abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 11 februari 2000 @ 12:49:00 #1
1315 Pooh
Think, think, think
pi_246298
Het volgende bericht las ik op www.showwereld.nl


WIE MAG BIG BROTHER 2 PRESENTEREN?
Sabine versus Daphne Deckers
--- Het is al zeker dat in september Big Brother 2 van start gaat, maar de vraag luidt: wie gaat het presenteren? Rolf Wouters in elk geval niet, want erg gelukkig met zijn rol als BB-presentator was hij niet. En Daphne Deckers? Twijfelachtig. Sabine Wendel ligt namelijk op de loer...

John de Mol zou zich hebben laten ontvallen dat hij in BB-Sabine een uitstekende presentatrice voor Big Brother 2 ziet. De sexy Brabantse, die mannelijk Nederland gek maakte met haar prikkelende kiekjes in Playboy, presenteerde al het Big Brother-Journaal in "RTL Live" en deed dat met veel overtuiging.

Daphne Deckers daarentegen, kwam in Big Brother niet echt lekker uit de presentatieverf, zoals ze zelf ook heeft erkend. Ze bleef erg oppervlakkig (net als Rolf Wouters) en als er een bewoner door het dolle heen het huis verliet, zag die Daphne vaak niet eens staan! Het ex-fotomodel zal zich voorlopig ook gaan richten op de geboorte van haar tweede kneut. Ze is al enkele maanden zwanger van Richard Krajicek.

Sabine maakt dus een goede kans om BB 2 te gaan presenteren, temeer omdat zij als geen ander weet wat het betekent om in een "container" opgesloten te zitten. Ze heeft in elk geval al een gesprek hierover gehad, gaf de Brabantse blondine toe. Een televisieprogramma presenteren is haar droom; het schnabbelen laat ze liever over aan BB-collega Ruud Benard. Na de reclamecampagne voor de Hotelbon schijnt hij in onderhandeling te zijn met een bierbrouwerij die rond carnaval een campagne met hem wil starten. En zijn eigen CD is op komst, zoals we al meldden. Naar verluidt zou topmusicus Hans Vermeulen hier zijn medewerking aan verlenen.

Hoe zit het met Sabine en Bart?

Brengt ons ook nog even op het liefdesvraagstuk Sabine en Bart. Kan het nog wat worden tussen die twee, met Valentijnsdag in het vooruitzicht? Het lijkt erop dat Prins Willem-Alexander en Maxima Zorreguieta eerder het droompaar van 2000 zullen worden dan Sabine en Bart. In het programma "VIPS" van Evert Santegoeds liet Sabine nog eens weten dat ze het allebei erg druk hebben. "Als we elkaar zien, is het leuk, maar ik denk niet dat het een relatie wordt. Wel een goede vriendschap. Dat lukt overigens met iedereen wel. Ik heb in het huis aan niemand een hekel gekregen", aldus Sabine. Wij menen ons toch te herinneren dat ze Willem niet echt kan waarderen...? (RL/JS)

[Dit bericht is gewijzigd door Pooh (Datum 11 Februari 2000).]

pi_246299
Ik heb liever Bartje als presentator.
pi_246300
Theo van Gogh lijkt mij wel wat.
Ik ben online
  vrijdag 11 februari 2000 @ 14:45:00 #4
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_246301
Ik heb lang gedacht dat niemand erger kon zijn dan Daphne Deckers. Maar Sabine is dat voor mij wel!
Ik weet niet of ik dan nog wel kijk, maar ja, ik heb Daphne ook overleefd, zal met Sabine ook wel lukken, ze is er maar 1 keer per week, (toch?)
Terug uit het enge bos
  vrijdag 11 februari 2000 @ 20:31:00 #5
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_246302
Waarom niet

A)ze heeft nooit ergens moeite voor hoeven te doen
b) ze is sowieso al stinkend rijk
c) ze heeft een attitude die steeds meer mensen steeds minder bevalt.
d) ze is geen "goede presentatrice. niet slecht, maar zeker niet goed.

waarom wel

a) ze is een BB 1 bewoner geweest, dat is altijd leuk om BB 2 te laten presenteren
b) ze is niet camera schuw
C) ze is niet lelijk

hmmmmm
meer tegen dan voor...

welnu de perfecte oplossing laat Ivo Niehe het presenteren, dat is een goede presenator.

Of twee nieuwen, die zijn dan misschien niet geweldig goed maar ze zullen zich wel optimaal inzetten en tenminste hun best doen.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_246303
Ach, waarom niet? Lijkt me wel leuk, een ex-bewoonster als presentatrice. En, eerlijk is eerlijk, iedereen is beter dan D.D.

pi_246304
quote:
op 02-11-2000 om 08:31 PM schreef Cairon het volgende:

welnu de perfecte oplossing laat Ivo Niehe het presenteren, dat is een goede presenator.


Nou ik vind Theo van Gogh toch een leukere keus. Nu nog een echt leuke/slimme "bitch" a la Ruby Wax erbij zien te vinden. Helaas hebben we die niet in Nederland...en waarom eigenlijk niet?

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  vrijdag 11 februari 2000 @ 21:55:00 #8
2355 Zelda
zonder Link.....
pi_246305
Neeeeeheeee waarom laten ze het niet presenteren door bianca EN Sabine he??
Die 2 zijn toch zulke vette vriendinnen...niet?? (denk aan: Triviant"Tineke: hebben jullie nog geheimen voor elkaar?" "beide: NEEEEEE hihihii..."
Da's trouwens nog beter als karin erbij komt, dan kijkt gelijk niemand meer....
U never get a 2nd chance, 2 make a 1st impression.


  zondag 13 februari 2000 @ 10:11:00 #9
1315 Pooh
Think, think, think
pi_246306
Waarom eigenlijk niet Mona
Dat lijkt me helemaal wel wat hihihi
pi_246307
Het lijkt mij niet eens zo erg om Sabine als presentatrice van BB2 te hebben.
Het "Sabine-journaal" heb ik wel eens gezien, en dat deed ze lang niet slecht hoor.

Maar als een Anouk, Mona, Bianca, Karin, Cyrille, Tara, Bart, Ruud, Willem, Maurice of Martin zou ik me behoorlijk achtergesteld voelen. Waarom zij wel en ik niet?
De meeste zouden het volgens mij niet eens willen, dus die zitten er vast niet zo mee. Maar degene die er een echte televisie-carrière op na willen houden (Mona) zullen het toch wel een beetje vinden.

Trouwens, volgens mij is het gewoon een roddel.

[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 13 Februari 2000).]

pi_246308
Sabina was vrijdag (of was het zaterdag?) in het programma VIPS op Veronica. Daar zei ze ook dat het presenteren van BB2 haar wel wat leek. Waarom de presentator vroeg of ze het daar al over had gehad, wat zij bevestigde.
Hopen dat het gewoon bij praten blijft :-) ... Jammer dat Rolf niet meer terugkomt, ik vond dat hij perfact bij het programma paste.
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

pi_246309
Ik heb het ook gezien ja. Nu werd ook meteen duidelijk waarom het reisje naar Bali niet doorging: omdat er een camera meemoest, en dat vond ze toch niet zo'n leuk idee meer.
(ik denk eigenlijk dat dat meer van Bart afkwam, maar ja dat ga je natuurlijk niet zeggen)

En wat werd er weer vaag gedaan over haar huidige relatie met Bart

Ik vond de locatie trouwens wel leuk, omdat ik daar een weekje geleden ook liep. En ik heb gezeten aan het tafeltje met die groene parasol, die je in beeld zag

[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 13 Februari 2000).]

pi_246310
Ik heb het niet gezien, ze is er denk ik niet geschikt voor alhoewel ze er wel arrogant genoeg voor is. Bart was trouwens vrijdag bij Stenders, en het schijnt dat hij naast een Outdoor-Adventure onderneming genoemd wordt als de opvolger van Edwin Evers op 3FM 's-morgens om 6.00 uur
pi_246311
Zou wel leuk zijn, Bart bij de radio. 6 uur is wel wat vroeg eigenlijk.....

En waar haal jij uit dat Sabine arrogant is? Ik bedoel, heb je haar gesproken? Dat zal wel niet dus dat is eigenlijk gewoon een door jouw getrokken conclusie.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')