quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 22:42 schreef jimjim1983 het volgende:hehe thanks
er zijn ook gewoon zoveel releases dat er ook veel troep bij zit. geldt voor de techno van 'toen' ook denk ik, al ben ik daar maar globaal bekend mee. maar ik heb soms ook hele weken dat ik alleen maar troep hoor. en ik vind het ook erg jammer dat de scene teveel in het wat commercielere gedeelte van de minimal blijft hangen, op grote feesten wordt vaak veel te safe geprogrammeerd vind ik.
Ja ben ik met je eens, de techno van toen was ook rete-commercieel. Ik bedoel ID&T (
) had Shockers in de RAI, kwam keurig een cd bij mee net zoals ze nu met Sensation doen. Feit is wel dat met de overgang op het digitale draaien de toestroom veel hoger is geworden, en de natuurlijke selectie weer wat minder. Op het net zetten kost geen drol. Platen persen en verspreiden was beste een investering.
En op feesten is het voor techhouse wat de klok slaat lijkt het.
quote:
maar Hawtin kan nog steeds een baas zijn, dat heeft hij me dit jaar op 5 days off wel bewezen.
Je weet het gewoon nooit met hem. Op SMS vond ik het maar ruk. 20 seconden van een plaat draaien en dan met heel veel effecten en bombarie naar de volgende 20 seconden.
Ik hoop hard op de Plastikmantour, dat is wel zeker.
quote:
en van Ben Sims kan je aan de andere kant ook wel zeggen dat ie, hoewel t wel altijd vet is, wat vernieuwender mag zijn.
Ik vind zijn eigen werk ook maar matig en als dj ook niet perse heel bijzonder. Leukste set die ik hem heb zien draaien was een acidspecial.
Ik vind James Ruskin wél een goed voorbeeld, die zat ook aan de grond met de neergang van Tresor en de opkomst van de minimal, maar die heeft zichzelf weer helemaal herpakt.
quote:
God, laat we zeggen dat hij ergens voor staat dan
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **