abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_71983101
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ok, geen enkele mogelijkheid die ik niet zo zielig vind dat het nog erger zou zijn dan de enorme gevaren die op de loer liggen buiten onze achtertuin.
Mijn ouders wonen trouwens wel in een woonwijk in een dorp, daar gebeurt echt niks.
Ik heb zelf 4 katten, woon aan een drukke weg en ze willen alle 4 erg graag naar buiten.. Dus wat doe je dan....
Tuigjes geprobeerd, maar dan blijf je ze uit elkaar halen en op een gegeven moment hingen ze zich bijna op.. Toen eens rond gezocht op internet, en nu hebben we dit


Alleen is het alweer anders, maar daar heb ik geen foto van.. Ziet er erg cru uit maar zo weet ik zeker dat ze blijven leven. En er zit maar een hele kleine hoeveelheid volt op, zodat ze er alleen van schrikken... Niet gemeen dus, als ze dood zijn is het gemener.........
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:27:38 #127
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71983133
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:26 schreef nktc het volgende:

[..]

Ik heb zelf 4 katten, woon aan een drukke weg en ze willen alle 4 erg graag naar buiten.. Dus wat doe je dan....
Tuigjes geprobeerd, maar dan blijf je ze uit elkaar halen en op een gegeven moment hingen ze zich bijna op.. Toen eens rond gezocht op internet, en nu hebben we dit
[ afbeelding ]

Alleen is het alweer anders, maar daar heb ik geen foto van.. Ziet er erg cru uit maar zo weet ik zeker dat ze blijven leven. En er zit maar een hele kleine hoeveelheid volt op, zodat ze er alleen van schrikken... Niet gemeen dus, als ze dood zijn is het gemener.........
Dat stroomdraad zielig zou zijn slaat ook nergens op. Ze komen er één keer in de buurt, krijgen een klein schokje en weten dat ze daar niet weer heen moeten. Nou oh oh oh, wat zielig Ze meppen elkaar harder dan dat.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_71983687
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat stroomdraad zielig zou zijn slaat ook nergens op. Ze komen er één keer in de buurt, krijgen een klein schokje en weten dat ze daar niet weer heen moeten. Nou oh oh oh, wat zielig Ze meppen elkaar harder dan dat.
Klopt... Het is gwoon een schrikeffect, niets zieligs aan......
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:55:01 #129
137949 Disana
pi_71986600
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:59 schreef lies1947 het volgende:
[ afbeelding ]
en ja hoor! daar is hij dus weer. deze keer is hij 6 dagen weggeweest, komt hongerig, spinnend en zeer aanhalig thuis, iedere keer zijn we weer ongerust geweest.
misschien is dit een troost voor andere kattenliefhebbers en houders.
gato is zeker al een keer of 8, 9 weggeweest en tot nu toe weer teruggekomen.
Wat een geluk. Mijn kater liep weken weg en kwam veel te mager thuis.

Die foto... hebben jullie dat nou ook wel eens, dat jullie het gewoon niet eerlijk vinden dat katten zó lekker kunnen liggen? Ik doe ze dat met geen mogelijkheid na.
pi_71987732
En daar zijn dan onze lieve Pink&Floyd (dag anonimiteit ) Ze zijn al helemaal gewend in huize Lonka, vechten ont-zet-tend veel met elkaar maar ze kunnen ook heeeeel lief samen slapen



Maar ook een simpele dobbelsteen is genoeg voor een half uur plezier


En anders heb je nog de tientallen speeltjes die we hebben gekregen van alle mensen die even kwamen kijken


Oja, dan heb ik nog een vraagje voor frequente dierenartsbezoekers: hoe duur is het inenten van je kitten ongeveer? Ik heb echt geen idéé waar ik op moet rekenen
pi_71988133
Guus heeft gister zijn eerste inenting gehad, ¤52,85. Nog eentje over 6 weken en dan na een tijdje nog castreren... Nouja, kindjes zijn duurder
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_71988470
52 euro

Meen je dat nou? Jeetje... dat had ik dan weer niet verwacht
pi_71988538
Voor Siep is het altijd 41¤ geloof ik, eerste inenting is wat duurder (blijkbaar).. Of hebben wij nou net een heel dure DA?
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_71988932
Poeh, naja het is niet anders he, maar ik dacht och zo'n prikje gaat een keer een euro of 20 kosten. Naja ik zal eens een afspraak maken, ze zijn al bijna 9 weken
pi_71989176
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:42 schreef JufMariska het volgende:
Guus heeft gister zijn eerste inenting gehad, ¤52,85. Nog eentje over 6 weken en dan na een tijdje nog castreren... Nouja, kindjes zijn duurder
Ja, hier hetzelfde. Eerste was ongeveer 50 euro, tweede was 40 euro en toen hebben we Amor ook nog laten chippen a 20 euro. Dus totaal 110 euro voor de basis-dingen.

Als je katje van de trap af valt en je moet betalen voor het consult, foto's laten maken, een roesje en pijnstillers.. reken dan maar op 120 euro .
pi_71989826
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:05 schreef Lonka het volgende:
Poeh, naja het is niet anders he, maar ik dacht och zo'n prikje gaat een keer een euro of 20 kosten. Naja ik zal eens een afspraak maken, ze zijn al bijna 9 weken
Wij mochten pas komen bij 11 weken, maar dat kan natuurlijk per praktijk verschillend zijn. Hier zeiden ze dat kittens van de moeder genoeg antistoffen meekrijgen voor een paar weken, 2x inenten dus: 11 en 17 weken. Maar nogmaals: weet niet of dat overal hetzelfde is. Zal straks nog even wat foto's uploaden van de kennismaken met de nieuwe enorme krabpaal
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_71993497
Zoals beloofd: meer Guus

De nieuwe krabpaal is al erg leuk als-ie nog maar voor een klein deel is opgebouwd


En daarna lekker slapen, binnen 10 minuten de volgende foto's gemaakt:
Zzzz houding 1...


...houding 2...


...houding 3...


...en houding 4


Nu is-ie weer uitgeslapen, back to his normal ADHD-self
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:26:13 #138
27084 Pissie
Like duh....
pi_71996250
Zo... maar weer een update over onze Nozem, ondertussen 6 daagjes in ons bezit.

Hij voelt zich al aardig thuis, heeft het hele huis al doorzocht, heeft het traplopen ontdekt en maakt daar dan ook gretig gebruik van waar onze dames wat minder blij mee zijn. En ook begint hij onze poezedames steeds vaker uit te dagen door op staarten jacht te gaan. Lekker ADHD. Hij is trouwens ook gek op voeten die voorbij lopen...

Gisteren heeft hij ontdekt dat onze poezen een luikje hebben waardoor ze naar buiten kunnen, hij weet gelukkig nog niet hoe het werkt maar ik vrees dat dit niet heel lang meer gaat duren. Buiten vind hij machtig interressant al, hij staat tegen het raam te springen en te miauwen als wij in de tuin zitten. Zodra je dan de achterdeur binnen wilt komen staat hij erbij om een poging tot ontsnappen te doen. Na al! Dat gaat dus nog leuk worden om hem minstens 6 weken binnen te houden totdat hij naar buiten mag.

Gelukkig hebben we hem 's nachts en als we niet thuis zijn nog wel ff opgesloten in een aparte kamer totdat het zover is, maar toch... Toen we deze leeftijd mee maakten met onze poezen woonden we nog op een flat en dus hadden we geen 'last' van een luikje waar hij doorheen wil proberen te gaan. Iemand tips hoe we dit op kunnen vangen, onze dierenarts zei namelijk dat ze vond dat we hem eigenlijk 6mnd binnen moest laten. Ik vrees dat we net de 6 wkn gaan redden...

Hier maar weer een paar verse fotootjes.

Sluipen


Eindelijk traplopen


Fotomodel Nozem


No more pictures please...


Volledige overgave
Dankzij ivf zijn wij op 02-07-2013 de trotse ouders geworden van onze zoon Bram!
pi_72018172
Wat een prachtige slaap foto's van iedereen
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_72020689
Verdere kennismaking met de krabpaal:

mep!


benieuwd hoe lang dat touwtje 't houdt...


Siep dacht op deze hoogte rustig te kunnen liggen...


En naast de nieuwe krabpaal is ook nog een tv-kastje te ontdekken
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_72021109
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 19:34 schreef Fha het volgende:
Wat een prachtige slaap foto's van iedereen
Nou vooruit, nog eentje dan

Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_72050092
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:02 schreef JufMariska het volgende:

Siep dacht op deze hoogte rustig te kunnen liggen...
[ afbeelding ]

Hema muisjes! Die vliegen hier de hele kamer door
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:41:02 #143
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_72053037
Wolle zat braaf stil, tot het moment dat ik deze foto maakte, hij was het er niet mee eens...

Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_72064122
Ha, zou ik ook doen Wolle, poseren voor een foto is zo 2008 .

Onze Amor houdt maar niet op met gekke dingen doen. Hij is net een dag uit de bench, pootje is weer redelijk OK, weet hij in een onbewaakt moment toch naar buiten te schieten, de tuin in te racen, in alle opwinding in de vijver te springen. HELP - NAT, gauw er weer uitgeklommen, in de boom klimmen, bij de buren in de tuin vallen, daar heel bang en zeiknat onder een struik te gaan zitten en zielig te gaan zitten piepen dat je nu toch wel weer naar binnen wil .

Om vervolgens als ik er met een grote handdoek aankom om hem op te halen mij helemaal bont en blauw te krabben omdat je zo bang bent, en eenmaal weer binnen met een verontwaardigd gezicht op de vensterbank jezelf weer schoon te gaan likken.

Pffff. Project Amor is nog lang niet ten einde .
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:05:37 #145
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_72064669
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Ha, zou ik ook doen Wolle, poseren voor een foto is zo 2008 .

Onze Amor houdt maar niet op met gekke dingen doen. Hij is net een dag uit de bench, pootje is weer redelijk OK, weet hij in een onbewaakt moment toch naar buiten te schieten, de tuin in te racen, in alle opwinding in de vijver te springen. HELP - NAT, gauw er weer uitgeklommen, in de boom klimmen, bij de buren in de tuin vallen, daar heel bang en zeiknat onder een struik te gaan zitten en zielig te gaan zitten piepen dat je nu toch wel weer naar binnen wil .

Om vervolgens als ik er met een grote handdoek aankom om hem op te halen mij helemaal bont en blauw te krabben omdat je zo bang bent, en eenmaal weer binnen met een verontwaardigd gezicht op de vensterbank jezelf weer schoon te gaan likken.

Pffff. Project Amor is nog lang niet ten einde .
hij houdt je in ieder geval bezig!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:14:31 #146
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_72064850




TVPoes
pi_72064940
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Ha, zou ik ook doen Wolle, poseren voor een foto is zo 2008 .

Onze Amor houdt maar niet op met gekke dingen doen. Hij is net een dag uit de bench, pootje is weer redelijk OK, weet hij in een onbewaakt moment toch naar buiten te schieten, de tuin in te racen, in alle opwinding in de vijver te springen. HELP - NAT, gauw er weer uitgeklommen, in de boom klimmen, bij de buren in de tuin vallen, daar heel bang en zeiknat onder een struik te gaan zitten en zielig te gaan zitten piepen dat je nu toch wel weer naar binnen wil .

Om vervolgens als ik er met een grote handdoek aankom om hem op te halen mij helemaal bont en blauw te krabben omdat je zo bang bent, en eenmaal weer binnen met een verontwaardigd gezicht op de vensterbank jezelf weer schoon te gaan likken.

Pffff. Project Amor is nog lang niet ten einde .
Ow, wat een avonturen weer Wel fijn dat het pootje weer beter is!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_72074047
Mijn aan natuurdocumentaireverslaafde kat



  vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:27:26 #149
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_72074247
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:20 schreef awromele het volgende:
Mijn aan natuurdocumentaireverslaafde kat

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_72079931
Coconut vandaag:

When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')