anders vewacht dan? Theo is de man! En dat weten alle AT5 kijkers al jaren.

Je moet hem ook niet beoordelen op de troep die hij af en toe bij Veronica maakt. Het is de beste interviewer van Nederland vergis je niet in die bolle!

En als er iemand is die Christine van der Horst eindelijk eens van haar 'heet in de mond , koud in de kont' houding kan bevrijden dan is hij dat. Hoor.


Amen.

Vond zelf alleen Ischa net even beter.

  maandag 22 mei 2000 @ 23:34:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_246489
Het enige wat ik heb gezien is een interviewer (Theo) die, liggend op het gras 2 mensen ondervroeg.
Eerst een blonde dame ( die vertelde dat zijn nog maar 33 was??????) en vervolgens kwam er ene Ratelband.

(Overigens wisten jullie dat die blonde dame het nichtje van Eric uit de bus is? )
Zij had Eric ooit gevraagd om in één of ander show programma van haar ('s nachts) een liedje te komen zingen, maar Eric weigerde omdat hij niet van plan was in een programma te zitten met enkel B keus muzikanten en bandjes
Dus nu zit Eric in de bus.

pi_246490
quote:
op 05-22-2000 om 11:14 PM schreef Sanne® het volgende:
Amen.

Vond zelf alleen Ischa net even beter.



Tsja, ik geloof dat Theo dat zelf ook wel vindt. Maar daar staat tegenover; Ischa kon weer niet schrijven (vind ik tenminstte) en Theo WEL (vind ik tenminstte)!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  dinsdag 23 mei 2000 @ 11:28:00 #9
3233 DrDoom
pantdropper
pi_246491
quote:
op 05-22-2000 om 11:34 PM schreef Quenda® het volgende:

(Overigens wisten jullie dat die blonde dame het nichtje van Eric uit de bus is? )
Zij had Eric ooit gevraagd om in één of ander show programma van haar ('s nachts) een liedje te komen zingen, maar Eric weigerde omdat hij niet van plan was in een programma te zitten met enkel B keus muzikanten en bandjes
Dus nu zit Eric in de bus.


SAY WHAT?!?!?
UITLEG, UITLEG, UITLEG!!
ALSJEBLIEFT...

Hindi ka nad adji

  dinsdag 23 mei 2000 @ 17:59:00 #10
374 beelzebub
master of disaster
pi_246492
Topic: Theo als publiekstrekker

Ik moet zien of Ad Visser of Christine hem zo ver krijgen

Veronica/The Young One stopt wel veel 'eigen' mensen erin BTW.

[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub (Datum 23 Mei 2000).]

  dinsdag 23 mei 2000 @ 20:48:00 #11
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_246493
Theo = gewoon GAAAAAAaaaaaaaaaaaF

en Emiel gaat ook weer lekkerrrrrrrrr

  dinsdag 23 mei 2000 @ 22:01:00 #12
3847 Sanne®
streamteam
pi_246494
quote:
op 05-22-2000 om 11:55 PM schreef BooBooSan het volgende:
Tsja, ik geloof dat Theo dat zelf ook wel vindt. Maar daar staat tegenover; Ischa kon weer niet schrijven (vind ik tenminstte) en Theo WEL (vind ik tenminstte)!

Persoonlijk geweldigenoten van De Dikke Man

  dinsdag 23 mei 2000 @ 22:48:00 #13
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_246495
quote:
op 05-23-2000 om 11:28 AM schreef DrDoom het volgende:
SAY WHAT?!?!?
UITLEG, UITLEG, UITLEG!!
ALSJEBLIEFT...



http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/001274.html

pi_246496
Heerlijk dat Theo erin zit.
De volgende afleveringen (met andere bew.)zullen NaTheo nergens meer op slaan.

Prachtig hoe hij (Gl)Ad Visser te kakken zette met zijn new age-kolder.

  woensdag 24 mei 2000 @ 01:52:00 #15
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_246497
Mmmpfff, ik heb het vandaag gemist, omdat ik ruzie had met mijn computer en daardoor de tijd vergat. Ik hoop dat ik er morgen (vanavond) wel aan denk, want de eerste aflevering was absoluut geinig en heb ik meer van genoten als 106 dagen "normale" BB.
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  woensdag 24 mei 2000 @ 02:17:00 #16
2018 PC eend
relativist
pi_246498
Ik wou het programma eigenlijk principieel "bannen" omdat er geen live streams zijn.
Stiekum toch maar gekeken , en denk toch toch dat ik maar blijf kijken want ook ik ben theoloog & theofiel en ben vooral benieuwd naar de "match" theo en adje , lijkt mij bij voorbaat al leuk.
Want die ratelband vind ik toch meer een soort clown die in z'n achterhoofd iedereen uitlacht omdat hij voor een optreden zomaar 50 duizend gulden kan vragen

En wat de dames betreft...,die hadden ze beter apart in een DD-vip kunnen stoppen

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_246499
DD... daar zeg je zo wat, PC-Eend, eigenlijk is Theo de vleesgeworden DoorDevil van BBVips...als-ie z'n best blijft doen, tenminste
Aan de cliffhanger van vanavond in de DBK te zien, had ie Emiel al flink 'in-een-dipje', of speelde die laatste dat alleen maar ?
  woensdag 24 mei 2000 @ 02:33:00 #18
2018 PC eend
relativist
pi_246500
quote:
op 05-22-2000 om 11:14 PM schreef Sanne® het volgende:
Amen.

Vond zelf alleen Ischa net even beter.


Ieder z'n eigen stijl , ik vond de stijl vanvan ischa meer humor bevatten , theo had altijd een uur dus die begon altijd even gemoedelijk voordat hij echt ging doorvragen.

Ook vind ik Jeroen Pauw en zelfs andries knevel (nooit gedacht dat ik ooit nog eens iemand van de eo zou aanprijzen) wel aardige en scherpe interviewers.
Maar alles valt en staat natuurlijk met een goede voorbereiding en zoals alle theo fans (en ik denk ook wel haters ) wel weten kan dit ook weleens faliekant mis gaan

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 24 mei 2000 @ 02:48:00 #19
2018 PC eend
relativist
pi_246501
quote:
op 05-24-2000 om 02:25 AM schreef Moor het volgende:
DD... daar zeg je zo wat, PC-Eend, eigenlijk is Theo de vleesgeworden DoorDevil van BBVips...als-ie z'n best blijft doen, tenminste
Aan de cliffhanger van vanavond in de DBK te zien, had ie Emiel al flink 'in-een-dipje', of speelde die laatste dat alleen maar ?

Dat van emiel moet haast wel gespeelt zijn denk ik , want de enigste keer dat ik hem betrapte op een moment dat hij niet toneel speelde is met Rob Muntz

Volgens mij kan theo emiel alleen echt gek maken door over zijn scheiding te beginnen , en dat hij daardoor z'n act enigszins "om" moest gooien.
Maar hij kan hier volgens mij beter niet over beginnen want , hij heeft zelf ook een lachwekkend scheidingsverhaal (als het waar is tenminste , want ik acht hem zeer goed in staat om zo een roddel zelf te verspreiden )


ps het is wel het lot tarten ratelband in een bb concept er zou immers nav een reality-soap alleens een zelfmoord gepleegd zijn

[Dit bericht is gewijzigd door PC eend (Datum 24 Mei 2000).]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_246502
Nah, vorige week stond op de site van VOO al te lezen dat Theo en Emile een heuse ruzie
hadden gehad, maar Theo sprak (inmiddels thuis) over Emile als zijnde een "aardige man",
dus 't zal wel meevallen allemaal. Bij de weg, het is een ieder hier inmiddels toch wel
bekend dat elk van de deelnemers voor hun bijdrage aan het progromaa 8000 florijnen hebben
mogen ontvangen, dat verklaart m.i. nl. waarom sommige mensen erin zitten, zoals bv Monique
Sluitspier.

  Redactie Frontpage woensdag 24 mei 2000 @ 10:34:00 #21
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_246503
quote:
op 05-24-2000 om 02:48 AM schreef PC eend het volgende:

ps het is wel het lot tarten ratelband in een bb concept er zou immers nav een reality-soap alleens een zelfmoord gepleegd zijn


Dat heeft Emiele Ratelband al gedaan met Piet Vroon bij Kopspijkers.

pi_246504
quote:
op 05-24-2000 om 02:17 AM schreef PC eend het volgende:
ben vooral benieuwd naar de "match" theo en adje , lijkt mij bij voorbaat al leuk.

Ik denk niet dat er zoiets komt als een 'match' tussen die twee! Zou errug leuk zijn natuurlijk. Maar nee, het zit er echt niet in. Ik denk dat van Gogh, als Visser weer eens een poging doet om hem in te wijdden in zijn 'wondere wereld', gewoon zeggen zal dat ie op moet rotten met dat gezeik! Oprotten a.u.b. moet dat zijn natuurlijk, want Theo is eigenlijk best wel beleefd hoor.

Iets anders wordt het misschien als oom Ad zijn eigen Cdtjes heeft meegebracht... Kijk! Zie je dat plaatje onder mijn nick? Dat is mijn kat en die foto is genomen toen Ad Visser een keer op tv was om z'n laatste jengel Cd te promoten! Nou dan kun je ongeveer ook wel nagaan wat er dan met Theo gebeurt...... VUILNISMAN!!! MOGEN DEZE CHAKRA'S OOK MEE???

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_246505
quote:
op 05-22-2000 om 10:51 PM schreef Barbarella het volgende:
Wat heeft "iedereen" toch met Miss Sluyter? Die heb ik heel haar carriere nog geen zinnig woord horen uitbrengen...
Maar waarschijnlijk wordt ze ook niet gewaardeerd vanwege haar filosofische gedachten...

Het is voor haar carriere ook beter dat ze die mond van haar vooral niet opendoet. Dat is toch helemaal niet noodzakelijk...

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  woensdag 24 mei 2000 @ 23:31:00 #24
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_246506
Bij de gewone BB heb ik in ieder geval iemand die, heel erg leuk vervelend, door het lied heen aan het zingen was, node gemist.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  donderdag 25 mei 2000 @ 01:11:00 #25
2018 PC eend
relativist
pi_246507
quote:
op 05-24-2000 om 07:28 AM schreef Tante Bep het volgende:
Nah, vorige week stond op de site van VOO al te lezen dat Theo en Emile een heuse ruzie


Geheel volgens draaiboek natuurlijk , jammer alleen dat ze zo slecht toneel kunnen spelen , zo slecht zelf dat ik af en toe het gevoel krijg dat ik naar een echte soap te kijken

Alleen die christine van der hork vond ik wel overtuigend , maar die hebben ze niks van dat draai boek verteld (of het concept hiervan gaat boven haar geestelijke vermogens)


quote:
op 05-24-2000 om 10:34 AM schreef SunChaser het volgende:

Dat heeft Emiele Ratelband al gedaan met Piet Vroon bij Kopspijkers.



psies

quote:
op 05-24-2000 om 12:14 PM schreef BooBooSan het volgende:
Ik denk niet dat er zoiets komt als een 'match' tussen die twee! Zou errug leuk zijn natuurlijk. Maar nee, het zit er echt niet in. Ik denk dat van Gogh, als Visser weer eens een poging doet om hem in te wijdden in zijn 'wondere wereld', gewoon zeggen zal dat ie op moet rotten met dat gezeik! Oprotten a.u.b. moet dat zijn natuurlijk, want Theo is eigenlijk best wel beleefd hoor.

Iets anders wordt het misschien als oom Ad zijn eigen Cdtjes heeft meegebracht... Kijk! Zie je dat plaatje onder mijn nick? Dat is mijn kat en die foto is genomen toen Ad Visser een keer op tv was om z'n laatste jengel Cd te promoten! Nou dan kun je ongeveer ook wel nagaan wat er dan met Theo gebeurt...... VUILNISMAN!!! MOGEN DEZE CHAKRA'S OOK MEE???



When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 25 mei 2000 @ 11:45:00 #26
3233 DrDoom
pantdropper
pi_246508
quote:
op 05-23-2000 om 10:48 PM schreef Quenda® het volgende:
[QUOTE]op 05-23-2000 om 11:28 AM schreef DrDoom het volgende:
SAY WHAT?!?!?
UITLEG, UITLEG, UITLEG!!
ALSJEBLIEFT...


Dank, mijn nieuwsgierigheid omtrend deze fluim is bevredigd!
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/001274.html

[/quote]

Hindi ka nad adji

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')