abonnement Unibet Coolblue
pi_71683487
omg ik moet beter kijken gooi k em weer dicht. muh...

mn laatste bericht:
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:03 schreef huuphuup het volgende:
mijn kaartje is kleiner dan standaard, digitaal gedrukt bij een multicopy filiaal. We drukken in kleur ja en het is een eigen ontwerp.
190,- euro voor 85 kaartjes op 200 grams papier blijft een redelijk fors bedrag. Ik ga er ook niet vanuit dat het laatste bedrag klopt maar hopen mag altijd
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:35:55 #3
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_71684348
Weet niet of ik eigenlijk al wel eens ons kaartje had geshowd, dus bij deze

  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:38:39 #4
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71684418
Lief hoor Mamanik. Hebben jullie 2 kaarten verstuurd? Of hoe moet ik dit bekijken?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71684535
leuk kaartje MamaNik!

Het lijkt een langwerpig kaartje als ik het zo zie klopt dat? die in het midden openvouwt zeg maar.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:43:54 #6
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_71684569
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Lief hoor Mamanik. Hebben jullie 2 kaarten verstuurd? Of hoe moet ik dit bekijken?
Nee 1 kaart maar je klapt hem in het midden open, heb even geen foto bij de hand van de binnenkant.
Dus je hebt eigenlijk 2 helftjes en binnen in hadden we alle info gewicht lengte e.d.

2 kaarten pff heb er 120 verstuurd vond het duur zat
pi_71685588
dusch... na een aantal mailtjes heen en weer gestuurd te hebben en het tig keer nagevraagd blijft er 92,- uitkomen excl btw, dat wel maar vort, die kan ik wel missen

nouja best, het is van onze kant tig keer nagevraagd, de mailtjes zijn inmiddels uitgeprint, we zien het wel.

wellicht dat deze jongen de kaartjes als gewone dubbelzijdige printjes behandelt ipv als kaartjes, en dat daar een (fors) prijsverschil in zit.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:22:55 #8
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71685804
wat een leuke kaart MamaNik

@huup, t kan dat er de eerste keer een berekening gedaan is voor conventioneel drukwerk ipv digitaal drukwerk
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:25:30 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71689004
't Zou een mooie meevaller zijn iig Huup!

MamaNik, wat een leuk kaartje!
***
pi_71689039
Leuke kaartjes Mamanik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:42:05 #11
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71692823
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:16 schreef huuphuup het volgende:
dusch... na een aantal mailtjes heen en weer gestuurd te hebben en het tig keer nagevraagd blijft er 92,- uitkomen excl btw, dat wel maar vort, die kan ik wel missen

nouja best, het is van onze kant tig keer nagevraagd, de mailtjes zijn inmiddels uitgeprint, we zien het wel.

wellicht dat deze jongen de kaartjes als gewone dubbelzijdige printjes behandelt ipv als kaartjes, en dat daar een (fors) prijsverschil in zit.
Huup, ik heb zojuist de offerte binnen voor onze trouwkaartjes. Ook bij multicopy, digitaal drukken.
Het is beraamd op het duurste papier (ik weet nog niet welk papier ik wil).
Prijs voor 50 kaartjes 78 euro (excl enveloppen en btw)
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:04:50 #12
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71693505
Mooie Babykaartjes.
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
pi_71694740
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:42 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Huup, ik heb zojuist de offerte binnen voor onze trouwkaartjes. Ook bij multicopy, digitaal drukken.
Het is beraamd op het duurste papier (ik weet nog niet welk papier ik wil).
Prijs voor 50 kaartjes 78 euro (excl enveloppen en btw)
ahja dan klinkt het aannemelijk dat het bedrag wat wij nu hebben gekregen toch gewoon klopt
en dat in combinatie met wat Ynske zegt verklaard ook het eerste bedrag wel denk k.

Toch idioot dat er zo'n verschil in zit want die persoon van de eerste berekening had het ook over digitaal en printen ipv drukken etc. maar goed, het zal wel. Das een fijne meevaller in elk geval
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71695617
Superleuk dat kaartje MamaNik! Ben gek op die roodwitblauwe stijl, echt heel leuk!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:55:59 #15
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_71706043
MamaNik, ik ben ook erg benieuwd naar de binnenkant!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:18:01 #16
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_71708768
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:55 schreef Vlindur het volgende:
MamaNik, ik ben ook erg benieuwd naar de binnenkant!
ik zal even kijken of ik die ook digitaal kan krijgen, dan zal ik hem nog even posten.
pi_71734923
Ik heb wat vragen voor de mensen die zelf een kaartje hebben ontworpen en laten drukken:

- Waar heb je het laten doen en wat zijn je ervaringen?
- Welk papier heb je gekozen?
- Met welke software heb je het kaartje gemaakt?
- In welk formaat heb je je kaartje aangeleverd (zowel in welk bestandsformaat als de grootte van het aangeleverde bestand)?

Het lijkt zo makkelijk, even een kaartje laten printen/drukken, maar mijn ervaring is dat de mensen in de winkel niet echt duidelijke informatie geven. Ik heb eerder wel eens iets laten drukken printen en toen kwam ik er na uren ontwerpen pas achter dat er gewoon altijd een marge/witrand te zien was.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_71736446
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb wat vragen voor de mensen die zelf een kaartje hebben ontworpen en laten drukken:

- Waar heb je het laten doen en wat zijn je ervaringen?
- Welk papier heb je gekozen?
- Met welke software heb je het kaartje gemaakt?
- In welk formaat heb je je kaartje aangeleverd (zowel in welk bestandsformaat als de grootte van het aangeleverde bestand)?

Het lijkt zo makkelijk, even een kaartje laten printen/drukken, maar mijn ervaring is dat de mensen in de winkel niet echt duidelijke informatie geven. Ik heb eerder wel eens iets laten drukken printen en toen kwam ik er na uren ontwerpen pas achter dat er gewoon altijd een marge/witrand te zien was.
Innepin heeft ons kaartje ontworpen
eerst in een PSD bestand (photoshop dus) in CMYK maar uiteindelijk werden de kleuren daarin niet helemaal zoals we het wilden dus is het in een .INDD bestand gedaan nu (InDesign), en dat geexporteerd als pdf. Op 300 dpi. De drukker wilde graag dat pdf-je van het .indd bestand hebben want dan kon er niets meer verkeerd gaan met lijntjes en letters ofzo die van plek veranderen zodra hij het bestand opent op zijn computer.
Onze drukker is een gewone copyshop met vestigingen in heel Nederland, MultiCopy heet ie, de bestandsformaten die de voorkeur hebben om te drukken zijn dus de eerder genoemde .indd en .psd bestanden. Tot nu toe zijn de ervaringen met de proefdrukken die we hebben gehad positief. Er was wat verwarring over de prijs (:') zie hierboven ergens ook...) maar das opgelost.
De grootte van het kaartje is eeeehhh ik geloof 11 bij 11 cm of 10.9 bij 10.9 zoiets. Hij adviseerde een uitloop van een paar millimeter zodat je dus idd bij het afsnijden uiteindelijk geen marge of witrand meer ziet, ook niet als ze per ongeluk een fractie van een millimeter scheef snijden. Oh en we hebben nu 300 grams papier genomen.

Enveloppen heb ik trouwens besteld via www.envelopshop.nl; hele snelle levering, netjes in een kartonnen doosje met papier etc zodat het niet vouwt of whatever. We hebben enveloppen met linnenstructuur van 12 bij 12 cm genomen. Kaartje past er perfect in, ze hebben daar vrijwel alle kleuren/maten/soorten vloppen die je zou willen

En dat was mijn spreekbeurt
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 18:00:40 #19
5428 crew  miss_sly
pi_71737683
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb wat vragen voor de mensen die zelf een kaartje hebben ontworpen en laten drukken:

- Waar heb je het laten doen en wat zijn je ervaringen?
- Welk papier heb je gekozen?
- Met welke software heb je het kaartje gemaakt?
- In welk formaat heb je je kaartje aangeleverd (zowel in welk bestandsformaat als de grootte van het aangeleverde bestand)?

Het lijkt zo makkelijk, even een kaartje laten printen/drukken, maar mijn ervaring is dat de mensen in de winkel niet echt duidelijke informatie geven. Ik heb eerder wel eens iets laten drukken printen en toen kwam ik er na uren ontwerpen pas achter dat er gewoon altijd een marge/witrand te zien was.
Ons kaartje is ontworpen door mijn collega, hij heeft het gemaakt in Photoshop. We hebben het digitaal aangeleverd in .tif bestand en digitaal laten printen bij Lowie Kopie (naast het treinviaduct over de Linnaeusstraat tegenover de AH). Eerst een proefprintje laten maken, en toen dat in orde bleek besloten om daar te laten printen. Bij Lowie Kopie zit een medewerker die speciaal over de kaartjes gaat.

Ons kaartje is 12x12 en ook wij hebben enveloppen via envelopshop.nl van 12,5x12,5. Inderdaad goede en snelle service. Wij hadden zelfs gemaild of we een proefexemplaar van een enveloppe konden krijgen, om te kijken of het was wat we wilden en het echt paste, en die hadden we de volgende dag al in huis.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71737695
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:09 schreef huuphuup het volgende:

[haar spreekbeurt over het laten drukken van geboortekaartjes]
Hoop informatie. Dankjewel! De mensen bij de Multicopy/Lowiekopie/Vulmaarin geven mij altijd het gevoel dat ik er gewoon niet aan moet beginnen als ik niet weet hoe het moet.
quote:
De grootte van het kaartje is eeeehhh ik geloof 11 bij 11 cm of 10.9 bij 10.9 zoiets.
En hoe groot is je digitale bestand? Ik vind dat altijd een beetje verwarrend. Als ik namelijk in Photoshop een nieuw bestand open van 11 cm bij 11 cm dan is dat een onwijs klein bestand. Ik ben bang dat de gedrukte versie een opgeblazen versie gaat worden waarbij je de pixels van elkaar kunt onderscheiden. Ik heb er nu gewoon voor gezorgd dat de verhoudingen goed zijn, maar ik weet niet of je met verkleining ook kwaliteitsverlies kunt krijgen? (Bij foto's is het meestal juist zo dat je dan de beste foto's krijgt, maar ik weet niet of dat met kaartjes ook zo werkt.)
quote:
Hij adviseerde een uitloop van een paar millimeter zodat je dus idd bij het afsnijden uiteindelijk geen marge of witrand meer ziet, ook niet als ze per ongeluk een fractie van een millimeter scheef snijden.
Dat komt dan waarschijnlijk doordat je het laat drukken? De apparaten van de printservice hebben standaard een witrand. Daar valt niks aan te doen. (Dat is mij indertijd in ieder geval verteld.)
quote:
Enveloppen heb ik trouwens besteld via www.envelopshop.nl; hele snelle levering, netjes in een kartonnen doosje met papier etc zodat het niet vouwt of whatever. We hebben enveloppen met linnenstructuur van 12 bij 12 cm genomen. Kaartje past er perfect in, ze hebben daar vrijwel alle kleuren/maten/soorten vloppen die je zou willen
Nog zo'n fijne tip!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_71737752
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ons kaartje is ontworpen door mijn collega, hij heeft het gemaakt in Photoshop. We hebben het digitaal aangeleverd in .tif bestand en digitaal laten printen bij Lowie Kopie (naast het treinviaduct over de Linnaeusstraat tegenover de AH). Eerst een proefprintje laten maken, en toen dat in orde bleek besloten om daar te laten printen. Bij Lowie Kopie zit een medewerker die speciaal over de kaartjes gaat.
Goed om te weten! Dat is precies het filiaal waar ik naartoe wilde (ik woon in Oost).

Ontzettend mooi kaartje, trouwens.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_71737915
Onze ervaring met zowel de trouwkaart als nu de geboortekaart:

-Trouwkaart: zelf ontworpen in photoshop en door een dtp'er laten omzetten in een beveiligde pdf volgens eisen/wensen van de drukker. Hij is vervolgens digitaal gedrukt (= geprint), schoongesneden en gevouwen. Vanwege dat schoonsnijden werk je inderdaad met een uitloop zodat je geen witranden ziet. Kan best zijn dat er met printen wel witranden waren, maar die zijn er dus afgesneden

- Geboortekaartje: zelf de schets aangeleverd en een dtp'er heeft er het definitieve kaartje van gemaakt. Geen idee in welk programma, want ik krijg telkens alleen de lage resolutie pdf te zien (en das maar goed ook, het kon anders echt niet op de mail).

Photoshop of illustrator of indesign: ik heb altijd begrepen dat beter kan werken met de laatste twee omdat die vectorbestanden geven waarbij je geen problemen hebt met vergroten en je dus geen pixels gaat zien. Uitzondering daarop misschien de kaartjes waarbij een foto gebruikt wordt, maar zoveel verstand heb ik er niet meer van. Ik kom in mijn werk redelijk wat in aanraking met drukwerk, dit is wat ze mij ooit uitgelegd hebben.

Huup, bedankt voor de enveloppentip, daar ga ik ook nog eens achteraan. Ik had al een andere tip, moet effe kijken wat beter werkt. Wij moeten namelijk grote enveloppen (de hele lengte van een A4 en de halve hoogte)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 18:10:01 #23
5428 crew  miss_sly
pi_71737925
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Goed om te weten! Dat is precies het filiaal waar ik naartoe wilde (ik woon in Oost).

Ontzettend mooi kaartje, trouwens.
DAt wist ik, dus vandaar dat ik het expliciet noemde

En bedankt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71738030
Wat leuk zo´n dubbel kaartje MamaNik! Ben ook benieuwd naar de binnenkant.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71738248
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hoop informatie. Dankjewel! De mensen bij de Multicopy/Lowiekopie/Vulmaarin geven mij altijd het gevoel dat ik er gewoon niet aan moet beginnen als ik niet weet hoe het moet.
[..]

En hoe groot is je digitale bestand? Ik vind dat altijd een beetje verwarrend. Als ik namelijk in Photoshop een nieuw bestand open van 11 cm bij 11 cm dan is dat een onwijs klein bestand. Ik ben bang dat de gedrukte versie een opgeblazen versie gaat worden waarbij je de pixels van elkaar kunt onderscheiden. Ik heb er nu gewoon voor gezorgd dat de verhoudingen goed zijn, maar ik weet niet of je met verkleining ook kwaliteitsverlies kunt krijgen? (Bij foto's is het meestal juist zo dat je dan de beste foto's krijgt, maar ik weet niet of dat met kaartjes ook zo werkt.)
[..]

Dat komt dan waarschijnlijk doordat je het laat drukken? De apparaten van de printservice hebben standaard een witrand. Daar valt niks aan te doen. (Dat is mij indertijd in ieder geval verteld.)
[..]

Nog zo'n fijne tip!
ik heb echt geeeen idee hoe groot het digitale bestand is enzo dat zou je misschien even aan Innepin kunnen vragen, hoewel die misschien niet zo snel zal antwoorden nu

wij laten ons kaartje printen, digitaal printen of weet ik hoe het heet. Geen witrand hier hoor. Er worden geloof ik 3 kaartjes dubbelzijdig op 1 vel papier gedrukt en dat wordt dan uitgesneden en gevouwen. Ik heb echt geen idee hoe dat zit met andere print/druk-bedrijven eigenlijk.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:32:07 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71741691
Claudia, ik zou sowieso ALTIJD een proefdruk laten maken dus dan weet je snel genoeg of het bestand het juiste formaat en format heeft.
***
pi_71752257
Claudia bij De Vlieger (in de buurt van De Munt) verkopen ze ook veel soorten, maten en kleuren enveloppen. Ik vond het wel fijn om de envelopkleurtjes eerst in het echt te kunnen zien namelijk.
pi_71752326
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 08:59 schreef Stiemie het volgende:
Claudia bij De Vlieger (in de buurt van De Munt) verkopen ze ook veel soorten, maten en kleuren enveloppen. Ik vond het wel fijn om de envelopkleurtjes eerst in het echt te kunnen zien namelijk.
Daar waren wij ook geweest, en die hebben inderdaad een indrukwekkende hoeveelheid envelopjes
Zit aan de Amstel, beetje dichter bij de Munt dan de Kleine Komedie. Ze hadden alleen in ons formaat heel weinig kleuren, en net niet die die we wilden.
De envelopshop had ik gemaild dat we interesse hadden in een bepaalde enveloppe, enof we een proefexemplaar konden krijgen om te zien of het goed was, en dat kregen we meteen thuisgestuurd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 augustus 2009 @ 09:05:33 #29
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71752354
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hoop informatie. Dankjewel! De mensen bij de Multicopy/Lowiekopie/Vulmaarin geven mij altijd het gevoel dat ik er gewoon niet aan moet beginnen als ik niet weet hoe het moet.
[..]

En hoe groot is je digitale bestand? Ik vind dat altijd een beetje verwarrend. Als ik namelijk in Photoshop een nieuw bestand open van 11 cm bij 11 cm dan is dat een onwijs klein bestand. Ik ben bang dat de gedrukte versie een opgeblazen versie gaat worden waarbij je de pixels van elkaar kunt onderscheiden. Ik heb er nu gewoon voor gezorgd dat de verhoudingen goed zijn, maar ik weet niet of je met verkleining ook kwaliteitsverlies kunt krijgen? (Bij foto's is het meestal juist zo dat je dan de beste foto's krijgt, maar ik weet niet of dat met kaartjes ook zo werkt.)
[..]

Dat komt dan waarschijnlijk doordat je het laat drukken? De apparaten van de printservice hebben standaard een witrand. Daar valt niks aan te doen. (Dat is mij indertijd in ieder geval verteld.)
[..]

Nog zo'n fijne tip!
je moet ervoor zorgen dat je dpi op minimaal 300 per inch staat
maar als je t idd in indesign/illustrater doet dan ben je t risico van de pixels kwijt aangezien je via vectors vergroot mocht t bestand te klein zijn
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 10 augustus 2009 @ 09:20:39 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_71752580
Als ik dit allemaal hoor ben ik blij dat ik toen met onze trouwkaarten gewoon alles zelf gedaan heb
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71754797
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 09:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daar waren wij ook geweest, en die hebben inderdaad een indrukwekkende hoeveelheid envelopjes
Zit aan de Amstel, beetje dichter bij de Munt dan de Kleine Komedie. Ze hadden alleen in ons formaat heel weinig kleuren, en net niet die die we wilden.
De envelopshop had ik gemaild dat we interesse hadden in een bepaalde enveloppe, enof we een proefexemplaar konden krijgen om te zien of het goed was, en dat kregen we meteen thuisgestuurd.
Ik had het formaat 14x14 nodig en die hadden ze daar gelukkig in best veel kleuren. De envelopshop had ik ook geprobeert, maar gtoen ik een paar proefenvelopjes had uitgekozen en wilde bestellen, kwamen er zoveel verzenkosten bij, dat ik ervan afgezien heb. Eigenlijk helemaal niet aan gedacht om ze even te mailen bedenk ik me nu pas
pi_71755003
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 09:20 schreef Troel het volgende:
Als ik dit allemaal hoor ben ik blij dat ik toen met onze trouwkaarten gewoon alles zelf gedaan heb
deze opmerking snp ik niet helemaal
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 10 augustus 2009 @ 11:26:23 #33
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71755127
Troel, ik snap het ook niet. Want er zijn toch heel veel mensen op deze wereld die veel meer verstand hebben van trouwkaarten en de opmaak, het drukwerk en weet ik veel wat, dan jij

Btw, het gaat hier trouwens over geboortekaarten
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 10 augustus 2009 @ 11:28:48 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_71755185
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

deze opmerking snp ik niet helemaal
Nou, wij hebben gewoon zelf papiertjes door de printer gehaald en ik hoefde me niet druk te maken over dpi's en randjes en dergelijke Klinkt me veeel te ingewikkeld allemaal
Maar aangezien ik dat niet zag zitten voor geboortekaartjes, een kant en klare kaart
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71755216
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Troel, ik snap het ook niet. Want er zijn toch heel veel mensen op deze wereld die veel meer verstand hebben van trouwkaarten en de opmaak, het drukwerk en weet ik veel wat, dan jij

Btw, het gaat hier trouwens over geboortekaarten
en ik heb hiet de indruk dat er nu zulke problemen worden gepost dat die opmerking gerechtvaardigd is ofzo...ik snap hem dus niet.

Ow, ok, ik snap het nu. Zo'n kaartje wilde ik echter per se niet, dan was het mailtje dat schaap oorspronkelijk wilde ook wel goed geweest.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71755377
ja eh gnorf

wij wilden dus geen standaard geboortekaartje. Of nouja, wat we wilden konden we niet vinden. Dan is zelf ontwerpen en laten drukken (of zoals wij hebben gedaan, laten ontwerpen en laten drukken) een prima optie.
Prima dat je tevreden bent geweest met jouw trouwkaarten enzo maar mijn printer loopt finaal vast op 300 grams papier (eigk op alles zwaarder dan 120 grams ) om nog maar te zwijgen over de printkwaliteit van het beestje en de kleurkwaliteit enzo...

Dan laat ik het liever aan een drukker over. En die drukker heeft die eisen niet om jou te pesten maar om het resultaat zo mooi mogelijk te laten zijn. Het probleem van Claudia is heel logisch, dat heb ik zelf ook gehad (en nog), je ziet door de bomen het bos bijna niet meer, en als je geen geprint a4tje wilt (met alle respect verder) en ook geen standaardkaartje, dan is het toch prettig dat iemand je even verteld hoe zij het gedaan hebben
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71756080
Ik vind zelf printen op een printer echt niets.
pi_71774046
He Huuperdepuup, ga jij niet veel te laat bevallen en dat we dan heel lang op het kaartje moeten wachten enzo ? Ik ben namelijk heel benieuwd naar jullie kaartje !

En kunnen we een regel instellen dat je uiterlijk een x-aantal dagen na de geboorte hier gepost moet hebben? Op het kaartje van Senna hebben we ook veeel te lang moeten wachten namelijk

O ja, ik was voor enveloppen toen ook bij de Vlieger langsgegaan maar helaas niets naar me zin. Loop ik hier het suffe kantoorboekhandeltje om de hoek binnen en daar hadden ze gewoon exact wat ik zocht !
pi_71774291
wat een super mooi kaartje heeft Senna zeg
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:57 schreef MamsX het volgende:
Ik vind zelf printen op een printer echt niets.
wij hebben dat wel gedaan.
De kosten die we normaal kwijt waren voor een geboortekaartje, hebben wij gewoon aan de kids gegeven.
want voor mijn familie moest ik iets meer dan 150 kaartjes bestellen. nou dan maar een paar telefoontjes naar mijn tante's en iedereen wist het.
mama van 3 kids!
pi_71774378
haha zo lief!
ik hoop niet dat jullie te lang moeten wachten op t kaartje nee laat ik het op jullie afschuiven, wie weet werkt het! maar het zal sowieso niet lang meer zijn

Haha die enveloppen zo zie je maar weer, dichtbij kijken loont ook!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71774431
Popples, dat is inderdaad lastig. Wij beperken daarom gewoon het aantal kaartjes. Dus wel naar ooms en tantes (dat zijn al over de 20 kaartjes) maar niet naar neven en nichten (dan gaat het pas echt in de papieren lopen). En ik heb em digitaal, dus diegenen die em niet per post krijgen, krijgen em per mail. En als ze daar niet blij mee zijn, dan maar niet. Tis mijn kaartje en het zijn mijn kosten. Ik ben zo benieuwd hoe iedereen em vindt...nog effe wachten.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71774715
Aan de andere kant Huup: mijn lievelingsgetal is 18 en de mooiste maand vind ik augustus dus als ik jou was zou ik heel graag op de uitgerekende datum bevallen .
(Stiekem baal ik nog steeds een beetje dat Jasja op 7-8-8 is geboren, had liever dat het AMC een dagje later pas plek had gehad. Rekken naar de 18e was sowieso niet meer haalbaar )
pi_71774901
hup huup snel bevallen

mefke dat zijn idd keuzes die je moet maken. wij hadden het idd net zoals jou kunnen doen.
wij wilden niemand voor het hoofd stoten want ik heb een rare familie niet iedereen heeft internet en sommige kunnen niet eens lezen. dusja wij hadden zoiets van nou dan maar niemand een kaartje.
we hadden wel voor mensen die wel mail hadden een apparte mail gemaakt met foto en alles wat een geboortjekaartje heeft.

ach de kids hebben nu een lekker bedrag gekregen denk dat ze daar wat meer aan hebben.
mama van 3 kids!
pi_71775094
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:34 schreef Madelieve het volgende:
Aan de andere kant Huup: mijn lievelingsgetal is 18 en de mooiste maand vind ik augustus dus als ik jou was zou ik heel graag op de uitgerekende datum bevallen .
(Stiekem baal ik nog steeds een beetje dat Jasja op 7-8-8 is geboren, had liever dat het AMC een dagje later pas plek had gehad. Rekken naar de 18e was sowieso niet meer haalbaar )
hihi ik zal mn kind ns even streng toespreken, kijken of ze onder de indruk is
ik zeg ook steeds van neeee joh ik ga nog lang niet bevallen, pas de 18e ben ik uitgerekend joh!! maar das volgende week al muh haha.

Ons kaartje is wel heel erg anders dan jouw kaartje trouwens haha, ik vind die nog steeds zo mooi, van jullie
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71780335
Bedankt voor de reacties allemaal!

In de blije doos zat een reclamefoldertje voor www.geboortepost.nl. Ik ben prettig verrast door de prijzen en door de goede informatie die ze op de site geven over het aan te leveren bestand. Zo staat hier bijvoorbeeld dat een kaartje van 10,5 bij 14,8 cm aangeleverd moet worden in 11 bij 15,30 vanwege de snijranden (0,25 cm per kant) en dat dat neerkomt op 1299 bij 1807 pixels bij 300 dpi.

Een proefdruk laat ik sowieso maken, maar ik heb het liefst dat die meteen goed is. Ik ben een rasechte muggenzifter.

En ik vind het ook leuk om ermee bezig te zijn. Het stomme is dat ik nu pas echt enthousiast over de naam van onze zoon begin te raken, nu ik die naam elke keer op het kaartje zie staan dat ik zo leuk vind.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_71780934
Wij zijn allebei totaal niet creatief dus het zal wel een standaar kaart worden. Maar daarin is zoveel keus dat je dan ook prima origineel kunt zijn. Maar het zal wel erg lastig worden aangezien we allebei een behoorlijk andere smaak hebben en ik best heel kritisch ben over het kaartje. Het is wel HET kaartje, ja!
pi_71781364
Haha, happy, inderdaad, het is wel HET kaartje. Precies daarom heb ik em zelf gemaakt/bedacht en met heel strikte omschrijvingen en aanpassingen doorgegeven. Ik ben ook echt een eersteklas muggezifter!

[ Bericht 0% gewijzigd door mefke79 op 11-08-2009 09:51:36 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71782542
Fijn Claudia! Das idd een aangename verrassing dan en info waar je wat mee kunt
en dat van die naam klinkt bekend. Ik was al enthousiast over onze naam maar zo op papier wordt het zo tastbaar en echt

@Happy oooh maar wij hebben geen zelfgemaakt kaartje omdat we dat origineler vonden hoor maar we hadden zo'n 800 kaartjes bekeken op websites zeg maar die we wel okay vonden en bij bijna alles was er wel net 1 dingetje wat het net niet was enzo, met name mn lief was daar erg kritisch in.
Het kaartje wat we nu hebben vinden we echt supermooi maar blinkt niet uit in originaliteit van onze kant ofzo
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:09:24 #49
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_71784098
Ik vind dat er op het internet zelf al genoeg leuke staan en idd, wij zijn er totaal niet creatief genoeg voor.

En meestal willen ze de kleuren van kaartjes ook nog wel es speciaal aanpassen voor je, dus daar gaan wij wel uitkomen hoor

Maar, zo'n speciaal kaartje als Senna is dan wel weer helemaal gaaf!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71794438
Oooooh ik heb het kaartje van Innepin's dochter hier voor mn neus staan en hij s zo mooi! en hij past zo goed
nu ze dr is klopt ie helemaal bij t meiske *zwijmel*

[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 11-08-2009 17:23:01 ]
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:53:33 #51
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71795190
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:17 schreef huuphuup het volgende:
Oooooh ik heb het kaartje van Innepin's dochter hier voor mn neus staan en hij s zo mooi! en hij past zo goed
nu ze dr is klopt ie helemaal bij t meiske *zwijmel*
foto
pi_71795341
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:53 schreef Asyniur het volgende:

[..]

foto

die komen vast wel binnenkort
maar nie van mij
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71796853
zodra de visite vanavond weg is zal ik ons kaartje neer zetten hier.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71796995
O, ben benieuwd _Bar_!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:10:50 #55
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71802854
Ik wil kaartjes zien
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:39:51 #56
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71803831
Oeh wij hebben vanavond ook het kaartje uitgekozen, nu nog de tekst enzo, maar ik ben al zo blij dat we HET kaartje alvast hebben.

Bladerend in de boeken bij de vlos zag ik zoooooveel kaartjes die ik helemaal vond dat ik bang was dat we nooit wat zouden vinden naar onze smaak
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71804972



hopelijk kunnen jullie de tekst beetje lezen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:17:02 #58
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71805007
Erg lief, Bar.
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:19:10 #59
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71805082
Oh, wauw.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_71805429
Oh Bar het gedichtje had jij dat nou geschreven sjoeg? Heel erg mooi
lief kaartje.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:32:38 #61
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_71805442
Bar, ik kan niet zo goed iets van het tekstje maken. Zou je die nog willen overtiepen?

Echt heel speciaal, dit kaartje
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71805737
Ahw wat een mooi kaartje Bar Mooie tekst!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:43:59 #63
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71805761
En uit de wolken valt een zoentje
Zacht landt het op je bol
Pluk jij de kusjes uit de hemel?
Dan zoen ik de wolken vol


Huup, ja!
En ik ben best trots. Heel fijn dat ik kon helpen Thijs een plekje te geven op het kaartje, Bar en Peter.
Erg mooi, dat wolkje met zijn naam er nog bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sugar op 12-08-2009 11:38:33 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_71805861
ja ik dacht het al van het bankje te herinneren toen. Ik vind het heel mooi en heel passend
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71809296
Heel mooi Bar, en Sugar wat heb je een mooi gedichtje geschreven.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 07:28:06 #66
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71809308
Mooi Bar, heel mooi!
mooi gedicht ook Sugar
pi_71809638
Bar wat mooi en Sugar wat een mooi en lief gedichtje, ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:55:59 #68
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71810103
Wat een mooi kaartje Bar, helemaal af!
Sugar een heel mooi gedichtje
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_71810870
Bar wat een mooi kaartje en Sugar, wat een lief gedichtje! Die combi is echt ontroerend..en toch is het een heel vrolijk kaartje, knap!

Ca.ra wat jij zegt, ik heb hier in de klapper bij de vk al zo'n lelijke dingen voorbij zien komen dat ik niet eens geprobeerd heb om een kaartje uit een boek te zoeken. Zelf doen is veel meer werk, maar in dit geval heb ik het er wel voor over.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71810915
Bar: wat een mooi kaartje! En wat heeft Thijs een mooi plekje gekregen (prachtig gedichtje Sugar!)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_71810997
Allemaal leuke ideetjes hier zeg! Ik ben gisteren in contact gekomen met een illustratrice die ook kaartjes op maat ontwerpt, errug leuke stijl vind ik zelf. Kijk maar eens op www.wendysign.nl Wij hebben ons kaartje toen zelf gemaakt trouwens, was ook erg leuk geworden.
Voor de hipste papa's en mama's: http://www.hipenhot.nl & de leukste site met originele baby- en kinderkleding: http://www.jeej.nl
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 augustus 2009 @ 09:59:12 #72
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71811194
Ik heb hier nog een site voor in het lijstje http://www.blauw-roze.nl/

En ik kan niet 1 kaartje zien hier op mijn werk Vanavond nieuwe poging...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 10:38:06 #73
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71812093
Mooi Bar!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71812594
Wat een fijn kaartje, Bar Een eigen kaartje voor Roy met toch een heel mooi plekje voor grote broer Thijs!

Sugar, ik moest toen al bijna om het gedichtje huilen, zo mooi vind ik het. Nu, met mijn eigen kleintje in het wiegje naast me, is het niet meer bijna....
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:31:11 #75
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71813512
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:50 schreef hipenhot het volgende:
Allemaal leuke ideetjes hier zeg! Ik ben gisteren in contact gekomen met een illustratrice die ook kaartjes op maat ontwerpt, errug leuke stijl vind ik zelf. Kijk maar eens op www.wendysign.nl Wij hebben ons kaartje toen zelf gemaakt trouwens, was ook erg leuk geworden.
Als het linkje nou zou werken....
(en waarom krijg ik bij jouw posts telkens een 'spam-gevoel'?)
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:41:11 #76
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_71813816
ja, ik dacht het al wat te herkennen, maar ik kon het niet goed lezen dus was er niet zeker van. Het is echt heel mooi
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:51:00 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71814119
Mooi kaartje Bar!
***
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 11:59:34 #78
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71814421
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

(en waarom krijg ik bij jouw posts telkens een 'spam-gevoel'?)
ik denk vanwege de username

ga ik door voor de broodrooster?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:04:24 #79
24188 Belana
kloon van belana
pi_71818265
wow bar en wat een prachtig tekstje en thijsje erbij helemaal top!
stormy waters...
sailin'
pi_71818605
Mooi, Bar.
En Sugar, heel raak.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71819668
lief kaartje Bar!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:59:31 #82
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71819820
lady-wrb, nee, dat denk ik niet! Maar toch bedankt voor het meedenken
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71820122
Lief kaartje Bar, helemaal passend bij het kamertje!
En erg mooi hoe jullie Thijs* hierbij betrokken hebben
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71824868
Wat een mooi kaartje Bar!

En ik vind het gedichtje zo mooi, had er even traantjes van
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71825470
Wow Bar.... wat een lief kaartje en die tekst is ook hier een tranentrekker
pi_71825922
Bar wat een mooi kaartje met mooi gedichtje.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 augustus 2009 @ 19:06:00 #87
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71826466
Wat een prachtig kaartje zo, Bar Heel mooi zo met het gedichtje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_71827120
Wow Bar wat mooi dat gedichtje van Sugar! En inderdaad een mooi vrolijk kaartje en Thijs erbij.
Ik kreeg helemaal kippenvel. Echt heel mooi!
pi_71842707
moooooi Bar... ik ben dr stil van, vooral van je tekstje...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71846466
Ook hier even een tvp! Ik ben bezig om een geboortekaartjeswebsite op te zetten dus ik lees graag mee wat jullie allemaal voor moois uit hebben gezocht. Zelf nog geen kids dus aan die discussie kan ik niet veel bijdragen, al ben ik wel dol op zwangerschap- en baby/kinderpraat
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:22:53 #91
15869 gr8w8
Better by design.
pi_71859531


Speciaal voor Bijou.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_71859809
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:22 schreef gr8w8 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Speciaal voor Bijou.
die ha'k al gezien
en zoals ik al zei is hij cool
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:50:50 #93
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71860331
Erg origineel gr8w8
(en die andere foto's sorry ik moest gewoon kijken!)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71860521
Wat een ont-zet-tend gaaf en origineel kaartje gr8w8!!!
Nog gefeliciteerd ook

SUPER!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_71948891
Ik wil een poging doen om zelf een kaartje te ontwerpen op de computer, maar iemand enig idee hoe ik dat het handigste kan doen, welk programma en zo?
pi_71948971
Het handigste is misschien een fotobewerkingsprogramma als Photoshop bijvoorbeeld. Let er dan op dat het document de juiste afmeting heeft en (minstens) 300dpi is. Dan is het altijd goed/mooi genoeg om te printen/drukken.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:00:41 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71949198
innepin, doe eens je geboortekaartje posten hiero!
pi_72011246
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:00 schreef Asyniur het volgende:
innepin, doe eens je geboortekaartje posten hiero!
Yes ma'am, ik ben er al!

Ons kaartje:


Voor wie het kinderkamertopic in de gaten heeft gehouden, zal het wel een beetje bekend voorkomen, die ziet er namelijk zo uit. Dus het thema herhaald in het kaartje
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72011331
Oh wat een mooi kaartje! Mooie sfeer, lekker rustig... Past bij de mooie naam en het mooie meisje!
pi_72011372
daar issie dan mooi!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72011409
leuk kaartje zeg
pi_72011444
Mooi zeg Innepin!
pi_72011941
wow, mooi kaartje Innepin!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72012127
Wat leuk met die regenboog. Helemaal met het kamertje er zo bij, erg leuk idee!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_72012149
mooi innepin
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:47:47 #106
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72012200
Lief kaartje, Innepin <3
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:56:03 #107
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72012411
Ja, heel lief kaartje, vind ik ook!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72012543
Mooi innepin! En wat een leuk idee, het thema van het kamertje laten terugkomen
Lotte!
Noah!
pi_72013432
Mooi en lief, innepin!
pi_72013647
Wat een leuk en lief kaartje Innepin! Zo leuk dat je hetzelfde thema hebt als in het kamertje. Vind het ook zo leuk bij haar naam passen, met die regeboog
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72014040
Wat een mooi lief kaartje Innepin, die kleur groen is Wat leuk dat het thema terugkomt in de babykamer.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:53:34 #112
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72068537
leuke kaart Innepin
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72068571
Erg leuk kaartje Innepin!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72072429
Ik had 'm al live mogen aanschouwen, maar zo op het scherm is het kaartje van Willow nog net zo prachtig! Heel mooi ontworpen Innepin, net als de muurschildering op d'r kamertje
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  Jubileum moderator vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:07:09 #115
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72081357
Wat een lief kaartje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:22:09 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72081835
Lief kaartje Innepin!
***
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:45:37 #117
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72082663
Innepin wat mooi
Bar jouw kaartje is in het echt nog leuker
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:13:37 #118
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72086860
Leuk kaartje innepin!
pi_72096763
Jeumig... dit topic miste ik nog in mijn AT.. Maar wat komen hier ontzettend leuke kaartjes voorbij zeg!! Zo mooi en eigen ook allemaal, allemaal met veel zorg uitgezocht om de meest verschillende redenen!

Heel mooi!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:45:05 #120
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72132583
Ik heb straks een afspraak bij de drukker. Dezelfde als die we bij de vorige geboortekaart gevraagd hebben het te doen aangezien we zo ontzettend tevreden waren.

Ik gooi B's kaart van toen der gewoon nog een keer in! (topic zal toch wel gauw opgevuld worden met van allerlei nieuwe kaarten )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72132690
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb straks een afspraak bij de drukker. Dezelfde als die we bij de vorige geboortekaart gevraagd hebben het te doen aangezien we zo ontzettend tevreden waren.

Ik gooi B's kaart van toen der gewoon nog een keer in! (topic zal toch wel gauw opgevuld worden met van allerlei nieuwe kaarten )
[ afbeelding ]
die is echt cool Ben heel benieuwd naar het kaartje dat jullie nu hebben!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:42:46 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72245848





De wereld is niet groter
Dan dit huis in deze straat
En buiten is de stilte
Benieuwd naar wat er komen gaat

Onze kamer een oase
Puur verlicht door maneschijn
Zonder ooit iets te verplaatsen
Het zal nooit dezelfde zijn

Guus Meeuwis


Onder het blokje bij 'zoon' staan onze namen.
Met dank aan Lishe voor het idee van zoon/broertje.

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 28-08-2009 23:02:27 ]
***
pi_72245939
Lief kaartje BE
ik kan alleen de tekst links niet lezen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:49:38 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72246126
Ik heb het er even bij gezet.
***
pi_72246252
Mooi gedichtje!!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72246756
Mooi BE
Ik heb vandaag het kaartje van miniHuup gekregen, ook al zo mooi
Saartje
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:09:51 #127
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72246888
Mooi, BE! Erg leuk en lief kaartje. En de tekst: jaaaaaaaaaaaa. Guus!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:48:06 #128
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_72248050
Mooi BE!

Maneki, ja die van Huup is zo vreselijk mooi Ik wist het wel als ik een meisje zou krijgen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72248251
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb straks een afspraak bij de drukker. Dezelfde als die we bij de vorige geboortekaart gevraagd hebben het te doen aangezien we zo ontzettend tevreden waren.

Ik gooi B's kaart van toen der gewoon nog een keer in! (topic zal toch wel gauw opgevuld worden met van allerlei nieuwe kaarten )
[ afbeelding ]
Heel tof!
En lieve tekst bij het kaartje van Oscar.
pi_72252459
Ahhh wat een leuk kaartje BE! Mooie tekst ook

Ben benieuwd of huupske haar kaartje ook hier gaat spammen ik weet natuurlijk wel hoe ie er uitziet, maar hee, complimenten zijn leuk
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72252948
BE, mooi kaartje Zo leuk hoe het kamertje terugkomt!
En mooie tekst, mooie kleuren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72253154
Wat een lief kaartje van Willow en die van Oscar is te gek! Het jongske heeft gewoon al een eigen logo . (Hadden wij eigenlijk ook bij Jasja, een zeepaardje -alleen jammer dat het verder ergens terugkwam. Kaartje was roze met bruin en haar kamertje rood met groen )
O ja, en Guus rulezz , mooi stukje !

Enne..niet om de druk op te voeren hoor maare..
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:13 schreef Madelieve het volgende:
He Huuperdepuup, ga jij niet veel te laat bevallen en dat we dan heel lang op het kaartje moeten wachten enzo ? Ik ben namelijk heel benieuwd naar jullie kaartje !

En kunnen we een regel instellen dat je uiterlijk een x-aantal dagen na de geboorte hier gepost moet hebben? Op het kaartje van Senna hebben we ook veeel te lang moeten wachten namelijk
pi_72253489
Mooie tekst BE! Heel lief!
En het kaartje van B is echt super tof Rocka! Ben heel benieuwd naar het kaartje van je 2e zoon.
Madelieve, het kaartje van Jasja met dat zeepaardje weet ik nog wel, ook heel tof vond ik die

En Huup, ben ook heel benieuwd naar jouw kaartje.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72253820
Gaaaaaaaaaaf BE! Heel erg leuk hoe je opnieuw het thema in t kaartje doorgetrokken hebt! En t stukje Guus past geweldig mooi op een geboortekaartje!

Huupske.. showen maar!! Ik ben ook benieuwd naar je postzegel!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72253929
Be, wat een mooi kaartje! Dat egeltje komt overal weer in terug, leuk hoor.

Leuk gedaan met dat 'zoon' en 'broertje'. (Ga ik onthouden als je het niet erg vind.. )
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_72254657
BE hij s mooi ik vind het zo tof, zo'n totaalconcept zoals je nu eigk hebt. Zo'n rode draad zeg maar met dat egeltje en het kaartje is gewoon heel gaaf ook.

hier heeft de laptop gister zn uitvaart gehad geloof ik dus vandaar geen eerdere kaartjesspam van hier
heb zo snel ook geen foto van de postzegel nu dus, maar we hadden de profielfoto van de 20 weken echo gebruikt en daar zegels van laten maken.

ons kaartje bij deze. Gemaakt door Innepins
voorkant:


linksbinnen


rechtsbinnen:


En op de achterkant stond nog 1 klein bloemetje.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72254745
Ow wow wat een mooi kaartje Huup! Mooi die tekst ook.
Knap gedaan Innepin!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:15:44 #138
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72254776
Ik vind hem zo supermooi Huup (en B.!) en Innepin! Echt heel mooi bedacht en uitgevoerd
En nu ben ik ook wel benieuwd naar al die kaartjes die de keuring niet hebben doorstaan
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72254984
Huup, wat een mooi kaartje heeft Innepin voor jullie gemaakt!
Die bloemenranken en jullie zomerkind
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72255158
Huup wat mooi !!!
Innepin wat een schitterend kaartje heb je gemaakt ! Complimenten !
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:35:10 #141
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72255159
Dit topic helemaal uit het oog verloren, wat een prachtige kaartjes zeg!! Wij moeten nog nadenken, maar het gaat vast en zeker weer een zelfgemaakt kaartje worden. Alleen die van Cheyenne komt van de drukker en die vind ik nu achteraf echt heel erg stom
pi_72255271
Huup, wat een schitterend kaartje Ik vind de stijl supemooi!
Mooi gedaan ook, innepin, complimenten!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:06:08 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72255920
Prachtig kaartje Huup en Innepin! Echt heel mooi!

flowerbox, onthouden mag hoor, maar ik heb het ook maar eerlijk 'gepikt' van Lishe.
***
pi_72259572
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind hem zo supermooi Huup (en B.!) en Innepin! Echt heel mooi bedacht en uitgevoerd
En nu ben ik ook wel benieuwd naar al die kaartjes die de keuring niet hebben doorstaan
Heb je ruimte in je mailbox voor 87 plaatjes?

Dank voor complimenten! Het is helemaal Huups ontwerp hoor, ik heb het alleen maar op commando uitgevoerd
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72259601
Leuk Huup, heel lief! vooral het lettertype van haar naam op de voorkant vind ik super!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:06:39 #146
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_72259671
Ik vind het tekstje, op Oscar's klaartje, prachtig! (Wou dat ik zó schreef!)
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_72259817
en ook een compliment voor Huup, en be wat een mooie kaarten
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72260058
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:01 schreef innepin het volgende:

[..]

Heb je ruimte in je mailbox voor 87 plaatjes?
en versie 87-b dan?

quote:
Dank voor complimenten! Het is helemaal Huups ontwerp hoor, ik heb het alleen maar op commando uitgevoerd
B. en ik zijn ontzettend blij met het resultaat kudo's voor jou
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72260211
Mooie kaartjes weer allemaal. Ieder zijn eigen stijl, maar even speciaal. Erg gaaf BE dat het zo doorgevoerd is op de kaart.
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:35:10 #150
95752 crew  Chell
Kluns
pi_72260333
Oscar's kaartje lag hier in de brievenbus. Wat issie leukkkk!
pi_72260498
Wat een mooie kaartjes weer! Huup mooie naam en een echt meisjeskaartje.
BE wat mooi en leuk die stijl van het kamertje erin.
Die van Willow vind ik wel wat weg hebben van de droomvlucht op de 1 of andere manier. Mooi!
pi_72262844
Jaaa Huup-kaartje! Wat prachtig ! Ook complimenten dus voor Innepin!
(Zie je, ik wist wel dat ik het kaartje mooi ging vinden )
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:41:57 #153
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72267628
Mooi, huup en innepin!!!! Heel!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 30 augustus 2009 @ 07:49:04 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72273999
Oooh, wat een mooie kaartjes weer!
pi_72301161
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

en versie 87-b dan?


[..]

B. en ik zijn ontzettend blij met het resultaat kudo's voor jou
en dan heb je die prachtige versie van mij nog !

Ik moet E's uiteindelijke kaartje ook nog posten trouwens
pi_72301179

sellufgemaakt. Er was ooit een andere versie die bij de drukker echt pulp werd. Dus toen deze

[ Bericht 20% gewijzigd door Kleurdoos op 31-08-2009 10:19:20 ]
pi_72302056
Wat een mooie kaartjes zeg! Die van Saar en Oscar springen er wmb wel uit! En het zomerkindgedichtje...

Vanmiddag komt een vriend van N. het kaartje ontwerpen. Hij heeft een eigen reclamebureau, dus dat komt wel goed. En een vriendin met een eigen fotostudio komt na de geboorte een foto nemen. Die komt dan in zwart wit op het kaartje. Heb een beetje zoiets in gedachten. Maar dan minder zoet. Ander lettertype ook. Ben benieuwd!
pi_72302074
Innepin wat een mooi kaartje! Leuk ook dat hetzelfde thema terug komt in het kamertje!!

Huup erg mooi kaartje!

BE ook een mooi kaartje voor Oscar! Ook weer hetzelfde thema in het kamertje, erg leuk!
pi_72303362
waar kan je het trouwens op erg dik papier laten drukken (grof geschept)
pi_72303490
KD, wij zijn alvast naar een drukkerij geweest. Daar hebben we een hele map met allemaal verschillende soorten papier meegekregen om uit te kiezen. Drukker vertelde er wel bij dat het drukwerk minder mooi wordt naarmate het papier grover wordt. Vooral bij foto's.
pi_72303536
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:29 schreef Ssserpente het volgende:
KD, wij zijn alvast naar een drukkerij geweest. Daar hebben we een hele map met allemaal verschillende soorten papier meegekregen om uit te kiezen. Drukker vertelde er wel bij dat het drukwerk minder mooi wordt naarmate het papier grover wordt. Vooral bij foto's.
juhp dat wist ik maar welke drukkerij? de drukkerij waar ik werkte deed dat namelijk niet
pi_72303577
Cool die egel weer terug in het kaartje BE!
Huup wat een schattig kaartje!

Die van Elin vind ik helemaal geweldig
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72304079
Mooi kaartje Huup!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72316821
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

juhp dat wist ik maar welke drukkerij? de drukkerij waar ik werkte deed dat namelijk niet
Hm, dat wordt een rondje bellen dan!
pi_72870757
ohhh Kleurdoos...wat ontzettend leuk dat kaartje voor Elin, heel!!!

Lena's kaartje:

Buitenkant


Binnenkant


de kleur roze lijkt op mijn scherm een beetje paarsig, maar is in werkelijkheid hard roze
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 18 september 2009 @ 12:27:29 #166
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72871075
heel leuk
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72871127
Wat een vrolijke kaart Poppedein! Mooie foto ook! Heel leuk!
Lotte!
Noah!
pi_72872677
Leuk kaartje Poppedein! Dat lief, liever.. vind ik ook heel schattig!
pi_72894681
Lief, vrolijk kaartje, Poppedein
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72894993
ik vind 'm ook heel leuk!
pi_72899630
heeey poppedein; ik zag je kaartje ma bij de VK en ik vind het ook een supervrolijke en mooie kaart!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 21 september 2009 @ 20:00:32 #172
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72977917
Vandaag de proefdruk goedgekeurd.
En poppejans, om je 'vraag' uit Z&G te beantwoorden, nee dit keer heb ik het zelf ontworpen
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 21 september 2009 @ 20:06:54 #173
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72978163
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Vandaag de proefdruk goedgekeurd.
En poppejans, om je 'vraag' uit Z&G te beantwoorden, nee dit keer heb ik het zelf ontworpen
jippie! ik ben zo benieuwd naar je kaartje...
  maandag 21 september 2009 @ 20:07:31 #174
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72978193
Ik wil het ook zo graag laten zien maar mag nog nie van de baas!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72981180
Oh jammer, ik ben ook heel nieuwsgierig! Doe anders ff snel baren nu, dan kan je morgen het kaartje laten zien
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72981458
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Vandaag de proefdruk goedgekeurd.
En poppejans, om je 'vraag' uit Z&G te beantwoorden, nee dit keer heb ik het zelf ontworpen
Oh, dat is dan helemaal extra leuk en bijzonder, jammer dat je hem niet effe laat zien , je maakt me wel weer erg nieuwsgierig!
Ik ''kan'' die van mij niet laten zien, omdat euh.. de naam er in verwerkt zit zeg maar... de naam valt ook niet weg te halen ofzo.. (snappen jullie het nog? haha) dus wil ik echt niet voor die tijd laten weten.
Hadden we een standaard kant en klaar kaartje dan had ik die misschien al wel laten zien, ik wil altijd mijn enthousiasme delen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 21 september 2009 @ 21:22:21 #177
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72981558
Hier dito, de naam staat in het ontwerp

Morgen eens envelops gaan schrijven. Alsof ik niks beters te doen heb...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72988546
zit er een konijntje in rocka? (nee niet in je buik bedoel ik! )
  dinsdag 22 september 2009 @ 00:36:08 #179
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72988887
Nee, hoe kom je er ook bij
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72988972
ja gek he!
pi_72990383
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 00:14 schreef bixister het volgende:
zit er een konijntje in rocka? (nee niet in je buik bedoel ik! )
Hehe.
Ben benieuwd.
Knap van de mensen die zelf gaan ontwerpen of ontworpen hebben.
Wij hebben gewoon een simpele van de online kaartjeswinkel
Las in een ander topic iets over gedichtjes ofzo.
Wij hebben geen gedichtje, vind ze vaak te zoet enzo
Iig die standaard dingen en songtekst wilden we iets met ons trouwnummer doen maar dat werd m ook niet en andere inspiratie hadden we ook niet echt, nu hebben we gewoon 1 zin.
En daaronder de naam of namen (afh.van geslacht) en dan de geb.datum etc.
En ons adres.
Ook niets over vingertjes en teentjes komen tellen ofzo, hou ik ook niet van

Dusch

Vind trouwens ieder kaartje weer zo uniek en leuk en mooi bij iemand passen en leuk ook om te zien hoe ieder zijn eigen idee/smaak daarin heeft.
pi_72992211
Ik zie kruisjes bij Poppedein's kaart

Hier ook geen gedichtjes op het kaartje. De tekeningetjes zijn al zoetsappig genoeg
Ik heb hem zelf ontworpen, samen met een vriend die veel beter is dan ik met photoshop. De proefdruk is klaar en vandaag ga ik de enveloppen ophalen. Het meest verliefd ben ik op de geboortepostzegel die ik bij tnt heb laten maken. Daar staat de voorkant van de kaart op, maar dan dus op postzegelformaat. Zo leuk geworden
pi_72998655
Bij ons was het eigenlijk ook de bedoeling dat ik het kaartje zelf zou maken, maar door de drukte van het afstuderen kan ik dat er nu niet bij hebben. Ik weet van mezelf dat ik het dan toch perfect wil doen waardoor het veel te veel tijd en stress kost. Hartstikke jammer
Maar ik ben super blij met het kaartje dat we nu uitgezocht hebben
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73038872
Hier kwam vandaag de proefdruk binnen, echt helemaal naar onze wens is de kaart geworden
Maak ook maar meteen gebruik van de handige service dat zij de kaarten ook versturen, scheelt toch weer enorm enveloppen schrijven!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:58:41 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_73212938
Nou Rocka
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73213160
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:01 schreef Poppejans het volgende:
Hier kwam vandaag de proefdruk binnen, echt helemaal naar onze wens is de kaart geworden
Maak ook maar meteen gebruik van de handige service dat zij de kaarten ook versturen, scheelt toch weer enorm enveloppen schrijven!
Had je al verteld waar je dat kaartje laat drukken? Ik had zelf voor www.geboortepost.nl gekozen, maar het lettertype van de adressen op de envelop staat me tegen. Ook vind ik het stom dat achterop het kaartje de URL van geboortepost staat.

Ik ga sowieso nog naar LowieKopie om een offerte te laten maken, maar het lijkt me wel zo handig om het online te laten doen via een bedrijfje dat ook de kaarten verstuurt.

Oh, en ik ben ook benieuwd naar het kaartje van Rocka!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_73213791
claudia, volgens mij was 't poobies waar poppedein haar kaartje gemaakt heeft.
(idioot wat een mens zoal onthoudt... )
pi_73214592
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Had je al verteld waar je dat kaartje laat drukken? Ik had zelf voor www.geboortepost.nl gekozen, maar het lettertype van de adressen op de envelop staat me tegen. Ook vind ik het stom dat achterop het kaartje de URL van geboortepost staat.

Ik heb het ook van geboortepost!
Haha een lettertype op de enveloppen maakt me echt geen zak uit, was inderdaad wel beetje typisch nu je het zegt, maar ik vind het echt heerlijke service dat zij de kaarten ook meteen versturen! En best wel goedkoop zijn!
Maar v de goedkoopheid hebben we het niet alleen gedaan hoor, een mooi kaartje vonden we zeer belangrijk en hij is echt helemaal geworden zoals de bedoeling was.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:53:06 #189
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73214686
We hebben net contact gehad met de drukker en morgenmiddag worden ze gedrukt, onze kaartjes (we waren vanochtend pas uit de complete naam voor onze zoon en de aangifte is ook pas gedaan dus vandaar eienlijk stiekemlijks een beetje ).
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:55:20 #190
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73214768
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:53 schreef RockabeIIa het volgende:
We hebben net contact gehad met de drukker en morgenmiddag worden ze gedrukt, onze kaartjes (we waren vanochtend pas uit de complete naam voor onze zoon en de aangifte is ook pas gedaan dus vandaar eienlijk stiekemlijks een beetje ).
En wat is dan de complete naam? Mag ook via PM!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73214846
Oh hij heeft dus meerdere namen Rocka? Sjiek hoor!
Ben ook erg benieuwd naar het kaartje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73215020
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:50 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik heb het ook van geboortepost!
Haha een lettertype op de enveloppen maakt me echt geen zak uit, was inderdaad wel beetje typisch nu je het zegt, maar ik vind het echt heerlijke service dat zij de kaarten ook meteen versturen! En best wel goedkoop zijn!
Maar v de goedkoopheid hebben we het niet alleen gedaan hoor, een mooi kaartje vonden we zeer belangrijk en hij is echt helemaal geworden zoals de bedoeling was.
Staat bij jou ook de URL achterop het kaartje? Ik moet nog even mailen om te vragen of dat alleen bij de proefdruk zo is. En welk papier ga je kiezen?

Ik vind het gewoon jammer dat ik zoveel tijd besteed heb aan het kaartje en ik dan niet zoiets simpels als het lettertype op de envelop mag kiezen. Geboortepost is wel heel goedkoop, dus ik denk er nog even over na.

Fijn dat je blij bent met het kaartje!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_73215060
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:26 schreef bixister het volgende:
claudia, volgens mij was 't poobies waar poppedein haar kaartje gemaakt heeft.
(idioot wat een mens zoal onthoudt... )
Dank voor de tip! Ga ik ook even checken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_73216974
Vandaag op de post gegaan!

Voor- en achterkant:


Binnenkant (adresgegevens e.d. zijn weggepoetst )

pi_73217386
Wauw Ssserpente, wat een mooi kaartje! Wat zul je daar trots op zijn!!
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:40:17 #196
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73217672
Wat onwijs lief, schattig en meisje-meisje
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:41:58 #197
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73217714
Prachtig
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73217731
Wat mooi lief kaartje Ssserpente
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73217876
Wat een schattig kaartje Serpente, en mooie foto!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73218060
Mooi kaartje Ssserpente
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73219364
Ach, kijk nou dan hoe zoet.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:42:51 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73219502
Ik denk:Rocka kaartje!, maar nee hoor...
mijn PM box staat open voor de namen van het jonkie

maar wel een lief kaartje van Sssserpente
pi_73219549
Ik ben ook heel benieuwd naar het Rockaartje!
Hardloper.
IG @webkim
pi_73220772
Wat moooi Ssserpente! (en gefeliciteerd trouwens). Echt super, prachtige foto en wat een toepasselijke tekst!
pi_73223494
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:14 schreef Ssserpente het volgende:
Vandaag op de post gegaan!

Voor- en achterkant:
[ afbeelding ]

Binnenkant (adresgegevens e.d. zijn weggepoetst )

[ afbeelding ]
op mijn verjaardag
lief kaartje!
pi_73223605
oooooowww serpente ik vind je tekst ook zoooooo mooi op je kaartje.. vooral icm haar naam
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73226523
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Staat bij jou ook de URL achterop het kaartje? Ik moet nog even mailen om te vragen of dat alleen bij de proefdruk zo is. En welk papier ga je kiezen?

Ik vind het gewoon jammer dat ik zoveel tijd besteed heb aan het kaartje en ik dan niet zoiets simpels als het lettertype op de envelop mag kiezen. Geboortepost is wel heel goedkoop, dus ik denk er nog even over na.

Fijn dat je blij bent met het kaartje!
Wij kozen meteen de variant in ''mat'', vonden de glanzende echt heel erg veel minder mooi eruit zien zowel binnen als buitenkant vond ik er goedkoop uitzien in glans.(We hebben een pentekening op buitenkant staan, beetje raar glimmend stond die erop).
Hier stond inderdaad de link van geboortepost ook op de achterkant, rechts achterop het kaartje verticaal in het klein.

Qua lettertype op envelop is eigenlijk inderdaad wel beetje raar dat je dat zelf niet kan aangeven, op het gehele kaartje enzo kan het wel, zelfs meerdere types/groottes wat je wil enzo
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73226589
Wat een lief kaartje Ssserpente, helemaal passend bij haar naam!
Heel leuk, ik vind niet zo gauw foto's leuk op een geboortekaartje, maar vind deze foto dus wel enorm geschikt en heel mooi!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:16:51 #209
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73268806
Ssserpente mooi kaartje en erg mooie tekst..

Ik ben benieuwd naar het kaartje van Rocka!!
pi_73269209
Mooi Serpente!!

En het stukje tekst is mooi! Paultje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73273705
Mooi kaartje Sssperente

Hier net gebeld met de drukker, morgen kan ik de proefdruk halen... ze ging dr best nog doen voor vandaag, maar zou lastig worden. Enveloppen zijn ook binnen, dus kunnen dan gelijk mee dan kan ik de adres stickers plakken en de postzegels.

We hebben overigens na veel wikken en wegen het volgende gedichtje uit gezocht, ik vond t zo mooi.
Je hebt twee kleine handjes
Geef ons er allebei één
Dan leiden wij je rond totdat je zegt
"Ik kan het wel alleen"
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:04:25 #212
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73312656
Onze kaarten zijn vandaag aangekomen. Ben erg benieuwd naar de reacties (ook van hier):

De voorkant:


en de binnenkant:


Net als de vorige keer is de kaart roomwit en met bruine inkt bedrukt.
De tekst bovenaan is afgeleid op wat onze 1e zoon elke keer antwoordde op hoe zijn broertje heet:
'Mijn broertje heet 'Baby' maar Papa en Mama noemen hem'...

(ps. gelieve niet de naam in posts te gebruiken svp! BVD!)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73312859
Ik vind het een mooie kaart Rocka, heel stoer, maar ook stijlvol (past bij je!!). En de tekst is erg schattig.
pi_73312944
Rocka wat een tof kaartje!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73313020
SuperKOEL!
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:17:13 #216
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73313132
Helemaal jullie volgens mij
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73313139
Stoere kaart, Rocka! Vooral de buitenkant. Maar de binnenkant is weer erg lief! Mooi!
  Moderator vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:25:35 #218
5428 crew  miss_sly
pi_73313448
Wat Ssserpente zegt, stoer van buiten, lief van binnen
En ontzettend mooi, die tekening voorop!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73314416
wow rocka, ik ben er gewoon hélemaal verliefd op! Wát geweldig mooi bedacht en getekend! Heel!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:01:17 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73314493
Mooi gedaan Rocks!
pi_73314956
Mooi Rocks!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:20:09 #222
100412 mefke79
komt goed!
pi_73314998
Rocka en Sserpente wat een gave kaartjes! Ieder zijn eigen stijl en dat vind ik altijd zo gaaf om te zien.
(ja, die van ons volgt nog, maar ik moet echt effe anoniem maken..)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73315059
ontzettend gaaf Rocks! De tekst vind ik super, met diezelfde letter zo, heel mooi
en wat grappig de manier waarop B. erbij betrokken is met dat ene regeltje

en ik vind dat je supermooi papier hebt gebruikt!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 20:26:33 #224
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73317140
Rocka, by far het gaafste kaartje dat ik ooit gezien heb
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_73317871
Ontzettend mooi Rocka, ik vind vooral de letters echt prachtig gedaan. Mooi ontwerp ook. En de tekst wérkt ook gewoon zo.
snap alleen het kaarsje-in-het-hart niet zo geloof ik

En B. Baby!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 20:59:24 #226
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73318115
helemaal in stijl, rocka! erg mooi gelukt! eigenlijk moet ie nu ook nog op een stoere gespierde arm.
in de haak.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 21:35:18 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73319289
Mooi Ssserptente en Rocka!
***
pi_73319547
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 20:50 schreef innepin het volgende:
Ontzettend mooi Rocka, ik vind vooral de letters echt prachtig gedaan. Mooi ontwerp ook. En de tekst wérkt ook gewoon zo.
snap alleen het kaarsje-in-het-hart niet zo geloof ik

En B. Baby!
Leven, leren, LICHT! Liefhebben


Echt super Rocka, leuk dat ie in dezelfde stijl is als die van B.
die combi van bruin op dat gebroken wit/creme..awesome
En die naam vind ik echt TE tof !
pi_73320436
Oh, erg mooie kaartjes hier weer!

Ssserpente, jullie kaart is hartstikke mooi zo! Tekst, foto , naam, kleuren: mooi en lief!

En Rocka, wéér zo'n mooi heel eigen kaartje! Erg leuk.
pi_73321191
Lief kaartje Serpente!

En Rocka, echt heel mooi geworden! En de naam

Oh, en Elins kaartje vind ik ook al zo lief!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73327977
Rocka mooi kaartje!

Onze proefdruk is zo mooi Mn lief is het gelukkig met me eens. Alleen nu hebben we nog een taalkundige discussie. Maar daar komen we wel uit. Ik ben zo blij dat het kaartje op tijd af is
pi_73331185
Ohhh Ssserpente, ik zie nu ook pas die van jullie... heeeeeel lief!! En geweldig hoe dat stukje songtekst erbij klopt! Lieve Lente!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 3 oktober 2009 @ 15:39:24 #233
95752 crew  Chell
Kluns
pi_73334779
Niet mijn stijl, maar wel helemaal Rocka en daarom heel tof Mooi gemaakt!

En de naam vind ik echt geweldig!
pi_73335194
Heel mooi, Rocka! Leuk, die alliteratie. En hij past ook heel mooi bij het geboortekaartje van je andere zoon (die heb ik onthouden, want dat vond ik ook al zo'n mooi kaartje)
pi_73336295
Erg leuk Rocka, en helemaal passend bij het kaartje van zijn grote broer! Knap gemaakt weer hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73352852
Lief kaartje Serpente Past goed bij haar naam

Rocka wat gaaf, het past precies bij het kaartje van B!! En ik vind de aankondigingszin echt leuk
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 4 oktober 2009 @ 12:26:03 #237
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73353961
Rocka, echt helemaal jullie stijl. Mooi en goed gedaan En helemaal bijpassend bij het kaartje van B.
pi_73354415
Heel erg mooi Rocka
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 4 oktober 2009 @ 13:05:33 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73354965
In het echt issie ook heel mooi!
***
  zondag 4 oktober 2009 @ 13:10:56 #240
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73355132
stoer mooi kaartje Rocka
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 07:02:59 #241
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_73446481
Over 'leuke' gedichtjes op kaartjes gesproken, vanmorgen in de krant:
'Na 9 maanden onschuldig te hebben gezeten ben ik er uitgekomen op:"
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:22:04 #242
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73448003
zat er een foto van baby in streepjespak bij?

[edit]'t stond in de krant zie ik nu, dus 't zal wel niet. maar ze hebben er vast een heel lollig geboortekaartje bij gemaakt met baby die met behulp van een sluitlaken ontsnapt. [/edit]

[ Bericht 51% gewijzigd door trui op 07-10-2009 10:48:31 ]
in de haak.
pi_73449929
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 07:02 schreef PM-girl het volgende:
Over 'leuke' gedichtjes op kaartjes gesproken, vanmorgen in de krant:
'Na 9 maanden onschuldig te hebben gezeten ben ik er uitgekomen op:"



Wij hebben al van meerdere mensen gehoord dat ons kaartje niet is aangekomen. Vrees dat het komt omdat ik de adressen met een zilveren pen heb geschreven... Kan zijn dat dit te veel spiegelt voor de sorteermachine...

Hoop dat ze dan alsnog achteraf met de hand gesorteerd worden... Maar heb er weinig hoop op.

Zonde! Duur grapje...
  † In Memoriam † woensdag 7 oktober 2009 @ 10:42:43 #244
43556 miss_dynastie
pi_73449959
Ah nee serpente, wat rot
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:49:38 #245
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73450158
sserpente, dat is balen zeg. maar zouden ze ze dan gewoon weggooien??? nee toch?!
in de haak.
pi_73450242
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:49 schreef trui het volgende:
sserpente, dat is balen zeg. maar zouden ze ze dan gewoon weggooien??? nee toch?!
Geen idee. We gaan maar eens bellen.

We hebben nu van een stuk of vier mensen gehoord dat ze geen kaartje hebben gekregen: twee goede vrienden, mijn vader en N.'s ouders. En dat zijn dan nog maar mensen die erg dichtbij staan en die weten dat ze er één hadden horen te krijgen. En ernaar durven vragen.

Zit me dus serieus af te vragen hoeveel 'vagere kennissen' 'm dan niet hebben gekregen waarvan we het nooit zullen weten omdat ze 'm niet missen...
pi_73450874
Balen Serpente!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73453109
Balen Ssperente....

En sommige gedichtjes zijn idd te erg... dan denk ik nu is het misschien grappig maar vind je dat over een paar jaar ook nog? daar mee doel ik overigens niet op de kaartjes hier hoor dames, maar van die dingen als "na negen maanden heeft mn moeder de huur opgezegd" "Papa heeft met mama gestoeid" etc
pi_73453265
Gebeld. Bij ons zelf ontbreekt er af en toe nl ook post. N. z'n werk had bv laatst twee flessen wijn opgestuurd die nooit zijn aangekomen en we kregen gister een aanmaning van de zorgverzekeraar terwijl we de rekening nooit ontvangen hebben...

TNT dus ff gebeld. Ze maken er een interne klacht van waar wij zelf vervolgens niets meer van horen. En als blijkt dat er nog meer kaartjes ontbreken, moeten we maar weer even bellen... Ze kunnen niet zeggen of ze misschien alsnog achteraan komen...

Bummer!
pi_73454249
Ssserpente, dat is rot! Vooral omdat je nooit weet hoeveel mensen em dan niet gehad hebben.

Zoals beloofd nog ons kaartje. Ik hoop dat het een beetje goed te zien is zo. In het echt is de kleur groen veel minder fel dan hier, komt door het omzetten van drukbestand naar internetbestand en ik krijg het niet anders voor elkaar:
binnenkant:
voorkant:
Achterkant was gewoon wit met die groene strepen.
Het kaartje heeft dicht de breedte van een A4 en open dus de lengte van A3. Het liggend konijntje was onze postzegel en de envelopen waren gewoon simpele akte-enveloppen van de HEMA.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73469599
Mefke wat een lief kaartje Leuk zo met die ene kleur groen. Ook leuk om een onderdeeltje weer terug te laten komen op de postzegel.

Ik moet nog steeds een foto van ons kaartje maken maar dat vergeet ik steeds
pi_73497248
Wat leuk Mefke! Past helemaal bij jullie kamertje en dergelijke

Ssserpente wat ontzettend balen!!
wij hebben het ook gehad maar gelukkig was het maar bij 1 persoon. Een oom van B. had geen kaartje ontvangen die uiteraard zeker weten wel verstuurd is. En het lullige was, hij lijkt er nog heel erg beledigt over ook We hebben uiteraard nog een kaart gegeven maar het blijft een beetje awkward. Heel naar.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73500655
Wat schattig Mef! Een heel puur kaartje!

Leuk Huup, zo'n oom. Probeer die idd maar 'ns 'wijs te maken' dat je 'm wel een kaartje hebt gestuurd... Hoe harder je dat probeert, hoe ongeloofwaardiger het wordt...
pi_73739501
serpente wat balen
Hier waren er ook een paar niet aangekomen (via geboortepost) en die heeft geboortepost er toen nog een keer achteraan gestuurd. De originelen kwamen trouwens later alsnog, na een paar weken
pi_73765006
Hadden wij hier ook bij Fons zijn kaartjes. Na contact met de post kregen we bericht terug dat we moesten laten weten hoeveel kaartjes het waren en dat ze dan de postzegels gingen terugbetalen.
Net of het daar om gaat...
pi_73771359
Nou ja zeg, wat komt dat vaak voor. En dat is nou juist iets waarvan je niet wilt dat het mis gaat!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  Moderator zaterdag 17 oktober 2009 @ 09:23:57 #257
5428 crew  miss_sly
pi_73772664
Wat vervelend zeg.

Wij hadden ook een kaartje dat niet aangekomen was, maar dat kwam omdat wij het verkeerde huisnummer erop hadden staan. Kregen we na enige tijd het kaartje terug (retour afzender) met als tekst: "wij kennen geen X en Y (de namen die erop stonden), maar ook van ons van harte gefeliciteerd".
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:40:57 #258
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73881594
Ik kreeg net het geboortekaartje via de mail. Echt, ik ben zo dik en dik tevreden . Ik vind het zo knap hoe sommige mensen mijn lekenideeën gewoon kunnen omzetten naar een daadwerkelijk kaartje. Ik ben helemaal gelukkig ermee. En hoewel het veel overeenkomsten heeft met die van S, is ie ook zo echt anders. En jongensachtig .
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:45:26 #259
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73881794
wat fijn groofsken! ben heel benieuwd!

wij kregen net die van Jochem! lief kaartje, Troel! (en zo snel! )
in de haak.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:12:40 #260
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73882885
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 15:45 schreef trui het volgende:
wat fijn groofsken! ben heel benieuwd!

wij kregen net die van Jochem! lief kaartje, Troel! (en zo snel! )
hier ook
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:30:29 #261
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73883561
Hier ook
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:56:59 #262
56471 pinquit
oh my lama!
pi_73884444
ik word weer overgeslagen

ben benieuwd
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:11:45 #263
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_73977202
Wil er iemand, nog een klein dichtseltje?
Misschien voor een mama-alleen?
Die mag mij PM-en.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:18:23 #264
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_73985766
Ik heb dit gedicht:

Wist jij dat ik
voor jij kwam
wel heel was maar
nog niet volledig

en dat nu jij bij mij bent
ik gedeeld word,
eeuwig.

(c) Oxy, okt 2009
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_73985859
Oxy, wat mooi!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73985912
Wat mooi weer Oxy...
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:22:15 #267
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73985916
oxy wat treffend
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:24:26 #268
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_73985993
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat mooi weer Oxy...
Waarom zoveel huilen-tranen?
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_73986003
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:04 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente, dat is rot! Vooral omdat je nooit weet hoeveel mensen em dan niet gehad hebben.

Zoals beloofd nog ons kaartje. Ik hoop dat het een beetje goed te zien is zo. In het echt is de kleur groen veel minder fel dan hier, komt door het omzetten van drukbestand naar internetbestand en ik krijg het niet anders voor elkaar:
binnenkant: [ afbeelding ]
voorkant: [ afbeelding ]
Achterkant was gewoon wit met die groene strepen.
Het kaartje heeft dicht de breedte van een A4 en open dus de lengte van A3. Het liggend konijntje was onze postzegel en de envelopen waren gewoon simpele akte-enveloppen van de HEMA.
Wat een leuk idee
Hoeveel woog dat?
Wij hadden A5 maar met mijn stomme kop te dik papier gedaan, daardoor te zwaar voor 1 zegel
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:48:38 #270
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73986946
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef Estrys het volgende:

[..]

Wat een leuk idee
Hoeveel woog dat?
Wij hadden A5 maar met mijn stomme kop te dik papier gedaan, daardoor te zwaar voor 1 zegel
Dat sucks!

Wat zijn kaartjes eigenlijk duur zeg..
Voor 60 kaarten zijn we zo 170 euro kwijt..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:50:53 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73987042
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Waarom zoveel huilen-tranen?
Ze is ontroerd, zo mooi vindt ze het.
pi_73987187
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:48 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dat sucks!

Wat zijn kaartjes eigenlijk duur zeg..
Voor 60 kaarten zijn we zo 170 euro kwijt..
Onze kaartjes hebben wij nooit hoeven betalen. Dus die dubbele postzelgels was dan wat minder erg. Ik heb het via de drukker die wij altijd op werk hebben (en waar ik heel veel mee te maken heb) gedaan en die man heeft nooit een rekening gestuurd, dat besefte ik me pas heel veel later (een maand of 6) en toen durfde ik er niet meer naar te vragen Ik geloof niet dat hij het vergeten is, hij vergeet dat soort dingen echt niet.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Moderator vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:54:40 #273
5428 crew  miss_sly
pi_73987202
Oxy wat ontzettend mooi
en zo heel erg treffend
heel ontroerend!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:59:45 #274
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73987429
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef Estrys het volgende:

[..]

Onze kaartjes hebben wij nooit hoeven betalen. Dus die dubbele postzelgels was dan wat minder erg. Ik heb het via de drukker die wij altijd op werk hebben (en waar ik heel veel mee te maken heb) gedaan en die man heeft nooit een rekening gestuurd, dat besefte ik me pas heel veel later (een maand of 6) en toen durfde ik er niet meer naar te vragen Ik geloof niet dat hij het vergeten is, hij vergeet dat soort dingen echt niet.
Oh!
Dan zijn die dubbele postzegels inderdaad niet zo erg!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73987529
Prachtig, Oxy! Ontroerend inderdaad.
pi_73990792
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Waarom zoveel huilen-tranen?
Het is prachtig en raakt me, het zou op mij kunnen slaan. Zo voelt het. Sorry Oxy, ik had het even beter moeten uitleggen. Nu zijn de tranen weer weg hoor!
pi_73991010
Wat ontzettend mooi Oxy. Ik krijg er helemaal kippenvel van, van ontroering. Echt zoals ik het voel heb jij het geschreven
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73991086
Oxymoron, ik keek toevallig even in dit topic en moet toch echt even zeggen dat ik het een prachtig gedicht vind. Volgens mij weet jij op te schrijven wat veel mensen voelen maar niet kunnen verwoorden. Wat ik ontzettend knap vind.

[ Bericht 42% gewijzigd door Pannenkoeken op 23-10-2009 18:08:42 ]
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:51:43 #279
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73991474
Oxy, wat een prachtig gedicht!
Ik raakte erg ontroerd van je gedicht.
Jij hebt de gave gedachtes die ik nog nooit als gedachte heb gehad op te schrijven zodat ze daarna ook een gedachte van mij worden. Net alsof 't altijd al bij me hoorde.
Dank je wel!
A grand adventure has begun.
pi_73991897
Oxy, wat een talent heb jij toch
pi_73992835
Oxy wat ontzettend mooi
ik krijg er een tsr van
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73993727
Heel mooi, Oxy!
Zo met mijn slapend kindje tegen me aan, is het zo ontroerend.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:25:27 #283
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73993948
Ik vind het ook heel mooi en treffend Oxymoron.
Zo eenvoudig en tegelijkertijd met alle nuances .
pi_73995195
Oxy, wat mooi!
Estrys, hier hetzelfde bij onze trouwkaarten, ook nooit wat betaald. En nu hebben we wel voor het ontwerp en het drukken betaald, maar dan met korting. Het papier zelf was 250 grams, ik heb niet eens gewogen of het dan misschien te zwaar was. Maar ik had wel heel simpele enveloppen van de hema, dus die waren dan de compensatie. Heb er verder niets over gehoord, dus dat zal wel meevallen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:13:12 #285
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74000126
Lief, van jullie!
Hij is nog te koop* hoor.

* vrijwillige bijdrage

Maar echt, bedankt.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_74289622
Het kaartje van Niels
We zijn er super blij mee Het past precies bij ons!!





Onze katjes staan er ook op!!




Ik was eigenlijk van plan zelf een kaartje te ontwerpen maar daar had ik echt geen tijd meer voor na mijn afstuderen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_74289743
Heel leuk Twinkly!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74290109
Wat een lief kaartje! Past inderdaad echt bij het beeld dat ik van je heb.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74290223
Aww, die katjes.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74290405
Wat een super leuk kaartje Twinkly! Zo lekker vrolijk!
Wij hadden ook een (aangepast) Gribbeltje kaartje
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74293175
Leuk kaartje Twinkly, heel fris zo met dat appeltjesgroen.
Ook op het geboortekaartje wat wij gemaakt hebben , hebben we onze dieren op staan, vind ik toch wel speciaal
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74293258
Wat een lief kaartje Twink! Klein rupsje.
pi_74294515
Dankjulliewel
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:48 schreef tessie het volgende:
Wat een super leuk kaartje Twinkly! Zo lekker vrolijk!
Wij hadden ook een (aangepast) Gribbeltje kaartje
Ja! Ik vind die van jullie ook echt helemaal super!! Ik kwam op de website door dit kaartje dat bij onze verloskundigenpraktijk hing.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 1 november 2009 @ 21:56:42 #294
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74295226
Leuk hoor Ik ken gribbeltje van twitter
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74296556
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:27 schreef Poppejans het volgende:
Leuk kaartje Twinkly, heel fris zo met dat appeltjesgroen.
Ook op het geboortekaartje wat wij gemaakt hebben , hebben we onze dieren op staan, vind ik toch wel speciaal
Ik ben benieuwd!!
Het grappige is dat onze katten tot nu toe Niels compleet negeren. Ze zien hem als een object dat herrie produceert ipv een levend wezen geloof ik
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_74306241
Dit is het kaartje van Isabeau. 't Idee was van mij, de uitwerking van mijn broer.






Mijn schoonzus heeft het kaartje vervolgens als cadeau op canvas laten schilderen


En mijn moeder heeft het verwerkt in een geboorteschilderijtje. Op de zijkanten staan ook nog allemaal dieren. Sommige dieren zijn bestaande huisdieren, sommige dieren niet, maar ze hebben allemaal een betekenis en die staat op de achterkant uitgelegd. Oh en de klavertjes vier zijn echt
pi_74306617
wat een leuke kaartjes Twinkly en Sorbo
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74306657
Wow mooie kaartje hoor meiden, Twinkly leuk van die poezels (ook met die markeringen/tekeningen in hun gezicht) en Sorbo ook mooi (lieveheersbeestjes zijn )
pi_74307045
Wat snoezig, Sorbo!
  maandag 2 november 2009 @ 10:48:08 #300
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74308544
Twinkly, wat een gewéldig kaartje, súperlief zeg! En je katjes erbij vind ik echt geweldig, hopelijk vind je het niet erg dat ik mijn lief nu de instructie heb gegeven ook een kleine verwijzing naar de katten op ons kaartje te zetten, want die gaan we zodadelijk wegsturen voor de proefdruk Ik vind het kaartje echt bij je passen, chapeau!

En Sorbootje, jouw kaartje is ook al zo geweldig leuk, en lief, en geweldig Vind het leuk dat het lieveheersbeestje geen zwarte belijningen heeft, heel mooi!
3!
  † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 11:09:22 #301
43556 miss_dynastie
pi_74309166
Oh twinkly die katten erbij, wat geweldig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')