abonnement Unibet Coolblue
pi_72092380
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 14:50 schreef elcastel het volgende:

[..]

Lekker, ik zie geen aannames, gewoon rossen.
zucht... Man dat zijn toch stuk voor stuk mooie doelpunten. Als ie dat bij AZ flikt en zo scoort uit een vrije trap (eindelijk verlost van Schaars) so be it.
Maar goed, je moet soms iets te zeiken hebben he?!

Dus jij vindt Elm niets ofzo?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:21:18 #277
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_72092547
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 15:10 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

zucht... Man dat zijn toch stuk voor stuk mooie doelpunten. Als ie dat bij AZ flikt en zo scoort uit een vrije trap (eindelijk verlost van Schaars) so be it.
Maar goed, je moet soms iets te zeiken hebben he?!

Dus jij vindt Elm niets ofzo?
Gast, hij zegt gewoon dat dat rossen een goede zaak is omdat je zo'n speler ook moet hebben.

Benschop is wel een leuke speler trouwens met potentie tot meer, alleen weet ik niet met welke bedoeling ze hem halen. In de jeugd stallen tot er plek voor 'm is in het eerste? Want het is al proppen voorin.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_72092633
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 15:21 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Gast, hij zegt gewoon dat dat rossen een goede zaak is omdat je zo'n speler ook moet hebben.
sja misschien mijn misinterpretatie. Excusez-moi... Ik las het vanuit een negatief perspectief.
My badd! En nee, ik ben een vrolijke jongen heur....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72092639
Geweldige speler die Elm. Zou leuk zijn als hij voor een Nederlandse club kiest.
Aanwinst voor de eredivisie.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72092715
Ik geloof er nada van dat Brands Benschop gehaalt heeft.
Wat moet je met Benschop als je al zat spitsen hebt, waaronder talenten zoals Illias Haddad bij jong-az.
Om maar te zwijgen van de spitsen like
Pelle/Lens/Vejinovic/Ari.
Verkoop er eerst eens 2 en haal dan weer eens wat. Dit slaar nergens op.
Er is geen eens ruimte bij het eerste...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72092736
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 15:26 schreef venomsnake het volgende:
Geweldige speler die Elm. Zou leuk zijn als hij voor een Nederlandse club kiest.
Aanwinst voor de eredivisie.
tis voor hem ook lekker dat zijn broer hier ook balt.
Jammer dat ie er morgen niet bij is...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72093346
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 15:26 schreef fuckbuddy het volgende:
sja misschien mijn misinterpretatie. Excusez-moi... Ik las het vanuit een negatief perspectief.
My badd! En nee, ik ben een vrolijke jongen heur....
Check de PI anders even, zó sarcastisch ben ik nou ook weer niet. Ik hou wel van gelijk rossen ja, als het goed uitpakt that is.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_72094478
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 16:11 schreef elcastel het volgende:

[..]

Check de PI anders even, zó sarcastisch ben ik nou ook weer niet. Ik hou wel van gelijk rossen ja, als het goed uitpakt that is.
okido! Nog maals... My bad.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72097627
quote:
'AZ bereikt akkoord met Paraguayaan'

Vandaag om 10:45
Jurre de Ruiter

Celso Ortiz gaat de AZ-selectie van Ronald Koeman versterken, zo meldt de krant Ultima Hora. De twintigjarige middenvelder zou zondag de reis naar Nederland maken, om direct in Alkmaar te worden gekeurd.

Ortiz staat momenteel onder contract bij Cerro Porteño, een club uit zijn geboorteland. De jeugdinternational droomt al lang van carrière maken in het buitenland. "Hopelijk komt het tot een transfer", zegt hij in een eerste reactie dan ook.

"Het is een droom, maar soms krijg je meer dan je verwacht", vervolgt Ortiz. "Ik werk al heel lang voor zo'n kans en zou dan ook bijzonder gelukkig zijn als de transfer doorgang vindt." 
Nog een middenvelder. Ik ga ervan uit dat ie naar jong-az (lees telstar) gaat. Anders word ik echt gek.
Dan knip ik mijn SCC in 2en..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:23:24 #285
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_72097794
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 15:30 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik geloof er nada van dat Brands Benschop gehaalt heeft.
Wat moet je met Benschop als je al zat spitsen hebt, waaronder talenten zoals Illias Haddad bij jong-az.
Illias is geen spits,

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:26:22 #286
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_72097862
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:16 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Nog een middenvelder. Ik ga ervan uit dat ie naar jong-az (lees telstar) gaat. Anders word ik echt gek.
Dan knip ik mijn SCC in 2en..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72097980
Ik ga mij richting Heerenveen begeven, met een Europese wedstrijd in de benen mogen zij geen bedreiging voor onze voetbalmachine zijn.
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:53:35 #288
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_72098513
Over SCC houders gesproken, ik hoorde gisteren dat AZ de vakken M,N&O heeft moeten afstaan aan de UEFA ivm sponsoren etc ? Oftewel, als je een kaart hebt voor die vakken mag je hopen dat je elders terecht kan en anders heb je pech.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_72098604
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

ja nou geen schoen opeten maar een moment van volledige verstandsverbijstering zeg maar.
@Gatalin, succes. Ik ben al in het schitterende Friesland (speciaal voor Proud2be!)
Zal een mooie dag worden.. Balen zonder Pelle, die was magistraal de laatste keer in H'veen.
Hopen op Lens in de spits en de Moun op rechtshalf dan maar.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72098677
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:53 schreef elcastel het volgende:
Over SCC houders gesproken, ik hoorde gisteren dat AZ de vakken M,N&O heeft moeten afstaan aan de UEFA ivm sponsoren etc ? Oftewel, als je een kaart hebt voor die vakken mag je hopen dat je elders terecht kan en anders heb je pech.
lucky me on P. (Ben beter dan Ali B.) Ja ze moeten van de uefa 1500 kaarten reserveren.
Das zeker lullig maar de SCC houders mogen wel eerder kaarten kopen dan de "dagjesmensen" maar dat zal geen probleem zijn omdat ik al veel mensen gesproken heb die de passe-partout TE duur vinden.
Dus dan buffer je al flink wat plaatsen.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:02:00 #291
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_72098756
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:56 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

ja nou geen schoen opeten maar een moment van volledige verstandsverbijstering zeg maar.
@Gatalin, succes. Ik ben al in het schitterende Friesland (speciaal voor Proud2be!)
Zal een mooie dag worden.. Balen zonder Pelle, die was magistraal de laatste keer in H'veen.
Hopen op Lens in de spits en de Moun op rechtshalf dan maar.
Ah, je krabbelt al terug

Zal zelf met een 35 minuten ook die kant op. Voelt altijd goed, die Qliner Groningen -> Heerenveen. Terug naar 't Heitelân

Nu nog zien of we de punten in eigen huis kunnen houden Nuja, ik win liever donderdag dan vandaag als ik MOET kiezen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:04:26 #292
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_72098815
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:58 schreef fuckbuddy het volgende:
lucky me on P. (Ben beter dan Ali B.) Ja ze moeten van de uefa 1500 kaarten reserveren.
Das zeker lullig maar de SCC houders mogen wel eerder kaarten kopen dan de "dagjesmensen" maar dat zal geen probleem zijn omdat ik al veel mensen gesproken heb die de passe-partout TE duur vinden.
Dus dan buffer je al flink wat plaatsen.
Ik hoop het voor ze. Toch vind ik het zuur, heb je een kaart heb je geen (eigen) plaats. Bovendien, ze zitten met z'n vieren op een rij zie dat maar eens te regelen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 23 augustus 2009 @ 16:39:52 #293
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72101051
AZ redelijk goed gespeeld, maar SCH was eigenlijk gewoon slap vandaag.

Positief: Romero, Poulsen (vooruit ), Schaars, Martens
Minder: Mendes da Silva (op die positie was De Zeeuw gewoon stukken beter), Holman

En El-Hamdaoui moet oppassen dat ie geen Marokkaanse macho-trekjes begint te krijgen. Je dienstbaar opstellen, ook al scoor je veel, zou hem veel meer sieren.
Confidence through competence
  zondag 23 augustus 2009 @ 16:40:17 #294
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72101061




Confidence through competence
pi_72107418
quote:
'Rasmus Elm kost AZ geen vijf miljoen'

Rasmus Elm is op weg naar AZ. De Alkmaarders rekenen er op dat de onderhandelingen met zijn werkgever Kalmar FF binnen enkele dagen zijn afgerond.

De middenvelder kost hen echter geen vijf miljoen euro, zoals eerder werd gesuggereerd. "Zelfs voor de helft doen we het niet", zegt technisch directeur Marcel Brands maandag in het Algemeen Dagblad.

Elm staat bekend als één van de grootste talenten van Zweden. Bij AZ moet hij de opvolger worden van de naar ajax vertrokken Demy de Zeeuw. Eerder werd de 21-jarige middenvelder in verband gebracht met Bayer Leverkusen en Everton.


Zullen ze daarom snel Ortiz willen contracteren?!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72107480
Z'n contract loopt binnenkort af. Dan ga je geen vijf miljoen tikken.
pi_72107590
AZ heeft de draad wel weer opgepakt in ieder geval
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_72108497
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
AZ redelijk goed gespeeld, maar SCH was eigenlijk gewoon slap vandaag.

Positief: Romero, Poulsen (vooruit ), Schaars, Martens
Minder: Mendes da Silva (op die positie was De Zeeuw gewoon stukken beter), Holman

En El-Hamdaoui moet oppassen dat ie geen Marokkaanse macho-trekjes begint te krijgen. Je dienstbaar opstellen, ook al scoor je veel, zou hem veel meer sieren.
Ik vond Mendes juist wel goed spelen. Werkte hard, had veel goede passes. Hem vergelijken met De Peeuw is niet echt eerlijk, tenzij je naar z'n eerste seizoen kijkt en toen was Demy ook nog niet top. Verder had Holman veel last van Jaliens, van wie ik mij niet kan herinneren dat hij een bal naar voren heeft gegeven. Dat ging een stuk beter op links met Poulsen en Martens. Verder moest Holman een aantal keer meeverdedigen, omdat Jaliens z'n mannetje niet kon bijhouden. Jaliens was duidelijk de zwakste schakel bij AZ, al mag een eervolle vermelding voor Lens niet ontbreken. Invallen maar toch vermoeider ogen dan de basisspelers...

Deze wedstrijd kent een van de stomste combi's die ik heb meegemaakt. Ja, je parkeert je auto op een afgesloten terrein, maar daarna loop je tussen de supporters in naar het stadion en na de wedstrijd mag je meteen vertrekken zodat je weer tussen de SCH-supporters loopt. En verder wil ik hier ook geen SCH-supporters meer zien die klagen over klappers, bij ons hoor je ten minste dat er dagjesmensen op de tribunes zitten, maar dat is beter dan die oorverdovende stilte met heel af en toe een trommelaar in de verte.
pi_72109160
@Gatalin,

Vond jij Wernbloom ook niet heeeeeel slecht spelen? Die kan niet eens een bal fatsoenlijk onder controle krijgen.Mendes vond ik ook erg goed, veel mooie en strakke passes.

Martens werd af en toe iets te ego, maar das goed voor hem, ik zit geregeld met open waffel te kijken naar zijn slimme akties. Die stille kan nog heel ver komen.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72109252
Ik las net op de fanpage dat Luijcxk mogelijk naar Freiburg gaat!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')