abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:46:19 #1
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71748146
Ik hoor af en toe verhalen van mensen die slechte kwaliteit dvd's hebben gekocht op internet die na jaar al gaan haperen of waarbij dvd hoes bij minste of geringste kapot gaat.
Nu wil ik filmmateriaal en foto's op dvd zetten en er mooie en sterke hoezen bij kopen.

Wat voor merk dvd's en hoezen kopen jullie meestal en bij welke webshop hebben jullie goede ervaringen. Ik ben bij Dixons gaan kijken maar daar vond ik de hoezen en dvd's wel pittig duur.

Hebben jullie tips/alternatieven

ik heb wel het merk amoray ofzo opgevangen. Is dat wat?

Bvd

Gr.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71748288
Amaray is het type DVD-hoesje

zelf heb ik goede ervaringen met bigdennis.com
pi_71749239
http://www.opus.nl

Alles wat je nodig hebt.
pi_71750274
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:46 schreef Fortitudo het volgende:
Ik hoor af en toe verhalen van mensen die slechte kwaliteit dvd's hebben gekocht op internet die na jaar al gaan haperen of waarbij dvd hoes bij minste of geringste kapot gaat.
Nu wil ik filmmateriaal en foto's op dvd zetten en er mooie en sterke hoezen bij kopen.

Wat voor merk dvd's en hoezen kopen jullie meestal en bij welke webshop hebben jullie goede ervaringen. Ik ben bij Dixons gaan kijken maar daar vond ik de hoezen en dvd's wel pittig duur.

Hebben jullie tips/alternatieven
Kies voor archivering bij voorkeur DVD's die zijn geproduceerd door Taiyo Yuden. Die worden niet alleen onder de eigen naam verkocht maar ook voor sommige andere fabrikanten geproduceerd. Er zijn ook speciale archival grade Taiyo Yuden DVD's. Deze bijvoorbeeld. Als je die te duur vindt kun je ook deze overwegen.
quote:
ik heb wel het merk amoray ofzo opgevangen. Is dat wat?
Je bedoelt Amaray. De kwaliteit hiervan is heel goed maar niet meer zo supergoed als vroeger.
pi_71750588
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:30 schreef Saekerhett het volgende:
http://www.opus.nl

Alles wat je nodig hebt.
Idd:

pi_71755134
ik gebruik ook al jaren Arita DVD's van Opus, Maar wie zegt dat deze schijven jaaaaaaaren goed blijven.
Ik heb hier al haperende dvd's hoor. (maar de oorzaak kan bij de gare dvd speler liggen die nu bij de eeuwige jachtvelden ligt )

Maar goed.

Ik denk.... Wil je voor safe: ga dan voor TDK
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:20:56 #7
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71762252
ok thx

ik ga ff eea bestellen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:46:54 #8
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71762950
het is ook gewoon voor films trouwens. ik ga denk ik tdk bestellen. niet de goedkoopste, ook niet de duurste.
Daarnaast 50 amaray 1 cd case en 50 amaray 2 cd case
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:11:26 #9
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71763621
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')