abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_71720417
Hallo allen,

In mijn mailomgeving is een jongetje van 3 bij wie een aantal weken geleden leukemie is geconstateerd. Hij moet uiteraard erg veel in het ziekenhuis verblijven en nadat we met een heel stel mailers geld hebben ingezameld heeft iemand het Playmobil ziekenhuis voor hem gekocht. Jammergenoeg heeft ze het via Marktplaats gekocht en zit er geen gebruiksaanwijzing (ofwel bouwplan) bij. Is er bij jullie iemand die het heeft en bereid is het te kopieėren en toe te zenden (uiteraard tegen vergoeding)? Bedankt alvast!
Don't you love her madly?
pi_71720757
Ik heb het niet voor je helaas, maar misschien is het wel handig om het nummer (van 4 cijfers) te vermelden dat op de doos staat. Iedere set van Playmobil heeft namelijk een unieke code en als het model verandert, verandert ook de code.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_71721135
Waarschijnlijk bedoel je lego in plaats van playmobiel.


Via onderstaande link kan je op "bouwekening klikken", je kan dan de bouwtekening van dit ziekenhuis downloaden.

Mocht het een ander ziekenhuis zijn, zoek even wat nummers van ziekenhuizen op dan en vul die links bij zoeken (en anders bij google) in.
Waarschijnlijk staan ook de bouwtekeningen van andere lego ziekenhuizen wel online.

http://www.bricksonline.com/shop.php?shop=zoeken&part=model&id=2409


Succes!
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71721334
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:24 schreef beefcake het volgende:
Ik heb het niet voor je helaas, maar misschien is het wel handig om het nummer (van 4 cijfers) te vermelden dat op de doos staat. Iedere set van Playmobil heeft namelijk een unieke code en als het model verandert, verandert ook de code.
Ah, bedankt voor de tip.
Ik weet dat nummer niet, heb de doos niet, maar zal kijken of ik daar achter kan komen.
Don't you love her madly?
pi_71721375
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:39 schreef Exoteria het volgende:
Waarschijnlijk bedoel je lego in plaats van playmobiel.


Euh...nee, ik bedoel geen Lego. Waarom denk je dat?
Ik bedoel echt Playmobil: http://www.a-toys.nl/images/4404.jpg

Maar bedankt voor je moeite iig
Don't you love her madly?
pi_71721511
Dan wil ik niet lastig doen, maar... zo heel ingewikkeld is dat playmobil niet...
als je het pakket stukken bekijkt, dan spreekt het eigenlijk vrij voor zich hoe je het in elkaar moet zetten...
en als een kind het eenmaal in elkaar heeft gezien, dan zetten ze het vlotter zelf weer in elkaar zonder papiertje dan met

Dat gaat dus goed komen.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71722180
Ik weet helemaal niet hoe het eruit ziet, Exoteria. De moeder heeft via die maillist al 2 keer om een handleiding gevraagd en zegt dat zij en haar man momenteel de creativiteit missen om het "zomaar" inelkaar te zetten. Dat kan ik me wel voorstellen. Het liefste had ik gezegd dat wij (=mijn gezin) wel zouden komen helpen maar ze wonen in Belgiė, dus vandaar dat ik dacht "ik probeer het gewoon via internet". Om het idee te hebben iets te kunnen doen in deze voor hen zo moeilijke periode.
Don't you love her madly?
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:31:26 #8
80340 MauBro
Roma Victor
pi_71722381
Ik kan de plannen zo gauw niet vinden, maar er is een user op het playmoboard forum
( http://www.playmoboard.com/vbulletin/showthread.php?t=19365 )
die een bouwplan van 4404 heeft. De beste manier om het bouwplan te bemachtigen is om te registeren op dat forum en de betreffende user te benaderen .
Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
pi_71722505
Ik zou de fabrikant mailen met dit verhaal. Die zijn vast wel bereid een bouwtekening op te sturen.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:50:09 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_71737402
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou de fabrikant mailen met dit verhaal. Die zijn vast wel bereid een bouwtekening op te sturen.

Dat dus. Succes!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71737405
@Maubro: Ah, zal eens kijken. De bouwplannen zijn idd niet zo 1-2-3 te vinden op het net, maar wie weet lukt het zo.

@MinderMutsig: Heb ik wel gedaan, ik was alleen ongeduldig
Don't you love her madly?
pi_74521618
hallo,

heeft u het bouwplan al van het playmobil ziekenhuis 4404, ik heb hem nl digitaal staan, ik ben vandaag lid geworden en las uw berichtje per toeval, vandaar...mijn berichtje

Groet Paul
  zondag 8 november 2009 @ 21:15:28 #13
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74521989
Wat lief!!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 8 november 2009 @ 21:55:23 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74524342
Ik hoop dat alles goedkomt met het mannetje .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_74525221
Nogmaals Hallo,

Nu weet ik nog steeds niet of hij nu de tek. heeft , laat het me ff weten ik mail met alle plezier de bijlages...

Grt Paul
  zondag 8 november 2009 @ 22:36:15 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74526003
Niet zo ongeduldig, deze user is vandaag nog niet online geweest wrsch dus heeft dit nog niet gezien.
Je kan een direct berichtje sturen via deze link: http://messages.fok.nl/compose.php?to=79882
Dan weet je zeker dat je berichtje aan komt als Lovechild weer online komt.
***
pi_74526101
ok bedankt....

ff afwachten dan
pi_74533831
Heb het net dan "eindelijk" gelezen en de pm van Paul beantwoord.
Misschien wel zo aardig om ook hier te vermelden dat het bouwplan inmiddels (via een andere weg) bij de betreffende ouders terecht is gekomen. Ziekenhuis is volop in gebruik
Don't you love her madly?
pi_74536060
Goedemorgen,

Nou dat is fijn te horen, gelukkig maar...Super!!!

Grt Paul
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')