abonnement Unibet Coolblue
pi_78032863
Up next: Kvitova, de nummer 5 van de plaatsing. Won simpel van Cohen-Aloro.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_78032881
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je mag de paraplu vasthouden voor me als het warm is.
En de drank aangeven en koelhouden.
jeuj
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_78032948
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:23 schreef Tim86 het volgende:
Up next: Kvitova, de nummer 5 van de plaatsing. Won simpel van Cohen-Aloro.
Nog nooit van gehoord......
U MAD?
pi_78033160
Redelijk talentje..is pas 19, nummer 66 vd wereld. Vorig jaar prima gedaan met 1 titel, 1 finale en 4e ronde US Open. Versloeg oa Safina, A. Radwanska. Dit jaar nog vrij matig:
7/2010 WTA Memphis (USA) I_Hard Petra Kvitova Stephanie Cohen-Aloro 6-4 6-0 First
5/2010 WTA Fed Cup, CZE-GER, 3-2 (CZE) I_Hard Anna-Lena Groenefeld Petra Kvitova 4-6 6-3 6-2 Rubber 4
I_Hard Petra Kvitova Andrea Petkovic 6-4 6-4 Rubber 2
3/2010 WTA Australian Open (AUS) Hard Serena Williams Petra Kvitova 6-2 6-1 Second
Hard Petra Kvitova Jill Craybas 6-1 7-5 First
2/2010 WTA Hobart (AUS) Hard Kirsten Flipkens Petra Kvitova 6-3 7-6(4) Qualifying
Hard Petra Kvitova Shuai Zhang 6-4 6-3 q-Second
Hard Petra Kvitova Monika Wejnert 6-1 6-4 q-First

Wel een leftie..is Kraaij voor mijn gevoel niet echt goed tegen..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_78033349
Ik heb er een hard hoofd in.

Kraai krijgt vannacht al les in balbeheersing van de coach. Die zal haar morgen ook wel layen.
U MAD?
pi_78113474
En verloren van Kvitova... 6-4 7-5.

Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_78184170
Ze kan beter stoppen met tennis en gaan biljarten ofzo.
U MAD?
pi_78579888
quote:
Krajicek niet in hoofdtoernooi Monterrey zo 28 feb 2010
Michaëlla Krajicek is in de eerste ronde van de kwalificaties voor het WTA-toernooi in Monterrey uitgeschakeld. Ze verloor van Pauline Parmentier.

De Francaise trok in drie sets aan het langste eind, 6-7 (5), 7-6 (2) en 6-2. Krajicek produceerde zeventien dubbele fouten.

Vorig jaar speelde Krajicek ook kwalificaties in Monterrey. Toen wist ze zich wel te plaatsen voor het hoofdtoernooi. In de eerste ronde verloor ze van Marion Bartoli.
Het begint langzaam aan treurig te worden.

17 dubbele fouten .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er zijn zaterdagen dat IK ze niet sla.
U MAD?
  maandag 1 maart 2010 @ 08:39:45 #134
40566 Ericr
Livewrong
pi_78580081
Lees niet of ze lekker gespeeld heeft, jammer.
pi_78580123
quote:
Op maandag 1 maart 2010 08:39 schreef Ericr het volgende:
Lees niet of ze lekker gespeeld heeft, jammer.
Lekker spelen en dan verliezen. Wo cares?
U MAD?
  maandag 1 maart 2010 @ 09:07:25 #136
40566 Ericr
Livewrong
pi_78580486
quote:
Op maandag 1 maart 2010 08:43 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Lekker spelen en dan verliezen. Wo cares?
quote:
Wat zijn je doelen voor komend seizoen? In de laatste maanden van 2008 klom je alweer op naar plek 195. Nu de top-100 of wil je meer?
,,Ik wil gezond en gelukkig zijn, tennis spelen en het beste uit mezelf halen. Hoe ik er aan het eind van het jaar qua ranking voor wil staan, houd ik voor mezelf. Ik ben liever een gelukkige top-200-speelster, dan ongelukkig in de top-20. Ik ben erg trots op mijn resultaten de afgelopen maanden en natuurlijk is de top-100 een haalbaar doel. Daarmee heb ik geen haast. Zelfs als ik nog zo’n jaar beleef als het vorige, blijf ik in mezelf geloven.’’
Misa cares, kan het andere interview even niet vinden. Daar heeft ze het er over dat het er vooral om gaat dat ze lekker speelt of niet.
pi_78581648
Oh
Cynisme van jou kant uit dus
U MAD?
  maandag 8 maart 2010 @ 08:46:11 #138
40566 Ericr
Livewrong
pi_78877455
Op de site Misakrajicek.nl hebben ze er op het forum ook nog maar weinig geloof in dat Misa ooit nog prestaties gaat neerzetten die in lijn zijn met hetgene wat ze in 2007 presteerde. Tja na 3 jaar wanprestaties lijkt het me ook lastig om nog terug te komen in de top 30, de top 100 is momenteel al lastig genoeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ericr op 08-03-2010 09:09:57 ]
pi_78877719
Ach zolang ze maar lekker speelt !

Aan welk futuretoernooitje gaat ze deze week meedoen?
U MAD?
pi_78923234
quote:
Zeges voor Rus en Krajicek in Indian Wells
Uitgegeven: 9 maart 2010 10:26
Laatst gewijzigd: 9 maart 2010 10:42

Krajicek

Ook Michaëlla Krajicek overleefde de eerste schifting. Zij rekende eenvoudig af met de Oekraïense Mariya Koryttseva (6-1 6-3).

Krajicek ontmoet in de tweede ronde de Kroaatse Petra Martic, de nummer 76 op de wereldranglijst.

De Nederlandse tennissters zijn nog één overwinning verwijderd van een plek in het hoofdtoernooi.
U MAD?
pi_78940358
Ach, stop er gewoon mee.

Het is en blijft topsport. Gelukkig in de top 200 of ongelukkig in de top 20 zou geen bestaande keuze moeten zijn. Als topsporter zou je per definitie niet tevreden moet zijn met top 200 als je weet dat je top 20 materiaal bent. Niks mis met ploeteren in de top 200, maar tenzij het je laatste jaartjes zijn, moet wel de drive er zijn. Kan me niet voorstellen dat je uberhaupt gelukkig bent in topsport zonder de drang om te presteren, zonder dat je jezelf wilt maximaliseren, of in ieder geval goed aan het spelen bent. En nee, verliezen in kwalificaties,futures en challengers is niet goed aan het spelen zijn.

Tenzij je als Gulbis tennis als een soort wereldreisje beschouwd.
pi_78941491
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ach, stop er gewoon mee.

Het is en blijft topsport. Gelukkig in de top 200 of ongelukkig in de top 20 zou geen bestaande keuze moeten zijn. Als topsporter zou je per definitie niet tevreden moet zijn met top 200 als je weet dat je top 20 materiaal bent. Niks mis met ploeteren in de top 200, maar tenzij het je laatste jaartjes zijn, moet wel de drive er zijn. Kan me niet voorstellen dat je uberhaupt gelukkig bent in topsport zonder de drang om te presteren, zonder dat je jezelf wilt maximaliseren, of in ieder geval goed aan het spelen bent. En nee, verliezen in kwalificaties,futures en challengers is niet goed aan het spelen zijn.

Tenzij je als Gulbis tennis als een soort wereldreisje beschouwd.
Mag iedereen zelf bepalen wat hij/zij van zijn/haar leven maakt?

B.v.d.
pi_78945416
Natuurlijk, maar daar mag je best een mening over hebben.

Als iemand jaren niks doet behalve zichzelf systematisch klem zuipen naast een een of ander kutbaantje terwijl hij veel meer potentie heeft, vind ik dat ook zonde. Dit is natuurlijk wel iets anders, maar een tennisser die tennis ziet als "gelukkig in de top 200" of "ongelukkig in de top 20" is wel erg triest. Het lijkt me niet dat je uberhaupt echt op je plaats kan zijn in topsport als je in die termen denkt.
Prima als je denkt dat je van topniveau tennis niet gelukkig wordt, maar misschien is tennis dan toch niet iets voor jou? Misschien kan je dan beter een huisje kopen met Mcnogwat en wat tennisles geven? Of weet ik veel wat?

Daarnaast is toptennis natuurlijk ook een baan en als je verlies draait (wat met de huidige resultaten wel haast het geval moet zijn, lijkt me zo) kan je niet altijd kiezen of je zo doorgaat.
pi_78945741
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Natuurlijk, maar daar mag je best een mening over hebben.

Als iemand jaren niks doet behalve zichzelf systematisch klem zuipen naast een een of ander kutbaantje terwijl hij veel meer potentie heeft, vind ik dat ook zonde. Dit is natuurlijk wel iets anders, maar een tennisser die tennis ziet als "gelukkig in de top 200" of "ongelukkig in de top 20" is wel erg triest. Het lijkt me niet dat je uberhaupt echt op je plaats kan zijn in topsport als je in die termen denkt.
Prima als je denkt dat je van topniveau tennis niet gelukkig wordt, maar misschien is tennis dan toch niet iets voor jou? Misschien kan je dan beter een huisje kopen met Mcnogwat en wat tennisles geven? Of weet ik veel wat?

Daarnaast is toptennis natuurlijk ook een baan en als je verlies draait (wat met de huidige resultaten wel haast het geval moet zijn, lijkt me zo) kan je niet altijd kiezen of je zo doorgaat.
Natuurlijk, als je bekend bent, hebben velen een mening over je. Volstrekt begrijpelijk. Maar ik snap de reacties jegens iemand nooit als die de strekking hebben dat iemand maar moet stoppen.

En ik denk niet dat ze verlies draait. Pakweg de top-150 kan leven van het tennis, alleen op resultaten. Dan heb ik nog niet eens over sponsorcontracten, die Misa ook nog heeft en haar flink wat opleveren.
pi_78946158
Dacht ergens gelezen te hebben dat je om van tennis een beetje behoorlijk te kunnen leven (met een coach) je toch echt in de top 100 moet zitten. Vanaf top 50 wordt het lucratief. Dat was voor de ATP, denk dat vrouwen toch wat minder verdienen, maar misschien draait ze nog winst, zou kunnen.


Het gaat mij niet om de resultaten, het gaat me om hoe ze er tegenover staat op wat voor een moment in haar carriere. Dan lijkt me topsport gewoon niet voor haar.
pi_78946486
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dacht ergens gelezen te hebben dat je om van tennis een beetje behoorlijk te kunnen leven (met een coach) je toch echt in de top 100 moet zitten. Vanaf top 50 wordt het lucratief. Dat was voor de ATP, denk dat vrouwen toch wat minder verdienen, maar misschien draait ze nog winst, zou kunnen.


Het gaat mij niet om de resultaten, het gaat me om hoe ze er tegenover staat op wat voor een moment in haar carriere. Dan lijkt me topsport gewoon niet voor haar.
Het probleem voor haar op dit moment is dat ze een tenniscarrière met McCaw als coach op dit moment belangrijker vindt dan een geslaagde tenniscarrière. En dat is natuurlijk zorgelijk, maar goed als zij dat wil.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 21:15:45 #147
40566 Ericr
Livewrong
pi_78947060
Ach ja als ze net zo als Kristie Boogert de velden langs wil gaan is dat haar keuze natuurlijk maar het doet wel wat triest aan als je ziet hoe ze presteerde in eerdere jaren. Boogert heeft dan tenminste nog olympisch zilver in bezit en zes jaar in de top 100 is ook best netjes voor iemand die nooit verder kwam dan de derde ronde op een Grand Slamtoernooi. Misa lijkt af te stevenen op een minder succesvolle carriere als er dit jaar wederom geen verbetering optreedt. Drie verloren jaren is best veel.
pi_78958658
quote:
Krajicek en Rus uitgeschakeld
Uitgegeven: 10 maart 2010 08:02
Laatst gewijzigd: 10 maart 2010 08:02

INDIAN WELLS - Michaëlla Krajicek en Arantxa Rus hebben zich niet geplaatst voor het hoofdtoernooi van Indian Wells. De tweede Nederlandse tennissters werden uitgeschakeld in de tweede ronde van de kwalificaties.
© Infostrada SportsKrajicek verloor in drie sets van de als derde geplaatste Kroatische Petra Martic. Martic won de partij met 2-6 6-2 6-1.

Rus was niet opgewassen tegen de Portugese Michelle Larcher de Brito. Rus ging met 4-6 3-6 onderuit.


Krajicek komt in Indian Wells nog wel in actie in het dubbel. Ze vormt een koppel met de Roemeense Monica Niculescu.
Ach.
Zolang ze maar lekker heeft getennist en gelukkig is.
U MAD?
pi_79009225
Zonde, zonde, zonde. Vrouwen moeten vroeg pieken want ze zijn tegenwoordig snel opgebrand. Kijk maar naar al die Oostblok dames.
pi_79011149
Ja, als we het in een positiever daglicht bekijken dan is Misa echt niet de enige. Kijk maar naar Ivanovic, Jankovic, Safarova, Sprem,Vaidisova etc etc etc....er zijn er echt teveel die al zo vroeg opgebrand zijn.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')