Ah, schrootjes op je vloer dus...quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:34 schreef djamoro het volgende:
Goedenmiddag,de vloer die wij gezien hebben is niet van hout te onderschijden.Deze vloer wordt niet gegoten,maar net als laminaat gelegd,in stroken.
Het verschil met laminaat is dat deze vloer helemaal verlijmd dient te worden.
Dus het gaat niet over een gietvloer,maar een pvc vloer die gelegd wordt net als laminaatl
Forbo Allura Wood en dan de onderste plaatjes van de pagina. Ben er zeer content mee en niemand gelooft dat het geen echt houten vloer is.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:54 schreef fanaticster83 het volgende:
Het valt alleen niet mee om een goed uitziende pvc vloer te vinden, omdat een aantal erg glimmen en plastic eruit zien. Wij zijn op zoek naar een alternatief voor een eiken houten vloer. We begrijpen dat het niet hetzelfde kan zijn als hout, maar hopen toch iets te vinden wat mooi eruit ziet.
Laminaat = plasticquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:49 schreef Athmozz het volgende:
Als ik zou moeten kiezen voor plastic of voor laminaat zou mijn voorkeur toch naar laminaat uitgaan. Loop eens op blote voeten over laminaat & plastic, en je weet direct waarom ik laminaat zou verkiezen![]()
De toplaag van laminaat voelt (bij de degelijke) vrij houterig aan itt echte pvc vloeren. Het blijft mss plastic, maar het voelt niet zoquote:
Laminaat is inderdaad plastic, hierdoor kan een huis niet ademen door de vloer, dat is niet goed voor de vochthuishouding van een huis. Mede hierdoor is het slecht voor mensen met een allergie en of een long aandoening, laminaat trekt ook vuil (stof) aan. Dit komt doordat laminaat plastic is en statisch wordt als je eroverheen loopt. Statische opervlakken trekken vuil aan. Een goed altenatief voor laminaat is lamelparket. Het net als laminaat met een kliksysteem verkrijgbaar. Lamelparket is 100% hout en heeft betere eigenschappen. Om een afgewogen keus te maken is het misschien vestandig om de verschillen tussen lamelparket en laminaat eens te lezen.quote:
Wat een geweldige vloeren...quote:Op maandag 24 mei 2010 16:06 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Forbo Allura Wood en dan de onderste plaatjes van de pagina. Ben er zeer content mee en niemand gelooft dat het geen echt houten vloer is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |