index       the truth is in here...
PI Ouija nacht
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7
Topicgallery™ :
Michielos
Rustige jongen
maandag 10 augustus 2009 @ 16:40 (#1) 

Aangezien het een zwoele zomer is e.d., lijkt het mij een goed idee om een Ouija bordsessie te houden met welwillenden.

Wie wat waar?? de tijd wordt in overeenstemming gedaan evenals het waar en wanneer. De bedoeling is om met ongeveer 8 mensen (liefst ook wat "believers" erbij) een lekker nachtje met geesten te praten en te zien wat er uit komt.

Wie: Of je nu sceptisch bent of helemaal into ouija en geesten enz.. iedereen is welkom.

Ouija bord en planchette wordt verzorgd door...... yours truly..

Tot dusver..

Mensen die mee doen:
- Michielos
- Infinity123

Who else?

[ Bericht 7% gewijzigd door Michielos op 12-08-2009 14:32 ]

Michielos topics zijn als het eten van oesters.

Flammie
No.1 Farang Kii Nok
maandag 10 augustus 2009 @ 16:43 (#2) 

dat was het dan

ผมพยายามหาคำตอบอยู่ตลอดเวลา

Scorp[AM]
WAT een hel
maandag 10 augustus 2009 @ 16:44 (#3) 

"en neem je zwemspullen mee en ik vertel niet wat we gaan doen"

wat wil je nou dude ?:P
ff gezellig een potje "geesten oproepen" ?

to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster

Michielos
Rustige jongen
maandag 10 augustus 2009 @ 16:45 (#4) 

quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:44 schreef Scorp[AM] het volgende:
"en neem je zwemspullen mee en ik vertel niet wat we gaan doen"

wat wil je nou dude ?:P
ff gezellig een potje "geesten oproepen" ?
Inderdaad. Dat wil ik.
Als er genoeg aanmeldingen en animo voor is, wordt er iets mee gedaan.

theriddle
maandag 10 augustus 2009 @ 16:50 (#5) 

mmmmm een nachtje blair witch??
nou beter doe je het niet,zijn teveel negatieve energieen(kwade geesten).
dus doe een oproep om een gezellig avondje te blowen en te nakken!!
dan ben ik vd partij!!

SicSicSics
Never more!
maandag 10 augustus 2009 @ 16:51 (#6) 

Waar zouden we dit misschien gaan doen dan?

Seconds from the end. What's it gonna be?
Pull the trigger bitch!

Michielos
Rustige jongen
maandag 10 augustus 2009 @ 17:00 (#7) 

wordt met de deelnemers in overleg afgesproken. Het moet op de eerste plaats gewoon gezellig zijn.

rats
maandag 10 augustus 2009 @ 17:00 (#8) 

Zou eerst maar eens opzoeken wat het precies is om met ouija geesten op te roepen en wat de consequenties kunnen zijn.
Het is geen spelletje namelijk en zou eigenlijk helemaal niet gedaan moeten worden, maar dat is mijn bescheiden mening.
Ik zou adviseren denk er goed over na voor je eraan begint en het eigenlijk sterk afraden gezien er vaak (zoals hier boven al staat vermeld) negatieve energieën vrij komen en het niet de eerste keer zal zijn dat daardoor dingen gebeuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door rats op 10-08-2009 17:03 (foutje veranderd) ]

theriddle
maandag 10 augustus 2009 @ 17:01 (#9) 

quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:51 schreef SicSicSics het volgende:
Waar zouden we dit misschien gaan doen dan?
bij jouw thuis???

Myraela
DramaQueen
maandag 10 augustus 2009 @ 17:02 (#10) 

Ach, ga gewoon een biertje drinken met wat mensen.
Als je flink door drinkt ga je ook dingen zien die er niet zijn.

- Vote Myraela for president! - 100 dagen geen baggertopics [21/100] -

Michielos
Rustige jongen
maandag 10 augustus 2009 @ 17:03 (#11) 

quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:00 schreef rats het volgende:
Zou eerst maar eens opzoeken wat het precies is om met ouija geesten op te roepen en wat de consequenties kunnen zijn.
Het is geen spelletje namelijk en zou eigenlijk helemaal niet gedaan moeten worden, maar dat is mijn bescheiden mening.
Ik zou adviseren denk er goed over na voor je eraan begin en het eigenlijk sterk aanraden gezien er vaak (zoals hier boven al staat vermeld) negatieve energieën vrij komen en het niet de eerste keer zal zijn dat daardoor dingen gebeuren.
Mooi, hoe meer er gebeurd, hoe beter. Wil na 5 jaar Ouija bord in mijn bezit hebben, wel eens eindelijk iets meemaken. Are you in?

rats
maandag 10 augustus 2009 @ 17:05 (#12) 

quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:03 schreef Michielos het volgende:

[..]

Mooi, hoe meer er gebeurd, hoe beter. Wil na 5 jaar Ouija bord in mijn bezit hebben, wel eens eindelijk iets meemaken. Are you in?
Nee dank je, ben er echt zwaar op tegen om geesten op te roepen. Heb er al teveel mee meegemaakt

_Led_
Dr. Lenniger, I presume
maandag 10 augustus 2009 @ 17:07 (#13) 

Meh, laat die geesten maar komen

Sorry Michielos, zou graag meedoen maar ik ben de komende anderhalve week even druk met trouwen en daarna een maandje huwelijksreis.

Maar mocht daarna ooit een 2e ronde komen dan doe ik wel mee hoor !

"I want to commit seppuku but I keep confusing it with bukkake."
Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Spellmeista het volgende: Ik weet dat je van nick bent veranderd. Dr. Lenniger

Michielos
Rustige jongen
maandag 10 augustus 2009 @ 17:08 (#14) 

quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:07 schreef _Led_ het volgende:
Meh, laat die geesten maar komen

Sorry Michielos, zou graag meedoen maar ik ben de komende anderhalve week even druk met trouwen en daarna een maandje huwelijksreis.

Maar mocht daarna ooit een 2e ronde komen dan doe ik wel mee hoor !
Ik kan wachten. Kan ook na de zomer o.i.d. Ik had jou er eigenlijk graag bij gewild

_Led_
Dr. Lenniger, I presume
maandag 10 augustus 2009 @ 17:08 (#15) 

quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:08 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik kan wachten. Kan ook na de zomer o.i.d. Ik had jou er eigenlijk graag bij gewild
half september ben ik weer terug

Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Spellmeista het volgende: Ik weet dat je van nick bent veranderd. Dr. Lenniger

Flammie
No.1 Farang Kii Nok
maandag 10 augustus 2009 @ 17:09 (#16) 

Waar ga je heen LED?
Yeh ik ben ook in September tijdelijk terug dus komt helemaal goed...

ผมพยายามหาคำตอบอยู่ตลอดเวลา

Waldkorn
Daar zit wat in
maandag 10 augustus 2009 @ 17:13 (#17) 

quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:00 schreef rats het volgende:
Ik zou adviseren denk er goed over na voor je eraan begint en het eigenlijk sterk afraden gezien er vaak (zoals hier boven al staat vermeld) negatieve energieën vrij komen en het niet de eerste keer zal zijn dat daardoor dingen gebeuren.
Ja want dan moet je na je sessie alle negatieve gebeurtenissen in je omgeving afschrijven op die ene ouija sessie. En dan vooral roepen "zie je wel!!"

stom

_Led_
Dr. Lenniger, I presume
maandag 10 augustus 2009 @ 17:15 (#18) 

quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:09 schreef Flammie het volgende:
Waar ga je heen LED?
Yeh ik ben ook in September tijdelijk terug dus komt helemaal goed...
Brazilië

rats
maandag 10 augustus 2009 @ 17:29 (#19) 

quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:13 schreef Waldkorn het volgende:

[..]

Ja want dan moet je na je sessie alle negatieve gebeurtenissen in je omgeving afschrijven op die ene ouija sessie. En dan vooral roepen "zie je wel!!"
Ehh als je door het rood loopt / rijdt en je krijg een ongeluk is dat natuurlijk nog steeds je eigen schuld... Om even een voorbeeld te noemen. Ik zeg niet dat je alle negatieve gebeurtenissen erop af moet rekenen, maar ja ik heb het ook vaak fout zien gaan. Mensen die ineens stemmen in hun hoofd horen, dingen gaan zien wat ze daarvoor nooit hadden en daar ten gevolge aan handelen (o.a. zelfmoord is iets wat je vaak ziet gebeuren).

Maar goed, ik gaf alleen mijn mening, hoe ik erover denk en wat een ander denkt of ermee doet is ieder zijn / haar eigen ding.
Enige wat ik kan doen is iemand er nog eens over na laten denken en ja ik raad het af, of iemand daar iets mee doet is dus een eigen beslissing. Ga ik verder ook niet over oordelen.

beelz
Maar dat is het punt niet
maandag 10 augustus 2009 @ 18:00 (#20) 

quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:29 schreef rats het volgende:

[..]

Ehh als je door het rood loopt / rijdt en je krijg een ongeluk is dat natuurlijk nog steeds je eigen schuld... Om even een voorbeeld te noemen. Ik zeg niet dat je alle negatieve gebeurtenissen erop af moet rekenen, maar ja ik heb het ook vaak fout zien gaan. Mensen die ineens stemmen in hun hoofd horen, dingen gaan zien wat ze daarvoor nooit hadden en daar ten gevolge aan handelen (o.a. zelfmoord is iets wat je vaak ziet gebeuren).

Maar goed, ik gaf alleen mijn mening, hoe ik erover denk en wat een ander denkt of ermee doet is ieder zijn / haar eigen ding.
Enige wat ik kan doen is iemand er nog eens over na laten denken en ja ik raad het af, of iemand daar iets mee doet is dus een eigen beslissing. Ga ik verder ook niet over oordelen.
LOLwat een gelul. Geesten bestaan niet en Ouija is wel gewoon een spelletje...

Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is the best.
Last.FM

Strani
maandag 10 augustus 2009 @ 18:16 (#21) 

quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:00 schreef beelz het volgende:

[..]

LOLwat een gelul. Geesten bestaan niet en Ouija is wel gewoon een spelletje...
Beelz heeft de wijsheid in pacht. Hij weet namelijk alles. Respect voor Beelz.

Schaatslink.nl - Schaatsnieuws en resultaten

Bastard
Papa de familias
[ Moderator ] maandag 10 augustus 2009 @ 18:38 (#22) 

Leuk idee!

Ik ben goed bezig vandaag!
Op donderdag 5 november 2009 19:47 schreef senesta het volgende:

Nee, als het was aangetoond zaten we nu in WFL en niet in TRU :)

Bastard
Papa de familias
[ Moderator ] dinsdag 11 augustus 2009 @ 07:52 (#23) 

Heb ik het nu gedjingst?

Ik ben goed bezig vandaag!
Op donderdag 5 november 2009 19:47 schreef senesta het volgende:

Nee, als het was aangetoond zaten we nu in WFL en niet in TRU :)

_Led_
Dr. Lenniger, I presume
dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:33 (#24) 

quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:29 schreef rats het volgende:

[..]

Ik heb het nooit zien gebeuren eerlijk gezegd.
Ik heb trouwens het vermoeden dat het eerder zo is dat labiele personen die stemmen horen eerder geneigd zijn om Ouija te proberen / geloven, dan dat het stemmen horen door Ouija komt

Manke
dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:54 (#25) 
ratz
quote:

hier dus, door evp
je kan je beter verdiepen in hoe je er veilig mee omgaat, jezelf beschermen en weet ik veel wat.

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7
index       the truth is in here...
Ouija nacht
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500