abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_246357
Ja ja met een Topic Oma kan je natuurlijk niet achter blijven dus bij deze is hij geplaatst.Nou weten jullie waarom ik deze topic heb geplaatst.
Maar nou zit ik nog met het probleem wat moeten jullie in dit topic vertellen/vermelden. Nou daar heb ik even over na gedacht maar toen kwam ik op een idee:
Waarom mogen oude mensen of lichaamelijk gehandicapten niet mee doen in het Programma.
weet je;dat zullen ze nooit doen want dat vermindert de kijkcijfers, wat denken jullie hiervan ik vindt het flauwekul laat ze mooi mee doen. Nu zie je alleen maar de perfecte lui op de televisie.

Als ik dit zo bekijk kan dit een leuk topic worden dus mensen ga reageren en kom op voor de minderen in onze maatschapij.
Vriendelijke groeten.
BA

Mensen houden van bloemen en bloemen houden van mensen.

pi_246358
Is bekend dan dat die mensen niet mee mogen doen aan het programma? Of is dat gewoon een door jouw getrokken conclusie
Ik denk wel dat ze bij de selectie wat achtergesteld worden. Het zal wel wat minder leuk zijn om naar te kijken denk ik.

Trouwens, dan zeg je dat er alleen maar perfecte lui in het programma zitten.
Uhhhmmm... Noem er eens één (behalve Bart dan natuurlijk)

Oké maar nu weer to the point:
Ze zouden heel goed in het programma passen!!! Ik bedoel, lekker genieten van de rust en de stilte. Iedere week een andere activiteit, nl lekker puzzelen, lekker borduren, een sjaal breien. Ze kunnen ook wel fietsen op een hometrainer, alleen vrees ik dat ze de ronde van nederland niet zullen halen

pi_246359
Klopt het in een conclusie van mij.
Net wat je zei met de selectie houden ze er rekekening mee. Moet eigenlijk anders.

voorstel: laat het publiek de personen kiezen die in BB moeten, de BUS heeeft dit wel gedaan, dit vondt ik zeer goed van hen.
Onder perfecte lui verstaat ik de mensen die je in het dagelijks leven ontmoet je ontmoet natuurlijk ook mensen in een rolstoel maar dat terzijde. Ik hoop dat je/jullie het snapt. Dus in BB waren ze allemaal perfect, behalve???? kijk Ruud die wijkt wat af nou dat vindt ik gewoon hartstikke leuk met zijn blote kont door de tuin; geweldig.
Nou trek in niet de conclusie dat Ruud gek is hoor !!!!!! integendeel juist.
Maar dat was het wel weer.
Doei
BA

Mensen houden van bloemen en bloemen houden van mensen.

pi_246360
Ben ik nou de enige die reageert in dit toch wel nuttige topic?

Wat ik nou wil zeggen: Ruudje is volgens mij wel een beetje prettig gestoord. Wel positief hoor. Tenminste, voor in BB dan.

Ik snap trouwens wel waarom ze mensen in een rolstoel niet mee willen/kunnen laten doen.
Daar is het huis namelijk niet op gebouwd. Daar is namelijk een speciale wc voor, opritjes enz. Dus dan hadden ze eerst de kandidaten moeten selecteren en dan pas het huis bouwen, want het zou dan misschien een aangepast huis moeten worden.

Dit is trouwens helemaal geen aanval op mensen in een rolstoel hoor. (voor de zekerheid er effe bijvermelden)

  zondag 13 februari 2000 @ 19:39:00 #5
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_246361
quote:
op 02-13-2000 om 05:57 PM schreef BA het volgende:
voorstel: laat het publiek de personen kiezen die in BB moeten, de BUS heeeft dit wel gedaan, dit vondt ik zeer goed van hen.

Ja, laten we die ouderen en gehandicapten over een aangepast survivalparcours rennen, want de vorige selectieronde waren die krukken en rolstoelen zo moeilijk uit de abseilwand te peuteren! Hihi ;-)

[waarom doet die smailie het niet?]

Ben te zaai voor een signature
  zondag 13 februari 2000 @ 20:46:00 #6
1829 Jewel
De enige echte!
pi_246362
quote:
op 02-13-2000 om 07:39 PM schreef Roache het volgende:
Ja, laten we die ouderen en gehandicapten over een aangepast survivalparcours rennen, want de vorige selectieronde waren die krukken en rolstoelen zo moeilijk uit de abseilwand te peuteren! Hihi ;-)

[waarom doet die smailie het niet?]



Omdat je er een - tussen zette oh, groot licht

* Jewel is het trouwens helemaal eens met BA's eerste post in dit topic.

Bij BB was het zeker mogelijk geweest met de BUS weet ik het nog zo net niet.


------------------
Als als waarheid was, was iedereen gelukkig.

[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 13 Februari 2000).]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')