abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_246350
Is iedereen al naar de winkel gehold om dit
wanproduct te kopen?
's nachts veel plezier<BR>overdag een dooie pier<BR>
  zaterdag 12 februari 2000 @ 22:22:00 #2
2355 Zelda
zonder Link.....
pi_246351
Zou ie een 2de gouden plaat willen?? (voor eh bibi)
U never get a 2nd chance, 2 make a 1st impression.


pi_246352
Jeemig - ik zag een cover met Ruuuuuudje en dacht - even luisteren en verwachte iets in die geest van een knuffelliedje - maar ach
Vergeet het maar . Een soort countryliedje met veel singsang in the background, niets te horen van de echte Ruud!
Was 'ie maar zichzelf gebleven en had een lekker liedje gemaakt zoals die altijd heeft gezongen, misschien in die kreet van carnevalsmuziek ( voor de mensen in het zuiden dan maar , in het noorden is daar minder aandacht voor ) . Maar juist voor deze tijd was dat een hit geworden. Zo blijven de CD's wel in de rekken liggen denk ik !
pi_246353
Ik moet zeggen, ik ben een fanatiek carnavalvierder (een echte kruikenzeiker) maar met een liedje van Ruud was ik, ook niet tijdens carnaval, niet echt blij geweest. Het liedje van Paul de Leeuw zal het heel goed doen, sterker nog, dat doet het al. Ruud zou dat nooit meer kunnen verbeteren. Maar om dan met zo'n liedje te komen..........
Ik heb het nog niet gehoord, maar ik ken zijn zangkunsten, en vrees dus het ergste
  zondag 13 februari 2000 @ 20:36:00 #5
1829 Jewel
De enige echte!
pi_246354
Ik heb er een stukje van gehoord, en ik moet eerlijk zeggen, het is absoluut niet slechter dan lee towers goes country. Niet dat ik daar nou zo warm voor loop.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')