abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 8 februari 2000 @ 14:59:00 #1
2585 Atheist
De enige echte
pi_246281
Na maanden van het creatief ontwijken van Big Brother, het geouwebep over Big Brother, de parodieën op Big Brother, de namaak-Big Brothers, kortom het HELE circus der plaatsvervangende schaamte was ik eindelijk gelukkig: in April vertrek ik naar Amerika en zou ik voorgoed van deze ellende zijn verlost.

MAAR NEE: CBS heeft Big Brother opgekocht! Raah! Wat een ellende... misschien kan ik m'n vriendin meekrijgen naar Afghanistan... daar zal het vast verboden zijn.

Tomorrow has been cancelled due to lack of interest.

www.sjoerd.org

  dinsdag 8 februari 2000 @ 15:29:00 #2
2004 sunshine
Still shining!
pi_246282
*LOL*
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_246283
Mijn diepste deelneming. Ik ben er nog niet helemaal, maar ik heb toch langzaam maar zeker het gevoel er van verlost te raken. De Vloek van Rolf en Daphne. Gisteren nog een blik ex-BBers op de TROS bij TRiViaNT.

Hoe ik in september voorkom terug te vallen in een onbegrijpelijke fascinatie voor het circus van John de Mol Productions zal me de hele zomer bezig houden. Emigreren naar de Verenigde Staten is dus kansloos. Goed te weten. ;-)

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 08 Februari 2000).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_246284
".....Hoe ik in september voorkom terug te vallen in een onbegrijpelijke fascinatie voor het circus van John de Mol Productions zal me de hele zomer bezig houden....."
!!Daar heb ik nou ook de hele tijd last van gehad, dat ik me alleen in het diepste geheim aan mijn BB-verslaving kon wijden, en aan niemand uit kon leggen hoe een intelligente drukbezette vrouw als ik.... etcetera.
Emmy
pi_246285
Nou Emmy, bij mij is het niet zo zeer dat het me wat doet wat mijn omgeving er van denkt. Ik heb het zelf zoch ook wel als een last ervaren - die verslaving. Nu ik er vanaf ben wil ik niet door die bus van Sylvana en niet door een tweede run van BB terugvallen.
Dan is mijn najaar van 2000 ook al zo belast met allerlei uitzendingen -moeten- zien (video programmeren!) en nachten lang op een forum te denken -moeten- zitten.

Uiteraard is het wel wat genant ten opzichte van de omgeving ... aan de andere kant waren we niet alleen. En degenen die echt niet keken wisten niet waar ze het over hadden, dus hen was wel een of andere gekunstelde motivatie voor te schotelen.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  woensdag 9 februari 2000 @ 11:37:00 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_246286
quote:
op 02-08-2000 om 02:59 PM schreef Atheist het volgende:
MAAR NEE: CBS heeft Big Brother opgekocht! Raah! Wat een ellende... misschien kan ik m'n vriendin meekrijgen naar Afghanistan... daar zal het vast verboden zijn.


Soms eindigen reizen naar Afghanistan op een Engels vliegveld, en daar schijnt BB ook op TV te komen, dus je ziet het: It's a tough job to avoid BB !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_246287
Ik neem aan dat John de Mol Rolf en Daphne in een package-deal heeft verwikkeld met de formule? Dan zij we daar ook van af! YES I LOVE AMERICA!!!

We zien het..........NIET!!!!!!!!!!

  woensdag 9 februari 2000 @ 21:13:00 #8
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_246288
Ach, Nederland heeft wel meer Amerikaanse series aangekocht dus misschien komt de Amerikaanse BB straks ook wel hier op tv.
Terug uit het enge bos
  donderdag 10 februari 2000 @ 00:59:00 #9
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_246289
quote:
It's a tough job to avoid BB !

Big Brother makes sure you're watching him...

Ja inderdaad, V. ja.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')